یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
انواع کرم مرطوب کننده و بهترین کرم مرطوب کننده صورت و دست!

انواع کرم مرطوب کننده و بهترین کرم مرطوب کننده صورت و دست!

یکی از محصولات زیبایی و مراقبتی پوست که معمولاً توصیه می‌شود از آن استفاده کنید، کرم مرطوب کننده دست و صورت است! اگر به دنبال شادابی و زیبایی بیشتر پوست خود هستید، بهتر است که به دنبال بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت متناسب با خود بگردید. امروز در مجله تخصصی ریحا سعی داریم با بررسی برخی اصول مهم در این رابطه و معرفی چند نمونه از بهترین کرم‌های مرطوب کننده از دیدگاه کاربران به شما کمک کنیم که انتخاب سنجیده‌تری داشته باشید! با ما همراه باشید.

چرا باید از بهترین کرم مرطوب کننده صورت استفاده کنیم؟

بهترین کرم مرطوب کننده صورت برای داشتن پوست زیبا، شاداب و با طراوت، راه‌های زیادی وجود دارد که بهترین و ارزان‌ترین آن، استفاده منظم از کرم‌های مرطوب کننده است! استفاده مستمر از بهترین کرم مرطوب کننده صورت و دست، می‌تواند مزایای زیر را برای شما به همراه داشته باشد:

  • جوان‌سازی پوست: برای جلوگیری از چین‌وچروک دست و صورت در برنامه روزانه خود، حتماً استفاده از کرم مرطوب کننده را بگنجانید!
  • درمان خشکی پوست: کرم‌های مرطوب کننده صورت و دست، می‌توانند، پوست صاف، یکنواخت و زیبایی را به شما هدیه بدهند و از خشکی پوست، جلوگیری کنند.
  • جلوگیری از ایجاد جوش: با مرطوب نگه‌داشتن صورت و دست‌ها، احتمالاً به وجود آمدن آکنه‌ها به صفر نزدیک می‌شود!
  • مراقبت از پوست حساس: بهترین کرم مرطوب کننده پوست حساس را محافظت می‌کند و باعث می‌شود که فرد احساس بهتری را داشته باشد!

چند نکته برای استفاده از کرم دست و صورت

برای استفاده از کرم مرطوب کننده باید اصول و نکاتی را رعایت کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید! شاید تا الآن در این رابطه اطلاعات صحیح و کاملی نداشتید و تصور می‌کردید که تنها با چند بار مالیدن کرم موجود در یک تیوب یا شیشه، می‌توانید از مزایای آن، بهره‌مند شوید! استفاده‌ی صحیح و اصولی از انواع کرم دست و صورتباکیفیت، پوست چرب، خشک و حساس را بهتر آب‌رسانی می‌کند و از پوسته‌پوسته شدن و لکه‌دار شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند! از نظر اکثر افراد کرم دست و صورت که سیاه نکنه بهترین محصول موجود در بازار است که می‌توان از آن استفاده کرد. ترفندهایی که در ادامه مطرح می‌کنیم، باعث می‌شود که نتیجه سریع‌تر و بهتری از کرم‌های مرطوب کننده بگیرید و از مزایای آن‌ها، بهتر بهره‌مند شوید:

از آب‌رسان و مرطوب کننده به‌صورت ترکیبی استفاده کنید!

برای آن‌که پوست شما شادابی خود را داشته باشد، شما نیاز دارید که هم به آن آب‌رسانی کنید و هم با کمک کرم‌ها، آن را مرطوب نگه‌دارید! در دنیای تجارت و بازار لوازم‌آرایشی و بهداشتی با محصولات متفاوتی روبرو می‌شوید که برخی از آن‌ها کرم مرطوب کننده و برخی دیگر آب‌رسان نامیده می‌شوند! در صورتی که تفاوت این دو را باهم نمیدانید مقاله "تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده در چیست؟ " را مطالعه نمایید.

برای داشتن یک پوست سالم و با طراوت در تمام طول سال، لازم است که در نظر داشته باشید هر دو فرآیند آب‌رسانی و مرطوب شدن پوست باید بر روی پوست شما به صورت مستمر انجام شود! تنها راه‌حلی که در این زمینه می‌توانیم به شما ارائه کنیم تا چندین بار مجبور به تکرار این فعالیت‌ها نباشید، استفاده از محصولاتی است که حاوی هر دو خاصیت (مرطوب کنندگی و آب‌رسانی) باشد!

برای استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی، ترتیب داشته باشید!

برای آن‌که بهترین نتیجه را از کرم‌های مرطوب کننده بگیرید، لازم است که در استفاده از محصولات آرایشی، یک سلسله‌مراتب را دنبال کنید. در استفاده از این نوع محصولات همیشه باید از رقیق‌ترین نوع استفاده کرد و به ترتیب تا غلیظ‌ترین آن، ادامه داد! به‌عنوان مثال اگر می‌خواهید از سرم، روغن و کرم مرطوب کننده استفاده کنید، ترتیب استفاده از این مواد به‌صورت زیر خواهد بود:

  • سرم
  • روغن
  • کرم

البته در اینجا یک استثنا مهم وجود دارد! برای استفاده از کرم ضد آفتاب، باید بدانید که همیشه گزینه آخر شماست! هیچ‌وقت و تحت هیچ شرایطی کرم ضد آفتاب را زیر لوسیون یا بهترین کرم مرطوب کننده صورت و دست قرار ندهید!

از بهترین کرم مرطوب کننده صورت و دست در زمان مناسب، استفاده کنید!

بهترین کرم مرطوب کننده صورت و دست

هنگامی‌که دست و صورت شما خیس باشد، استفاده از کرم مرطوب کننده هیچ فایده‌ای ندارد! بعد از دوش گرفتن از حمام و یا شستن حمام و خشک‌کردن بدن و صورت، نوبت مرطوب نگه‌داشتن پوست است چرا که هم پوست تمیزی دارید و هم برای استفاده از مزایای کرم مرطوب کننده، این زمان می‌تواند مناسب باشد.

بهترین کرم مرطوب کننده پوست حساس و چرب را به‌اندازه مناسب استفاده کنید!

پوست حساسی دارید؟ پوست خشکی دارید؟ پوست چربی دارید؟ با توجه به این‌که چه نوع پوستی دارید، بهترین میزان مصرف کرم مرطوب کننده پوست دست و صورت می‌تواند برای شما متفاوت باشد! چطور باید میزان صحیح را تشخیص دهید؟ آزمون‌وخطا کنید. با چند بار امتحان کردن، می‌توانید، میزان استاندارد پوست خود را تشخیص بدهید.

برای جوان‌تر شدن پوست، گردن و قفسه سینه را فراموش نکنید

احتمالاً تا الآن به‌محض رسیدن به گردن، فرآیند مالیدن کرم را تمام می‌کردید و تصور می‌کردید که کار شما تمام‌شده است! حقیقت این است که گردن و قفسه سینه، می‌توانند علائم پیری را نشان دهند، پس برای جوان‌تر و شاداب‌تر شدن پوست خود از این محل‌ها غافل نشوید و آن‌ها را هم مرطوب کنید.

بهتر است که کرم را به سمت بالا بمالید!

استفاده از کرم مرطوب کننده پوست

احتمالاً شما هم متوجه شده‌اید که پوست با افزایش سن افتاده‌تر می‌شود، اما دلیل آن چیست و چطور می‌توان با آن مقابله کرد؟ پوست شما با افزایش سن به دلیل کشش گرانش زمین به سمت پایین، افتاده می‌شود! استفاده از بهترین کرم مرطوب کننده صورت و دست در این زمینه به‌تنهایی کافی نیست و متخصصان پوست و مو در این زمینه اظهار نظر کرده‌اند که بهتر است کرم را به سمت بالا بمالید!

احتمالاً به این فکر می‌کنید که یک یا دو بار استفاده روزانه از کرم به سمت بالا، مگر چقدر می‌تواند با گرانش زمین مقابله کند؟ این کار برای معکوس کردن فرآیند افتادگی پوست، احتمالاً زیاد تأثیرگذار نباشد، اما اوضاع را وخیم‌تر هم نمی‌کند! البته این تکنیک به‌عنوان یک ماساژ ساده هم شناخته می‌شود که به رفع پف صورت کمک می‌کند. شما از کدام روش تابحال استفاده می‌کردید؟ کرم را به سمت بالا یا پایین می‌مالیدید؟

پرفروش ترین کرم مرطوب کننده

از جمله سؤالات متداولی که در رابطه با این نوع از محصولات بهداشتی پرسیده می‌شود، این است که کرم مرطوب کننده صورت چی خوبه ؟ بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک و حساسیا مناسب‌ترین کرم مرطوب کننده قوی برای پوست خیلی خشک موجود در بازار ایران از نظر پزشکان و متخصصان کدام است؟.. در ادامه سعی کرده‌ایم با تهیه یک لیست از بهترین کرم‌های مرطوب کننده پوست و صورت موجود در بازار به شما در داشتن یک انتخاب صحیح کمک کنیم:

1- کرم تیوبی نرمال پشن بری از برند کامان

کرم مرطوب کننده کامان (COMEON) NORMAL (مناسب برای پوست‌های معمولی و خشک) خرید کرم تیوبی نرمال پشن بری از برند کامان

معمولاً همه کسانی که محصولات آرایشی و بهداشتی را برای استفاده‌های شخصی تهیه می‌کنند در مورد برند COMEON و خوبی آن زیاد شنیده‌اند! این برند محبوب و مشهور باکیفیت بالای محصولات خود قادر به جذب مشتریان زیادی بوده است! شما می‌توانید از این کرم برای پوست‌های معمولی و نرمال استفاده کنید و از ویتامین‌های B1-B8-B3-B5 موجود در این کرم، بهره‌مند شوید.

از مزایای این کرم، جذب سریع محتویات آن به پوست شماست که نرمی و لطافت را به ارمغان می‌آورد. شما با استفاده از کامان نرمال، یک لایه محافظتی بر روی پوست خود ایجاد می‌کنید و خوشبختانه خبری از حالت چربی و سنگینی بعد از استفاده از این کرم مرطوب کننده، نیست!

2- کرم مرطوب کننده پوست‌های خشک و حساس از برند مدیلن

مدیلن (MEDILANN)، بهترین کرم مرطوب کننده پوست حساس و خشک

کرم مرطوب کننده پوست‌های خشک و حساس مدیلن

اگر پوست حساس و خشکی دارید، محصولات با رطوبت بالا می‌توانند برای شما مفید باشند! اگر از یک کارشناس پوست و مو بپرسید که کرم مرطوب کننده چه مارکی خوبه و پوست شما خشک باشد به‌احتمال زیاد، مدیلن به شما معرفی و به شما توصیه می‌شود که از آن به‌صورت منظم استفاده کنید تا در مدت‌زمان کوتاهی، نتایج شگفت‌انگیز آن را مشاهده کنید.

در ترکیبات این کرم مرطوب کننده صورت و دست، سرامید 2 برای ایجاد لایه محافظ و حدود 5 درصد اوره به کار رفته است. با استفاده از مدیلن، شما رطوبت را به سطح پوستی خود می‌آورید و با این کار به‌راحتی بعد از هر بار استفاده، رطوبت را برای مدت‌زمانی بر روی پوست خود، نگه می‌دارید!

3- کرممرطوب کنندهحاوی ویتامین E از برند مای

کرم MY، بهترین کرم مرطوب کننده صورت و دست حاوی ویتامین E خرید محصولات برند مای

اگر پوست معمولی دارید و می‌خواهید که آن را شاداب‌تر کنید، بدون شک استفاده از کرم مای (MY) حاوی ویتامین E، بهترین گزینه شماست! شما با استفاده از این کرم، خشکی یا چربی اضافه‌ای به پوست خود اضافه نمی‌کنید. همچنین با توجه به قیمت مناسب این کرم و ترکیبات موجود در آن (ویتامین E و هیالورونیک اسید)، درصد زیادی از کاربران بعد از استفاده راضی بوده‌اند.

4-کرم مرطوب کننده پوست‌های چرب از برند سینره

کرم CINERE، بهترین کرم مرطوب کننده پوست چرب خرید محصولات برند سینره

افرادی که پوست‌های چربی دارند، تصور می‌کنند که نیازی به کرم‌های مرطوب کننده ندارند، اما باید بدانید که این موضوع کاملاً غلط است! در واقع استفاده از بهترین کرم مرطوب کننده پوست چرب، باعث می‌شود که چربی پوست شما به خوبی کنترل شود و پوست جذاب‌تر، صاف‌تر و بهتری داشته باشید!

کرم CINERE برای پوست چرب، ساختار خاصی برای این نوع پوست‌ها دارد و هیچ‌گونه چربی بر روی پوست شما ایجاد نمی‌کند! برای تولید این کرم جادویی از ترکیب گیاه هاماملیس استفاده‌شده است که از ایجاد حساسیت جلوگیری می‌کند. همچنین این عصاره گیاهی، باعث از بین رفتن چربی‌های اضافه پوست که آن را زیادی براق کرده‌اند هم می‌شود.

5- بی بی کرم مدل اسنشیال از برند نیوآ

نیوآ (NIVEA) مدل Essentials BB 5in1، بهترین کرم مرطوب کننده انواع پوست!

خریدبی بی کرم مدل اسنشیالنیوآ

اگر سؤال شما هم این است که کرم مرطوب کننده که سیاه نکند کدام است و یا کدام کرم برای انواع پوست مناسب و ایده آل است، احتمالاً جواب شما هم نیوآ مدل Essentials BB 5in1 خواهد بود! این کرم که چربی اضافی پوست را می‌گیرد و منافذ یکسان را بر روی پوست ایجاد می‌کند، به‌عنوان یک کرم همه‌کاره شناخته می‌شود! در تولید این کرم از SPF هم استفاده‌شده که باعث ایجاد خاصیت ضد آفتابی هم می‌شود! البته SPF برای از بین بردن لکه‌های پوستی هم کاربردی است.

حالا که بااهمیت استفاده از بهترین کرم مرطوب کننده صورت، ترفندهایی برای استفاده بهتر از کرم و جواب سؤال کرم مرطوب کننده چه مارکی خوبه یا کرم مرطوب کننده که سیاه نکند، کدام است؟ آشنا شدید، نوبت شماست که نظرات خود در این زمینه را با ما به اشتراک بگذارید. به‌عنوان یک مصرف‌کننده از نظر شما بهترین کرم دست و صورت برای پوست خشک، چرب و معمولی کدام است؟

۱۱۲,۹۵۴
محصولات مرتبط
کرم مرطوب کننده هیدرا مکس پوست خشک ژوتJute 
۲۰۵,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
۷۰ میل
نویسنده :سحر غیاثی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
آیا استفاده از مرطوب کننده اصول خاصی دارد؟
پاسخ:

برای استفاده از کرم مرطوب کننده باید اصول و نکاتی را رعایت کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید! شاید تا الآن در این رابطه اطلاعات صحیح و کاملی نداشتید و تصور می‌کردید که تنها با چند بار مالیدن کرم موجود در یک تیوب یا شیشه، می‌توانید از مزایای آن، بهره‌مند شوید! استفاده‌ی صحیح و اصولی از بهترین کرم مرطوب کننده پوست چرب، خشک و حساس را بهتر آب‌رسانی می‌کند و از پوسته‌پوسته شدن و لکه‌دار شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند!

چه زمانی مرطوب کننده بزنیم؟
پاسخ:

هنگامی‌که دست و صورت شما خیس باشد، استفاده از کرم مرطوب کننده هیچ فایده‌ای ندارد! بعد از دوش گرفتن از حمام و یا شستن حمام و خشک‌کردن بدن و صورت، نوبت مرطوب نگه‌داشتن پوست است چرا که هم پوست تمیزی دارید و هم برای استفاده از مزایای کرم مرطوب کننده، این زمان می‌تواند مناسب باشد.

برای داشتن پوست شاداب مرطوب کننده بزنیم یا آبرسان؟
پاسخ:

برای داشتن یک پوست سالم و با طراوت در تمام طول سال، لازم است که در نظر داشته باشید هر دو فرآیند آب‌رسانی و مرطوب شدن پوست باید بر روی پوست شما به صورت مستمر انجام شود! تنها راه‌حلی که در این زمینه می‌توانیم به شما ارائه کنیم تا چندین بار مجبور به تکرار این فعالیت‌ها نباشید، استفاده از محصولاتی است که حاوی هر دو خاصیت (مرطوب کنندگی و آب‌رسانی) باشد!

چه زمانی مرطوب کننده بزنیم؟
پاسخ:

هنگامی‌که دست و صورت شما خیس باشد، استفاده از کرم مرطوب کننده هیچ فایده‌ای ندارد! بعد از دوش گرفتن از حمام و یا شستن حمام و خشک‌کردن بدن و صورت، نوبت مرطوب نگه‌داشتن پوست است چرا که هم پوست تمیزی دارید و هم برای استفاده از مزایای کرم مرطوب کننده، این زمان می‌تواند مناسب باشد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۱۲,۹۵۴ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید