یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
آموزش کشیدن مداد ابرو به روش حرفه‌ ای‌ ها

آموزش کشیدن مداد ابرو به روش حرفه‌ ای‌ ها

آموزش کشیدن مداد ابرو به روش حرفه‌ای‌ها سوال شما هم هست؟ به احتمال زیاد بله.

حالت ابرو، پرپشت بودنش و رنگ آن، تاثیر زیادی روی زیبایی چهره دارد. با کمی تغییر در رنگ ابرو، صورت‌تان از بی‌حالی و کم‌رنگی به صورتی شاداب و بشاش تبدیل می‌شود. پس در واقع می‌توانیم بگوییم سوال اصلی این است که چه طور می‌توانیم ابروانی خوش حالت و خوش رنگ داشته باشیم.

خوب ساده‌ ترین راه استفاده از روش‌های مصنوعی برای کشیدن ابروانی دلخواه برای مدتی معین است. مثل انواع روش‌های میکروبلیدنگ که نمونه مدرن‌تر تتوهای قدیمی است، کمی دردسر دارد، نیاز است هر چند وقت یک‌بار برای ترمیم رنگ‌ها به متخصص مراجعه کنید و بالاخره موادی که برای این کار استفاده می‌شود شیمیایی است.

اما راه ساده‌تری هم هست، با مواد گیاهی ابروهایتان را تقویت کنید و هر وقت نیاز بود به هر شکلی که دوست داشتید با انواع مداد و سایه به آنها حالت دهید.

انواع مداد ابرو را بشناسیم

انتخاب مداد ابرو، انتخابی مهم تاثیرگذار است.برای هر پوست، رنگ مو و چشمی مداد به خصوصی نیاز است، اما قبل از اینکه به رنگ مدادها بپردازیم، خوب است دیگر ویژگی‌های آنها را بررسی کنیم.

مداد ابرو معمولی

برای خرید مداد ابرو نگرانی وجود ندارد وبه وفور در بازار پیدا می‌شود، نوک نازکی دارد، معمولا ضد آب نیست و برای افرادی که تازه شروع به طراحی ابروهای خودشان کرده‌اند انتخاب مناسبی به نظر می‌آید. کار با آن راحت هست، رنگ دهی خوبی دارد و برای کشیدن کادر اولیه ابرو بسیار کاربردی است. خطوط نازک می‌کشد و برای مشخص نمودن بالا و پایین ابرو مناسب است.

مداد ابرو ضد آب

مداد ابرو ضدآب از اسمش پیداست که برای افرادی که تعریق زیادی دارند و یا قصد دارند به مدت طولانی آرایش را روی چهره‌شان داشته باشند مناسب است. رنگ این مداد ابرو با عرق کردن و با تماس با آب از بین نمی‌رود، پس افرادی که تبحر کافی در طراحی ابرو ندارند بهتر است در استفاده از این مداد دقت کنند.

مداد ابرو ماژیکی

مدادهای ماژیکی، رنگی شفاف‌تر دارند و جلوه بهتری به ابروها می‌دهند، ماندگاری بالاتری دارند و مانند مدادهای ضد آب به راحتی پاک نمی‌شوند. برای استفاده از این مدادها بهتر است، ابتدا خوب تمرین کنید.

مداد ابرو با نوک پهن مستطیلی

این نوع مداد ابرو، با توجه به نوک پهنی که دارد، امکان پر کردن ابرو در مساحت بیشتری را می‌دهد و برای پر رنگ کردن سطح داخلی ابرو که خالی و یا کمرنگ است مفید است.

مداد ابرو برس دار

تقریبا در انتهای تمامی مدادهای ابرو برسی تعبیه شده است. برس به نظم دهی اولیه ابروها کمک می‌کند، کادر دور آنها بهتر مشخص می‌شود و پخش رنگ روی ابروها کامل‌تر صورت می‌گیرد.

مداد ابرو تقویتی

معمولا گفته می‌شود، استفاده از نداد ابرو در طولانی مدت با عث‌ریزی می‌شود. بهتر است از مداد ابرویی با کیفیت، کم چرب و نرم با بافتی سبک استفاده کنید. برخی از مداد‌های ابرو، مواد تقویتی مثل ویتامین e و یا روغن‌های گیاهی دارند که به رشد ابروها کمک می‌کند.

کدام مداد ابرو برای من مناسب است؟

رنگ مداد ابرو باید با کل صورت شما، آرایشتان و رنگ موهایتان هم خوانی داشته باشد، رنگ بسیار تیره حالتی مصنوع یو نازیبا به صورتتان می‌دهد و رنگ خیلی روشن هم یا کارایی ندارد و یا ملغمه‌ای ناهمگون در صورتتان می‌سازد.

با توجه به توضیحاتی که درباره انواع مداد ابرو دادیم و سطح آمادگی خودتان، نوع مناسب مداد ابرو را نسبت به کارایی که از آن انتظار دارید، انتخاب کنید. با کمی تمرین و تغییر رنگ مداد ابرو دلخواهتان را پیدا می‌کنید. اول بگویید موهایتان چه رنگی است تا رنگ مداد ابرویتان مشخص شود.

عاشقان قهوه ای

اگر موهایتان رنگی در طیف گسترده انواع قهوه ای‌ها دارد، ابروهایتان باید دو درجه روشن‌تر و یا تیره‌تر باشد، اینجا چشمانتان تصمیم میگیرند.

چشمان تیره رنگ روشن‌تر نیاز دارند و برعکس.

اگرهم موهایتان لایت دارد، رنگ مداد ابرو را با تیره‌ترین بخش موها هماهنگ کنید.

موهایتان مشکی است؟

اگر موهایتان مشکی است نیازی نیست حتما از رنگ مشکی استفاده کنید انواع مداد ابرو قهوه‌ای هم به کارتان می‌آید.

اما اگر منظورتان از موی مشکی پرکلاغی ست، لطفا همان ابروهای مشکی را در قاب صورتتان نگاه دارید.

رنگ مویتان عجیب و غریب است؟

قرار نیست با هر رنگ مویی مداد ابرویی دقیقا به همان رنگ استفاده کنید. با رنگ موهای تناژ سرد از قهوه ای‌های تیره و رنگ مو با تناژ گرم ا زقهوه ا یهای روشن استفاده کنید.

رنگ‌های مسی و دودی هم به کار مو هویجی‌ها می‌آید.

انتخاب مداد ابرو متناسب با رنگ مو

تشخیص نقاط اصلی ابرو

قبل از اینکه اقدام به استفاده از هر نوع مداد، انواع سایه چشم، ریمل مژهو... برای کشیدن ابرو کنیم. ابتدا باید بدانیم با توجه به دیگر اعضای صورتمان، یک ابروی نرمال و طبیعی از مجا باید شروع شود، اوج بگیرد و تمام شود. هر روز مدل‌های جدیدی مد می‌شوند اما این مدل‌ها به هر نوع صورتی نمی‌آیند. موارد زیر را باهم مرور می‌کنیم و یاد می‌گیریم تا یکی از مهم‌ترین بخش های چهره‌مان را طبیعی زیبا کنیم.

تاج ابرو: یک مداد را مماس با پره‌بینی قرار دهید به طوری که امتداد آن بر روی ابرو قرار گیرد. یک خط راست و رو به بالا که از گوشه چشم و پره‌بینی عبور می‌کند خواهید داشت. انتهای مداد، تاج ابرو را مشخص می‌کند.

خط شکست ابرو: مداد را کنار پره‌بینی بگذارید. در حالی که روبرو را نگاه می‌کنید مداد را کاملا از وسط مردمک چشم عبور دهید به نحوی که بالای ابرو تمام شود. دُم ابرو: مداد را گوشه پره‌بینی گذاشته و مماس با گوشه چشم عبور دهید، انتهای مداد محل صحیح دم ابرو را نشان می‌دهد.

حالا با هر محصولی که می‌خواهید شروع به کشیدن ابروهایتان کنید.

کشیدن درست خط ابرو با مداد ابرو

کشیدن مداد ابرو

قبل از هر کاری ابتدا ابروهایتان را به سمت بالا شانه کنید، مرتب که بشوند فضاهای خالی به چشم می‌آیند، اگر مطمئن هستید که خرابکاری نمی‌کنید حتی می‌توانید با قیچی ابرو کمی مرتب ترشان کنید.

از هر نوع مدادی که استفاده می‌کنید با ضرباتی ملایم و آرام، سریع و سطحی شروع کنید. مداد را فشار ندهید که باعث می‌شود در همان قسمت‌هایی که با فشار کشیده‌اید رنگ تیره‌ای روی ابروانتان بنشیند. سعی کنید موهای کوچکی مانند ابروهایتان بکشید، خطوط پیوسته و بلند مناسب نیستند.

با استفاده از نکاتی که در مرحله تشخیص نقاط اصلی آموختید، طرح اولیه ابرو را با کمی فاصله از خطوط اصلی رسم کنید. بیرون از محل رویش ابروها را مداد نکشید، داخل ابرو بمانید، مثل نقاشی‌های دوران کودکی که قرار بود از خط خارج نشوید. و اینکه مداد را پایین نگه دارد. گوشه بالایی و انتهایی ابرو‌ها معمولا کم پشت‌تر است، با زیاده در کشیدن مداد ابرو همه چیز را خراب نکنید.

کشیدن مداد ابرو

داخل ابروها را که پر کردید، نوبت به مرتب کردن خطوط ابرو می‌رسد، با براشی ظریف و کوچک و یا پد‌های آرایشی، آنها را محو کنید تا طبیعی‌تر جلوه کنند.

مراحل کشیدن مداد ابرو

دوباره ابروها را شانه کنید، اگر هر دو ابرو کاملا شبیه به هم نبودند نگران نشوید، در طبیعت هم کاملا قرینه نیستند، فقط کافی ست خیلی شبیه باشند.

حالا از تکنیک دوری و نزدیکی به آینه استفاده کنید. چند قدم عقب بروید همه چیز را چک کنید، دوباره نزدیک بیایید. نیاز به اصلاح دارد؟ کاری ندارد اصلاحشان کنید. اگر هم نه که یعنی کار تمام است و دیگر نیازی به آموزش طراحی ابرو با مداد ندارید.

کانسیلر عزیز را فراموش نکنید

البته کار تمام تمام نیست. کمی کانسیلر به زیر ابروها بزنید تا مطمئن شوید موهای ریز را پوشانده‌اید و همه چیز زیبا به نظر می‌آید. برای آشنایی بیشتر با کانسیلر مقاله " کانسیلر چیست و چه کاربردهایی دارد؟ " را مطالعه نمایید.

کشیدن خط ابرو

ابروی زاویه دار دشمن زیبایی شما

حواستان باشد، خیلی ابروهایتان را زاویه دار نکنید، چهره‌تان مصنوعی و صراحتا زشت می‌شود.

تتو دوست ندارید؟ از ماژیک ابرو استفاده کنید

نحوه استفاده از ماژیک ابرو بسیار ساده است. ماژیک چسبندگی ایجاد نمی‌کند و به راحتی فضاهای خالی را پر می‌کند، به آرامی، انگار که بخواهید تارهای ابرویتان را پر رنگ کنید شبیه به آنها بکشید.

ابرو پهن به شما می‌آید؟

آموزش کشیدن ابرو پهن کار سختی نیست، در واقع تمام نکاتی که در‌بخش کشیدن ابرو با مداد توضیح دادیم را باید اجرا کنید و کمی ابروهایتان را پهن‌تر بکشید، یعنی خطوط اولیه را با فاصله بیشتری از ابروهای خودتان رسم کنید. اما به خاطر داشته باشید زیاده روی در این امر تقارن چهره‌تان را به هم می‌ریزد.

استفاده از آکوا عقلانیست؟

آکوا ژلی رنگی و به شکل مایع است، علاوه بر تقویت ابرو به فرم دهی بسیار کمک می‌کند، ضد آب و با دوام است. طرز کشیدن اکوا در ابرو هم مانند آموزش ابرو کشیدن به روش ساده است با این تفاوت که بعد از اینکه خطوط اصلی را مشخص کردید، کمی از آکوا را پشت دست‌تان قرار دهید با برسی شیب دار قسمت‌های خالی را پر کنید و بعد با برسی سر پهن و کمی کانسیلر بالا و پایین ابروهایتان را مرتب کنید.

حالا می توانید مانند یک حرفه ای ابروهایتان را شکل دهید. اگر نکته دیگری به ذهنتان می‌رسد که می تواند به کشیدن ابروهایی زیبا کمک کند، حتما با ما در میان بگذارید. اما در ادامه این مطلب ما قصد داریم شما را با چند نمونه از خوش‌قیمت‌ترین و پرمصرف‌ترین مداد ابروهای اورجینال را با ضمانت کیفیت و اصل بودن کالا آشنا کنیم. تمامی این محصولا در فروشگاه ریحا موجود هستند و شما می‌توانید برای خرید هر یک از آن‌ها، از طریق وب سایت اقدام نمایید.

1- مداد ابرو سورسیل بورژوآ

خریدمداد ابرو سورسیل بورژوآ مداد ابرو مدل سورسیل بورژوآ، با ماندگاری 12 ساعته یکی از بهترین و پرمصرف‌ترین مدادهای ابرو در میان مصرف‌کنندگان است. این مداد ابرو توسط برند بورژوا و در کشور فرانسه تولید شده است و دارای گارانتی اصالت و سلامتی فیزیکی کالا بوده و تا 7 روز ضمانت بازگشت دارد. مداد ابرو مدل سورسیل بورژوآ، به صورت تکی قابل خرید است و با بافت سبک و نرمی که دارد؛ شما را پس از استفاده با حس خوشایند زیبایی آشنا می‌کند.

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که مداد ابرو مدل سورسیل بورژوآ را به یکی از منحصر به فردترین و در عین حال پرمصرف ترین محصول تبدیل کرده است؛ ماندگاری 12 ساعته آن بر روی صورت است. در واقع شما با استفاده از این مداد ابرو، دیگر لازم نیست به طور مداوم روبروی آینه بایستید و آرایش ابروهای خود را تجدید کنید. پس با استفاده از مداد ابرو مدل سورسیل بورژوآ، با خیال راحت در مهمانی‌ها و دیدارهای مهم حضور پیدا کنید.

2- مداد ابروی بیوتی کالیستا

خریدمداد ابروی بیوتی کالیستا

شرکت کالیستا که یکی از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی در کشور ایران است، مداد ابروی بیوتی کالیستا را به شما خانم‌های حساس که به زیبایی ابروهایتان اهمیت داده معرفی و پیشنهاد می‌کند. این محصول با فرمولاسیونی جادویی، بهترین انتخاب برای ترمیم اشتباهات برداشتن ابرو بوده و با پر کردن فضای خالی آن، مانع از نمایان شدن ناهمواری‌های ابرو می‌شود.

بهترین ویژگی این محصول خاصیت ضد آب بودن آن است. این مداد ابرو با قدرت ماندگاری هشت ساعته، بر پوستتان قرار گرفته و خیالتان را از بابت ریختن و خراب شدن آن راحت می‌کند. مداد ابروی بیوتی کالیستا با بافتی بسیار سبک، به نرمی بر پوستتان قرار گرفته و ابروهایتان را جذاب‌تر نشان می‌دهد. هم‌چنین در محفظه مدادی و با تناژ رنگ01 و 02 به بازار عرضه شده به آسانی استفاده می‌شود.

3- مداد ابرو مدل میکرو پنسل دبورا

خریدمداد ابرو مدل میکرو پنسل دبورا

شرکت دبورا که یکی از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی در کشور ایتالیا است، مداد ابرو مدل میکرو پنسل دبورا را به شما خانم‌های حساس که به زیبایی ابروهایتان اهمیت داده معرفی و پیشنهاد می‌کند. این محصول جادویی حاوی رنگدانه‌های بسیار غلیظ بوده که رنگ‌دهی فوق‌العاده‌ای بر ابروهایتان داشته و جلوه‌ای طبیعی به آن هدیه می‌دهد. هم‌چنین با بافتی بسیار نرم، پوشش‌دهی بی‌نظیری بر پوست داشته و ابروهایتان را پرپشت و خوش فرم می‌کند.

این محصول ماندگاری 24 ساعته بر ابروهایتان را داشته و بدون هیچ خرابی و یا عوامل دیگر، ساعت‌ها بر پوستتان به همان شکل اولیه باقی می‌ماند. هم‌چنین فاقد چربی بوده و به همین دلیل پس از مدتی بر اثر تعریق، حالت چسبنده و ماسیدگی را به خود نمی‌گیرد. از طرفی در انتهای محفظه جذابش شانه ابرو تعبیه شده و کار شما را برای داشتن آرایش ابرو بسیار طبیعی راحت‌تر می‌کند. مداد ابرو میکرو پنسل دبورا در تناژ رنگ‌های 02 و 04 به بازار عرضه می‌شود.

4- مداد ابرو لاکچری دیچ رومانس

خریدمداد ابرو لاکچری دیچ رومانس

شرکت دیپ رومانس که یکی از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی در کشور آلمان است، مداد ابرو لوکسوری را به شما خانم‌های حساس که به زیبایی ابروهایتان اهمیت داده معرفی و پیشنهاد می‌کند. این محصول معرکه بافت بسیار نرم و سبکی داشته و پوشش‌دهی معرکه‌ای بر پوستتان دارد. هم‌چنین به خوبی بر پوست خوابیده و جلوه‌ای طبیعی به پوستتان هدیه می‌دهد.

مداد ابرو لوکسوری ماندگاری باورنکردنی داشته و تا ساعت‌ها ابروهایتان را به همان شکل اولیه نگهداری می‌کند. هم‌چنین به آسانی استفاده شده و برای خانم‌هایی که مهارت کافی برای آرایش ندارند هم گزینه مناسبی است. هم‌چنین در انتهای محفظه جذاب چوبی‌اش، شانه ابرو پیچی تعبیه شده و کار شما را برای داشتن آرایش ابرو بسیار طبیعی راحت‌تر می‌کند. مداد ابرو مداد لوکسوری به صورت مدادی و در تناژ رنگ‌های بسیار جذاب به بازار عرضه می‌شود.

5- مداد ابرو پودری رویال اترنیتی

خریدمداد ابرو پودری رویال اترنیتی

مداد ابرو پودری اترنیتی بافت سبک، نرم و روانی دارد و به راحتی روی ابروها کشیده و پخش می‌شود. این مداد ابرو با داشتن رنگدانه‌های فراون، با پر کردن نقاط خالی ابرو، پوشش یکدست و طبیعی روی ابروها ایجاد می‌کند و ظاهر زیباتری به ابروها می‌بخشد. این مداد ابرو در رنگبندی متنوع و زیبایی تولید شده است و می‌توان با در نظر گرفتن رنگ ابرو و سلیقه‌ خود ، رنگ مناسبی را انتخاب کرد.

در انتهای این مداد، یک برس مخروطی شکل قرار گرفته است که از آن می‌توان برای مرتب کردن تارهای ابرو قبل از مداد کشیدن و پخش کردن مداد روی ابروها برای دستیابی به ظاهری طبیعی و زیبا استفاده کرد. همچنین، مداد ابروی پودری اترنیتی ضدآب است و ماندگاری بسیار بالایی دارد، اما باعث آسیب به ابروها نمی‌شود. با استفاده از این مداد ابرو، ابروهای خود را به زیبایی طراحی کنید و از زیبایی چهره خود لذت ببرید.

6- مداد ابرو ویولت

خریدمداد ابرو ویولت

مداد ابرو ویولت، محصول بی‌نظیری از برند ایتالیایی ویولت با نام لاتین violet است. اندازه کوچک و حجم کم این محصول از طرفی و استفاده آسانش از طرف دیگر مزیتی خارق‌العاده است که در هر مراسم و دورهمی به کمکتان می‌آید. شاید حتی نیاز به برداشتن کیف لوازم آرایشی خود نداشته باشید وقتی خیلی ساده با داشتن مدادی کم‌حجم می‌توانید به ظاهری آراسه برسید. بافت پودری فشرده و رنگدانه‌های غنی منجر به ایجاد جلوه‌ای مات شده و تمام نواحی تُنُک ابرو را پوشش می‌دهد.

از طرف دیگر بدشکلی‌های ابرو را حالت داده و برای مدتی طولانی این فرم را نگه می‌دارد. انواع رنگ‌های این مداد به اندازه‌ای طبیعی است که می‌توانید با استفاده از تکنیک کانتور لب ، آن‌ها را برجسته کرده و جذابیتی مافوق تصور بر چهره خود به تصویر بکشید. بافت روغنی و نرم این مداد، به شما امکان می‌دهد که در هنگام استفاده به‌آسانی روی بافت لب بلغزد و نتیجه‌ای مطلوب به دنبال خود بیاورد.

7- مداد ابرو ضد آب فلومار

خریدمداد ابرو ضد آب فلومار

مداد ابرو flormar یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین لوازم آرایشی است که در برندی مطرح ارائه می‌شود. این مدل مداد ابرو دارای یک عدد شانه ابرو است که با استفاده از آن می‌توانید ابروهای خود را صاف و مرتب نمایید بدون آن که ریزشی داشته باشد. روغن‌های گیاهی موجود در این مدل مداد فلورمار دارای خاصیت ضد پیری و چروکی پوست است و همچنین باعث تقویت ابرو نیز می‌شود.

مداد فلورمار با سایه طبیعی که ایجاد می‌کند از کم پشت جلوه دادن ابرو نه نتها جلوگیری کرده بلکه ظاهری زیبا و خوش فرم نیز به ابرو خواهد بخشید. شما می توانید با استفاده از مداد ابرو فلورمار سایه های طبیعی بر روی ابروهای خود ایجاد کنید و جاهای خالی ابرو را پر کرده و مدلی زیبا به ابروی خود ببخشید؛ چراکه ابروها از جمله یکی از قسمت های مهم چهره به شمار می رود که حالت و مدل آن چهره شما را دگرگون و متفاوت می کند.

در پایان این مطلب، امیدواریم تا با مطالب گفته شده و معرفی محصولات مرتبط، شما را با بهترین ویترین مداد ابروهای موجود در بازار آشنا کرده باشیم. شما می‌توانید براساس ویژگی‌های منحصر به فرد پوست خود و طبق سلیقه‌تان، اقدام به خرید هریک از این محصولات از فروشگاه ریحا کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از هرکدام از آن‌ها دارید، حتما تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید و نظرات خود را برای ما بفرستید.

۱۱۱,۷۲۱
محصولات مرتبط
مداد ابرو ماژیکی ماندگاری بالا دیپ رومانسDeep Romance 
۱۸۳,۰۰۰ تومان
قهوه ای مایل به قرمز
قهوه ای مایل به قرمز
×قهوه ای
قهوه ای
×قهوه ای روشن
قهوه ای روشن
مداد ابرو جامد پرسایزلی بنفیتBenefit 
۳,۵۶۵,۰۰۰ تومان
Teinte N°1
Teinte N°1
Teinte N°2.5
Teinte N°2.5
Teinte N°2
Teinte N°2
+۹
تنوع
مداد ابرو پودر کریت یور بالانس کیکو میلانوKiko Milano 
۱,۳۷۹,۰۰۰ تومان
04 Black Haired
04 Black Haired
03 Deep Brunettes
03 Deep Brunettes
02 Auburn
02 Auburn
+۱
تنوع
مداد ابرو مدادی اسکالپ اتوماتیک کیکو میلانوKiko Milano 
۱,۵۲۹,۰۰۰ تومان
06 Blackhaired
06 Blackhaired
05 Deep Brunettes
05 Deep Brunettes
04 Auburn
04 Auburn
+۳
تنوع
مداد ابرو ژل بیوتی اسنشیال کیکو میلانوKiko Milano 
۱,۲۶۴,۰۰۰ تومان
04 Dark Brown
04 Dark Brown
03 Medium Brown
03 Medium Brown
مداد ابرو مدادی گرین می کیکو میلانوKiko Milano 
۱,۱۴۱,۰۰۰ تومان
103 Dark Chocolate
103 Dark Chocolate
102 Milk Chocolate
102 Milk Chocolate
101 Taupe
101 Taupe
مداد ابرو کرم پومید کیکو میلانوKiko Milanoامکان ارسال فوری
۱,۲۳۴,۰۰۰ تومان
04 Black
04 Black
03 Brunettes & Black Haired
03 Brunettes & Black Haired
02 Chestnut Haired & Blonde
02 Chestnut Haired & Blonde
مداد ابرو جامد جیم برو بنفیتBenefit 
۲,۰۷۰,۰۰۰ تومان
Teinte 4
Teinte 4
Teinte 3
Teinte 3
Teinte 2
Teinte 2
مداد ابرو ماژیکی فدر بتر شیگلمSheglam 
۵۷۴,۰۰۰ تومان
Taupe
Taupe
Blonde
Blonde
Medium Brown
Medium Brown
+۱
تنوع
مداد ابرو مدادی مایکوفیلینگ بنفیتBenefit 
۳,۵۶۵,۰۰۰ تومان
Blonde
Blonde
Deep Brown
Deep Brown
Medium Brown
Medium Brown
+۱
تنوع
مداد ابرو جامد میکرو پریسشن کیکو میلانوKiko Milano 
۱,۱۴۹,۰۰۰ تومان
06 Blackhaired
06 Blackhaired
05 Deep Brunettes
05 Deep Brunettes
04 Auburn
04 Auburn
+۳
تنوع
نویسنده :فرزانه مجتهد

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
نقش ابرو در زیبایی چیست؟
پاسخ:

حالت ابرو، پرپشت بودنش و رنگ آن، تاثیر زیادی روی زیبایی چهره دارد. با کمی تغییر در رنگ ابرو، صورت‌تان از بی‌حالی و کم‌رنگی به صورتی شاداب و بشاش تبدیل می‌شود.

مداد ابروی ضد آب چیست؟
پاسخ:

مداد ابرو ضدآب از اسمش پیداست که برای افرادی که تعریق زیادی دارند و یا قصد دارند به مدت طولانی آرایش را روی چهره‌شان داشته باشند مناسب است. رنگ این مداد ابرو با عرق کردن و با تماس با آب از بین نمی‌رود، پس افرادی که تبحر کافی در طراحی ابرو ندارند بهتر است در استفاده از این مداد دقت کنند.

مداد ابروی ماژیکی چیست؟
پاسخ:

مدادهای ماژیکی، رنگی شفاف‌تر دارند و جلوه بهتری به ابروها می‌دهند، ماندگاری بالاتری دارند و مانند مدادهای ضد آب به راحتی پاک نمی‌شوند. برای استفاده از این مدادها بهتر است، ابتدا خوب تمرین کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۱۱,۷۲۱ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید