یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
چگونه بهترین موس و اسپری مو را بخریم؟

چگونه بهترین موس و اسپری مو را بخریم؟

اسپری مو و موس برای افرادی که دوست دارند تا حالت موهای خود را کنترل کنند بهترین گزینه است. این مواد آرایشی برای موهای شما زیبایی را به ارمغان آورده و حفظ می‌کنند. اگر دوست دارید تا به صورت مداوم و یا گاه و بی گاه از این محصولات برای زیبایی حالت موی خود استفاده کنید، باید مراقب باشید تا بهترین مدل و برند ممکنه را برای موهای خود انتخاب کنید. تا ضمن زیبایی هر چه بیشتر کوچک‌ترین خطر و آسیبی متوجه موهای شما نباشد.

چگونه اسپری مو یا موس مناسب برای موهای خود را پیدا کنیم؟

همه موهای خوش‌حالت را دوست دارند. در بسیاری از موارد فاصله حالت طبیعی موهای شما تا حالت ایده آل بسیار زیاد است. ولی حتی گاهی اوقات برای شرکت در مهمانی، عروسی و یا مجالسی خاص شما بخواهید تا از حالت موی خود در تمامی طول مهمانی مطمئن باشید.

از طرفی دیگر موها می‌توانند بسیار غیرقابل پیش‌بینی باشند و شما نمی‌توانید هرگز مطمئن باشید که روز مهمانی موهای شما در بهترین حالت طبیعی خود هستند یا خیر.در این میان اسپری و یا موس مو وظیفه دارد تا این اطمینان را به شما بدهد. اینکه شما می‌توانید حالت موهای خود را به شکل دلخواه برای یک مجلس تغییر بدهید و حتی تا ساعت‌ها به همان شکل نگه‌دارید.

یک اسپری مو خوب و یا موس وظیفه دارد تا علاوه بر دوام، قابلیت حالت دهندگی بالا، از سلامت موهای شما مراقبت کند. حتی اگر شما صرفاً یک بار در سال از آن‌ها استفاده می‌کنید باز هم حفظ سلامت موهایتان در درجه نخست اولویت قرار دارد. ولی به طور کلی انتخاب و خرید اسپری مو مناسب و یا خرید موس مو مطابق با موهای شما چند نکته کلیدی دارد.

در درجه نخست شما باید جنس موهای خود را بشناسید. اسپری و موس مو باید مطابق با جنس موهای شما انتخاب شود. در ادامه توضیح خواهیم داد که برای هر جنس از مو چه نکات کلیدی در خرید اسپری مو و موس وجود دارد که باید به آن‌ها دقت کنید.

مسئله دوم ماندگاری و دوام اسپری و موس است. بهترین کار این است که محصولاتی بادوام بالا انتخاب کنید البته به شرط آنکه به موهای شما آسیب نزنند.اسپری و موس باید در برابر باد مقاوم باشند. شما که نمی‌خواهید حالت ایده آل نوهایتان را باد پیش از مجلس و یا در حین آن خراب کند؟ شما باید مطمئن باشید که حالت موهای شما به همان صورت که شکل داده‌اید باقی می‌ماند.

خشکی و کدر شدن موها را فراموش کنید. اسپری و موس موی مناسب نه تنها موهای شما را خشک و مات نمی‌کنند که باعث درخشندگی و براق شدن آن‌ها می‌شوند.یک اسپری موی مناسب و یا موس مو پس از برس کشیدن کالا از بین می‌روند و دیگر روی موهای شما باقی نمی‌ماند. به عبارتی یک اسپری و موس خوب تنها با شست‌وشو و برس کشیدن از بین خواهند رفت.

اسپری و موس باید موهای شما را تقویت کنند و به آن آسیب نرسانند. دارا بودن ویتامین و مواد مغزی یکی از بارزترین صفاتی است که باید در اسپری و موس به دنبال آن بگردید. قیمت اسپری مو و موس یکی دیگر از فاکتورهای مهمی است که نباید از یاد ببرید. قیمت آن‌ها را بر اساس بودجه‌ای که می‌خواهید برای حالت دهندگی موها و همچنین حفظ حالت آن‌ها استفاده کنید، انتخاب کنید.

خرید اسپری مو بر اساس جنس موهای شما

همان‌طور که گفتیم یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خرید اسپری مو باید به آن توجه داشته باشید، تطابق آن با جنس موهای شماست و قدم نخست در این مسئله پیدا کردن جنس نوهایتان است. در ادامه ویژگی‌های لازم یک اسپری مو برای انواع مو را بررسی خواهیم کرد.

اگر تار موهای نازک و شکننده دارید

تار موی نازک و شکننده یکی از سخت‌ترین‌ها برای انتخاب محصولات مناسب است. زیرا خیلی از محصولات موجود در بازار ممکن است به موهای شما آسیب بزند. پس قطعاً هنگام خرید اسپری مو مراقب باشید تا دارای مواد مغذی برای موهای شما باشد.

اگر موهای شما تار نازک و شکننده دارند و دارای ظاهری کم‌پشت بوده، بهترین کار این است که از اسپری مو سبک و بافت دهنده استفاده کنید. این اسپری‌ها حجم موهای شما را افزایش می‌دهند و این بهترین ویژگی برای موهای ظاهراً کم‌پشت شماست. تعداد تارهای روی سر شما اهمیتی ندارد، مسئله مهم این است که آن‌ها کم به نظر می‌رسند. این اسپری مو از افتادگی موهای شما جلوگیری می‌کند.

اگر موهای فر مقاوم دارید

موهای فر تا حد ممکن در برابر صاف شدن خودداری می کنند. تجربه مشترک اغلب افرادی که موی فر دارند این است که پس از ساعت‌ها زحمت برای صاف کردن مو، با یک رطوبت جزئی موها به حالت فر قبلی خود برمی‌گردند و یا همیشه قسمت‌هایی از مو در این میان جا می‌مانند.

دشمن شما به عنوان یک فرد مو فرفری رطوبت هواست و نه رطوبت نوهایتان. پس پیش از هر چیز باید به دنبال یک اسپری باشید که ضمن حفظ رطوبت موهای شما و درخشندگی آن‌ها، مو را در برابر رطوبت‌های خارجی مراقبت کند. اسپری موی منعطف بهترین گزینه برای موهای شماست.

شما باید با موهای فر به شیوه‌ای متفاوت برخورد کنید. این موها سرکش‌اند و به‌سادگی حالت نمی‌پذیرند و دوست دارند تا مطابق میلشان حالت بگیرند. برای در دست گرفتن کنترل موی فر باید از محصولات ملایمی که ضد جذب رطوبت هستند استفاده کنید.

اگر موهای خشک دارید

موهای خشک مشکلاتی بیشتر از حالت نگرفتن دارند پس با یک اسپری آبرسان به کمک موهای خود بروید. خرید اسپری مو برای موهای خشک می‌تواند بسیار سخت باشد پس تا حد ممکن دقت کنید. الکل موجود در بسیاری از اسپری‌ها رطوبت را از موی شما خارج کرده و آن‌ها را خشک تر و شکننده‌تر می‌کند. برای همین بهترین انتخاب برای شما اسپری‌های آبرسان است.

اگر جنس تار موی شما ضخیم است

موهای ضخیم هم به نوبه خود می‌توانند بسیار سرکش باشند و در برابر هر تغییر ایستادگی کنند. مثلاً شما ساعت‌ها وقت صرف فر کردن مو ها کنید و در یک لحظه همه این فرها بازشوند و موهای شما به حالت قبل بازگردند. این به‌سادگی مثل یک کابوس چند دقیقه مانده به عروسی است. اسپری نگه‌دارنده قوی برای موهای شما بهترین انتخاب است تا با خیالی آسوده این کابوس را به رویای یک زیبایی درخشان تبدیل کنید.

اگر موهایتان را رنگ کرده‌اید

رنگ کردن موها به کلی تمامی معادلات را بهم می‌زند. موی شما پس از رنگ باید تغذیه شوند تا بافت قبلی خود را به دست بیاورند و از طرفی دیگر نباید رنگشان را از دست بدهند. اسپری مویی بهترین انتخاب برای شمایی است که دوست ندارید رنگ موهایتان به همین سادگی از دست بروند. این اسپری‌ها علاوه بر نگه‌دارنده بودن حالت مو رنگ موی شما را حفظ می کنند.

اگر موهای چرب دارید

موهای چرب می‌توانند چسبناک و بدون حجم به نظر برسند. شاید شما حس کنید که حتی روزی چند بار به حمام و شست‌وشوی مو نیاز دارید. اسپری موی حجم دهنده می‌تواند برای شما راه‌حل مناسبی باشد. این اسپری حجم موهای شما را افزایش می‌دهد و با تزریق مواد لازم به موهای شما درخشندگی و سرزندگی آن‌ها را افزایش داده و با چربی سریع آن‌ها مبارزه می‌کند.

بهترین برندهای اسپری مو

حالا که فهمیدید چه مدل اسپری مویی مناسب موهای شماست وقت آن رسیده که چند تا از بهترین اسپری موها را با هم بررسی کنیم. این برندها از پرطرفدارترین و بهترین برندهایی هستند که می‌توانید برای اسپری مو به سراغشان بروید.

1- اسپری نگهدارنده حالت موی تافت مدل اولتیمیت

خریداسپری نگهدارنده حالت موی تافت مدل اولتیمیت

اسپری نگهدارنده مدل اولتیمیت برای انواع مو خانم‌ها وآقایان مناسب بوده و در محفظه‌های جذاب با حجم 250 میلی به بازار عرضه می‌شود. هم‌چنین به آسانی استفاده شده و قابلیت حمل به هر مکانی را دارد. این محصول جادویی با فرمولاسیون قوی، مدل موهایتان را با قدرت 6 برابر بیش‌تر تثبیت و حفظ می‌کند. هم‌چنین بدون ایجاد سنگینی بر مو قرار گرفته و با پوشش توری مانند بر مو، به عنوان لایه محافظ مانع از خشکی مو می‌شود.

اگر شما هم می‌خواهید موهایتان در مدل دلخواهتان باقی مانده و مثل قطعه‌های کریستال بدرخشد، پیشنهاد می‌کنیم که از اسپری نگهدارنده مدل اولتیمیت استفاده کنید. این محصول حاوی کریستال مایع بوده و با حفظ حالت مو، باعث درخشش خیره‌کننده آن نیز می‌شود. این اسپری از مو در برابر اشعه‌های مضر محافظت کرده و مانند سپر دفاعی بر مو قرار می‌گیرد. هم‌چنین ماندگاری فوق‌العاده‌ای داشته و مدل موهایتان را حداقل تا سه روز به شکل اولیه نگهداری می‌کند.

2- اسپری حالت دهنده موی فوق قوی بیول

خرید اسپری حالت دهنده موی فوق قوی بیول

اسپری حالت دهنده موی فوق قوی بیول همانطور که از نامش مشخص است، قدرت نگه دارندگی بسیار بالایی دارد و با ماندگاری طولانی خود به مدت زمان زیادی، حالت موها را تا چندین ساعت نگه می‌دارد. این اسپری موی بدون ایجاد سفیدک و چسبندگی به سرعت خشک می‌شود و حجم و درخشندگی زیبایی به موها می‌بخشد. این اسپری مو حاوی کراتین و ویتامین ب 5 است. کراتین موجود در ترکیب این محصول از موها در برابر آسیب محافظت می‌کند.

این محصول قدرت نگه دارندگی بالایی دارد، در برابر آب و رطوبت مقاوم است و تا 24 ساعت، موها را به شکل و حالت دلخواه نگه می‌دارد. با استفاده از این اسپری مو، می‌توان موها را تا چند ساعت به حالت دلخواه نگه داشت و زیبایی و جذابیت موها را چندین برابر کرد. این اسپری حجم خوب و درخشندگی بالایی به موها می‌دهد. این اسپری مو برای خانم‌ها و آقایان و انواع موها مناسب است و می‌توان آن را هم روی موهای خشک و هم مرطوب استفاده کرد.

3- اسپری مدل قوی حالت دهنده موی کاسپین

خریدسپری مدل قوی حالت دهنده موی کاسپین

برند کاسپین متعلق به کمپانی فومن شیمی است. این کمپانی دارای 15 شرکت فعال در ایران است و در محصولات متنوعی تولید می‌کند. این کمپانی درتولید محصولات آرایشی، بهداشتی خوب عمل کرده است. اسپری حالت ‌دهنده مو مدل Hair Sprayجز پرطرفدارترین محصولات برند کاسپین است. برای حفظ سلامت مو در ساختار این اسپری از کراتین استفاده شده است. کراتین باعث ترمیم موهای آسیب‌دیده می‌شود.

همچنین باعث افزایش حالت انعطاف‌پذیری، نرمی و درخشندگی مو می‌شود. همچنین این اسپری رایحه ملایمی دارد این محصول با قدرت پوشش‌دهی 4 برابر بیشتر از محصولات دیگر ماندگاری بالایی دارد. این اسپری علاوه بر حفظ حالت مو باعث ترمیم فیبرهای مو می‌شود. این محصول فیلتر محافظت‌کننده دارد که از موهایتان در برابر نور خورشید و آلودگی‌ها محافظت می‌نماید.

این محصول برای انواع مو مناسب است و حس سنگینی روی موها ایجاد نمی‌کند. وجود کراتین در این اسپری مانع خشکی و شکنندگی مو می‌شود. این اسپری در برابر طوبت مقاوم است و در هر شرایط جوی می‌توان از آن استفاده کرد. حتی با این اسپری می‌توانید موهایتان را به حالت‌های مختلف و ابتکاری در آورید. همچنین از این اسپری برای فر کردن مو یا حجم‌دهی مو نیز می‌توانید استفاده کنید.

خرید موس مو بر اساس جنس موهای شما

یکی از محصولاتی که با آن می‌توانید به موهای خود حالت داده و حالتشان را تثبیت کنید موس است. موس اسپری‌هایی از جنس کف است که برای شما حالت دلخواه و ثابت مو را به ارمغان می‌آورد. موس مو حالتی نازک‌تر از ژل دارد و حس سبکی موها را برای شما به ارمغان می‌آورد. شکل‌های مختلفی از موس مو وجود دارد که باید با آن‌ها و همچنین جنس موهای خود آشنا باشید و بهترینشان را انتخاب کنید.

اگر موهای فر یا مجعد دارید

مهم‌ترین دوست برای موهای فر رطوبت داخلی مو و بزرگ‌ترین دشمن آن رطوبت خارجی است. مخصوصاً اگر در منطقه‌ای شرجی زندگی می‌کنید حتماً می‌دانید که تا چه اندازه نگهداری موهای فر سخت است. موس مو خیلی ساده می‌تواند از موهای شما در برابر وز شدن مراقبت کند.

همچنین موهای فر غیرقابل پیش‌بینی ترین موها هستند. شما برای مطمئن شدن از حالت مناسب موهای خود می‌توانید از موس مو استفاده کنید. شما می‌توانید از موس‌های نرم‌کننده، موس مناسب برای موهای آسیب‌دیده و موس مخصوص موهای فر استفاده کنید.

اگر موهای کم‌پشتی دارید

موس موی حجم دهنده گزینه مناسبی برای موهای شماست. البته مراقب ویتامین‌های لازمی که باید به موهای شما برسد نیز باشید. موس مو را می‌توانید مطابق با حالتی که دوست دارید به مو بدهید نیز انتخاب کنید. اگر موی چرب دارید؛ بهترین زمان استفاده از موس مو برای شما پس از حمام است. موهای چرب همان‌طور که گفتیم در برابر حالت گرفتن می‌توانند مقاوم باشند. پس بهتر است از موس‌های حالت‌دهنده قوی‌تری استفاده کنید.

بهترین برندهای موس مو

موس مو حالت‌های استفاده متفاوتی دارد و اینکه شما چگونه از آن استفاده کنید نیز بر کیفیت حالت موی درخواستی شما مؤثر است. ولی بهتر است تا خرید موس مو را محدود به برندهای مطمئن و محبوب کنید. در اینجا چند برند معتبر موس مو را برای شما نام خواهیم برد و معرفی خواهیم کرد.

1- موس حالت دهنده مو کلاسیک تافت

خریدموس حالت دهنده مو کلاسیک تافت

شرکت شوارتزکف که یکی از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی در کشور آلمان است، موس حالت‌دهنده مو کلاسیک تافت را به شما خانم‌ها و آقایان حساس که به سلامت موهایتان اهمیت داده معرفی و پیشنهاد می‌کند. این محصول حاوی پانتنول بوده که رطوبت لازم مو را تامین کرده و درخشش و نرمی فوق‌العاده‌ای را به موهایتان هدیه می‌دهد. هم‌چنین حالت مو را با قدرت سه برابر به شکل دل‌خواهتان نگهداری کرده و ماندگاری 24 ساعته بر مو دارد.

بهترین مزیت این سرم حالت‌دهنده در محافظت فوق‌العاده آن در برابر اشعه‌های مضر است. هم‌چنین بدون ایجاد سنگینی بر مو قرار گرفته و حالت موهایتان را در هر شرایط آب و هوایی به بهترین شکل نگهداری می‌کند. این موس حالت‌دهنده از مو در برابر آسیب‌های سشوار و اتو مو محافظت کرده و جلوه‌ای درخشان و براق به موهایتان می‌دهد. اگر شما هم می‌خواهید موهایتان پس از سشوارکشیدن وز و خشن نشده و نرمی و لطافت خود را از دست ندهد، پیشنهاد می‌کنیم که از موس حالت‌دهنده مو کلاسیک تافت استفاده کنید. این محصول معرکه به خوبی موهای وز و پف‌دار را مهار کرده و نرمی فوق‌العاده‌ای به آن‌ه می‌دهد.

2- اسپری موس مو کریتیو

خریداسپری موس مو کریتیو

شرکت کریتیو که یکی از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی در کشور ایتالیا است، اسپری موس مو کریتیو را به شما خانم‌ها و آقایان حساس که به سلامت و زیبایی موهایتان اهمیت داده معرفی و پیشنهاد می‌کند. این محصول جادویی با فرمولاسیونی جدید با بافت مایعی بوده که به طور فوق‌العاده‌ای موهای کم پشت و کم حجم را به خرمنی از مو تبدیل می‌کند. هم‌چنین به آرایش سریع موهایتان کمک کرده و به شما در داشتن موهای ایده آل کمک می‌کند.

اسپری موس مو کریتیو خاصیت نرم‌کنندگی مو را داشته و وظیفه آبرسانی به مو را به طور ایده‌الی بر عهده دارد. هم‌چنین بافت بسیار سبکی داشته و بدون ایجاد سنگینی بر موهایتان قرار گرفته و حالت موهایتان حفظ می‌کند. این محصول به طور شگفت‌انگیزی موهایتان را حالت داده و درخشش خاصی را به آن هدیه می‌دهد. هم‌چنین آسیب‌های ناشی از استفاده سشوار را رفع کرده و مانع از خشک شدن مو می‌شود.

ژل موس کریتیو برای انواع مو و خصوصا موهای فر و مجعد مناسب بوده و در محفظه‌های جذاب با حجم 300 میلی به بازار عرضه می‌شود. این محصول برای موهای مرطوب استفاده شده و قابلیت حمل به هر مکانی را دارد. اگر موهای شما هم بسیار آسیب‌پذیر و شکننده شده و حالت کدر و ماتی را به خود گرفته است، برای رفع این مشکل پیشنهاد می‌کنیم که از اسپری موس مو کریتیو استفاده کنید.

3- موس موی حالت دهنده قوی اینتسا

خریدموس موی حالت دهنده قوی اینتسا

شرکت اینتسا (Intesa) از برندهای آرایشی و بهداشتی در کشور ایتالیا است. این کمپانی موس موی حالت دهنده را برای شما که به آراستگی و تثبیت مدل موهایتان اهمیت می‌دهید، معرفی و پیشنهاد می‌کند. این موس معرکه علاوه بر حفظ حالت و فرم موهایتان، رطوبت موهای شما را نیز حفظ می‌کند تا مانع خشک شدن موها شود و مویی شاداب و سرزنده را تجربه کنید.

این موس جادویی حاوی ترکیبات مغذی و تقویت‌کننده عصاره گزنه است؛ که این عصاره سرشار از ویتامین‌ها، آهن، کلروفیل بوده و یکی از روش‌های قدیمی قطع ریزش مو است و علاوه‌بر این موجب تقویت موها نیز می‌شود. این محصول علاوه بر عصاره گزنه حاوی پانتنول نیز بوده که این ماده قدرتمند رطوبت مورد نیاز موی شما را تامین و سبب می‌شود موهایتان همچون ابریشم نرم و درخشان شود.

این محصول قدرتمند با فرمولاسیون ویژه خود مانع از چسبندگی موها به هم شده و فرمی طبیعی در موها ایجاد می‌کند. موس موی حالت دهنده قوی دارای ویژگی حالت دهنده معرکه، درخشان کنندگی فوق‌العاده و شاداب کنندگی کم‌نظیر است. این موس قدرتمند به صورت فوم تولید و برعکس ژل و بقیه مواد حالت دهنده ساختار سبکی دارد.

۱۰۸,۲۶۹
محصولات مرتبط
موس مو استایلینگ سورا آمورsora amore 
۳۵۸,۰۰۰ تومان
۲۲۵ میل
موس اکسترا استرانگ نیواNivea 
۴۷۵,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
موس مو الترا سورا آمورsora amore 
۴۰۸,۰۰۰ تومان
۲۲۵ میل
موس مو ایر درای سایوسSyoss 
۳۹۷,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
موس مو اکسترا فورته کلیونCliven 
۵۵۲,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
موس مو حجم دهنده بادی گلس جی اچ دیGhd 
۲,۸۷۵,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
موس مو اکولاجیکال مالیزیاMalizia 
۳۷۵,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
موس مو حالت دهنده اولترا هولد انلایونEnliven 
۴۵۹,۰۰۰ تومان
۳۰۰ میل
۲۵۰ میل
نویسنده :مهزاد مفرحی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۰۸,۲۶۹ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید