یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
شیک‌ ترین مدل های آرایش لب مجلسی مطابق مد روز

شیک‌ ترین مدل های آرایش لب مجلسی مطابق مد روز

یکی از آسان ترین روش‌ها برای درخشیدن در مهمانی‌ها و مجالس، آرایش لب مجلسی است. آیا می‌دانید چگونه می‌توانید بهترین آرایش لب مجلسی را داشته باشید و به چه لوازمی نیاز دارید؟ رژ لب یکی از الزامی ترین لوازم جانبی دنیای فشن و مد است که بیشتر خانم‌ها نمی‌توانند نبود آن را تحمل کنند.

یقین دارم که همه ی خوانندگان خانم این مقاله تایید می‌کنند که رژ لب سریع ترین و در دسترس ترین نوع لوازم آرایشی برای بهبود چهره است. ضرب المثل معروفی وجود دارد که می‌گوید: "به دست زن رژ لب بدهید تا جهان را تسخیر کند." اما با همه این‌ها جالب است بدانید که همه خانم‌ها نمی‌دانند که طرز صحیح استفاده از رژ لب چگونه است.

آرایش لب مجلسی در واقع یک هنر است. اگر شما نیز یکی از کسانی هستید که در تلاش برای کسب مهارت در هنر استفاده از رنگ لب هستید، این مقاله را از دست ندهید. اگر به محض زدن رژ لب احساس می‌کنید که رژ لب کمرنگ می‌شود و یا اگر رژ لب را به بیرون از مرز لب‌ها و یا بر روی دندان‌ها می‌کشید، پس ادامه متن را بخوانید. با بهره گیری از این روش‌های ساده رژ لب خود را به طور صحیح استفاده کنید و بهترین مجری آرایش لب مجلسی شوید.

آرایش لب مجلسی

نحوه آرایش لب مجلسی

برای فهمیدن چگونگی استفاده از رژ لب و ماندگاری آن، این آموزش‌ها و نکات ساده را برای داشتن ظاهری باشکوه در کل روز دنبال کنید.

با مواد آرایشی مورد نیاز شروع می‌کنیم:

  • مرطوب کننده لب/ نرم کننده لب
  • خط لب
  • کانسیلر
  • پودر فشرده
  • رژ لب مورد علاقه تان

حالا مستقیم به سراغ آموزش می‌رویم:

روش 1: آموزش منظم قدم به قدم آرایش لب مجلسی

آموزش آرایش لب مجلسی

مرحله 1: لب‌های خود را آماده کنید

این مرحله اولین و مهمترین قدم است و باید به طور کامل مورد توجه قرار گیرد. آماده سازی بسیارمهم است! هیچگاه نباید با لب‌های خشک و ترک خورده به سراغ آرایش لب مجلسی بروید. با استفاده از یک مسواک نرم و مرطوب لب‌های خود را لایه برداری کرده و سپس با استفاده از یک بالم لب مغذی، لب‌های خود را هیدراته کنید تا ظاهری نرم، لطیف و زیبا به لب‌های خود ببخشید. پس از آن می‌توانید از پرایمر لب استفاده کنید تا رنگ لب دوام بیشتری پیدا کند و از خونریزی جلوگیری شود.

آرایش لب برای مهمانی و مجالس

مرحله 2: یک پایه را بر روی لب‌های خود به کار ببرید

اگر نگران تغییر رنگ یا غیریکنواختی رنگ لب هستید، داشتن پایه ای برای قرارگرفتن رژ لب بر روی آن بسیار مهم است. این کار برای اطمینان از این است که رژ لب در لب‌های شما حل نشود. سایه کانسیلر متناسب با رنگ لب‌های خود را انتخاب کنید و با یک برس مسطح یا برس کرکی کوچک روی لب‌های خود بزنید. مقداری پودر فشرده را بر روی لب‌های خود بزنید تا پایه ثابت شود. این کار به ماندگاری رنگ لب نیز کمک می‌کند. در صورتی که با کانسیلر آشنایی ندارید توصیه میکنیم مقاله "کانسیلر چیست و چه کاربردهایی دارد؟ " را مطالعه نمایید.

استفاده از خط لب برای آرایش مجلسی

مرحله 3: از خط لب استفاده کنید

برای مشخص کردن خط لب طبیعی خود و جلوگیری از بهم ریختگی رژ لب، از خط لب مناسب برای مشخص کردن، تغییر شکل و کامل نمودن خطوط لب استفاده کنید. به این ترتیب به ظاهری معین، دقیق و یکدست دست پیدا می‌کنید. با استفاده از خط لبی متناسب با رنگ پوست خود، خط لب طبیعی خود را از گوشه ای به گوشه دیگر لب دنبال کنید.

در این صورتاز بیرون زدن رژ لب از خط لبتان جلوگیری می‌شود (تطبیق رنگ خط لب گاهی به رژ لبی که قصد استفاده از آن را دارید، بستگی دارد). برای برجسته تر نشان دادن کمان کوپید، یک شکل "X" روی لب بالایی خود و دقیقا در زیر کمان کوپید ایجاد کنید. اگر خطوط داخلی مقداری ناقص هستند نگران نباشید زیرا رژ لب کاملا آن‌ها را می‌پوشاند- اما خطوط بیرونی دارای اهمیت هستند.

توجه: برای استفاده راحت تر از خط لبی استفاده کنید که دارای بافتی کاملاً یکدست باشد.

استفاده از رژ لب برای آرایش مجلسی

مرحله 4: رژلب بزنید

هنگامی که مراحل بالا را به درستی طی کردید، رژ لب خود را انتخاب کرده و مقداری از آن را روی برس لب بریزید و به صورت یکنواخت روی لب‌های خود بمالید. گوشه‌های داخلی را فراموش نکنید. لایه به لایه پیش بروید و رنگ را متناسب با سلیقه خود تشدید کنید. اگر رژ لب با کیفیت باشد معمولا اعمال یک لایه کافیست. برای خرید رژ لبمی توانید به فروشگاه ما مراجعه نمایید.

توجه: اگر لبهایتان خشک است، از رژ لب مات استفاده نکنید زیرا لب‌های شما را خشک تر می‌کند. در این حالت از رژ لب‌های مرطوب کننده ای استفاده کنید که لب‌های شما را خوش حالت نشان دهد.

اگر طرفیلب‌هایتان نازک تر است، از رنگ‌های بسیار تیره استفاده نکنید زیرا باعث کوچک تر نشان دادن لب‌ها می‌شود.

افزودن برجستگی در آرایش لب مجلسی

مرحله 5: افزودن برجستگی در آرایش لب مجلسی

از رژ کانسیلر کوچک برای اصلاح فرم لب‌های خود استفاده کنید. این مرحله اختیاری است اما اگر می‌خواهید به لب‌های خود جلوه و برجستگی اضافه کنید، می‌توانید از برق لب بر روی لب‌های خود استفاده کنید.

روش 2: نحوه آرایش لب مجلسی بدون خط لب

اگر در لوازم آرایشی تان خط لب ندارید، اصلا نگران نباشید زیرا روش و اسرار خاصی برای زدن رژ لب بدون استفاده از خط لب وجود دارد.

مرحله 1: از انگشت تان استفاده کنید

رژ لب دلخواه خود را بر روی انگشت حلقه خود بمالید و این انگشت را مستقیماً بر روی لب‌های خود فشار دهید و در راستای خط طبیعی لب قرار دهید. به این صورت بدون استفاده از خط لب به فرم دلخواه خود می‌رسید.

مرحله 2: ظاهر را تکمیل کنید

برای رنگ آمیزی قسمت داخلی لب، از خود رژ لب یا برس مخصوص استفاده کنید. روش سختی بود؟ این روش برای مواقعی که عجله دارید، بسیار مفید است.

آرایش لب مجلسی بر روی لب‌های تیره

روش 3: آرایش لب مجلسی بر روی لب‌های تیره

اگر صاحب لب‌های تیره، رنگی یا تغییر رنگ داده شده هستید، می‌توانید با چند نکته ساده رنگ لب خود را تغییر دهید. از به کار بردن رنگ‌های روشن یا صورتی‌های شفاف بر روی لب‌های خود خجالت نکشید، زیرا با این ترفند‌ها می‌توانید از هر رنگی بر روی لب‌های خود استفاده کنید.

مرحله 1: پنهان کردن

نکته مهم در این روش، خنثی سازی رنگ لب‌های رنگی با استفاده از کانسیلر کاملا متناسب با رنگ پوست تان است. در هر جایی که صحبت از تیرگی است، همیشه کانسیلر نیز وجود دارد، بنابراین استفاده از کانسیلر بر روی لب‌هایتان تعجب برانگیز نیست. بعد از استفاده از کانسیلر چنان تفاوتی ایجاد می‌شود که متعجب خواهید شد.

مرحله 2: از پوشش بیشتری استفاده کنید

اگر مقدار کم کانسیلر اثر نکرد، باید میزان بیشتری از آن را بر روی لب‌های خود بمالید تا تاثیر آن را ببنید.

مرحله 3: از خط لب استفاده کنید

از یک خط لب همرنگ با رنگ رژ لب تان استفاده کنید و با دقت برروی خط لب طبیعی خود بکشید یا یک صلیب یا "X" را دقیقا در زیر کمان کوپید رسم کنید تا به بهتر شدن فرم لب‌هایتان کمک کند.

مرحله 4: رژ لب را لایه لایه بکشید

در مواقعی که نیاز است، رژ لب خود را به صورت لایه لایه بزنید. برای کسب نتیجه بهتر از رژهای غیر براق استفاده کنید زیرا ماندگاری رژ لب‌های مات بیشتر از رژ لب‌های براق یا خامه ایست. اکنون می‌توانید از هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید! این همه ماجرا نیست. اکنون با ترفندهایی برای استفاده از رژ لب بر روی لب‌هایی با کناره‌های کوچک تر آشنا می‌شویم.

نحوه آرایش لب مجلسی بر روی لب‌های کوچک

روش 4: نحوه آرایش لب مجلسی بر روی لب‌های کوچک

اگر جز افرادی هستید که می‌خواهید با آرایش لب مجلسی، لب‌های خود را برجسته تر نشان دهید، پس ادامه مطلب را بخوانید.

ترفندهای زیادی در دنیای آرایش وجود دارد که می‌تواند کاملا خواسته‌های شما را برآورده کند. همچنین محصولاتی مانند پلوترهای لب برای تقویت و همچنین کوچک تر کردن لب در بازار وجود دارد كه به طور موقت ظاهر کامل تری به لب‌هایتان می‌بخشد.همچنین در مقاله ای جداگانه بهآرایش لب کوچک و روش های برجسته‌سازی لب‌ها پرداخته ایم که می توانید آن را نیز مطالعه نمایید.

مرحله 1: لایه برداری

برای لایه برداری از یک اسکراب لب مغذی یا یک اسکراب طبیعی شکری استفاده کنید. اسکراب را آرام و با حرکات دورانی روی لب‌های خود بمالید.

مرحله 2: پرایم

از پرایم برای داشتن پایه لب یکدست و به منظور افزایش ماندگاری رژ لب خود استفاده کنید.

مرحله 3: خط لب

از خط لب مطابق با رژ لب خود استفاده کنید. از رنگ‌های بسیار تیره استفاده نکنید، زیرا باعث کوچک تر نشان دادن لب‌های تان می‌شود.

مرحله 4: هایلایت

بعد از مالیدن رژ لب حتما آن را هایلایت و برجسته کنید. این کار کاملا مشابه کاریست که هایلایت با ایجاد بُعد، بر روی صورت انجام می‌دهد. هایلایت باعث می‌شود تا لب‌هایتان حجیم تر به نظر برسد. برای ایجاد برجستگی بیشتر، از براق کننده لب استفاده کنید. برق لب فرمولی فوق العاده برای لب‌های کوچک و باریک است.

نکات و اقدامات احتیاطی مهم برای آرایش لب مجلسی

نکات و اقدامات احتیاطی مهم که هنگام آرایش لب مجلسی باید رعایت شود

در این بخش چند نکته تکمیلی برای علاقه مندان به آرایش لب مجلسی آورده شده است.

هرگز خط لب‌های تیره را همراه با سایه روشن بر روی رژ لب استفاده نکنید - این کار باعث به هم ریختن ظاهر کلی لب می‌شود.

همواره با استفاده از نوک انگشتان و یا نوک Q، خطوط ایجاد شده توسط خط لب را نرم کنید.

فرمول کلی برای زیبایی ظاهر لب‌های خود را به دست آورید، زیرا این امر از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

همیشه برای پاک کردن اضافات رژ لب از دستمال کاغذی استفاده کنید تا کاملا مواد آرایشی اضافی از روی لب پاک شده و ظاهری یکدست ایجاد شود.

به منظور تبدیل رنگ لب براق به رنگ مات، مقداری پودر رقیق و شفاف را بر روی لب خود قرار داده و برای چند ثانیه در همان حالت رها کنید. یک برس صاف یا کرکی بر روی لب بکشید تا ظاهر یکدست تری به آن ببخشید.

هنگام کشیدن رژ لب با استفاده از برس، از برس زاویه دار استفاده کنید. این نوع از برس برای ایجاد بُعد بیشتر بر روی لب‌ها موثر است.

اگر می‌خواهید لب‌های پاستیلی داشته باشید و در عین حال مایل به پرداخت هزینه بیشتر نیستید، می‌توانید رنگ پاستیلی مخصوص خود (DIY)را بسازید. یک مداد سفید را بر روی تمام قسمت‌های لب بکشید و سپس هر رژ لبی را که می‌خواهید بر روی لب‌هایتان بکشید.

برای داشتن لب‌های برجسته تر، از هایلایترهای کرم پایه بر روی کمان کوپید استفاده کنید.

همیشه مطمئن شوید که هیچ اثری از رژ لب بر روی دندان‌هایتان باقی نمی‌ماند. این اتفاق معمولا هنگام استفاده از رژ لب خامه ای و قابل انتقال اتفاق می‌افتد.

هرگز از محصولات لب تاریخ گذشته استفاده نکنید زیرا این محصولات می‌توانند سبب ایجاد واکنش‌های آلرژی زا و دیگر مشکلات سلامتی شوند.

از مالیدن رژ لب‌های تستر در فروشگاه‌ها بر روی لب‌هایتان خودداری كنید زیرا این رژ توسط افراد زیادی امتحان شده است و می‌تواند یکی از عوامل انتقال عفونت باشد.

هرگز رژ لب را بر روی لب‌های ترک خورده نمالید، زیرا فقط باعث ایجاد شکاف و ترک بیشتر بر روی لب‌ها می‌شود.

اکنون که با روش‌های آرایش لب مجلسی آشنا شدیم، پس بیایید تا با روش‌های پاک کردن آن نیز آشنا شویم. برای حفظ سلامتی پوست بسیار مهم است که قبل از خواب هر نوع آرایشی را از روی صورت پاک کنید.

آرایش لب مجلسی

چگونه آرایش لب مجلسی را پاک کنیم؟

روش‌های مختلفی برای پاک کردن رژ لب وجود دارد. در بهترین حالت، می‌توانید از پاک کننده‌های لوازم آرایش موجود در بازار استفاده کنید.

همیشه باید لب‌های خود را نرم نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که در هنگام پاک کردن رژ لب آسیبی به لب‌های خود وارد نمی‌کنید یا سبب خشکی لب‌ها نمی‌شوید.

روش 1: ژل روغنی وازلین را امتحان کنید

درست مانند موم، مقداری ژل روغنی را برروی لب‌های خود بمالید و بگذارید تا دو دقیقه در همان حال بماند. سپس برای پاک کردن رژلب از یک دستمال مرطوب یا پنبه استفاده کنید. این کار برای پاک کردن رژ لب‌های مایع نیز مفید است.

روش 2: از روغن نارگیل/ روغن زیتون استفاده کنید

مقداری روغن نارگیل که ماده ای بسیار مغذی و همچنین یکی از طبیعی ترین مواد پاک کننده آرایش موجود در بازار است را بر روی لب‌های خود بمالید. سپس با استفاده از پنبه، به پاک کردن لب‌های خود بپردازید.

روش 3: لوسیون

اگر محصول دیگری در دسترس ندارید، می‌توانید مقداری از لوسیون صورت یا لوسیون بدن خود را به آرامی بر روی لب‌هایتان بمالید. بعد از گذشت چند دقیقه، لب‌های خود را پاک کنید. این تمام آن چیزی است که برای کسب هنر استفاده و پاک کردن رژ لب به آن نیاز دارید.

امیدواریم که تعدادی از این ترفندها را بر روی کاغذ یاداشت کرده و هرزمان که می‌خواهید آرایش کنید آن‌ها را به یاد بیاورید و استفاده کنید و نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذارید. همچنین در صورتی که بدنبال آموزش های ویدیویی می باشید میتوانید در دنیایی وب به آن دسترسی پیدا کنید.

شیک‌ترین مدل های آرایش لب مجلسی 2020

شیک‌ترین مدل های آرایش لب مجلسی

شیک‌ترین مدل های آرایش لب مجلسی

شیک‌ترین مدل های آرایش لب مجلسی

شیک‌ترین مدل های آرایش لب مجلسی

مروری بر 7 مورد از بهترین رژ لب‌ها:

در ادامه این مطلب ما قصد داریم شما را با چند نمونه از خوش‌قیمت‌ترین و پرمصرف‌ترین رژ لب‌های اورجینال با انواع مختلف در بازار آشنا کنیم. تمامی این محصولات با ضمانت کیفیت و اصل بودن کالا در فروشگاه ریحا موجود هستند و شما می‌توانید برای خرید هر یک از آن‌ها، از طریق وب سایت اقدام نمایید.

1- رژ لب مایع کرمی ابسولو لانکوم

خرید رژ لب مایع کرمی ابسولو لانکوم

رژ لب مایع کرمی ابسولو لانکوم محصولی جادویی از برند فرانسوی لانکوم است که در ساخت آن از ویتامین‌ها و موادمغذی زیادی استفاده شده است. این مواد مغذی پوست لب شما را بسیار نرم، جوان و سالم نگه می‌دارند و در کنار زیبایی سلامت لب شما را هم گارانتی می‌کنند. رژ لب مایع مات ابسولو لانکوم گیرایی آرایش شما را چند برابر می‌کند و باعث طراوت و تازگی لب‌های شما می‌شود. اپلیکاتور این رژ لب بسیار نرم و کاربردی است و استفاده از آن بسیار آسان است. این اپلیکاتور باعث می‌شود که بتوانید لب‌های خود را دقیق آرایش کنید و آرایشی شیک و تمیز داشته باشید.

از طرفی با یک بار حرکت دادن اپلیکانور بی‌نظیر رژ لب مایع کرمی ابسولو لانکوم می‌توانید پوششی صاف و یکنواخت روی لب ایجاد کنید. رنگ‌های رژ لب مایع کرمی ابسولو لانکوم بسار متنوع و خاص هستند و هر شخصی با هر سلیقه‌ای می‌تواند رنگ مورد علاقه خود را از میان آنها پیدا کند و لذت داشتن رژ لبی بی‌نظیر و جادویی را به خود هدیه بدهد. این رژ لب را می‌توان یک بالم لب نیز به حساب آورد زیرا لب‌ها را آبرسانی و مرطوب می‌کند و با استفاده از آن پس از مدتی لب‌هایی‌سالم تر خواهید داشت.

2- رژ لب ایتنس لیکوئید مات گرلن

خریدرژ لب ایتنس لیکوئید مات گرلن

رژ لب ایتنس لیکوئید مات گرلن تهیه شده توسط برند لوکس و لاکچری گرلن است که یکی از پیشتازان صنعت عطریات و زیبایی است. این برند دارای محصولاتی فوق العاده با کیفیت است که با دانش و تکنولوژی روز دنیا و فوق پیشرفته تولید می شوند. همچنین در ترکیبات این محصولات مواد خام طبیعی و بسیار استثنایی استفاده می شوند که باعث می شوند بعد از استفاده، همگان محصولات این برند را تأیید نمایند. این رژلب بافتی مات داشته و خواص رطوبت رسانی به لب ها را دارد. رژ لب ایتنس لیکوئید مات گرلن حاوی عصاره ی مانگو بوده و روی لب بافتی لطیف و نرم دارد.

این رژ لب بسیار پایدار و مقاوم بوده و به هیچ عنوان روی خطوط اطراف پوست لب جمع نمی شود. از دیگر ویژگی های این رژ لب وجود هیالورونیک اسید و صمغ گوگال است که جهت آبرسانی فوق العاده و صاف کردن بافت لب به آن اضافه شده اند. رژ لب ایتنس لیکوئید مات گرلن همچنین دارای گیاه ترمیم کننده ی سنتلا آسیاتیکا است که دوام آن را بیشتر می کند و احساس تسکین و التیام به لب ها می بخشد. پودر یاقوت موجود در این رژ لب حالتی تجملی، زنده و غنی از رنگ را به لب ها بخشیده و سبب جذاب تر شدن لب ها می شود.

3- خط لب دبورا

خریدخط لب دبورا

مداد لب نه تنها باعث شکل‌دهی به لب‌ها می‌شود بلکه ماندگاری رژ لب یا برق لب را هم بیشتر و ظاهرشان را بهتر می‌کند. انواع زیادی مداد لب در بازار هست و برای خرید گزینه‌های مختلفی وجود دارد. خط لب دبورا بافت نرم، مخملی و لطیفی دارد که در عین زیباتر کردن لب‌ها، جلوه طبیعی و ماتی به آنها می‌بخشد. این مداد لب ترکیب کرمی دارد که از خشکی و ترک لب‌ها جلوگیری می‌کند و بدون خشک‌ کردن لب‌ها به شکل یکدست و یکنواخت روی لب باقی می‌ماند.

از ویژگی‌های اصلی این مداد لب دبورا خاصیت مرطوب‌کنندگی آن است که تأثیر زیادی در زیبایی و شادابی لب‌ها دارد. رنگ‌دانه‌های غنی‌ این مداد لب، پوشش رنگی عالی آن را روی لب‌ها تضمین می‌کند. این مداد لب دبورا ، بافتی کرمی و نرم و رنگ‌های بسیار متنوع و خاصی دارد. این مداد لب را می‌توان برای حجیم‌تر جلوه دادن لب‌ها و پایه‌ای برای ماندگاری بیشتر رژ لب به کار برد. این محصول با وجود بافت مخملی و نرمی که دارد، اصلا به اطراف لب پخش نمی‌شود. همچنین رنگبندی و دوام خیلی خوبی دارد و می‌توان از آن به عنوان رژ لب استفاده کرد.

4- مداد لب پیچی لپ ماتیک پیررنه

خرید مداد لب پیچی لپ ماتیک پیررنه

اخیرا نسل جدیدی از خط لب‌های پیچی وجود دارد که با برند پیر نه به بازار عرضه شده است. مداد لب پیچی لپ ماتیک برند پیر نه به دلیل بافت چرب و پوشش بالایی که دارد، راحتی در آرایش را برای شما به ارمغان می‌آورد. بافت این خط لب به گونه‌ای است که دقت شما را هنگام کشیدن خط لب بالا می‌برد. از جمله ویژگی‌های مثبت مداد لب پیچی پیر رنه دوام و ماندگاری بالای آن است؛ بنابراین شما می‌توانید با یک بار زدن، ساعت‌ها بدون نیاز به تمدید، از آرایش لب خود لذت ببرید.

مداد لب پیچی لپ ماتیک پیر رنه فاقد هرگونه مواد مضر مانند سرب و پارابن است. این ویژگی باعث شده است تا به مزایای این محصول آرایشی اضافه شود. مداد لب پیچی پیر رنه ضد آب است؛ بنابراین این محصول آرایشی یک گزینه‌ی مناسب برای فصل تابستان است. چرا که در برابر عرق و رطوبت بسیار مقاوم است. تنوع رنگی مداد لب پیر رنه بسیار بالاست. این محصول در 15 رنگ متنوع و جذاب تولید است و نظر هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. کیفیت بی‌نظیر در کنار بسته‌بندی شیک شما را از خرید این محصول پشیمان نخواهد کرد.

5- رژ لب جامد جولی کلارنس

خریدرژ لب جامد جولی کلارنس

رژ لب جامد جولی کلارنس یکی دیگر از محصولات آرایشی این برند نام آشناست که به سبب دارا بودن روغن‌های میوه‌های مختلف و عصاره گیاه سالیکورنیا، از خشکی و ترک برداشتن لب‌ها جلوگیری کرده، آن‌ها را تقویت و محافظت‌ می‌نماید و ظاهر براق و درخشانی به لب‌های شما‌ می‌بخشد. این محصول در رنگ بندی‌های متنوعی تولید شده و لب‌های شما را تا ساعت‌ها نرم و مرطوب نگه‌ می‌دارد. ترکیبات موثر موجود در این رژ لب، به افزایش زیبایی لب‌ها، لطافت و حفظ جوانی و شادابی آن‌ها کمک شایانی می‌کند.

این رژ لب دارای روغن میوه‌های روغنی و ترکیبات گیاهی و طبیعی مثل عصاره گیاه سالیکورنیا و فاقد سرب است. از آن جا که رژ لب محصولی است که روی لب، مورد استفاده قرار می‌گیرد، احتمال وارد شدن آن به دهان و بلعیده شدن آن وجود دارد. همین امر، اهمیت وجود مواد طبیعی و غیر شیمیایی را در این محصول آرایشی دو چندان‌ می‌‌کند. چراکه برخی از برندهای نامعتبر رژ لب‌ها دارای مواد شیمیایی مضر و فلزات سنگین (هم چون سرب سرطان زا) هستند که باعث آلرژی، تحریک پوست لب‌ها و پوست اطراف آن‌ها‌ می‌شود.

6- پالت رژلب میبلین

خریدپالت رژلب میبلین

پالت رژلب میبلین محصولی بی‌مانند از برند فرانسوی میبلین با نام لاتین Maybelline است. موسس این برند، توماس لایل ویلیام، این برند را در سال 1917 تاسیس کرد. با پالت رژلب میبلین حتی لازم نیست به این فکر کنید که چندرنگ رژ همراه خود داشته و متناسب با شرایط از آن‌ها استفاده کنید. این پالت بهترین رنگ‌ها را در خود گنجانده است؛ به این ترتیب محصولی با 8 رنگ و ماندگاری 24ساعته به کمکتان می‌آید. البته از پالت رژلب حتی برای سایه‌زدن، طراحی صورت و بدن هم می‌توان استفاده کرد.

این نوع رژ لب معمولا برای آرایشگرها، گریمورها و آرتیست‌ها، نیز گره‌گشا است. می توان گفت که در این موارد نحوه استفاده از پالت، کمی ظرافت می‌خواهد و با استفاده از براش‌های آرایشی بر روی لب کشیده می‌شود؛ با این حال مزایایی که دارد آن را همچنان محبوب می‌کند. از مزیت‌های بی‌نظیر این نوع رژ لب، ترکیب چند رنگ با یکدیگر است که در نهایت شما را به‌رنگ خاص و متفاوتی می‌رساند که هر گریمور یا آرایشگری از وجودش به خود می بالد.

7- رژ لب با دوام مدل کیس مای لیپس

خریدرژ لب با دوام مدل کیس مای لیپس

رژ لب با دوام مدل کیس مای لیپس دبی یکی دیگر از محصولات آرایشی این کمپانی معتبر است که به سبب دارا بودن ویتامین E و شی باتر، ضمن متعادل سازی چربی لب ها از ایجاد خشکی و زبری بر روی پوست لب ها جلوگیری می‌نماید و باعث جلوه زیبا و رطوبت و آبرسانی لب ها می‌شود. همچنین به موجب رنگدانه های غلیظ خود، پوشش ‌دهی بسیار بالایی بر روی لب ها دارد و تنها با یک بار استفاده، به لب ‌های شما رنگ می‌دهد.

این محصول ضد حساسیت بوده و برای انواع پوست ها مناسب می‌باشد. رژ لب مدل کیس مای لیپس دبی دارای رنگ بندی متنوعی بوده که با رنگ های متالیک خود درخشندگی خاصی به لب های شما هدیه می‌دهد و موجب نرمی و لطافت بافت لب ها شده و از خشکی و پوسته پوسته شدن آن ها جلوگیری می‌‌کند. این رژ لب جامد بافت نرم و سبکی داشته و پس از استفاده از آن احساس سنگینی بر روی لب های خود نخواهید داشت.

در پایان این مطلب، امیدواریم تا با مطالب گفته شده و معرفی محصولات مرتبط، شما را با بهترین ویترین رژلب‌های ارجینال موجود در بازار آشنا کرده باشیم. شما می‌توانید براساس ویژگی‌های منحصر به فرد پوست لب خود و طبق سلیقه‌تان، اقدام به خرید هریک از این اجناس از فروشگاه ریحا کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از هرکدام از آن‌ها دارید، حتما نظراتتان را با ما در میان بگذارید و در مورد تجربه خود برایمان بنویسید.

تمام برندهای رژ لب که در قسمت بالا به آن‌ها اشاره شد از مواد طبیعی باکیفیت ساخته شده اند ورنگ‌های ‌درخشان و ماندگاری را برای لب‌هایتان به ارمغان می‌آورند. این برندهای رژ لب شامل تنوعی از رنگ‌های خنثی و مات هستند در نتیجه وقتی صحبت از آرایش لب‌ مجلسی می‌شود برای انتخاب گزینه‌های بیشتری پیش رو دارید. نگاهی جزئی تر به تمام برندهای رژ لب که در قسمت بالا به آن‌ها اشاره شده بیندازید تا برندی را انتخاب کنید که با نیازهای شما هماهنگ تر است. همچنین اگر علاقمند به آشنایی با اموزش آرایش لب هستید می توانید مقاله "آرایش لب آسان مطابق با مد روز " را مطالعه نمایید.

۱۱۲,۳۷۱
محصولات مرتبط
رژ لب مدادی مات اورجینال بلBellامکان ارسال فوری
۲۹۸,۰۰۰ تومان
no.01
no.01
no.02
no.02
no.03
no.03
+۸
تنوع
رژ لب مدادی ولوت مات نارسNars 
۳,۶۸۰,۰۰۰ تومان
DolceVita (2.4g)
DolceVita (2.4g)
Red Square (2.4g)
Red Square (2.4g)
Cruella (2.4g)
Cruella (2.4g)
+۷
تنوع
رژ لب مدادی کالر درام میبلینMaybellineامکان ارسال فوری
۱,۲۴۱,۰۰۰ تومان
red
red
×pink
pink
×nude
nude
رژ لب مدادی مات کالرشو میبلینMaybellineامکان ارسال فوری
۱,۳۸۲,۰۰۰ تومان
525
525
×405
405
رژ لب مدادی مات رز براون کاپرا نیوKapra Newامکان ارسال فوری
۴۰۹,۰۰۰ تومان
524
524
532
532
533
533
+۱۸
تنوع
رژ لب ماژیکی طبیعی 2 در 1 دبیDebbyامکان ارسال فوری
۱۳۵,۰۰۰ تومان
1
1
×3
3
رژ لب مدادی مات سوپر استی میبلینMaybellineامکان ارسال فوری
۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان
50 own your empire
50 own your empire
×10Trust Your Gut
10Trust Your Gut
×35 treat yourself
35 treat yourself
+۴
تنوع
رژ لب مدادی مات لیپ کرایون آمیتیسAmiticeامکان ارسال فوری
۴۰۳,۰۰۰ تومان
AMC-322
AMC-322
×AMC-320
AMC-320
×AMC-326
AMC-326
+۲
تنوع
رژ لب مدادی مات اینتنس نوداستیکسnudestix 
۲,۸۷۵,۰۰۰ تومان
Sweet Cheeks
Sweet Cheeks
Sunkissed Rose
Sunkissed Rose
Sunkissed Pink
Sunkissed Pink
+۲
تنوع
رژ لب مدادی مات جامبو آوریلavril 
۶۳۳,۰۰۰ تومان
true red
true red
Violin
Violin
Pink Sand
Pink Sand
+۱۴
تنوع
رژ لب مدادی مات کاتریسCatrice 
۵۱۸,۰۰۰ تومان
30 Think Pink
30 Think Pink
20 Coral Vibes
20 Coral Vibes
10 Cinnamon Spice
10 Cinnamon Spice
+۳
تنوع
رژ لب مدادی مات ولوت بورژوآBourjois 
۱,۵۳۹,۰۰۰ تومان
03 Nudi Full
03 Nudi Full
نویسنده :فرزانه پاشایی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
آماده سازی لب در داشتن آرایش لب مجلسی چه اهمیتی دارد؟
پاسخ:

این مرحله اولین و مهمترین قدم است و باید به طور کامل مورد توجه قرار گیرد. آماده سازی بسیارمهم است! هیچگاه نباید با لب‌های خشک و ترک خورده به سراغ آرایش لب مجلسی بروید. با استفاده از یک مسواک نرم و مرطوب لب‌های خود را لایه برداری کرده و سپس با استفاده از یک بالم لب مغذی، لب‌های خود را هیدراته کنید تا ظاهری نرم، لطیف و زیبا به لب‌های خود ببخشید. پس از آن می‌توانید از پرایمر لب استفاده کنید تا رنگ لب دوام بیشتری پیدا کند و از خونریزی جلوگیری شود.

چگونه پایه رژلب را ماندگار کنیم؟
پاسخ:

اگر نگران تغییر رنگ یا غیریکنواختی رنگ لب هستید، داشتن پایه ای برای قرارگرفتن رژ لب بر روی آن بسیار مهم است. این کار برای اطمینان از این است که رژ لب در لب‌های شما حل نشود. سایه کانسیلر متناسب با رنگ لب‌های خود را انتخاب کنید و با یک برس مسطح یا برس کرکی کوچک روی لب‌های خود بزنید. مقداری پودر فشرده را بر روی لب‌های خود بزنید تا پایه ثابت شود. این کار به ماندگاری رنگ لب نیز کمک می‌کند.

چگونه لب ها را برجسته تر کنیم؟
پاسخ:

بعد از مالیدن رژ لب حتما آن را هایلایت و برجسته کنید. این کار کاملا مشابه کاریست که هایلایت با ایجاد بُعد، بر روی صورت انجام می‌دهد. هایلایت باعث می‌شود تا لب‌هایتان حجیم تر به نظر برسد. برای ایجاد برجستگی بیشتر، از براق کننده لب استفاده کنید. برق لب فرمولی فوق العاده برای لب‌های کوچک و باریک است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۱۲,۳۷۱ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید