یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
آرایش لب کره ای چگونه است و چطور شبیه دختران کره ای رژ لب بزنیم؟

آرایش لب کره ای چگونه است و چطور شبیه دختران کره ای رژ لب بزنیم؟

آرایش لب کره ای چندین سال پیش با استقبال زیادی در کره روبرو شد و اکنون در سرتاسر جهان محبوب شده است. دیگر آن زمان که خانم‌ها با زدن رژ لب در قسمت وسط لب‌ها و پخش کردن آن سعی می‌کردند که لب‌ها را به سبک گرادینت آرایش کنند گذشته است. امروزه تکنیک‌های گوناگون و رژ لب‌های بهتری به وجود آمده اند که رسیدن به لب‌های گرادینت را آسان تر می‌کنند.

در گذشته آرایش لب کره ای به سبکی بود که گویی فرد یک آبنبات چوبی را مکیده است. اما امروزه تنها به سادگی می‌توانید یک آرایش لب گرادینت جذاب را انجام دهید که اصلا هم بچگانه به نظر نمی‌رسد. در این مقاله هر آن چه درباره آرایش لب کره ای و خرید رژ لب جامد باید بدانید را یاد می‌گیرید و با این آموزش‌های ساده می‌توانید لب‌هایی زیبا در سال 2020 داشته باشید.

آرایش لب کره ای چگونه است؟

آرایش گرادینت لب‌ها با ترکیب رنگ‌های مختلف رژ لب یا محصولات گوناگون و سپس فید کردن آن‌ها، به لب‌هایتان رنگی طبیعی می‌دهد. در ابتدا این رژ لب‌ها به ظاهر نامرتبی که داشتند معروف بودند و درست مثل این بود که یک آبنبات چوبی خورده اید و لب‌هایتان رنگی شده اند. اما امروزه، لب های گرادینت شامل آرایش آمبره است که در آن از دو یا چند رنگ یا محصول روی لب‌ها استفاده می‌شود تا ظاهری متفاوت به آن‌ها بدهد.

برای داشتن لب‌های گرادینت از چه محصولاتی باید استفاده کنم؟

آرایش لب کره ای فقط با کمک رژ لب مات یا رنگی

اگر می‌خواهید به ساده ترین روش این کار را انجام دهید تنها از یک رژ لب (مات یا رنگی) استفاده کنید و آن را با دست‌ یا براش فید کنید. اگر می‌خواهید ظاهر متفاوت تری داشته باشید از کانسیلر، رژ گونه و پودر استفاده کنید و در آخر روی لب‌هایتان رژ لب بزنید. در صورتی که با کانسیلر آشنایی ندارید مقاله "کانسیلر چیست و چه کاربردهایی دارد؟ " را مطالعه نمایید.

آموزش آرایش لب کره ای فقط با کمک رژ لب مات یا رنگی

ما در اینجا 4 مورد از مشهورترین آموزش‌ها را آورده ایم تا بتوانید به بهترین نحو ارایش لب به روش کره ای را انجام دهید: بسته به نتیجه ای که می‌خواهید بگیرید، می‌توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

آموزش ارایش لب به روش کره ای: روش شماره 1

  • پوست قدیمی لب‌هایتان را با استفاده از یک مسواک و آب گرم بردارید یا با کمک محصولات مخصوص سلول‌های مرده را بردارید.
  • رژ لب (مات یا براق) را تنها به قسمت وسط لب‌هایتان بزنید.
  • با کمک یک براش یا انگشت‌ آن را کمی پخش کنید. اگر می‌خواهید به لب‌هایتان جذابیت بیشتری بیفزایید، از یک بالم لب با رنگ خنثی استفاده کنید.

آموزش ارایش لب به روش کره ای : روش شماره 2

  • پوست قدیمی لب‌هایتان را با استفاده از یک مسواک و آب گرم بردارید یا با کمک محصولات مخصوص سلول‌های مرده را بردارید.
  • از یک رژ لب نود یا یک کانسیلر استفاده کنید تا وسط لب‌ها حالت برجسته داشته باشد.
  • رژ لب (مات یا براق) را تنها به قسمت وسط لب‌هایتان بزنید.
  • با کمک یک براش یا انگشت‌ آن را کمی پخش کنید. اگر می‌خواهید به لب‌هایتان جذابیت بیشتری بیفزایید، از یک بالم لب با رنگ خنثی استفاده کنید.

آموزش ارایش لب به روش کره ای

آموزش آرایش لب به سبک کره ای: روش شماره 3

  • پوست قدیمی لب‌هایتان را با استفاده از یک مسواک و آب گرم بردارید یا با کمک محصولات مخصوص سلول‌های مرده را بردارید.
  • مطمئن شوید که از 2 رژ لب استفاده می‌کنید. با یک رژ لب سایه‌های تیره تر و با دیگری سایه‌های روشن تر ایجاد کنید.
  • از رژ لب تیره تر در وسط لب ها استفاده کنید.
  • از رژ لب روشن تر در گوشه‌های لب‌ها استفاده کنید.
  • با کمک یک براش آرایشی یا انگشت‌ رنگ رژ لب را کمی پخش کنید. اگر می‌خواهید به لب‌هایتان جذابیت بیشتری بیفزایید، از یک بالم لب با رنگ خنثی استفاده کنید.

آموزش آرایش لب گرادینت: روش شماره 4

  • پوست قدیمی لب‌هایتان را با استفاده از یک مسواک و آب گرم بردارید یا با کمک محصولات مخصوص سلول‌های مرده را بردارید.
  • اولین لایه رژ لب را بزنید و با انگشت‌تان آن را پخش کنید.
  • از یک رژگونه مات در قسمت‌هایی که رژ لب زدید استفاده کنید. لبه‌های آن را محو کنید تا آرایشی تمیز داشته باشید.
  • اگر می‌خواهید آرایشی براق داشته باشید از یک برق لب استفاده کنید و اگر نمی‌خواهید، نیازی نیست کاری انجام دهید.

آموزش آرایش لب گرادینت

بهترین روش برای داشتن لب‌های گرادینت چیست؟

اگر می‌خواهید آرایش تان به نحوی به نظر برسد که انگار همین الان یک آبنبات چوبی خورده اید، گزینه 2 مناسب شماست. گزینه شماره 4 برای افرادی مناسب است که آرایش ظریفی می‌خواهند که خیلی مشخص نباشد.

چگونه می‌توانم کاری کنم که رژ لبم برای تمام طول روز دوام داشته باشد؟

برای این کار لب‌هایتان را به هم نمالید بلکه به آرامی آن‌ها را باز و بسته کنید تا رژ لب تان پاک نشود. روش دیگر، پاک کردن کمی از رژ لب برای برطرف کردن هر گونه چربی است. وقتی آرایش لب به سبک کره ای را انجام دادید از کاغذ خشک کن استفاده کنید و آن را به آرامی روی لب‌هایتان بگذارید تا رنگ رژ را تثبیت کنید و مطمئن شوید که آرایش تان دوام بیشتری دارد.

آرایش لب گرادینت ساده است و در مواردی که رژ لب تان پاک می‌شود می‌توانید دوباره آن را ترمیم کنید. اگر زمان کافی برای آرایش کردن ندارید از روش شماره 1 استفاده کنید.

چطور با 4 گام ساده شبیه دختران کره ای رژ لب بزنیم؟

مناسب ترین آرایش لب به روش کره ای

ظاهر لب گرادینت 2020 نسبت به لب دو رنگ با تغییر رنگ واضح، ظریف‌تر و نامحسوس تر است. لب دو رنگ چند سال قبل محبوبیت زیادی داشت. ممکن است به نظر برسد که آرایش لب گرادینت خیلی کار می‌برد، اما ما می‌خواهیم در این خودآموز، روشی سریع و آسان برای داشتن یک لب گرادینت کره‌ای به شما نشان دهیم که حتی مبتدی‌ها هم بتوانند موفق به انجام آن شوند.

در صورتی علاقمند به روش های مختلف آرایش لب هستید توصیه می کنیم مقاله "آرایش لب آسان مطابق با مد روز " را مطالعه نمایید.طبق این خودآموز به نحو احسن پیش بروید تا بتوانید لب‌های گرادینت بی‌عیب و نقص و عالی خودتان را در سال 2020 به نمایش بگذارید. در این بخش به شما خواهیم گفت که چگونه با کمک کانسیلر، بالم لب و انواع رژ یک آرایش لب کره ای ناب داشته باشید.

1. برای داشتن لب‌های گرادینت، لازم است لب‌ها را لایه برداری کنید تا مثل یک بوم نقاشی عالی، آماده کشیده شدن رژ لب شود.

واقعا لازم است لب‌ها لایه برداری شوند؟ پاسخ این است که احتمالا بله. مگر اینکه این شانس را داشته باشید که لب‌هایتان به طور طبیعی نرم و لطیف باشند و هرگز پوسته پوسته نشوند. هدف ما از آرایش لب‌ها به روش گرادینت، انتقال حس "شادابی" است. پس داشتن لب‌هایی نرم و لطیف می‌تواند به برجسته کردن و تشدید این حالت کمک کند.

در هر صورت نگران نباشید. مجبور نیستید هر روز آنها را لایه برداری کنید. معمولا حداکثر هفته‌ای دو بار توصیه می‌شود.لایه برداری از لب‌ها کمک می‌کند از شر سلول‌های مرده پوست خلاص شده و لب‌های خود را لطیف‌تر و نرم‌تر کنید تا بتوانید رژ لب را بهتر روی آن بزنید. بعضی از لایه بردارهای لب خواص مفید دیگری نیز دارند، از قبیل ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها.

اگر فرد به اصطلاح فنی هستید (خودکفایید)، سراغ یک اسکراب لب کاملا طبیعی بروید که با استفاده از شکر و روغن نارگیل به راحتی درست می‌شود.در هنگام لایه برداری از لب‌ها، لایه بردار لب را به صورت حرکات دایره‌ای به مدت حدودا 15 ثانیه به آرامی روی لبهایتان بمالید. همیشه یادتان باشد برای جلوگیری از تخریب بیش از حد پوست لب‌ها، که می‌تواند به خونریزی و خراشیگی لب منجر گردد، این کار را به آرامی انجام دهید.

استفاده از بالم لب برای آرایش لب کره ای

2. استفاده از بالم لب برای آرایش لب کره ای با ظاهر لطیف تر

حالا که از شر سلول‌های مرده روی لب‌ها خلاص شدیم، وقت آن است که کمبود رطوبت لب‌ها را جبران کنیم. می‌توانید به دنبال بالم لب‌هایی باشید که حاوی موادی مثل شی باتر و روغن زیتون هستند و به تغذیه و بازسازی سلول‌های سالم لب کمک می‌کنند. از آن دسته محصولاتی که حاوی منتول یا دیگر موادی که احساس "خنک کنندگی" می‌دهند استفاده نکنید، زیرا ممکن است لب‌ها را بیشتر خشک کنند.

انجام لایه برداری از لب و زدن بالم لب باید اولین کاری باشد که قبل از بقیه مراحل مراقبت از پوست و میکاپ انجام می‌دهید تا به بالم لب این فرصت را بدهید که جذب لب‌ها شوند. زمانی که می‌خواهید رژ بزنید، چربی روی لب خود را به سادگی با یک تکه دستمال کاغذی پاک کنید. با این کار رسیدن به لب‌های گرادینتی دلخواه شما راحت‌تر خواهد بود.

3. از کانسیلر روی لب‌ها استفاده کنید

این مرحله اختیاری است اما واقعا به زیباتر کردن لب گرادینت شما کمک می‌کند. یک لب گرادینت جذاب به کنتراست سایه های تاریک و روشن بستگی دارد و به این دلیل که لب‌های طبیعی ما خودشان نسبتا قرمز هستند، کنتراست به اندازه لازم قوی نیست. استفاده از کانسیلر برای روشن کردن لب‌ها کمک می‌کند که عملکرد لب‌های گرادینت شما به عنوان یک بوم نقاشی بهتر شده و در دوام بیشتر رنگ رژ نیز تاثیر خیلی زیادی داشته باشد.

مقدار کمی از کانسیلر را پشت دست خود بمالید، از یک انگشت خود برای برداشتن یک ذره کم از محصول استفاده کرده و آن را به آرامی روی لب‌های خود بزنید. بعد از اینکه مطمئن شدید کانسیلر را به طور یکنواخت روی تمام لب زده‌اید، می‌توانید به مرحله بعد رفته و رژ خود را بزنید.

نکته: بهتر است یک لایه خیلی خیلی نازک از کانسیلر بزنید، مخصوصا اگر این کار را جدیدا یاد گرفته باشید. برای ایجاد لب‌های گرادینت می‌خواهیم لب‌ها مثل سایه روشن به نظر برسند و نمی‌خواهیم مرز مشخصی بین لب و بقیه اجزای صورت وجود داشته باشد.

استفاده از کانسیلر روی لب‌

4. رنگ رژ دلخواه لب‌های گرادینت خود را انتخاب کنید

بعد از اینکه آماده سازی لب‌ها انجام گرفت، رنگ رژی را انتخاب کنید که می‌خواهید روی لب‌های خود بزنید و ناحیه پایین و داخلی لب‌ها را با این رنگ پر کنید. برای پیدا کردن مناسب‌ترین رنگ رژ، اول باید فهمید که چه ته رنگی دارید. افرادی که ته رنگ گرم‌تری دارند باید به دنبال رنگ‌های گرم قرمز و نارنجی باشند. به عبارتی دیگر، افرادی که ته رنگ سردتری دارند با رژهایی که ته رنگ آبی یا بنفش دارند بهتر به نظر خواهند رسید.

5. رنگ‌های روی لب را با هم ترکیب کنید

بعد از زدن رژ، وقت آن است که رنگ‌ها را ترکیب کنید تا آن را به صورت گرادینتی در آورده و ظاهر لب را تکمیل نمایید. با استفاده از یک براش لب، گوش پاک کن یا انگشت خود، مرزهای نواحی رنگ شده با رژ را با حرکت مالشی و از چپ به راست پخش و با هم ترکیب کنید. مطابق معمول، این کار را به آرامی انجام دهید تا لب‌هایتان با زور کشیده نشوند.

گوش پاک کن‌ها مخصوصا در گرادینتی کردن شکل لب‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها کوچک هستند و در عین حال به راحتی رنگ‌ها را در هم ترکیب می‌کنند. گوش پاک کن‌ها بهداشتی‌تر بوده و به وسیله آنها می‌توان به جاهایی مثل گوشه‌های داخلی لب‌ها که با انگشتان ممکن است خرابکاری کنید، دسترسی پیدا کرد. یک نکته مثبت دیگر درباره گوش پاک کن این است که لازم نیست بعد از تمام شدن کار، نگران تمیز کردن آن باشید. فقط باید آنها را دور بیندازید.

برای داشتن یک گرادینت نامحسوس‌تر که در سال 2020 خیلی محبوبیت پیدا کرده، وقت بیشتری را برای ترکیب و پخش کردن رنگ‌ها بگذارید تا رنگ‌های گرادینت بدون مرزتر و جدا نشدنی‌تر به نظر برسند‌. اگر یک لب رنگ شده مات را ترجیح می‌دهید می‌توانید همینجا کار را تمام کنید. اما اگر به دنبال یک گرادینت شاداب‌تر و سر زنده ترید، به مرحله بعد بروید‌.

بهترین آرایش لب کره ای

6. روی لب‌های گرادینت خود یک برق لب شفاف بزنید

اگر روی لب‌های گرادینت را یک برق لب شفاف بزنید، این کار در واقع می‌تواند روی جلوه دادن بیشتر به لب‌ها و براق کردن آنها تاثیر زیادی داشته باشد. اگر می‌خواهید این مرحله را انجام دهید، حتما رژی که زیر آن استفاده می‌کنید ترنسفر پروف باشد تا در هنگام زدن برق لب به اطراف پخش نشود و با انجام این کار دیگر کار تمام است. بفرمایید خدمت شما! شما در چند مرحله ساده، لب‌هایی گرادینت برای خودتان درست کرده اید.

نکات مهم

اشتباه رایجی که می‌تواند لب‌های گرادینت را خراب کند زمانی است که لب‌ها را در جهت مخالف و روی هم می‌مالید یا وقتی که روی لب‌ها را با دستمال کاغذی پاک می‌کنید. اگر مجبورید لب‌ها را روی هم بمالید، مثلا وقتی می‌خواهید بالم لب را روی لب پخش کنید، به جای حرکت دادن لب‌ها از چپ به راست، خیلی آرام آنها را باز و بسته کنید.

به طور مشابه، اگر لازم است لب‌ها را با یک دستمال کاغذی پاک کنید، دستمال را با حرکات ضربه‌ای به لب بزنید تا جلوه گرادینتی لب‌ها را خراب نکنید. همچنین فراموش نکنید رژ لبی را که استفاده کرده‌اید به همراه داشته باشید تا بتوانید آن را در طول روز تجدید و مرتب کنید.

بهترین محصولات برای داشتن لب‌های گرادینت کره ای

در این جا گلچینی از بهترین رژ لب‌ها و محصولات برای داشتن لب‌های گرادینت را فراهم کرده ایم:

Peripera Ink The Velvet

بهترین محصولات برای داشتن لب‌های گرادینت کره ای

این محصول در 13 رنگ درخشان و ماندگار در دسترس است و به خوبی روی لب قرار می‌گیرد. این محصول برای داشتن لب‌های گرادینت انتخاب مناسبی است و به مدت طولانی روی لب ها می‌ماند. مقدار کمی از آن را روی وسط لب‌ها بزنید سپس به آرامی به اطراف پخش کنید.

3CE Mood Recipe

رژ لب 3CE Mood Recipe

اگر تنها یک رژ لب باشد که برای داشتن لب های گرادینت انتخاب فوق العاده‌ای باشد، آن رژ لب 3CE Mood Recipe است. این رژ مات است و بافتی کرم مانند دارد که به میزان بالا پیگمنته است بدون این که خیلی پررنگ باشد. شماره 218 (Mirrorlike) یکی از بهترین رژ لب‌های نود موجود است که رنگی بژ دارد و برای خانوم‌هایی که دنبال آرایش طبیعی هستند گزینه مناسبی است.

CLIO Rouge Heel Velvet

رژ لب CLIO Rouge Heel Velvet

این محصول در 10 رنگ در دسترس است که همه آن‌ها ته رنگ مات و مخملی دارند. این رژ لب برای داشتن لب‌های گرادینت انتخاب فوق العاده‌ای است. دو مدل جذاب این محصول Opening Teaser و Good Mauve هستند.

Peripera Ink Airy Velvet Stick

رژ لب Peripera Ink Airy Velvet Stick

این محصول در 8 رنگ مختلف در دسترس است و خصوصیات منحصر به فردی دارد از جمله این که طبیعی است. حتی تیره ترین رنگ‌های آن هم وقتی روی پوست قرار می‌گیرند ظاهری طبیعی دارند و با آرایش روزانه تان به خوبی هماهنگ می‌شوند. دو مورد از محبوب ترین مدل‌های آن Coral Mashmallow و Bestie Pink هستند.

۱۴۳,۶۴۵
محصولات مرتبط
رژ لب مایع مات ویتامین E لیکوئید کیس دبیDebbyامکان ارسال فوری
۲۰۹,۰۰۰ تومان
09
09
×06
06
×07
07
+۴
تنوع
رژ لب مایع مات ویتامینه نوتNote 
۴۴۷,۰۰۰ تومان
شماره 414
شماره 414
شماره 415
شماره 415
شماره 416
شماره 416
+۱۳
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا مخملی دبوراDeborah 
۳۱۰,۰۰۰ تومان
شماره 13
شماره 13
شماره 11
شماره 11
شماره 16
شماره 16
+۱۴
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا بلک دایموند مایMy 
۳۳۵,۰۰۰ تومان
شماره 03
شماره 03
شماره 02
شماره 02
شماره 06
شماره 06
+۱۳
تنوع
رژ لب مایع براق ویتامینه اورلان - اورلینOrlane 
۸۱۲,۰۰۰ تومان
شماره 01
شماره 01
شماره 04
شماره 04
شماره 06
شماره 06
+۴
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا ولوت شونSCHON 
۳۸۵,۰۰۰ تومان
شماره M21
شماره M21
شماره M22
شماره M22
شماره M31
شماره M31
+۵
تنوع
رژ لب مایع براق ماندگاری بالا استین دوسهdoucce 
۶۲۷,۰۰۰ تومان
شماره 615
شماره 615
شماره 617
شماره 617
شماره 610
شماره 610
+۱۱
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا رژبزهRouge baiser 
۶۳۸,۰۰۰ تومان
شماره 713
شماره 713
شماره 809
شماره 809
شماره 711
شماره 711
+۱۹
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا دوسهdoucce 
۶۵۳,۰۰۰ تومان
شماره 511
شماره 511
شماره 509
شماره 509
شماره 502
شماره 502
+۷
تنوع
رژ لب مایع براق ماندگاری بالا امیزینگ شاینی شونSCHON 
۳۷۷,۰۰۰ تومان
شماره S31
شماره S31
شماره S11
شماره S11
شماره S51
شماره S51
+۳
تنوع
نویسنده :فرزانه پاشایی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
آرایش لب کره ای چگونه است؟
پاسخ:

آرایش گرادینت لب‌ها با ترکیب رنگ‌های مختلف رژ لب یا محصولات گوناگون و سپس فید کردن آن‌ها، به لب‌هایتان رنگی طبیعی می‌دهد. در ابتدا این رژ لب‌ها به ظاهر نامرتبی که داشتند معروف بودند و درست مثل این بود که یک آبنبات چوبی خورده اید و لب‌هایتان رنگی شده اند. اما امروزه، لب های گرادینت شامل آرایش آمبره است که در آن از دو یا چند رنگ یا محصول روی لب‌ها استفاده می‌شود تا ظاهری متفاوت به آن‌ها بدهد.

چگونه می‌توانم کاری کنم که رژ لبم برای تمام طول روز دوام داشته باشد؟
پاسخ:

برای این کار لب‌هایتان را به هم نمالید بلکه به آرامی آن‌ها را باز و بسته کنید تا رژ لب تان پاک نشود. روش دیگر، پاک کردن کمی از رژ لب برای برطرف کردن هر گونه چربی است. وقتی آرایش لب به سبک کره ای را انجام دادید از کاغذ خشک کن استفاده کنید و آن را به آرامی روی لب‌هایتان بگذارید تا رنگ رژ را تثبیت کنید و مطمئن شوید که آرایش تان دوام بیشتری دارد.

آیا باید قبل از آرایش لب، لب ها را لایه برداری کرد؟
پاسخ:

پاسخ این است که احتمالا بله. مگر اینکه این شانس را داشته باشید که لب‌هایتان به طور طبیعی نرم و لطیف باشند و هرگز پوسته پوسته نشوند. هدف ما از آرایش لب‌ها به روش گرادینت، انتقال حس "شادابی" است. پس داشتن لب‌هایی نرم و لطیف می‌تواند به برجسته کردن و تشدید این حالت کمک کند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۴۳,۶۴۵ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید