یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین بالم لب و مقایسه کاربرد انواع بالم لب‌ ها

بهترین بالم لب و مقایسه کاربرد انواع بالم لب‌ ها

تنها کسانی که خشکی لب و ترک آن را تجربه کرده‌اند می‌دانند که تهیه بهترین بالم لب موجود برای مشکل لب‌ها تا چه اندازه می‌تواند مهم باشد. خشکی و ترک لب نه‌تنها زیبایی را تحت تأثیر قرار داده که غذا خوردن و لبخند زدن را هم سخت و دردناک می‌کند. بالم لب می‌تواند برای چنین مشکلاتی راه‌حل مناسبی باشد.

لب‌ها می‌توانند بسیار شکننده‌تر از حد تصور باشند. مخصوصاً زمانی که فصل سرما فرامی‌رسد، آن‌ها در معرض خشکی و ترک قرار می‌گیرند. آسیب‌های لب علاوه بر اینکه از زیبایی چهره و لبخند شما کم می‌کند، می‌تواند بسیار دردناک باشد. مخصوصاً هنگام لبخند زدن ترک‌های لب بسیار آزاردهنده‌اند. خریدبالم لب یکی از چیزهایی است که می‌تواند در این مواقع به کمک شما آمده و لب‌های شما را از نو لطیف و شاداب کند.

بالم لب انواع متعددی دارد و هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را داشته که می‌توانند برای شما کارایی داشته باشند. در ادامه انواع بالم های لب را بر اساس ویژگی را با یکدیگر مرور می‌کنیم و از هر نوع بهترین برندها را معرفی خواهیم کرد.

بهترین بالم لب برای لب‌های شما

بالم لب‌های بدون رنگ

بالم لب‌های بدون رنگ بدون شک بهترین بالم لب برای آقایان است. همچنین خانم‌ها نیز در بسیاری از موارد و برای بسیاری از کاربردها بالم لب‌های بدون رنگ را بیشتر می‌پسندند. برای آشنایی بیشتر با بالم لب مقاله "بالم لب چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟ " را مطالعه نمایید. البته بی‌رنگ بودن یک بالم لب به هیچ عنوان نشان‌دهنده مؤثر واقع‌شدن آن نیست و بالم لب‌های رنگی برای لب ضرر ندارند.

در مورد خواص ظاهری بالم لب، بهترین حالت این است که بالم لب شما حاوی عطر و رایحه نباشد. به طور کلی در استفاده از مواد آرایشی بهداشتی سعی کنید تا به سراغ مدل‌هایی رفته که سعی ندارند با عطر و بوی میوه و گل شما را به سمت خود جذب کنند. در بسیاری مواقع این مواد طعمی و عطری می‌تواند برای شما مضر باشند و حتی حساسیت‌زا باشند.

بهترین بالم لب طبیعی را اغلب می توان از میان بالم لب های بدون رنگ انتخاب کرد. البته برندهایی مانند لب لابلو مدل Strawberry Shine که یکی از بهترین بالم لب‌ها را تولید می‌کند نیز حاوی عطر است و استفاده از آن اگر حساسیت نداشته باشید توصیه می‌شود.بالم لب هیدرودرم مدل Moisurizing یکی از انواع بالم لب‌های بدون رنگ و بدون رایحه است که هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند.

بالم لب‌های رنگ دار

بالم لب‌های رنگ دار

اگر اهل آرایش کردن باشید محال است درباره آزار و آسیب‌های محصولات آرایشی مانند رژ لب نشنیده باشید. اگر لب شما حساس شده است یا به طور کلی تنها قصد یک آرایش ملایم دخترانه را دارید، بالم های لب رنگ دار نه‌تنها بهترین بالم لب برای شما هستند که بهترین رژ لب نیز هستند. بد نیست بدانید در اغلب موارد بالم لب‌های بدون رنگ هیچ مزیتی نسبت به بالم لب‌های رنگ دار ندارند و برای لب‌های شما مفیدتر نیستند. بهترین بالم لب رنگ دهنده بالم لبی است که رنگ آن تقریبا ثابت بوده و بتواند تا حدی نقش یک رژ لب را ایفا کند. علاوه بر این ویتامین ها و سایر ویژگی های بالم لب نیز در تعیین بهترین بالم لب رنگ دهنده موثرند.اگر به دنبال بالم لب‌های رنگی می‌گردید که تا حد امکان شما را از رژ لب بی‌نیاز کنند و علاوه بر رطوبت مطلوب لب‌ها به آن‌ها رنگ و زیبایی ببخشد می‌توانید از بالم لب‌های بل، لابلو، امی، نیوآ مدل تمشک استفاده کنید. این بالم لب‌ها رنگ لطیف و زیبایی به لب‌های شما می‌بخشند و بهترین انتخاب برای یک آرایش ساده‌اند.

بالم لب‌های ضد آفتاب

تعجب نکنید. بسیاری از بالم های لب دارای SPF بوده و ضد آفتاب هستند و شما می‌توانید از آن‌ها با خیال راحت در بیرون از منزل استفاده کنید. اشعه فرابنفش نور خورشید می‌تواند برای پوست شما بسیار مضر باشد و علاوه بر پوست صورت پوست لب‌ها نیز به مراقبت نیاز دارد. شما می‌توانید مراقبت از آفتاب برای لب‌های خود را با یک بالم لب ضد آفتاب تجربه کنید.

اگر نگران قیمت بالم لب‌های ضد آفتاب هستید بد نیست بدانید که این نوع از بالم لب در همه قیمت‌ها بهترین خود را داراست. شما می‌توانید از بالم لب‌های بالم لب هیدرودرم مدل Moisurizing، بالم لب مای مدل ضد آفتاب، بالم لب دکتر ژیلا، بالم لب امی مدل Apple و بالم لب کیووی SPF30 استفاده کنید. مخصوصاً بالم لب کیووی SPF30 می‌تواند تا 4 ساعت لب شما را درست مثل یک ضد آفتاب قوی از اشعه نور خورشید در امان نگه دارد.

به طور کلی اگر در خارج از منزل و جایی که در معرض نور خورشید قرار دارید از بالم لب استفاده می‌کنید محصولات ضد آفتاب را جدی بگیرید. بسیاری از این محصولات بدون رنگ بوده و علاوه بر خانم‌ها، آقایان نیز می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

بالم لب‌های حاوی موم زنبور عسل

بالم لب‌های حاوی موم زنبور عسل

طبعاً بالم لب‌ها دارای مرطوب‌کننده هستند ولی از میان مرطوب‌کننده ها به دنبال بهترین‌ها باشید. مخصوصاً اگر استفاده از بالم لب برای شما یک مصرف درمانی است، در انتخاب بالم لب نهایت دقت را به خرج دهید و بهترین بالم لب برای مشکل لب‌های خود را پیدا کنید. شی باتر را در اغلب بالم های لب می‌توانید پیدا کنید ولی موم زنبور عسل را خیر.

به دنبال بالم لبی باشید که از هر دوی این‌ها برای مرطوب کردن لب‌های شما استفاده کند. موم عسل یک لایه محافظتی از پوست شما می‌سازد و اجازه تبخیر رطوبت را به آن نمی‌دهد و نمی‌گذارد تا لب‌های شما خشک تر شده و رطوبت اولیه خودشان را هم از دست بدهند.بالم لب نئودرم، بالم لب الارو ماتیکی، بالم لب چپتر مدل Red 03 از جمله بهترین بالم لب‌هایی هستند که از این فاکتور برخوردارند.

بالم لب حاوی آنتی اکسیدان

آنتی اکسیدآن‌ها برای ترمیم بافت از دست رفته و ترک خورده لب لازم‌اند. پس اگر دوست دارید تا هر چه سریع‌تر از ترک لب‌ها خلاص شوید و یا پوست لب خود را ترمیم کنید بیشتر از همه به دنبال این فاکتور در بالم های لب بگردید.شما می‌توانید برای لب‌ها ترک خورده با آسیب فراوان با اطمینان از بالم لب اوریاژ سری Bariederm به عنوان بهترین بالم لب در زمینه درمان استفاده کنید.

حاوی ویتامین E

ویتامین E یکی از مهم‌ترین ویتامین‌هایی است که در اغلب بالم لب‌ها می‌توانید پیدا کنید و مراقب باشید که حتماً دارای آن باشند. البته اگر به این ویتامین حساسیت دارید، از مصرف این بالم لب‌ها خودداری کنید. لب داما مدل Strawberry، بالم لب فلورمار، بالم لب گلدن رز و بالم لب الارو از جمله بهترین بالم لب‌های دارای این ویتامین هستند.

بهترین بالم لب حجم دهنده

عدم وجود ترکیبات خنک‌کننده

اغلب مواقع ترکیبات خنک‌ کننده مانند الکل یا کافور در لوازم‌آرایشی و سلامت مورداستفاده قرار می‌گیرند. حس خنکی پس از استفاده اغلب به خاطر وجود این مواد در لوازم‌آرایشی است. بسیاری از افراد به این مواد حساسیت دارند ولی به طور کلی بهترین بالم لب فاقد ترکیبات خنک‌کننده است. زیرا این ترکیبات به تدریج لایه مراقبتی پوست شما را حساس کرده و از بین خواهند برد و پوست لب شما در برابر آلودگی‌های محیط آسیب‌پذیر خواهند بود. برای مطمئن شدن از این خاصیت بالم لب می توانید از بهترین بالم لب طبیعی یا به شکل صنعتی و یا به شکل خانگی استفاده کنید.

بهترین بالم لب برای هر نیازی از بهترین برند و مدل

در توضیح ویژگی‌ای که بهتر است بالم لب شما داشته باشد و یا ممکن است شما مدنظرتان باشد از بسیاری برندها و مدل‌های آن نام بردیم که هر کدام به طور مجزا می‌توانند برای شما جذاب و یا مفید باشند. ولی اگر می‌خواهید تا بیشتر با انواع ویژگی این محصولات معرفی‌شده آشنا شوید ما در ادامه در این راستا همراه شما خواهیم بود:

بهترین بالم لب طبیعی

بهترین بالم لب موجود در بازار کدام است؟

به طور خلاصه بالم لب، محصولی آرایشی بهداشتی است که به نرمی و لطافت پوست لب کمک کرده و از خشک شدن لب‌های شما جلوگیری می‌کند. به همین دلیل نیز همواره توصیه می‌شود تا مصرف بالم لب را در روتین روزانه پوستی خود جای دهید تا از اثرات ترمیم کنندگی و مراقبتی آن برای داشتن پوستی شاداب و باطراوت بهرمند شوید. طبیعی است که با داشتن پوست و لب‌های سالم، محصولات آرایشی نیز عملکرد و جلوه بهتری روی چهره شما خواهند داشت.

جالب است بدانید که بالم لب تنها برای جلوگیری از خشکی پوست به کار نمی‌رود و علاوه بر خاصیت آبرسانی و ویتامینه، انواعی دارد که می‌توانند قابلیت‌ها و مزایای دیگری را برای شما به ارمغان آورند. برخی از انواع بالم لب عبارتند از: بالم لب رنگ دهنده، حجم دهنده و طبیعی.

شما با انتخاب بهترین بالم لب حجم دهنده می‌توانید تا حدی لب‌های خود را برجسته‌تر کرده و زیبایی بیشتری به لب‌های خود ببخشید. از سوی دیگر، بالم لب‌های طبیعی، اثر رنگی روی لب‌های شما بر جای نگذاشته و از این نظر برای آقایان نیز مناسب و قابل استفاده‌اند. اگر قصد دارید تا بهترین بالم لب طبیعی موجود در بازار را خریداری کرده و آن را در روتین پوستی روزانه خود به کار برید، باید ابتدا بالم لب‌های برندهای مختلف را بررسی کرده و محصول متناسب با نیاز خود را از میان آنها انتخاب کنید.

در ادامه این مقاله ما قصد داریم چند نمونه از پرطرفدارترین بالم لب‌های موجود در فروشگاه ریحا با ضمانت کیفیت و اصل بودن 100٪ کالا را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید برای خرید هر یک از این محصولات پیشنهاد شده، از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین ریحا اقدام نمایید.

1- بالم لب آلوئه ورا کامان

خریدبالم لب آلوئه ورا کامان

بالم نرم و براق کننده لب آلوئه ورا کامان از محصولات کاربردی و پر استفاده برای اعضای خانواده بوده که به دلیل بی رنگ بودن آن برای آقایان نیز انتخابی مناسب است. آلوئه ورا دارای خواص آبرسانی و تقویت کنندگی فوق‌العاده‌ای است که باعث می‌شود لب‌ها تقویت شوند و از به وجود آمدن ترک یا خشکی در لب جلوگیری‌ می‌نماید. آلوئه ورا همچنین دارای مقادیر زیادی ویتامین E است که برای آبرسانی و تغذیه لب و ویتامین رسانی به لب عملکردی عالی دارد.

بالم نرم و براق کننده لب آلوئه ورا دارای خواص آنتی اکسیدانی است و از تأثیرات مخرب رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند. همچنین این بالم لب دارای SPF15 است که برای مقابله با مضرات اشعه ماورابنفش خورشید عالی است. با استفاده از بالم نرم و براق کننده لب آلوئه ورا کامان در فصول سرد سال از خشک شدن لب‌ها جلوگیری کنید. این بالم لب برای افرادی که دارای پوستی حساس هستند نیز به دلیل نداشتن مواد حساسیت زا و شیمیایی توصیه می‌شود.

2- بالم لب سیلک هدی بیوتی

خریدبالم لب سیلک هدی بیوتی

بالم ابریشم اولین درمان لب هدی بیوتی است. این محصول با ساختار نرم و ابریشمی خود باعث راحتی و آبرسانی شدید به لب ها می شود و ظاهری براق مانند براق دارد. فرمولاسیون این نوع بالم لب از برند مطرح فوق لوکس و پرطرفدار هدی بیوتی، با مواد فعال غنی شده است که خطوط ریز را صاف می کند و به لطف عوامل مرطوب کننده اثری حجیم می دهد.

سایه ظریف صورتی‌رنگ آن برای همه رنگ های پوست مناسب است!.. می توانید از آن به تنهایی یا در کنار خط لب یا رژ لب مایع مورد علاقه خود استفاده کنید تا آبرسانی و درخشندگی شدیدی به آن اضافه کنید. یک بالم مایع فوق العاده راحت که به لطف اثر مرطوب کنندگی لب ها را صاف و حجیم می کند!

3- بالم لب مردانه آردن

خریدبالم لب مردانه آردن

بالم لب مردانه آردن به محافظت از لب‌ها می‌پردازد. زمانی که آب سطح لب از بین می‌رود و رطوبت آن کمتر می‌شود، پوست لب نیاز بیشتری به رطوبت دارد. بعد از تابش نور خورشید و یا خشکی هوا نیاز به رطوبت در لب‌ها بیشتر مشاهده می‌شود. به خاطر داشته باشید لب‌ها بیشتر از بقیه پوست در معرض خطرات و مشکلات ناشی از تابش نور خورشید هستند. بنابراین باید از محصولی استفاده کنید که هم رطوبت لب‌ها را تأمین کند و هم از لب‌ها در مقابل اشعه مضر آفتاب محافظت نماید.

بالم لب مردانه آردن سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی برای لب مانند عصاره آلوئه ورا، ویتامین E و C , N و دکسپانتنول است که موجب تغذیه و تقویت لب‌ها می‌گردند. این محصول وظیفه رطوبت رسانی و آبرسانی لب به علاوه محافظت از آن در مقابل اشعه‌های خورشید را دارد. همچنین برخلاف لوازم آرایشی که سریعا روی لب‌ها حساسیت ایجاد می‌کنند، بالم لب آردن حساسیت زا نیست و از بروز خشکی در لب‌ها نیز پیشگیری می‌کند. با استفاده از این محصول ترک خوردگی لب‌ها خیلی سریع از بین می‌رود.

4- بالم لب ویتامین E بادی شاپ

خریدبالم لب ویتامین E بادی شاپ

بالم لب ویتامین ای بادی شاپ با توجه به فرمولاسیون خاصی که دارد در هر شرایط آب و هوایی می تواند از سلامت و زیبایی لب های شما مراقبت کند و پس از استفاده از آن، می‌توانید برای همیشه با لب های خشک و پوسته پوسته خداحافظی کنید. بالم لب ویتامین ای Body Shop، حالت چرب و روغنی نداشته و با داشتن مقادیر کمی SPF (ضد آفتاب) در مقابل اشعه های آفتاب نیز از لب ها محافظت می کند. قابل حمل بودن این محصول از دیگر دلایل محبوبیت آن است.

فرمولاسیون غنی این محصول پرطرفدار حاوی ویتامین E، روغن زیتون، روغن نارگیل بوده که باعث جلوگیری از خشک شدن لب ها در شرایط سرد و خشک هوا می‌شود. این بالم لب با از بین بردن سلول های مرده پوست لب و محافظت از پوست لب در برابر نور خورشید، در طولانی مدت موجب کاهش علائم پیری پوست لب شده و به نوعی احیا و ترمیم بافت بافت لب است. همچنین از آنجایی که فاقد الکل، پارابن و آمونیاک می‌باشد، برای انواع پوست به ویژه پوست های خشک قابل استفاده است.

5- بالم لب روسی وازلین

خریدبالم لب روسی وازلین

این بالم لب یکی از با کیفیت‌ترین محصولات مراقبتی و آرایشی برند وازلین است که توسط سازمان غذا و دارو تایید شده است. در واقع شما می‌توانید با استفاده از این محصول مراقبتی علاوه بر حفظ زیبایی و سلامت لب‌های خود از بروز خشکی و بلند شدن پوست لب‌هایتان جلوگیری کنید. این محصول کاربردی دارای ترکیبات آبرسان و نرم کننده‌ای است که باعث ترمیم لب‌های خشک و آسیب دیده می‌شود و در نهایت حس نرمی و لطافت را به لب‌های فرد القا می‌کند.

ناگفته نماند که در ترکیبات این بالم لب علاوه بر استفاده‌ی کنترل شده از مواد چربی زا، از خواص طبیعی روغن مقوی نارگیل نیز استفاده شده است. چربی‌های کنترل شده موجود در این محصول نه تنها باعث سنگینی و چسبندگی در لب‌ها نمی‌شود بلکه به زیبایی و درخشندگی لب‌ها نیز می‌افزاید. وجود رایحه‌ی خوش گل رز در این محصول از دیگر ویژگی‌های آن است. در کنار این موارد باید گفت که این مدل بالم لب حاوی رنگدانه‌های قرمز رنگ طبیعی و ملایمی بوده که فرد مصرف کننده با استفاده از آن می‌تواند هم پوست لب خود را چرب نگه دارد و هم رنگ طبیعی و زیبایی را به لب‌های خود ببخشد.

6- بالم لب محافظ آفتاب مای

خریدبالم لب محافظ آفتاب مای

بالم لب محافظ آفتاب مای دارای روغن‌های معدنی و گیاهی است که به محافظت از لب‌ها در شرایط نامساعد آب و هوایی کمک کرده و سبب تغذیه و تقویت لب‌ها می‌شوند. این بالم لب آبرسانی و رطوبت رسانی به لب‌ها را انجام داده و سبب ترمیم و تقویت سد حفاظتی پوست می‌شود. همچنین بالم لب مای از خشکی لب‌ها پیشگیری کرده و احساس کشیدگی در لب‌ها را التیام می‌بخشد. خشکی پوست لب در اثر عوامل مختلفی مانند استفاده از برخی داروها، آب و هوا، شرایط محیطی و ... ایجاد می‌شود. این خشکی سبب به وجود آمدن قرمزی، التهاب، خارش و احساس کشیدگی در پوست می‌گردد.

همچنین خشکی لب، ظاهری نامناسب و خشن به لب می‌دهد. استفاده از بالم لب محافظ آفتاب مای سبب محافظت از لب‌ها در هر نوع شرایط آب و هوایی و محیطی می گردد. همچنین در مقابل عوامل تحریک کننده خارجی از پوست لب مراقبت می‌شود. بالم لب محافظ آفتاب مای سبب نرم و مرطوب شدن لب‌ها می‌شود که اینکار توسط روغن‌های گیاهی و معدنی موجود در آن انجام می‌شود. این بالم لب همانطور که از نام آن پیداست دارای SPF جهت محافظت از پوست لب در مقابل آفتاب است.

7- بالم لب توت فرنگی لبلو

خریدبالم لب توت فرنگی لبلو

یکی از پر طرفدارترین و باکیفیت ترین محصولات مراقبت از لب متعلق به برند Labello است. واژه لابلو از ترکیب دو کلمه لاتین labium به معنی لب و bellum به معنی زیبا ساخته شده است. در تولید محصولات لابلو علاوه بر عصاره دانه انگور و گلیسیرین از تکنولوژی HYDRA IQ هم استفاده شده است که موجب محافظت و آبرسانی عمیق لب‌ها می‌شود. بالم لب لابلو مدل Strawberry Shine با داشتن عصاره و رایحه توت‌فرنگی، علاوه بر اینکه بسیار خوشبو است، لب‌ها را تغذیه و رطوبت رسانی هم می‌کند.

همچنین این محصول حاوی SPF10 است و از لب‌ها در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب به خوبی محافظت می‌کند. بالم لب توت فرنگی لابلو، رایحه ملایم و خوشایند توت فرنگی و رنگ قرمز براق با جلوهای زیبا به لب ها می دهد. اگر به رنگ های ملایم علاقه دارید، این محصول می تواند جایگزین مناسبی برای رژ لب باشد. شی باتر و روغن جوجوبای موجود در ترکیب این محصول، ضمن تغذیه، آبرسانی و محافظت از لب‌ها، به مراقبت، ترمیم و بازسازی لب‌های خشک، حساس و آسیب دیده هم کمک می‌کنند.

در پایان این مقاله، امیدواریم نکات گفته شده مفید بوده باشد و با معرفی این محصولات، با بهترین بالم لب‌های مجود در بازار آشنا شده باشید. شما می‌توانید براساس ویژگی‌های منحصر به فرد پوست لب خود یا طبق برند مد نظرتان، اقدام به خرید محصول مورد نیاز خود از فروشگاه ریحا کنید. در ضمن اگر دیدگاه خاصی درباره استفاده از هرکدام از این موارد معرفی شده پرطرفدار دارید، حتما از تجربیات‌ خود برای ما بگویید و نظرتان را برای ما ثبت کنید.

۱۱۷,۷۴۳
محصولات مرتبط
بالم لب آبرسان براق شین اسکرین اولترا ویولتUltra Violetteامکان ارسال فوری
۲,۲۳۰,۰۰۰ تومان
flamingo
flamingo
بالم لب کرم بروله طبیعی نرم کننده وازلینVaselineامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱۵۹,۰۰۰ تومان۱۵۰,۰۰۰ تومان
۷ میل
بالم لب توت فرنگی براق مرطوب کننده نیوآNiveaامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲۲۵,۰۰۰ تومان۲۱۵,۰۰۰ تومان
۴.۸ میل
بالم لب هلو براق آبرسان لبلوLabelloامکان ارسال فوری
۲۵۱,۸۸۰ تومان
۴.۸ میل
بالم لب هندوانه براق آبرسان لبلوLabelloامکان ارسال فوری
۲۳۶,۰۰۰ تومان
۴.۸ میل
بالم لب عسل براق نرم کننده کامانComeon 
۲۱۰,۰۰۰ تومان
۴.۸ میل
۳.۵ میل
بالم لب آلوئه ورا براق نرم کننده کامانComeon 
۲۱۰,۰۰۰ تومان
۴.۸ میل
۳.۵ میل
بالم لب رزی لیپس طبیعی نرم کننده وازلینVaselineامکان ارسال فوری
۱۷۵,۰۰۰ تومان
۷ میل
بالم لب آلبالو براق نرم کننده کامانComeon 
۱۴۸,۰۰۰ تومان
۳.۵ میل
۴.۸ میل
نویسنده :مهزاد مفرحی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
بالم لب خوب چه ویژگی دارد؟
پاسخ:

در مورد خواص ظاهری بالم لب، بهترین حالت این است که بالم لب شما حاوی عطر و رایحه نباشد. به طور کلی در استفاده از مواد آرایشی بهداشتی سعی کنید تا به سراغ مدل‌هایی رفته که سعی ندارند با عطر و بوی میوه و گل شما را به سمت خود جذب کنند. در بسیاری مواقع این مواد طعمی و عطری می‌تواند برای شما مضر باشند و حتی حساسیت‌زا باشند.

بالم لب رنگدار برای چه کسانی مناسب است؟
پاسخ:

اگر اهل آرایش کردن باشید محال است درباره آزار و آسیب‌های محصولات آرایشی مانند رژ لب نشنیده باشید. اگر لب شما حساس شده است یا به طور کلی تنها قصد یک آرایش ملایم دخترانه را دارید، بالم های لب رنگ دار نه‌تنها بهترین بالم لب برای شما هستند که بهترین رژ لب نیز هستند. بد نیست بدانید در اغلب موارد بالم لب‌های بدون رنگ هیچ مزیتی نسبت به بالم لب‌های رنگ دار ندارند و برای لب‌های شما مفیدتر نیستند. 

بهترین بالم لب چیست؟
پاسخ:

بهترین بالم لب رنگ دهنده بالم لبی است که رنگ آن تقریبا ثابت بوده و بتواند تا حدی نقش یک رژ لب را ایفا کند. علاوه بر این ویتامین ها و سایر ویژگی های بالم لب نیز در تعیین بهترین بالم لب رنگ دهنده موثرند. اگر به دنبال بالم لب‌های رنگی می‌گردید که تا حد امکان شما را از رژ لب بی‌نیاز کنند و علاوه بر رطوبت مطلوب لب‌ها به آن‌ها رنگ و زیبایی ببخشد می‌توانید از بالم لب‌های بل، لابلو، امی، نیوآ مدل تمشک استفاده کنید. این بالم لب‌ها رنگ لطیف و زیبایی به لب‌های شما می‌بخشند و بهترین انتخاب برای یک آرایش ساده‌اند. 

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۱۷,۷۴۳ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید