یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
آرایش لب دخترانه برای داشتن لب‌هایی طبیعی اما جذاب!

آرایش لب دخترانه برای داشتن لب‌هایی طبیعی اما جذاب!

آرایش لب دخترانه می‌تواند در تکمیل یک آرایش ملایم، بسیار چشمگیر و مؤثر عمل کند. آرایش دخترانه اغلب با تصویر یک آرایش ملایم، طبیعی ولی جذاب یادآوری می‌شود. همه زیباتر بودن را دوست دارند و دختران جوان بیشتر از دیگران. اما وسوسه زیبایی نباید شما را در دام استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی گرفتار کند. اگر دوست دارید تا چهره خودتان را در زیباترین حالت ممکنه طبیعی جلوه دهید، نباید از ریزه کاری ها غافل شوید. رعایت همین ظرافت‌هاست که قادر است یک زیبایی طبیعی و دوست‌داشتنی را برای شما به ارمغان بیاورد.

آرایش دخترانه یا یک آرایش شیک و ملایم

تکنیک‌های آرایش دخترانه با وجود ساده بودن زیبایی طبیعی و دلپذیری به شما می‌بخشد. یک سری اصول کلی در این خصوص وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها پیروی کنید. و جهت تکیمیل آن از مقاله "آرایش لب آسان مطابق با مد روز " کمک بگیرید به‌ طورکلی آرایش غلیظ سن شما را بالا خواهد برد. اما اگر دوست دارید تا از رنگ‌های فانتزی در آرایش خود بهره بگیرید لازم نیست به این مسئله زیاد فکر کنید. رعایت نکات زیر به شما در آرایش مناسب با سن شما کمک زیادی خواهد کرد علاوه بر این می توانید از فیلم های آموزشی نیز استفاده نمایید.

نکات اساسی‌ای که پیش از توضیح درباره آرایش لب باید بدانید را فراموش نکنید:

• قبل از آرایش صورت خود را با شوینده مناسب بشویید و پسل از آن از مرطوب کننده و یا آبرسان صورت استفاده کنید.

• با یک فوندیشن مناسب مناطق ضروری مانند زیر چشم و کناره‌های بینی را بپوشانید. هیچ نیازی به کانسیلر در این سبک از آرایش ندارید.

• اگر دوست دارید می‌توانید با پنکیک پوست صورتتان را مات و البته شفاف کنید.

• از رنگ‌های ساده مانند قهوه‌ای روشن برای سایه استفاده کنید. البته می‌توانید رنگ‌های فانتزی را هم انتخاب کنید. ولی در استفاده از هیچ‌کدام زیاده‌روی نکنید. اگر دوست دارید تا بیشتر تمرکز روی چشم‌های شما باشد از رنگ رژ تیره برای آرایش لب دخترانه استفاده نکنید. خط چشم و ریمل را هم به همین ترتیب بزنید. اگر رنگ رژ تیره و خاصی مدنظر دارید پس خط چشم را نازک‌تر بکشید و کمتر ریمل بزنید. در صورتی که علاقمند هستید طریقه استفاده صحیح از ریمل را بدانید مقاله "طریقه استفاده صحیح از انواع ریمل مژه" را مطالعه نمایید.

• رژ گونه‌ای با رنگ ملایم انتخاب کرده و ملاحت دخترانه چهره خود را دوچندان کنید. رنگ رژ را بر اساس آرایش چشم‌ها انتخاب کنید. البته به‌طورکلی در یک آرایش جذاب و ساده رژ لب دخترانه ملایم و یا حتی صرفاً برق لب به کار می‌رود.

زیبایی لب ها را دوچندان کنید؛ آرایش لب دخترانه

مدل آرایش لب دخترانه بیش از حد تصور می‌تواند متنوع باشد. همان‌طور که گفتیم انتخاب رژ لب دخترانه ملایم در این سبک از آرایش‌ها عمومیت دارد. ولی اگر شما از آن دسته افرادی هستید که رژهای تیره دوست دارید و یا معتقدید تا با رنگ پوست صورتتان همخوانی بیشتری دارد می‌توانید از رنگ رژ لب های تیره‌تری مانند سرخ و آلبالویی نیز استفاده کنید. فراموش نکنید که در این مورد از آرایش افراطی چشم‌ها پرهیز کنید. در صورتی که علاقمند به انواع آرایش لب هستید مقاله " از آرایش لب و انواع رژ لب‌ها چه ‌می‌دانید؟ " را مطالعه کنید.

مرحله اول؛ مواد لازم را حاضر کنید!

در آرایش لب دخترانه قبل از هر چیز باید رژ لب را انتخاب کنید. در انتخاب جنس رژ لب دقت کنید. رژ لب های مات لب های شما را خشک می‌کنند ولی رژ لب های کرمی از طرف دیگر ماندگاری ندارند. یک رژ لب ماندگار استفاده کنید و برای خشک نشدن لب ها از برق لب و یا ویتامین آ بهره ببرید.

رژ لب های مات نیازمند تمدید هستند پس اگر حوصله دارید و یا به یک مهمانی رسمی دعوت‌شده‌اید از آن استفاده کنید. برای مواقع عادی‌تر می‌توانید از رژ لب های اطلسی استفاده کنید که شاید درخشش کمتری داشته باشند، ولی ماندگارند و شما را در تمامی طول مدت بدون زحمت زیبا نشان خواهند داد. ولی با این‌وجود رژهای براق یا حریری بدون زحمت ترین انتخاب برای افرادی است که چندان در آرایش کردن ماهر نیستند.

به‌ هیچ‌عنوان خط لب را در این مورد فراموش نکنید. خط لب شما شاید با رژلب پوشیده شود ولی بسیار بیشتر از آنکه فکرش را کنید در یک آرایش لب دخترانه جذاب مؤثر واقع خواهد شد. رنگ خط لب را هم‌رنگ رژ لب خود و یا یک یا دو درجه تیره‌تر انتخاب کنید.

مرحله دوم، انتخاب رنگ رژ لب برای آرایش لب دخترانه

اگر پوست شما روشن است می‌توانید از رنگ‌های صورتی روشن، مرجانی و به‌طورکلی رنگ‌های سرخ و خنثی برای مدل آرایش لب دخترانه استفاده کنید.

• اگر پوست شما به سبزه می‌زند، رنگ‌هایی مانند آلبالویی و سرخابی روشن و حتی بنفش می‌تواند رنگ دلخواه شما باشد.

• اگر پوست برنز دارید به‌سادگی می‌توانید از میان همه رنگ‌ها جز قهوه‌ای و بنفش انتخاب داشته باشید.

• اگر رنگ پوست شما تیره است برخلاف افرادی با پوست برنز می‌توانید از طیف‌های جذاب قهوه‌ای و بنفش کمک بگیرید. از رژ لب های بی‌رنگ دوری کنید.

• برای انتخاب رژ لب دخترانه ملایم می‌توانید از تن رنگ‌هایی که برای پوست شما مناسب است، رنگی روشن انتخاب کنید.

مرحله سوم؛ انواع مدل آرایش لب دخترانه

حالا وقت آن رسیده که یک آرایش لب دخترانه جذاب را تجربه کنید. قبل از هر چیز مداد لب خود را بردارید و آن را دور حاشیه لب بکشید. گوشه‌های لب را هم فراموش نکنید. این مدل آرایش لب دخترانه یکی از ساده‌ترین‌ها و کاربردی‌ترین‌هاست

.

تنوع مدل آرایش لب دخترانه اغلب به خاطر تنوع مدل کشیدن خط لب شماست. در زیر می‌توانید چند مدل از کشیدن خط لب را ببینید که هرکدام می‌تواند برای لب های شما زیبا باشد.

اگر لب های شما خوش‌فرم و گوشتی است و میان لب بالا و پایین تناسب وجود دارد و از طرفی دیگر انحنای لب بالا به خوبی مشخص است شما می‌توانید برای بخشیدن جلوه‌ای جذاب به لب های خود پس از اینکه دور لب های خود را خط کشیدید، وسط لب بالا و پایین را خط کشیده و پس از آن روی لب بالا دو خط و لب پایین چهار خط ایجاد کنید. پس از آن با یک رژ مدادی و یک رژ براق می‌توانید زیبایی آرایش لب دخترانه خود را تضمین کنید.

اگر لب های شما چندان گوشتی نیست ولی فرم و تناسب جذابی دارد می‌توانید به شکل زیر رژ لب بزنید. خط لب را در لب بالا روی گوشه‌ها کشیده و برای برجسته‌تر نشان دادن لب ها یک هفت در وسط لب بالا ایجاد کنید. و پس از آن لب پایین را به 3 بخش تقسیم کنید.

اگر لب پایین برجسته‌ای دارید ولی لب بالایی شما باریک است و دوست دارید تا لب های به‌طورکلی برجسته داشته باشید، با خط لب به شکل زیر می‌توانید آن را عملی کنید.

اگر دوست دارید تا انحنای بالای لب خود را تیز نشان داده و یا برجسته کنید می‌توانید با خط لبی شبیه به ضربدر آن را عملی کنید. با تیره کردن بخش داخلی لب ها بخش بیرونی را برجسته نشان دهید.

اگر می‌خواهید تا از رژ لب ملایم دخترانه برای لب‌هایتان استفاده کنید ولی همچنان دوست دارید تا لب‌هایتان خاص و چشمگیر باشد می‌توانید به روش زیر آن‌ها را برجسته و براق نشان دهید.

مرحله چهارم؛ نکات زیر را فراموش نکنید!

• رنگ خط لب خودتان را مطابق رنگ رژ لب انتخاب کنید. از رنگ‌های متضاد شدیداً پرهیز کنید.

• اگر دوست ندارید تا گوشه لب شما باریک شود برای مدل آرایش لب دخترانه حتماً از گوشه‌ها شروع کنید و به مرکز بیایید.

• بیش از اندازه رژ نزنید. رژ غلیظ علاوه بر اینکه زیبایی لب شما را کم می‌کند دردسرساز نیست هست.

• اگر دوست دارید تا رژ لب شما محو باشد بهترین کار این است که به جای استفاده از رژ از مداد لب کمک بگیرید.

• اگر در زدن رژ لب دچار خطا شدید، با دستمال‌کاغذی آن را اصلاح کنید.

• از برق لب روی رژ خود استفاده کرده و لب ها را چشمگیرتر نشان دهید.

• می‌توانید پس از زدن رژ لب مجدداً از خط لب استفاده کنید و فرم موردنظر را روی لب ها پیاده کنید.

در ادامه این مقاله ما قصد داریم چند نمونه از مطرح‌ترین و شناخته‌شده‌ترین محصولات آرایشی بهداشتی برای داشتن یک لب آرای شده قلوه‌ای و گیرا را با ضمانت کیفیت و اصل بودن 100٪ کالا به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با کلیک بر روی هایلایت خرید محصول، برای خرید هر یک از این کالاهای پیشنهاد شده، از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین ریحا اقدام نمایید.

1- رژلب مایع میلانو سوپر گلاس دبورا (Lip Gloss MILANO SUPER GLOSS Deborah)

خریدرژلب مایع میلانو سوپر گلاس دبورا

رژلب مایع سوپر گلاس دبورا پخش رنگ و درخشندگی بالایی دارد و بلافاصله پس از استفاده لب‌ها را براق و برجسته‌تر نشان می‌دهد. در ترکیب منحصر بفرد این رژ لب مایع از هیالورونیک اسید استفاده شده است که مانند اسفنج عمل می‌کند، به عمق لب ها وارد می‌شود، آب را جذب می‌کنند، لب‌ها را پر می‌کند و یک اثر حجم دهندگی فوری دارد. بافت ژلی این محصول به شکل ظریفی لب‌ها را می‌پوشاند و بدون ایجاد حالت چسبندگی، لب‌ها را نرم و آبرسانی می‌کند.

مقدار بالای رنگدانه‌ها و پلیمرهای موجود در این رژ مایع با اثر درخشندگیشان، فقط با یکبار استفاده، نمای رنگی و درخشان لب‌ها را تضمین می‌کند و لب‌ها را به مدت طولانی نرم خواهد کرد. این رژ لب که غنی از ویتامین ای و روغن هسته انار است، لب‌ها را تغذیه و از آنها در مقابل آسیب عوامل محیطی و بالا رفتن سن محافظت می‌کند. در همنگام مصرف ابتدا لب‌هایتان را لایه برداری کنید. سپس، مقداری مرطوب کننده روی لب‌هایتان بمالید و از وسط لب شروع به زدن رژ کنید.

2- رژ لب مایع براق کاور گلاس پیر رنه

خریدرژ لب مایع براق کاور گلاس پیر رنه

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به دلیل براقیت به رژ لب‌های مایع علاقه دارید، رژ لب مایع و براق کاور گلاس برند پیر رنه را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این محصول فوق‌العاده، درخشندگی بالایی دارد و زیبایی خاصی به لب‌های شما می‌بخشد. از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول، روغن آرگان موجود در آن است که از پوست لب‌های شما به خوبی محافظت کرده و رطوبت لب‌های شما را فراهم می‌کند. بافت رژ لب مایع پیر رنه بسیار راحت است؛ بنابراین بعد از زدن لب‌های شما به هم نمی‌چسبد.

علاوه بر این دوام و ماندگاری این محصول بسیار بالا است. رژ لب مایع براق کاور گلاس پیر رنه فاقد هر گونه مواد مضر مانند پارابن و سرب است. در نتیجه با خیال می‌توانید از این محصول آرایشی استفاده کنید. ابتدا به کمک یک خط لب مرز بین لب‌های خودتان را مشخص کنید. سپس رژ لب مایع براق کاور گلاس پیر رنه را به لب‌های خود بزنید. برای این منظور بهتر است تا ابتدا از لب‌های پایین خود شروع کنید. سپس لب‌های بالا را بزنید. براقیت و درخشندگی این رژ لب یک زیبایی خاصی به لب‌های شما می‌بخشد.

3- تینت لب دیر دارلینگ واتر تینت اتود هاوس

خریدتینت لب دیر دارلینگ واتر تینت اتود هاوس

تینت لب اتود هاوس، محصولی پرطرفدار از کشور مبدا کره جنوبی است که با ماندگاری بالا و طیف رنگی طبیعی خود، جلوه‌ای شیک و گیرا به لب‌های شما می‌بخشد. تینت لب اتود هاوس حاوی مواد معدنی مغذی و همچنین حاوی عصاره انار و گریپ فروت است. از این‌رو می‌تواند آبرسان لب‌های شما باشد. این محصول کره‌ای، بر اساس ساختار مایع خود فاقد سرب و موم و دارای کارکرد مرطوب‌کنندگی بوده و به همین دلیل برای انواع پوست‌های مختلط، خشک، معمولی و چرب مناسب است.

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که رژلب‌های خیلی غلیظ با رنگدانه‌های غنی را برای مصرف روزمره نمی‌پسندید؛ ما به شما تینت لب اتود هاوس را پیشنهاد می‌کنیم. چراکه با رنگ ملایم و ظاهر طبیعی خود، می‌تواند لب‌های شما را طبیعی، گوشتی، نیمه‌مات و رنگ‌دار جلوه دهد. این تینت لب با جذب سریع و بدون ایجاد چسبندگی، برای مدتی طولانی روی لب‌ باقی مانده و دوام بالایی دارد. همچنین طعم شیرین عصاره میوه‌ای و رایحه دلپذیر ماده تینت لب، به نوعی شما را برای مصرف روزمره و احیای مداوم آن ترغیب می‌کند.

4- بالم لب فلورمار

خریدبالم لب فلورمار

بالم لب فلورمار از جمله محصولات زیبایی است که به تقویت پوست حساس لب کمک می کند. این محصول فوق العاده دارای خواص رطوبت رسانی و آبرسانی ويژه به لب ها بوده و در کنار مراقبت از لب ها به آنها مقداری رنگ می بخشد. در بالم لب فلورمار در کنار عصاره میوه از عصاره گل ساعتی نیز استفاده شده است که خواص نرم کنندگی، رطوبت رسانی و آبرسانی به لب ها را دارد.

لیپ بالم فلورمار از کره گیاهی شی برای پیشگیری از خشک شدن لب ها استفاده کرده است تا مراقبت و حفاظتی مثال زدنی از لب های شما به عمل آورد. همچنین بالم لب فلورمار بسیار خوش رنگ و جذاب بوده و با فرمولاسیون ويژه ای که دارد مانع از آسیب دیدن لب ها در مقابل نور خورشید می گردد. بالم لب فلورمار دارای خواص ضد آفتابی با SPF 15 است و از لب ها در مقابل اشعه های مضر خورشید محافظت می نماید. استفاده از بالم لب و ترمیم کننده لب برای همه افراد توصیه شده و سبب ایجاد نمایی درخشان و فوق العاده روی لب ها می گردد.

5- بالم لب مدل سیلک هدی بیوتی

خریدبالم لب مدل سیلک هدی بیوتی

خشکی پوست لب در اثر عوامل مختلفی به وجود می آید؛ از کم آبی گرفته تا درمان های سخت و استفاده از بعضی داروها. همچنین ممکن است در فصل زمستان و پاییز نیز به دلیل تغییرات آب و هوایی، لب ها رطوبت خود را از دست بدهند و زودتر از هر قسمت دیگر به سرما واکنش نشان دهند. به همین دلیل لازم است که بانوان از بالم لب استفاده کنند.

بالم ابریشم اولین درمان لب هدی بیوتی است. این فورا باعث راحتی و آبرسانی شدید به لب ها می شود و ظاهری براق مانند براق دارد. این فرمول با مواد فعال غنی شده است که خطوط ریز را صاف می کند و به لطف عوامل مرطوب کننده اثری حجیم می دهد. سایه جهانی ظریف صورتی آن برای همه رنگ های پوست مناسب است! می توانید از آن به تنهایی یا در کنار خط لب یا رژ لب مایع مورد علاقه خود استفاده کنید تا آبرسانی و درخشندگی شدیدی به آن اضافه کنید.

6- رژلب مات استفانی

خریدرژلب مات استفانی

رژلب مالت استفانی از کشور ایتالیا تمامی استانداردهای بهداشتی را دارد و ازآنجایی‌که در تولید آن از مواد شیمیایی و مضر استفاده نشده و دارای ویتامین E می‌باشد می‌تواند باعث مرطوب شدن و نرم شدن لب‌ها شده و حس بسیار خوبی به افراد بدهد. این رژلب دارای تنوع بسیار بالایی در رنگ است و افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند از آن متناسب با نوع پوشش و رنگ پوست خود استفاده کنند. در کل این رژ لب به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه و ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌هایی که دارد و می‌تواند علاوه بر زیبا و جذاب‌تر کردن لب‌ها از آن‌ها در برابر عوامل خارجی و محیطی به‌خوبی محافظت کند.

مواد اولیه تشکیل‌دهنده این رژ لب کاملاً بهداشتی بوده و مواد شیمیایی و مضری همچون فرمالدهید در آن به کار نرفته است. از طرفی فرمولاسیون کاملا حرفه‌ای این رژ لب ایتالیایی، دارای ویتامین E می‌باشد و می‌تواند به ‌سلامت و زیبایی لب‌ها کمک ویژه‌ای بکند. همچنین میزان دوام و ماندگاری آن بسیار بالا بوده و در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی داشته و و هیچ‌گونه حساسیتی در افراد ایجاد نمی‌کند. این رژ لب بیش از ده‌ها رنگ مختلف دارد که می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کنند.

7- رژ لب مدل مت پاور بولت هدی بیوتی

خریدرژ لب مدل مت پاور بولت هدی بیوتی

رژ لب مات هدی بیوتی (Huda Beauty) مجموعه‌ای از رژ لب‌ های باکیفیت و غنی از رنگدانه یا پیگمنت هستند که توسط برند مشهور و پرطرفدار هدی بیوتی تولید شده‌اند. مجموعه‌ای از رنگ‌های مختلف سرد، گرم و خنثی که به راحتی می‌توانید رنگ محبوب و مورد علاقه‌ی خود را بین آن‌ها پیدا کنید. رنگدانه‌های بالای این رژها باعث شده تا بازده بی نظیری در حین استفاده داشته باشند و تنها با یک تماس با لب‌ها بتوانند رنگ مورد نظر را روی آن‌ها اعمال کنند.

رژ لب مات هدی بیوتی رنگی مات، ابریشمی و نرم را بر روی لب ایجاد می‌کند و در عین حال بسیار طبیعی به نظر می‌رسد. رنگ‌های زیبای این رژ لب در کنار ماندگاری و نرمی فوق العاده آن، چیزی شبیه به بازآفرینی رژهای قدیمی در فرمول‌های شگفت‌انگیز مدرن و امروزی است. فقط با یک حرکت جارویی و سراندن رژ روی لب‌ها، می‌توانید رنگ زیادی از این محصول را انتقال دهید و بدون جا انداختن یا ریزش در تمام طول روز آن را به همراه داشته باشید.

8- خط لب ماتیتا دبورا

خریدخط لب ماتیتا دبورا

خط لب دبورا بافت نرم و روانی دارد که استفاده از آن را آسان می‌سازد و برای کشیدن خط لبی ظریف، تمیز و دقیق بسیار مناسب است. این مداد لب ترکیب کرمی دارد که از خشکی و ترک لب‌ها جلوگیری می‌کند و بدون خشک‌ کردن لب‌ها به شکل یکدست و یکنواخت روی لب باقی می‌ماند. از ویژگی‌های اصلی این مداد لب دبورا خاصیت مرطوب‌کنندگی آن است که تأثیر زیادی در زیبایی و شادابی لب‌ها دارد.

رنگ‌دانه‌های غنی‌ این مداد لب، پوشش رنگی عالی آن را روی لب‌ها تضمین می‌کند. این مداد لب دبورا ، بافتی کرمی و نرم و رنگ‌های بسیار متنوع و خاصی دارد. این مداد لب را می‌توان برای حجیم‌تر جلوه دادن لب‌ها و پایه‌ای برای ماندگاری بیشتر رژ لب به کار برد. این محصول با وجود بافت مخملی و نرمی که دارد، اصلا به اطراف لب پخش نمی‌شود. همچنین رنگبندی و دوام خیلی خوبی دارد و می‌توان از آن به عنوان رژ لب استفاده کرد.

9- مداد لب دیور

خریدمداد لب دیور

این مداد لب پرطرفدار، ساخت برند دیور و سرشار از مواد مراقبت کننده از لب است. با کمک این مداد لب که استفاده از آن آسان است به ظاهر نهایی کامل و زیبایی دست خواهید یافت. این مداد لب به آسانی روی لب حرکت می‌کند و خط تمیز و کاملی را می‌کشد که باعث می‌شود حجم لب‌هایتان افزایش پیدا کند. بعد از استفاده متوجه می‌شوید که لب‌هایتان جلوه‌ی بی عیب و نقصی خواهند داشت. مداد لب دیور از دوام بسیار بالایی برخوردار است و در برابر پخش شدن و پاک شدن از خود مقاومت نشان می‌دهد.

رنگ‌های بی نقص این رژ لب در دسترسند تا جلوه ای زیبا و پرطراوت را به شما هدیه ببخشند. این مداد لب سرشار از عصاره‌ی گل صدتومانی و گل انار و شی باتر است. بافت کرمی آن باعث شده که به راحتی روی لب‌ها زده شود و بلافاصله لب‌هایی پر، نرم و انعطاف پذیر را به شما هدیه می‌دهد. نوک مداد و براش زاویه دار، استفاده‌ی فوق العاده آسان و دقیق از مداد را فراهم کرده اند. این مداد لب در 20 رنگ زیبا و جذاب در دسترس است که به خوبی با رنگ لب‌هایتان هماهنگ می‌شود.

در پایان این مقاله، امیدواریم تا با معرفی محصولات اشاره شده، شما را با بهترین محصولات مرتبط برای داشتن لب‌هایی آرایش شده و جذاب آشنا کرده باشیم. شما می‌توانید طبق سلیقه و نیاز‌تان، اقدام به خرید محصول مورد نظر از فروشگاه ریحا کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از هرکدام از این محصولات پرکاربرد دارید، حتما تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید و نظرات خود را برای ما ثبت کنید.

۱۱۳,۵۳۶
محصولات مرتبط
رژ لب مدادی مات اورجینال بلBellامکان ارسال فوری
۲۹۸,۰۰۰ تومان
no.01
no.01
no.02
no.02
no.03
no.03
+۸
تنوع
رژ لب مدادی ولوت مات نارسNars 
۳,۶۸۰,۰۰۰ تومان
DolceVita (2.4g)
DolceVita (2.4g)
Red Square (2.4g)
Red Square (2.4g)
Cruella (2.4g)
Cruella (2.4g)
+۷
تنوع
رژ لب مدادی کالر درام میبلینMaybellineامکان ارسال فوری
۱,۲۴۱,۰۰۰ تومان
red
red
×pink
pink
×nude
nude
رژ لب مدادی مات کالرشو میبلینMaybellineامکان ارسال فوری
۱,۳۸۲,۰۰۰ تومان
525
525
×405
405
رژ لب مدادی مات رز براون کاپرا نیوKapra Newامکان ارسال فوری
۴۰۹,۰۰۰ تومان
524
524
532
532
533
533
+۱۸
تنوع
رژ لب ماژیکی طبیعی 2 در 1 دبیDebbyامکان ارسال فوری
۱۳۵,۰۰۰ تومان
1
1
×3
3
رژ لب مدادی مات سوپر استی میبلینMaybellineامکان ارسال فوری
۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان
50 own your empire
50 own your empire
×10Trust Your Gut
10Trust Your Gut
×35 treat yourself
35 treat yourself
+۴
تنوع
رژ لب مدادی مات لیپ کرایون آمیتیسAmiticeامکان ارسال فوری
۴۰۳,۰۰۰ تومان
AMC-322
AMC-322
×AMC-320
AMC-320
×AMC-326
AMC-326
+۲
تنوع
رژ لب مدادی مات اینتنس نوداستیکسnudestix 
۲,۸۷۵,۰۰۰ تومان
Sweet Cheeks
Sweet Cheeks
Sunkissed Rose
Sunkissed Rose
Sunkissed Pink
Sunkissed Pink
+۲
تنوع
رژ لب مدادی مات جامبو آوریلavril 
۶۳۳,۰۰۰ تومان
true red
true red
Violin
Violin
Pink Sand
Pink Sand
+۱۴
تنوع
رژ لب مدادی مات کاتریسCatrice 
۵۱۸,۰۰۰ تومان
30 Think Pink
30 Think Pink
20 Coral Vibes
20 Coral Vibes
10 Cinnamon Spice
10 Cinnamon Spice
+۳
تنوع
رژ لب مدادی مات ولوت بورژوآBourjois 
۱,۵۳۹,۰۰۰ تومان
03 Nudi Full
03 Nudi Full
نویسنده :مهزاد مفرحی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
آرایش دخترانه چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

آرایش لب دخترانه می‌تواند در تکمیل یک آرایش ملایم، بسیار چشمگیر و مؤثر عمل کند. آرایش دخترانه اغلب با تصویر یک آرایش ملایم، طبیعی ولی جذاب یادآوری می‌شود. همه زیباتر بودن را دوست دارند و دختران جوان بیشتر از دیگران. اما وسوسه زیبایی نباید شما را در دام استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی گرفتار کند. اگر دوست دارید تا چهره خودتان را در زیباترین حالت ممکنه طبیعی جلوه دهید، نباید از ریزه کاری ها غافل شوید. رعایت همین ظرافت‌هاست که قادر است یک زیبایی طبیعی و دوست‌داشتنی را برای شما به ارمغان بیاورد.

مدل آٰرایش لب دخترانه باید چگونه باشد؟
پاسخ:

مدل آرایش لب دخترانه بیش از حد تصور می‌تواند متنوع باشد. همان‌طور که گفتیم انتخاب رژ لب دخترانه ملایم در این سبک از آرایش‌ها عمومیت دارد. ولی اگر شما از آن دسته افرادی هستید که رژهای تیره دوست دارید و یا معتقدید تا با رنگ پوست صورتتان همخوانی بیشتری دارد می‌توانید از رنگ رژ لب های تیره‌تری مانند سرخ و آلبالویی نیز استفاده کنید. فراموش نکنید که در این مورد از آرایش افراطی چشم‌ها پرهیز کنید.

چه چیزی در آٰرایش لب دخترانه مهم است؟
پاسخ:

در آرایش لب دخترانه قبل از هر چیز باید رژ لب را انتخاب کنید. در انتخاب جنس رژ لب دقت کنید. رژ لب های مات لب های شما را خشک می‌کنند ولی رژ لب های کرمی از طرف دیگر ماندگاری ندارند. یک رژ لب ماندگار استفاده کنید و برای خشک نشدن لب ها از برق لب و یا ویتامین آ بهره ببرید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۱۳,۵۳۶ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید