یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
محبوب‌ ترین عطرها برای بهترین استایل پاییزی مردانه

محبوب‌ ترین عطرها برای بهترین استایل پاییزی مردانه

اگر بخواهیم عطرها را در یک عبارت خیلی کوتاه توصیف کنیم باید بگوییم؛ عطر یعنی اکسیر خاطرات و لحظه‌ها! همه ما به لطف این اکسیرهای جادویی، تک‌تک لحظات تلخ و شیرین دوران پشت سر گذاشته زندگی خود را با تمام وجود لمس و درک می‌کنیم و به یاد خاطرات می‌افتیم؛ مثل خاطره‌ گرم و شیرین خنده‌های بلند زیر باران سرد پاییزی یا مثلا رایحه تلخ و خنک عطر پدر که لباس‌هایش در اوج گرمای تابستان، بوی خنک مرکباتی می‌داد و حالا دیگر در میان ما نیست.

چراکه مغز ما از قابلیت خارق‌العاده تحلیل بویایی و یادآوری خاطرات برخوردار است؛ طوری که حتی پس از سال‌ها، با بوییدن یک رایحه آشنا، لحظات مهم و حساس زندگی برای‌مان تداعی می‌شود. به همین دلیل است که یک رایحه می‌تواند لحظه وقوع یک رویداد، حا‌ل‌وهوای یک مکان، زمان یا بوی یک شخص خاص را در ذهن به وجود آورد.

اگر آن بوی گرم و صمیمی در اوج سرمای باران پاییزی روی لباس‌تان وجود نداشت، هرگز لحظه شاد خندیدن در ذهن‌تان همیشگی نمی‌شد. یا اگر لباس پدر در تابستان‌ها بوی خنک ترنج نمی‌داد، هیچگاه شخصیتش در ذهن‌ها ماندگار نمی‌ماند.

پس همه عطرها مکان و زمان دارند! فصل دارند!

برای این‌که به استایل خود گیرایی و جذابیت بیشتری بدهید، باید از اکسسوری‌ها و عطرهای متناسب با همان فصل استفاده کنید. همانگونه که لباس‌های تن‌تان متناسب با تغییرات آب‌وهوایی فرق می‌کند، عطرداخل کیف‌تان هم باید متناسب با استایل پاییزی تغییر کند.

محبوب‌ترین عطرها برای بهترین استایل پاییزی مردانه

بدون شک شما در فصل پاییز یک استایل گرم و پوشیده با کاپشن ضخیم چرم، اورکت و یا ژاکت دارید و دیگر ازبلوزها وتی‌شرت‌های ظریف و تک‌لایه تابستانی خبری نیست. این امری طبیعی و بدیهی است و به قول معروف؛ تا بوده همین بوده!

پس قطعا عطری که برای تابستان استفاده می‌شود باید با عطری که برای پاییز یا زمستان مصرف می‌شود، فرق کند. با کوتاه‌تر شدن روزها و خنک‌تر شدن هوا در فصل پاییز لازم است که عطرهای خنک و ملایم تابستانی خود را کنار بگذارید و متناسب با استایل پاییزی از عطرهایی با رایحه گرم‌تر و تند استفاده کنید.

عطرهای پاییزی معمولا نت‌های گرم زمینی، ادویه و چوب در ساختار خود دارد. همچنین نت‌های شرقی تند مثل عنبر و عود، رایحه تند و غلیظ نوشیدنی‌ها مثل قهوه و الکل و حتی چرم از دیگر نت‌های غالب و پرکاربرد در عطرها‌ی گرم‌تر است. در مقاله عطرهای شرقی مردانه، شما را با تعدادی از پرطرفدارترین عطر‌های گرم آشنا کردیم.

اما در این مقاله قصد داریم شما را صرفا با چندین عطر مردانه مخصوص پاییز آشنا کنیم تا به هنگام خرید عطر دچار اشتباه یا سردرگمی نشوید. پس با ما همراه باشید.

1- ادوپرفیوم آمواج میتس مردانه (Amouage Myths For Men)

ادوپرفیوم آمواج میتس مردانه

خرید عطرآمواج میتس

برند مطرح و شناخته شده عطر و ادکلنآمواج، در سال 2016 جدیدترین محصول مردانه خود را با رایحه‌ای گرم و تلخ به بازار عطر و ادکلن مردانه معرفی و عرضه کرد. این برند عمانی به دنبال موفقیت‌های پی‌درپی خود، هر ساله محصولات با کیفیتی را روانه بازار کرده که بی برو برگرد با استقبال کم‌نظیری از سوی طرفدارن همیشگی‌اش روبه‌رو شده است.

در طراحی فرمولاسیون ادوپرفیوم آمواج میتس مردانه از سورئالیسم و رویاهای فراتر از حقیقت الهام گرفته شده است؛ ترکیب این عطر بر پایه رویاهایی خلق شده که در آن‌ها اژدها به عنوان نماینده مرد در مقابل ققنوس که نماینده زن است، قرار می گیرد.

رایحه سنگین، تلخ، گرم و پیچیده عطر میتس از برند محبوب آمواج، با پس‌زمینه‌ای از نت‌های اصلی چرم و خاکستر، شما را همچون رویایی به درون اساطیر افسانه‌های چینی و شرقی می‌کشاند. این عطر آن‌چنان رایحه خاص و منحصر به‌فردی دارد که بسیاری از افراد از آن به عنوان عطر مورد علاقه همیشگی و مانند امضای شخصی مخصوص به‌خود استفاده می‌کنند.

عطر میتس مردانه،حجمی معادل 100 میلی‌لیتر دارد که نیاز شما را به مدت یک سال برآورده مرده و در این مدت دیگر نیازی به خرید عطر جدید ندارید. مگر آنکه در خرید عطر و ادکلن تنوع‌طلب باشید که این هم یکی دیگر از لذت‌های دنیاست. همچنین رایحه چرمی خاکستری و تند این ادوپرفیوم مردانه به‌طرز عجیبی با آب‌و‌هوای سرد و نمناک بارانی سازگار است و شدیدا برای استفاده در فصل پاییز پیشنهاد می‌شود.

رایحه پویا ، فریبنده، و پرانرژی ادوپرفیوم مردانه Myths در تقابل و تعامل ظریفی از آکوردهای غالب چوبی، بالسامیک و دودی به وجود آمده است. به محض اسپری کردن مقداری از این عطر بر روی پوست گردن و محل نبض‌تان رایحه ابتدایی و جذاب آن از تلفیق هماهنگ ریشه گل زنبق و گل داودی به مشام می‌رسد. استشمام رایحه این نت‌ها باعث القای هر چه بیشتر احساس خلاقیت و انگیزه زندگی کردن در وجود مردان امروزی می‌شود.

در ادامه نت‌های میانی به جای نت‌های ابتدایی شروع به پدیدار شدن می‌کنند. نت‌های میانی از سمفونی دلنشین نت‌های صمغ لامی، شراب رام، خس‌خس و گل رز تشکیل شده که تلفیقی شگفتانه و بی‌مانند را در قلب هرم بویایی این عطر خلق می‌کنند رایحه این نت‌ها جذبخ و جدیت خاصی در خود دارد و به مراتب باعث افزایش اعتماد به‌نفی در وجود مردان جوان می‌شود.

پس از مدتی، با محو شدن نت‌های میانی، در پایان این عطر رایحه جنگلی سرد و سوخته از نت خاکستر در کنار طعم تند و تلخ نت‌های چرم و صمغ لابدانوم به مشام می‌رسد. تلفیق شاهکارانه این نت‌ها اصلی‌ترین ترکیب پایه و نافذ عطر را می‌سازند و با استشمام رایحه آن‌ها، حسی سرشار توانمندی و جذابیت مردانه را در وجودتان سرازیر می‌کند که به دنبال آن قدرت نفوذ بیشتری پیدا می‌کنید.

2- ادوتویلت تیری موگلر ا من پیور مالت (Thierry Mugler A Men Pure Malt EDT)

ادوتویلت تیری موگلر ا من پیور مالت

خرید عطرتیری موگلر ا من پیور مالت

عطر مردانه A Men Pure Malt با رایحه‌ای گرم، ماندگار، جذاب و تحریک‌ کننده، توسط برند معروف عطر و ادکلن تیری موگلر، در سال 2009 تولید و به بازار جهانی معرفی و عرضه شد.

این عطر مردانه به دلیل حضور آکوردهای غالب ویسکی و میوه‌ای در کنار نت‌های چوبی به کار رفته در ساختارش، در گروه بویایی شرقی چوبی قرار دارد و به خوبی می‌تواند برازنده یک مرد شیک پوش باشد، به خصوص در زمانی که او قصد دارد، بدون توجه به سن و سال خود، توجه خانم مورد علاقه‌اش را به سمت خود جلب کند.

یکی از اصلی‌ترین نت‌های غالب و ملموس این عطرفرانسوی، نت مالت است که در کنار بوی نافذ و گیرای نت‌های میوه‌ای و زغال سنگ نارس، رایحه‌ای گرم و شیرین خلق می‌کنند. از همین جهت رایحه این عطر، یکی از جذاب‌ترین و بهترین انتخاب‌ها در بین ادوتویلت‌های روزانه، برای آقایان خاص‌پسند و صاحب سبک به حساب می‌آید.

عناصر ناب و وسوسه‌انگیز به کار رفته در این عطر، پس از پیچ‌وتاب‌های پی‌درپی، آن‌چنان تعادل بسیار خوبی در کنار یکدیگر ایجاد کرده‌اند که با وجود گرم و دلنشین بودن، باعث سردرد و آزار مشام دیگران نمی‌شود و در عین حال آن‌قدر قدرتمند است، که ماندگاری قابل قبولی دارد.

عطر شرقی چوبی و مردانه فرانسوی تیری موگلر A Men Pure Malt به لطف این تعادل دلنشین در ساختار خود، در نهایت به تندیسی خارق‌العاده و هنرمندانه‌ تبدیل شده که پخش بوی مناسب و قابل قبولی دارد و یک انتخاب بسیار خوب برای استفاده در روزهایی با آب و هوای خنک پاییزی یا سرد زمستانی است.

وقتی مقداری از این عطر مردانه را روی لباس، پوست یا جایگاه نبض‌ گردن‌تان اسپری می‌کنید، در اولین لحظات رایحه‌ای محسور کننده از نت‌های شیرین و تند میوه‌ای، پرتقال و ترنج را استشمام می‌کند. تلفیق بی‌نظیر این نت‌ها امیدواری و سبک‌بالی وصف‌ناپذیری را در وجودتان لبریز کرده و حسی سرشار از آرامش و انرژی‌های مثبت را به شما منتقل می‌کند.

کم‌کم نت‌های اولیه شروع به کم‌رنگی و ناپدید شدن کرده و نت‌های میانی به جای آن‌ها ظاهر می‌شوند. رایحه نت‌های میانی از تلفیق پیچیده و شاهکارانه نت اصلی مالت، نت ویسکی، نعناع هندی، قهوه و چوب سدر تشکیل شده است. با گذر زمان و ملایم‌تر شدن حس میوه‌ای نت‌های ابتدایی و پس از اضافه شدن نت‌های نعناع هندی و چوب‌های معطر به آن، حالتی تلخ و شیرین، با حسی خاکی و مرطوب در پس زمینه رایحه خوش این ادوتویلت مردانه پدیدار می‌شود که جذابیت و تحریک‌انگیزی آن را دوچندان می‌کند.

و در لحظات پایانی رایحه خوش این عطر فرانسوی، نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را می‌گیرند. رایحه پایانی A Men Pure Malt از ترکیب نت‌های خارق‌العاده زغال سنگ نارس، وانیل، کهربا و مشک ساخته شده است. رایحه نهایی، اثر نت‌های اولیه و میانی را دوچندان کرده و با رقص و چرخش خود در مشام‌تان، حس غرور و اعتماد به‌نفس فراوان، و در عین حال احساس توانمندی و جسارت بیشتری در وجودتان زنده می‌کند.

3- ادوپرفیوم ولنتینو اومو اینتنس (Valentino Uomo Intense EDP)

دوپرفیوم ولنتینو اومو اینتنس

خرید عطرولنتینو اومو اینتنس

برند ایتالیایی عطر و ادکلن ولنتینو در سال 2016، یکی از ادوپرفیوم‌های مردانه گرم، شیرین، چرمی و ماندگار خود را به دنیای عطر و ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی معرفی کرد. رایحه جذاب این عطر مردانه سنگین و رسمی از ولنتینو، که Uomo Intense نام گرفته است، با نت‌های گیاهی میوه‌ای آغاز می‌شود و پس از عبور از نت گل‌دار و ادویه‌ای، به رایحه شیک و رسمی چرم و وانیل می‌رسد. این ادوپرفیوم، در واقع سومین و جدیدترین فلنکر از عطرهای اومو در برند عطر و ادکلن ولنتینو است و می توان آن را به عنوان یک وارث ایتالیایی جوان در نظر گرفت، که ظرافت منحصر به فردی را از گذشتگان خود به ارث برده است. رایحه این عطر با نیروی گیرا و بی انتهای خود به منظور ارائه جذابیت و مردانگی چشم‌گیر، سبک ایتالیایی را به وسیله نگاهی نافذ در معرض نمایش قرار می‌دهد. اومو اینتنس، ادوپرفیومی است، که عطر و بویی گرم و شیرین دارد و در گروه بویایی چرم قرار می‌گیرد. شاید بتوان گفت، این ادوپرفیوم مردانه و ماندگار برادر کوچک‌تر و در عین حال پخته‌تر و جدی‌تر نسخه اومو از عطرهای مردانه ولنتینو است. استفاده از این ادوپرفیوم مردانه خوشبو، به دلیل رایحه چرمی‌اش، در فصل‌های خنک و سرد و در مراسم‌ها یا جلسات جدی و رسمی توصیه می‌شود و به دلیل جذابیت خاصی که در رایحه‌اش وجود دارد، یک انتخاب خوب و عالی برای آقایان جوان و شیک پوشی است، که دوست دارند بسیار رسمی‌تر و جذاب‌تر از شخصیت واقعی‌شان به چشم بیایند. این نسخه‌ جدید و مردانه از ولنتینو اومو، کمی تندتر، کاریزماتیک‌تر و مردانه‌تر طراحی شده است. اومو اینتنس رایحه گرمی دارد و برای استفاده در شب‌های پاییزی و زمستانی پیشنهاد می‌شود. جالب است بدانید، که کمپین تبلیغاتی این عطر نیز با حضور بازیگر مشهور فرانسوی به نام لوییز گارل (Louis Garrel) سروصدای فراوانی به پا کرد و باعث افزایش میزان فروش آن در دنیا شد. به محض این که Uomo Intense را بر روی پوست و در محل نبض‌ یا لباستان اسپری کنید، به سرعت رایحه‌ای از ترکیب نارنگی ماندارین و گیاه مریم گلی کلاری را استشمام خواهید کرد. این ترکیب گیاهی و مرکباتی، شادی و انرژی زیادی را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی این نت‎‌ها جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از ترکیب گل زنبق و دانه‌ی تونکا ساخته شده‌اند. با استشمام رایحه این نت‌ها انرژی مثبت بیشتری در طول روز و شب‌های زندگی خود خواهید داشت. در ادامه و پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی به آرامی جای نت‌های میانی را می‌گیرند. نت‌های پایانی از ترکیب چرم و وانیل ساخته شده‌اند. بوی شیرین این ترکیب انتهایی اعتماد به نفس و هیجان شما را بالاتر می‌برد و شما را به اوج می‌رساند.

4- ادوتویلت بربری لاندن مردانه (Burberry London men EDT)

ادوتویلت بربری لاندن مردانه

خرید عطربربری لاندن

عطر مردانه لاندن یکی از عطرهای مردانه معروف برند عطر و ادکلن بربری است، که در سال 2006 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شد. رایحه این ادوتویلت شرقی و تند از برند انگلیسی بربری توسط عطرساز معروفی به نام آنتونیو میسوندیو (Antoine Maisondieu) طراحی شده است. رایحه این عطر، با الهام از مردی شیک پوش طراحی شده است، که یک پالتوی بارانی بلند پوشیده و با استایل معروف مردان لندن، در یک عصر بارانی در خیابان‌های این شهر به تنهایی قدم می‌زند و در افکار عمیقی فرو رفته است. گرما و تلخی ادوتویلت مردانه بربری لاندن من، احساس اعتماد به نفس و تمرکز عمیقی را در وجود هر مرد شیک‌پوش و با سلیقه‌ای بیدار می‌کند. این عطر کلاسیک، در واقع نمادی از شهر قدیمی و زیبای لندن است و به خاطر رایحه گرمی که دارد، برای استفاده در روزها و شب‌های خنک سال، مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

به محض پخش شدن رایحه اولین اسپری از عطر مردانه لاندن بربری، متوجه ترکیبی از نت‌های دارچین، اسطوخودوس و نارنج می‌شوید. این بخش از رایحه عطر ساختاری شادی آور، نشاط بخش و در عین حال آرامش بخش دارد، که شخصیتی کاریزماتیک در آقایان ایجاد می‌کند. پس از عبور از نت اولیه و رسیدن به نت‌های میانی، رایحه دل‌انگیز و تلخ چرم در کنار گل حساس به مشام می‌رسد. نت میانی این عطر، با طعم تلخ مردانه و جدی‌اش، نمادی از یک مرد جدی، موفق و جذاب با روحیه‌ای درونگرا اما اثرگذار است. پس از مدت زمانی نسبتا طولانی، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی می‌دهند. نت‌های پایانی کمی گرم‌تر و تلخ‌تر از نت‌های قبلی هستند. نت پایانی ترکیبی از صمغ جاوشیر، گیاه تنباکو، چوب گایاک و خزه درخت بلوط است. آکورد اصلی این عطر که رایحه تنباکو است، در نت پایانی عطر قرار گرفته و در واقع می‌توان گفت، که نت پایانی این عطر، بخش اصلی و اثرگذار آن به حساب می‌آید.

5- ادوپرفیوم بنتلی اینتنس (Bentley Intense EDP)

خرید عطربنتلی اینتنس

عطر مردانه بنتلی اینتنس از برند انگلیسی عطر و ادکلن Bentley، عطری خاص و جذاب است، که در سال 2013 به دنیای عطر و ادکلن، معرفی و عرضه شد. رایحه این ادوپرفیوم تند و شرقی، توسط عطرسازی به نام ناتالی لارسن (Nathalie Lorson)، طراحی شد. عطر مردانه Bentley Intense دارای رایحه‌ای گرم، تلخ و جذاب است و بیشتر با روحیه مردانی همخوانی دارد،‌ که به دنبال محصولات خاص و ویژه در دنیای پیرامون خود هستند. این دسته از آقایان، همواره عملکردی متفاوت دارند و با سبکی بهتر و جدا از سبک عمومی زندگی می‌کنند. رایحه این ادوپرفیوم گرم مردانه، باعث افزایش انرژی و چابکی در فرد استفاده کننده و اطرافیان او می‌شود. بنتلی اینتنس به خاطر رایحه تلخ و تندی که دارد، دارای ماندگاری زیاد و پخش بوی قابل قبولی است. این عطر انگلیسی، می‌تواند یک انتخاب بی‌نظیر برای استفاده در فصل‌های خنک یا سرد، مانند پاییز، زمستان و اوایل بهار باشد. جالب است بدانید، که برند بنتلی،‌ برندی جوان در زمینه عطرسازی است، که خط تولید عطرهای خود را در مدت کوتاهی پس از برند مرسدس بنز راه‌اندازی کرد. این کمپانی با تولید عطر ادوپرفیوم Bentley Intense، به عنوان یک شرکت تولید کننده عطرهای قابل قبول، در دنیای عطر و ادکلن جهانی به رسمیت شناخته شد. پس از اسپری کردن مقداری از عطر بربری Bentley Intense بر روی پوست و محل نبض‌تان، به سرعت رایحه‌ای تند و گیاهی از ترکیب نت‌های دانه فلفل، ترنج و برگ بو به مشام شما خواهد رسید. این ترکیب تند و مرکباتی، شادی و هیجانی فوق‌العاده‌ای را در وجود شما ایجاد خواهد کرد. پس از مدتی، نت‌های میانی به آرامی جای نت‌های آغازین و اولیه را می‌گیرند. نت‌های میانی ترکیبی گرم‌تر، چوبی‌تر و شیرین‌تر از نت‌های اولیه هستند و شامل نت‌های شراب رام، دارچین، گل شمعدانی، گیاه مریم گلی کلاری و نت‌های چوبی می‌شوند. این ترکیب چندگانه، طراوت و تمرکز را برای شما به ارمغان می‌آورد. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های گرم و سنگین پایانی از راه می‌رسند و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها ترکیبی جدی و مردانه از بخور، چرم، صمغ بنزوئین، چوب سدر و نعناع هندی هستند. ترکیب پایانی این عطر، حسن ختامی خوب برای به اوج رساندن احساس جذابیت در وجود شما است و به شخصیت شما رسمیت بیشتری می‌بخشد.

6- ادوپرفیوم لالیک انکر نویر ال اکستریم (Lalique Encre Noir A L Extreme EDP)

ادوپرفیوم لالیک انکر نویر ال اکستریم

خرید عطرلالیک انکر نویر ال اکستریم

شرکت لالیک در سال 2015 جایگزینی برای عطر افسانه‌ای "انکر نویر" که به لالیک مشکی معروف شده، معرفی کرده است. این عطر پرطرفدار که ادوپرفیوم لالیک انکر نویر ال اکستریم نام دارد؛ در مقایسه با انکر نویر؛ در نوع EDP و غلیظ‌تر، فشرده‌تر و قوی‌تر طراحی شده است. این ادوپرفیوم مردانه در عین حفظ حال و هوای گرم و تلخ انکر نویر؛ تعریفی جدید از شورانگیزی و هوسرانی مردانه را ارائه می کند.

جانشین بودن برای عطری با آن موفقیت کم نظیر، دشوار است و عطر Encre Noire A L`Extreme محصولی است که باید بار سنگین این عنوان را به دوش بکشد؛ البته زمان تعیین خواهد کرد که آیا انکر نویر ال اکستریم در این راه موفق خواهد بود یا خیر. لالیک انکر نویر ال اکستریم نمادی از مردان صاحب سبکی است که زنی را برای زندگی آینده خود نمی‌پذیرد؛ او سخت‌گیر و خاص پسند است.

اسم Encre Noire A L`Extreme به معنای جوهر سیاه مفرط است و از شیشه مکعبی و زیبای عطر، متوجه شباهت آن به شیشه‌ی جوهردان یا مرکب‌دان خواهید شد؛ پس بی‌دلیل نیست که اسم آن را انکر نویر ال اکستریم انتخاب کرده‌اند. این ادوپرفیوم مردانه با ترکیب چوبی آروماتیکی خود، تاکید زیادی به داشتن رایحه چوبی و غنی از سرو، خس خس و بخور دارد و برای بر جای گذاشتن ردی بی نظیر و فراموش نشدنی تولید شده است.

آکوردهای غالب چوبی، بالسامیک و آروماتیک طبعی گرم و طعمی تلخ برای این عطر به ارمغان آورده است. همچنین این ترکیب شاهکارانه برای دوستداران عطرهای چوبی‌بخوری و استفاده روزمره و اسپرت در فصل‌های سرد سال و روزهای خنک بهاری مناسب است. تغییر نوت‌های رایحه این عطر مردانه شیک ، کاملا محسوس و مشخص بوده و علاوه بر تکرار نت‌های طلایی لالیک یعنی؛ چوب سرو وخس‌خس نت‌های بخور، نعناع عمدی و صمغ بنزوئین هم به آم اضافه شده تا رایحه عطر را سوزان‌تر و تندتر کنند. وقتی مقداری از این عطر مردانه را روی لباس یا جایگاه پوست نبض‌تان اسپری می‌کنید، در اولین لحظات رایحه‌ای از کنار هم قرار گرفتن نت‌های چوب درخت سرو، صمغ لامی و ترنج به مشامتان می‌خورد. با استشمام رایحه این نت‌ها انرژی‌های مثبت و آرامش خاطر وصف‌ناپذیری روحتان را لبریز کرده و حسی سرشار از سرزندگی و امیدواری را به شما منتقل می‌کند.

کم‌کم نت‌های اولیه شروع به محو شدن کرده نت‌های میانی به جای آن‌ها ظاهر می‌شوند. رایحه نت‌های میانی از تلفیق دل‌نواز نت‌های خس‌خس، بخور و ریشه گل زنبق تشکیل شده است. بوی گرم بخور، رایحه تند خس‌خس را نوازش می‌کند و رایحه‌ای گرم را در قلب این عطر به‌وجود می‌آورند. استشمام رایحه این نت‌ها احساس توانمندی و جسارت بیشتری را در وجودتان تزریق می‌کند.

و در آخرین لحظات نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را می‌گیرند. نت‌های پایانی این ادوپرفیوم مردانه ترکیبی خارق‌العاده از نت‌های چوب صندل، نعناع هندی و صمغ بنزوئین است. رایحه نت‌های پایانی حس غرور و اعتماد به‌نفس فراوانی را بشما منتقل کرده و به دوام و پخش بوی هرچه بیشتر عطر کمک می‌کند.

7- ادوپرفیوم دولچه اند گابانا د وان مردانه (Dolce & Gabbana The One for Men EDP)

ادوپرفیوم دولچه اند گابانا د وان مردانه

خرید عطردولچه اند گابانا د وان

کمپانی محبوب عطر و ادکلن دولچه اند گابانا، در سال 2008 در فروش ادوتویلت The one به موفقیت بسیار خوبی دست پیدا کرد و پس از مدت کمی تصمیم به تولید نمونه‌ ماندگارتر این عطر برای مردان پخته‌تر گرفت. از همین جهت، نسخه جدید ادو پرفیوم این محصول در سال 2008 با نام The one EDP با رایحه‌ چوبی تند به بازار عرضه شد.

عطرساز معروف و نام‌آشنای همیشگی به نام الیویر پولژ (Olivier Polge)، این ادوپرفیوم مردانه را برای برند لوکس و ایتالیایی عطر و ادکلن دولچه اند گابانا طراحی کرد که نسبت به نسخه کلاسیک ادوتویلت د وان، رایحه‌ای متراکم‌تر؛ در گروه بویایی چوبی تند دارد. The One for Men عطری جادو کننده‌ای است، که نشانه‌ای برای کاریزما و پیچیدگی مردان به شمار می‌رود و بیشتر با تیپ‌های رسمی و شیک مردانه همخوانی دارد.

طبع گرم و طعم تلخ و شیرین این ادوپرفیوم مردانه، شدیدا یا آب‌وهوای سرد و خنک پاییزی سازگار است و با توجه به بوی سنگین و چوبی‌اش، برای استفاده در جلسات مهم کاری و میهمانی‌های بزرگ بسیار شایسته است.

رایحه پرانرژی، فریبنده، پویا و مطابق روز این ادوپرفیوم مردانه The one در توازن و هماهنگی ظریفی میان نت‌های خاص آن به وجود آمده است. به محض اسپری کردن مقداری از این عطر بر روی پوست و محل نبض‌تان رایحه اولیه و جذاب آن از ترکیب میوه‌ها و ادویه‌ها به مشام می‌رسد. این رایحه ناشی از ترکیب نت‌های هل، گریپ فروت و برگ ریحان است و حسی سرشار از آرامش و سبکبالی را به شما منتقل می‌کند. پس از مدتی نت‌های ابتدایی شروع به محو شدن می‌کنند و در ادامه با نت‌های میانی تند و پر حرارتی شامل رایحه قالب زنجبیل در کنار شکوفه پرتقال و دانه گشنیز ادامه پیدا می‌کند. استشمام رایحه این تلفیق شگفتانه و بی‌نظیر، حسی سرشار از رهایی و تعلق خاطر را در وجودتان زنده می‌کند که به دنبال ان قدرت تمرکز بیشتری پیدا می‌کنید.

در پایان این عطر نیز، جشنواره‌ای از رایحه‌ گرم و شیرین نت‌های پایانی کهربا، تنباکو و چوب سدر به مشام می‌رسد که اصلی‌ترین نت‌های پایه و نافذ عطر را تشکیل می‌دهند. استشمام رایحه نت‌های پایانی در فرمولاسیون این عطر مردانه، باعث بیشتر شدن جذابیت و مردانگی رایحه آن شده و همزمان با آن اعتماد به‌نفس وصف‌ناپذیری را در وجود مردان جوان سرازیر می‌کند.

8- ادوپرفیوم گوچی گیلتی ابسولوت مردانه (Gucci Guilty Absolute for men EDP)

ادوپرفیوم گوچی گیلتی ابسولوت مردانه

خرید عطرگوچی گیلتی ابسولوت

ادوپرفیوم گیلتی ابسولوت از محصولات آوازه‌دار و محبوب برند ایتالیایی عطر و ادکلن گوچی است، که در سال 2017 به بازار جذاب عطر و ادکلن مردانه معرفی و عرضه شده است. این محصول حاصل همکاری بین مدیر خلاق خانه عطر گوچی یعنی الساندرو میشل و عطرساز برجسته، آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) است.

Guilty Absolute ، در حضور آکوردهای غالب چوبی و چرمی، در گروه بویایی شرقی چوبی قرار دارد و به خاطر رایحه سنگین و مردانه‌اش، بر جذبه و ابهت روزانه یک مرد می‌افزاید. رایحه هنرمندانه و محسور کننده این عطر مردانه از برند گوچی، برای مردان موفق و با انگیزه‌ای طراحی شده، که موفقیت‌های همیشگی، آن‌ها را راضی نمی‌کند و همیشه به دنبال موفقیت‌های بزرگ‌تر با بیشترین سرعت ممکن پیش می‌روند.

اگر به عطرهای گرم و تلخ علاقه دارید، این عطر قطعا می‌تواند یک انتخاب شیک و منحصر به‌فرد برای استایل‌های پوشیده شما در هوای سرد و خنک پاییزی و زمستانی به حساب بیاید و باعث افزایش جذابیت‌تان در مراسم‌های بزرگ و جدی شود.

وقتی برای اولین بار مقداری از این عطر سنگین و مردانه را در محل نبض یا بر روی لباس خود اسپری می‌کنید، رایحه‌ای از تک نت چرم به مشام‌تان می‌رسد. نت اولیه این ادوپرفیوم مردانه ایتالیایی از برند گوچی بسیار جدیت خاصی در خود دارد و باعث افزایش انگیزه شما می‌شود. با محو شدن اثر نت‌های اولیه و جایگزین شدن نت‌های میانی و با وجود حفظ شدن حالت جدی عطر، رایحه آن به سمت ترکیبی گیاهی و تند و تیز ز نعناع هندی و درخت سرو متمایل می‌شود. این ترکیب باعث ایجاد احساس سرزندگی فراوان در وجودتان خواهد شد. پایان این عطر دارای حس و حالی چوبی‌تر و گرم‌تر است. رایحه محکم و بسیار دلپذیر از ترکیب گیاه خس خس و نت چوبی باعث القای هر چه بیشتر احساس خلاقیت و انرژی تصمیم‌گیری در وجود مردان امروزی خواهد شد.

9- ادوتویلت ویکتور اند رولف اسپایس بمب (Victor & Rolf Spice Bomb)

ادوتویلت ویکتور اند رولف اسپایس بمب

خرید عطرویکتور اند رولف اسپایس بمب

کمپانی هلندی و شناخته شده ویکتور اند رولف، در سال 2012 میلادی یکی دیگر از شاهکارهای برنده و همه‌پسندش را در اختیار طرفداران همیشه در صحنه و سفت‌وسخت خود قرار داد. این عطر مردانه که اسپایس بمب نامگذاری شد؛ حاصل همکاری مدیر عامل موفق شرکت محبوب ویکتور اند رولف و عطرساز معروف و نام‌آشنای جهانی به نام الیویر پولژ (Olivier Polge) است که همانند نامش، بعد از معرفی و عرضه در بازار مثل بمب صدا کرد.

آن چیزی که از اسپایس بمب به جا می‌ماند؛ طعم تلخ و تند آکوردهای ادویه‌ای، دارچین و تنباکو در کش‌وقوس‌های پیچیده‌ای است که در آخر فضای گرم و انگیزه‌بخشی را خلق می‌کنند. اصولا مردانی که به این سبک از رایحه نافذ و چوبی تند جذب می‌شوند؛ شخصیتی جدی، خلاق و کارآمد دارند چراکه ذهن آن‌ها به‌سمت نوآوری و چیزی متفاوت‌تر از هر آنچه که تا به حال وجود داشته، حرکت می‌کند.

تلفیق کم‌یاب و عمیق سمفونی نت‌های به‌کار رفته در این عطر مردانه، با هر بوی خنک و متداولی که در هرجا و زمانی به مشام می‌رسد، فرق دارد و آن‌چنان گرم گیرا است که با استفاده در فصل‌های سرد سال ؛ مثل روزهای بارانی و برگ‌ریزان پاییزی، هوش را از سر تمام اطرافیان و خصوصا زنان خاص‌پسند می‌پراند. اگر دوست دارید که در راس توجه قرار بگیرید و شخصیت مردانه‌تان در نظر دیگران گیرا و جذاب به ‌نظر برسد، این عطر خاص مردانه را امتحان کنید.

هرچند که اسپایس بمب یک عطر همه‌فن حریف است و می‌تواند با هر تیپی؛ چه برای استفاده روزمره با تیپ کژوال و چه استفاده رسمی با تیپ سنگین سازگار باشد؛ اما بوی تند و تاثیرگذار این ادوتویلت مردانه بیشتر برای استفاده در روزهایی که باید اثرگذار باشید مانند؛ جلسات مهم کاری، کنفرانس‌ها و میهمانی‌های رسمی و بزرگ پیشنهاد می‌شود.

هیچ کدام از نوت‌های به‌کار رفته در رایحه متعادل این عطر مردانه، در حالت غالب و مغلوب نسبت به یکدیگر نیستند و درنهایت؛ عطر مردانه اسپایس بمب با ماندگاری بسیار قابل قبول و خوبی که از توازن این نت‌ها دارد؛ به هیچ وجه مناسب استفاده در اتاق خواب نیست.

وقتی مقداری از این شاهکار استثنایی را روی محل نبض، پوست یا لباس‌تان اسپری می‌کنید، اجرایی بی‌نظیر و از هنرنمایی نت‌های مرکباتی ترنج و گریچ فروت در کنار صمغ لامی و دانه فلفل صورتی را استشمام می‌کنید. با بوییدن رایحه تلخ این نت‌ها از همان لحظات اول حسی سرشار از جسارت و جدیت مردانه را به شما منتقل کرده و تندی نهفته در آن شما را به فردی مسئولیت‌پذیر و مستقل تبدیل می‌کند.

پس از مدتی نت‌های اولیه جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند و آرام آرام محو می‌شوند. در قلب هرم بویایی این عطر هلندی معروف، تلفیقی شگفتانه از نت‌های تند ادویه‌ای دارچین، فلفل قرمز شیرین و زعفرات تشکیل شده است. این ترکیب دل‌فریب و متفاوت، احساس تندرستی و سرزندگی فراوانی را در وجود شما سرازیر کرده و شما خودتان را توانمند‌تر از همیشه می‌بینید.

همان طور که همگام با بازی نت‌ها پیش می روید، کم‌کم نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی ظهور کرده و خود را به نمایش می‌گذارند. نت‌های پایانی اسپایس بمب ، از کنار هم قرار گرفتن نت‌ها غالب و شیرین تنباکو در میان حجاب تند و تلخ چرم و گیاه خس‌خس تشکیل شده است. رایحه مشخص این نت‌ها در آخرین لحظات حس شور‌انگیز قدرت و نفوذ فراوان را مانند انفجار بک بمب نارنجک به اطراف پرتاب می‌کند و درنهایت شما را به باور خودمختاری و استقلال مطلق می‌رساند.

عطر دارچین شیرین شده با تنباکو یکی از رایحه‌های بسیار مهمی ست که با اولین اسپری از اسپایس بمب به مشام شما خواهد رسید. خس خس تقریباً نقشی منفعل را در اسپایس بمب بازی می کند و چهره‌های اصلی در این نمایش، زعفران، فلفل صورتی، چرم و تنباکو هستند.

10- ادوتویلت رالف لورن پولو مردانه (Ralph Lauren polo EDT For Men)

ادوتویلت رالف لورن پولو مردانه

خرید عطررالف لورن پولو

کمپانی مطرح و فوق حرفه‌ای عطر و ادکلن رالف لورن به‌لطف یکی از قدیمی‌ترین و خاص‌ترین محصولات این برند؛ پولو سبز، در سال 1978 بر سر زبان‌ها افتاد و بیشتر از قبل شناخته شد. این عطر مردانه، یکی از دو محصول ابتدایی شرکت Ralph Lauren است که به دستان ماهر و تجربه چند ساله عطرسازی به نام کارلوس بنائیم (Carlos Benaim) برای این کمپانی آمریکایی طراحی شده است.

نام Polo بر اساس سنت‌ها و قوانین خاصی انتخاب شده و از یک پیوند با یک چرخه بسته و محدود شده خبر می‌دهد؛ چرخه‌ای که دارای قانون‌ها و سنت‌های مخصوص به‌خود است. این عطر بی‌مانند برای طرفداران جاودانگی و ابدیت خلق شده و با رایحه گرم خود، بازتابی از زیبایی‌های ابدی را در ذهن‌ها به تصویر می‌کشد.

پولو به عنوان عطری کاملا مردانه و سنگین، بیشتر رایحه‌ای‌ چمنی و آروماتیک سبز دارد و نت‌های گل‌دار آن کم‌تر احساس می‌شوند. از اصلی‌ترین نت‌های به‌کار رفته در این عطر محسور کننده و پرطرفدار، نت درخت کاج، تنباکو و چرم است که در کِش‌مَکِش‌ها و پیچ‌وتاب‌های پی‌درپی با هم، سرانجام طبع تلخ نت‌های چرم و درخت کاج به بوی شیرین تنباکو غالب می‌شوند و عطری گرم و تلخ را خلق می‌کنند.

از دیگر عناصر به‌کار رفته در پولو مردانه، نت‌های نافذ و مشخصی همچون خزه، زیره، رز، و بابونه است که در کنار اصلی‌ترین نت‌ها، رایحه‌ای سنگین در گروه بویایی معطر چوبی مدیترنه‌ای را به ارمغان می‌آورند. در اولین برخورد با مردی آراسته به عطر پولو مردانه، ناگهان فردی بالغ و جا افتاده و در عین حال مصمم و جدی را می‌بینید که به اخلاق‌های قانون‌مند خود پایدار است و پای خود را از خط قرمزها و حیطه قوانین شخصی‌اش فراتر نمی‌گذارد.

اگر به عطرهای خاص و منحصر به‌فرد علاقه دارید، ادوتویلت لوکس رالف لورن پولو مردانه، با ترکیبی از عناصر خاص و نابی که دارد، یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای استفاده در میهمانی های رسمی و شبانه است. رایحه گرم این عطر بهترین انتخاب برای استفاده در فصل‌های سرد سال، خصوصا روزهای سرد پاییزی است و با تیپ‌های گرم و باوقار کاپشن چرم، بارانی و پالتو، جذابیتی محسورکننده را به وجود می‌آورد.

وقتی مقداری از این عطر مردانه را روی جایگاه نبض گردن، مچ دست و یا لباس‌تان اسپری می‌کنید، شروعی سبز، تلخ و صابونی از تلفیق خارق‌العاده نت‌های ترنج، گیاه افسنتین، ریحان، دانه سرو کوهی، زیره و دانه گیشنیز به مشامتان می‌خورد. با استشمام رایحه این نت‌ها از همان اولین لحظات، اعتماد به‌نفس فراوان و حس پایبندی و قانون‌مداری عجیبی به سمت شما سرازیر می‌شود تا به کمک آن‌ها خط قرمزهای مخصوص به خود را داشته باشید.

کم‌کم نت‌های اولیه شروع به محو شدن کرده و خیلی آرام به جای نت‌های میانی ظاهر می‌شوند. رایحه نت‌های میانی این ادوتویلت مردانه از تلفیق گل‌دار و دل‌نواز نت‌های گل میخک صدپر، گل شمعدانی، گل رز، گل بابونه و گل یاسمن سفید در کنار نت‌های تلخ چرم، دانه فلفل و گیاه سرو کوهی تشکیل شده است. رز و یاس در قلب این عطر مردانه به‌هیچ وجه رایحه ملایم و شیرینی ندارند در بالانس و تعادلی شگفتانه با نت‌های دیگر، حس و حالی تلخ به خود می‌گیرند. استشمام رایحه این نت‌ها احساس نفوذ مردانه و توانمندی و جسارت بیشتری را در وجودتان تزریق کرده و شما را برای شروع یک روز پرهیاهو آماده می‌کنند.

بعد از گذشت زمان کوتاهی، به وضوح متوجه تغییر نت‌های سبز و میانی در پولو مردانه می‌شوید. در لحظات پایانی این ادوتویلت آمریکایی، نت‌های میانی جای خود را با نت‌های پایانی عوض کرده و دلفریبی عطر را با حفظ تلخی، تندی و گرمای دل‌انگیزی به پایان می‌رسانند. این ترکیب هنرمندانه از کنار هم قرار گرفتن نت‌های تنباکو، کهربا، مشک، چوب سدر، خزه درخت بلوط، نعناع هندی و خس‌خس ساخته می‌شود. با استشمام رایحه این نت‌ها، ذاتی بی‌پروا و شجاع را در وجود خود می‌بینید و به مراتب احساس جسارت و غرور بیشتری خواهید کرد.

11- ادوپرفیومپرفیومز د مارلی لیتون (Parfums De Marly Layton EDP)

دوپرفیوم پرفیومز د مارلی لیتون

خرید عطرپرفیومز د مارلی لیتون

اولین عطری که توسط برندِ نام‌دارِو فرانسویِ پرفیومز دِ مارلی مطرح و معرفی شد؛ با هدف تجلیل از شکوه و جلال قرن هجدهم میلادی و ادای احترام و بزرگداشت به دوران تاریخی حکومت لویی پانزدهم تولید شد. رویکرد کمپانی مارلی بیشتر بر پایه تولید عطرهای همه پسند و قدرتمند بوده و نام تک‌تک محصولاتش از اسم اسب های معروف دنیا گرفته شده است.

لویی پانزدهم در قرن هجدهم می زیست و علاقه خاصی به مسابقات اسب سواری داشت. در آن دوران خا‌ص‌ترین عطرها صرفا برای شاه لویی پانزدهم، برای استفاده او در جشن‌های سوارکاری ساخته می‌شد و نام مارلی برگرفته از یک کاخ حکومتی در شهر ورسای با همین نام است که در قرن 18 بنا شده است.

عطر یونی‌سکس لیتون، درسال 2016 توسط عطرساز مشهور و ایرانی‌تبار، حمید مرآتی کاشانی (Hamid Merati-Kashani) برای این برند فرانسوی خلق و روانه‌ی بازار شد و رایحه آن با الهام از تکاپوی رنگارنگِ دربارِ سلطنتیِ کاخ ورسای، ظرافتِ پویا و تازه‏‌ای را به همراه خود می‌‏آورد که یادآور فضای شاد و شیک و در عین حال لوکس‌‏ترین کرسی قدرت قرن 18 است.

شاهکار اِدو پرفیوم مردانه/زنانه لیتون، شما را وارد باغی مملو از گل‌های بی‌نظیر شرقی می‌کند و باعث جوانه زدن درخت طراوت در وجود شما می‌شود. کافی است تا فقط کمی به این عطر معجزه‌گر فرصت دهید تا ذات حقیقی خود را نشان دهد؛ تا با رایحه‌ نرم و مخملی خود، جشنی پر زرق‌وبرق و پر از آرامش و دوستی را برپا کند.

آکوردهای غالب ادویه‌ای و آروماتیک، طبع گرم و طعم شیرینی را برای پرفیومز دِ مارلی لیتون به ارمغان می‌آورند و با پخش بوی خوب و ماندگاری قابل قبولی که دارد؛ برای شرکت در میهمانی‌ها و مراسم‌های ویژه به راحتی قابل استفاده می‌باشد. اما بوی گرم و گیرایش، به استثنای روزهای داغ آفتابی؛ بیشتر برای مصرف در آب‌وهوای مرطوب و خنک پاییزی پیشنهاد می‌شود.

هنرنمایی نُت‌های منحصر به‌فرد و ناب به کار رفته در ترکیب این ادپرفیوم فرانسوی، ترکیبی شاهکارانه را به ما اعطا می‌کنند تا آن را با طراوتی زنده به تازگی سیب سبز شروع کنیم و در نهایت با آرامشی از رایحه‌ی وانیل به اتمام برسانیم. برای درک این توصیف؛ لازم است که همانند یک اسب تیزپا در عرصه بتازید و تمامی نت‌های آن را از اعماق درون خود بگذارنید تا این روایح زیبا را با تمام وجود خود حس کنید.

وقتی مقداری از این ادوپرفیوم فرانسوی را روی محل نبض‌ دست و گردن‌تان اسپری می‌کنید، ترکیبی زیرکانه و دل‌انگیز از نت‌های ترنج، ماندارین، اسطوخدوس و سیب به مشام‌تان می‌خورد. رایحه این تلفیق هنرمندانه، حس ناب خاص بودن و اعتماد به‌نفس فراوانی را از همان لحظات اول به سمت شما سرازیر می‌کند.

پس از مدتی نت‌های اولیه کم‌کم محو می‌شوند و خیلی آرام جای خود را با نت‌های میانی عوض می‌کنند. رایحه نت‌های میانی، ترکیبی گل‌دار و تمیز از کنار هم قرار گرفتنِ نت‌های گل شمعدانی، گل بنفشه و گل یاسمن سفید هستند. استشمام بوی این نت‌ها حس تندرستی و توانمندی فراوانی را به شما منتقل می‌کند که همراه با آن حال‌وهوای شور و حال جوانی در وجودتان بیدار می‌شود.

در آخرین لحظات از رایحه این عطر دل‌فریب، جای نت‌های پایانی و میانی با یکدیگر عوض می‌شود. در تلفیق نت‌های پایانی عطر پرفیومز د مارلی لیتون، برخلاف نت‌های گل‌دار و مرکباتی قبلی، متوجه بوی تند و نافذ نت‌های هل، دانه فلفل، وانیل، چوب گایاک، نعناع هندی و چوب صندل می‌شوید که در کنار حس شادابی و شورونشاط مطلق، جسارت و استقلال فراوانی را به شما منتقل می‌کنند.

12- ادوتویلت جورجیو آرمانی ادو سدر (Giorgio Armani Eau de Cedre EDT)

ادوتویلت جورجیو آرمانی ادو سدر

خرید عطرجورجیو آرمانی ادو سدر

عطر گرم و تلخ آرمانی ادو سدر، عطری جسورانه و اغواکننده است که در سال 2015، توسط برند ایتالیایی جورجیو آرمانی به بازار عطر و ادکلن مردانه معرفی و عرضه شد و به محض ورودش به بازار، آن‌چنان نگاه‌ها و توجه‌ها را به سمت خود برگرداند که مثل یک انفجار سروصدای زیادی به راه انداخت. عطر آرمانی ادو سدر، از محصولات همه‌پسندی بود که نام آن در مدت کوتاهی توسط طرفدارن همیشگی برند عطر و ادکلن جورجیو آرمانی بر سر زبان‌ها افتاد؛ طوری‌که حتی هنوز هم بنرهای تبلیغاتی آن در گوشه و کنار شهرها دیده می‌شود.

شاهکار شگفتانه ترکیب این عطر ایتالیایی عامه‌پسند و بسیار خوشبو، توسط گروه عطرسازی برند جورجیو آرمانی طراحی شده است که نت‌های اصلی چای، هل و چوب سدر در کنار آکوردهای غالب چوبی، گیاهان سبز و آروماتیک با نقش‌نمایی و عرض اندام خود، رایحه‌ای دلنشین از جنگل‌های خیس بارن خورده و چوب‌های نمناک درختان زیر هوای گرم و آفتاب بهاری را برای این عطر خلق می‌کنند.

این ادوتویلت کاریزماتیک و جذاب از برند جورجیو آرمانی، از نظر ساختار رایحه‌ای؛ با تم گرم و تلخش، در گروه بویایی چوبی آروماتیک قرار می‌گیرد و اعتماد به نفس و جسارت مطلق را در هر مردی بیدار می‌کند. با اولین اسپری از این عطر گرم هیجان انگیز و اشتیاق‌آور در اوج روزهای سرد و خنک پاییزی؛ ناگهان حجابی نرم و گرم از طبع داغ چای تازه‌دم و رایحه‌نمناک جنگل‌های بهاری شما را در آغوش می‌گیرد و احساس سبکبالی عجیبی می‌کنید.

از این‌رو این عطر مردانه، برای استفاده در روزهای سخت و پردغدغه؛ مثلا در جلسات کاری مهم و پراسترس یا جمع‌های رسمی در روزهای سرد و خنک سال، خصوصا در فصل‌ پاییز انتخاب شایسته‌ای است. ادوتویلت آرمانی ادو سدر مردانه، با توجه به پخش بوی مناسب و ماندگاری قابل قبولی دارد، به مردان صاحب سبک و قدرت‌طلب و در عین حال بااحساس و عاطفی پیشنهاد می‌شود.

ادوتویلت مردانه آرمانی ادو سدر شروعی صمیمی و دوست داشتنی از ترکیب رایحه‌های دل‌انگیز دارد. در آغاز ساختار رایحه‌ای این عطر، ترکیبی تلخ و گیاهی از نت لیمو ترش زرد، ترنج، گیاه مریم گلی، برگ گل بنفشه و چای به مشام می‌رسد. این ترکیب در عین سادگی، بسیار دلپذیر است و روح انسان را نوازش می‌کند.

با گذشت زمان و در نت میانی، رایحه مرکباتی و گیاهی کمی محو شده و تلخی متعادلی از چوب‌ها و ادویه‌ها جایگزین آن می‌شوند. نت میانی این عطر ترکیبی از رایحه‌ای گرم و تلخ است. نت‌های میانی این عطر چوبی از برند ایتالیایی جورجیو آرمانی را، زیره سبز و هل تشکیل می‌دهند.

رایحه نت پایانی این عطر نیز، ترکیبی مطلق از رایحه چوبی و تلخ و آروماتیک است، که حس باطراوت ضعیفی نیز با خود به همراه دارد. در نت پایانی این ادوتویلت مردانه، حضور نت‌های چوبی، چوب سدر و چرم جیر، رایحه‌ای باوقار را به ارمغان آورده است. نت‌های پایانی این عطر، حسی جدی‌تر، حساب شده‌تر، مردانه‌تر و شکیل‌تر به رایحه می‌بخشند.

13- ادوپرفیوم پرادا لونا روزا اکستریم (Prada Luna Rossa Extreme EDP)

ادوپرفیوم پرادا لونا روزا اکستریم

خرید عطرپرادا لونا روزا اکستریم

در آمریکا هرساله مسابقات قایقرانی جذابی با قایق‌های بادبانی برگزار می‌شود که قایقران‌های زیادی از سرتاسر دنیا در این دوره‌ها رقابتی شرکت می‌کنند. نام یکی از تیم‌های ایتالیایی شرکت‌کننده در این مسابقات؛ تیم مشهور قایقرانی Luna Rossa؛ به معنی «ماه قرمز» است که اسم سری عطرهای مردانه لونا روزا از کمپانی ایتالیایی عطر و ادکلن پرادا، از نام همین تیم ایتالیایی گرفته شده است.

کمپانی پرادا طی سالیان متمادی، محصولات جدید و به‌روزتری را از مجموعه عطرهای لونا روزا به بازار عطر و ادکلن مردانه معرفی کرده تا طرفداران همیشه در صحنه پرادا، از تولیدات جدیدتر این برند پرآوازه نهایت بهره را ببرند؛ و ادوپرفیوم پرادا لونا روزا اکستریم مردانه، یکی از همین محصولات جذاب سری عطرهای Luna Rossa بود.

این عطر شرقی مردانه، از محصولات پراستقبالی است که در سال 2015 به دستان ماهر و توانمند عطرسازی به نام دانیلا روشه آندریه (Daniela (Roche) Andrier) برای برند پرطرفدار پرادا طراحی شد و با دیگر یک امتیاز افتخار آکیز را برای پرادا رقم زد.

پسوند Extreme؛ به معنای «شدید یا مفرط» و از از روحیه مبارز و سخت‌کوش گروه قایقرانی لونا رسا الهام گرفته است. خالق این عطر، تنها با به‌کار گیری از 7 عنصر ناب و خالص،ترکیبی متمایز و قدرتمند خلق کند تا حس توانمندی ذاتی افراد مبارز و شجاعت مطلق مردانه را به مصرف‌کننده‌اش منتقل کند.

لونا روسا اکستریم مناسب استفاده مردانی است که از رو به رو شدن با چالش‌ها و پستی و بلند‌‌ی‌های زندگی ترسی به خود را نمی‌دهند؛ بلکه با ذهنی آماده و متمرکز بر پیروزی، تمام توان خود را برای دست‌یابی به نوآوری‌ها و رسیدن به بهترین نتایج به کار می‌گیرند.

این ادوپرفیوم مردانه در عین حفظ ترکیب شرقی تند با حال و هوای گرم و شیرین خود، تعریفی جدید از هوس‌رانی و شوق‌آفرینی را بیان می‌کند. اگرچه که رایحه لونا روزا اکستریم، شروعی تلخ و خیلی تند از ترکیب ترنج، فلفل سیاه و اسطوخدوس دارد؛ اما در حظات پایانی، رایحه شیرین وانیل و کهربا تا حدی باعث متعادل‌تر شدن آن می‌شوند.

در نهایت ترکیب همه این نت‌ها با برگزاری جشنواره‌ای گرم و شیرین و کمی تند، ردی بی‌نظیر و فراموش نشدنی از خود برجای می‌گذارد که برای استفاده روزمره تیپ‌های اسپورت در روزهای سرد و خنک پاییزی انتخاب کاملا به‌جا و شایسته‌ای است. همچنین استفاده از این ترکیب مسحورکننده در تیپ‌های رسمی، شخصیتی موقر و جا افتاده را به در دید اطرافیان به تصویر می‌کشد.

رایحه فریبنده، و پرانرژی ادوپرفیوم لونا روزا اکستریم مردانه از پیچ‌وتاب آکوردهای غالب ادویه‌ای، کهربا و آروماتیک به وجود آمده است. با اسپری کردن این عطر ایتالیایی بر روی لباس یا جایگاه‌های نبض بدن‌تان، رایحه مشخص و نافذی از نت ترنج به مشام می‌رسد. استشمام رایحه این تک نت ابتدایی، حس جنگجویی، ایستادگی و مقاومت فراوانی را از همان لحظات اول در وجود شما زنده می‌کند.

پس از مدت خیلی کمی نت‌های میانی شروع به ظاهر شدن به جای نت‌های ابتدایی می‌کنند. ترکیب نت‌های میانی این عطر مردانه از سمفونی شورانگیز نت‌های اسطوخودوس، دانه سرو کوهی و دانه فلفل در قلب هرم بویایی آن تشکیل شده است. بوییدن این تلفیق شگفتانه و بی‌مانند باعث القای هر چه بیشتر احساس خلاقیت و انگیزه زندگی کردن در وجود مردان امروزی می‌شود.

و در نهایت نت‌های پایانی Luna Rossa Extreme، با محو شدن نت‌های میانی حضور خود را جشن می‌گیرند. در ترکیب نت‌های پایانی این عطر مردانه، رایحه گرم و شیرینی از کهربا، صمغ لابدانوم و وانیل به مشام‌تان می‌رسد که حسی سرشار از توانمندی و قدرت ذاتی مردانه را در وجودتان سرازیر می‌کند و به دنبال آن شجاعت بیشتری برای رویه‌رو شدن با سختی‌های پیش‌رو پیدا می‌کنید.

14- ادوتویلت کلوین کلاین ایفوریا گلد مردانه (Calvin Klein Euphoria Gold For Men)

ادوتویلت کلوین کلاین ایفوریا گلد مردانه

خرید عطرکلوین کلاین ایفوریا گلد

کمپانی مطرح و آمریکایی عطر و ادکلنکلوین کلاین در سال 2014، یکی دیگر از تولیدات موفق و همه‌پسند خود را رونمایی کرد که طبق معمول با رایحه نرم و دلنشین خود، روح را از روان طرفداران همیشگی خود سلب کرد. درواقع این عطر مسحور کننده و استثنایی به همراه جفت زنانه خود (CK Euphoria Gold for Women)، به بازار عطر و ادکلن جهانی معرفی شد که با اکسیر طلاگون و جادویی‌اش، روح شما را تا اوج سرمستی و سرخوشی مطلق همراهی می‌کند.

طبع گرم و طعم شیرین این ادوتولت مردانه، از کش‌وقوس عناصر غالب ناب و شیرینی همچون عسل، وانیل و کهربا تشکیل شده که در نهایت رایحه‌ای در گروه بویایی شرقی فوژه را برای این عطر به ارمغان می‌آورند. همچنین عرض اندام لایه‌هایی از نت‌های ادویه‌ای در تلفیق با عناصر یاد شده، حس غرق شدن در شعف و شادمانی ثروت عاطفی و انبوهی از صمیمیت‌ها را در قلب این عطر مردانه تحت سلطه خود در می‌آورد و درنهایت به عمقی از شورو نشاط دوران طلایی جوانی می‌رسد.

بوی انفجاری شدید عسلی و در عین حال شرقی این ادوتویلت مردانه، حس‌وحال نرم و گرمی را به عطر می‌دهند که بسیار هیجان‌انگیز است و برای استفاده در فصل‌های سرد سال؛ خصوصا روزهای خنک پاییزی شدیدا پیشنهاد می‌شود. به طور کلی ادوتویلت کلوین کلاین ایفوریا گلد مردانه، با تیپ رسمی مردان خاص‌پسند و شیک‌پوش؛ و حتی با استایل پوشیده و غیر رسمی؛ مثل کت چرم و پالتوی پاییزی سازگار است و با جادوی خود ظاهری جنتلمنی و منحصر به‌فرد را برای مردان جوان به ارمغان می‌آورد.

ایفوریا گلد در حجم 100 میلی‌لیتر در بازار موجود است و با توجه به مقدار کافی نیاز شما را حداقل به مدت یک سال تامین می‌کند؛ طوری که قطعا دیگر نیازی به خریدن یک عطر جدید نخواهید داشت. از طرفی پخش بوی مناسب و ماندگاری قابل قبول ای عطر عسلی و شیرین، دائما بوی ناب عشق شیرین و دوران طلایی دوستی‌ها با همان جنتل‌من رویاها در گذشته را برای‌تان تداعی می‌کند.

با اسپری کردن مقداری از این عطر لوکس و خاص روی نواحی نبض‌دار گردن، مچ دست یا لباس‌تان، سفری هبجان انگیز در میان تلفیقی شاهکارانه از زنجبیل و لیمو ترش زرد را خواهید داشت. با استشمام رایحه این نت‌ها حسی سرشار از احساس دوستی و صمیمیت را در وجود شما زنده کرده و شما خودتان را عاشق‌تر از همیشه می‌بینید.

پس از گذشت مدت کمی، آرام‌آرام نت‌های اولیه شروع به ناپدید شدن می‌کنند و نت‌های میانی جای آن‌ها را می‌گیرند. رایحه نت‌های میانی از تلفیق عناصر زیرکانه و هماهنگ عسل، دارچین و ریحان در کنار یکدیگر تشکیل شده است. این ترکیب متفاوت و فریبنده حسی سرشار از امید فراوان به همراه شادمانی و شورونشاط مطلق را به شما منتقل کرده و روحتان را لبریز از آرامش می‌کند.

و در آخرین لحظات، نت‌های پایانی به‌آرامی جای نت‌های میانی را می‌گیرند و شروع به ظاهر شدن می‌کنند. نت‌های پایانی این ادوتویلت شرقی، این‌بار هم شگفتانه عمل می‌کنند و با ترکیب هنرمندانه‌ای از نت‌های گرم و شیرین وانیل، کهربا و نعناع هندی توجه و تمرکز همه را به سمت خود معطوف می‌کنند. شیرینی و گرمای ذاتی کهربا و وانیل، به نت‌های ادویه‌ای قبلی غلبه کرده و با استشمام رایحه آن‌ها، حسی سرشار از اعتماد به‌نفس، جسارت و نفوذ وصف‌ناپذیری در وجود شما شکل می‌گیرد.

15- ادوپرفیوم تام فورد نویر اکستریم (Tom Ford Noir Extreme EDP)

ادوپرفیوم تام فورد نویر اکستریم

خرید عطرتام فورد نویر اکستریم

کمپانی آمریکایی عطر و ادکلن تام فورد در سال 2012 اولین نسخه سری عطرهای نویر (به معنی تیره و تاریک) را در نسخه ادوپرفیوم به بازار عطر و ادکلن مردانه معرفی و عرضه کرد؛ تا به دنبال آن در سال 2015 نسخه مردانه نویر اکستریم، توسط عطرساز با تجربه‌ همیشگی به نام سونیا کانستنت (Sonia Constant) طراحی شد.

استقبال بی‌نظیر طرفدارن همیشگی تام فورد از این محصول جدید دور از انتظار نبود و طولی نکشید که طبق معمول؛ این عطر همه‌پسند نیز یک امتیاز افتخارآمیز دیگر را به نام این کمپانی مطرح ثبت کرد. مدل تبلیغاتی عطر مردانه نویر اکستریم، آقای تام فورد؛ موسس و مدیر عامل نابغه کمپانی موفق تام فورد است که به نوبه خود؛ صاحب یکی از خاص‌ترین و استثنائی‌ترین برندهای عطرسازی جهان است.

Extreme در لغت؛ معنی «شدید» را دارد و همانطور که از نام Noir Extreme برمی‌آید؛ این‌بار این عطر مردانه در قالب رایحه‌ عمیق‌تری نسبت به نسخه قبلی طراحی شده است. نویر اکستریم عطری غنی و تشدید شده از نت‌های غالب وانیل، بستنی کولفی و هل است که در اعماق ذات منحصر به فرد خود، رایحه‌ای شیک و لوکس و مخصوص شب را به ارمغان می‌آورند.

خانم کانستنت در ترکیب افسونگر و فریبنده این عطر مردانه، با به‌کارگیری از آکوردهای غالب ادویه‌ای و چوبی در کنار آکوردهای وانیلی روشی متضاد را در پیش گرفته است . در نهایت این عطر مردانه با وجود حال‌وهوای تاریک و عمیق خود، رایحه‌ای گرم و شیرین دارد و در فصل‌های سرد و خنک سال؛ خصوصا روزهای نارنجی ردی عمیق از شما برجای می‌گذارد.

از طرفی رایحه اغواگر این عطر آمریکایی، برای استفاده در روزهایی که باید اثرگذار باشید مانند؛ میهمانی‌های بزرگ و جلسات رسمی و کاری پیشنهاد می‌شود. عطر مردانه نویر اکستریم در دو حجم 100 میل و 50 میلی‌لیتری در بازار موجود است که البته شما می‌توانید برای امتحان کردن بوی منحصر به‌فرد و درک ویژگی‌های خاص این عطر برای اولین بار، آن را در حجم‌ کوچک دستریز هم تهیه کنید.

با اسپری کردن مقداری از این عطر مردانه روی نواحی نبض‌دار بدن یا لباس تن‌تان، ترکیبی ظریف و هنرمندانه از نت‌های باطراوت همچون نارنگی ماندارین، هل، بهار نارنج و جوز هندی در کنار بوی دل‌انگیز زعفران به مشام‌تان می‌خورد. با استشمام رایحه این نت‌ها از همان لحظات اول حسی سرشار از صمیمیت، دوستی و انگیزه در وجود شما زنده می‌شود.

پس از مدتی نت‌های میانی خیلی آرام و یواش شروع به ظاهر شدن می‌کنند و جای نت‌های اولیه را می‌گیرند. تلفیق دل‌انگیز رایحه نت‌های میانی حس تازه‌گی و خوش طعمی دارد و از کنار هم قرار گرفتن نت‌های گل رز، گل یاسمن سفید، شکوفه پرتقال و کندر رومی به همراه نت خاص و خوش‌طعم بستنی کولفی تشکیل شده است. نت کولفی به‌عنوان قلب تپنده این تندیس نفیس، با طعمی شبیه بادام خامه‌ای ظاهر شده تا رایحه نت‌های سنگین قبلی موجود در عطر را رقیق‌تر کند. ترکیب نت‌های میانی، حسی سرشار از سبک‌بالی و امید و در عین حال آرامش خاطر فراوانی را در وجود شما زنده می‌کنند.

مدت زیادی طول نمی‌کشد که نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی ظاهر می‌شوند. تمامی نت‌های دل‌نواز به کار رفته در رایحه اولیه و میانی، در حجابی گرم و شیرین از وانیل، کهربا، چوب صندل و نت چوبی قرار گرفته‌اند و رایحه‌ای شیک چوبی و جذاب را ایجاد می‌کنند. با استشمام این ترکیب متفاوت و فریبنده، احساس مسئولیت‌پذیری و استقلال بیشتری کرده و خود را با انگیزه‌تر از همیشه می‌بینید.

در پایان اینمقاله امیدواریم که عطرهای معرفی شده به اندازه کافی مورد پسند و تایید شما قرار گیرند. اگر شما هم از هر یک از این عطرهای مردانه پاییزیاستفاده کرده‌اید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید و حتما نظراتتان را برای ما ارسال کنید.همچنین می‌توانید برای خرید هر کدام از این عطرهابه فروشگاه اینترنتی ریحا مراجعه کرده و عطر مورد پسندتان را در آن جا پیدا کنید.

۱۳۶,۴۶۳
محصولات مرتبط
لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) ادو تویلت مردانهLaliqueامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲,۷۴۶,۰۰۰ تومان۱,۶۹۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
ساواج الکسیر پارفوم مردانه دیور - ساوج الیکسیر پارفوم مردانه دیورDior تخفیف ویژه
۱۶,۷۹۸,۰۰۰ تومان۱۳,۷۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
دیور هوم اینتنس ادو پرفیوم مردانهDior تخفیف ویژه
۱۳,۶۷۹,۰۰۰ تومان۱۱,۵۹۹,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
بنتلی اینتنس ادو پرفیوم مردانهBentley تخفیف ویژه
۳,۲۲۱,۰۰۰ تومان۲,۲۷۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کاپتان بلک پور هوم ادوپرفیوم مردانهCaptain Blackامکان ارسال فوری
۵۹۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
انکر نویر ال اکستریم - لالیک مشکی انک نواغ اکستریم ادو پرفیوم مردانهLaliqueامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳,۱۴۸,۰۰۰ تومان۱,۹۵۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۴.۵ میل
مینیاتوری
اکسپلورر ادو پرفیوم مردانه مونت بلنکMont Blanc تخفیف ویژه
۴,۴۷۳,۰۰۰ تومان۳,۵۸۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
لجند ادو تویلت مردانه امپرEmperامکان ارسال فوری
۱,۱۹۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ديريك ادو تویلت مردانه اورلان - اورلینOrlaneامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱,۲۷۲,۰۰۰ تومان۹۰۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
امپر پرزیدنت ادو تویلت مردانهEmperامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱,۲۱۸,۰۰۰ تومان۱,۰۰۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
زینو ادو تویلت مردانه دیویدفDavidoffامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲,۴۴۴,۰۰۰ تومان۱,۶۴۵,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
جنتلمن رزرو پرایوی ادو پرفیوم مردانه جیونچیGivenchy 
۶,۹۶۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
جوپ هوم ادو تویلت مردانهJoop 
۲,۵۹۷,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۲۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پگاسوس ادو پرفیوم مردانه پرفیومز د مارلیParfums De Marly تخفیف ویژه
۱۵,۲۲۸,۰۰۰ تومان۱۲,۶۵۰,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اینترلوده - اینترلود ادو پرفیوم مردانه آمواجAmouage تخفیف ویژه
۱۸,۵۴۲,۰۰۰ تومان۱۲,۸۸۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲.۵ میل
سمپل
وان میلیون ادو تویلت مردانه پاکو رابانPaco Rabanne 
۶,۶۶۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
اونیرو ادو پرفیوم مردانه فراگرنس وردFragrance Worldامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۹۴۳,۰۰۰ تومان۶۲۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویر اکستریم پرفیوم مردانه تام فوردTom Ford 
۱۲,۹۷۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
ایفوریا اینتنس - یوفوریا اینتنس ادو تویلت مردانه کلوین کلاین - کلوین کلینCalvin Klein 
۶,۰۹۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر آمریکایی
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
نویسنده :سارا قادری

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
رایحه و عطر چه اهمیت و کاربردی دارد؟
پاسخ:

مغز ما از قابلیت خارق‌العاده تحلیل بویایی و یادآوری خاطرات برخوردار است؛ طوری که حتی پس از سال‌ها، با بوییدن یک رایحه آشنا، لحظات مهم و حساس زندگی برای‌مان تداعی می‌شود. به همین دلیل است که یک رایحه می‌تواند لحظه وقوع یک رویداد، حا‌ل‌وهوای یک مکان، زمان یا بوی یک شخص خاص را در ذهن به وجود آورد.

عطر و ادکلن مناسب برای فصل های سرد چه فرقی با فصل های گرم دارد؟
پاسخ:

بدون شک شما در فصل پاییز یک استایل گرم و پوشیده با کاپشن ضخیم چرم، اورکت و یا ژاکت دارید و دیگر ازبلوزها و  تی‌شرت‌های ظریف و تک‌لایه تابستانی خبری نیست. پس قطعا عطری که برای تابستان استفاده می‌شود باید با عطری که برای پاییز یا زمستان مصرف می‌شود، فرق کند. با کوتاه‌تر شدن روزها و خنک‌تر شدن هوا در فصل پاییز لازم است که عطرهای خنک و ملایم تابستانی خود را کنار بگذارید و متناسب با استایل پاییزی از عطرهایی با رایحه گرم‌تر و تند استفاده کنید. 

عطر پاییزی چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

عطرهای پاییزی معمولا نت‌های گرم زمینی، ادویه و چوب در ساختار خود دارد. همچنین نت‌های شرقی تند مثل عنبر و عود، رایحه تند و غلیظ نوشیدنی‌ها مثل قهوه و الکل و حتی چرم از دیگر نت‌های غالب و پرکاربرد در عطرها‌ی گرم‌تر است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۳۶,۴۶۳ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید