یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین عطر‌های زنانه برای قدم زدن در پاییز

بهترین عطر‌های زنانه برای قدم زدن در پاییز

اگر بخواهیم عطرها را در یک عبارت خیلی کوتاه توصیف کنیم باید بگوییم؛ عطر یعنیاکسیر خاطرات و لحظه‌ها! مغز ما از قابلیت خارق‌العاده تحلیل بویایی و یادآوری خاطرات برخوردار است؛ طوری که حتی پس از سال‌ها، با بوییدن یک رایحه آشنا، لحظات مهم و حساس زندگی برای‌مان تداعی می‌شود. به همین دلیل است که یک رایحه می‌تواند لحظه وقوع یک رویداد، حا‌ل‌وهوای یک مکان، زمان یا بوی یک شخص خاص را در ذهن به وجود آورد.

همه ما به لطف این اکسیرهای جادویی، تک‌تک لحظات تلخ و شیرین دوران پشت سر گذاشته زندگی خود را با تمام وجود لمس و درک می‌کنیم و به یاد خاطرات می‌افتیم؛ مثل خاطره‌ گرم و شیرین خنده‌های بلند زیر باران سرد پاییزی یا مثلا رایحه تلخ و خنک عطر پدر که لباس‌هایش در اوج گرمای تابستان، بوی خنک مرکباتی می‌داد و حالا دیگر در میان ما نیست..

پس همهعطرها مکان و زمان دارند! فصل دارند! اگر آن بوی گرم و صمیمی در اوج سرمای باران پاییزی روی لباس‌تان وجود نداشت، هرگز لحظه شاد خندیدن در ذهن‌تان همیشگی نمی‌شد. یا اگر لباس پدر در تابستان‌ها بوی خنک ترنج نمی‌داد، هیچگاه شخصیتش در ذهن‌ها ماندگار نمی‌ماند.

عطر مناسب فصل  پاییز

بدون شک شما در فصل پاییز یک استایل گرم و پوشیده با کاپشن ضخیم چرم، اورکت و یا ژاکت دارید و دیگر از تی‌شرت‌ها و مانتوهای ظریف و تک‌لایه تابستانی خبری نیست. این امری طبیعی و بدیهی است و به قول معروف؛ تا بوده همین بوده.

اما برای این‌که به استایل خود گیرایی و جذابیت بیشتری بدهید، باید از اکسسوری‌ها و عطرهای متناسب با همان فصل استفاده کنید. همانگونه که لباس‌های تن‌تان متناسب با تغییرات آب‌وهوایی فرق می‌کند، عطر روی میز آرایش یا داخل کیف‌تان هم باید متناسب با استایل پاییزی تغییر کند.

قطعا عطری که برای تابستان استفاده می‌شود با عطر مخصوص پاییز یا زمستان، فرق دارد. با کوتاه‌تر شدن روزها و خنک‌تر شدن هوا در فصل پاییز لازم است که عطرهای خنک و ملایم تابستانی خود را کنار بگذارید و متناسب با استایل فصل جدید، از بهترین عطر پاییزی با رایحه گرم‌تر و تند استفاده کنید.

بهترین عطر پاییزی معمولا نت‌های گرم زمینی، ادویه و چوب در خود دارد. همچنین نت‌های شرقی تند مثل عنبر و عود، رایحه تند و غلیظ نوشیدنی‌ها مثل قهوه و الکل و حتی چرم، از دیگر نت‌های غالب و پرکاربردی است که در فرمولاسیون ساختاری بهترین عطر مردانه پاییزیو بهترین عطر زنانهپاییزی دیده می‌شوند.

از مهم‌ترین نکاتی را که به هنگام خریدن ادکلن پاییزی مردانه و ادکلن پاییزی زنانه در نظر بگیرید؛ گرم بودن طبع آن است. چون همانطور که جلوتر هم به آن اشاره کردیم؛ استفاده از رایحه خنک در هوای سرد پاییزی و زمستانی به‌خوبی حس نمی‌شود. چون اصولا این روایح سبک هستند و باید در آ‌ب‌وهوای گرم و آفتابی استفاده شوند.

اما تجربه ثابت کرده که برترین عطرهای پاییزی خوش بو، بدون شک طبع گرم دارند؛ چون بوی سنگین و تند عطرهای گرم در فصول سرد کاملا حس بویایی انسان را تحریک می‌کند. اصولا کسانی که از ادکلن پاییزی مردانه یا ادکلن پاییزی زنانه با طبع گرم و تند استفاده می‌کنند، بازخوردهای مثبت بیشتری را تجربه کرده‌اند.

خوب است بدانید که اصلی‌ترین عامل تمایز بین بهترین عطر پاییزی مردانه و بهترین عطر پاییزی زنانه، استفاده از برخی نت‌های گل‌دار با بوی ظریف و خانمانه در نسخه‌های زنانه این عطرها است. چون طبق تجربیات چندین ساله و استراتژی کمپانی‌های مبدا عطرسازی، ثابت شده که اکثر آقایان وجود عناصر گلی را در ترکیب عطری خود نمی‌پسندند.

در مقاله عطرهای شرقی زنانه، شما را با تعدادی از پرطرفدارترین عطر‌های گرم زنانه آشنا کردیم. اما در این مقاله قصد داریم شما را صرفا با چندین عطر مخصوص پاییز آشنا کنیم تا به هنگام خرید عطر دچار اشتباه یا سردرگمی نشوید و بتوانید بهترین عطر پاییزی را برای خود انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید.

1- ادوپرفیوم مون گرلن ( Mon Guerlain EDP)

ادوپرفیوم مون گرلن

خرید عطرمون گرلن

در مارس سال 2017، کمپانی عطر و ادکلن گرلن، یکی از بهترین عطرهای شرقی چوبی خود را به بازار معرفی و عرضه کرد. این ادوپرفیوم که توسط دو عطرساز معروف، یعنی تیه‌ری واسر (Thierry Wasser) و دلفاین ژلک (Delphine Jelk) طراحی شده بود، رایحه‌ای شرقی چوبی و خاص داشت. عطر زنانه و فوق‌العاده با نام مون گرلن عرضه شد و از سوی خانم‌های شیک‌پوش و علاقمند به برند گرلن، بسیار مورد استقبال قرار گرفت. ادوپرفیوم Mon Guerlain، عطری است جذاب، زنانه و خوشبو، که برای طراحی آن از شخصیت کارگردان و سلبریتی محبوب و معروف آمریکایی، یعنی آنجلینا جولی الهام گرفته شده است. آنجلینا جولی، مدل تبلیغاتی این عطر نیز بوده است و این موضوع از همان ابتدا باعث افزایش فروش و محبوبیت بیشترِ مون گرلن شده است. کمپانی گرلن، این اثر هنری و اکسیر ارزشمند را، با به هم آمیختن عناصری ناب و فوق‌العاده پدید آورده است. استفاده از ادوپرفیوم مون گرلن، مانند داشتنِ یک تتوی ماندگار و دوست داشتنی، بر روی بدن شما است. عطر زنانه جدید مون گرلن (Mon Guerlain)، به تعریف امروزیِ زنانگی ادای احترام می‌کند و به منظور ادای احترام به روح قدرتمند، آزاد و جذاب زن امروزی ارائه شده است. این عطر نماد بانویی است زیبا، پراحساس، عاشق و در عین حال جدی و جاه‌طلب که از قرار گرفتن در چارچوب‌های اجباری بیزار است و محدودیت‌ها را به چالش می‌طلبد. به گفته ژاک گرلن عطرساز معروف برند گرلن، این عطر برای زنانی که تحسینشان می‌کنیم، طراحی شده است. این ادوپرفیوم زنانه، گرم و دل‌انگیز فرانسوی، همچون نقش و طرحی سحرآمیز بر روی پوست نشسته و مانند طلسمی، رایحه شرقی و چوبی خود را در فضا می‌پراکند. بیش از پنج نسل است، که شرکت گرلن به دنبال یافتن مواد اولیه ارزشمند، سراسر این کره خاکی را جستجو می‌کند. در این مسیر، از تلاش افراد فوق‌العاده‌ای در دستیابی به این مواد برای کاشت، برداشت و عصاره‌گیری استفاده شده است. تمام احساسات تجربه شده و به اشتراک گذاشته شده در این فرآیند از زمین های کشت شده تا آزمایشگاه‌ها، تبدیل به نت‌های تشکیل دهنده ادوپرفیوم مون گرلن شده‌اند. این عطر، کنستانتره‌ای از روابط انسانی حقیقی و دانشی معتبر است. ماندگاری عطر مون گرلن بسیار مناسب است، با توجه به طبع ملایم و طعم شیرین و کمی تلخی که دارد، برای استفاده در فصول سرد توصیه می‌شود. همچنین از آنجایی که بیشتر مورد توجه افراد جوان‌تر است، برای استفاده توسط خانم‌ها در بازه سنی بیش از 25 سال پیشنهاد می‌شود. رایحه ادوپرفیوم Mon Guerlain با استفاده از مواد اولیه خاص و معطر طبیعی طراحی شده است. در لایه نخست نت‌های مون گرلن، ترکیبی آرامش بخش از اسطوخودوس و ترنج به مشام می‌رسد. این نت‌های تند و کمی شیرین، شادی و انرژی را در عین آرامش به شما هدیه می‌کنند. در قلب این ادوپرفیوم زنانه از برند گرلن، به رایحه‌ای از باغ گل‌ها می‌رسیم، که انرژی مثبت فراوانی دارند. ترکیب نت‌های گل زنبق، گل یاسمن سفید و گل رز در میانه این عطر، باعث جذابیت بیشترِ رایحه این عطر می‌شود. ترانه پایانی در جشنواره رایحه‌های مون گرلن، در ستایش زن و زنانگی بوده و ترکیبی هماهنگ از تلخی چوب صندل با شیرینی و لطافت وانیل، کومارین، صمغ بنزوئین، شیرین بیان و نعناع هندیاست. نت‌های پایانی این عطر، شاهکاری سحرانگیز و زنانه می‌آفریند.

2- ادوپرفیوم دیور ادیکت 2014 (Dior Addict 2014 EDP)

ادوپرفیوم دیور ادیکت 2014

خرید عطردیور ادیکت 2014

در سال 2002، برند جهانی دیور، برای اولین بار عطر زنانه ادیکت را در نسخه ادوپرفیوم و با شیشه سورمه‌ای رنگ به بازار معرفی و عرضه کرد. 10 سال بعد از آن یعنی در سال 2012، این برند فرانسوی، نسخه جدید اادوپرفیوم ادیکت را، که ترکیبات و ظاهر آن دستخوش تغییر شده بود، با نسخه قبلی جایگزین کرد. پس از دو سال و در سال 2014 کمپانی عطر و ادکلن دیور، مجددا نسخه جدیدتری از عطر پرطرفدار دیور ادیکت را به بازار عرضه کرد. نسخه سال 2014 این عطر، باز هم شاهد تغییراتی در ترکیبات رایحه و فرمولاسیون بود. البته ظاهر این عطر از برند دیور نیز، کمی تغییر کرده بود، اما همچنان از نظر رایحه، وفاداری خود را نسبت به نسخه‌های گذشته حفظ کرده بود. عطرساز همیشگی برند دیور، یعنی فرانسوا دماکی (Francois Demachy)، مسئولیت طراحی رایحه این عطر را با مهارت زیادی به سرانجام رسانده است. رایحه این ادوپرفیوم زنانه ماندگاری و پخش بوی مناسبی دارد و گرم و شیرین است. این ادوپرفیوم از برند فرانسوی و لوکس دیور، در گروه بویایی شرقی گل‌دار قرار می‌گیرد و برای استفاده در مهمانی‌های شبانه یا روزهای سرد و خنک سال، انتخابی بی‌نظیر به شمار می‌رود. استفاده کنندگان از این عطر، اعتقاد دارند، که رایحه آن به شدت اعتیادآور است و گیرایی زیادی دارد. دیور ادیکت 2014، یکی از معدود عطرهای زنانه‌ای است، که بر بوی زننده سیگار غلبه می‌کند و باعث از بین رفتن اثر بوی بد دود سیگار می‌شود. دیور ادیکت 2014 محصولی غنی، وسوسه انگیز، محرک و جذاب است، که باعث منحصر به فرد و خاص دیده شدن شما می‌شود. عطر زنانه دیور ادیک 2014 با نام لاتین Dior Addict 2014 دارای رایحه‌ای با طبع گرم و طعم شیرین است. وقتی برای اولین بار مقداری از این عطر را در محل نبض یا بر روی لباس خود اسپری می‌کنید، رایحه‌ای دل‌انگیز از ترکیب بوی تلخ و شیرین، شاداب و دوست داشتنی برگ نارنج و شکوفه پرتقال حس می‌کنید. نت اولیه این ادوپرفیوم از دیور بسیار با نشاط و طبیعی و انرژی بخش است. با محو شدن اثر نت‌های اولیه و جایگزین شدن نت‌های میانی و با وجود حفظ شدن حالت تلخ و شیرین و شاداب عطر، رایحه آن به سمت ترکیبی از گل یاسمن سفید متمایل می‌شود. این ترکیب باعث ایجاد احساس آرامشی عمیق در وجودتان خواهد شد. پایان این عطر شیرین‌تر از نت‌های قبلی است، که با گذر زمان قوی‌تر نیز می‌شود، اما نه در حدی که آزاردهنده باشد. رایحه ملایم و بسیار دلپذیری از نت وانیلی باعث القای هر چه بیشتر احساس جوانی، طراوت و زیبایی فراوان به زنان شیک پوش در هر سن و سالی خواهد شد.

3- ادوپرفیوم لالیک نویر پور اله (Lalique Encre Noir Por Elle EDP)

ادوپرفیوم لالیک نویر پور اله

خرید عطرلالیک نویر پور اله

اغلب مردم دنیا، برند عطر و ادکلن لالیک را با عطر مردانه و بسیار معروف و پرفروش لالیک انکر نویر یا همان لالیک سیاه می‌شناسند. به همین دلیل، برند عطر و ادکلن لالیک در اقدامی جالب، تصمیم به طراحی و تولید عطری مشابه با عطر مردانه و محبوب لالیک انکر نویر گرفت و در سال 2009، ادوپرفیوم زنانه Lalique نویر پور اله را روانه بازار کرد. جهت خرید عطر لالیک می توانید از سایت بازدید نمایید. رایحه عطر گل‌دار چوبی مشک‌دار و زنانه Lalique Encre Noir Pour Elle توسط عطرسازی به نام کریستین ناگل (Christine Nagel) طراحی و خلق شده است. ظاهر این عطر زنانه گرم و شیرین بسیار شبیه به نسخه مردانه‌اش طراحی شده است. شیشه این ادوپرفیوم زنانه به شکل مکعبی و مشکی، همراه با نقش‌هایی طلایی است. در ساختار رایحه‌ای این عطر، بوی خوش گل رز تقریبا غالب بوده و در کنار آکورد مشک، ترکیبی منحصر به فرد و جذاب ایجاد کرده است. رایحه این عطر بسیار شیک به نظر می‌رسد و برای خانم‌های جذاب و باتجربه میانسالی مناسب است که در دهه چهارم یا پنجم زندگی‌شان به سر می‌برند. در واقع می‌توان گفت این عطر زنانه از برند فرانسوی Lalique یک شاهکار مطلق است، که بر روی پوست شما شکوفا خواهد شد. این عطر زنانه عمیقا لطیف و مجلل است و یادآور بانویی است، که برای جلب کردن توجه دیگران، هرگز نیازی به فریاد زدن ندارد. او زنی با تجربه است، که به آرامی لبخند می‌زند و دیگران را در بال و پر خودش می‌گیرد و نوازش می‌کند. رایحه این عطر یادآور زنی است، که به آرامی صحبت می‌کند و حرف‌هایش در عمق وجود مخاطبان اثر می‌گذارد. خلقت وجود او بسیار شاهکار است و با وجود چین و چروک‌هایی که در گوشه و کنار چهره‌اش دیده می‌شود، هنوز هم لبخندی خطرناک دارد. به محض اسپری کردن مقداری از این عطر زنانه خوشبو بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان، یک سمفونی رنسانسی با شکوه، متعادل و شفاف از گل‌های فریزیا را در ترکیب با ترنج و مشک پنیرکی مالو احساس می‌کنید. این ترکیب سبک‌تر از بقیه ساختار ادوپرفیوم لالیک نویر پور اله است و باعث ایجاد احساس شادی و نشاط در وجودتان خواهد شد. پس از گذشت مدت زمانی مشخص، نت اولیه جای خود را به نت میانی می‌دهد. نت میانی این ادوپرفیوم زنانه ترکیبی دل‌انگیز از نت‌های گل رز، گیاه اسمانتوس و ماده شیمیایی کفلیس غنی و چشمگیر شده است. این ترکیب شیرین و شیک، ظاهری جذاب و دوست داشتنی به شما می‌بخشد. وقتی که مدت زمان زیادی از نت میانی می‌گذرد، نت پایانی با قدرت از راه می‌رسد. حسن ختام این عطر زنانه از برند Lalique، ترکیبی تاریك و مرموز و در عین حال ظریف از مشک، چوب سدر و گیاه خس خس است. این ترکیب باعث افزایش اعتماد به نفس و آرامش خاطر در وجودتان خواهد شد.

4- ادوپرفیوم ایوسن لورن بلک اوپیوم (Yves Saint Laurent Black Opium EDP)

ادوپرفیوم ایوسن لورن بلک اوپیوم

خرید عطرایوسن لورن بلک اوپیوم

ایوسن لورن، این بار با خلق بلک اوپیوم، گامی نو در ایجاد رایحه‌ای معکوس و متفاوت توسط برداشته است. این ادوپرفیوم گرم، شیرین و جذاب زنانه که رایحه‌ای بسیار محرک برای آقایان دارد، در سال 2014 توسط برند فرانسوی عطرYves Saint Laurent به بازار معرفی و عرضه شد. طراح این عطر اغواگر و شرقی تند، کسی نیست جز عطرساز معروفی به نام ناتالی لارسن (Nathalie Lorson) که با طراحی رایحه عطر مردانه لالیک انکر نویر (Lalique Encre Noir) به شهرت رسید. البته برای ساخت این عطر فوق‌العاده جذاب و زنانه عطرسازان دیگری همچون الیور کرسپ (Olivier Cresp)، ماریه سالامگنه (Marie Salamagne) و هونوراین بلنک (Honorine Blanc) با ناتالی لارسن همکاری کرده‌اند. در ساختار رایحه این عطر گرم و شیرین، بوی خوش کارامل و وانیل با رایحه شیرین و سوخته عسلی وانیلی در نت اولیه بسیار پررنگ به مشام می‌رسند و این در حالی است که عطر گل‌ها در رایحه پایانی ظهور عطر ظهور پیدا می‌کند. البته براساس استانداردهای رایج در عطرسازی کلاسیک رایحه روغن گل‌ها باید در نت میانی خودنمایی کند، اما در بلک اوپیوم این روایح در نت پایانی ظهور پیدا می‌کنند و همین موضوع، کاملا خلاف قوانین عطرسازی کلاسیک و کلیشه‌های مرتبط به آن است. بنابراین ایوسن لورن با معرفی این ادوپرفیوم زنانه به خلقی نو پرداخته و پا را از کلیشه‌ها و هنجارها فراتر گذاشته است. در نتیجه این امر، مدل تبلیغاتی انتخابی این برند برای عطر Black Opium نیز باید بیانگر چنین ساختار نوگرایانه و غیر کلیشه‌ای باشد. اگر با دقت در تصاویر ‏تبلیغاتی‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ عطر نگاه کنید، متوجه می‌شوید، که مدل انتخابی ایوسن لورن برای بلک اوپیوم، دختری جوان و که تداعی‌گر شخصیت‌های سبک راک در موسیقی است. از آنجایی که همواره میان سبک راک و رنگ مشکی پیوندی بسیار قوی برقرار بوده است، بنابراین این مدل، دختری با موهای سیخ سیخ است که به رنگ مشکی تمایل دارد. از روی عکس و ژست چهره تبلیغاتی این عطر می‌توان فهمید که این دختر، کمی لجباز، گستاخ و نافرمان است و خشونتی از نوع مردانه نیز تا حدودی در وجود او دیده می‌شود. این دختر کفش‌های پاشنه بلند خود را به پا می کند و برخلاف اغلب زنان، نیمه شب‌ها از خانه خارج می‌شود و به محله‌های پایین می‌رود. پس از اسپری کردن مقداری از عطر ایوسن لورن Black Opium بر روی پوست و محل نبض‌تان، به سرعت رایحه‌ای میوه‌ای و تند از ترکیب نت‌های دانه فلفل صورتی، گلابی و شکوفه پرتقال به مشام شما خواهد رسید. این ترکیب تند و شیرین، شادی و هیجان فوق‌العاده‌ای را در وجود شما ایجاد خواهد کرد. پس از مدتی، نت‌های میانی به آرامی جای نت‌های آغازین و اولیه را می‌گیرند. نت‌های میانی ترکیبی گرم‌تر و تلخ‌تر از نت‌های اولیه هستند و شامل نت‌های قهوه و گل یاسمن سفید تشکیل می‌شوند. این ترکیب دوگانه، طراوت و تمرکز را برای شما به ارمغان می‌آورد. سرانجام رایحه تلخ قهوه کم‌کم در نت‌های پایانی هرم بویایی با وانیل در می‌آمیزد تا تمی تلخ و شیرین و سوخته را به رایحه عطر بلک اوپیوم القا کند. در نت پایانی که هنوز هم رایحه‌ای از یاس مانند طعمی شیرین و ضعیف در پس زمینه آن وجود دارد، ترکیب تند و ماندگاری از رایحه وانیل، چوب سدر و نعناع هندی احساس می‌شود و حسن ختامی خوب برای به اوج رساندن احساس جذابیت، اغواگری و خوشبختی عمیق در وجود شما خواهد بود.

5- ادوپرفیوم تری موگلر آلین اسنس (Thierry Mugler Alien Essence EDP)

ادوپرفیوم تری موگلر آلین اسنس

خرید عطرتری موگلر آلین اسنس

سری عطر‌های آلین (به معنی بیگانه) از مجموعه‌های موفق برند فرانسوی تری موگلر است. استاد عطر ساز مشهور و زبردست؛ پیر آلوس (Pierre Aulas) این عطر را در ادامه نسخه پرطرفدار و دوست‌داشتنی آلین، در سال 2012 برای کمپانی تری موگلر طراحی کرد. آلین اسنس، نسخه گرم‌تر و شرقی‌تر آلین را به تصویر می‌کشد و در دسته شرقی چوبی طبقه‌بندی می‌شود. آکوردهای غالب بالسامیک، کهربا و وانیلی، این ادوپرفیوم زنانه را به نمادی از خورشید طلایی و درخشان در سرزمین‌های شرقی تبدیل کرده که مملو از اکسیری گرم و سوزان است و انرژی و قدرت ذاتی یک بانوی شرقی را از خود ساطع می‌کند. رایحه چوبی عطر آلین اسنس، طبعی گرم و طعمی شیرین دارد و برای استفاده در روزهای سرد پاییزی و زمستانی بسیار مناسب است ولی برای فصل‌های گرم سال خیلی پیشنهاد نمی‌شود. این خورشید سوزان توجه خانم‌های زیادی را به خود جلب کرده است و با توجه به غلظت تقریبا بالایی که دارد برای مدت قابل قبولی با قدرت بر روی سطح لباس یا پوست‌تان می‌ماند و حتی بعد از آن هم کاملا محو نمی‌شود، بلکه فقط کمی ملایم‌تر و کم‌رنگ‌تر می‌شود. کافی است که مقداری از این اکسیر بی‌مانند را امتحان کنید، تا متوجه ماندگاری فوق‌العاده و کم‌نظیر آن بشوید. با اسپری کردن مقداری از Alien Essence بر روی سطح لباس یا محل نبض‌تان، در لحظات اول رایحه تند و غالب گل یاسمن سفید به مشام‌تان می‌خورد و حسی سرشار از سرزندگی، امیدواری و آرامش به شما منتقل می‌شود. پس از مدتی رایحه نت ابتدایی محو می‌شود و جای خود را به نت‌های میانی می‌دهد. رایحه نت‌های میانی این ادوپرفیوم زنانه تلفیقی شگفت‌انگیز از نت‌های چوب کشمیر و ریشه گل زنبق است. با استشمام رایحه این نت‌ها حس استقلال و قدرت و نفوذ ذات زنانه را در وجود شما جاری می‌سازد. اما در نهایت این نت‌های پایانی هستند که به جای نت‌های میانی ظاهر می‌شوند. ترکیب نت‌های وانیل، کهربا، بخور و صمغ مر رایحه پایانی را می‌سازند. رایحه شیرین و خوشمزه وانیل حسی ظریف و دلفریب به این عطر می‌دهد و تاثیر نت‌های میانی را دوچندان می‌کند.

6- ادوپرفیوم لاویسته بل له لانکوم (Lancome La Vie Est Belle L EDP)

ادوپرفیوم لاویسته بل له لانکوم

خرید عطرلاویسته بل له لانکوم

La Vie Est Belle در زبان فرانسوی، معنای «زندگی زیباست» را دارد و بر این موضوع تاکید می‌کند، که از خوشی‌های کوچک زندگی نیز می‌توان لذت زیادی برد. کمپانی لوکس آرایشی و بهداشتی لانکوم در پاییز سال 2012، پس از سه سال کار تیمی، ادوپرفیوم زنانه لا ویسته بل له را معرفی و به بازار عرضه کرد. سه عطرساز شناخته شده به نام‌های دومینیک روپیون (Dominique Ropion) ، اولیویر پولژ (Olivier Polge) و آن فلیپو (Anne Flipo) پس از تجربه طراحی 5 هزار عطر، به فرمول خاص و ویژه عطر La Vie Est Belle L رسیدند. عطر لاویسته بل له لانکوم برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است و رایحه‌ای گرم و شیرین دارد. این ادوپرفیوم در گروه بویایی گل دار میوه‌ای غنی شده جای می‌گیرد. همچنین کیفیت، پخش بو و ماندگاری بی‌نظیری دارد. این عطر بر پایه زیبایی، سادگی، طبیعی بودن، آزادی و شادی ساخته شده است و تعبیر لذت بخشی از زندگی را به شما القا می‌کند. ادوپرفیوم La Vie Est Belle L از برند لانکوم در سال 2012، به عنوان یکی از بهترین عطرهای شیرین و گرم در بین عطرهای تولید شده آن سال معرفی شد. اگر این ادوپرفیوم از لانکوم را روی پوست بدن و در محل نبض یا لباس‌تان اسپری کنید، خیلی زود متوجه شیرینی ناشی از بوی گلابی و انگور فرنگی سیاه خواهید شد. این ترکیب میوه‌ای، به شما و کسانی که بوی La Vie Est Belle را حس می‌کنند، شادی و نشاط فراوانی انتقال می‌دهد. پس از مدتی، نت‌های اولیه این عطر، جای خود را به رایحه گل دار و با طراوت حاصل از گل‌های زنبق، یاسمن سفید و شکوفه‌ پرتقال می‌دهد. این ترکیب گل سه‌گانه، علاوه بر حفظ شیرینی نت‌های آغازین، آرامش و انرژی مثبت زیادی را به سوی شما می‌فرستد. با رسیدن به نت‌های پایانی این عطر، کم کم سر و کله‌ رایحه گیاهی و شیرینِ حاصل از ترکیبِ نعناع هندی، دانه‌ تونکا، وانیل و پرالین پیدا می‌شود. این مربع تند و شیرین، انرژی بالای La Vie Est Belle L را تا انتهای مدت اثرگذاری، بر روی پوست یا لباس شما، حفظ خواهد کرد.

7- ادوپرفیوم کنزو امور (Kenzo Amour EDP)

ادوپرفیوم کنزو امور

خرید عطرکنزو امور

Amour همان طور که از اسمش مشخص است، به زبان فرانسوی به معنای «عشق» است. در طراحی این ادوپرفیوم هم از معنای فرانسوی‌اش، به معنی عشقبازی در دنیای گرم و شیرین عشق و علاقه الهام گرفته شده است. ادوپرفیوم Amour دارای رایحه‌ای گرم و شیرین است و در گروه بویایی شرقی وانیل قرار دارد. عطرسازانی به نام‌های دافنه بوگی (Daphne Bugey) و الیور کرسپ (Olivier Cresp)، این عطر را در سال 2006 طراحی و آن را به دنیای جذاب عطر و ادکلن زنانه معرفی کردند. به خاطر استقبال کم‌نظیری که از این عطر شگفت انگیز شد، از سال 2006 تا به امروز، این عطر زنانه در سه رنگ مختلف صورتیُ نارنجی و سفید ولی با رایحه یکسان وارد بازار شده است. عطر زنانه امور از گروه عطرهایی است که به طرز عجیبی با روحیات یک زن آرام، عاطفی و عاشق سازگار است و انرژی مثبت شخصیت نرم و لطیف او را به معشوقه‌اش منتقل می‌کند. رایحه ملایم و لطیف کنزو شما را وارد باغی پُر از گل‌های یاس و شکوفه‌های بهشتی گیلاس می‌کند و به شما حسی سرشار از شادابی و طراوت می‌دهد. با اسپری کردن این عطر بر روی پوست و محل نبض‌تان، در لحظات ابتدایی، رایحه‌ای گرم از ترکیب نت‌های برنج و چای را استشمام خواهید کرد. این ترکیب، احساس تازگی و طراوت فراوانی را در وجود شما بیدار می‌کند.

8- ادوپرفیوم شنل کوکو نویر (Chanel Coco Noir EDP)

ادوپرفیوم شنل کوکو نویر

خرید عطرشنل کوکو نویر

اولین محصول از فلنکرهای عطر کوکو شنل، با همین نام در سال 1984 با ترکیبی خارق العاده همه علاقمندان به عطر زنانه را شیفته خود کرد. در ادامه تولید این عطر سنگین و رسمی پرطرفدار، برند کوکو شنل در سال 2001 عطر ملایم‌تر و جوان پسندتر کوکو مادمازل نیز وارد بازار شد توانست خود را به عنوان یکی از بهترین عطر و ادکلن های زنانه جهان در سه سال پیاپی معرفی کند. اما در اواخر تابستان سال 2012، عطر زنانه Chanel Coco Noir با گروه بویایی گل‌دار چوبی مشک‌دار به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شد. این عطر در اوایل روزهای تولید و معرفی توانست همه رکوردها و زحمات دیگر برندهای عطرسازی جهان را برای تولید یک عطر پرطرفدار خنثی کند و با قدرت تمام به عنوان یکی از بهترین عطرهای زنانه جهان از سال 2012 تا به امروز جایگاه خود را حفظ کرد. این عطر در سال 2013 جایزه بهترین عطر زنانه آکادمی عطر ایتالیا را نیز از آنِ خود کرد. رایحه گرم، شیرین و تلخ عطر زنانه Coco Noir Chanel for women توسط دو عطرساز معروف این برند یعنی کریستوفر شلدریک (Christopher Sheldrake) ژاک پولژ (Jacques Polge) خلق شد و در واقع ترکیبی از نسخه قدیمی و جدید ادوپرفیوم کوکو شنل بود. این عطر زنانه دلفریب به دلیل ماندگاری بسیار بالا، رایحه بسیار دلکش و لطافت خاصی که داشت، از روز معرفی تا به امروز همه زنان بالغ و کامل را که دستی در عطرشناسی داشتند، شیفته خود کرد. ژاک پولژ، طراح رایحه این عطر خاص و لوکس، درباره آن گفته است: «این عطر در ادامه ادوپرفیوم‌های زنانه کوکو و کوکو مادمازل است، زیرا این محصول ریشه در تاریخ دارد و تاریخ با نام برند عطر و ادکلن شنل در هم آمیخته شده است. من می‌خواهم این برند روز به روز قوی‌تر شود و همیشه حرفی برای گفتن داشته باشد. روحیه سازندگی و عدم تکرار در این برند هر روز بر طرفداران و علاقه مندان آن اضافه می‌کند و این خود خبر خوبیست برای ما، زیرا با این حس؛ در هر کجای دنیا که شما در آپارتمان خود نشسته باشید، می‌توانید طبع و ذات عطرهای شنل را حس کنید و با این طبع، خود را در کنار رودخانه ونیز احساس کنید.» استفاده از این عطر زنانه حس خوب و منحصر به فردی را به مصرف کننده خود القا می‌کند و به خاطر ساختار سنگین و رسمی‌اش، برای استفاده توسط زنان میانسال و با تجربه مناسب‌تر است. کوکو نویر با رایحه گرم و تلخ خود برای خاطره ساختن در روزها و به خصوص شب‌های سرد و خنک در پاییز و زمستان، یا میهمانی‌های شبانه توصیه می‌شود. با اولین اسپری از عطر زنانه Coco Noir بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان، متوجه رایحه خوشی از مرکباتی شامل گریپ‌فروت، ترنج و پرتقال خواهید شد. این ترکیب سه گانه و مرکباتی، در شما و کسانی که این بو را استشمام می‌کنند، انرژی و نشاط فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. با گذشت زمانی قابل توجه، متوجه تغییر مسیر نت‌های اولیه به سوی نت‌های میانی خواهید شد. این نت‌ها ترکیبی از بوی خوش گل‌های رز، گل نرگس، گل شمعدانی،‌ گل یاسمن سفید و هلو تشکیل شده‌اند. رایحه این گل‌های شیرین، علاوه بر طراوت و شادی، انرژی مثبت فراوانی را نیز به شما منتقل می‌کند. در ادامه و با گذشت زمان متوجه جانشینی نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی خواهید شد. این نت‌ها از ترکیب دانه‌ تونکا، نعناع هندی، چوب صندل، وانیل، مشک و صمغ کندر، صمغ بنزوئین و چوب میخک خواهید شد. این ترکیب هشت ضلعیِ تند و شیرین، آرامش و اعتماد به نفس هر چه بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

پس از مدتی این نت‌ها جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. رایحه نت‌های میانی، ترکیبی گل دار و دل‌انگیز از کنار هم قرار گرفتنِ نت‌های گل ارغوان، گل یاس و شکوفه خوش رنگ گیلاس هستند. با استشمام بوی این نت‌ها انرژی‌های مثبت و احساساتی سرشار از آرامش و شادابی به سمت شما سرازیر می‌شود. در ادامه، نت‌های پایانی و میانی جای خود را با یکدیگر عوض می‌کنند. نت‌های پایانی این ادوپرفیوم زنانه، برخلاف نت‌های میوه‌ای و گل‌دار قبلی، ترکیبی از نت چوبی و مشک، نت عصاره وانیل و البته نت بخور است. پس از احساس ‌کردن بوی نت‌های پایانی، سبک بالی و شجاعت بیشتری را در وجود خود احساس می‌کنید.

9- ادوپرفیوم هرمس الکسیر دس مرولیس (Hermes Elixir Des Merveilles EDP)

ادوپرفیوم هرمس الکسیر دس مرولیس

خرید عطرهرمس الکسیر دس مرولیس

برند عطر و ادکلنهرمس، در سال 2006 ادوپرفیوم شرقی فوژه زنانه‌ای معرفی و عرضه کرد، که خیلی زود، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین عطرهای هرمس شد. این ادوپرفیوم گرم و تلخ هرمس، که الکسیر دس مرویلس نام دارد، برای استفاده توسط خانم‌های بالای 25 سال مناسب‌تر است. ادوپرفیوم الکسیر دس مرویلس، رایحه‌ای شیرین و صمغی و در عین حال نیمه شاداب، مرکباتی و دریایی دارد. پخش بو و ماندگاری این عطر بسیار زیاد است و برای استفاده در فصل‌های خنک یا سرد سال، یعنی بهار، پاییز و زمستان توصیه می‌شود. غلیظ‌ترین رایحه الکسیر دس مرولیس که در فرانسوی، ایلیکسیق د ماقوی تلفظ می‌شود، نت تلخ و بی‌نظیر پرتقالی است. تلخی این عطر، باعث می‌شود که بسیار مورد توجه خانم‌های خونگرم و طرفدار جذابیت قرار بگیرد. این عطر، حاصل همکاری عطرساز فرانسوی زبردست و حرفه‌ای، یعنی آقای ژان کلود النا با برند لوکس و قدمت‌دار هرمس است. با اسپری کردن عطر الکسیر دس مرولیس در ثانیه‌های بتدایی، رایحه‌ای شیرین و شاداب از پرتقال به مشام می‌رسد، که همچون اکسیری جادویی، شادی و نشاط را برای شما به ارمغان می‌آورد. در کنار رایحه تلخ پرتقال، رایحه صمغی از نت بلسان پرو نیز به رازآلود بودن نت‌های آغازین این عطر اضافه می‌کند. سفر خیال‌انگیز و رازآلود شما در رایحه‌های Elixir Des Merveilles به همین جا منتهی نمی‌شود. این سفر خیال‌انگیز با نت‌های شیرین کارامل، درخت بلوط، رزین و بخور، ادامه پیدا می‌کند و روح‌تان را نوازش می‌دهد. در نقاط انتهایی تلخ و شیرینی این ادوپرفیوم، رایحه تند و تیز کهربا در کنار دانه توکا و شیرینی وانیل ظاهر می‌شود. نت‌های چوب سدر، نعناع هندی و چوب صندل نیز، به تند و تیز کردن اثرات انتهایی این عطر اضافه می‌کند. ادوپرفیوم الکسیر دس مرولیس بر پایه آکورد بالسامیک طراحی شده است.

10- ادوپرفیوم کریستال نویر ورساچه (Versace Crystal Noir EDP)

ادوپرفیوم کریستال نویر ورساچه

خرید عطر ورساچهکریستال نویر

آنتونی لی (Antoine Lie)، عطرساز شناخته شده برند ایتالیایی عطر و ادکلن ورساچه، عطری گرم، شیرین، تند و جذاب را کرد، که کمپانی ورساچه با معرفی و عرضه آن در سال 2004 نگاه و توجه علاقمندان زیادی را به سوی برند خود بازگرداند. جهت مشاهدهقیمت عطر ورساچه و خرید می توانید از سایت ما دیدن نمایید. این عطر ساز معروف، به عنوان طراح خلاق و نوآور برند ایتالیایی گوچی نیز شناخته می‌شود و در نمایشگاه اکسپو برنده بهترین طراحی ظاهری شده است. نوآور بودن او با توجه به خوش دستی و ظاهر تلفیقی کلاسیک و مدرن ادوپرفیوم کریستال نویر ورساچه بسیار مشهود است. کریستال نویر ورساچه، از زمان ورود به دنیای عطرها در سال 2004 تا به امروز، طرفداران زیادی دارد و هنوز هم به عنوان امضای عطری زنان جوان زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این عطر مجلل از خانواده ورساچه، یکی از بهترین ادوپرفیوم‌های زنانه است و توجه بسیاری از زنان و همچنین مردان را به خودش جلب می‌کند. کریستال نویر، در واقع یکی از بهترین ادوپرفیوم‌های شرقی گل‌دار از بین تمام عطرهای شرقی گل‌دار تولید شده در برندهای شناخته شده، به شمار می‌رود. و به دلیل طبع گرم و شیرینی که دارد، برای استفاده در فصل‌های پاییز و زمستان توصیه می‌شود. ورساچه کریستال نویر، به شدت همه پسند است و اغلب افرادی که این عطر را با نام ورساچه بنفش نیز می‌شناسند، آن را می‌پسندند. این ادوپرفیوم، ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد و وقتی از آن استفاده کنید، به احتمال زیاد با ورود به هر جمعی، افراد نام عطرتان را خواهند پرسید و رایحه عطر شما، توجه اطرافیان را حسابی جلب خواهد کرد. این عطر زنانه مناسب استفاده در روزهای سرد سال، مجالس غیررسمی و اتاق خواب است. البته، از نظر منطقی، عطرهای مخصوص شب نباید ماندگاری بالایی داشته باشند، اما این عطر به دلایل دیگری، می‌تواند به عنوان یکی از عطرهای شبِ موجود بر روی میز آرایش شما، مورد استفاده قرار گیرد. رایحه ادوپرفیوم کریستال نویر از برند عطر ورساچه، رایحه‌ای سه وجهی است. رایحه سه وجهی، رایحه‌ای است، که از نت ابتدایی تا نت نهایی عطر، شاهد سه شخصیّت متفاوت از آن هستیم. البته این عطر دارای رایحه متعادلی است و هیچ کدام از نت‌های آن، در حالت غالب یا مغلوب نیستند. Versace Crystal Noir دارای رایحه‌ای گرم، شیرین و تند است. این عطر در گروه بویایی شرقی گل‌دار قرار دارد و ترکیب نت‌های آن بسیار اعتیادآور است. با اسپری‌کردن ورساچه کریستال نویر روی پوست و محل نبض‌تان، رایحه تند و گرم زنجبیل، هل و دانه فلفل را احساس خواهید کرد. این ترکیب، شادی و هیجان را در شما بیشتر می‌کند. پس از مدتی نت‌های میانی از راه می‌رسند و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. نت‌های میانی ترکیبی شیرین از گل‌های گاردنیا، صد تومانی، شکوفه پرتقال و میوه نارگیل است. این نت‌ها تمرکز و انرژی مثبت شما را بالا می‌برند. در ادامه و با گذشت مدت زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه می‌رسند و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها ترکیبی حرفه‌ای از چوب صندل، مشک و کهربا هستند و آرامش و تعادل روحی و جسمی را به شما هدیه می‌دهند.

11- ادوپریوم کارولینا هررا گود گرل گلوریوس گلد کالکتور (Carolina Herrera Good Girl Glorious Gold Collector EDP)

ادوپریوم کارولینا هررا گود گرل گلوریوس گلد کالکتور

خرید عطرکارولینا هررا گود گرل گلوریوس گلد کالکتور

کمپانی لوکس و آمریکایی عطر کارولینا هررا در سال 2016، عطری شیک و منحصر به‌فرد را با نام گود گرل (Good Girl) به بازار عرضه کرد. این عطر در شیشه‌ای به شکل یک کفش پاشنه‌دار به بازار عطر و ادکلن زنانه معرفی شد و نمادی از یک دختر شیک و امروزی است که با کفش‌های پاشنه بلند خود، در یک شهر بزرگ قدم می‌زند. او در اوج غرور و استقلال، تمام شهر در زیر قدم‌های محکم و قدرتمند خود به لرزه درمی‌آورد و جذابیت و گیرایی وصف ناپذیری دارد.

پس از تولید بسیار موفق این عطر زنانه گود گرل، کمپانی آمریکایی کارولینا هررا فلنکرهای متفاوت‌تری را عطری نسبت به نسخه اولیه به بازار عرضه کرد که ادوپریوم گود گرل گلوریوس گلد کالکتور یکی از آن‌ها است. این عطر زنانه در سال 2019، به دستان کاربلد و هنرمند عطرسازی به نام لوئیس ترنر (Louise Turner) برای این کمپانی محبوب و پرطرفدار طراحی شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

این ادوپرفیوم زنانه خوشبو، در واقع یک سمفونی رنسانسی باشکوه، گرم و ملایم از آکوردهای شیرین و ترکیب گل مریم و رز، پرالین و پوست میوه کاکائو است، که با وجود رایحه تیز و شیرین‌تر نت‌های چوبی و ترکیب ریشه گل زنبق با دانه تونکا، بسیار غنی و چشمگیر شده و پوششی گرم برای فصول سرد سال؛ خصوصا پاییز است.

هنرنمایی روغن‌های گلی در کنار نت‌های نام‌برده، درتقابل با یکدیگر طبعی گرم برای این عطر خلق می‌کنند و درنهایت رایحه عطر در گروه بویایی شرقی گل‌دار طبقه‌بندی می‌شود. گود گرل گلوریوس گلد کالکتور، نماد زنی جسور و پُرجنب‌وجوش است که با صدای خش‌خش برگ‌ها در زیر کفش‌های طلایی رنگش، خیابان‌های سرد پاییزی و نارنجی شهر را به تسخیر خود در می‌آورد. در لحظات اول پس از اسپری کردن این عطر زنانه بر روی لباس، پوست و محل نبض‌تان، رایحه‌ای دلنشین از نت‌های بادام و قهوه در هوا پخش می‌شود. این ترکیب گرم، حس شادی، سرزندگی و توانمندی را در فضای اطراف شما منتشر می‌کند.

پس از گذشت مدت زمانی کوتاه، نت‌های میانی از راه می‌رسند و به جای نت‌های آغازین شروع به ظاهر شدن می‌کنند. این نت‌ها ترکیبی جذاب و غلیظ از رایحه نت‌های دل‌انگیز روغن‌های گلی شامل نت گل مریم، گل رز، ریشه گل زنبق، شکوفه پرتقال و گل یاسمن سفید است. رایحه گلی این نت‌ها، طراوت و انرژی مثبت فراوانی را در وجودتان بیدار می‌کند.

و درنهایت با گذشتن از رایحه اصلی و میانی عطر، به نت‌های پایانی در انتهای هرم بویایی این ادوپرفیوم زنانه می‌رسید. این بخش از عطر با وجود نت‌های پرالین، پوست میوه کاکائو، دانه تونکا، وانیل، چوب صندل، چوب کشمیر، چوب سدر و نعناع هندی، رایحه‌ای چوبی و شیرین را خلق می‌کنند. این رایحه، تعادل روحی بسیار زیاد و اعتماد به نفس مطلقی را در وجود مصرف‌کنندگان و در روحیه اطرافیان‌شان ایجاد می‌کند.

12- ادوپرفیوم پرادا لا فمه اینتنس (Prada La Femme Intense EDP)

ادوپرفیوم پرادا لا فمه اینتنس

خرید عطرپرادا لا فمه اینتنس

کمپانی ایتالیایی و آوازه‌دار عطر و ادکلن پرادا، در سال 2017 عطری شیک و همه‌پسند را به بازار عطر و ادکلن زنانه معرفی کرد که با رایحه گرم و شیرین خود توجه خانم‌های سرمایی و پاییزدوست زیادی را به خود جذب کرد. عطرساز توانمند و کاربلدی به نام دانیلا آندریر (Daniela Andrier)، این عطر شرقی گل‌دار را برای دوست‌داران و طرفداران همیشگی کمپانی پرادا خلق کرد تا بار دیگر افتخاری برای این برند محبوب باشد. آکوردهای غالب گلی، ملموس‌ترین ته‌بویی است که از این عطر به مشام می‌رسد و وجودتان را سرشار از سبکبالی و آرامش خاطر می‌کند.

لا فمه اینتنس، تداعی کننده احساس بانویی شاد و سرزنده است که پالتویی زرشکی‌رنگ برتن دارد و غرق در خنده‌های پنهانی و دلنشین خود، در حال قدم زدن زیر باران ملایم و هوای خنک پاییزی کوچه‌های تنگ ونیز است. او درحالی که خاطرات و لحظات خوش عاشقی را در ذهنش مرور می‌کند؛ محو زیبایی‌های بی‌پایان این شهر رویایی شده و با بوی آشنای عطر پرادا لا فمه اینتنس که بر پالتویش زده، در سطح شهر دلبری می‌کند.

رایحه‌ این ادوپرفیوم زنانه، از پیچ و تاب لطیف، اغوا کننده و وسوسه انگیز گل‌های لطیف و غنی ساخته شده که در نهایت با کش و تاب‌های تامل برانگیز و محسورکننده خود، رایحه‌ای گرم و گلی و در عین حال شیرین را می‌سازند.حجم کافی 100 میلی‌لیتری و البته قیمت مناسب این عطر زنانه در کنار ماندگاری و حجم قابل قبولش، آن را به انتخابی شایسته و درخور برای مصرف روزمره خانم‌های شیک‌پوش و احساسی تبدیل کرده و از آنجایی که طبع گرمی دارد، بیشتر در هوای خنک پاییزی استفاده می‌شود. تمامی نت‌های به کار رفته در رایحه این ادوپرفیوم زنانه، در بستری شیرین و مخملی از نت‌های گلی قرار گرفته است و درنهایت از این عطر رایحه‌ای دلنواز و لطیف برجای می‌ماند که تا آخرین لحظه شما را همراهی می‌کند. پس از اسپری‌کردن مقداری از ادوپرفیوم Prada La Femme Intense روی ناحیه گردن یا جایگاه نبض‌تان، متوجه ترکیب دل‌انگیز نت‌های گل یلانگ٬‌یلانگ و گل یاس در راس هرم بویایی عطر می‌شوید. تلفیق ظریف این نت‌ها ز همان ابتدای کار حس تازه‌گی و طراوت دارد و دوستی و عشق فراوانی را در وجود شما زنده می‌کند.

در ادامه و پس از گذشت مدتی، این نت‌های آغازین جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی این ادوپرفیوم زنانه از کنارهم قرار گرفتن هنرمندانه و پُرپیچ‌وخم گل مریم، گل یاسمن سفید و شکوفه پرتقال تشکیل شده‌اند. پس از استشمام بوی این ترکیب گلی، تمرکز و شور و نشاط فراوانی به دست می‌آورید.

سرانجام در آخرین لحظات ، نت‌های پایانی از راه می‌رسند و سریعا جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این رایحه پایانی که در هوا پخش می‌شود؛ از تلفیق نت‌های وانیل، نعناع هندی، گل زنبق و خس‌خس به وجود آمده و حسی لبریز از انرژی مثبت فراوان و اعتماد به‌نفس را به شما منتقل می‌کند.

13- پرفیوم باربری مای باربری بلک (Burberry My Burberry Black)

پرفیوم باربری مای باربری بلک

خرید عطرباربری مای باربری بلک

عطر زنانه و خاص مای باربری بلک، یکی دیگر از محصولات موفق و هیجان‌انگیز برند محبوب و انگلیسی عطر و ادکلن باربری است و در سال 2016 با شاهکار دستان عطرساز بسیار معروف و مطرح جهانی؛ آقای فرانسیس کورکجان (Francis Kurkdjian) خلق و روانه‌ی بازار شد.

پس از ارائه‌ی موفقیت آمیز نسخه‌های ادوپرفیوم و ادتویلت مای باربری، این بار نسخه بلک این رایحه‌ی خوش ساخت به صورت پرفیوم و به شکلی قدرتمندتر و گیراتر به دنیا معرفی شد که دارای رایحه‌ای گرم و شیرین و کمی تلخ می باشد. چهره‌ تبلیغاتی رایحه این عطر زنانه جذاب، یک بازیگر معروف و محبوب انگیلیسی به نام لیلی جیمز (Lily James) است که با نقش‌آفرینی بی‌نظیرش، باربری بلک را به عنوان یکی دیگر از افتخارات کمپانی بابری مطرح کرد.

نت‌های یاسمن سفید و کهربا در کنار گل رز کالیفرنیایی به‌کار رفته در ترکیبات مای باربری بلک، چنان لطافت دلپذیر و خاصی را به این پرفیوم زنانه هدیه کرده که نمی توان به راحتی از آن‌ چشم‌پوشی کرد . به همین خاطر این رایحه به شدت قدرتمند و وسوسه انگیز، بیشتر از تقلای تحسین‌برانگیز آکوردهای غالب گل‌دار تشکیل شده و درنهایت با پخش بو و ماندگاری قابل قبول، در گروه بویایی شرقی گل‌دار قرار دارد.

طبع گرم و طعم شیرینی که نت‌های گلی در پس‌زمینه این عطر خارق‌العده می‌آفرینند، مناسب استفاده در فصل پاییزمی‌باشد؛ و امکان ندارد رایحه مخملی آن روی لباس و در پیچ‌وتاب موهای محسورکننده زنی باشد و هیچ مردی مجذوب او نشود. مای باربری بلک تندیسی از زیبایی و جذابیت استایل پاییزه بر تن بانوان با وقار و فریبنده انگلیسی است و می‌توان از آن با هرگونه احساس و سلیقه‌ای، در هر زمان و مکان استفاده کرد. وقتی برای اولین بار مقداری از این پرفیوم زنانه را بر روی لباس یا پوست محل نبض‌تان‌ اسپری می‌کنید، رایحه‌ای دلنواز و آرامش‌بخش از نت‌ گل یاسمن سفید به مشامتان می‌خورد. استشمام رایحه این نت‌ گلی وجودتان را از هرگونه دل‌مشغولی و درگیری ذهنی را آزاد می‌کند و حسی سرشار از سرزندگی و آرامش خاطر مطلق را به شما منتقل می‌کند.

کم‌کم نت‌های اولیه شروع به کمرنگ شدن کرده و نت‌های میانی جای آن‌ها را می‌گیرند. رایحه نت‌های میانی این عطر انگلیسی لوکس تلفیقی میوه‌ای و گل‌دار از نت‌های هلو و گل رز است که با استشمام آن، از درون احساس انگیزه و امید فراوانی کرده و همزمان با آن قدرت تمرکز بیشتری پیدا می‌کنید.

در نهایت نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی ظاهر می‌شوند و خیلی آرام جای آن‌ها را می‌گیرند. رایحه نت‌های پایانی برخلاف نت‌های گل‌دار و میوه‌ای قبلی، ترکیبی ماندگار از ترکیب گرم و شیرین نت‌های کهربا و نعناع هندی ایجاد شده است. استشمام رایحه نت‌های پایانی در آخرین لحظات حس بی‌پروایی و اعتماد به‌نفس بی‌پایانی را در وجود شما زنده می‌کند که به کمک آن‌ها جسارت ساختن یک روز شاداب و پر هیاهو را برای خود دارید.

14- ادوپرفیوم ولنتینو والنتینا اسولوت (Valentino Valentina AssolutoEDP)

ادوپرفیوم ولنتینو والنتینا اسولوت

خرید عطرولنتینو والنتینا اسولوت

در سال 2012 محصولی به‌یاد ماندنی و پرطرفدار به نام ادوپرفیوم والنتینا اسولوت به دنیای پایان‌ناپذیر عطر و ادکلن زنانه معرفی و عرضه شد.

الیویر کرسپ (Olivier Cresp)؛ عطرساز مطرح و برتر جهانی، این ادوپرفیوم زنانه را با فن‌وحرفه و تجربه چند ساله خود برای کمپانی معروف عطر و ادکلن ولنتینو طراحی کرد تا طرفداران همیشگی این برند ایتالیایی، بار دیگر حرفی برای گفتن داشته باشند.

درواقع این عطر زنانه، یک سال پس از ارائه عطر معروف والنتینا، به عنوان نسخه جدید‌تر آن معرفی شد؛ با این تفاوت که روی شیشه آن یک گل بزرگ به جای سه گل کوچک نقش بسته و رنگ آن کمی تیره‌تر شده است. از طرفی رایحه عطر Valentina Assoluto هیجان انگیزتر و طبیعی‌تر از سری قبل خود طراحی شده؛ طوری که به نسخه اصلی خود ارزشی دو چندان بخشیده است.

کمپین تبلیغاتی این عطر پرسروصدا، با حضور مدل معروف؛ فرژا بها اریچسن (Freja Beha Erichsen) و با رهبری دیوید سیمز (David Sims) انجام شد و فروش و محبوبیتش را به طرز عجیبی بالا برد. از نظر الیویر کرسپ؛ این عطر اغواکنندگی بیشتری نسبت به بقیه عطرهای این سری والنتینا خواهد داشت و رایحه آن یادآور روزهای پرخاطره ایتالیا می‌باشد. در ترکیب این عطر، آکوردهای خاکی، گل‌های سفید و وانیلی دائما با یکدیگر در جدال و کش‌وقوس هستند که در نهایت آکوردهای خاکی بر آن‌ها چیره می‌شود و رایحه‌ای گرم و شیرین می‌آفریند.

به طور کلیمی‌توان گفت؛ قارچ دنبلان اصلی‌ترین کاراکتر والنتینا اسولوت است که در پس زمینه نت‌های غالب گل‌دار عرض اندام می‌کند. در لحظات پایانی نت نعناع هندی که برای به غنا رساندن نت‌های گلی اضافه شده است، وظیفه خود را به بهترین شکل انجام می‌دهد.Valentina Assoluto با ذات گرم و شیرینش، یکی از هوس انگیزترین عطرهای پاییزی است که در سردترین و بارانی‌ترین شب‌های سال، لحظه شیرین خوشی‌ها و خنده‌های دوستی در دوران نه‌چندان دوررا برای‌تان تداعی می‌کند.

با اسپری کردن مقداری از این ادوپرفیوم زنانه روی نواحی نبض‌دار گردن یا لباس‌تان، رایحه‌ای ملموس و مشخص از نت نافذ قارچ دنبلات در کنار ترنج و هلو را استشمام می‌کنید. بوی گیرا و تند رایحه این نت در اولین لحظات حسی سرشار از استقلال، توانمندی و نفوذ زنانه را در وجود شما سرازیر می‌کند.

پس از مدتی یواش‌یواش نت‌‌های میانی جای نت‌ ابتدایی را گرفته و خیلی آرام شروع به ظاهر شدن می‌کنند. رایحه نت‌های میانی Valentina Assoluto، از نت‌های گل‌دار و مشخص گل مریم، گل یاسمن سفید و وانیل تشکیل شده که با رقص لطیف و هنرمندانه خود مشام شما را نوازش می‌کنند. استشمام رایحه این نت‌ احساس امیدواری، رهایی و صمیمیت فراوانی را به شما منتقل کرده و علاوه بر آن وجودتان را مملو از آرامش خاطر می‌کند.

و اما در نهایت، نت‌های‌ پایانی سریعا خود را به جای نت‌های‌ میانی ظاهر می‌کند. رایحه نت‌های‌ پایانی این ادوپرفیوم زنانه از کنار هم قرار گرفتن نت‌های دل‌نواز و تند چوب سدر، نعناع هندی و خزه درخت بلوط تشکیل شده است که در دوام پخش بوی عطر تاثیر زیادی دارند. استشمام رایحه این نت‌ها در انتها شیرینی عطر را کاهش داده و به مراتب قدرت تمرکز و سبک‌بالی وصف‌ناپذیری را به شما منتقل می‌کند.

در پایان اینمقاله امیدواریم که عطرهای معرفی شده به اندازه کافی مورد پسند و تایید شما قرار گیرند. می توانید در این لیستبهترین عطر پاییزی 2021 را مطابق با سلیقه و سبک خود انتخاب نمایید. اگر شما هم از هر یک از این عطرهای زنانه پاییزیاستفاده کرده‌اید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید و حتما نظراتتان را برای ما ارسال کنید.همچنین می‌توانید برای خرید هر کدام از این عطرهابه فروشگاه اینترنتی ریحا مراجعه کرده و عطر مورد پسندتان را در آن جا پیدا کنید.

۱۵۱,۰۱۵
محصولات مرتبط
اینسولنس ادو پرفیوم زنانه گرلنGuerlain 
۳۱,۱۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
لا ویسته بل له ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome 
۱۷,۲۸۲,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
+۴
تنوع
سکری فایس فور هر ادو پرفیوم زنانه اجملAjmalامکان ارسال فوری
۹۰۹,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
الین ادو پرفیوم زنانه تیری موگلرThierry Mugler تخفیف ویژه
۸,۸۵۳,۰۰۰ تومان۷,۱۵۸,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر قدیم
۳۰ میل
عطر
+۳
تنوع
گود گرل ادو پرفیوم زنانه کارولینا هرراCarolina Herrera 
۱۱,۲۹۹,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۸۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
کریستال نویر ادو پرفیوم زنانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۷,۱۴۷,۰۰۰ تومان۴,۵۸۹,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر قدیم
۵ میل
دستریز
لالیک لی پارفیوم -لالیک له پارفوم ادو پرفیوم زنانهLaliqueامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲,۸۸۰,۰۰۰ تومان۲,۰۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۴.۵ میل
مینیاتوری
لانویت ترزور- ترسور ل نویت ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome تخفیف ویژه
۱۰,۷۳۱,۰۰۰ تومان۹,۴۰۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
ترزور میدنایت رز ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome تخفیف ویژه
۹,۸۵۱,۰۰۰ تومان۶,۶۰۹,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
مون گرلن ادو پرفیوم زنانهGuerlain تخفیف ویژه
۷,۴۷۹,۰۰۰ تومان۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
لیبر اینتنس ادو پرفیوم زنانه ایوسن لورنYves Saint Laurent - YSL تخفیف ویژه
۹,۹۴۴,۰۰۰ تومان۷,۹۳۵,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۲ میل
سمپل
لا پانتیر پارفوم - لا پندر پارفوم پرفیوم زنانه کارتیهCartier 
۷,۹۶۴,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۲ میل
سمپل
۱.۵ میل
سمپل
کریستال نویر ادو تویلت زنانه ورساچهVersace 
۴,۲۹۹,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
ادیکت ادوپرفیوم 2014 زنانه دیورDior تخفیف ویژه
۱۱,۴۶۴,۰۰۰ تومان۸,۹۶۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
فلاور بمب ادو پرفیوم زنانه ویکتور اند رالف ویکتور اند رولفViktor & Rolf تخفیف ویژه
۸,۹۳۷,۰۰۰ تومان۶,۵۹۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۲۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پویزن گیرل ادو پرفیوم زنانه دیورDior تخفیف ویژه
۱۳,۲۷۵,۰۰۰ تومان۹,۱۷۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
دیور ادیکت ادو تولیت زنانهDior 
۸,۷۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اس ای ادو پرفیوم زنانه جورجیو آرمانیGiorgio Armani 
۱۳,۹۰۲,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۷ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
آمیتیس اکسکیوز ادو پرفیوم زنانه لالیکLalique تخفیف ویژه
۳,۵۱۸,۰۰۰ تومان۲,۰۰۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :سارا قادری

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
عطرهای پاییزی چه تفاوتی باعطرهای تابستانی دارند؟
پاسخ:

قطعا عطری که برای تابستان استفاده می‌شود با عطر مخصوص پاییز یا زمستان، فرق دارد. با کوتاه‌تر شدن روزها و خنک‌تر شدن هوا در فصل پاییز لازم است که عطرهای خنک و ملایم تابستانی خود را کنار بگذارید و متناسب با استایل فصل جدید، از بهترین عطر پاییزی با رایحه گرم‌تر و تند استفاده کنید. 

بهترین عطر پاییزی چیست و چه رایحه ای دارد؟
پاسخ:

بهترین عطر پاییزی معمولا نت‌های گرم زمینی، ادویه و چوب در خود دارد. همچنین نت‌های شرقی تند مثل عنبر و عود، رایحه تند و غلیظ نوشیدنی‌ها مثل قهوه و الکل و حتی چرم، از دیگر نت‌های غالب و پرکاربردی است که در فرمولاسیون ساختاری بهترین عطر مردانه پاییزی و بهترین عطر زنانه پاییزی  دیده می‌شوند. 

عطر زنانه مون گرلن چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

عطر زنانه جدید مون گرلن (Mon Guerlain)، به تعریف امروزیِ زنانگی ادای احترام می‌کند و به منظور ادای احترام به روح قدرتمند، آزاد و جذاب زن امروزی ارائه شده است. این عطر نماد بانویی است زیبا، پراحساس، عاشق و در عین حال جدی و جاه‌طلب که از قرار گرفتن در چارچوب‌های اجباری بیزار است و محدودیت‌ها را به چالش می‌طلبد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۵۱,۰۱۵ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید