یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
تفاوت پودر بیک و پودر فیکس: +12 فرق پودرهای صورت و پنکک

تفاوت پودر بیک و پودر فیکس: +12 فرق پودرهای صورت و پنکک

معمولا همه ما برای شروع میکاپ ابتدا به سراغ پوستمان می‌رویم تا باصاف و یکدست کردنآن جلوه بهتری به پوستمانببخشیم.برای این که بتوانیم پوست خوب و زیبایی داشته باشیم تادر کنار دیگر اجزا صورت همچون الماس بدرخشد، به پوشش حرفه‌ای و مناسبی از پودرهای استاندارد آرایشی احتیاج داریم.

در واقع استفاده از کرم پودر بخش جدایی ناپذیر فرآیند میکاپ خانم‌ها و دختران مشکل پسند است که در انتخاب نوع آن باید نهایت دقت را به خرج بدهند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با معیارهای مهم و اصولی در انتخاب این ابزار آرایشی پرکاربرد آشنا کنیم. همچنین بعد از مطالعه این مقاله بهتفاوت پودر بیک و پودر فیکس پی خواهید برد.

پودر صورت یا پنکک چیست؟

تفاوت پودر بیک و پودر فیکس

پودر صورت چیست ؟ پودر صورتیا همان پنککبه طور معمول برای تثبیت کردن آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد، که با هر بار استفاده، با گرفتن برق پوست، مانع از مشخص شدن چربی روی پوست می‌شود و به طبیعی جلوه دادن آرایش کمک می‌کند. در واقعاین پودرهای فشرده شده، چربی‌های اضافه‌ای را که در ئوست ترشح نی‌شوند، جذب کرده و ظاهر مات و یکنواختی به آرایش شما می‌دهند.

امروزه با توجه به تنوع بالا لوازم آرایش موضوع کمی پیچیده شده است و انواع و اقسام پودرهای آرایشی موجود در بازار ممکن است شما را گیج کرده باشد و ندانید که کدام مدل برایتان مناسب‌تر است! ما در ادامه چند نمونه از پنکک‌های شناخته شده و پرطرفدار از رنج قیمت‌های گران تا ارزان موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم؛

1-پنکیک نود ایر از برند دیور

خریدپنکیک نود ایر دیور

این محصول با فرمولاسیون ویژه خود، ظاهری نسبتا مات و جذاب به صورتتان می‌بخشد. این پودر به خطوط عمیق صورت وارد نمی‌شود و برخلاف بسیاری از پنکیک پودر‌های موجود در بازار، در بعضی از مناطق گیر نمی‌افتد. این پودر می‌تواند لایه براق نامطلوب موجود بر روی پوست ‌های چرب را پوشانده و پن‌هان کند.این پودر با ویتامین ‌ها و مواد معدنی فرموله شده است. این ترکیب به کاهش جذب سموم در پوست و محافظت از آن در برابر عوامل خارجی کمک می‎کند.

همچنین این پودر یک اثر تثبیت کننده عالی دارد. پس از چندین بار استفاده از آن، متوجه می‌شوید کهتا مدت زیادی نیاز به تمدید ندارد و در مهمانی ‌های طولانی شبانه، اثر خود را بر روی پوست حفظ می‌کند. استفاده از این پودر به عنوان پایه ای برای آرایش توصیه نمی‌شود، زیرا بسیار سبک است و تمام نقایص پوست را پوشش نمی‌دهد. بهتر است که از یک کرم به عنوان پایه صورت خود استفاده و از این پنکیک در مرحله آخر و بعد از اعمال کرم پایه و به منظور تکمیل آرایش خود استفاده کنید.

2-‫پنککمینرال از برند نوت

خرید‫پنککمینرالنوت

پنکک مینرال نوت با ایجاد پوششی مخملی و طبیعی، پوست را صاف و یکدست می‌سازد و نمای زیبایی به چهره می‌بخشد. همانطور که از نام این محصول مشخص است، در ترکیب این پنکک نوت از مواد معدنی مانند کلسیم، روی و منیزیم استفاده شده که فواید زیادی برای پوست دارند و موجب نرمی و لطافت، شفافیت و درخشندگی پوست و افزایش زیبایی طبیعی آن می‌شوند. هچنین این پنکک حاوی ویتامین E است که به شادابی و لطلفت بیشتر پوست کمک می‌کند و از آن در برابر رادیکال‌های آزاد حفاظت می‌کند.

این پنکک به دلیل داشتن مواد معدنی، پوست را تحریک نمی‌کند و برای پوست‌های حساس یا آکنه‌دار مناسب است. از طرفی جلبک دریایی موجود در این پنکک فواید مراقبتی برای پوست دارد ویتامین E در ترکیب این محصول علاوه بر جلوگیری از خشکی پوست، از آن در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کند و موجب صافی و درخشندگی بیشتر آن می‌شود.‬‬ این پنکک نوت با بافت نرم و ابریشمی خود حتی با یک بار استفاده پوشش بالا و یکدستی را ایجاد می‌کند و نمایی طبیعی به چهره می‌بخشد. همچنین این محصول فاقد پارابن و مورد تایید متخصصان پوست است.

3-پنکیک سری پرشوس از برند شون

خرید پنکیک سری پرشوس شون

پنکیک سری پرشوس شون دارای بافتی سبک و نرم است که سبب افزایش اثر بخشی آن شده است. این پنکک با وجود عصاره روغن جوانه گندم در فرمولاسیون خود، خاصیت نرم کنندگی و آبرسانی فوق العاده ای نیز دارد. این محصول خطوط صورت را کاهش داده و پوششی یکنواخت و یکدست روی پوست ایجاد می کند. ماندگاری این پنکک بسیار زیاد بوده و ظاهری طبیعی به پوست می بخشد.

البته اگر پوستی خشک دارید، بهتر است قبل از استفاده از پنکک از مرطوب کننده استفاده کننید. پنکک شون همچنین برای پوست های چرب و مختلط نیز مناسب است زیرا پوست را مات کرده و مانع از برق زدن پوست می شود. پنکیک سری پرشوس شون بافتی بسیار نرم و لطیف دارد که سبب پوشاندن لک ها و عیوب پوست می‌شود و به وسیله آن،آرایشروی پوست تیکه تیکه یا ماسیده نمی شود.

کرم پودر چیست؟

پودر صورت یا پنکک چیست؟

کرم پودر یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ابزارهای آرایشی است که بدون آن آرایش بی معنا می‌شود، به این دلیل که کرم پودر به عنوان زیرساز عمل می‌کند و یک زیرسازی خوب باعث درخشیدن پوست می‌شود. هدف اصلی در استفاده از کرم پودر، یکنواخت کردن سطح پوست است، به این صورت که یک لایه از کرم به رنگ‌های متنوع از تیره تا روشن روی پوست زده می‌شود و سطح پوست را کاملا صاف و یکدست می‌کند.

کرم پودرها در واقع جزء مکمل میکاپ هستند ولی این نکته را در نظر داشته باشید که کرم پودر هم مانند تمام مواد آرایشی دیگر با هر نوع پوستی سازگار نیست و باید در انتخاب نوع آن مراقب باشید. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این محصولاتمقالهکرم پودر چیست؟ را مطالعه بفرمایید. در ادامه شما را باچندنمونه از کرم‌پودرهای مطرح در بازار با سه رنج قیمتی تقریبا گران،متوسط و ازرانآشنا می‌‌کنیم؛

1-کرم پودر ایدول اولترا ور اس پی اف 15 از برندلانکوم

خریدکرم پودر ایدول اولترا ور اس پی اف 15 لانکوم

کرم پودر ایدول اولترا ور اس پی اف 15 لانکوم محصولی تخصصی و با کیفیت از برند معروف لانکوم است که می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. این کرم پودر با ترکیبات عالی خود پوست شما را تغذیه می‌کند و آبرسان و مر طوب کننده پوست شما نیز است. از طرفی این محصول در حد متوسطی از پوست شما در برابر اشعه‌های خورشید مراقبت می‌کند. ماندگاری این کرم پودر روی پوست شما تا 24 ساعت است و جزء محصولات با دوام محسوب می‌شود.

شما با هر نوع پوستی می‌توانید با خیال راحت از این محصول استفاده کنید و نگران ایجاد جوش یا حساسیت روی پوست خود نباشید. البته با توجه به اینکه کرم پودر ایدول اولترا ور اس پی اف 15 لانکوم فاقد چربی است برای پوست‌های مختلط و چرب انتخاب مناسب‌تری است.این کرم پودر در نظرسنجی‌های مختلف یکی از بهترین کرم پودرهای دنیا لقب گرفته است و سالانه فروش زیادی دارد.

2-کرم پودر مدل ادونس لیفت از برند پبر رنه

خریدکرم پودر مدل ادونس لیفت پبر رنه

کرم پودر لیفت پیر رنه از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که باعث سفت شدن پوست صورت می‌شود. در نتیجه افتادگی پوست صورت را به حداقل می‌رساند. این ویژگی برای خانم‌هایی که سن بالایی دارند و صورتشان چین و چروک بسیاری دارد، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. کرم پودر ادونس لیفت پیر رنه پوست صورت را در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می‌کند. چرا که این محصول حاوی مواد محافظت‌کننده از پوست است.

این ویژگی باعث می‌شود تا پوست صورت دچار لکه‌های ناشی از آفتاب‌سوختگی نشود. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کرم پودر پیر رنه مدل ادونس لیفت حاوی عصاره گیاهی است. به طوری که استفاده از آن مانند یک بوتاکس عمل می‌کند و بعد از استفاده رنگ چهره شما یکنواختی خاصی به خود می‌گیرد. این محصول حاوی ویتامین E و A است و خاصیت نرم‌کنندگی برای پوست دارد وفاقد هرگونه مواد مضر مانند پارابن است.

3-کرم پودر مات بلک دایمونداز از برند مای

خریدکرم پودر مات بلک دایمونداز مای

کرم پودر مات بلک دایموند مای برای پوست‌های چرب طراحی و تولید شده است. اصلی‌ترین مشکلی که افراد با پوست چرب با آن مواجه هستند، درخشش و براقی بیش از حد پوست در اثر ترشح سبوم است. این درخشش سبب چرب به نظر رسیدن و غیر طبیعی شدن چهره می‌گردد. این کرم پودر مانع از براق شدن پوست می‌شود و منافذ پوست را محو می‌کند و می‌پوشاند. کرم پودر مات بلک دایموند مای در مقابل رطوبت نیز بادوام است و درخشندگی پوست را جذب می‌کند و نمایی مات به پوست می‌بخشد.

کنترل چربی و درخشندگی پوست در کرم پودر مات بلک دایموند مای توسط سبومین انجام می‌شود. این محصول همچنین با کنترل چربی، از به وجود آمدن جوش و آکنه روی پوست جلوگیری می‌کند.کرم پودر مات بلک دایموند مای نسبت به کرم پودرهای معمولی سبک‌تر است و روی پوست چربی و سنگینی به وجود نمی‌آورد. کرم پودر مات بلک دایموند مای دارای اس پی اف است که سبب محافظت از پوست شما در مقابل خورشید می‌شود. در ضمن بافت این کرم پودر نرم و مخملی است.

چرا به پودر صورت و پنکک خوب احتیاج داریم؟

پودر صورت چیست

خاصیت اصلی پودرها جلوگیری از چرب شدن پوست و برق افتادن آن مخصوصا در نواحی پیشانی و بینی است که اکثر افراد با آن درگیرند و از این اتفاق ناخوشایند شکایت دارند. زمانی که روی کرم پودرتان از پودر استفاده می‌کنید این کار باعث فیکس شدن کرم پودر روی پوست صورت و جلوگیری از ریختن آرایش و خط افتادن آن می‌شود، همچنین پنکک خوببه مات شدن آرایش نیز کمک بزرگی می‌کنند.

پودرهای آرایشی بهترین بستر برای زدن رژگونه، کانتور، برنزر و هایلایتر را فراهم می‌کنندو شما می‌توانید آن‌هارا مستقیما روی کرم پودر خود بزنید. همچنین می‌توانید از پودر برای ثابت کردن انواع سایه چشم، مخصوصا سایه‌های کرمی استفاده کنید تا از ریختن و پخش شدن آن روی پلک‌ها جلوگیری کنید.

انواع پودر صورت

استفاده از انواع پودرها برای پوست مزایا و معایب متفاوتی دارد، که از جمله آن‌ها می‌توان به ایجاد بعد و حجم در نواحی خاصی از صورت و همچنین بستن منافذ و روزنه‌های روی پوست اشاره کرد. در ادامه چند پودر کاربردی که در آرایش‌های روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند را به شما معرفی می‌کنیم.

پودر بیک (Baking powder)

فرق پودر بیک و پودر فیکس

بیک کردن از بیک به معنای پختن گرفته شده است و یک تکنیک آرایشی جدید است که امروزه در میان میکاپ آرتیست‌ها محبوبیت بسیار زیادیپیدا کرده است. این تکنیک آرایشی به معنی زدن مقدار زیادی از پودر سفید رنگ یا با تن رنگ‌های روشن و گرم روی قسمت‌های چانه، زیر چشم، زیر خط رژ گونه و تی زون (متشکل از پیشانی، بینی، چانه و ناحیه اطراف دهان و چشم) است که برای فیکس کردن آرایش و گرفتن چربی اضافه پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زدن پودر بیک بعد از زدن کرم پودر و کانسیلر انجام می‌شود و باعث می‌شود که کرم پودر به خوبی روی پوست بنشیند و ماندگاری آن را افزایش می‌دهد، همچنین از ریختن، ماسیدن و خط افتادن آرایش نیزجلوگیری می‌کند. درگذشته این پودرها تنوع رنگی زیادی نداشتند و پوست‌های تیره رنگ با استفاده کردن از این پودرها حالت مصنوعی به خودشان می‌گرفتند، اما در چند سال اخیر و با پیشرفت و گسترده‌تر شدن صنعت لوازم آرایش می‌توان برای هر رنگ پوست از پودر بیک مناسب همان رنگ استفاده کرد.

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که تفاوت عملکرد پودر بیک با پرایمر در چیست؟ پرایمرها معمولا در مرحله اول آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربرد آن‌ها، آماده کردن پوست برای استفاده از کرم پودر است و همچنین باعث بسته شدن منافذ باز پوست می‌شوند. اما پودر بیک یا همان فیکساتور ضعیف از ریختن و ماسیدن آرایش جلوگیری می‌کند و مانع از ترشح چربی و براق شدن سطح پوست می‌شود.

پودر فشرده یا پنکک(Pressed Powder/Compact)

پودر فشرده یا پنکک

پودر فشرده یا پنککبه حالت جامد است و استفاده از آن نیاز به ظرافت خاص دارد و در دو نوع چرب و خشک موجود است.برای خرید پنکک باید نوع مناسب با پوست خود را انتخاب کنید و در استفاده از پنککحواس‌تان باشد که بیش از حد و چند لایه از آن را روی پوست‌تان نزنید و فقط با یک لایه نازک، روی پوست را پوشش دهید. پنکک هایا همان پودرهای فشرده نسبت به پودرهای غیرفشرده تنوع و رنگ‌بندی بیشتری دارند و همین امر، دست شما را در زمان انتخاب و خرید انواع پنکک آن‌ها باز می‌گذارد.

همچنین خرید انواع پنکک اهمیت زیادی دارد واستفاده از بهترین پنکک‌ بسیار آسان‌ است و نیاز به مهارت خاصی ندارد، در نتیجه برای مواقعی که زمان کافی برای آرایش کردن ندارید، گزینه مناسبی‌ به نظر می‌رسد. پنکک خوب به اندازه پودر فیکس قوی نیست اما می‌توانید با کمک آن کرم پودرتان را ثابت کنید تا از چربی زیاد پوست و برق زدن آن تا حدزیادی جلوگیری شود. برای خرید پنکک خوب با قیمت مناسب بهتر است پیش از خرید، درباره انواع برندهای قیمت مناسب و کیفیت هر یک از آن‌ها به اندازه کافی تحقیق کنید.

پودر فیکس (Fixed powder)

پودر فیکس

معمولا خانم‌ها از کمرنگ شدن، محو شدن و یا پاک شدن آرایشی که ساعت‌ها برای آن زحمت کشیده‌اند بیزارند و به همین دلیل به دنبال تثبیت کننده آرایش خوب هستند. برای ثابت کردن و ماندگاری بیشتر آرایش، شما احتیاج به یک پودر فیکس و یا ثابت کننده آرایشتان دارید. پودر فیکس یکی از قدیمی‌ترین پودرهای آرایشی است که به منظور از بین بردن چربی و برق پوست، بعد از زدن کرم پودر استفاده می‌شود.

پودر فیکس از دو طریق می‌تواند صورت شما را در برابر ریختن میکاپ و خراب شدن آرایش مقاوم کند. یکی ایجاد چسبندگی روی صورت است و دیگری بوجود آوردن حالتی که تمام فعالیت‌های طبیعی پوست را توقف کند. این پودر باعث افزایش ماندگاری آرایش می‌شود و در دو نوع سفید و رنگ پوست (بی‌رنگ) تولید می‌شود.

در مورد انواع پودر فیکس حواستان باشد از پودر فیکسی استفاده کنید که دارای ذرات ریز باشد تا به خوبی روی آرایش بنشیند و آرایش را یکدست کند. همچنین نکته بسیار مهم در استفاده از پودر فیکس آن است که پودر فیکس حاوی سیلیکا و زینک اکسید نباشد، چرا که این موضوع باعث سفید افتادن رنگ پوست در عکس‌ها می‌شود.

پودر فینیش (Finishing Powder)

پودر فینیش

پودر فینیش یک پودر طبیعی و خشک است. این پودر نه خیلی درخشان است، نه شفاف و به معنای واقعی زیبایی پوست صورت را چند برابر می‌کند. زمان استفاده از پودر فینیش معمولا بعد از پودر فیکس است تا خطوط چین و چروک و منافذ باز پوست را محو کند.

این پودر سفید رنگ است و بهترین گزینه برای مواقعی است که قرار است از شما عکاسی شود. میزان و نحوه پخش کردن پودر فینیش بر روی صورت بسیار اهمیت دارد، چرا که اگر با دقت و حوصله انجام نشود ممکن است به نظر برسد که از پودر بچه برای صورت استفاده کرده‌اید.

پودر اچ دی (HD Powder)

پودر اچ دی

اگر پوست چربی دارید و به دنبال استفاده از پودرهای سبک و با دوام هستید، پودر اچ دی بهترین گزینه است. این پودر به خاطر پوشش‌دهی بالا و بافت نرم و سبکی که دارد سطح پوست را کاملا صاف و یکدست می‌کند و یک مات کننده خوب آرایش است. در واقع می‌توان گفت پودرهای اچ دی همان پودرهای فینیش هستند.

با این تفاوت که پودر اچ دی نسبت به فینیش دارای بافت خیلی سبک‌تر است و حالت مایع دارد. پودرهای اچ دی زمانی تولید شدند که هنرمندان صنعت سینما و تلویزیون دریافتند که پودرهای دیگر در تصاویر گرفته شده با دوربین، بسیار سنگین و مصنوعی به نظر می‌رسند.

از چه رنگ پودری برای پوستمان استفاده کنیم؟

از چه رنگ پودری برای پوستمان استفاده کنیم

رنگ پودری که استفاده می‌کنید کاملا سلیقه‌ای است ولی این نکته را در نظر داشته باشید که پودرهای همرنگ پوست می‌توانند پوشش‌دهی بالاتری روی پوست ایجاد کنند و تمام عیوب پوست، به عنوان مثال حتی جای زخم را هم محو کنند. مزیت پودرهای سفید و نیمه شفاف در این است که به خوبی روی پوست پخش می‌شود و با هر رنگ پوستی سازگار است.

این پودرها به بهترین شکل برق و چربی سطح پوست را از بین می‌برند و روی صورتتان جا نمی‌گذارند. در استفاده از پودرهای سفید مراقب باشید، زیرا در صورتیکه به خوبی روی پوست پخش نشوند جلوه غیر طبیعی به صورتتان می‌دهند.

بهترین روش زدن پودر برای پوست‌های چرب و خشک

بهترین روش زدن پودر برای پوست‌های چرب و خشک

اگر پوستتان خشک است مطمئن شوید تمام قسمت‌های صورتتان را با کرم پودر مناسب پوشانده‌اید و بعد از پودر استفاده کنید. در استفاده از پودر برای نواحی حساس که پوست نازکی دارند و یا خشک‌تر از بقیه قسمت‌ها هستند مثل دور چشم‌ها بسیار دقت کنید و پودر اضافی باقی‌مانده روی سطح پوست را با کمک یک قلم و چند ضربه کوچک بردارید. اگر پوست چربی دارید، بهتر است از مقدار بیشتری از پودر برای نواحی که چرب‌تر هستند مانند پیشانی و بینی استفاده کنید و این قسمت‌ها را بیشتر با پودر بپوشانید.

می‌توانید فقط با استفاده از کمی پودر و پوشاندن لایه سبک و نازک در اطراف چشم آرایشتان را در تمام روز ماندگار کنید. زمانیکه آرایش چشمتان تمام شد با کمک یک قلم ظریف، پودر اضافی و کثیفی‌های ناشی از سایه و ریمل را پاک کنید تا میکاپی زیبا و تمیز داشته باشید. برای جلوگیری از چرب شدن و برق افتادن پوست صورت در طول روز می‌توانید وسایل مربوط به پودرتان را همراه خود داشته باشید.

تفاوت پودر بیک و پودر فیکس

تثبیت کننده های آرایشی زیادی در بازار موجود هستند که در بالا تعدادی از آنها را معرفی کردیم. اما دو نوع اصلی برای تثبیت کردن آرایش در بینپودرهایصورت، پودر بیک و پودر فیکس هستند که دارای مارک ها وبرندهایمختلفی می باشند. اما سوالی که ذهن اکثر افراد را درگیر می کند این است که فرق پودر فیکس و پودر بیک چیست؟

  • پودر بیک رنگدانه های سفید دارد برخلاف پودر فیکس که دارای رنگدانه های متنوع است.
  • پودر بیک در زیر چشم، خط خنده، چانه ، اطراف بینی و پیشانی زده می شود.
  • بعد از اعمال پودر بیک روی پوست خود لازم است بین 5 تا 15 دقیقه صبر کنید سپسپودرهایاضافی را از روی پوست خود تمیز کنید.
  • تمیز کردن اضافی پودر بیک از روی صورت سبب می شود پوستتان بیش از حد سفید نشود.
  • پودر بیک و پودر فیکس به داشتن آرایش مات روی پوست کمک می کنند بدون اینکه خطوط صورت را نمایان سازند.
  • پودر بیک قبل از فیلم برداری یا عکاسی استفاده می شود و سبب مات شدن پوست شده و مانع از براق شدن پوست زیر نور می گردد.
  • پودر فیکس خواص ماندگار کردن آرایش صورت را دارد.
  • بعد از آخرین مرحله آرایش روی پوست اعمال می شود تا حالتی مخملی و مات به پوست ببخشد.
  • طرز استفاده از پودر فیکس نیز از پودر بیک متفاوت است. بدین صورت که پودر فیکس روی کل صورت زده می شود و باید براش آرایشی را به پودر آغشته کنید و روی صورت به شکل ضربه ای اعمال کنید.

سعی کردیم در این مقاله در مورد انواع پودر و کاربردهای هر کدام اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. حالا در ادامه مطالب گفته شده قصد داریم تا شما را با چند نمونه از انواع پودرهای فیکی، بیک و فشرده شده موجود در بازار آشنا کنیم. پس همچنان با ما همراه باشید؛

1-پودر فشرده صورت از برند پیر رنه

خریدپودر فشرده صورتپیر رنه

اگر شما هم برای کانتورینگ به دنبال یک محصول باکیفیت و مرغوب می‌گردید، پودر فشرده صورت برند پیر رنه بهترین انتخاب برای شما است. این محصول بی‌نظیر در 7 رنگ متنوع برای انواع طیف رنگی پوست به بازار عرضه شده است. پودر فشرده صورت پیر رنه ماندگاری خوبی بر روی پوست صورت شما دارد؛ بنابراین تعریق، رطوبت پوست و ... باعث پاک شدن آن نمی‌شود. چرا که بعد از زدن تمامی پودر به خوبی جذب پوست شما می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های مثبت پودر فشرده صورت برند پیر رنه، پیگمنت بالای این محصول است. بدین معنا که این محصول رنگدانه بسیار غنی دارد؛ بنابراین استفاده مقدار کمی از آن باعث می‌شود تا نتیجه‌ی مورد دلخواه از آن بگیرید. از طرف دیگر رنگدانه قوی این محصول، پوست شما را یکدست می‌کند و نمایی مات‌گونه به آن می‌بخشد.

استفاده از برخی پودرهای فشرده صورت باعث ایجاد جوش‌ می‌شود. اما فرمولاسیون استفاده شده در این محصول هیچ‌گونه حساسیت پوستی برای شما ایجاد نمی‌کند. در نتیجه اگر پوست حساسی دارید استفاده از پودر فشرده صورت برند پیر رنه را به شما پیشنهاد می‌دهیم. پودر فشرده صورت برند پیر رنه فاقد چربی است و حالت ماسیدگی به صورت شما نمی‌دهد. در نتیجه بعد از استفاده احساس سبکی بر روی پوست صورت خود خواهید داشت.

2-پودر تثبیت کننده از برند کلارنس

خریدپودر فیکساتور کلارنس

پودر تثبیت کننده کلارنس حاوی عصاره‌ی مواد معدنی و گیاهان است که یک پودر تثبیت کننده‌ی بسیار سبک است، پوشانندگی مناسبی را فراهم می‌کند و در نهایت ظاهر مات و زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول عاری از سولفات است و به پوست تان آسیبی نمی‌زند. این محصول ناخته شده هر آنچه از یک پودر تثبیت کننده انتظار دارید را دارد.

فرمولاسیون عاری از چربی برای تمام انواع پوست مناسب است و برس مخصوص که به همراه این محصول عرضه می‌شود به طور اختصاصی برای استفاده‌ی بدون نقص و تاثیر طبیعی روی پوست طراحی شده است. می‌توانید تصمیم بگیرید که پوشانندگی کرم پودر کم یا متوسط باشد. در ساخت این محصول از ترکیب منحصر به فرد عناصر معدنی و گیاهی استفاده شده که در مقابلهبا رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌ها موثر هستند.

3-پودر بیک ایزی از برند هدی بیوتی

خریدپودر بیک ایزی از برند هدی بیوتی

پودر بیک هدی بیوتی به شما کمک می‌کند تا آرایش یکدست، بی عیب و نقص و ماندگارتری داشته باشید. برتری پودر فیکس کننده آرایش Huda Beauty بیوتی نسبت به اسپری تثبیت کننده این است که امکان فیکس کردن سایه و رژلب را هم ممکن می‌سازد.این محصول برخلاف بسیاری از برندهای دیگر پوست شما را خشک و پوسته پوسته نمی‌کند.استفاده درست از این محصول آرایشی باعث می‌شود که آرایش شما برای ساعت‌های طولانی، درست مانند همان لحظه اول بی عیب و نقص و جذاب به نظر برسد.

امتیاز ویژه استفاده از پودر فیکس کننده Huda Beauty این است که پوست شما را مخملی و صاف می‌کند و این می‌تواند در زیبایی چهره شما نقش بسزایی داشته باشد. همچنین به صورت یکنواخت با پوست ترکیب شده و با کنترل چربی آن مانع از ریختن آرایش می‌شود.از پودر بیک هدی بیوتی برای فیکس کردن آرایش تمام قسمت‌های صورت می‌توان استفاده کرد. با این حال استفاده از پودر تثبیت کننده برای نواحی مانند خطوط خنده، زیر چشم‌ها، زیر خط رژگونه و منطقه T (پیشانی، بینی، اطراف دهان و روی چانه) مناسب است.

3-پودر برنزه کننده از برند اورلن

خریدپودر برنزه کننده اورلن

به کمک پودر برنزه کننده می‌توانید چهره خود را برنز کنید و رنگ پوست تان را چندین درجه از حالت طبیعی خود تیره تر نمایید. این محصول تاثیر زیادی بر رنگ پوست شما دارد، به طوریکه با تهیه مناسب‌ ترین و بهترین برنز کننده نه تنها به زیبایی چهره خود‌‌ می‌افزایید، بلکه آرایشی به مراتب حرفه ‌ای ‌تر خواهید داشت. این برنزرها حس خوبی به شما‌‌ می‌‌دهند و چهره ‌ای طبیعی و بدون لک برای شما ایجاد‌‌ می‌کنند.

پودر برنزه کننده‌‌ اورلان یکی دیگر از محصولات این کمپانی است که به سبب دارا بودن اسید هیالورونیک در کنار خاصیت برنزه کنندگی خود، باعث رطوبت رسانی پوست شده و آن را به طور طبیعی مات‌‌ می‌کند. این محصول یک انتخاب عالی برای خانم‌‌های سخت ‌گیر است که دوست دارند بدون سولاریوم یا حمام آفتاب پوست برنزی داشته باشند.

این محصول، خیلی ایمن تر از سولاریوم است و سریعا شما را به رنگ پوست دلخواه تان‌‌ می‌رساند. از آن جا که این محصول نتیجه ماتی به پوست تان‌‌ می‌بخشد‌‌ می‌توانید از آن به عنوان کانتورینگ نیز استفاده کنید (کانتورینگ باعث‌‌ می‌‌شود که زیبایی‌‌‌های چهره شما بیشتر و بهتر نمایان شود). این برند فرانسوی دارای کیفیت ساخت بالا و تشکیل شده از مواد اولیه غیر مضر است.

امیدواریم این اطلاعات راهگشای شما در انتخاب پودر مناسب پوستصورتتان باشد.شما می‌توانید با کلیک روی هایلایت اسم محصول مورد علاقه‌تان، آن را در فروشگاه ریحا جستجو کردهو از طریق سفارش آنلاین خریداری کنید.در نهایت پیشنهاد می‌‌کنیم اگر شما هم نکته‌‌ سودمندی در مورد انواع پودرها دارید در قسمت نظرات برای ما و دیگر مخاطبان ریحا به اشتراک بگذارید.

۱۶۱,۷۴۱
محصولات مرتبط
پودرفیکس سیترایCitray 
۳۱۴,۰۰۰ تومان
شماره401
شماره401
شماره 301
شماره 301
×شماره 303
شماره 303
+۵
تنوع
اسپری فیکساتور آرایش فیکس پلاس مکMac 
۴,۰۲۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
۳۰ میل
۱۳ میل
+۱
تنوع
اسپری فیکس هدی بیوتیHuda Beauty 
۳,۲۳۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
پودر بیک هدی بیوتیHuda Beauty 
۴,۱۵۹,۰۰۰ تومان
Sugar Cookie
Sugar Cookie
Cupcake
Cupcake
Pound Cake
Pound Cake
+۶
تنوع
پودر تثبیت کننده اور مات کلارنسClarins 
۵,۷۳۹,۰۰۰ تومان
01 - Universal light
01 - Universal light
03 Translucent Deep
03 Translucent Deep
02 - Universal medium
02 - Universal medium
پودر فیکس بی بی بیک هدی بیوتیHuda Beauty 
۲,۸۷۵,۰۰۰ تومان
Pound Cake
Pound Cake
Banana Bread
Banana Bread
Blondiie
Blondiie
+۲
تنوع
پودر فیکس ستینگ آناستازیاanastasia 
۷,۰۱۵,۰۰۰ تومان
Deep Peach
Deep Peach
Vanila
Vanila
Translucent
Translucent
+۲
تنوع
پودر فیکس مدل کالرز لاکچری بن نایben nye 
۱,۸۴۹,۰۰۰ تومان
banana luxury
banana luxury
×white
white
نویسنده :سحر غیاثی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
چرا به پودر صورت و پنکک خوب احتیاج داریم؟
پاسخ:

خاصیت اصلی پودرها جلوگیری از چرب شدن پوست و برق افتادن آن مخصوصا در نواحی پیشانی و بینی است که اکثر افراد با آن درگیرند و از این اتفاق ناخوشایند شکایت دارند. زمانی که روی کرم پودرتان از پودر استفاده می‌کنید این کار باعث فیکس شدن کرم پودر روی پوست صورت و جلوگیری از ریختن آرایش و خط افتادن آن می‌شود، همچنین پنکک خوب به مات شدن آرایش نیز کمک بزرگی می‌کنند.

فرق پودر فیکس و پودر بیک چیست؟  
پاسخ:

پودر بیک رنگدانه های سفید دارد برخلاف پودر فیکس که دارای رنگدانه های متنوع است.  پودر بیک در زیر چشم، خط خنده، چانه ، اطراف بینی  و پیشانی زده می شود. 

پودر صورت یا پنکک چیست؟
پاسخ:

پودر صورت یا همان پنکک به طور معمول برای تثبیت کردن آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد، که با هر بار استفاده، با گرفتن برق پوست، مانع از مشخص شدن چربی روی پوست می‌شود و به طبیعی جلوه دادن آرایش کمک می‌کند. در واقع این پودرهای فشرده شده، چربی‌های اضافه‌ای را که در ئوست ترشح نی‌شوند، جذب کرده و ظاهر مات و یکنواختی به آرایش شما می‌دهند.

پنکیک نود ایر از برند دیور چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

این محصول با فرمولاسیون ویژه خود، ظاهری نسبتا مات و جذاب به صورتتان می‌بخشد. این پودر به خطوط عمیق صورت وارد نمی‌شود و برخلاف بسیاری از پنکیک پودر‌های موجود در بازار، در بعضی از مناطق گیر نمی‌افتد. این پودر می‌تواند لایه براق نامطلوب موجود بر روی پوست ‌های چرب را پوشانده و پن‌هان کند. این پودر با ویتامین ‌ها و مواد معدنی فرموله شده است. این ترکیب به کاهش جذب سموم در پوست و محافظت از آن در برابر عوامل خارجی کمک می‎کند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۶۱,۷۴۱ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید