یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
عطر و ادکلن با بوی گل یاس [مردانه / زنانه] اپدیت 1400

عطر و ادکلن با بوی گل یاس [مردانه / زنانه] اپدیت 1400

رایحه یاس سفید یا بنفش، یکی از آرامش‌بخش‌ترین و خوش‌بوترین نت‌هایی است که در صنعت عطرسازی به کار می‌رود ودر بعضی از عطرهای زنانه دیده می‌شود. بوی نت یاس کاملا ملموس و شناخته شده است و بیشتر عطر و ادکلن‌ هایی که دارای رایحه یاس هستند به رنگ صورتی، بنفش و یا طلایی هستند؛ از همین جهت تشخیص آن‌ها تا حدی ساده‌تر از بقیه عطرها است. در این مقاله تصمیم گرفتیم چند عطر با بوی گل یاس و ادکلن با بوی گل یاس را به شما عزیزان معرفی کنیم.

از دیدگاه علم روانشناسی اغلب عطرهایی که دارای آکوردهای گلی در ساختار خود‌ هستند، حس آرامش خاطر و سرزندگی فراوانی را در وجود افراد زنده کرده و تاثیر بسیار مثبتی در روحیه آن‌ها می‌گذارد. یاس‌ها به شکل درختچه‌هایی هستند که به صورت تجاری برای تولید عطرهای گلی و روغن‌های ضروری، پرورش داده می شوند. نت یاس از لحاظ اهمیت در صنعت عطرسازی، بعد از گل یاس قرار دارد و علاوه بر این میزان پخش بو و ماندگاری عطرهایی که رایحه گلی دارند نیز بسیار زیاد است.

از آنجایی که عطر یاس در زمینه پزشکی، خاصیت تقویت‌کنندگی اعصاب و جوان‌کنندگی دارد و به مراتب حس آرام‌بخشی و تعلق خاطر عجیبی را در وجود هر فرد زنده می‌کند. به دنبال تمامی موارد و نکاتگفته شده؛ عطرهای گل‌دار با بوی غالب یاس، تا به امروز مورد توجه و استقبال بسیاری از آقایان و خصوصا خانم‌های شیک پوش و خوش سلیقه قرار گرفته است.

در ادامه این مقاله شما را با 5 عطر زنانه و همه‌پسند با نت نافذ و گیرای یاس و یک ادکلن مردانه با بوی گل یاسمعرفی می‌کنیم تا به کمک رایحه دل‌نواز و نشا‌ط‌آور آن‌ها روزی خاطره‌انگیز و پرهیاهو را برای خود بسازید. پس با ما همراه باشید.

1- ادوپرفیوم گوچی بلوم (Gucci Bloom EDP)

ادوپرفیوم گوچی بلوم

خرید عطرگوچی بلوم

ادوپرفیوم زنانه Bloom، عطری ملایم و شیرین است، که کمپانی ایتالیایی عطر و ادکلن گوچی، آن را در سال 2017 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه کرده است. رایحه این عطر توسط عطرساز معروفی به نام آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) طراحی شده و به دلیل رایحه قالب و تک بعدی حاصل از گل مریم و گل یاس بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این عطر در واقع ادای احترامی است به گل‌های سفید و به خصوص ترکیب عطر گل‌های یاس و مریم که یکی از ترکیب‌های محبوب دردنیای عطر سازی به حساب می‌آید. رایحه این عطر معتدل به دلیل دارا بودن نت قالب یاس، بسیار آرام بخش و ضد استرس است و برای افرادی که تحت شرایط روحی دشوار قرار دارند، می‌تواند بسیار اثرگذار باشد. ادکلن بوی گل یاس می‌تواند از افت روحیه شما جلوگیری کند و انرژی کافی را برای ادامه دادن زندگی در روزهای ناامید کننده در وجودتان روشن کند. یاس به شارژ مجدد روحیه شما در طول روزهای بعد یا پس از آن کمک می‌کند. رایحه این ادوپرفیوم از برند محبوب عطر گوچی بر بستری پودری قرار گرفته و عطری ظریف، سبک و شفاف به حساب می‌آید. در واقع گوچی بلوم برای خانم‌هایی مناسب است، که به رایحه‌های گلی علاقمند هستند و اگر از رایحه گل یاس و مریم لذت ببرند، واقعا این عطر معتدل زنانه برای‌شان ایده آل است. عطر زنانه ایتالیایی گوچی بلوم با رایحه خاصی حاصل از نت گیاهان سبز، گل مریم، گل یاس، گل پیچ امین الدوله و وانیل، شما را به باغی از گل‌های معطر دعوت می‌کند. نت اولیه این ادوپرفیوم زنانه ظریف و دوست داشتنی از گوچی، ترکیبی پرتقال و نت گیاهان سبز است، که در نت میانی به رایحه‌ای گلی، حاصل از ترکیب گل مریم، گل یاسمن سفید و گل پیچ امین‌الدوله تبدیل می‌شود. عمق شیرینی این عطر در نت پایانی بیشتر می‌شود. نت پایانی این عطر ترکیبی از وانیل، ریشه گل زنبق و چوب صندل است. عطر گوچی بلوم با رایحه معتدل القا کننده حسی لوکس و پاکیزه است و به خاطر طبع ملایمی که دارد، به عنوان عطری چهار فصل، پرکاربرد و مناسب برای خانم‌هایی با روحیه رمانتیک شناخته شده است.

2- ادوپرفیوم کلوین کلاین بیوتی (Calvin Klein Beauty EDP)

ادوپرفیوم کلوین کلاین بیوتی

خرید عطرکلوین کلاین بیوتی

ادوپرفیوم کلوین کلاین بیوتی زنانه، محصولی ظریف و مجلل با رایحه‌ای دلنشین است که در 2010 از سوی کمپانی عطر و ادکلنآمریکایی کلوین کلاین به دنیای بی‌انتهای عطر و ادکلن زنانه معرفی و عرضه شد. عطرساز ماهر و زبردستی به نام سوفی لابه (Sophie Labbe)، این عطر را برای طرفدارن سفت‌وسخت و همیشگی کمپانی کالوین کلین طراحی کرد.

همانطور که از اسم این اثر هنری پیداست ، شکوه و زیبایی در آن موج می‌زند و رایحه آن به مانند فرشته زیبایی است که تمام وجود و روح را مجذوب خود می‌سازند. عطر کلوین کلاین بیوتی، به شکل ویژه‌ای برای زنان ساده‌پسند، آرام و درون‌گرا طراحی شده و در عین‌حال بسیار ظریف و زیبا و مدرن است.

در طراحی ترکیب ذاتی و ظاهر این عطر زنانه، از سبکی ساده اما مدرن استفاده شده است و در نهایت اکسیری جادویی از اصالت و ظرافت را به نمایش می‌گذارد. گویا شور و حرارت با خلوص و زیبایی زنانه، هم‌نوا شده و با افسونگری خاصی شما را مجذوب بی‌آلایش بودن و اوج سادگی می‌کند.

رایحه غالب Beauty یاس است، یاسی با طراوت و کمی علف‌گون که البته به نظر می‌رسد با رایحه گل‌های دیگری هم ترکیب شده است. به همین علت است که این عطر مناسب استفاده در روزهای گرم تابستان می‌باشد. اگرچه رایحه سدر در نت نهایی آن قرار دارد با این وصف نه تنها عطر سنگین نشده بلکه کاملاً ملایمت خود را نیز حفظ کرده است. این عطر در گروه بویایی گل‌دار و شکوفه‌ها قرار می‌گیرد. اگرچه در ساخت آن تنها از سه اسانس استفاده شده اما به گونه ای به ترکیب هم درآمده‌اند که در عین پیچیده نبودن، رایحه‌ای خاص را خلق کرده‌اند. از طرفی پخش شوندگی خوب و ماندگاری مناسب این ادوپرفیوم زنانه، آن را به یک انتخاب مناسب برای استفاده در مراسم‌های خاص و دید و بازدیدها تبدیل کرده است. با اسپری کردن مقداری از ادوپرفیوم Calvin Klein Beauty روی نواحی نبض‌دار پوست یا لباس‌تان، رایحه‌ای ملموس و مشخص از نت مشک پنیرکی مالو را استشمام می‌کنید. بوی گیرا و تند این نت در اولین لحظات حسی سرشار از توانمندی و استقلال زنانه همراه با امیدواری را در وجود شما سرازیر می‌کند.

در ادامه یواش‌یواش نت‌ میانی جای نت‌ ابتدایی را گرفته و به جای آن‌ شروع به ظاهر شدن می‌کند. رایحه نت‌های میانی عطر بیوتی زنانه، از نت نافذ و غالب یاس تشکیل شده که با رقص لطیف و هنرمندانه خود مشام شما را نوازش می‌کند.استشمام رایحه این نت‌ علاوه بر این‌که تاثیر نت‌های ابتدایی را دوچندان می‌کند، احساس رهایی، آرامش خاطر و صمیمیت فراوانی را به شما منتقل می‌کند.

و اما در آخرین لحظات، نت‌ پایانی خود را به جای نت‌ میانی ظاهر می‌کند. نت‌ پایانی این ادوپرفیوم زنانه از رایحه تند و دل‌نواز چوب سدر تشکیل شده است که به دوام و پخش بوی بیشتر عطر کمک کرده و به مراتب حس توانمندی و جسارت زنانه همراه با اعتماد به‌نفس فراوان را به شما منتقل می‌کند. درنهایت به کمک نت پایانی و نت‌های قبلی‌تر قدرت تمرکز و سبک‌بالی وصف‌ناپذیری را به دست می‌آورید.

3- ادوتویلت دیور دیوریسیمو (Dior Diorissimo EDT)

ادوتویلت دیور دیوریسیمو

خرید عطردیور دیوریسیمو

ادوتویلت دیور دیوریسیمو، یکی از محصولات موفق و پرطرفدار کمپانی فرانسوی عطر و ادکلن دیور است که در سال 1956 به دنیای بی‌انتهای عطر و ادکلن زنانه معرفی و عرضه شد. سازنده رایحه این عطر؛ ادموند رودنیتسکا (Edmond Roudnitska) بر این باور بود که عطری انقلابی را طراحی کند تا نگاه‌ها را از سوی خیلی دیگر از عطرهای شیرین موجود در بازار، به سمت خود معطوف کند و از پرطرفدارترین‌ها شود. از طرفی دیگر، هدف او از تولید این رایحه، مرور خاطرات و تداعی اوقات فراغت و استراحت، در باغ شخصی‌اش است. عطر زنانه Diorissimo، همانند رایحه نمناک قطرات باران یک صبح بهاری؛ بسیار دل‌انگیز، روشن و پاکیزه است و حس‌وحال قدم زدن در باغی وسیع و پر از گل را به شما منتقل می‌کند. به عقیده فرانسوی‌ها رایحه نت‌های گل زنبق دره (گل برف) و یاس که در ترکیبات این عطر به کار رفته‌اند، مقدس است. همچنین موسس شرکت دیور، این عطر را یاد آور روح خود (یا تجلی روحش) می‌داند. این ادوتویلت زنانه در حضور آکوردهای غالب گلی و گیاهان سبز، طبعی خنک و طعمی شیرین دارد و برای استفاده در روزهای گرم سال خصوصا تابستان و بهار بسیار مناسب و شایسته است. رایحه ملایم و دلنشین این عطر، با روحیات زنان مهربان و لطیف و البته عاطفی سازگار است و چه به‌صورت روزمره و چه در مراسم‌ها و میهمانی‌های رسمی و مهم قابل استفاده است. وقتی برای اولین بار مقداری از Dior Dirorissimo را بر روی جایگاه نبض پوست، گردن یا لباس‌تان اسپری می‌کنید، ترکیبی دلنشین از عرض اندام نت‌های خنک و معتدل ترنج و گیاهان سبز به مشامتان می‌خورد. با استشمام رایحه این نت‌ها در اولین لحظات حسی سرشار از سرزندگی، انگیزه و تندرستی به شما منتقل می‌شود.

پس از مدتی نت‌های اولیه شروع به محو شدن کرده و جای خود را با نت‌های‌ میانی عوض می‌کنند. رایحه نت‌های میانی این ادوتویلت زنانه، ترکیبی گل‌دار از کنار هم قرار گرفتن نت‌های گل زنبق دره ( گل برف)، گل یاس بنفش، گل یاسمن سفید، گل سوسن، گل یلانگ‌یلانگ، گل برونیا و رزماری است. بوی شیرین و روح‌نواز یاس بنفش و یاسمن سفید در کنار گل برف، رایحه ملایم‌تری را در پایه عطر به وجود آورده و حس آرامش خاطر و سبکبالی فراوانی را به شما منتقل می‌کنند.

در نهایت کم‌کم نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی، ظاهر می‌شوند. رایحه نت‌های پایانی این‌بار نسبت به نت‌های قبلی متفاوت بوده و برخلاف نت‌های گیاهی و گل‌دار قبلی، شامل ترکیبی گیرا و نافذ از ترشح گربه زباد و چوب صندل هستند. اگرچه که به‌طور کلی نت یاس بر نت‌های پایانی غالب است، اما تلخی نت چوب صندل که در پس زمینه رایحه عطر همراه می‌شود، حس جسارت و نفوذ زنانه را به شما منتقل کرده و همزمان حس امید و عشق به زندگی در وجود شما زنده می‌شود.

4- عطر مردانهکریداونتوس (creed aventus EDP)

خرید عطرکریداونتوس

ادکلنمردانه با بوی گل یاس تعداد محدودی دارد و معمولا از رایحه گل یاس در عطر وادکلنهای زنانه استفاده می شود. عطر مردانهکریداونتوسیکی از سلطنتی ترین و لوکس ترینادکلنهای جهان است که خنک و شیرین بوده و در سال 2010 روانه بازار شده است. گروه بویایی این عطر مدیترانه ای و میوه اس است که در نت های میانی آن رایحه گل یاس و رز نیز به مشام می رسد.

رایحه ادوپرفیوم کرید اونتوس، بسیار هوشمندانه طراحی شده و القا کننده احساس شادابی، نشاط و وقار مردانه‌ و دراماتیکی است. این عطر در مدت زمان کوتاهی پس از معرفی، تبدیل به محبوب‌ترین عطر از برند گران قیمت و لوکس کرید شد. کمپانی عطر کرید ببیشتر از 250 سال است، که به بیش از 10 خاندان سلطنتی و مردم ثروتمند دنیا سرویس‌دهی کرده است.

5- ادوپرفیوم روبرتو کاوالی پارادیسو (Roberto Cavalli Paradiso EDP)

ادوپرفیوم روبرتو کاوالی پارادیسو

خرید عطرروبرتو کاوالی پارادیسو

ادوپرفیوم زنانه پارادیسو، یکی از محصولات موفق با رایحه غالب یاسی است که در سال 2015 نوسط کمپانی مطرح و دوست‌ داشتنی عطر و ادکلن روبرتو کاوالی به بازار معرفی شد و در دسترس طرفداران همیشگی این شرکت ایتالیایی قرار گرفت. چهره تبلیغاتی این عطر شخصی به نام ادیتا ویلکه‌ویچت (Edita Vilkeviciute) است.

عطرساز ماهر و توانگری به نام لوئیس ترنر (Louise Turner) با به کارگیری عناصر ناب و اصیلی همچون گل یاسمن سفید، درخت سرو و درخت کاج، ترکیبی جادویی و محسور کننده را خلق کرده که در کنار ظاهر درخشان و هیجان انگیز عطر؛ با طراحی ماهرانه اوا ماریا دورینگر (Eva Maria Doringer)، به تندیسی نفیس و گرانبها تبدیل شده است.

آقای کاوالی؛ صاحب اصلی و مدیر شرکت ایتالیایی روبرتو کاوالی، در مصاحبه‌‌ای در مورد این عطر گفت: "پارادیسو از لحظه خوشحالی سخن می‌گوید. می‌خواستم با این عطر، یاد آور لحظه‌هایی از زندگی‌تان باشم که در آن‌ زمان‌ها کاملا احساس آسودگی و آرامش خاطر دارید". او در ادامه توصیفش از این عطر اضافه کرد: ” اين عطر قطعه‌ای از شادترين لحظه‌های زنانه است و به زنان كمک می‌كند تا شاخصه جذابيت خود را ارتقا دهند.” عطر پارادیسو فریبندگی ذات زنانه را نمایان‌تر و جذابیتش را بیشتر می‌کند. این ادوپرفیوم زنانه ترکیبی‌ گلی‌-چوبی مدیترانه‌ای است که با بوی مرکباتی ترنج و ماندارین باز شده و با رایحه غالب یاسمن، مخلوط می‌شود؛ رایحه‌ای هوس‌انگیز و درعین حال لطیف و آرام، که روح بلندپرواز و مستقل زنان امروزی را نوازش می‌کند و وجود آن‌ها را مملو از تعلق خاطر و آرامش می‌کند. ظاهر پر از زوایه و الماس شکل این عطر زنانه، درست همانند ذات درونی و ارزشمند یک زن کامل؛ ابعاد بسیار مختلفی دارد. طبع خنک و طعم ملایم Roberto Cavalli Paradiso حس خنکی و سبکبالی عجیبی را در اوج گرما و روزهای داغ و آفتابی سال به شما منقل می‌کند. بنابراین برای فصول گرم سال مثل تابستان و بهار شدیدا پیشنهاد می‌شود. همچنین حجم به‌صرفه 75 میلی‌لیتری و البته قیمت مناسب این ادوپرفیوم زنانه، آن را به یک انتخاب شایسته برای مصرف روزمره و همیشگی در داخل و بیرون از منزل تبدیل کرده است. وقتی مقداری از Roberto Cavalli Paradiso را روی نواحی نبض‌تان اسپری می‌کنید، رایحه‌ای تند و خنک از کنار هم قرار گرفتن نت‌های مرکباتی، ترنج و نارنگی ماندارین را استشمام می‌کنید. نکته قابل توجه این است که رایحه غالب این آکوردهای مرکباتی در اولین لحظات، سهم زیادی در ایجاد بوی خنک عطر دارند. با بوییدن رایحه این ترکیب، احساس شوروحال درونی توام با نشاط و شادابی فراوانی در وجود شما بیدار می‌شود. پس از مدتی نت‌های کم‌رنگ‌تر می‌شوند و جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. در قلب هرم بویایی این ادوپرفیوم زنانه، رایحه نافذ و تنهای گل یاسمن سفید عرض اندام می‌کند. استشمام رایحه هوس‌انگیز و دلنشین نت‌ میانی، حسی سرشار از از مثبت‌ نگری، امید و آرامش را به سمت شما سرازیر می‌کند. و در ادامه، نت‌های پایانی و میانی جای خود را به یکدیگر می‌دهند. نت‌های پایانی ادوپرفیوم پارادیزو زنانه، برخلاف نت‌های مرکباتی و گلی‌دار قبلی، ترکیبی ماندگار از نت‌های گیاهی درخت سرو و درخت کاج است. هنرمندی این نت‌ها در لحظات پایانی به پخش بو و ماندگاری هرچه بیشتر عطر کمک کرده و رایحه شیرین یاس را همراهی می‌کند. استشمام این ترکیب اغوا کننده، قدرت نفوذ و اعتماد به نفس درونی شما را بیشتر کرده و روح بلندپرواز و مستقل‌تان را نوازش می‌کند.

در پایان اینمقاله امیدواریم که عطرهای معرفی شده به اندازه کافی مورد پسند و تایید شما قرار گیرند. اگر شما هم از هر یک از این عطرهای زنانه یا مردانه با بوی غالب یاس استفاده کرده‌اید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید و حتما نظراتتان را برای ما ارسال کنید.

۱۵۸,۷۲۲
محصولات مرتبط
لامور - له امور ادو پرفیوم زنانه لالیکLaliqueامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳,۳۵۲,۰۰۰ تومان۲,۵۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۴.۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
استیل ادو پرفیوم زنانه جنیفر لوپز- جی لوJennifer Lopez J Lo تخفیف ویژه
۳,۶۵۲,۰۰۰ تومان۲,۵۶۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اینسولنس ادو پرفیوم زنانه گرلنGuerlain 
۳۱,۱۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
برایت کریستال ادو تویلت زنانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۸,۴۷۳,۰۰۰ تومان۶,۹۹۷,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
سکری فایس فور هر ادو پرفیوم زنانه اجملAjmalامکان ارسال فوری
۹۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
میس دیور بلومینگ بوکت ادو تویلت زنانهDior 
۱۸,۷۷۴,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
اکلت دی ارپج ادو پرفیوم زنانه لانوینLanvin تخفیف ویژه
۴,۲۳۰,۰۰۰ تومان۲,۶۵۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
رین دراپ ادو پرفیوم زنانه اجملAjmalامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱,۲۳۴,۰۰۰ تومان۹۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اوربان ادو پرفیوم زنانه امپرEmperامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱,۳۵۳,۰۰۰ تومان۸۹۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
جادور - ژادور ادو پرفیوم زنانه دیورDior 
۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
لندن ادو پرفیوم زنانه باربریBurberry تخفیف ویژه
۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان۳,۵۴۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
میس دیور ابسلوتلی بلومینگ ادو پرفیوم زنانهDior 
۱۰,۶۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
بامب شل ادو پرفیوم زنانه ویکتوریا سکرتVictoria Secret تخفیف ویژه
۱۰,۷۹۱,۰۰۰ تومان۷,۵۱۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اروس پور فم ادوپرفیوم زنانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۶,۱۷۵,۰۰۰ تومان۴,۹۲۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
زن ادو پرفیوم زنانه شیسیدوShiseidoامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۴,۴۵۴,۰۰۰ تومان۳,۵۶۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
آمیتیس ادو پرفیوم زنانه لالیکLalique تخفیف ویژه
۲,۸۲۶,۰۰۰ تومان۱,۸۱۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
گوچی بلوم ادو پرفیوم زنانهGucci تخفیف ویژه
۸,۰۶۶,۰۰۰ تومان۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
جادور ادو تویلت زنانه دیورDior 
۱۲,۶۳۸,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
+۱
تنوع
پرمیرژور ادو پرفیوم زنانه نینا ریچیNina Ricci تخفیف ویژه
۴,۷۸۶,۰۰۰ تومان۳,۵۶۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
مای وی ادو پرفیوم زنانهGiorgio Armani تخفیف ویژه
۸,۷۰۶,۰۰۰ تومان۶,۷۸۹,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :سارا قادری

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
چرا عطر و ادکلن با بوی گل یاس پرطرفدار است؟
پاسخ:

از آنجایی که عطر یاس در زمینه پزشکی، خاصیت تقویت‌کنندگی اعصاب و جوان‌کنندگی دارد و به مراتب حس آرام‌بخشی و تعلق خاطر عجیبی را در وجود هر فرد زنده می‌کند. به دنبال تمامی موارد و نکات گفته شده؛ عطرهای گل‌دار با بوی غالب یاس، تا به امروز مورد توجه و استقبال بسیاری از آقایان و خصوصا خانم‌های شیک پوش و خوش سلیقه قرار گرفته است.

عطر و ادکلن بوی یاس چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

از دیدگاه علم روانشناسی اغلب عطرهایی که دارای آکوردهای گلی در ساختار خود‌ هستند، حس آرامش خاطر و سرزندگی فراوانی را در وجود افراد زنده کرده و تاثیر بسیار مثبتی در روحیه آن‌ها می‌گذارد. یاس‌ها به شکل درختچه‌هایی هستند که به صورت تجاری برای تولید عطرهای گلی و روغن‌های ضروری، پرورش داده می شوند. نت یاس از لحاظ اهمیت در صنعت عطرسازی، بعد از گل یاس قرار دارد و علاوه بر این میزان پخش بو و ماندگاری عطرهایی که رایحه گلی دارند نیز بسیار زیاد است.

ادوپرفیوم گوجی بلوم چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

ادکلن بوی گل یاس می‌تواند از افت روحیه شما جلوگیری کند و انرژی کافی را برای ادامه دادن زندگی در روزهای ناامید کننده در وجودتان روشن کند. یاس به شارژ مجدد روحیه شما در طول روزهای بعد یا پس از آن کمک می‌کند.   رایحه این ادوپرفیوم از برند محبوب عطر گوچی بر بستری پودری قرار گرفته و عطری ظریف، سبک و شفاف به حساب می‌آید. در واقع گوچی بلوم برای خانم‌هایی مناسب است، که به رایحه‌های گلی علاقمند هستند و اگر از رایحه گل یاس و مریم لذت ببرند، واقعا این عطر معتدل زنانه برای‌شان ایده آل است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۵۸,۷۲۲ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید