یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین ریمل چیست؟ چه ریملی بخریم؟ پر پشت کننده، ایرانی و ...

بهترین ریمل چیست؟ چه ریملی بخریم؟ پر پشت کننده، ایرانی و ...

حتما می‌دانید، که زیبایی چشم به آرایش مژه‌ها است و یک آرایش خوب می‌تواند چشم‌ها را فوق العاده زیبا و جذاب نشان دهد. از آنجایی که در برخورد با دیگران، چشم‌ها بیشترین توجه را جلب می‌کنند، زیبایی آن‌ها بسیار با اهمیت است و به همین خاطر همه ما دوست داریم مژه‌های بلند و پری داشته باشیم، بهترین مارک ریمل را بخریم واز ریملی که می‌خریم انتظار پر پشت کردن و بلند کردن مژه‌ها را داریم.

در نتیجه انتخاب بهترین ریمل اصل و خوب و متناسب با مژه‌ها می‌تواند این انتظار را برآورده کند. پس اگر سال‌هاست به دنبال یک ریمل خوب می‌گردید و هنوز پیدایش نکرده‌اید و همیشه این سوال را در ذهن دارید که ریمل خوب چه ریملی است، حتما تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

انتخاب بهترین ریمل متناسب با چشم

انتخاب ریمل متناسب با چشم

انتخاب یک ریمل خوب که متناسب با نیاز مژه‌ها باشد، تاثیر زیادی بر زیبایی آرایش دارد. مطمئنا برای شما هم پیش آمده که با وجود استفاده از ریمل، مژه‌های‌تان همچنان نامرتب، نازک و بی روح هستند که در این صورت احتمالا در انتخاب ریمل و نحوه استفاده کردن از آن دچار اشتباه شده‌اید. پس قبل ازخرید ریمل اورجینال ، ابتدا باید بدانید که ریمل خوب چه ریملی است.

برای داشتن یک آرایش خوب و چشمان زیبا باید نکاتی را رعایت کرد. اولین گام برای داشتن چشمان زیبا و آرایش بی نقص، انتخاب یک ریمل مناسب است. گام دوم آماده کردن مژه‌ها پیش از استفاده از ریمل و در انتها و گام سوم استفاده از روش‌های صحیح برای زدن ریمل است.

رعایت تمام این گام‌ها به نوبه خود دارای اهمیت زیادی هستند و تاثیر زیادی در حرفه ای کردن آرایش شما دارند. چند نوع ریمل وجود دارد و هر کدام چه کاربردی دارد؟

ریمل مناسب چشم

ریمل چشم یکی از رایج‌ترین و متداول‌ترین ابزارهای آرایشی است، که استفاده از آن بسیار آسان است و تاثیر قابل توجهی بر زیبایی صورت می‌گذارد. به همین علت تمام خانم‌ها، چه مبتدی و چه حرفه ای در آرایش از آن استفاده می‌کنند.

استفاده از ریمل به مژه ها حجم می‌دهد و آن‌ها را زیبا‌تر می‌کند و همین امر باعث محبوبیت آن در بین خانم‌ها شده است. ریمل‌های چشم دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام کاربرد مخصوص به خودشان را دارند و تاثیرهای متفاوتی بر روی چشم‌ها می‌گذارند. در ادامه به معرفی انواع ریمل و کاربرد هر کدام می‌پردازیم.

ریمل حجم دهنده (Volume Mascara)

ریمل حجم دهنده (Volume Mascara)

بهترین ریمل‌ حجم دهنده برای بانوانی مناسب است که مژه های کم پشت، کوتاه و نازکی دارند و فاصله مژه‌هایشان از یکدیگر زیاد است.ریمل فوق العاده حجم دهنده به خاطر فرمول غلیظ‌تری که دارد و همچنین به خاطر داشتن پلیمرهای سیلیکون و موم، باعث می‌شود تا مژه ها ضخیم‌تر و حجیم به نظر برسند. بهترین مارک ریمل‌ پر پشت کننده و حجم دهنده برس تپل و ضخیمی دارد و با یک حرکت حجم زیادی از ریمل را در تمام جهت‌های مژه پخش می‌کند.

ریمل بلند کننده (Lengthening Mascara)

ریمل بلند کننده (Lengthening Mascara) 

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید مژه‌های بلندی داشته باشید، بهتر است از ریمل‌های بلند کننده استفاده کنید، این نوع ریمل بهترین ریمل برای مژه‌های کوتاه و کم پشت شما است.فرمول این ریمل‌ها به علت الیافی که در آن‌ها به کار رفته است، می‌تواند مژه‌های کوتاه را بلندتر کند. مواد این ریمل به سر مژه‌ها می‌چسبد و باعث بلند شدن مژه‌ها می‌شود و بهترین ریمل برای مژه‌های کوتاه و کم پشت است. مزیت خوب این ریمل‌ها در این است که بر روی مژه‌ها جمع نمی‌شود و می‌توان چند بار روی مژه‌ها برس کرد.

ریمل ضد آب (Waterproof Mascara)

ریمل ضد آب  (Waterproof Mascara)

اگر دوست دارید ریمل‌تان در طول روز زیبا و بدون نقص باقی بماند و ماندگاری و دوام بیشتری داشته باشد بهتر است از ریمل‌های ضد آب استفاده کنید. این ریمل‌ها در اثر شستشو، عرق کردن و اشک چشم پخش نمی‌شوند و حتی با خیال راحت می‌توانید با وجود آن‌ها به استخر هم بروید و دیگر نگران پاک شدن ریمل و سیاه شدن زیر چشمان‌تان نباشید.

ریمل‌های ضد آب به خاطر وجود موم و مواد روغنی، بر روی مژه‌ها ثابت می‌مانند. این ریمل‌ها برای روز‌های گرم و بارانی مناسب هستند. البته بهتر است، از این نوع ریمل‌ها کمتر استفاده شود، زیرا پاک کردن آن‌ها ساده نیست و در حین شستشو ممکن است، باعث ریزش مژه‌ها شود. پس درصورتی که این ریمل را انتخاب می‌کنید، پاک کننده مناسب چشم هم در منزل داشته باشید. برای این کار می‌توانید از کرم‌های مرطوب کننده و شامپو بچه نیز استفاده کنید.بهترین مارک ریمل ضد آب را نیز باید با توجه به نیاز خود و نوع مژه های‌تان انتخاب و خریداری کنید.

ریمل را به عنوان نقطه پایان آرایش خود در نظر بگیرید. پس از سایه زدن، خط چشم زدن و هر آرایش چشم دیگری، از انواع بهترینریمل مژهاستفاده کنید تا ظاهر شما زیباتر و کامل تر شود. اگر نمیدانید چگونه ریمل بزنید مقاله " آموزش یمل زدن " را مطالعه کنید.

ریمل فیبری (Fiber Mascara)

ریمل فیبری  (Fiber Mascara)

ریمل‌های فیبری به علت پوشانندگی زیاد در بین استفاده کنندگان لوازم آرایش محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. این ریمل‌ها در حین استفاده و حرکت بر روی مژه‌ با آن درگیر می‌شوند و کل مژه‌ها را پوشش می‌دهند. این ریمل می‌تواند برای شما کار مژه مصنوعی را انجام دهد.بهترین ریمل خرده مژه دار هم در این دسته قرار می‌گیرد.

ریمل تقویت کننده (Amplifier mascara)

ریمل تقویت کننده (Amplifier mascara)

تمام لوازم‌های آرایشی از جمله ریمل‌ها ارتباط مستقیمی با سلامت شما دارند، پس باید در انتخاب آن‌ها نهایت دقت و اهمیت را به خرج دهید. ریمل‌های تقویت کننده علاوه بر حجم دادن و بلند کردن مژه ها حاوی موادی هستند که برای تقویت، پر شدن و بلند شدن مژه به صورت طبیعی مفید هستند. از آنجایی که این ریمل‌ها بافت نرمی دارند و به راحتی پاک می‌شوند، برای خانم‌هایی که مژه‌های شکننده و حساسی دارند مناسب هستند و از شکستگی و چسبندگی مژه‌ها جلوگیری می‌کنند.

ریمل فر کننده (Curling mascara)

ریمل فر کننده (Curling mascara)

اگر فرم مژه‌های شما صاف و بدون حالت است، باید از ریمل فر کننده استفاده کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ ریملی به تنهایی نمی‌تواند مژه‌های شما را فر نگه دارد و بهتر است برای این کار قبل از زدن ریمل از فر مژه استفاده کنید.

نکته دیگر اینکه ریمل‌های ضد آب در مقایسه با ریمل‌های معمولی خیلی بهتر مژه‌ها را فر می‌کند و حالت آن ‌را حفظ می‌کند. ریمل‌های فر کننده معمولا حاوی پلیمر و رزین هستند تا به حفظ فر مژه‌ها به طور موقت کمک کنند. باید بیشترین مقدار ریمل را به ریشه مژه‌ها بزنید تا بهتر شکل بگیرند.بهترین ریمل برای مژهای کوتاه و کم پشت وپرپشت کننده هم در بین ریمل‌های فرکننده تولید می‌شوند.

ریمل جداکننده (Separating mascara)

ریمل جداکننده (Separating mascara)

ریمل‌های جدا کنندهعلاوه بر اینکه از چسبیدن مژه‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌کند، حجم دهنده و ضخیم کننده و به صورت ضد آب در دسترس و قابل خریداری هستند. این ریمل‌ها به خاطر غلظت و بافت خاصی که دارند، به طور مساوی بر روی مژه‌ها پخش می‌شوند و از چسبندگی آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

ریمل دیفاینر(Definer Mascara)

ریمل دیفاینر (Definer Mascara)

این نوع ریمل مانند ریمل جدا کننده تقریبا همه کاره است و باعث حجم دادن و بلند شدن مژه‌ها می‌شود. ریمل دیفاینر به صورت ضد آب است و به خاطر بافتی که دارد، به صورت مساوی بر روی مژه‌ها پخش می‌شود و ظاهری مرتب و آراسته به مژه‌ها می‌دهد. دیفاینرهای مژه از رنگدانه و پلیمرهای خاصی تهیه می‌شود که ظاهری طبیعی به مژه‌ها می‌دهد و این ویژگی باعث می‌شود، گزینه مناسبی برای استفاه روزمره به حساب بیایند .

ریمل اکلیلی (Crown Mascara)

ریمل اکلیلی (Crown Mascara)

اگر دوست دارید آرایش متفاوت‌تری داشته باشید ریمل اکلیلی انتخاب مناسبی است. این ریمل به دو صورت پودری و مایع موجود است و نحوه زدن آن مانند ریمل‌های معمولی است و باید بطور مساوی روی مژه‌ها پخش شود. ریمل اکلیلی آرایش را پر زرق و برق و درخشان نشان می‌دهد و برای مهمانی‌های خاص گزینه مناسبی است. این ریمل دارای رنگ‌های متنوعی است و می‌توان رنگ ریمل را با رنگ لباس ست کرد. استفاده از ریمل اکلیلی از یک سن خاص به بعد، مثلا 30 سالگی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و تاثیر معکوس بر کم‌تر نشان دادن سنتان دارد. یادتان باشد که ریمل اکلیلی را به مژه های پلک پایین هم بزنید!

ریمل رنگی (Colored Mascara)

ریمل رنگی (Colored Mascara)

امروزه ریمل‌های رنگی طرفداران زیادی در بین خانم‌ها پیدا کرده است و پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده آن‌ها را امتحان کنید. این ریمل‌ رنگ چشم را برجسته‌تر و آرایش چشم ها را متفاوت تر می‌کند. ریمل‌های رنگی دارای رنگ های متفاوت و متنوعی هستند و در رنگ های آبی، سرمه‌ای، صورتی و سبز در بازار موجود است. یک قانون مهمی که در رابطه با ریمل‌های رنگی وجود دارد این است که ریمل‌های تیره‌تر چشم‌ها را کوچک‌تر نشان می‌دهند، برای همین سعی کنید از ریمل‌های رنگی روشن‌تری برای چشم‌هایتان استفاده کنید. زمانی که ریمل‌های رنگی را به تنهایی به کار می‌برید، به اندازه کافی شگفت انگیز بوده و تنوع ایجاد می‌کند، اما زمانی که با یک خط یا سایه پر رنگ همراه باشد، می‌تواند تاثیر فوق العاده‌تری روی زیبایی میکاپ چشم شما داشته باشد. یادتان باشد که ریمل رنگی را مانند ریمل اکلیلی به مژه های پلک پایین هم بزنید!

ریمل ژله‌ا‌ی (Jelly mascara)

ریمل ژله‌ا‌ی (Jelly mascara)

ریمل ژله‌ای بخاطر انعطاف پذیری بالایی که دارد تاثیر زیادی در حالت دادن به مژه‌ها، بلند کردن و فر کردن آن‌ها دارد. این ریمل به راحتی قابل استفاده است و به علت کارایی خوبی که دارد پیشنهاد می‌شود از آن استفاده کنید. ریمل ژله‌ای حالت طبیعی و خوبی به مژه‌ها می‌دهد و به راحتی پاک می‌شود و برای مصرف روزانه کاملا مناسب است.

تفاوت ریمل ژله‌ ای با معمولی

ریمل‌ها تنوع زیادی دارند و از نظر نوع فرچه، مواد اولیه و ویژگی‌های اصلی با هم تفاوت دارند. هر شخصی باید با درنظر گرفتن نوع مژه و نیازهای خود، ریمل مناسبش را خریداری کند. بعضی از ریمل‌ها فرچه‌ای با دندانه‌های کوچک و ریز دارند، این نوع ریمل، بهترین ریمل حجم دهنده برای مژه‌های نازک و کم پشت است.

ریمل‌های ژله‌ای نوع دیگری از ریمل‌ها هستند و تفاوت ریمل ژله‌ای با معمولی در نوع فرچه آنها است، این ریمل‌ها فرچه‌ای با دندانه مستحکم دارند که بهترین ریمل برای مژه‌های کوتاه است و باعث افزایش طول مژه‌ها می‌شود. بهترین ریمل برای مژه‌های کوتاه و کم پشت ریملی است که هر دو نوع فرچه یا فرچه‌ای با هر دو ویژگی را داشته باشد.

ریمل دو سر (Double mascara)

ریمل دو سر (Double mascara)

ریمل‌های دو سر یا اصطلاحا 2 در 1، ریمل‌هایی هستند که دو کاربرد متفاوت دارند. این ریمل قادر است دو ویژگی حجم دهندگی و افزایش طول مژه را بطور همزمان برای شما داشته باشد. یک سر این ریمل دارای مایع سفید رنگ است که علاوه بر وظیفه محافظت از مژه‌ها و جلوگیری از خشک شدن و شکننده شدن آن‌ها به حجم دادن به مژه کمک می‌کند و سر دیگر آن برای بلند کردن مژه‌ها استفاده می‌شود.

ریمل‌ها از نظر مایع یا جامد بودن به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

ریمل مایع (Liquid mascara)

ریمل مایع (Liquid mascara)

ریمل مایع یکی از پر استفاده‌ترین نوع ریمل هاست و برای خانم‌هایی که دارای مژه‌های کم پشت و نسبتا حالت‌دار هستند بهترین گزینه است. اغلب ریمل‌های موجود در بازار، از این نوع هستند و در دو نوع ضد آب و معمولی در دسترس و قابل خریداری است.

ریمل پودری (Powder mascara)

ریمل پودری (Powder mascara)

ریمل پودری با دیگر انواع ریمل‌ها کاملا متفاوت است و برای استفاده از آن باید از آب استفاده کرد، به این صورت که چند قطره آب روی برس آن می‌ریزیم و روی مژه‌ها برس می‌کشیم. ریمل پودری فورا روی مژه‌ها می‌نشیند و حالتی شبیه به مژه مصنوعی به مژه‌ها می‌دهد. این ریمل برای استفاده در مدت زمان کم و زمانی که عجله دارید بسیار مناسب است ولی برای استفاده در مراسم‌های بلند مدت مناسب و قابل استفاده نیست.

ریمل کرمی (Creamy mascara)

ریمل کرمی (Creamy mascara)

ریمل کرمی حجم، عمق و سنگینی خوبی به مژه‌ها می‌دهد و برای مژه های نازک و کم پشت بسیار مناسب است. این ریمل به سرعت پخش می‌شود و ممکن است زیر چشم را سیاه کند به همین علت برای استفاده از آن به ابزار خاصی نیاز است.ریملبه نگهداری مناسب و تعویض مکرر نیاز دارد. معمولاریملبعد از سه ماه از باز کردن باید تعویض شود. البته این موضوع به تاریخ مصرفریملنیز بستگی دارد.برخی ازریملها حتی کمتر از سه ماه خشک می شوند و باید دور ریخته شوند. که در مقاله " بازسازیریمل خشک شده " روش هایی را برای اصلاح ریمل های خشک شده آورده ایم که حتما باید بدانید.

دسته بندی انواع ریمل با توجه به شکل برس

شکل ظاهری برس ریمل، محل برخورد ریمل با مژه‌ها را تعیین می‌کند و حالت‌های مختلفی به مژه‌ها می‌دهد. در ادامه انواع برس و کاربرد هر کدام را به صورت مختصر توضیح می‌دهیم.

ریمل با برس ضخیم

ریمل با برس ضخیم

ریمل با برس ضخیم معمول‌ترین نوع برس است و زمانی که بخواهید مژه‌های پر پشت و ضخیمی داشته باشید بسیار مناسب است. ریمل‌های با برس ضخیم مو‌های بیشتر و ضخیم‌تری دارند و حجم بیشتری از مواد را روی مژه‌ها پخش می‌کند که باعث تیره‌تر و حجیم‌تر دیده شدن مژه‌ها می‌شود. این برس خاصیت بلند کنندگی مژه‌ها را ندارد، بنابراین در صورتی که مژه‌های بلند و کم پشتی دارید این ریمل می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

ریمل با برس نازک

ریمل با برس نازک

اگر مژه‌های پری دارید و فقط به دنبال ریملی برای بلند کردن آن‌ها هستید از ریمل با برس نازک استفاده کنید. این برس‌ها حجم زیادی به مژه‌ها نمی‌دهند و فقط آن‌ها را کمی بلند‌تر از حالت طبیعیشان می‌کنند. پس اگر دارای مژه های کوتاهی هستند بهتر است از ریمل های بلند کننده مژه استفاده کنید.

ریمل با برس خمیده

ریمل با برس خمیده

کاربرد این نوع از برس‌ها حالت دادن به مژه‌ها و فر کردن آن‌هاست. ریمل با برس خمیده برای افرادی که دارای مژه‌های خوبی هستند و فقط می‌خواهند مژه‌هایشان حالت بگیرید مناسب است. این ریمل‌ها علاوه بر اینکه مژه‌هارا مشکی‌تر و بلندتر می‌کنند بخاطر حالت خمیدگی که دارند باعث فر شدن آن‌ها نیز می‌شوند.

ریمل با برس مخروطی

ریمل با برس مخروطی

برس این ریمل‌ها پر مو است و ظاهری شبیه به درخت کریسمس دارد. یعنی در پایین پهن است و هرچه به سر برس نزدیک می‌شود نازک‌تر می‌شود. ریمل با برس مخروطی زمانی مناسب است که بخواهید مژه‌های انتهایی چشمتان نسبت به وسط آن بلندتر و حجیم‌تر شود و برای آرایش‌های به اصطلاح گربه‌ای و آرایش‌های خلیجی کاربرد دارد. آرایش با این نوع ریمل‌ها چشم را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

ریمل با برس توپی

ریمل با برس توپی

همانطور که از اسم این برس مشخص است دارای ظاهری توپی می‌باشد و اگر بخواهید روی قسمت‌های خاصی از مژه تمرکز کنید و آن قسمت‌ها را ریمل بزنید بطوری که به مژه‌های دیگر برخورد نکند این برس گزینه مناسبی است. برخی از این ریمل‌ها به شکل توپ هستند و برخی دیگر هم برس معمولی دارند و هم نوک آن‌ها به شکل توپ است که برای ریمل زدن نقطه‌ای مناسب هستند و به خوبی می‌توانند مژه‌های کوچک و کم پشت را پوشش دهند.

ریمل با برس ساعت شنی

ریمل با برس ساعت شنی

این ریمل به مژه‌ها شکلی یکسان و یکدست می‌هد و باعث می‌شود مژه‌ها ظاهری هماهنگ داشته باشند. قوس‌هایی که در دو طرف این ریمل وجود دارد چشمان شما را بازتر و زیباتر نشان می‌دهد، به این علت که مژه‌ها را در گوشه‌های بیرونی چشم بلندتر می‌کند.

ریمل با برس حبابی

ریمل با برس حبابی

ظاهر این ریمل به صورتی است که انگار از سه توپ هم اندازه تشکیل شده است. ریمل حبابی در بعضی قسمت‌ها پر مو و بلند است و در قسمت‌های دیگر باریک و کم مو می‌شود. این ریمل بخاطر برس ناهمگونی که دارد خیلی به مژه‌ها حجم نمی‌دهد ولی استفاده از آن باعث می‌شود تا مژه‌ها خیلی به هم نچسبند و حالت غیر طبیعی پیدا نکنند.

ریمل با برس S شکل

ریمل با برس S شکل

این برس هم طول و هم حجم مژه‌ها را افزایش می‌دهد و خاصیت حجم دهندگی و بلند کنندگی را یکجا دارد. برس S شکل بخاطر نوک تیزی که دارد برای بلند کردن مژه های ریزتر در قسمت داخلی گوشه چشم بسیار کاربردی است. فاصله لبه‌های برس به گونه‌ای است که برای بلند کردن کوچک‌ترین مژه‌ها هم مناسب است.

در ادامه این مقاله تصمیم داریم به معرفی چند نمونه از مطرح‌ترین انواع ریمل‌های پرفروش موجود در فروشگاه ریحا با ضمانت اصالت و کیفیت کالا بپردازیم. با شناختن خصوصیات و ویژگی‌های این محصولات می‌توانید بهترین‌ کالاهای اورجینال موجود در بازار را شناخته و آن‌ها را با هم مقایسه کنید. اگر قصد خریداری این محصولات را دارید؛ کافی است تا فقط با کلیک بر روی هایلایت خرید محصول اقدام به تهیه آن نمایید.

1- ریمل یو بِتِر ورک اسنس

خرید ریمل یو بِتِر ورک اسنس

ریمل حالت دهنده و حجم دهنده مدل یو بِتِر ورک اسنس یکی از ریمل‌های بسیار باکیفیت و پرطرفدار از برند اسنس است که حجم دهنده و حالت دهنده بی‌نظیری برای مژه‌های شما است. این ریمل شگفت‌انگیز مژه های شما را فر می‌کند و زیبایی طبیعی به چشم‌های شما می‌دهد. ریمل حالت دهنده و حجم دهنده مدل یو بِتِر ورک اسنس ریملی با حجم 10 میل، رنگدانه‌های کاملا مشکی و ضدآب است که با خیال راحت می‌توانید هنگام ورزش کردن و همچنین در هوای گرم از آن استفاده کنید.

فرمولاسیون باکیفیت ریمل حالت دهنده و حجم دهنده مدل یو بِتِر ورک اسنس آن را تبدیل به ریملی محبوب در بین مصرف کنندگان آن کرده است. این ریمل به هیچ وجه نمی‌ریزد و روی مژه‌های شما حالت چسبندگی یا پوسته پوسته شدن ایجاد نمی‌کند. از طرفی بافت سبک این ریمل باعث می‌شود که هیچگونه احساس سنگینی روی مژه‌های خود نداشته باشید. در تولید ریمل حالت دهنده و حجم دهنده مدل یو بِتِر ورک اسنس از پارابن و مواد مضر دیگر استفاده نشده است و هیچ گونه تست آزمایشگاهی روی حیوانات نیز انجام نشده است.

2- ریمل سوپرا والیوم کلارنس

خریدریمل سوپرا والیوم کلارنس

ریمل سوپرا والیوم کلارنس با مراقبت از مژه‌ها سبب افزایش حجم و تقویت آن‌ها می‌شود. وجود موم و پانتنول در فرمولاسیون این ریمل حجم دهنده، سبب تشدید رنگ آن می‌شود. با استفاده‌ی مکرر از این ریمل، حجم مژه‌های شما تا 17.6% افزایش پیدا می‌کند. به این صورت که بعد از چهار هفته استفاده، مژه‌هایی پرپشت تر خواهید داشت. این ریمل سرشار از پیگمنت رنگی است و با برس نرمی که دارد تاثیر شگفت انگیز و فریبنده ای را ایجاد می‌کند.

برای این که از ریمل سوپرا والیوم کلارنس که بافت سبکی دارد و کمی خیس است استفاده کنید باید ابتدا آن را از قسمت ریشه‌ی مژه‌ها به آرامی به سمت نوک مژه‌ها حرکت دهید. برای این که نتیجه‌ی بهتری دریافت کنید، این کار را چندین بار تکرار کنید تا زمانی که مطمئن شوید این ریمل تمام مژه‌ها را پوشانده است. این ریمل حاوی مواد تشکیل دهنده ای است که دارای رایحه هستند پس اگر پوست حساسی دارید بهتر است که ریمل دیگری را خریداری کنید.

3- ریمل 3 ایکس لارج سوپر ولوم اوتی

خریدریمل 3 ایکس لارج سوپر ولوم اوتی

ریمل حجم دهنده مدل 3 ایکس لارج سوپر ولوم اوتی یکی از ریمل‌های خوب و باکیفیت موجود در بازار است. شما با استفاده از این ریمل می توانید آرایش چشم مناسبی داشته باشید. زیرا که به راحتی نمی‌ریزد ولی برای پاک کردن آن نیاز به پاک کننده‎‌های قوی هم ندارید. خرده مژه‌های درون این ریمل زیاد است به طوری با یک بار برس زدن به مژه تفاوت چشمگیری را احساس می‌کنید. با ریمل حجم دهنده سوپر ولوم اوتی می توانید مژه های خود را پرحجم‌تر و بلندتر نشان دهید.

این محصول ساخت کشور کره جنوبی است و یک ریمل باکیفیت و فوق حجم دهنده موجود در بازار است. به طوری که مژه‌ها با ریمل سه ایکس لارج ولوم اوتی تا سه برابر حجیم می شوند. با اینکه مواد داخل ریمل سوپر ولوم اوتی زیاد است ولی حجم زیادی از مواد روی مژ‌ه‌ها باقی نمی‌ماند. این ریمل بر پایه آب است و در آن روغن‌های گیاهی به کار رفته است. برس آن خوب و مناسب است و مانع از چسبندگی مژه‌ها به یکدیگر می‌شود.

4- ریمل سوپر کارلی پیر رنه

خریدریمل سوپر کارلی پیر رنه

ریمل سوپر کارلی محصولی همه‌پسند از برند ایتالیایی پیر رنه است که با فرمولاسیون مخملی خود مژه‌های شما ره نرم و کشیده می‌کند. یکی از ویژگی‌های مثبت این محصول مواد مرطوب‌کننده و ویتامین‌های موجود در ترکیب این ریمل است که خاصیت ارتجاعی به مژه‌های شما می‌بخشد. علاوه بر این ریمل حالت دهنده مژه پیر رنه مدل سوپر کارلی دارای یک برس ویژه است که به پرپشت شدن و حالت دار شدن مژه‌ها کمک بسیار زیادی می‌کند. همچنین این برس از به هم چسبیدگی مژه‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌کند.

از آنجایی که ریمل تماس مستقیم با چشمان شما دارد؛ بنابراین بهتر است این محصول از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا به چشمان شما آسیبی وارد نشود. ریمل حالت دهنده پیر رنه ضد حساسیت است. در نتیجه شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی بابت حساسیت چشمان خود از آن استفاده کنید. ریمل پیر رنه حاوی ویتامین است. درنتیجه بعد از مدتی استفاده، مژه‌های شما تقویت می‌شود. ریمل پیر رنه ساختار سبکی دارد؛ بنابراین بعد از استفاده از آن احساس سنگینی بر روی پلک خود نخواهید داشت.

5- ریمل مکس مشکی بورژوآ

خریدریمل مکس مشکی بورژوآ

ریمل مکس مشکی با ماندگاری و پوشش دهی بالا، یکی از بهترین ریمل‌ها برای استفاده در طولانی مدت و بدون نیاز به تجدید است. این ریمل توسط برند بورژوآ در کشور فرانسه تولید شده و دارای 7 روز ضمانت بازگشت محصول و گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالاست. این ریمل خصوصیت‌هایی هم‌چون ریمل مکس صورتی دارد و تنها تفاوت این دو ریمل در برس و رنگ پوکه‌هایشان است. ریمل مکس مشکی، مژه‌های شما را حجم داده و از بی‌حالتی و کم‌پشتی نجات می‌دهد.

در واقع این ریمل به دلیل جلوه نهایی طبیعی که دارد؛ به خوبی به مژه‌ها می‌نشیند و آرایشی دلنشین، جذاب و مسحورکننده را به چشمان شما هدیه می‌دهد. گاهی استفاده از ریمل موجب ایحاد سنگینی در مژه‌ها شده و این احساس، باعث ایجاد کلافگی و خستگی در چشم‌ها و یا حتی متورم شدن آن‌ها نیز می‌شود. اما ریمل مکس مشکی، برای حل این مشکل هم راه‌حلی مناسب است. چون از خصوصیات مهم و منحصر به فرد این ریمل، سبکی آن پس از استفاده در عین پوشش کامل مژه‌هاست.

6- ریمل سه کاره تریپل اکشن فلورمار

خریدریمل سه کاره تریپل اکشن فلورمار

ریمل سه کاره تریپل اکشن فلورمار یکی از بهترین ریمل های فلورمار است. البته به عقیده بسیاری از منتقدان یکی از بهترین ریمل های موجود در بازار نیز می باشد. این ریمل به طور همزمان هم مژه ها را بلند می کند، هم آن ها را پر پشت می کند و هم مژه ها را فر می کند. بنابراین از نظر کارایی رقبای کمی در بازار برای آن وجود دارند. ریمل سه کاره تریپل اکشن فلورمار دارای سه برس است که هر کدام به بلند کردن، حالت دادن و پرپشت کردن مژه ها کمک می کنند. شما به راحتی با چرخاندن سر ریمل می توانید هر کدام از این فرچه ها را انتخاب کنید.

روغن زیتون و آرگان به کار رفته در این ریمل سبب تقویت و زیبایی مژه ها شده و مژه ها را نرم و یکدست می سازند. همچنین این ریمل مژه ها را از یکدیگر جدا کرده و با رنگدانه های قوی که دارد رنگ تیره ای به مژه ها می بخشد. پوشش دهی ریمل سه کاره تریپل اکشن فلورمار بسیار زیاد بوده و به راحتی همه مژه ها را در بر می گیرد. بنابراین اگر خواهان مژه های بلند، حالت دار و حجیم هستید، بهترین انتخاب ریمل سه کاره تریپل اکشن فلورمار است. از طریق فروشگاه ریحا می توانید این محصول را به شکل اورجینال تهیه کنید.

7- ریمل 24 ساعته ابسولو دبورا

خریدریمل 24 ساعته ابسولو دبورا

ریمل 24 ساعته ابسولو دبورا ریملی منحصر به فرد و با قدرت خارق العاده جهت پرپشت و بلند کردن مژه‌ها با دوام طولانی مدت و 24 ساعته است. فرچه مویی درشت این محصول، مژه‌ها را بصورت جداگانه حالت می‌دهد و حجم خیره کننده‌ای به آنها می‌بخشد. این ریمل فاقد عطر و رایحه، ضد حساسیت و مورد تایید متخصصان چشم است. ریمل 24 ساعته Absolute Volume قیمت بسیار مناسبی هم دارد. به دلیل ویژگی‌های این ریمل از جمله افزایش طول و حجم مژه‌ها، پس از استفاده از این ریمل مژه‌ها طوری به نظر می‌رسد که انگار مژه مصنوعی کاشته‌اید.

ریمل 24 ساعته ابسولو دبورا یک محصول بسیار با کیفیت از برند ایتالیایی دبورا است که با توجه به قیمت مناسبش کارایی بسیار بالایی دارد. این ریمل مژه‌ها را مشکی‌تر می‌سازد و همه ویژگی‌های یک ریمل خوب را با هم دارد. شما می‌توانید از این ریمل برای مهمانی‌های طولانی و سفرهای کاری استفاده کنید که در آن فرصت تجدید آرایشتان را ندارید. این ریمل دبورا به دلیل فرچه مویی و درشتی که دارد، مژه‌ها را اصلا به هم نمی‌چسباند و کاملا جدا جدا می‌کند. در ضمن ریمل 24 ساعته ابسولو دبورا در دو نوع ضد آب و معمولی ارائه می‌شود.

8- ریمل حجم دهنده اکسپرینس دبی

خریدریمل حجم دهنده اکسپرینس دبی

ریمل اکسپرینس یکی دیگر از محصولات آرایشی این کمپانی معتبر دبی است که به دلیل دارا بودن رنگدانه‌های فوق مشکی، باعث پوشش دهی یکدست مژها شده و حالت آن‌ها را برای مدت زمان طولانی حفظ می کند، همچنین باعث حجم دهندگی، بلند کنندگی و پرپشت کنندگی مژه‌ها می شود. این ریمل ضد آب می باشد و از این رو به راحتی می توانید از آن در باشگاه‌ها و استخرها و سالن‌ها استفاده کنید، بدون این که شاهد کوچک ترین ریزشی در اطراف چشم‌های خود باشید.

این محصول از ایجاد ماسیدگی و چسبندگی بین مژه‌ها جلوگیری کرده و از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار است. با کمک این ریمل، مژه‌های شما به طور یک دست و یک اندازه نظم می گیرند و همین امر باعث می ‌شود تا چشمانتان با نظم تر و زیباتر جلوه کنند. استفاده از این ریمل هیچ گونه ضرری برای چشم‌های شما نداشته و مژه‌های تان را دچار ریزش نمی کند، لذا می توانید به طور روزانه از آن‌ها استفاده کنید.اگر دوست دارید با چند نمونه از بهترین ریمل‌های ایرانی نیز آشنا شوید؛ ادامه مقاله را از دست ندهید.

بهترین ریمل ایرانی

در این قسمت بهترین ریمل های ایرانی را به شما کاربران عزیز ریحا معرفی می کنیم. ملاک این معرفی ویژگی‌هایی مانند غلظت ریمل، کیفیت آن، قیمت و نظرات دیگر کاربران بوده است.

ریمل های مای

ریمل های مای در کاربردهای متنوعی به بازار روانه شده اند. ریمل گرجس آیز بلک دایموند که یک ریمل حجم دهنده است و حجم بسیار خوبی به مژه ها می بخشد و یا ریمل لوکسریوس ولوم بلک یک ریمل ریمل بلند کننده بوده ولی حجم زیادی به مژه ها نمی دهد.

ریمل های کالیستا

این ریمل ها دارای محبوبیت و دارای بسته بندی جذاب هستند. مواد به کار رفته در این ریمل مرغوب بوده و کیفیت خوبی دارند. از پرفروش ترین ریمل های این برند ایرانی می توان ریمل حجم‌دهنده کالیستا مدل Bold Volume را نام برد که بلند کننده خوبی است.

ریمل های این لی

این برند ایرانی محبوب و مشهور ریمل های بلند کننده و حجم دهنده را تولید و روانه بازار کرده است. رضایت کاربران از ریمل های این برند نسبتا خوب بوده و با توجه به قیمت مناسب ریمل های این برند خرید آن توصیه می گردد.

ریمل های شون

ریمل های این برند بسیار مشکی هستند و سبب حجم دادن به مژه ها می شوند. کاربران زیادی از شستشوی راحت ریمل شون و ضد حساسیت بودن و ریزش نداشتن آن تعریف کرده اند. البته برندهای ایرانی بسیاری هستند که کیفیت ریمل هایشان خوب است و ما در اینجا فقط تعداد محدودی از این برندها را معرفی کردیم.

در این مقاله کاربرد رایج‌ترین و پر کاربردترین برس‌ها برای شما توضیح داده شد و شما با توجه به هدفی که از زدن ریمل دارید، مثلا می‌خواهید مژه‌هایتان پر پشت‌تر به نظر برسد یا بلند‌تر شود یا هر دو مورد را با هم داشته باشید، یا حتی بهترین ریمل گیاهی را بخرید، می‌توانید، می‌توانید با در نظر گرفتن نیازهایتان و نکاتی که در این مقاله بیان شد،از مناسب‌ترین گزینه برای خود استفاده کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که انتخاب ریمل مناسب به جز نوع برس آن به عوامل دیگری هم وابسته است که یکی از آن‌ها، درست زدن ریمل است. در مقالات بعدی آموزش صحیح ریمل زدن را برایتان توضیح خواهیم داد تا بتوانید بهترین نتیجه را از زدن ریمل بگیرید.

۱۶۵,۶۴۷
محصولات مرتبط
ریمل چشم حجم دهنده سوپر لش برس ضخیم یورنYornامکان ارسال فوری
۴۵۹,۰۰۰ تومان
0
ریمل چشم حجم دهنده آی لاو اکستریم برس ضخیم اسنسEssenceامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲۸۶,۰۰۰ تومان۲۳۹,۰۰۰ تومان
0
ریمل چشم حجم دهنده اورجینال برس ضخیم بلBellامکان ارسال فوری
۴۱۳,۰۰۰ تومان
0
نویسنده :سحر غیاثی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
چرا خرید ریمل باید متناسب با هر شخص باشد؟
پاسخ:

انتخاب یک ریمل خوب که متناسب با نیاز مژه‌ها باشد، تاثیر زیادی بر زیبایی آرایش دارد. مطمئنا برای شما هم پیش آمده که با وجود استفاده از ریمل، مژه‌های‌تان همچنان نامرتب، نازک و بی روح هستند که در این صورت احتمالا در انتخاب ریمل و نحوه استفاده کردن از آن دچار اشتباه شده‌اید. پس قبل از خرید ریمل اورجینال ، ابتدا باید بدانید که ریمل خوب چه ریملی است. 

خانم ها با مژه های حساس و شکننده می توانند از ریمل استفاده کنند؟
پاسخ:

تمام لوازم‌های آرایشی از جمله ریمل‌ها ارتباط مستقیمی با سلامت شما دارند، پس باید در انتخاب آن‌ها نهایت دقت و اهمیت را به خرج دهید. ریمل‌های تقویت کننده علاوه بر حجم دادن و بلند کردن مژه ها حاوی موادی هستند که برای تقویت، پر شدن و بلند شدن مژه به صورت طبیعی مفید هستند. از آنجایی که این ریمل‌ها بافت نرمی دارند و به راحتی پاک می‌شوند، برای خانم‌هایی که مژه‌های شکننده و حساسی دارند مناسب هستند و از شکستگی و چسبندگی مژه‌ها جلوگیری می‌کنند.

ریمل چیست و چه کاربردی دارد؟
پاسخ:

ریمل چشم یکی از رایج‌ترین و متداول‌ترین ابزارهای آرایشی است، که استفاده از آن بسیار آسان است و تاثیر قابل توجهی بر زیبایی صورت می‌گذارد. به همین علت تمام خانم‌ها، چه مبتدی و چه حرفه ای در آرایش از آن استفاده می‌کنند.  استفاده از ریمل به مژه ها حجم می‌دهد و آن‌ها را زیبا‌تر می‌کند و همین امر باعث محبوبیت آن در بین خانم‌ها شده است. ریمل‌های چشم دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام کاربرد مخصوص به خودشان را دارند و تاثیرهای متفاوتی بر روی چشم‌ها می‌گذارند. در ادامه به معرفی انواع ریمل و کاربرد هر کدام می‌پردازیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۶۵,۶۴۷ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید