یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
عطرهایی با رایحه‌ های عجیب و غریب

عطرهایی با رایحه‌ های عجیب و غریب

بسیاری از ما عاشق بوی خاصی هستیم شاید برای برخی دیگر از افراد زیاد خاص و عجیب نباشد. به طور مثال بوی خاک، بوی جنگل و غیره که وقتی به مشام ما می‌رسد حس خاصی در درون خود احساس می‌کنیم. یا بوی همبرگر و کیک، وقتی که به مشام ما می‌رسد دست و پای خودمان را گم می‌کنیم. یا حتی وقتی به یک شهر یا کشوری سفر کرده باشیم، بعد از مدت‌ها وقتی به یاد آن شهر یا کشور می‌افتیم، رایحه خاص آنجا را احساس می ­کنیم.

بر همین اساس بعضی از شرکت‌ها در دنیا، عطر های عجیب غریب برای مشتری‌های خاصی که عاشق عطر عجیب و غریب هستند تولید کرده‌اند. خب اگر دوست دارید و برای‌تان جالب است که بدانید چه رایحه‌های عجیبی در دنیای عطر سازی تولید شده است و عجیب ترین عطر جهان چیست با ما همراه باشید تا با این عطرها آشنا شوید.

عطر ژیوانشی زیروس روژ با رایحه کاکتوس

عطر با رایحه کاکتوس

خرید عطرژیوانشی زیروس روژ

یکی از رایحه های عجیب و غریب در عطر زنانه ومردانه گیاه کاکتوس می باشد این گیاه که دارای تیغ و گیاهی سخت است، بوی علفی و جذابی رایحه ای گرم دارد. یکی از عطرهای معروفی که این نت را در خود جای داده، عطر ژیوانشی زیروس روژ (Givenchy‘s xeryus rouge) است. این عطر که از ترکیبات گیاه کاکتوس، پرتقال، ترخون، گل شمعدانی، فلفل قرمز، سدر، چوب صندل و مشک خلق شده است و در نتیجه رایحه گرمی دارد. این عطر برای استفاده در فصل سرما و زمستان مناسب است.

عطر د بیکن کلاسیکبا رایحه گوشت نمک سود شده

عطری با رایحه گوشت نمک سود شده

رایحه گوشت نمک سود شده که یکی از رایحه‌های عجیب به نظر می‌رسد، در عطر زنانه و مردانه‌ای شبیه سازی شده است. نام عطری که با این رایحه خلق شده، د بیکن کلاسیک (the bacone classic) است. این عطر محصول سال 2010 میلادی است و رایحه آن را می‌توانید در کنار رایحه‌هایی مانند لیمو، گریپ فروت، پرتقال و لیمو احساس کنید.

عطر پیپر پشن با رایحه شور و ذوق کاغذ

عطربا رایحه شور و ذوق کاغذ

این عطر توسط فردی به نام steid ساخته شده و دارای بویی شبیه به کاغذ و جوهر است، که شما را به یاد کتاب و کتاب خواندن می‌اندازد. این عطر برای کسانی که عاشق بوی کتاب، کتابخانه و کتاب فروش هستند، ایده بسیار خوبی است.

عطر بِیبی پودر با رایحه نوزاد تازه متولد شده

عطر رایحه نوزاد تازه متولد شده

این رایحه دوست داشتنی که طرفداران زیادی دارد، برای کسانی مناسب است که از بوئیدن بدن نوزاد تازه متولد شده سیر نمی‌شوند. البته پزشکان این بوی خوشبو را ناشی از ترشحات غدد عرقی نوزاد می‌دادند، به طوری که مادران با استشمام این عطر عجیب می‌توانند فرزند خود را بشناسند و با نوزاد خود ارتباط عاطفی برقرار کنند.

کمپانی دیمیتر با ساخت این عطر، تلاش کرده است، که حس آرامش بین مادر و نوزاد را برای همه بازسازی کند. در ادامه مطلب بالا، می توان گفت که شرکت آمریکایی دیمیتر، یکی از شرکت‌های تولید کننده عطرهای عجیب است. این شرکت تا به امروزه توانسته است، عطرهایی با رایحه‌های عجیب و غریب تولید کند و ادعا می‌کند، می‌تواند رایحه عطر هر بویی را که مشتری بخواهد، تولید کند.

عطر کلوین کلاین آبسشنبا رایحه گربه زباد

عطری با رایحه گربه زباد

خرید عطرکلوین کلاین آبسشن

عطر خوشبوی کالوین کلین آبسشن (Calvin Kelein obsession) دارای نت حیوانی به نام گربه زباد است. این گربه در نواحی آفریقا و آسیا زندگی می‌کند. رایحه این نت در ابتدا بسیار زننده است، ولی وقتی با الکل مخلوط می‌شود، بوی خوشی را ایجاد می‌کند، که اغلب افراد آن را دوست دارند. در ترکیبات این عطر علاوه بر مشک گربه زباد از رایحه هلو، لیمو، ریحان، ترنج، سدر، رز، چوب صندل و وانیل استفاده شده است. این عطر دارای رایحه گرم بوده و برای استفاده در زمستان مناسب است. امروزه رایحه این نت حیوانی، به صورت مصنوعی و آزمایشگاهی نیز تولید می‌شود.

عطر اسپایس بمب اکستریمبا رایحه تنباکو

عطر با رایحه تنباکو

خرید عطر ویکتور اند رولفاسپایس بمب اکستریم

شرکت ویکتور اند رولف این‌ بار این عطر مردانه را در قالب رایحه‌ای گرم‌تر و شیرین‌تر نسبت به نسخه قبلی طراحی کرد و آن را در دسترس عموم قرار داد.رایحه اغواگر این عطر هلندی، با روحیات مردان فعال و پرانگیزه و درعین حال با نفوذ سازگار است. از همین جهت این عطر برای استفاده در روزهایی که باید اثرگذار باشید مانند؛ میهمانی‌های رسمی و جلسات مهم کاری پیشنهاد می‌شود. تندی زیره و فلفل در میان حجاب نرم و شیرین تنباکو و وانیل، با عبور از هر مسیر، ردی عمیق از شما بر جای می‌گذارد. اگر دوست دارید که در راس توجه قرار بگیرید و اهداف و افکارتان در نظر دیگران موثر به ‌نظر برسد، این ادوپرفیوم جذاب را امتحان کنید.

عطرهی وود اوشن وت با رایحه جنگل

عطر با رایحه جنگل

خرید عطر دسکوارد2هی وود اوشن وت

وقت‌هایی هست، که آدم دلش هوس جنگل و رایحه خوش آنجا را می‌کند و دوست دارد در وسط یک روز شلوغ، برای ساعتی هم که شده، حس و حال جنگل را با خود به همراه داشته باشد. در بین عطرهای زنانه دیمیتر، عطر جذاب و عجیبی وجود دارد، که رایحه‌ای شبیه به کابین جنگل و برگ‌های افتاده بر روی زمین دارد و یادآورد درخت‌های بزرگ و عظیم جنگلی بعد از یک باران سرد صبحگاهی است. این عطر برای کسانی که عاشق جنگل و بوی خاص جنگل هستند، مناسب است.

عطر مردانه دیگری با نام He wood ocean wood نیز وجود دارد که دارای رایحه جنگلی است و شما را به یاد جنگل و درخت‌های عظیم و کهن آن می‌اندازد. نت اولیه این عطر از دانه‌های تونکا، چوب سدر، نعناع هندی و گیاه خس خس است. این عطر با رایحه برگ گل‌های بنفشه و مشک به اوج می‌رسد و با نت‌های اقیانوسی، عنبر و جعفری پایان می‌یابد.با استفاده از این عطرها همیشه می‌توانید بوی جنگل را در نزدیکی خود احساس کنید.

عطر نرولی پورتوفینبا رایحه صابون

عطر با رایحه صابون

خرید عطر تام فوردنرولی پورتوفین

این عطر بسیار خوشبو و عجیب برای کسانی جذاب است، که عاشق بوی تمیزی و پاکیزگی هستند و همیشه دوست دارند پاکیزه و تمیز به نظر برسند. برند تام فورد نیز، عطر زنانه مردانه‌ای با نام Noreoil Portofino دارد، که رایحه آن ملیح و بسیار صابونی است. این عطر دارای ترکیبات غالبی از رایحه خوش بهارنارنج و شکوفه پرتقال است.

عطر لاگوست مشکیبا رایحه شکلات

عطر با رایحه شکلات

خرید عطراو د لاگوست ال.12.12 نویر

از انجا که اغلب افراد در دنیا شکلات را دوست دارند و برخی از افراد حتی به شکلات اعتیاد نیز دارند، بنابراین عطرسازان تصمیم به ساخت عطرهایی گرفته‌اند که بوی شکلات خالص را می‌­دهند. این عطرها برای کسانی مناسب هستند، که عاشق خوردن و بو کردن شکلات باشند. یکی از عطرهای شناخته شده‌ای که بوی شکلات می‌دهد، عطراو د لاگوست ال.12.12 نویر یا همانلاگوست مشکی است. این عطر داری رایحه‌ای بسیار دلنشین با ماندگاری قابل قبول است.

عطر عجیب غریب براساس رایحه ژنتیکی شخصی

عطر براساس رایحه ژنتیکی شخصی

اخیرا با استفاده از فناوری DNA و تکنولوژی، عطرهایی تولید شده است، که بسیار عجیب و بی‌نظیر است. این عطرها برای مشتری‌های خاص پسند تولید می‌شود و شاید برای بسیار از افراد غیرممکن به نظر برسد. رایحه این عطر با توجه به کد ژنتیکی منحصر به فرد هرکس فرموله و تولید می‌شود و هر کس می‌تواند رایحه ویژه خودش را داشته باشد. شرکت تولید کننده این نوع عطرها ادعا می‌کند که تونسته است، عطری با رایحه افراد معروفی همچون باراک اوباما تولید کند.

۱۶۸,۲۵۷
نویسنده :سحر غیاثی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
عطر  ژیوانشی زیروس روژ چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

یکی از رایحه های عجیب و غریب در عطر زنانه ومردانه گیاه کاکتوس می باشد این گیاه که دارای تیغ و گیاهی سخت است، بوی علفی و جذابی رایحه ای گرم دارد. یکی از عطرهای معروفی که این نت را در خود جای داده، عطر ژیوانشی زیروس روژ (Givenchy‘s xeryus rouge) است. این عطر که از ترکیبات گیاه کاکتوس، پرتقال، ترخون، گل شمعدانی، فلفل قرمز، سدر، چوب صندل و مشک خلق شده است و در نتیجه رایحه گرمی دارد. این عطر برای استفاده در فصل سرما و زمستان مناسب است.

رایحه عجیب و غریب بیکن در کدام عطر به کار رفته است؟
پاسخ:

رایحه گوشت نمک سود شده که یکی از رایحه‌های عجیب به نظر می‌رسد، در عطر زنانه و مردانه‌ای شبیه سازی شده است. نام عطری که با این رایحه خلق شده، د بیکن کلاسیک (the bacone classic) است. این عطر محصول سال 2010 میلادی است و رایحه آن را می‌توانید در کنار رایحه‌هایی مانند لیمو، گریپ فروت، پرتقال و لیمو احساس کنید.

عطراسپایس بمب اکستریم با رایحه تنباکو چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

شرکت ویکتور اند رولف این‌ بار این عطر مردانه را در قالب رایحه‌ای گرم‌تر و شیرین‌تر نسبت به نسخه قبلی طراحی کرد و آن را در دسترس عموم قرار داد. رایحه اغواگر این عطر هلندی، با روحیات مردان فعال و پرانگیزه و درعین حال با نفوذ سازگار است. از همین جهت این عطر برای استفاده در روزهایی که باید اثرگذار باشید مانند؛ میهمانی‌های رسمی و جلسات مهم کاری پیشنهاد می‌شود. تندی زیره و فلفل در میان حجاب نرم و شیرین تنباکو و وانیل، با عبور از هر مسیر، ردی عمیق از شما بر جای می‌گذارد. اگر دوست دارید که در راس توجه قرار بگیرید و اهداف و افکارتان در نظر دیگران موثر به ‌نظر برسد، این ادوپرفیوم جذاب را امتحان کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۶۸,۲۵۷ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب
یاسمن نظری

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

ذرت بو داده

بدن انسان

گربه

خاک باران خورده

جسد

گاراژ

فست فود

عطر ایناهم هست یادتون نره