یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
همه چیز درباره love osmanthus محبوب از آتلیه کلون

همه چیز درباره love osmanthus محبوب از آتلیه کلون

آتلیه کلون در سال 2006 توسط خانم سیلوی گانته (Sylvie Ganter) و آقای کریستوف سروسل (Christopher Cervasel) که هر دو عاشق هنر عطرسازی بودند به وجود آمد. هر دو هنرمند خلاق از خانواده‌هایی ایتالیایی و اهل فرانسه بودند که در شهر نیویورک با هم ملاقات کردند و این آغاز داستان عاشقانه آن‌ها بود.

کریستوف روانشناس و علاقمند به سفر به نقاط بکر و خوش آب و هوا بود و وقت زیادی صرف برقراری ارتباط میان فرهنگ‌ها و آیین‌های مختلف، با جهان عطر می‌کرد. سیلوی هم هنرمند موفقی در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی بود و مهارت زیادی در تزیین فضاهای داخلی با وسایل کلاسیک و قدیمی داشت.

سرآغاز آتلیه کلون

اشتراک بسیار زیاد بین این دو نفر از جمله علاقه به هنر عطرسازی نقطه اتصال آن‌ها برای ساخت ترکیبات عطر‌های آتلیه کلون بود. این خانواده همچنین ابداع کننده خانواده عطر کلون ابسولو (Cologne Absolue) هستند که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

سروسل و گانته هرگز کار خود را تمام نکردند و دائما در حال روایت تجربیات و داستان‌های اطرافشان هستند و جست و جوی آن‌ها برای الهام گرفتن از طبیعت هرگز متوقف نمی‌شود. آن‌ها در مورد غذای جدیدی که می‌خورند، کتابی که می‌خوانند و سفرهایی که می‌روند باهم صحبت می‌کنند و داستان‌های مختلف را به‌ هم گره می‌زنند و جزییات را به وجود می‌آورند. در نهایت داستان عطری جدید را ارائه می‌دهند و بعد از مدتی رایحه آن داستان خلق می‌شود.

آتلیه کلون

آتلیه کلون

آتلیه کلون یک برند آمریکایی است که فعالیت خود در زمینه عطر و ادکلن را از سال 2010 آغاز کرده است. این برند از مواد با کیفیت و کاملا طبیعی در تمام کارهایش استفاده می‌کند ولی نسبت به اسانس‌های گرانی که در عطرها به کار می‌رود، قیمت عطرهایش نسبت به دیگر برندها بسیار پایین تر است و علت آن نداشتن تبلیغات متداول در دنیای عطر است.

اعتقاد صاحب برند بر این است که با این کار، برخلاف کمپانی‌های دیگر، هزینه تبلیغات از جیب مصرف کننده پرداخت نمی‌شود. آنچه در تمام عطرهای آتلیه کلون مشخص و بارز است، استفاده از شیشه‌های بسیار ساده و در عین حال شیک با کلاهک‌هایی از چرم دست ساز برای طرفدارانشان است.

محصولات این برند منحصر به فرد هستند و در ساخت آن‌ها از مرکبات و نت‌های گیاهی استفاده می‌شود که همین امر علت ماندگاری و غلظت بالاتر این عطرها نسبت به دیگر برند‌ها است. همان طور که پیش‌تر گفته شد کلون یک برند آمریکایی است، که توانسته 37 رایحه مختلف را تا سال 2018 به کلکسیون خود اضافه کند، به استثنا یک مورد، همگی عطرهای این آتلیه دارای رایحه مشترک بین زنان و مردان و بدون جنسیت هستند.

نماد آتلیه کلون

نماد آتلیه کلون

آتلیه کلون داستانی عاشقانه و معطر است و فروشگاه‌های با رنگ آبی و دیوارهای آجری، امضای این برند هستند. تمام بوتیک‌های این آتلیه با الهام از کارخانجات فرانسوی آمریکایی و با مبلمان صنعتی، میز کار‌های صنعتی، چهارپایه و ماشین چاپ طراحی شده اند. این بوتیک‌ها برای سرویس دادن و مشاوره به مشتری‌­ها تعبیه شده اند و این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کنند تا آن‌ها زمانی را برای کشف کلون ابسولو‌ها در اختیار داشته باشند.

کلون ابسولو عطری است با کیفیت واقعی که برای اولین بار در صنعت عطرسازی، مرکبات را با مواد نفیس و روغن‌های ارزشمند ترکیب کرده و به یک نتیجه خارق العاده و ماندگاری خوبی رسیده است. عطرهای کلون ابسولو در بطری‌های شیشه ای فرانسوی و با درپوش‌های چرمی دست دوز بسته بندی شده اند که زیبایی خاصی به آن‌ها داده است.

اولین و موفق‌ترین عطرهای آتلیه کلون

اولین و موفق‌ترین عطرهای آتلیه کلون

اولین عطر آتلیه کلون، عطر اسپرت اورنج سانجین بود که با رایحه خاص و بر پایه مرکبات تهیه و به طرفداران این برند عرضه شد. همان طور که از اسم این عطر مشخص است اولین بویی که بعد از اسپری کردن این عطر به مشام می‌­رسد بوی پرتقال است و هر چه پیش می‌رود به رایحه گل شمعدانی و یاسمن و در انتها به کهربا، لوبیا تونکا و چوب صندل می‌رسد. این عطر رایحه شیرین و خنکی دارد و برای استفاده در روزهای گرم تابستان کاملا مناسب است. به گفته موسس برند آتلیه کلون این عطر تداعی کننده نوشیدن آب پرتقال تازه بر روی بالکن و کنار ساحل در یک صبح دل ­انگیز است.

از موفق ترین و جدیدترین محصولات آتلیه کلون که بدون جنسیت خاص یا اصطلاحا یونیسکس هستند هم، می‌توان به توباکو نویت، میموسا ایندیگو، فیلتر سیلان و کاملیا اینترپید اشاره کرد. تنها رایحه زنانه‌ای که این برند تا به حال تولید و به بازار عرضه کرده است، عطر بلانچ ایمورتل، با رایحه ملایم و شیرین است. عطر بلانچ ایمورتل در نت اولیه خود دارای رایحه شکوفه پرتقال، ماندارین و برگاموت است و در نت میانی به رایحه کگل پایا، رز و یاس می‌رسد. رایحه این عطر در انتها به نت نعناع هندی، خس خس و چوب صندل ختم می‌شود. این عطر برای روزهای سرد سال انتخاب مناسبی است و حس شادابی و اعتماد به نفس را برایتان به ارمغان می‌آورد.

همه چیز درباره love osmanthus محبوب از آتلیه کلون

همه چیز درباره love osmanthus محبوب از آتلیه کلون

عطر Love Osmanthus از آتلیه کلون اخیرا و در سال 2019 به بازار عطر و ادکلن عرضه شده و به گفته طرفدارانش دارای ماندگاری و پراکندگی قابل قبولی است. لاو اسمانتوس هم مانند دیگر عطرهای این برند، عطری است زنانه و مردانه که برای تمام فصول سال به جز زمستان کاملا مناسب است. این عطر ساخت کشور ایالت متحده آمریکا است و در گروه بویایی گل‌دار جای می‌گیرد.

رایحه‌های آتلیه کلون هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند و اغلب متمایل به عطرهای میوه، برگ و گل هستند. دئودورانت‌های این آتلیه بسیار جذاب و از نظر قیمت مقرون به صرفه هستند. با وجود اینکه رایحه‌های این عطر باعث برانگیخته شدن شور و هیجان و احساسات فرد نمی‌شوند، ولی اکثرشان مورد پسند عموم قرار می‌گیرند.

چند نمونه از عطرهای محبوب آتلیه کلون شامل عطرهای Love Osmanthus وVanille Insenseeهستند. از آنجایی که این عطرها بر پایه رایحه گلی هستند، بنابراین بسیار جالب و شگفت انگیز به نظر می‌رسند.

عطر Love Osmanthus جدیدترین عطر از برند آتلیه کلون است و با مفهوم میوه‌ای گل‌دار، به ما حال و هوای عشق در یک باغ مخفی را می‌دهد که از رایحه گیاه اسمانتوس، لیمو وچوب سرو سرچشمه گرفته‌اند. عطر Love Osmanthus عطری است با ردپایی از مرکبات و لیمو ترش که یادآور بوی خوش دمنوش لیمو در یک عصر بهاری است و یک مکمل خوب با رایحه ملایمی از اسمانتوس و هلوی است.

عطر Niche

عطر Niche

عطرهای لوکس و دست ساز Niche، تولیدات محدودی دارند و قبلا برای همه، تعابیر عاشقانه‌ای از گل اسمانتوس نارنجی را تداعی می‌کردند. کسانی که عطرهای نیش را انتخاب می‌کنند به طور حتم به دنبال رایحه‌های خالص‌تر، گران‌تر و خاص‌تری هستند که نسبت به عطرهایی که اکثر مردم استفاده می‌کنند متفاوت‌تر است.

امتحان کردن عطر Love Osmanthus یادآور ترکیب عطر گل، میوه و گلبرگ است. این عطر هیچ راز و یا ماجرایی ندارد و بدون هیچ هیاهویی توانسته نام خود را در مرکز توجه قرار دهد. این عطر بر پایه مشک و چوب سرو خالص است و در آن رایحه‌هایی از هلو و چای نیز به مشام می‌رسد. این عطر از نظر سنتی نسبت به دیگر عطرهای آتلیه کلون زنانه‌تر است.

مدیر آتلیه کلون اعتقاد دارد که این عطر مانند آبمیوه است و جنسیت ندارد و همه می‌توانند از رایحه‌­ای مثل مرکبات لذت ببرند. تمام عطرهای آتلیه کلون بدون جنسیت هستند و نمی‌توان به رایحه‌ها به چشم زنانه یا مردانه نگاه کرد. عطر Love Osmanthus با رایحه گل و لیمو، برای روزهای گرم و مرطوب تابستانی بسیار مناسب است و می‌توان از بوی خوش آن لذت برد.

نت‌های عطر Love Osmanthus

نت‌های عطر Love Osmanthus

عطر Love Osmanthus هم مانند دیگر عطرها دارای سه نت اولیه، میانی و پایانی است که یکی پس از دیگری به مشام می‌رسند و رایحه این عطر را دلپذیرتر می‌کنند. رایحه اولیه این عطر از لیمو ترش سرچشمه گرفته است و آب دهانتان را سرازیر می‌کند و به شما حس غرق شدن در یک لیمو تازه را می‌دهد. بعد از 15 دقیقه این حس از بین می‌رود و به رایحه میانی و قلب این عطر یعنی گل اسمانتوس می‌رسید. در انتها، درست زمانی که به رایحه پایانی و پایه عطر نزدیک می‌شوید، بوی صمیمی سدر مشام‌تان را پر می‌کند.

مشکلی که خیلی از افراد هنگام خرید عطر با آن مواجه هستند و ممکن است برایشان گمراه کننده باشد، دیدن و بوییدن تعداد زیادی عطر است. برای خرید عطر، بهتر است حتما به یک مرکز معتبر برای فروش عطرهای اصل مراجعه کنید.

حضور شمادر هنگام خرید عطربسیار ضروریاست. برای خرید لازم است، خودتان به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید، تا بتوانید به راحتی رایحه عطرها را تست کنید.

اگر در خرید عطر تازه کار و بی‌تجربه هستید، بهتر است از همان ابتدا به فکر خرید عطر های با حجم بالا نباشید. در این شرایط، بعد از انتخاب عطر، یک عطر با حجم کم خریداری کنید و زمانی که مدتی از آن استفاده کردید و از انتخاب‌تان مطمئنشدید، حجم بالای آن را بخرید.

البته می‌توانید خرید عطر را به صورت اینترنتی هم انجامدهید، ولی با این روش نمی‌توانید رایحه عطرها را تست کنیدو برای خرید اینترنتی، باید توضیحات را بصورت کامل مطالعه کنید یا آن‌هایی را انتخاب کنید، که رایحه‌شان را قبلا تست کرده‌اید. برای خرید عطر، نظر دیگران را هم جویا شوید، اما به هیچ عنوان اجازه ندهید دیگران در انتخاب عطر مورد نظرتان تصمیم‌گیرنده نهایی باشند. در نهایت، شما باید عطری راکه خودتان آن را دوست دارید بخرید.

۱۶۲,۲۷۶
محصولات مرتبط
ایریس ربل ادو کلن زنانه مردانه آتلیه کلنAtelier Cologne 
۲۹,۴۳۱,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۳
تنوع
کافه توبرزا ادو کلن مردانه/زنانه آتلیه کلنAtelier Cologne 
۱۳,۰۳۸,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۱۰ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
برگاموت سولیل ادو کلن زنانه مردانه آتلیه کلنAtelier Cologne 
۹,۷۲۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲۰۰ میل
عطر
+۱
تنوع
فیلتر سیلان ادو پرفیوم مردانه/زنانه آتلیه کلنAtelier Cologne 
۱۴,۳۷۲,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
میموسا ایندیگو ادو پرفیوم مردانه/زنانه آتلیه کلنAtelier Cologne 
۱۱,۸۴۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
توباکو نویت ادو کلن مردانه/زنانه آتلیه کلنAtelier Cologneامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۵۱۷,۰۰۰ تومان۴۲۳,۰۰۰ تومان
۵ میل
دستریز
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
+۱
تنوع
پایور الکتریک ادو کلن مردانه/زنانه آتلیه کلنAtelier Cologne تخفیف ویژه
۱۸,۶۹۷,۰۰۰ تومان۱۲,۹۷۴,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱۰۰ میل
عطر
+۲
تنوع
کلمنتین کالیفرنیا ادو کلن مردانه/زنانه آتلیه کلنAtelier Cologne 
۲۹,۹۹۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۲۰۰ میل
عطر
۱۰میل عطر
+۱
تنوع
کاملیا اینترپید ادو کلن مردانه/زنانه آتلیه کلنAtelier Cologne 
۱۶,۱۴۲,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
امرود اگار ادو کلن زنانه مردانه آتلیه کلنAtelier Cologne 
۴۶,۹۶۴,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
سود مگنولیا ادو پرفیوم مردانه/زنانه آتلیه کلنAtelier Cologne 
۸,۶۲۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۲ میل
سمپل
+۲
تنوع
جاسمین آنگلیک ادو کلن زنانه مردانه آتلیه کلنAtelier Cologne 
۱۵,۷۹۰,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
فیگیر آردن ادو پرفیوم مردانه/زنانه آتلیه کلنAtelier Cologne 
۷,۴۶۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۲ میل
سمپل
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
ماندارین گلاسیال ادو پرفیوم مردانه/زنانه آتلیه کلنAtelier Cologneامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳۷۷,۰۰۰ تومان۲۶۴,۰۰۰ تومان
۲ میل
سمپل
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
سدر اطلس ادو پرفیوم مردانه/زنانه آتلیه کلنAtelier Cologneامکان ارسال فوری
۴۱۶,۰۰۰ تومان
۲ میل
سمپل
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
عود سفیر ادو کلن مردانه/زنانه آتلیه کلنAtelier Cologne 
۲۱,۳۳۴,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
پملو پارادیس ادو کلن مردانه/زنانه آتلیه کلنAtelier Cologne تخفیف ویژه
۱۳,۶۲۱,۰۰۰ تومان۱۲,۰۰۸,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱۰۰ میل
عطر
+۲
تنوع
ماسک ایمپریال ادو کلن مردانه/زنانه آتلیه کلنAtelier Cologne تخفیف ویژه
۱۲,۲۱۴,۰۰۰ تومان۱۱,۴۲۱,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
بلانچ ایمورتل ادو کلن زنانه آتلیه کلنAtelier Cologne 
۱۹,۸۷۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
نویسنده :سحر غیاثی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
آتلیه کلون چیست؟
پاسخ:

آتلیه کلون در سال 2006 توسط خانم سیلوی گانته (Sylvie Ganter) و آقای کریستوف سروسل (Christopher Cervasel) که هر دو عاشق هنر عطرسازی بودند به وجود آمد. هر دو هنرمند خلاق از خانواده‌هایی ایتالیایی و اهل فرانسه بودند که در شهر نیویورک با هم ملاقات کردند و این آغاز داستان عاشقانه آن‌ها بود. 

محصولات برند آتلیه کلون چه ویژگی هایی دارند؟
پاسخ:

محصولات این برند منحصر به فرد هستند و در ساخت آن‌ها از مرکبات و نت‌های گیاهی استفاده می‌شود که همین امر علت ماندگاری و غلظت بالاتر این عطرها نسبت به دیگر برند‌ها است. همان طور که پیش‌تر گفته شد کلون یک برند آمریکایی است، که توانسته 37 رایحه مختلف را تا سال 2018 به کلکسیون خود اضافه کند، به استثنا یک مورد، همگی عطرهای این آتلیه دارای رایحه مشترک بین زنان و مردان و بدون جنسیت هستند.

اولین عطر آتلیه کلون چه بود؟
پاسخ:

اولین عطر آتلیه کلون، عطر اسپرت اورنج سانجین بود که با رایحه خاص و بر پایه مرکبات تهیه و به طرفداران این برند عرضه شد. همان طور که از اسم این عطر مشخص است اولین بویی که بعد از اسپری کردن این عطر به مشام می‌­رسد بوی پرتقال است و هر چه پیش می‌رود به رایحه گل شمعدانی و یاسمن و در انتها به کهربا، لوبیا تونکا و چوب صندل می‌رسد. این عطر رایحه شیرین و خنکی دارد و برای استفاده در روزهای گرم تابستان کاملا مناسب است. به گفته موسس برند آتلیه کلون این عطر تداعی کننده نوشیدن آب پرتقال تازه بر روی بالکن و کنار ساحل در یک صبح دل ­انگیز است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۶۲,۲۷۶ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید