یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
10 عطر لاکچری مردانه برای آقایان شیک پوش

10 عطر لاکچری مردانه برای آقایان شیک پوش

متخصصان آروماتراپی عقیده دارند، که عطرها می‌توانند وضعیت روحی و جسمی افراد را بهبود ببخشند. عطرهای خوشبو و با طراوت، حس بویایی و قسمت‌هایی از مغز را تحریک می‌کنند، که مسئول کنترل احساسات و خاطرات هستند. امروزه، می‌توان گفت که در دنیای عطر و ادکلن، به تعداد آدم‌های دنیا رایحه‌های مختلف وجود دارد و بعضی از افراد عطر دوست، علاقه دارند که از رایحه خاصی استفاده کنند. این رایحه خاص برای آقایان معمولا در انواع عطر لاکچری مردانه پیدا می‌شود.

در واقع عطر لاکچری مردانه از برندهای مختلف برای آقایانی طراحی می‌شود، که سخت پسند هستند و برای خودشان به دنبال روشی در جهت ایجاد استایلی تک و خاص می‌گردند. البته انواع رایحه در عطرهای لاکچری مردانه را هر کسی نمی‌پسندد و حتی ممکن است، برخی افراد نسبت به رایحه آن‌ها انتقاد داشته باشند.عطرهای لاکچری مردانه با استفاده از نت‌های مرغوب تولید می‌شوند و معمولا قیمت بالایی دارند. فراموش نکنید، که عطر مردانه لاکچری به صرف لاکچری بودن، حتما ماندگاری و خط بوی بالاندارد، بلکه حتی ممکن است در غلظت ادوتویلت باشد، اما باز هم به دلیل ساختار رایحه‌ای جذابش، لاکچری محسوب می‌شود.

از آنجایی که هر فردی دوست دارد، بوی خوشی بدهد و با استفاده از انواع عطر و ادکلن، تأثیر مثبتی بر روی دیگران بگذارد، بنابراین خرید عطر و ادکلن در قیمت‌های مختلف، با توجه به سلیقه و علاقه افراد یک موضوع کاملا توجیه شده به حساب می‌آید. بوی خوش دلیل محکمی است، که باعث می‌شود بعضی از برندهای جهانی از تولید عطر و ادکلن های مردانه، اسپری‌ها و دئودورانت‌ها، تا میلیاردها دلار درآمد داشته باشند. بسیاری از آقایان در دنیا مشتاق هستند تا پول زیادی را برای خرید عطر لاکچری مردانه و انواع عطر و ادکلن ها بپردازند.

عطر لاکچری مردانه

در دنیای پر از تنوع ادکلن و عطرمردانه، انتخاب و تصمیم‌گیری درباره عطر و ادکلن لاکچری مردانه برای آقایان کمی سخت‌تر است. به همین دلیل کمپانی‌ها و برندهای مختلف، برای تولید و عرضه انواع عطر لاکچری مردانه برنامه ریزی می‌کنند. عطر لاکچری مردانه به عطری گفته می‌شود، که رایحه‌ای شیک و خاص دارد و در مقابل، قیمت آن طوری گران است، که هر فردی با هر سطح درآمد، نمی‌تواند آن را خریداری کند. علاوه بر این‌ها، بسته‌بندی و شیشه نیز در لاکچری بودن عطر مردانه تاثیرگذار است. انواع مختلف عطر لاکچری زنانه معمولا جعبه‌ها، شیشه‌ها و درپوش‌های باکیفیت و شیک و در بعضی موارد بسیار خاص و عجیب دارند. معمولا پشت طراحی بسته‌بندی هر عطر، یک داستان از سمت طراح هنری آن نهفته است.

معرفی 10 عطر لاکچری مردانه جذاب و با کلاس

در دنیای عطر و ادکلن‌های مردانه، با توجه به تنوع زیادی که وجود دارد، انتخاب و خرید عطر لاکچری مردانه یک انتخاب و خرید دشوار به حساب می‌آید. زیرا شما باید عطر مردانه‌ای با قیمت بالا و رایحه‌ای خاص تهیه کنید، که تا مدت‌ها وقتی از آن استفاده می‌کنید، حس و حالی خوب به شما دست می‌دهد و در عین حال رایحه آن باعث جذاب‌تر و شیک‌تر شدن استایل شما می‌شود. به همین منظور، در ادامه، به معرفی 10 عطر لاکچری مردانه از برندهای مختلف دنیا می‌پردازیم. زمانی که شما با چندین عطر لاکچری مردانه و ویژگی‌های مختلف آن‌ها آشنا شوید، می‌توانید انتخاب بهتر و آسان‌تری داشته باشید.

1- ادوپرفیوم زرجوف یودن (Xerjoff Uden)

ادوپرفیوم زرجوف یودن

خرید عطرزرجوف یودن

ادوپرفیوم یودن دارای رایحه ای تلخ، معتدل و ملایم است و به عنوان یک عطر لاکچری مردانه شناخته می‌شود. این عطر لاکچری مردانه در سال 2009 توسط برند ایتالیایی و لوکس عطر و ادکلن زرجوف به بازار معرفی و عرضه شد. این ادوپرفیوم آروماتیک و تند، دارای ماندگاری فوق‌العاده و پخش بوی فراوانی است و اگر از آن استفاده کنید، هنگام ورود به یک جمع، همه نگاه‌ها به سمت شما باز می‌گردد.

این عطر لاکچری مردانه جذاب، ایتالیایی و لوکس، با تلخی معتدل و ملایمی که دارد، برای آن دسته از آقایانی مناسب است، که به رایحه‌های جدی و تلخ علاقه دارند، اما رایحه‌های سنگین باعث ایجاد سردرد برای آن‌ها می‌شود. رایحه این ادوپرفیوم لاکچری و ایتالیایی مردانه یودن، شروعی دلپذیر، مرکباتی و تلخ دارد. وقتی برای اولین بار مقداری از این عطر را در محل نبض یا بر روی لباس خود اسپری می‌کنید، رایحه‌ای دل‌انگیز از بوی تلخ و ترش، شاداب و دوست داشتنی حاصل از نت مرکباتی حس می‌کنید. نت اولیه این ادوپرفیوم از زرجوف بسیار طبیعی و انرژی بخش است.

با محو شدن اثر نت‌های اولیه و جایگزین شدن نت‌های میانی و با وجود حفظ شدن حالت تلخ و شیرین و تند عطر، رایحه آن به سمت ترکیبی گل‌دارو چوبی از گل رز، شراب رام و چوب صندل متمایل می‌شود. این ترکیب باعث ایجاد احساس آرامش و جذابیتی عمیق در وجودتان خواهد شد.پایان این عطر تندتر و تلخ‌تر از نت‌های قبلی است، که با گذر زمان قوی‌تر نیز می‌شود، اما نه در حدی که آزاردهنده باشد. رایحه بسیار دلپذیری از نت وانیل، قهوه، عنبر و مشک باعث القای هر چه بیشتر احساس جوانی، استقلال و شیک‌پوشی فراوان به مردان جذاب در هر سن و سالی خواهد شد.

2- ادوپرفیوم کرید تب رومه (Creed Tabarome)

ادوپرفیوم کرید تب رومه

خرید عطرکرید تب رومه

این ادوپرفیوم ماندگار مردانه از برند عطر کرید، محصولی لوکس و جذاب برای طرفداران سیگار برگ است. رایحه این عطر لاکچری مردانه ماندگاری بالایی دارد. تب رومه اولین بار در سال 2000 توسط برند فرانسوی ولوکس ترین عطرهای مردانه کرید به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شد. گفته می‌شود، که خالق اصلی ادوپرفیوم Tabarome مردانه یک دولت‌ مرد انگلیسی بود و به همین دلیل، عطر تب رومه پس از عرضه به بازار، با استقبال عجیب و غریبی از سوی طرفداران این برند سلطنتی رو به رو شد.

درباره دولت‌ مرد انگلیسی که داستانش را به ادوپرفیوم تب رومه مرتبط کرده‌اند، داستان‌های زیادی مطرح شده است، اما بیشتر او را با سیگار برگ و داستان عشقی‌اش می‌شناسند. بوی تنباکوی موجود در این عطر آروماتیک فوژه به هیچ وجه مانند توتون سیگار تلخ نیست و رایحه آن بیشتر مانند تنباکویی می‌ماند که تازه از زمین کنده شده و بویی نسبتا تلخ، اما بیشتر سبز و گیاهی دارد.

رایحه این ادوپرفیوم مردانه با ماندگاری و پخش بوی زیاد، حس و حالی از رایحه تلخ و گرم دارد. وقتی برای اولین بار مقداری از این عطر را در محل نبض یا بر روی لباس خود اسپری می‌کنید، رایحه‌ای دل‌انگیز از بوی تلخ و ترش، شاداب و دوست داشتنی حاصل ازترکیب ترنج و نارنگی حس می‌کنید. نت اولیه این ادوپرفیوم مردانه از کرید بسیار طبیعی و انرژی بخش است.

با محو شدن اثر نت‌های اولیه و جایگزین شدن نت‌های میانی و با وجود حفظ شدن حالت تلخ و ترش عطر، رایحه آن به سمت نت تند زنجبیل متمایل می‌شود. این ترکیب باعث ایجاد احساس انگیزه، امید و تکاپوی بیشتر در وجودتان خواهد شد. پایان این عطر تندتر و تلخ‌تر از نت‌های قبلی است، که با گذر زمان قوی‌تر نیز می‌شود، اما نه در حدی که آزاردهنده باشد. رایحه بسیار دلنشین و ادویه‌ای از ترکیب نت گیاه تنباکو، چوب صندل، نعناع هندی، چرم و عنبر باعث القای هر چه بیشتر احساس جوانی، استقلال و شیک‌پوشی فراوان به مردان جذاب در هر سن و سالی خواهد شد.

3- ادوکلن آکوا دی پارما کلونیا لدر کنستانتره (Acqua di Parma Colonia Leather Concentree)

ادوکلن آکوا دی پارما کلونیا لدر کنستانتره

خرید عطرآکوا دی پارما کلونیا لدر کنستانتره

ادکلن لاکچری مردانه کلونیا لدر کنستانتره از برند ایتالیایی و اختصاصی عطر و ادکلن Acqua di Parma اولین بار در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن‌های مردانه معرفی و عرضه شد. یک سال بعد یعنی در سال 2015، این عطر جذاب و لوکس جایزه بهترین عطر نیش مردانه سال را از آکادمی عطر ایتالیا دریافت کرد. رایحه مرکباتی آروماتیکی این عطر لوکس ایتالیایی در عین گرم و تلخ بودن، بسیار ملایم و دوست داشتنی است. ساختار رایحه به یاد ماندنی و خوشبوی این عطر مردانه با وجود آکوردهای غالب چرمی و مرکباتی، ترکیبی عجیب و منحصر به فرد را به وجود آورده است.

رایحه این عطر لوکس مردانه با تاکید بر وقار چرم و شور و نشاط مرکبات توسط عطرساز معروف دنیای عطر و ادکلن یعنی فرانسیس دماکی (FRANCOIS DEMACHY) طراحی شده است و بر این موضوع تاکید دارد، که یک مرد شاد و با نشاط علاوه بر مهربان بودن، می‌تواند بسیار جدی، باوقار باشد و در اجتماع استایلی لوکس و قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.

بلافاصله پس از اسپری کردن مقداری از این عطر بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان، رایحه‌ای کاملا مرکباتی و جذاب از ترکیب پرتقال و لیموترش سبز به مشام‌تان می‌رسد. این ترکیب صمیمی و جذاب، شور و شادی و انرژی فراوانی را به شما و اطرافیان‌تان منتقل می‌کند. با گذشت مدت زمانی مشخص و عبور از نت‌های مرکباتی اولیه، به سرعت ترکیبی گل‌دار و مهربان خودش را نشان می‌دهد. این ترکیب حاصل تلفیق نت‌های گل رز و برگ نارنج است. رایحه ملایم این عطر در نت میانی، به تمرکز و آرامش شما کمک می‌کند و باعث برانگیخته شدن احساسات‌تان به عنوان یک مرد جذاب و کاریزماتیک می‌شود.

وقتی زمان زیادی می‌گذرد، عطر به نت پایانی خود می‌رسد و ترکیبی گرم، جدی و شیک را از درون رایحه‌های نشاط آور و جذاب خود نشان می‌دهد. این ترکیب چرمی چوبی و باوقار، از نت‌های چرم، چوب گایاک و چوب سدر تشکیل شده است و آن‌قدر تاثیرگذار و ماندگار است، که حس اعتماد به نفس و ارزشمند بودن را برای‌تان به ارمغان می‌آورد.

4- ادوپرفیوم تام فورد توباکو عود (Tom Ford Tobacco Oud)

ادوپرفیوم تام فورد توباکو عود

خرید عطرتام فورد توباکو عود

ادوپرفیوم مردانه توباکو عود از برند آمریکایی تام فورد، عطری با رایحه گرم، تلخ و تند است، که اولین بار در سال 2013 به بازار عطر و ادکلن معرفی و عرضه شد. این عطر لاکچری مردانه با ماندگاری طولانی مدتی که دارد، محصولی دیگر از سری عطرهای پرایوت خانه ادکلن‌سازی تام فورد است و این بار با ترکیبی از تنباکو و عود تولید شده است.

همان‌طور که از نام این عطر برمی‌آید، Tobacco Oud رایحه تنباکو و عود را با خودش به همراه دارد. وقتی مقداری از این ادوپرفیوم چوبی تند را اسپری کنید، خیلی زود متوجه بوی چوب عود، در کنار دیگر نت‌های تند خواهید شد. بوی جادویی چوب عود وقتی با بوی تنباکو مخلوط می‌شود، آرامش عمیقی را در وجود شما و اطرافیانتان ایجاد می‌کند. تندی و شیرینی سایر نت‌های موجود در این عطر نیز پخش بوی زیادی دارد. شادی و هیجان را منتقل می‌کند.

برند آمریکایی عطر و ادکلن تام فورد در معرفی این ادوپرفیوم گرم و تلخ خاص گفته است: توباکو عود برملا کننده تاریخ رمزآلود احساسات عربی است، که از دل دانه‌های گرانب‌های چوب عود و بخور معطر تنباکو پدید آمده است. این عطر رایحه مسحور کننده عود را به همراه دانه‌های مرغوب تنباکوی عربی و ترکیبی از گیاهان، گل‌ها و ادویه‌ها ارائه می‌کند.

در هرم بویایی این عطر رایحه‌های چوبی و گیاهی حاصل از ترکیب نت عود و گیاه تنباکو وجود دارد و با بوییدن عطر توباکو عود این آکوردها به مشام شما می‌رسند. رایحه این ادوپرفیوم گرم و آمریکایی، شروعی تند، تلخ و گرم دارد. وقتی برای اولین بار مقداری از این عطر را در محل نبض یا بر روی لباس خود اسپری می‌کنید، رایحه‌ای جدی و عمیق از نت گیاه تنباکو را احساس می‌کنید. نت اولیه این ادوپرفیوم محبوب از تام فورد، بسیار با مردانه و جذاب و شیک است.

با محو شدن اثر نت‌ اولیه و جایگزین شدن نت‌های میانی و با وجود حفظ شدن حالت تلخ وگرم عطر، رایحه آن به سمت ترکیبی تند و ادویه‌ای از ترکیب نت‌های ویسکی، نت ادویه‌ای و نعناع هندی متمایل می‌شود. این ترکیب باعث ایجاد احساس آرامشی عمیق و گرمایی تمام نشدنی در وجودتان خواهد شد. پایان این عطر ملایم‌تر، عمیق‌تر و چوبی‌تر از نت‌های قبلی است. رایحه بسیار دلپذیری از ترکیب نت‌های چوب عود و چوب صندل باعث القای هر چه بیشتر احساس جوانی و استقلال فراوان به مردان شیک پوش و پر انرژی در هر سن و سالی خواهد شد.

5- ادوتویلت میسون فرانسیس کورکجان آمیریس هوم (Maison Francis Kurkdjian Amyris Homme)

ادوتویلت میسون فرانسیس کورکجان آمیریس هوم

خرید عطرمیسون فرانسیس کورکجان آمیریس هوم

عطر لاکچری مردانه و معتدل آمیریس هوم از برند فرانسوی عطر و ادکلن برند میسون فرانسیس کورکجان عطری تلخ و معتدل است که در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن مردانه دنیا معرفی و عرضه شد. این ادوتویلت شیک و جذاب، در گروه بویایی چوبی گل‌دار مشک‌دار قرار می‌گیرد و رایحه آن توسط شخص فرانسیس کورکجان (Francis Kurkdjian) طراحی شده است.

این عطر مردانه خوشبو و جذاب مردانه، به دلیل رایحه معتدلی که دارد، برای استفاده در همه روزها از چهار فصل سال مناسب و تکمیل کننده هر نوع استایل مردانه‌ای است. از این عطر هم می‌توان در قرارهای عاشقانه و هم در مهمانی‌ها و جلسات رسمی استفاده کرد. بلافاصله پس از اسپری کردن مقداری از این عطر معتدل مردانه رایحه‌ای خوش و آرامش بخش از ترکیب نت‌های نارنگی ماندارین و گیاه رزماری به مشام خواهد رسید.

این ترکیب استرس و اضطراب ناشی از فشارهای اجتماعی و کاری روزانه را در آقایان کاهش می‌دهد و استایلی قابل اطمینان و آرامش بخش برای‌شان فرآهم می‌کند. با جایگزین شدن نت میانی در این عطر، شاهد ترکیبی خوش طعم و دل‌انگیز با تلخی و شیرینی ملایمی از رایحه گل‌ها، شکلات و قهوه خواهیم بود.

این ترکیب جذاب حاصل از نت‌های گیاه آمیریس، گل زنبق، شکلات تلخ، نارگیل و قهوه است. حسن ختام رایحه این عطر، ترکیبی بسیار تلخ و آروماتیک از نت‌های چوب عود و دانه تونکا است. رایحه پایانی این عطر باعث افزایش حس اعتماد به نفس و روحیه کاریزماتیک در آقایان با هر تیپ و سلیقه‌ای خواهد شد.

6- ادوپرفیوم آمواج اینترلوده مردانه (Amouage Interlude for Men)

ادوپرفیوم آمواج اینترلوده مردانه

خرید عطرآمواج اینترلوده

برند مطرح و پرآوازه عطر امواج در کشور عمان، نسخه مردانه ادوپرفیوم اینترلوده خود را، متناسب با نسخه زنانه این عطر در سال 2012 تولید و روانه بازار کرد. این عطر محبوب از برند آمواج، رایحه‌ای شرقی چوبی دارد و با وجود طبع گرمش، برای استفاده در فصل‌های سرد سال، یعنی پاییز و به خصوص زمستان مناسب است.

رایحه عودی و اسموکی این عطر مردانه، توجه همه اطرافیان را در یک مهمانی بزرگ و رسمی به‌ سوی شما منحرف خواهد کرد. طراحی و فرمولاسیون اینترلوده توسط عطرساز مشهور و برجسته پیر نگرین (Pierre Negrin) انجام شده است. عطر لاکچری مردانه Interlude از برند آمواج حس بی نظمی خاصی را پس از اولین اسپری در هوا به وجود می آورد. این در حالی است، که همزمان احساس تعادل و آرامش را با خود به ارمغان می آورد.

کریستوفر چونگ درباره این عطر گفته است: «من هر آنچه را که در رایحه‌ها می‌بینم کاملا حس می‌کنم. من همه رایحه‌ها را درک می‌کنم و از ساختارشان لذت می برم. عطر آمواج اینترلوده نیز برای من یکی از همان رایحه‌های لذت‌بخش است.» همه هرج و مرج‌ها و بی نظمی‌های طبیعی یا اجتماعی در زندگی امروزی، ما را محاصره کرده‌اند و قطعا می‌توانند به سطح بسیار واقعی‌تری برسند.

ادوپرفیوم مردانه اینترلوده انعکاسی از آزمون و خطاهای زندگی را در لحظه به وجود می‌آورد و همزمان راهی برای غلبه بر آن‌ها و رسیدن به یک رضایت شخصی را پیش روی شما قرار می‌دهد. عطر مردانه Interlude دارای نت‌های ادویه‌ای و چوبی است، که رایحه آن همراه با ترنج ارغوانی، پونه کوهی و فلفل شیرین باز می‌شود.

پس از اسپری کردن مقداری از ادوپرفیوم لاکچری مردانه اینترلوده آمواج بر روی پوست و محل نبض‌تان متوجه رایحه تند و تیزی از ترکیب نت‌های پونه کوهی، دانه فلفل و ترنج خواهید شد. این ترکیب تند و جذاب، باعث انتقال هیجان و شادی فراوانی به وجود شما می‌شود. پس از مدتی این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. رایحه میانی ترکیبی تلخ است، که از نت‌های بخور، صمغ جاوشیر، کهربا و صمغ لابدانوم تشکیل می‌شود. این ترکیب سنگین باعث ایجاد احساس اعتماد به‌ نفس و طراوت در ابعاد درونی روح شما می‌شود.

پس از مدتی طولانی، این نت‌‌های سنگین و مردانه، جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی با وجود چرم، چوب عود، چوب صندل و نعناع هندی، تلخی، تندی، گرما و سنگینی این ادوپرفیوم را تکمیل می‌کنند. پس از استشمام بوی این نت‌ها، احساس وقار و جدیت خاصی به دست خواهید آورد.

7- ادوپرفیوم شنل آلور هوم ادیشن بلنش (Chanel Allure Homme Edition Blanche EDP)

ادوپرفیوم شنل آلور هوم ادیشن بلنش

خرید عطرشنل آلور هوم ادیشن بلنش

عطر مردانه لاکچری آلور هوم ادیشن بلنش را می‌توان اوج عطرسازی معاصر دانست و البته از برند عطر و ادکلن شنل انتظاری جز تولید این عطر لوکس مردانه نمی‌رود. این عطر مردانه، مدرن و همه‌پسند با رایحه‌ای تازه، تمیز، ملایم، ظریف و کاملا منحصر به فرد، شما را شگفت زده می‌کند، به طوری که هیچ وقت از داشتن این عطر پشیمان نخواهید شد.

ادوپرفیوم لوکس مردانه Allure Homme Edition Blanche در گروه بویایی شرقی چوبی قرار دارد، اما به دلیل وجود مرکبات در ساختار آن، رایحه‌ای شیرین و ملایم با طبعی معتدل و آرامش بخش از آن ساطع می‌شود. برند شنل 6 سال پس از تولید عطر معروف و Allure Homme Edition Blanche خود نسخه ادوپرفیوم آن را در سال 2014 با ظاهری مشابه باز طراحی و به بازار عطر و ادکلن ارائه کرد. این عطر جدید رایحه‌ای رو به گرما و تا حدودی متمایل به رایحه چوب دارد.

این عطر برای آقایان جوانی است، که ثروتمند و خوشحال هستند و در زیر نور گرم و تابستانی خورشید، روزهای پر کاری را می‌گذرانند. عطر لاکچری مردانه آلور هوم ادیشن بلنش شنل، مناسب استفاده در مراسم خاص و حتی مصرف روزانه است، اما به دلیل رایحه خاصی که دارد، می‌تواند در مراسم و روزهای خاص شما نیز حضور داشته باشد و خاطراتی شیرین را برای شما رقم بزند.

باید گفت، که رایحه عطر مردانه آلور هوم ادیشن بلنش با هیچ عطر دیگری قابل مقایسه نیست. معنای Edition Blanche در زبان فرانسه معادل «نسخه سفید» در زبان فارسی است و همان طوری که از اسم عطر پیدا است، هدف سازنده و عطرساز آن، ایجاد رایحه‌ای روشن‌تر و جوان‌تر و به طور کلی سفید تر از نسخه‌های دیگر سری آلور هوم شنل است. این تفاوت در رایحه و روشن‌تر بودن عطر، حتی از ظاهر و شیشه آن نیز قابل مشاهده است. اجزای رایحه عطر مردانه Allure Homme Edition Blanche از برند شنل، بسیار هماهنگ هستند و تفکیک و تشخیص آن‌ها از یکدیگر سخت است. به عبارت دیگر، رایحه این عطر همیشه با ملایمت و بسیار آرام با شما سخن می‌گوید و هیچ وقت صدای بلندی از آن را نخواهید شنید.

به محض اسپری کردن مقداری از عطر مردانه آلور هوم ادیشن بلنش بر روی پوست، محل نبض و لباس‌تان، رایحه ترکیبی دوست داشتنی و نشاط آور از نت‌های ترنج و لیمو ترش زرد به مشام می‌رسد. این نت‌ها باعث افزایش شور و نشاط و هیجان در وجودتان می‌شود. نت لیموی به کار رفته در بخش آغازین ساختار این عطر، بسیار ملایم است و ترشی و تندی آن به حدی نیست که بر مشام غالب شود، بلکه حالتی مخملی و لطیف دارد.در ادامه و با گذشت زمان، وقتی که نت‌های اولیه جای خود را به یک گروه چوبی از نت‌ میانی می‌دهند، رایحه‌ای ترکیبی از کنار هم قرار گرفتن چوب صندل و نت چوبی به مشام می‌رسد. در این قسمت رایحه عطر، خامه‌ای تر و گرم‌تر می‌شود و احساسات شما را در جهت توجه به زیبایی‌ها و خوبی‌های زندگی تحریک می‌کند.

وقتی که مدت زمانی نسبتا طولانی می‌گذرد، رایحه نت پایانی جایگزین نت میانی می‌شود و شما رو با یک شگفتی نفسگیر و اغواگر و جذاب غافلگیر می‌کند. ترکیب پایانی این عطر مردانه لوکس حاصل از وانیل و گیاه خس خس است. این ترکیب وانیلی گیاهی حالتی خوشمزه و دلچسب دارد و تا مدت‌ها، دل کندن از شما را برای دیگران سخت خواهد کرد.

8- پرفیوم ناسوماتو بلاماژ (Nasomatto Blamage)

پرفیوم ناسوماتو بلاماژ

خرید عطرناسوماتو بلاماژ

پرفیوم تند، لوکس، ماندگار و تلخ بلاماژ از برند هلندی ناسوماتو در سال 2014 به بازار معرفی و عرضه شد. رایحه این عطر جذاب و معتدل توسط عطرساز معروف، هنرمند و ساختارشکن دنیا، یعنی آلساندرو گوالتیری (Alessandro Gualtieri) طراحی شده است. عطر چرمی چوبی بلاماژ برای استفاده در چهار فصل سال بسیار مناسب است و ترکیب سحرآمیز آن به خاطر وجود چرم و انواع چوب‌ها، بسیار صمیمی و جذاب به نظر می‌رسد. رایحه این عطر لاکچری مردانه فوق‌العاده ماندگار است و در عین حال از عطرهای هم برند خود مانند بلک افغان، رایحه سبک‌تری دارد.

این عطر، در واقع به عنوان عطری زنانه و مردانه تولید و عرضه شده است، اما رایحه آن بیشتر مردانه است و ترکیب شفاف و چوبی بی‌نظیر و قدرتمند آن، مانند اثر انگشت اصلی برای برند ناسوماتو به حساب می‌آید. با استفاده از این عطر، تجربه‌های زندگی شما رنگ و بوی دیگری می‌گیرد و شما را قادر می‌کند، که برای بروز توانایی‌ها و استعدادهای خودتان، تنها به خودتان تکیه و فقط روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید.

ظاهر این پرفیوم لاکچری از برند هلندی ناسماتو نیز مانند رایحه‌اش، چوبی و بسیار شگفت انگیز است. این بطری چوبی عطر، یادآور رایحه چوبی روزهای خاطره انگیز و نوستالژیک شما است. این عطر تلخ برای استفاده در روزهایی که دیدارها و قرار ملاقات‌های مهمی دارید، می‌تواند بسیار کاربردی باشد. بلافاصله پس از تست کردن و اسپری کردن مقداری از این عطر مردانه زنانه بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان، رایحه‌ای از تک نت مشک به مشام می‌رسد. رایحه مشک بسیار اعتیادآور و دلچسب است و وجود این نت در ابتدای مسیر بویایی عطر بلاماژ شما را از انتخاب چنین رایحه‌ای مطمئن می‌کند.

پس از گذشت مدت زمانی مشخص، نت اولیه با نت میانی جایگزین می‌شود. نت میانی ترکیبی کاریزماتیک از چرم با نت چوبی است. این ترکیب در نت میانی از کنار هم قرار گرفتن نت چرم و نت چوبی تشکیل شده است. نت میانی این پرفیوم، تمی رسمی و جدی دارد و احساس اعتماد به نفس را در شما تقویت می‌کند. وقتی زمان زیادی از پخش بوی نت‌های میانی می‌گذرد، تک نت پایانی این عطر، خود را نشان می‌دهد. نت پایانی این پرفیوم هلندی لوکس، از نت شیک درخت توس تشکیل شده است. رایحه این بخش از عطر به شما جرات و جسارت انجام کارهای جدید و قدم گذاشتن در راه‌های جدید و ناشناخته را می‌دهد.

9- ادوپرفیوم رانسه 1795 فرانسوا چارلز (Rance 1795 Francois Charles)

ادوپرفیوم رانسه 1795 فرانسوا چارلز

خرید عطررانسه 1795 فرانسوا چارلز

عطر مردانه فرانسوا چارلز از برند فرانسوی Rance 1795 اولین بار در سال 2007 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شد. رایحه چرمی این عطر جذاب مردانه توسط عطرساز برجسته‌ای به نام جیووانی رانس (Giovanni Rance) طراحی شده بود. این ادوپرفیوم معتدل و تلخ، یکی از عطرهای لوکس و شگفت انگیز برند رانسه است، که تا به امروز بارها و بارها بازتولید شده و باز هم مورد تحسین و تشویق علاقمندان به عطر قرار گرفته است. فرانسوا رانسه پسربزرگش جان رانسه را که بسیار خلاق بود، برای حرفه عطرسازی آموزش داد و او از گذشته و اشتیاق ناپلئون و قهرمانی‌های او برای این رایحه، الهام گرفت تا شکوه و جلال فرانسه را به تصویر بکشد.

جان رانسه عطر لاکچری مردانه فرانسوا چارلز را به تنها پسر ناپلئون اهدا کرد و امیدوار بود که پرنسس جوان بتواند راه پدر را ادامه دهد و پیروزی‌ها و افتخارات بزرگی برای فرانسه کسب کند، اما آن‌طور نشد و عطر طراحی شده توسط برند عطر و ادکلن رانسه 1795 بیشتر از امپراتوری ناپلئون دوام آورد. رایحه این عطر، حاصل از ترکیب هنرمندانه انواع گل‌ها، میوه‌ها، چوب‌ها، ادویه‌ها و گیاهان آروماتیک است. به محض اسپری کردن مقداری از این عطر تلخ و معتدل بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان، رایحه‌ای از ترکیب پیچیده نت‌های زنجبیل، هل، ترنج، لیمو ترش زرد، نارنج، دانه فلفل صورتی، گریپ فروت، نارنگی، طالبی، دارچین و بادیان رومی به مشام می‌رسد. این ترکیب شگفت انگیز، شما را غافلگیر می‌کند و به وجد می‌آورد.

با گذشت مدت زمانی مشخص، نت‌های میوه‌‌ای و ادویه‌ای ابتدایی جای خود را به نت میانی می‌دهند. نت میانی این عطر ترکیبی گل‌دار و لطیف از گل‌های اسطوخودوس، گل یاسمن سفید، شکوفه پرتقال، گل رز و گیاه مریم گلی است. این ترکیب میانی باعث می‌شود، که در لحظات سخت و طاقت فرسای زندگی، آرامش خود را بازیابی کنید و برای رسیدن به بهترین نتیجه‌ها، بهترین تصمیم‌ها را بگیرید.

وقتی زمان زیادی از نت میانی می‌گذرد، وارد دنیای رایحه نت پایانی این عطر لوکس می‌شوید. نت پایانی این عطر ترکیبی از چوب و ادویه‌های گرم و پودری است. تلفیق نت‌های گل زنبق، چوب سدر، مشک، کهربا، چوب صندل، کارامل، درخت آبنوس، گیاه خس خس، وانیل، صمغ لابدانوم و نعناع هندی، گیرایی رایحه این عطر را به حد اعلا رسانده است. با احساس کردن نت پایانی این عطر، دیگر از هیچ چیزی در دنیا نمی‌ترسید و با شجاعت به سراغ کشف مسیرهای جدید در زندگی‌تان می‌روید.

10- ادوپرفیوم پلیس آیکون گلد مردانه (Police Icon Gold for Men)

ادوپرفیوم پلیس آیکون گلد مردانه

خرید عطرپلیس آیکون گلد

عطر آروماتیک تند و ایتالیایی آیکون گلد از برند معروف و جهانی پلیس در سال 2016 به بازار معرفی و عرضه شد. این عطر مردانه لاکچری تمی ملایم و معتدل و ظاهری لوکس و جذاب دارد. این ادوپرفیوم شیک، با ظاهر طلایی رنگ و به شکل عقاب خود در واقع لوکس‌ترین عطر مردانه برند Police به شمار می‌رود.

رایحه هیجان انگیز این عطر مردانه برای استفاده در روزهای سرد و خنک پاییزی و زمستانی مناسب است و گیرایی و جذابیت فراوانی در استایل شما ایجاد می‌کند. این عطر در واقع نوعی عطر لاکچری مردانه رسمی به حساب می‌آید، که به خاطر داشتن رایحه‌ای متعادل، برای استفاده روزانه نیز می‌تواند کاربرد داشته باشد.

به محض اسپری کردن مقداری از عطر لوکس مردانه آیکون گلد بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان، تمی مرکباتی، تلخ و شاد از ترکیب نت‌های ترنج و میوه بالنگ به مشام می‌رسد. این ترکیب شور و انرژی را در حس و حال شما به جریان می‌اندازد. با گذشت مدت زمانی مشخص، رایحه نت‌های اولیه جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. نت میانی آروماتیک و ادویه‌ای این عطر مردانه لاکچری، از ترکیب نت‌های هل، اسطوخودوس، جوز هندی، چوب میخک، رزماری و دانه فلفل صورتی تشکیل می‌شود. این ترکیب تند و تاثیرگذار، باعث به وجود آمدن احساس اعتماد به نفس و آرامش درونی برای‌تان خواهد شد.

وقتی زمانی نسبتا طولانی می‌گذرد، رایحه عطر به نت پایانی خود می‌رسد. نت پایانی این عطر رایحه‌ای چوبی دارد و از ترکیب نت‌های چوب صندل، نعناع هندی و مشک به وجود آمده است. رایحه نت پایانی این عطر، جذابیت و اقتدار را در ظاهر شما ایجاد می‌کند و روحیه‌ای شکست ناپذیر برای‌تان به وجود می‌آورد.

چگونه یک ادکلن لاکچری انتخاب و خریداری کنیم؟

به طور خلاصه امروزه، با پیشرفت مد و اهمیت آراستگی، ضرورت استفاده از عطر و ادکلن برای افراد بیش از پیش احساس می‌شود. به همین دلیل نیز افراد مختلف تلاش می‌کنند تا همواره علاوه بر پوشیدن لباس مناسب، از انواع ادکلن و عطر لاکچری برای تکمیل استایل روزانه خود بهره گیرند.

طبیعی است که خوشبو بودن فرد، در درجه اول به بالا بردن اعتماد به نفس او و در درجات بعدی به جلب توجه و دیده شدن وی کمک می‌کند. از طرفی، بوی خوش هر فرد، به منزله امضا و نشانه اوست و به همین دلیل نیز انتخاب یک عطر یا ادکلن مناسب، تاثیر به سزایی در ارتباطات اجتماعی افراد دارد.

امروزه برندهای مختلف، انواع عطر و ادکلن‌ لاکچری خود را در رایحه‌های مردانه و زنانه و بسته بندی‌های گوناگون و شکیل تولید کرده و در دسترس مشتریان قرار می‌دهند. اما انتخاب و خرید یک ادکلن لاکچری تنها به انتخاب یک ادکلن از روی بسته بندی یا نام برند آن ختم نمی‌شود.

به عنوان مثال، اگر شما به دنبال خرید یک ادکلن مردانه شیک هستید، باید در گام اول سلیقه و رایحه‌های مورد علاقه خود را در نظر بگیرید و پس از بررسی ویژگی‌ها و خصوصیات انواع ادکلن و لوکس‌ترین عطرهای مردانه محصولی دلخواه و مطابق با سلیقه خود را تهیه کنید.

۲۲۹,۶۶۲
محصولات مرتبط
رژا اوت لوکس پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۳۷۵,۷۰۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
چایپر اکسترا اوردینر پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۲۱۹,۱۶۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
گریت بریتین - گریت بریتن پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۲۰۶,۶۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پارفوم د لا نویت شماره 3 پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۱۶۹,۰۶۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پارفوم د لا نویت شماره 1 پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۱۶۹,۰۶۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پارفوم د لا نویت شماره 2 پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۱۶۹,۰۶۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
وانیلا س--س ادو پرفیوم زنانه مردانه تام فوردTom Ford 
۱۴۸,۱۰۴,۰۰۰ تومان
۲۵۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
له ایریس د فت ادو پرفیوم زنانه مردانه جکس فت - ژاک فتJacques Fath 
۱۳۵,۳۱۲,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بویس د آگار ادو پرفیوم زنانه مردانه آرت پروفومیArte Profumi 
۱۳۲,۰۲۲,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
عطر لاکچری مردانه چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

عطرهای لاکچری مردانه با استفاده از نت‌های مرغوب تولید می‌شوند و معمولا قیمت بالایی دارند. فراموش نکنید، که عطر مردانه لاکچری به صرف لاکچری بودن، حتما ماندگاری و خط بوی بالا ندارد، بلکه حتی ممکن است در غلظت ادوتویلت باشد، اما باز هم به دلیل ساختار رایحه‌ای جذابش، لاکچری محسوب می‌شود.

در انتخاب عطر لاکچری باید به چه چیزهایی توجه کنیم؟
پاسخ:

در دنیای پر از تنوع ادکلن و عطر مردانه، انتخاب و تصمیم‌گیری درباره عطر و ادکلن لاکچری مردانه برای آقایان کمی سخت‌تر است. به همین دلیل کمپانی‌ها و برندهای مختلف، برای تولید و عرضه انواع عطر لاکچری مردانه برنامه ریزی می‌کنند. عطر لاکچری مردانه به عطری گفته می‌شود، که رایحه‌ای شیک و خاص دارد و در مقابل، قیمت آن طوری گران است، که هر فردی با هر سطح درآمد، نمی‌تواند آن را خریداری کند. علاوه بر این‌ها، بسته‌بندی و شیشه نیز در لاکچری بودن عطر مردانه تاثیرگذار است. انواع مختلف عطر لاکچری زنانه معمولا جعبه‌ها، شیشه‌ها و درپوش‌های باکیفیت و شیک و در بعضی موارد بسیار خاص و عجیب دارند. معمولا پشت طراحی بسته‌بندی هر عطر، یک داستان از سمت طراح هنری آن نهفته است.

عطر زرجوف یودن چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

ادوپرفیوم یودن دارای رایحه ای تلخ، معتدل و ملایم است و به عنوان یک عطر لاکچری مردانه شناخته می‌شود. این عطر لاکچری مردانه در سال 2009 توسط برند ایتالیایی و لوکس عطر و ادکلن زرجوف به بازار معرفی و عرضه شد. این ادوپرفیوم آروماتیک و تند، دارای ماندگاری فوق‌العاده و پخش بوی فراوانی است و اگر از آن استفاده کنید، هنگام ورود به یک جمع، همه نگاه‌ها به سمت شما باز می‌گردد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۲۹,۶۶۲ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

ادکلن توباکو عود از برند تام فورد موجود هست؟

ریحا
دوست عزیز ریحا، برای مشاهده همه عطرهای تام فورد موجود، لطفا لینک زیر را بررسی کنید: https://riiha.ir/search?brands=175