یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
با 10 عطر لاکچری زنانه آشنا شوید!

با 10 عطر لاکچری زنانه آشنا شوید!

هر فردی دوست دارد، بوی خوشی بدهد و تأثیر مثبتی بر روی دیگران بگذارد، البته آمار نشان می‌دهد، که این علاقه در بین زنان بیشتر از مردان وجود دارد. همین بوی خوش دلیل محکمی است، که باعث می‌شود بعضی از برندهای جهانی از تولید عطر و ادکلن های زنانه، اسپری‌ها و دئودورانت‌ها، تا میلیاردها دلار درآمد داشته باشند. مردم دنیا، به خصوص زنان، مشتاق هستند تا پول زیادی را برای خرید عطر لاکچری زنانه و انواع عطر و ادکلن ها بپردازند.

متخصصان آروماتراپی عقیده دارند که عطرها می‌توانند وضعیت روحی و جسمی افراد را بهبود ببخشند. عطرهای خوشبو و با طراوت، حس بویایی و قسمت‌هایی از مغز را تحریک می‌کنند، که مسئول کنترل احساسات و خاطرات هستند. امروزه، می‌توان گفت که در دنیای عطر و ادکلن، به تعداد آدم‌های دنیا رایحه‌های مختلف وجود دارد و بعضی از افراد عطر دوست، علاقه دارند که از رایحه خاصی استفاده کنند. این رایحه خاص معمولا در عطرهای لاکچری پیدا می‌شود.

در دنیای پر از تنوع عطر و ادکلن زنانه، انتخاب و تصمیم‌گیری درباره عطر برای زنان کمی سخت‌تر است. به همین دلیل کمپانی‌ها و برندهای مختلف، برای تولید و عرضه انواع عطر لاکچری زنانه برنامه ریزی می‌کنند. عطر لاکچری زنانه به عطری گفته می‌شود، که رایحه‌ای شیک و خاص دارد و در مقابل، قیمت آن طوری گران است، که هر فردی با هر سطح درآمد، نمی‌تواند آن را خریداری کند.

عطر لاکچری زنانه

در واقع ادکلن لاکچری زنانه در برندهای مختلف برای زنانی طراحی می‌شود، که سخت پسند هستند و برای خودشان به دنبال روشی در جهت ایجاد استایلی تک و خاص می‌گردند. البته همه رایحه عطرهای لاکچری زنانه را هر کسی نمی‌پسندد. این عطرها با استفاده از نت‌های مرغوب تولید می‌شوند و معمولا قیمت بالایی دارند. البته عطر زنانه لاکچری به صرف لاکچری بودن، حتما ماندگاری و پخش بوی زیادی ندارد، بلکه حتی ممکن است در غلظت ادوتویلت باشد، اما باز هم به دلیل ساختار رایحه‌ای جذابش، لاکچری محسوب می‌شود.

علاوه بر این‌ها، بسته‌بندی نیز در لاکچری بودن عطر تاثیرگذار است. انواع مختلف عطر لاکچری زنانه معمولا جعبه‌ها، شیشه‌ها و درپوش‌های باکیفیت و شیک و در بعضی موارد بسیار خاص و عجیب دارند. معمولا پشت طراحی بسته‌بندی هر عطر، یک داستان از سمت طراح هنری آن نهفته است.

10 عطر لاکچری زنانه برای خاص پسندان

خرید عطر لاکچری زنانه یک خرید دشوار به حساب می‌آید. زیرا شما باید بهترین عطر زنانه‌ رابا قیمت بالا و رایحه‌ای خاص تهیه کنید، که تا مدت‌ها وقتی از آن استفاده می‌کنید، حس و حالی خوب به شما دست بدهد و در عین حال باعث جذاب‌تر و شیک‌تر شدن استایل شما بشود. به همین منظور، در ادامه، به معرفی 10 عطر لاکچری زنانه از برندهای مختلف دنیا می‌پردازیم. زمانی که شما با چندین عطر لاکچری زنانه آشنا شوید، می‌توانید انتخابی بهتر و آسان‌تر داشته باشید.

1- ادوپرفیوم کرید وایت فلاورز (Creed White Flowers)

ادوپرفیوم کرید وایت فلاورز

خرید عطرکرید وایت فلاورز

برند عطر و ادکلن کرید کلکسیونی لوکس و منحصر به فرد از عطرهای لاکچری خود را با نام Royal Exclusive خلق و به بازار معرفی و عرضه کرده است. این سری از عطرها، دارای رایحه‌هایی خاص و معتبر هستند و در یک بطری هنری و مجلل عرضه می‌شوند. این مجموعه از عطرهای لاکچری کرید در شیشه‌های دست سازی عرضه می‌شوند، که یکی از کمپانی‌های مطرح فرانسوی با نام پوچت (pochet) تولید کرده است. این کلکسیون از عطرهای لاکچری کرید، بیانی از نهایت کیفیت و نمایانگر توانایی و هنر عطرسازی برند Creed است.

عطر لاکچری زنانه وایت فلاورز، همانند تصویری از بهشت می‌ماند، که راه بهشتی خود را از جهانی ابدی فراتر از ابرها یا در گستره رویا پیش گرفته است. این عطر زنانه لاکچری ترکیبی برانگیزاننده و پیچیده دارد و از نت‌های لوکس و دست چین شده طراحی شده است. رایحه عطر زنانه White Flowers در برند کرید، ترکیبی غنی از گل‌های سفید است و درست شبیه به لباس ریز بافتی از گل‌‌های یاس است، که شما را در بر می‌گیرد. این عطر زنانه، یک اثری هنری در رایحه و در ظاهرش به حساب می‌آید.

عطر زنانه لاکچری کرید White Flowers رایحه خنک و شیرینی دارد، که حاصل از گروه بویایی گل‌دار سبز آن است. این عطر اولین بار در سال 2011 به بازار معرفی و عرضه شد و عطرساز آن شخص الیور کرید از نسل ششم خاندان کرید (Olivier Creed Sixth Generation) بوده است. بلافاصله پس از اسپری کردن عطر بسیار خوشبو و جذاب کرید وایت فلاورز زنانه بر روی پوست و محل نبض خود، با رایحه‌ای بسیار طبیعی و نیمه شیرین از ترکیب لیمو ترش زرد، سیب و برگ گل بنفشه در نت اولیه مواجه می‌شوید. این ترکیب، حس و حالی شاداب و با طراوت را به شما منتقل می‌کند.

با گذشت زمان و جایگزین شدن گروه نت میانی به جای اجزای نت اولیه، به سرعت رایحه‌ای گل‌دار از ترکیب گل یاسمن سفید، گل رز و گل شمعدانی جای نت‌های میوه‌ای قبلی را می‌گیرند. رایحه‌های گل‌دار در عطرهای کرید بسیار شیک و با پرستیژ هستند، زیرا شرکت کرید از عصاره طبیعی گل‌ها و گیاهان برای تولید عطرها استفاده می‌کند.

پس از مدت زمانی نسبتا طولانی، رایحه نت پایانی عطر زنانه وایت فلاورز ظاهر می‌شود و مشام شما را پر از آرامش می‌کند. نت‌های آرام‌بخش و دل‌انگیز در پایان این عطر، ترکیبی از گل نرگس، مشک و چوب صندل است. این نت‌ها اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد و احساس خوشبختی را در وجودتان به جریان می‌اندازد.

2- ادوپرفیوم زرجوف داجالا (Xerjoff Dhajala)

ادوپرفیوم زرجوف داجالا (Xerjoff Dhajala)

خرید عطرزرجوف داجالا

برند ایتالیایی عطر و ادکلن زرجوف، در تهیه و تولید عطرهای لاکچری زنانه بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند. یکی از عطرهای بسیار لوکس و باوقار زنانه در این برند، ادوپرفیوم زرجوف داجالا است، که با نام زرجوف حاجالا نیز در ایران شناخته می‌شود. این عطر لاکچری زنانه رایحه‌ای گرم و شیرین دارد و برای استفاده در روزها و شب‌های سرد سال مناسب است.

عطر زنانه و جذاب Dhajala زرجوف رایحه‌ای شرقی گل‌دار و بسیار اغواگر دارد. این ادوپرفیوم با آکورد غالب مرکباتی بالسامیک، اثرگذاری بسیار بالایی دارد و توجه اطرافیان را به سمت شما جلب می‌کند. این ادوپرفیوم زنانه اولین بار در سال 2009 توسط برند Xerjoff به بازار معرفی و عرضه شد. بلافاصله پس از اسپری کردن این عطر زنانه بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان، متوجه تمی مرکباتی حاصل از ترکیب پرتقال، شکوفه پرتقال، ترنج و صمغ گالبانوم می‌شوید. این ترکیب هیجان انگیز، شور و نشاط بسیار زیادی را در حال و احوال شما و اطرافیان‌تان به وجود می‌آورد.

پس از عبور از نت اولیه این عطر لوکس و شیک زنانه، ترکیب‌های موجود در نت اولیه جای خود را به نت میانی می‌دهند. نت میانی، ساختاری تند و ماندگار دارد. این بخش از عطر زنانه زرجوف Dhajala از دانه‌های فلفل صورتی، گل رز و گل یاسمن سفید تشکیل شده‌اند. رایحه نت میانی بسیار زنانه و با ظرافت است و استایل شما را مانند ملکه‌های دوست داشتنی در فیلم‌های کلاسیک دلربا می‌کند.

وقتی زمان زیادی از پخش بوی رایحه نت میانی می‌گذرد، نت پایانی با گرمای وصف ناپذیرش ظاهر می‌شود. نت پایانی در این عطر، ترکیبی از کهربا، رزین، وانیل و مشک است. گرمای دل‌انگیز نت پایانی عطر زرجوف حاجالا به عمق روح شما نفوذ می‌کند و با جذب دلسردی‌های درونی شما، باعث بیدار شدن انگیزه و اشتیاق در وجودتان شما می‌شود.

3- ادوپرفیوم تام فورد جاسمین روژ (Tom Ford Jasmin Rouge)

ادوپرفیوم تام فورد جاسمین روژ

خرید عطرتام فورد جاسمین روژ

رایحه این عطر ممکن است برای شما عجیب باشد، زیرا برند عطر و ادکلن تام فورد این بار روشی متضاد را برای طراحی و تولید عطر جاسمین رژ در پیش‌گرفته است. این عطر رایحه‌ای متضاد و کاملا متفاوت با سبک همیشگی و سابق برند Tom Ford دارد. در این ادوپرفیوم شرقی گل‌دار از تام فورد، با رایحه‌ای بسیار جذاب و با طراوت از یاس‌های آب‌دار و تازه چیده شده مواجه می‌شوید، که مشام شما را نوازش می‌دهد و مانند عطرهای قبلی این برند با رایحه‌ای سنگین و قوی رو به رو نمی‌شوید.

سبک‌تر بودن رایحه عطر Jasmin Rouge، می‌تواند برای برخی از افرادی که توان استفاده از محصولات سابق برند تام فورد را با رایحه سنگین نداشته‌اند، گزینه مثبتی به حساب بیاید و برای افراد دیگری که همیشه طرفدار پر و پا قرص عطرهای تام فورد بوده‌اند، یک تنوع در روش کار و نگرشی جدید در ارائه محصول به شمار برود. نام زیبای این عطر به همراه رنگ قرمز و جذاب بطری جذابیت این تولید را دوچندان کرده است. رایحه معتدل و شیرین ادوپرفیوم Jasmin Rouge توسط عطرسازی معروف به نام رودریگو فلورز روکس (Rodrigo Flores-Roux) طراحی شده برند تام فورد آن را در سال 2011 به بازار معرفی و عرضه کرده است.

رایحه این عطر اغواگر از تام فورد، مناسب زنانی است، که به عطرهای خالص یاس بدون کم‌ترین دست‌کاری علاقه دارند. البته جالب است بدانید،‌ که برند Tom Ford این عطر را به عنوان ادوپرفیومی زنانه و مردانه (یونیسکس) معرفی کرده است، اما لطافت و ملایمت رایحه آن بیشتر زنانه است. در ابتدا که مقداری از این عطر جذاب را بر روی پوست و محل نبض یا لباس خود تست می‌کنید، رایحه بسیار صمیمی، گرم و اغواگر از ترکیب دانه فلفل، زنجبیل، دارچین، هل، نارنگی ماندارین و ترنج به مشام می‌رسد. نت اولیه این عطر بسیار گیرا و دارای جاذبه است و انرژی شما را افزایش می‌دهد.

در ادامه مسیر و با گذشت زمان، نت‌های میانی گل‌داری، جایگزین نت‌های اولیه می‌شوند. رایحه میانی این ادوپرفیوم از ترکیب غلیظ گل‌های یاسمن سفید، گل طاووسی اسپانیایی، گل یلانگ یلانگ، بهار نارنج و گیاه مریم گلی کلاری تهیه شده است. رایحه یاسی که از این عطر به مشام می‌رسد، آن‌قدر با طراوت و شاداب و تازه است، که انگار به تازگی یک گل یاس از روی بوته‌اش چیده شده و ما در حال بوییدن آن هستیم. رایحه یاس در عطر جاسمین رژ بیشتر به خنکی تمایل دارد و با نزدیک شدن به نقطه پایان، حالتی کِرم مانند، اثرگذار و چوبی به خود می گیرد و در این مرحله وارد سبک شرقی می‌شود. ترکیب نت پایانی این عطر زمانی از راه می‌رسد، که نیاز به حال و هوایی کمی سنگین‌تر و آرام‌تر دارید.

نت‌های پایانی عطر Jasmin Rouge تام فورد از ترکیب کهربا، صمغ لابدانوم، چرم، وانیل و نت چوبی تشکیل شده است. رایحه نت پایانی بسیار با پرستیژ و اشرافی است و به معنای حقیقی نمادی از یک عطر لاکچری زنانه است. طعم تلخ و شیرین و جالب توجه نت‌های نهایی این عطر در ترکیب با رایحه یاس، یک شیرینی دلچسب را ایجاد می‌کند که به هیچ عنوان زننده و غلیظ نیست. رایحه این عطر آرامش و زیبایی را در کنار جذابیت برای شما به ارمغان می‌آورد.

4- ادوپرفیوم هاوس آف سیلیج لاو ایز این د ایر (House Of Sillage Love is in the Air)

ادوپرفیوم هاوس آف سیلیج لاو ایز این د ایر

خرید عطرهاوس آف سیلیج لاو ایز این د ایر

عطر لاکچری زنانه Love is in the Air از برند آمریکایی هاوس آف سیلیج، اولین بار در سال 2012 با رایحه‌ای گل‌دار و میوه‌ای به بازار معرفی و عرضه شد. عطر معتدل زنانه شیرین با آکورد غالب مرکباتی‌اش، رایحه‌ای بسیار شیک و باطراوت دارد و به معنای واقعی یک عطر لوکس زنانه برای همه روزهای سال به حساب می‌آید. رایحه هنرمندانه این عطر توسط عطرساز معروفی به نام مارک باکستون (Mark Buxton) طراحی شده است.

ادوپرفیوم گل‌دار میوه‌ای Love is in the Air درست مانند نامش، یادآور عشق بی قید و شرطی است، که در فضای اطراف یک زن مهربان و عاشق جریان دارد. رایحه جذاب و دوست داشتنی این عطر، از روحیه زن جوان و عاشقی الهام گرفته شده است، که عاشق پوشیدن پیراهن‌های رنگارنگ و شاد است و اشتیاق و انگیزه روزهای اول عاشقی در وجودش جریان دارد و لبخند هیچ گاه از روی لب‌هایش محو نمی‌شود. در لحظات ابتدایی بعد از اسپری کردن این ادوپرفیوم گل‌دار میوه‌ای بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان، رایحه‌ای از ترکیب نت‌های آلو، نت مرکبات، پرتقال و نت گیاهان سبز به مشام می‌رسد. این ترکیب ابتدایی بسیار نشاط‌آور است و احساس جنب و جوش و هیجان را در وجودتان بیدار می‌کند.

با گذشت زمان و جایگزین شدن نت‌های میانی به جای نت‌های اولیه، به رایحه‌ای لطیف، با ظرافت و گل‌دار و نیمه چوبی از ترکیب گل‌ رز، گل یاسمن سفید و چوب سدر می‌رسید. این ترکیب گل‌دار، مهربانی و عشق را در تمام لحظه‌ها و ساعت‌های شما به جریان در می‌آورد. حسن ختام این عطر زنانه جذاب از برند House Of Sillage ترکیبی جذاب و کمی تند و اثرگذار از تلفیق نت‌های نعناع هندی و مشک است. رایحه پایانی این ادوپرفیوم آمریکایی، باعث ایجاد احساس اعتماد به نفس در شما می‌شود و شما را برای پیش بردن تصمیمات‌ مهم در زندگی‌تان مشتاق‌تر خواهد کرد.

5- ادوپرفیوم میسون فرانسیس کورکجان فمینین پلوریل (Maison Francis Kurkdjian Feminin Pluriel)

ادوپرفیوم میسون فرانسیس کورکجان فمینین پلوریل

خرید عطرمیسون فرانسیس کورکجان فمینین پلوریل

ادوپرفیوم مدیترانه‌ای گل‌داری که با رایحه شیرین، خنک و ملایم خود، نگاه همه را در روزهای گرم به سمت شما می‌چرخاند و نگاهشان را محو زیبایی و جذابیت شما می‌کند؛ شاید به جرات بتوان گفت، که این تعریف، شایسته عطر زنانه Feminin Pluriel از برند فرانسوی و لوکس عطر و ادکلنمیسون فرانسیس کورکجان بوده و نشان‌دهنده ارزش واقعی رایحه آن است.عطرهای میسون فرانسیس کورکجان، همواره به عنوان عطرهایی خاص، شیک و بسیار منحصر به فرد شناخته شده‌اند و بر سر زبان‌ها افتاده‌اند.

ادوپرفیوم زنانه فمینین پلوریل نیز، مانند سایر عطرهای این برند، شخصیت ویژه‌ای برای خود دارد و رایحه آن کاملا پودری گلی و بسیار دل‌انگیز و دلنشین است. رایحه این عطر جذاب، توسط شخص فرانسیس کورکجان طراحی و در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شده است. عطر زنانه شیرین، ملایم و خنک Feminin Pluriel، یک ترکیب جذاب برای خانم‌هایی است، که عاشق رایحه‌های خنک و گل‌دار و دارای حال و هوای پودری هستند. آکورد گلی پودری کاملا بر رایحه این عطر کاملا غالب است و آن را تبدیل به عطری شیک جوان پسند، لوکس و جذاب کرده است.

بلافاصله پس از اسپری کردن مقداری از این عطر خنک زنانه بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان، رایحه‌ای گل‌دار، پودری و آرامش بخش از ترکیب نت‌های گل رز، گل زنبق و گل بنفشه به مشام شما خواهد رسید. این ترکیب بسیار شادی بخش و گیرا است، لطافت و طراوت روحی شما افزایش می‌دهد و در عین حال استایلی شیک اما پر نشاط و شاد برای‌تان فرآهم می‌کند.

با جایگزین شدن نت‌های میانی در این عطر، شاهد ترکیبی تند و دل‌انگیز با اثری ملایم از رایحه چوبی خواهید بود. این ترکیب جذاب حاصل از نت‌های نعناع هندی و شکوفه پرتقال است. این ترکیب به شیوه ساختارشکنانه‌ای در نت میانی عطر قرار گرفته و باعث جدید و مدرن شدن رایحه عطر شده است.نت پایانی عطر زنانه فمینین پلوریل Maison Francis Kurkdjian کمی شیرین‌تر و دلنشین‌تر از ترکیب گل زنبق دره (برف)، گیاه خس خس و گل یاسمن سفید تشکیل شده است. رایحه پایانی این عطر باعث افزایش حس اعتماد به نفس و روحیه آرام و دلربا در خانم‌ها با هر تیپ و سلیقه‌ای خواهد شد.

6- ادوپرفیوم رامون مولویزار پریشس (Ramon Molvizar Precious)

ادوپرفیوم رامون مولویزار پریشس

خرید عطررامون مولویزار پریشس

ادوپرفیوم زیبا و دلنشین Precious از برند لوکس و اسپانیایی رامون مولویزار، عطر لاکچری رنگین کمانی و جذاب خود را در سال 2010 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه کرد. رایحه گل‌دار چوبی مشک‌دار این عطر زنانه توسط عطرساز معروفی به نام رامون بجار (Ramon Bejar) طراحی شده است. رایحه این عطر شیرین زنانه و معتدل، درست مانند طراحی شیشه عجیب، لوکس و رنگین کمانی‌اش، ترکیبی گیرا و دل‌انگیز دارد، که مانند هاله‌ای رنگارنگ شما را در بر می‌گیرn.

تنها یک پاف از عطر رامون مولویزار پریشس زنانه،فضای پیرامون‌تان را سرشار از زیبایی و جذابیت می‌کند. این عطر لطیف، به عنوان عطر و ادکلن مردانه زنانه (یونیسکس) معرفی شده است، اما رایحه غالبی که از آن دریافت می‌شود، بیشتر حالتی زنانه دارد. پخش بو و ماندگاری این عطر خوب و قابل قبول است.Precious نام این عطرلاکچری زنانه بوده و در زبان فارسی به معنای گرانبها است. این نام کاملا با رایحه و طراحی لوکس و ظاهری این عطر تطابق دارد.

زمانی که مقداری از این عطر را بر روی پوست یا لباس خود اسپری کنید، حال و هوای شیک و شاد آن را به سرعت احساس خواهید کرد. به محض تست کردن این عطر اسپانیایی از برند Ramon Molvizar با آکوردی ادویه‌ای مواجه می‌شوید، که حاصل از ترکیب نت‌های ترنج، زنجبیل و گل رز است. ترکیب این نت‌های اولیه باعث برقراری احساس شور و شوق برای پیش برد کارهای روزانه برای شما خواهد شد. نت میانی این عطر ترکیبی ملایم، گل‌دار و آبزی از تلفیق هنرمندانه نت‌های گل لوتوس، گل نیلوفر آبی و پشم کشمیر است. این نت‌ها به محض ظاهر شدن به جای نت‌های اولیه، شادی و نشاط را در وجودتان به جریان می‌اندازند.

پس از مدت زمانی طولانی، اثر نت‌های میانی کم رنگ می‌شود و نت‌های پایانی از راه می‌رسند. گروه نت پایانی این عطر، ترکیبی گرم‌تر و چوبی‌تر از نت‌های قبلی است و از ترکیب نت چوبی، چوب صندل و مشک تشکیل شده است. رایحه اثرگذار و به یاد ماندنی نت پایانی باعث می‌شود که انرژی از دست رفته خود را بازیابید و جنب و جوش و انگیزه لازم را برای محقق کردن اهداف‌تان به دست آوردهو حال‌تان را به معنای واقعی خوب می‌کند.

7- ادوپرفیوم آمواج پرتریل زنانه (Amouage Portrayal Woman)

ادوپرفیوم آمواج پرتریل زنانه

خرید عطرآمواج پرتریل

برند عمانی آمواج در ادامه تولید عطر و ادکلن زنانه و مردانه لاکچری خود، به تازگی و در سال 2019، ادوپرفیوم زنانه‌ای با نام پرتریل را به بازار معرفی و عرضه کرده است. رایحه شرقی گل‌دار این عطر زنانه توسط عطرسازی معروف به نام آنیک مناردو (Annick Menardo) طراحی و خلق شده است. این عطر زنانه لاکچری ترکیبی خنک و شیرین دارد و با اسپری کردن آن رایحه غالبی از گل‌های سفید و وانیل به مشام می‌رسد. این عطر لوکس و لاکچری یادآور زنی زیبا و با وقار است، که در یک روز گرم برای رفتن به یک مهمانی بزرگ آماده می‌شود و زمانی که وارد جمع می‌شود، نگاه همه به سمت او باز می‌گردد. او آن‌قدر زیبا و جذاب است و آن‌قدر لباس گران قیمتی پوشیده است، که هیچ کس نمی‌تواند چشم از بردارد.

بلافاصله پس از اسپری کردن مقداری از این ادوپرفیوم آمواج بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان، متوجه رایحه‌ای از تک نت گل یاسمن سفید در نت اولیه خواهید شد. این رایحه گران قیمت و شیک، شما را به عنوان یک زن اشرافی و متمول معرفی می‌کند و یاد شما را در ذهن اطرافیان زنده نگه می‌دارد. به محض عبور از نت اولیه و وارد شدن در فضای نت میانی، ترکیبی شیرین، کمی تلخ و تازه و باطراوت از نت‌های وانیل و گیاه تنباکوی تازه به مشام می‌رسد.

نت میانی این عطر باعث افزایش احساس اعتماد به نفس و داشتن استقلال شخصی در وجودتان خواهد شد و نشان دهنده قدرت و استقامت در روحیه شما خواهد بود. پس از گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی، تک نت پایانی از راه می‌رسد و جایگزین نت‌های میانی می‌شود. این تک نت خاص و لوکس صمغ لامی است. صمغ لامی نوعی روغن خوشبو با رایحه‌ای گرم و دلچسب است، که در بسیاری از عطرهای لوکس و خوشبو در برندهای معروف دنیا استفاده شده است. رایحه این نت در حسن ختام عطر آمواج Portrayal زنانه، آرامش بخش است و روحیه شما را در جهت مثبت تقویت می‌کند. جهت مشاهدهقیمت عطر آمواج زنانه می توانید از سایت دیدن نمایید

8- ادوپرفیوم بولگاری نوراه (Bvlgari Noorah)

ادوپرفیوم بولگاری نوراه

خرید عطربولگاری نوراه

عطر زنانه لاکچری Noorah از سری عطرهای «له جمه» در برند عطر و ادکلن بولگاری به حساب می‌آید. این سری از برند بولگاری، عطرهایی با رایحه‌های ساده، اما بسیار با کیفیت است، که در شیشه‌های بسیار زیبا و گران قیمت عرضه می‌شوند. ادوپرفیوم مدیترانه‌ای گل‌دار نوراه Bvlgari توسط عطرساز معروفی به نام دانیلا روشه آندریر (Daniela (Roche) Andrier) طراحی و خلق شده است. این عطر تمی معتدل و شیرین دارد و اولین بار در سال 2014 توسط برند ایتالیایی به بازار عطر و ادکلن زنانه دنیا معرفی و عرضه شده است.

به محض اسپری کردن مقداری از این عطر لاکچری زنانه بر روی پوست و محل نبض و لباس‌تان، متوجه رایحه‌ای نیمه شیرین و گیاهی با تمی پودری از رایحه گل زنبق، عسل، وانیل، صمغ گالبانوم و نان زنجبیلی می‌شوید. نت اولیه این عطر زنانه، انرژی و شور و نشاط زیادی را در زندگی شما به جریان می‌اندازد. در ادامه و با گذشتن از نت اولیه، نت‌های میانی جایگزین می‌شوند. نت میانی این عطر، از نعناع هندی و صمغ بنزوئین تشکیل شده است.

رایحه میانی عطر نوراه طیفی تلخ و کمی گرم‌تر از نت اولیه دارد و آرامش و آسودگی خیال را در کنار جذابیت برای حال و هوای شما به ارمغان می‌آورد. نت نهایی این عطر حالتی تازه‌تر و با طراوت‌تر از نت‌های قبلی دارد. حسن ختام این عطر، ترکیبی از گیاه تنباکوی تازه، هل و درخت بلوط است. تلخی عطر در این مرحله قوی‌تر می‌شود و حالتی پرحرارت و گیرا پیدا می‌کند. نت پایانی این عطر بسیار اغواگر است و باعث افزایش احساس اعتماد به نفس و غرور مثبت در شما می‌شود.

9- ادوپرفیوم آکوا دی پارما مگنولیا نوبیل (Acqua di Parma Magnolia Nobile)

 ادوپرفیوم آکوا دی پارما مگنولیا نوبیل

خرید عطرآکوا دی پارما مگنولیا نوبیل

یک روز روشن شاد و آفتابی، درست وقتی که در کوچه پس کوچه‌های روستایی خارج از شلوغی شهر قدم می‌زنی، ناگهان به ورودی باغی می‌رسی، که رایحه خوش گل‌های آن، تو را مست می‌کند و ناخودآگاه به سمت باغ کشیده می‌شوی. او با پیراهن لیمویی رنگ خود و برق موهای طلایی‌اش در بین گل‌های سفید و صورتی مگنولیا و مریم می‌چرخد و انرژی و شادی و وصف ناپذیرش، تا کیلومتر‌ها دورتر احساس می‌شود. مگنولیا نوبیل در برند آکوا دی پارما، همان زنیست، که جهان بی روح اطرافش را روشن و پر از شور زندگی می‌کند.

در دنیای وسیع و پر تنوع عطر و ادکلن، برند ایتالیایی عطر و ادکلن آکوا دی پارما به عنوان برندی شناخته می‌شود، که عطرهایی بسیار جذاب و خوشبو با ماندگاری قابل قبول به بازار عرضه می‌کند. ادوپرفیوم زنانه Magnolia Nobile از این برند نیز، یکی از آن عطرهای جذاب و به یاد ماندنی است، که با یک بار امتحان کردن آن، عاشق رایحه‌اش خواهید شد. رایحه این عطر زنانه که در سال 2009 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شده است، توسط عطرسازی به نام آنتونیه میسوندیو (Antoine Maisondieu) طراحی شده است. این عطر زنانه، رایحه ترش و شیرین و خنکی دارد، بنابراین می‌توان از آن در همه فصل‌های سال به‌ ویژه در بهار و تابستان استفاده کرد.

این ادوپرفیوم زنانه گل‌دار میوه‌ای دارای رایحه‌ای معتدل است و پس از اولین اسپری کردن، متوجه طعم ترش و ملایم رایحه‌اش خواهید شد. نت اولیه این عطر جذاب از برند عطر و ادکلن Acqua di Parma بسیار ترش به همراه تلخی ملایمی است. این نت شامل مرکباتی از جمله بالنگ، لیموترش زرد و ترنج است. نت اولیه این عطر بسیار شادی بخش و انرژی آفرین است. رایحه ترش، ملایم و مرکباتی در میانه راه به رایحه‌ای ملایم و کاملا گل‌دار از ترکیب گل‌های رز، مریم، یاسمن سفید و مگنولیا می‌رسد. در نهایت، با رسیدن به نت پایانی این ادوپرفیوم زنانه، به ترکیبی از گیاه خس خس، چوب صندل، وانیل و نعناع هندی می‌رسید. رایحه پایانی این عطر نسبت به بقیه ساختار عطر سنگین‌تر و ماندگارتر است.

10- ادوپرفیوم پرفیومز د مارلی دارسی (Parfums De Marly Darcy)

ادوپرفیوم پرفیومز د مارلی دارسی

خرید عطرپرفیومز د مارلی دارسی

یکی از عطرهای لاکچری زنانه و جذاب از برند فرانسوی و محبوب پرفیومز د مارلی، عطر شیرین و معتدل Darcy است، که اولین بار در سال 2014 به بازار معرفی و عرضه شد. رایحه گل‌دار این ادوپرفیوم جذاب و جالب با آکورد غالبی از مرکبات و نعناع هندی برای بسیاری از افراد عطر دوست دنیا خوشایند به نظر می‌رسد. عطر زنانه دارسی از برند Parfums De Marly، ادوپرفیومی بسیار لوکس و مجلل از سری عطرهای رویال اسنس در این برند است، که اثری به یادماندنی و لطیف از خود بر جای می‌گذارد. رایحه این عطر زنانه شیک و جذاب بسیار آرام و احساسی به نظر می‌رسد و برای استفاده در چهار فصل سال بسیار مناسب است.

این عطر با الهام از اسبی به نام دارسی طراحی و تولید شده است. عطر زنانه دارسی همچنین با نام رویال میر نیز شناخته شده است. این عطر شیک و لوکس در واقع برای ادای احترام به اولین نژاد اسب‌های مسابقه‌ای تاروبُرد ارائه شده است. در دنیای عطر و ادکلن، این عطر متعلق به رده بندی عطرهای بسیار لوکس و اشرافی است. شیشه این عطر به صورت کاملا طلایی رنگ طراحی شده و القاکننده پیچیدگی‌های اشرافی است.

زمانی که مقداری از این عطر زنانه لوکس را بر روی پوست و محل نبض و لباس خود اسپری می‌کنید، بلافاصله رایحه‌ای ترش، شیک و مرکباتی از پرتقال، لیمو ترش زرد و نت مرکبات در مرحله اولیه احساس می‌کنید. انتشار این رایحه مرکباتی، باعث ایجاد شور و نشاط در روحیه شما می‌شود. وقتی از نت اولیه این عطر زنانه از برند پرفیومز د مارلی عبور می‌کنیم، نت‌های گل‌دار میانی جایگزین نت‌های اولیه می‌شود. نت میانی این عطر، حسی با طراوت و لطیف و ظریف از ترکیب گل رز و گل یاسمن سفید است.

این ترکیب باعث ایجاد احساس مهربانی و صمیمیت در وجود شما می‌شود. پس از گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی، نت‌های پایانی ادوپرفیوم Darcy از راه می‌رسند و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. نت‌های پایانی این عطر ترکیبی تند و تاثیرگذار از مشک، نعناع هندی، آبنبات و نت چوبی است. رایحه نت پایانی این عطر زنانه لاکچری، ماندگار، دلنشین و بسیار شیک است و اعتماد به نفس زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

۲۱۵,۴۷۰
محصولات مرتبط
رژا اوت لوکس پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۳۷۵,۷۰۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
چایپر اکسترا اوردینر پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۲۱۹,۱۶۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
گریت بریتین - گریت بریتن پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۲۰۶,۶۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ا گودنایت کیس پرفیوم زنانه رژا داوRoja Dove 
۲۰۶,۶۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پارفوم د لا نویت شماره 3 پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۱۶۹,۰۶۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پارفوم د لا نویت شماره 1 پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۱۶۹,۰۶۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پارفوم د لا نویت شماره 2 پرفیوم زنانه مردانه رژا داوRoja Dove 
۱۶۹,۰۶۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
وانیلا س--س ادو پرفیوم زنانه مردانه تام فوردTom Ford 
۱۴۸,۱۰۴,۰۰۰ تومان
۲۵۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
له ایریس د فت ادو پرفیوم زنانه مردانه جکس فت - ژاک فتJacques Fath 
۱۳۵,۳۱۲,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بویس د آگار ادو پرفیوم زنانه مردانه آرت پروفومیArte Profumi 
۱۳۲,۰۲۲,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
استفاده از عطر چه ویژگی های مثبتی دارد؟
پاسخ:

متخصصان آروماتراپی عقیده دارند که عطرها می‌توانند وضعیت روحی و جسمی افراد را بهبود ببخشند. عطرهای خوشبو و با طراوت، حس بویایی و قسمت‌هایی از مغز را تحریک می‌کنند، که مسئول کنترل احساسات و خاطرات هستند. امروزه، می‌توان گفت که در دنیای عطر و ادکلن، به تعداد آدم‌های دنیا رایحه‌های مختلف وجود دارد و بعضی از افراد عطر دوست، علاقه دارند که از رایحه خاصی استفاده کنند. این رایحه خاص معمولا در عطرهای لاکچری پیدا می‌شود.

عطر و ادکلن لاکچری زنانه برای چه کسانی مناسب است؟
پاسخ:

ادکلن لاکچری زنانه در برندهای مختلف برای زنانی طراحی می‌شود، که سخت پسند هستند و برای خودشان به دنبال روشی در جهت ایجاد استایلی تک و خاص می‌گردند. البته همه رایحه عطرهای لاکچری زنانه را هر کسی نمی‌پسندد. این عطرها با استفاده از نت‌های مرغوب تولید می‌شوند و معمولا قیمت بالایی دارند. البته عطر زنانه لاکچری به صرف لاکچری بودن، حتما ماندگاری و پخش بوی زیادی ندارد، بلکه حتی ممکن است در غلظت ادوتویلت باشد، اما باز هم به دلیل ساختار رایحه‌ای جذابش، لاکچری محسوب می‌شود.

عطر کرید وایت فلاورز چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

عطر لاکچری زنانه وایت فلاورز، همانند تصویری از بهشت می‌ماند، که راه بهشتی خود را از جهانی ابدی فراتر از ابرها یا در گستره رویا پیش گرفته است. این عطر زنانه لاکچری ترکیبی برانگیزاننده و پیچیده دارد و از نت‌های لوکس و دست چین شده طراحی شده است. رایحه عطر زنانه White Flowers در برند کرید، ترکیبی غنی از گل‌های سفید است و درست شبیه به لباس ریز بافتی از گل‌‌های یاس است، که شما را در بر می‌گیرد. این عطر زنانه، یک اثری هنری در رایحه و در ظاهرش به حساب می‌آید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۱۵,۴۷۰ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید