یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
15 عطر که هر خانم باید یک بار در عمرش امتحان کند

15 عطر که هر خانم باید یک بار در عمرش امتحان کند

اگر از آن دسته خانم‌های عطر دوست یا عطرباز هستید، که به دنبال عطرهای مختلف و امتحان کردن رایحه‌های جدید یا دنبال کردن رایحه‌های کلاسیک و قدیمی هستید، این مقاله برای شما نیست. این مقاله را برای آن دسته از خانم‌هایی تهیه کرده‌ایم، که معمولا سالی یک یا دو عطر را برای استفاده دائمی خود تهیه می‌کنند و هزینه زیادی برای خرید عطرهای مختلف پرداخت نمی‌کنند. در دنیای عطر و ادکلن زنانه، بعضی از عطرها وجود دارند، که تجربه رایحه آن‌ها حداقل یک بار در زندگی هر خانمی واجب است. شاید این سوال برای شما به وجود بیاید، که چرا این عطرهای زنانه را باید حداقل یک بار در طول عمر خود امتحان و تجربه کنید؟

باید در پاسخ به شما بگوییم، که این عطرها، یا پرچم‌دار و محبوب‌ترین عطر از یک برند معتبر هستند و رایحه آن‌ها برای اغلب خانم‌های دنیا بسیار دوست داشتنی و جذاب بوده است، یا اینکه جزء عطرهای پرفروش و پرطرفدار یک برند معروف عطر و ادکلن بوده‌اند و ساختار رایحه‌ای آن‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هر چند تعداد بی‌شماری عطر و ادکلن زنانه در دنیا وجود دارد و تعداد بی‌شماری از آن‌ها نیز بسیار محبوب و پرطرفدار هستند، با این وجود بعضی از عطرها در برندهای مختلف و در دسترس‌تر وجود دارند، که خرید و تهیه آن‌ها برای تمام افراد جامعه امکان‌پذیر است.

با توجه به اینکه، در کشور ما، برخی از بهترین عطر و ادکلن‌های زنانه از برندهای مختلف وارد نمی‌شود، بنابراین ما عطرهای زنانه‌ای را در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم، که در حال حاضر، یعنی در بهار سال 2020 در کشورمان وجود دارند و شما می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. در ادامه شما را با 15 عطر از بهترین عطر و ادکلن‌های زنانه‌ای که هر خانم باید حداقل یک با در عمرش آن‌ها را امتحان کند، آشنا می‌کنیم. رایحه این عطرهای زنانه، برای اغلب خانم‌ها بسیار خوشایند و دوست داشتنی هستند و هر کدام با توجه به رایحه خنک یا گرمی که دارند، برای استفاده در فصل‌های مختلف سال توصیه می‌شوند. این عطر و ادکلن‌های زنانه اورجینال همچنین از برند‌های معروف دنیا هستند و اغلب بهترین عطرهای زنانه برند خود به شمار می‌روند. پس در ادامه همراه ما باشید.

1- ادوپرفیوم کوکو مادمازل شنل (Coco Mademoiselle EDP)

ادوپرفیوم کوکو مادمازل شنل

خرید عطرکوکو مادمازل شنل

بهترین عطر زنانه جهان در سه سال پی در پی، بدون شک محصولی نیست، جز ادوپرفیوم معروفی از عطر و ادکلن chanel ، که نمی‌توان به سادگی در مورد آن صحبت کرد. عطر کوکو مادمازل، یادآور شخصیت بزرگ و متفاوت G.chanel است و فرمولاسیون آن، توسط عطرساز معروف، جک پولژ (Jacques Polge) طراحی و ساخته شده است. این ادوپرفیوم در سال 2001 توسط برند شنل، به بازار معرفی و عرضه شد.

عطر کوکو مادمازل از برند شنل را می‌توان به بانویی ثروتمند تشبیه کرد، که در یک شب سرد زمستانی، در پاریس برای مهمانی باشکوهی آماده می‌شود. او خود را در پالتویی نفیس می‌پوشاند و با پیراهن بلند و پرنسس گونه‌ و پر درخششی که بر تن کرده است، نگاه همگان را به سوی خود خیره می‌کند. این بانوی شیک، بالاخره راضی می‌شود، که دستکش‌های مخمل خود را درآورد و در رقصی با شکوه با شما همراه شود. او از جلب توجه و تجملات لذت می‌برد و همیشه خواهان بهترین‌ها است.این عطر با رایحه دل انگیز خود، همه خانم‌های دوست دار عطر را انگشت به دهان می‌کند. ادوپرفیوم کوکو مادمازل، با قاطعیت کامل، بهترین عطر زنانه از این برند است و در ردیف چند عطر برتر جهان جای دارد. طرفداران و علاقمندان این عطر، به شدت از آن حمایت می‌کنند و آن را به عنوان نمونه‌ای شگفت انگیز از یک عطر بسیار استثنائی و خوشبو با ماندگاری رویایی برای خانم‌های شیک و متشخص به حساب می‌آورند.

ادوپرفیوم Coco Mademoiselle در سال 2008 جایزه‌ FiFi Award Best National Advertising Campaign / TV 2008 را که به بهترین کمپین تبلیغاتی تعلق می‌گیرد، از آن خود کرد. همین ویژگی شاید مهر تأییدی بر کیفیت و خلاقیت در تولید عطرهای شنل به‌ ویژه کوکو مادمازل باشد. این عطر فوق‌العاده منحصر به فرد، که باعث درخشندگی خانم‌ها در همه مجالس می‌شود، با رایحه گلی و میوه‌ای خود، در گروه بویایی مدیترانه‌ای گل دار قرار گرفته است. این ادوپرفیوم از برند شنل، همچنین طبعی معتدل و طعمی شیرین دارد. کوکو مادمازل شنل، عطری با ماندگاری و پخش بوی بالا است، که خط بو نیز دارد و گزینه مناسبی برای استفاده در هوای خنک به شمار می‌رود.

هرم بویایی عطر کوکو مادمازل شنل در نت ابتدایی با ترکیبی فوق‌العاده از رایحه‌ مرکباتی پرتقال، شکوفه‌ پرتقال، ترنج و نارنگی ماندارین شروع می‌شود. رایحه این عطر پس از گذشت چند دقیقه و در نت میانی با ترکیبی گلی از رایحه گل رز، گل یاسمن سفید، گل یلانگ یلانگ و گل حساس ادامه پیدا می‌کند.نت پایانی این عطر، رایحه‌ای تند و چوبی، از ترکیب نت‌های دانه تونکا، نعناع هندی، وانیل، خس خس، صمغ جاوشیر و مُشک تشکیل شده است. نت پایانی عطر کوکو مادمازل شنل تکمیل کننده رایحه این عطر زنانه است و آن را تبدیل به عطری بسیار استثنایی، خوشبو و رویایی می‌کند. تندی و شیرینی این ادوپرفیوم شادی، نشاط، اعتماد به نفس و انرژی مثبت بی‌پایانی را به استفاده کننده عطر و اطرافیان او منتقل می‌کند.

2- ادوپرفیوم کرید اونتوس زنانه (Creed Aventus for Women)

ادوپرفیوم کرید اونتوس زنانه

خرید عطرکرید اونتوس

پس از موفقیت و محبوبیت چشمگیر عطر افسانه ای و پرفروش کرید اونتوس مردانه، برند لوکس و سلطنتی Creed تصمیم گرفت که نسخه زنانه این عطر موفق را به دنیای عطر و ادکلن معرفی کند. عطر Creed Aventus زنانه در ژوئن سال 2016 به بازار عرضه شد. کرید با این عطر زنانه، بار دیگر موفقیت‌های خود را در دنیای عطرهای زنانه با رایحه‌ای میوه‌ای و باطراوت تکرار کرد. این ادوپرفیوم مدیترانه‌ای میوه‌ای، رایحه‌ای معتدل، شیرین و تلخ دارد و برای استفاده در روزهای پر کار، شلوغ و مهم بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

این عطر شاداب و شیک زنانه، در عین داشتن شباهت با نسخه مردانه‌اش، لطافت و ظرافت زنی محکم و مستقل را در خود جای داده است. کرید اونتوس زنانه برای آن دسته از خانم‌هایی طراحی شده است، که می‌خواهند در لحظات ابتدایی هر برخورد و ارتباطی، تاثیری فراموش نشدنی، بر آدم‌های اطراف خود بگذارند. رایحه ابتدایی ادوپرفیوم اونتوس زنانه از برند فرانسوی عطر و ادکلن Creed با بوی شاداب، ترش و شیرین و با طراوت ترنج و لیمو ترش زرد، سیب و گل بنفشه آغاز می‌شود و با حضور نعناع هندی و دانه‌های فلفل صورتی در کنار سایر نت‌های اولیه، رایحه‌ای تند و تیز، کمی تلخ و گیاهی ایجاد می‌کند.

در ادامه این رایحه جذاب، و با حضور نت‌های بالسامیک چوبی مشک، گل رز، چوب صندل و صمغ استیراک، حس و حال شاداب عطر ادامه پیدا می‌کند و انگیزه و انرژی فراوانی در وجود افراد به جریان در می‌آورد. در پایان، با وجود نت‌های میوه‌ای، شیرین و آبداری همچون هلو، انگور فرنگی سیاه در کنار کهربا، گل یلانگ یلانگ و گل یاس بنفش رایحه عطر شیرین‌تر و رویایی‌تر می‌شود و حال و هوایی لطیف و زنانه از جنس گل‌ها و حالتی پودری، شیک و ملایم به ترکیب تلخ و شیرین عطر اضافه می‌کند.

عطر زنانه Aventus الهام گرفته شده از روحیه قوی‌ترین زنان تاریخ در خانواده‌های سلطنتی و رویاگرا است. این ادوپرفیوم همچنین با روحیه زنان هنرمند و نویسنده‌ای که از مشتریان برند قدیمی کرید بوده اند نیز می‌تواند بسیار مناسب باشد. البته رایحه کرید اونتوس زنانه، همه خانم‌های قدرتمند، قوی و مدرن امروزی را نیز تجلیل می‌کند. َAventus زنانه کرید مانند بخشی از روح زنی است که در همه جا وجود دارد و با نیروی نورانی خود، آماده است تا برای همه قابل مشاهده باشد، اما قبل از نزدیک شدن به او باید عظمت حضورش را کاملا درک و احساس کنید.

3- ادوپرفیوم تام فورد ولوت ارکید (Tom Ford Velvet orchid)

ادوپرفیوم تام فورد ولوت ارکید

خرید عطرتام فورد ولوت ارکید

عطر شرقی گل‌دار و بسیار جذاب ولوت ارکید از برند آمریکایی عطر و ادکلن تام فورد، اولین بار در سال 2014 به دنیای عطر و ادکلن معرفی و عرضه شد. رایحه شگفت انگیز و اغواگر این ادوپرفیوم گرم و شیرین زنانه، توسط سه عطرساز به نام‌های آنتونیه میسوندیو (Antoine Maisondieu)، کالیس بکر (Calice Becker) و شایمالا میسوندیو (Shyamala Maisondieu) طراحی شده است. عطر زنانه بلک ارکید از برند محبوب تام فورد، در ابتدا به عنوان محصولی زنانه معرفی و عرضه شد، اما عجیب آن است، که همه جا آن را به عنوان محصولی مردانه زنانه (عطر یونی سکس) معرفی می‌کردند، تا اینکه در کمال ناباوری عطر ولوت ارکید در سایت تام فورد نیز در گروه عطرهای مردانه قرار داده شد.

با این حال بلک ارکید با استقبال بسیار خوبی از طرف زنان مواجه شد و توانست توجهات بسیاری را به خود جلب کند. این عطر در بین مشتریان تام فورد، هنوز هم به عنوان عطری زنانه شناخته می‌شود. البته واضح است، که رایحه آن نیز کاملا زنانه است. عطر Velvet Orchid از برند تام فورد را جفتی برای عطر بلک ارکید می‌دانند. البته جالب است بدانید که رایحه ولوت ارکید بر خلاف رایحه ادوپرفیوم مردانه Black Orchid، مرموز، تیره، مغرور و اهل هیاهو نیست، بلکه براق، آرام و مطلوب و محبوب همگان است و در سکوت و با قدرت به اهداف کمال گرایانه خود می‌رسد. معنای نام عطر زنانه ولوت ارکید تام فورد، ارکیده مخملی است. این عطر در بطری‌ بنفش، تاریک و کلاسیکی عرضه شده است و میراث سحرآمیز و پر زرق و برق باغی از گل‌ها را بر دوش می‌کشد. رایحه این گل‌ها منش، فضا و تجربه‌ منحصر به فردی از عطر را به نمایش می‌گذارد.

این عطر رایحه غالبی از گل ارکیده، گرمی وانیل و شیرینی نیشکر دارد که ترکیب این سه مواد با یکدیگر، رویای ایستادن بر روی تپه های برزیل و استشمام عطر خوش ارکیده‌های وحشی را به شما هدیه می‌کند. این محصول سحر آمیز با مواد اولیه کمیاب و بسیار هوس انگیز در روح و جسم شما نفوذ می‌کند و فضایی باور نکردنی و سرشار از رایحه گل‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد.

رایحه این ادوپرفیوم زنانه آمریکایی در نت اولیه‌اش، ترکیبی از ترنج، نارنگی ماندارین، شراب رام و عسل است. در ادامه این رایحه دلچسب، نت میانی عطر ظاهر می‌شود و رایحه‌ای از ترکیب بی‌نظیر گل‌ها را ایجاد می‌کند. نت میانی این عطر، ترکیبی از گل ارغوان، گل سنبل، گل مگنولیا، گل نرگس، گل ارکیده، گل رز، گل یاسمن سفید و شکوفه پرتقال است. با هرچه نزدیک‌تر شدن به نت پایانی از میزان رایحه گل‌ها کم می‌شود و گرما و انرژی عطر افزایش می‌یابد، در نهایت کمی نت میوه‌ای و پودری با قدرتی خفیف در رایحه عطر آشکار می‌شود. این نتیجه، حاصل ترکیب نت‌های صمغ لابدانوم، چرم جیر، صمغ مر، بلسان پرو، وانیل و چوب صندل است.

4- ادوپرفیوم ویکتور اند رولف فلاور بمب (Viktor & Rolf FlowerBomb)

ادوپرفیوم ویکتور اند رولف فلاور بمب

خرید عطرویکتور اند رولف فلاور بمب

یکی از عجیب‌ترین عطرهایی که در سال 2005 تولید شده است، محصولی از برند هلندی و مشهور عطر ویکتور اند رولف است. این محصول به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس برند Viktor & Rolf معرفی شده است. ادو پرفیوم Flowerbomb از برند هلندی Viktor & Rolf رایحه‌ای شرقی، گلی و گرم دارد. این ادوپرفیوم در تمام فصول سال قابل استفاده است، اما شاید بهتر باشد، که به دلیل داشتن طبعی گرم، در فصل تابستان از آن استفاده نکنید.

این ادوپرفیوم شیرین و دل‌انگیز، توسط چهار عطار معتبر و حرفه‌ای، طراحی شده است. طراحی ادوپرفیوم فلاور بمب ویکتور اند رولف، توسط عطرسازهای مشهوری با نام‌های الیویه پولژ (Olivier Polge)، دومینیکه روپیون (Dominique Ropion)، دومیتیله برتیر (Domitille Bertier)، و کارلوس بنیم (Carlos Benaim) انجام شده است.ادوپرفیوم هلندی فلاور بمب در بطری زیبا و شیکی شبیه به یک نارنجک دستی قرار گرفته است. به محض آن که مقداری از ادوپرفیوم ویکتور اند رالف فلاور بمب را روی پوست و محل نبض‌تان اسپری کنید، عطر خوش اسمانتوس، چای و ترنج به مشام شما خواهد رسید. این ترکیب انرژی و طراوت بی‌نظیری را در وجود شما برقرار می‌کند.

در ادامه و پس از گذشت مدت زمانی کوتاه، نت‌های میانی از راه می‌رسند و جایگزین نت‌های آغازی می‌شوند. نت‌های میانی عطر صورتی ویکتور اند رولف، ترکیبی سرشار عطر خوش و دل‌انگیزِ رایحه گل‌های ارکیده، رز، فریزیا، یاسمن سفید و شکوفه پرتقال است. بوی بی‌نظیر این ترکیب گلی تأثیر نت‌های ابتدایی را دوچندان می‌کند.در نهایت، نت‌های برگرفته شده از مشک و نعناع هندی، اثرگذاری عطر Viktor & Rolf Flowerbomb را کامل می‌کند. نت تند و تیز انتهایی این ادوپرفیوم، باعث ایجاد هیجان و اعتماد به نفس فراوانی در شما و اطرافیان‌تان خواهد شد.

5- ادوپرفیوم لانکوم لاویسته بل له (Lancome La Vie Est Belle L EDP)

ادوپرفیوم لانکوم لاویسته بل له

خرید عطرلانکوم لاویسته بل له

La Vie Est Belle در زبان فرانسوی، معنای «زندگی زیباست» را دارد و بر این موضوع تاکید می‌کند، که از خوشی‌های کوچک زندگی نیز می‌توان لذت زیادی برد. کمپانی لوکس آرایشی و بهداشتی لانکوم در پاییز سال 2012، پس از سه سال کار تیمی، ادوپرفیوم زنانه لا ویسته بل له را معرفی و به بازار عرضه کرد. سه عطرساز شناخته شده به نام‌های دومینیک روپیون (Dominique Ropion)، اولیویر پولژ (Olivier Polge) و آن فلیپو (Anne Flipo) پس از تجربه طراحی 5 هزار عطر، به فرمول خاص و ویژه عطر La Vie Est Belle L رسیدند. عطر لاویسته بل له لانکوم برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است و رایحه‌ای گرم و شیرین دارد. این ادوپرفیوم در گروه بویایی گل دار میوه‌ای غنی شده جای می‌گیرد. همچنین کیفیت، پخش بو و ماندگاری بی‌نظیری دارد.

این عطر بر پایه زیبایی، سادگی، طبیعی بودن، آزادی و شادی ساخته شده است و تعبیر لذت بخشی از زندگی را به شما القا می‌کند. ادوپرفیوم La Vie Est Belle L از برند عطر و ادکلن لانکوم در سال 2012، به عنوان یکی از بهترین عطرهای شیرین و گرم در بین عطرهای تولید شده آن سال معرفی شد و جایزه بهترین عطر لاکچری زنانه را از آکادمی عطر اسپانیا دریافت کرد.

اگر این ادوپرفیوم از لانکوم را روی پوست بدن و در محل نبض یا لباس‌تان اسپری کنید، خیلی زود متوجه شیرینی ناشی از بوی گلابی و انگور فرنگی سیاه خواهید شد. این ترکیب میوه‌ای، به شما و کسانی که بوی La Vie Est Belle را حس می‌کنند، شادی و نشاط فراوانی انتقال می‌دهد.پس از مدتی، نت‌های اولیه این عطر، جای خود را به رایحه گل دار و با طراوت حاصل از گل‌های زنبق، یاسمن سفید و شکوفه‌ پرتقال می‌دهد. این ترکیب گل سه‌گانه، علاوه بر حفظ شیرینی نت‌های آغازین، آرامش و انرژی مثبت زیادی را به سوی شما می‌فرستد.با رسیدن به نت‌های پایانی این عطر، کم کم سر و کله‌ رایحه گیاهی و شیرینِ حاصل از ترکیبِ نعناع هندی، دانه‌ تونکا، وانیل و پرالین پیدا می‌شود. این مربع تند و شیرین، انرژی بالای La Vie Est Belle L را تا انتهای مدت اثرگذاری، بر روی پوست یا لباس شما، حفظ خواهد کرد.

6- ادوپرفیوم ایوسن لورن بلک اوپیوم (Yves Saint Laurent Black Opium)

ادوپرفیوم ایوسن لورن بلک اوپیوم

خرید عطرایوسن لورن بلک اوپیوم

ایوسن لورن، این بار با خلق بلک اوپیوم، گامی نو در ایجاد رایحه‌ای معکوس و متفاوت توسط برداشته است. این ادوپرفیوم گرم، شیرین و جذاب زنانه که رایحه‌ای بسیار محرک برای آقایان دارد، در سال 2014 توسط برند فرانسوی Yves Saint Laurent به بازار معرفی و عرضه شد. طراح این عطر اغواگر زنانه و شرقی تند، کسی نیست جز عطرساز معروفی به نام ناتالی لارسن (Nathalie Lorson) که با طراحی رایحه عطر مردانه لالیک انکر نویر (Lalique Encre Noir) به شهرت رسید. البته برای ساخت این عطر فوق‌العاده جذاب و زنانه عطرسازان دیگری همچون الیور کرسپ (Olivier Cresp)، ماریه سالامگنه (Marie Salamagne) و هونوراین بلنک (Honorine Blanc) با ناتالی لارسن همکاری کرده‌اند.

در ساختار رایحه این عطر گرم و شیرین، بوی خوش کارامل و وانیل با رایحه شیرین و سوخته عسلی وانیلی در نت اولیه بسیار پررنگ به مشام می‌رسند و این در حالی است که عطر گل‌ها در رایحه پایانی ظهور عطر ظهور پیدا می‌کند. البته براساس استانداردهای رایج در عطرسازی کلاسیک رایحه روغن گل‌ها باید در نت میانی خودنمایی کند، اما در بلک اوپیوم این روایح در نت پایانی ظهور پیدا می‌کنند و همین موضوع، کاملا خلاف قوانین عطرسازی کلاسیک و کلیشه‌های مرتبط به آن است.

بنابراین ایوسن لورن با معرفی این ادوپرفیوم زنانه به خلقی نو پرداخته و پا را از کلیشه‌ها و هنجارها فراتر گذاشته است. در نتیجه این امر، مدل تبلیغاتی انتخابی این برند برای عطر Black Opium نیز باید بیانگر چنین ساختار نوگرایانه و غیر کلیشه‌ای باشد. اگر با دقت در تصاویر ‏تبلیغاتی‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ عطر نگاه کنید، متوجه می‌شوید، که مدل انتخابی ایوسن لورن برای بلک اوپیوم، دختری جوان و که تداعی‌گر شخصیت‌های سبک راک در موسیقی است. از آنجایی که همواره میان سبک راک و رنگ مشکی پیوندی بسیار قوی برقرار بوده است، بنابراین این مدل، دختری با موهای سیخ سیخ است که به رنگ مشکی تمایل دارد.

از روی عکس و ژست چهره تبلیغاتی این عطر می‌توان فهمید که این دختر، کمی لجباز، گستاخ و نافرمان است و خشونتی از نوع مردانه نیز تا حدودی در وجود او دیده می‌شود. این دختر کفش‌های پاشنه بلند خود را به پا می کند و برخلاف اغلب زنان، نیمه شب‌ها از خانه خارج می‌شود و به محله‌های پایین می‌رود.پس از اسپری کردن مقداری از عطر ایوسن لورن Black Opium بر روی پوست و محل نبض‌تان، به سرعت رایحه‌ای میوه‌ای و تند از ترکیب نت‌های دانه فلفل صورتی، گلابی و شکوفه پرتقال به مشام شما خواهد رسید. این ترکیب تند و شیرین، شادی و هیجان فوق‌العاده‌ای را در وجود شما ایجاد خواهد کرد.

پس از مدتی، نت‌های میانی به آرامی جای نت‌های آغازین و اولیه را می‌گیرند. نت‌های میانی ترکیبی گرم‌تر و تلخ‌تر از نت‌های اولیه هستند و شامل نت‌های قهوه و گل یاسمن سفید تشکیل می‌شوند. این ترکیب دوگانه، طراوت و تمرکز را برای شما به ارمغان می‌آورد. در اینجا عطر قهوه بویی از این ترکیب را به شما باز نخواهد گرداند، بلکه تلخی آن کم کم با وانیل در نت پایانی در می‌آمیزد تا تمی تلخ و شیرین و سوخته را به رایحه عطر بلک اوپیوم القا کند. ‏تغییرات‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ بویایی در این عطر زنانه چندان قوی و مشهود نیست و تا حدود دو ساعت رایحه‌ای شیرین، سنگین و کاراملی را درک خواهید کرد. پس از گذر از این زمان و رسیدن به رایحه پایانی عطری از گل‌ها در بلک اوپیوم احساس می‌شود.

در نت پایانی که هنوز هم رایحه‌ای از یاس مانند طعمی شیرین و ضعیف در پس زمینه آن وجود دارد، ترکیب تند و ماندگاری از رایحه وانیل، چوب سدر و نعناع هندی احساس می‌شود. در پایان این عطر با رایحه‌ای غلیظ، سنگین، شیرین و دارای ته‌مایه‌ای سیاه و تلخ رو‌ به رو هستید، که حسن ختامی خوب برای به اوج رساندن احساس جذابیت، اغواگری و خوشبختی عمیق در وجود شما است.

7- ادوپرفیوم کارولینا هررا گود گرل (Carolina Herrera Good Girl)

ادوپرفیوم کارولینا هررا گود گرل

خرید عطرکارولینا هررا گود گرل

وقتی یک دختر شیک و امروزی با کفش‌های پاشنه بلند خود در شهر بزرگی قدم می‌زند، تمام شهر در زیر قدم‌های قدرتمند او به لرزه درمی‌آید. کمپانی لوکس و آمریکایی کارولینا هررا (Carolina Herrera) در سال 2016، عطری شیک، بی‌نظیر و خوشبو را با نام گود گرل (Good Girl) به بازار عرضه کرد، که شیشه‌ای به شکل یک کفش پاشنه‌دار داشت.این ادکلن ازادکلن های معروف قدیمی زنانه است.

ادوپرفیوم گود گرل (Good Girl) به دلیل ظاهر جذاب و خاصی که داشت، به سرعت با استقبال شدید خانم‌ها و دختران جوان مواجه و در مدت زمان کوتاهی، تبدیل به پرفروش‌ترین عطرکارولینا هررا شد. این عطر خاص و جذاب، توسط عطرساز معروف و حرفه‌ای به نام لوییس ترنر طراحی و ساخته شد. رایحه این عطر، الهام گرفته شده از شهر نیویورک و نمایانگر زنی قدرتمند و جسور در این شهر است. در یک شهر بزرگ، این عطر می‌تواند به زنان احساس قدرت دهد و انگیزه لازم را برای ساختن رویاهای‌شان فرآهم کند.گود گرل، رایحه‌ای بسیار گرم و شیرین دارد و برای فصل‌های سرد سال، به ویژه روزهای برفی و زمستانی طراحی شده است. این عطر با ترکیب روایح خاص، احساس دوگانگی عجیبی را در وجودتان آشکار می‌کند و با نفوذ به قسمت‌های تاریک‌تر روح‌تان، جرات و مدرنیته را در شخصیت‌تان به وجود می‌آورد.

گرمای این عطر، حاصل از گل‌هایی است، که در گروه بویایی شرقی گل دار جای دارد. رایحه آغازین این ادوپرفیوم با انرژی فراوان بادام و رایحه دلگرم کننده قهوه آغاز می‌شود. وقتی کمی از اسپری شدن این عطر بر روی پوست یا لباس گذشت، کم کم گرمای نت‌های میانی گل دار آن آغاز می‌شود. ترکیب بی‌نظیر و شیرین گل مریم، گل یاسمن سفید و ریشه گل زنبق، نت‌های میانی و اصلی این عطر را دلنشین‌تر و زنانه‌تر می‌کند. در پایان قصه عاشقانه عطر Carolina Herrera Good Girl، نت‌های سرشار از دانه توکا، پوست میوه کاکائو، وانیل و چوب صندل، باعث افزایش خاصیت اغواگری و جذابیت رایحه این ادوپرفیوم می‌شوند.

8- ادوپرفیوم تری موگلر الین (Thierry Mugler Alien EDP)

ادوپرفیوم تری موگلر الین

خرید عطر تری موگلر الین

عطر زنانه و سحرآمیز الین، به معنای غریب با هاله‌‌ای از رمز و راز تعریف می‌شود. البته نام گذاشته شده بر روی آن، کاملا برازنده چنین ادوپرفیوم سحرآمیزی است. فلسفه‌ بارز رایحه عطر الین، تلنگر عمیقی به باورهای زنانه می‌زند و مسیری جذاب را بر سر راه آن‌ها قرار می‌دهد. یکی از نتایج موفق همکاری دو طراح عطر معروف، یعنی دومینیک روپینو (Dominique Ropion) و لارنت برویر (Laurent Bruyere) با برند فرانسوی و شناخته شده عطر و ادکلنتیری موگلر، تولید عطر Thierry Mugler Alien در سال 2005 بوده است. این عطر جذاب، پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی دارد و به دلیل طبع گرم و شیرینش، بهترین انتخاب برای استفاده در مهمانی‌های مهم و رسمیِ شب‌های سرد پاییزی یا زمستانی به شمار می‌رود. ادوپرفیوم الین از برند عطر و ادکلن تیری موگلر، پس از معرفی و عرضه به بازار در سال 2005، با استقبال بسیار خوبی در بین مردم دنیا مواجه شد و به عنوان رایحه‌ای به یاد ماندنی و جذاب، توسط علاقمندان زیادی مورد استفاده قرار گرفت.

جالب است بدانید، که در سال 2010، کمپانی موگلر مديريت بخش هنرى مجموعه‌اش را به نیکولا فورمیچتی (Nicola Formichetti) سپرد و پس از این اتفاق، نام برند و شرکت خود را از تيرى موگلر به MUGLER تغيير داد. رایحه‌ چالش برانگیز این عطر، بسیاری از برند‌های بزرگ عطرسازی جهان را مجبور کرد تا رایحه‌ محصولات خود را به سمت این رایحه‌ اکسیر مانند شبیه‌تر کنند. ترکیب رایحه‌ها در این عطر، بسیار ساده و در عین حال جذاب است. هر یک از نت‌های ابتدایی، میانی و پایانی این عطر، از یک تک نت خاص تشکیل شده است و رایحه هر یک از آن‌ها به تنهایی و به صورت شگفت‌انگیزی جای خود را به نت بعدی می‌دهند. نت نهایی ادوپرفیوم الین نیز،‌ ساختاری گرم، شیرین و دل‌انگیز از کهربا دارد.

نت ابتدایی الین دوست داشتنی، یک ترکیب گلی از رایحه گل یاسمن سفید است. این تک نت فوق‌العاده، وقتی به میانه راه می‌رسد، جای خود را به نت چوبی میانی می‌دهد و به صورت منحصر به فردی، احساسات هر انسانی را درگیر می‌کند. در واقع می‌توان گفت، که رایحه عطر الین از برند تیری موگلر، با بوی گل‌ شروع می‌شود، شما را از میان جنگل‌ها عبور می‌دهد و به رایحه گرم و محکم کهربا می‌رساند. این ادوپرفیوم در گروه بویایی شرقی چوبی قرار می‌گیرد. رایحه این عطر، در مجموع متمایل به سمت گل‌ها است و بوی گل در آن، حس زیبای شادی و آرامش را برای علاقمندان به عطرهای خاص ایجاد می‌کند. جالب است بدانید، که عطر الین تیری موگلر، از زمان تولید تا کنون، توسط انجمن بین‌المللی عطر (IFRA) چند بار رفورموله شده‌اند.

9- ادوپرفیوم پرادا کندی (Prada Candy)

ادوپرفیوم پرادا کندی

خرید عطرپرادا کندی

خانم دانیلا آندریر (Daniela Andrier) در آگوست سال 2011، عطر زنانه‌ای شیرین و کاراملی برای کمپانی پرادا و دیور طراحی کرد و آغاز کننده یک سری جدید و شگفت‌انگیز در عطرهای برند پرادا شد. این عطر، به دلیل رایحه گرم، دوست داشتنی، خوشمزه و شیرینی متعادلش، پرادا کندی‌ (Prada Candy) نام گرفت. برند ایتالیایی و معروف پرادا، نام کندی (Candy) را، به دلیل شیرینی و آبنباتی بودن رایحه این عطر بر روی آن گذاشت. در زبان انگلیسی، کندی (Candy) به معنای آبنبات است. پس از اینکه، عطر جدید پرادا در سال 2011 با استقبال چشمگیر خانم‌ها در همه سنین مواجه شد، پرادا تصمیم گرفت که خط تولید عطرهای کندی را در سال‌های آینده نیز، با رایحه‌های شیرین و خوشمزه جدید، ادامه دهد.عطری که بوی عروسک میدهد

عطر زنانه پرادا کندی (Candy Prada) در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار گرفته است و رایحه‌ای گرم و خوشمزه با شیرینی دوست داشتنی و متعادلی سرشار از کارامل دارد. وقتی برای اولین بار، عطر را اسپری کنید، رایحه نیمه شیرین نت‌ آغازین آن، یعنی کارامل، حس گرم و دلچسبی برای‌تان ایجاد می‌کند. پس از گذشت چند دقیقه، نت‌های اصلی و میانی این عطر آبنباتی دلخوشی و شادی زیادی را در وجود شما ایجاد می‌کند. نت میانی پرادا کندی، ترکیبی هوشمندانه و دل‌انگیز از نت پودری و مشک است. عطرهای سری کندی پرادا، هیچ کدام دارای ترکیبات رایحه‌ای پیچیده‌ای نیستند، اما در عین حال، بسیار محبوب هستند و اثر خاطره‌انگیز و ماندگاری از خود بر جای می‌گذارند.

با گذر زمان و نزدیک شدن به نت‌های پایانی رایحه این عطر جذاب از پرادا، احساس هیجان و انرژی وصف‌ناپذیری در وجودتان بیدار می‌شود. این احساس، بیشتر به خاطر اثر نت‌های پایانی عطر، یعنی ترکیب وانیل و صمغ بنزویین است. با این تفاسیر، عطر کندی از برند Prada دارای پخش بوی قابل قبول و ماندگاری بسیار خوبی است. بنابراین اگر می‌خواهید، یک خط بوی اثرگذار در مهمانی‌ها از خود به جای بگذارید و نگاه همه را به سوی خود جلب کنید، بدون شک، پرادا کندی، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

10- ادوپرفیوم گوچی فلورا (Gucci Flora EDP)

ادوپرفیوم گوچی فلورا

خرید عطرگوچی فلورا

ادوپرفیوم زنانه فلورا یکی از شاهکارهای برند گوچی به شمار می‌رود که در سال 2010 به دنیای عطر و ادکلن معرفی و عرضه شد. برند ایتالیایی گوچی این عطر گل‌دار زنانه را در حالی معرفی کرد، که برای ساخت آن از رایحه گل‌های کمیاب، گرانبها و نادر استفاده کرده بود و به همین دلیل،‌ نسبت به برتری آن در مقایسه با سایر عطر و ادکلن های گوچی مطمئن بود.

رایحه معتدل و شیرین این عطر زنانه کاملا با نام عطر همخوانی دارد و یادآور یک سبد از گل‌های عطرآگین و خوشبو است. رایحه دل‌انگیز گوچی فلورا، با روحیه لطیف خانم‌های عاشق پیشه و مهربان بسیار همخوانی دارد و نمایانگر شور و اشتیاق آن‌ها در مسیر پر فراز و نشیب عاشقی است. بلافاصله پس از اسپری کردن مقداری از ادوپرفیوم گوچی فلورا بر روی پوست یا محل نبض‌تان، متوجه رایحه نشاط آوری از نت مرکبات، گل صدتومانی و نارنگی ماندارین خواهید شد. این ترکیب سه‌گانه و شیرین، شادی و تازگی را به عمق روح شما تزریق می‌کند.

پس از مدتی نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های اولیه را می‌گیرند. این نت با ترکیبی از رایحه دل انگیز گل رز و گیاه اسمانتوس ساخته شده است. این نت‌های دوگانه، حسی شرقی و مرموز را در اطراف شما ایجاد می‌کنند. پس از مدتی، این حس شرقی و خنک با رایحه‌ چوب صندل، نعناع هندی و فلفل صورتی درهم می‌آمیزد. شیرینی و تندی این نت‌های پایانی، هیجان و هماهنگی درونی را به شما و اطرافیان‌تان منتقل می‌کند.

11- ادوپرفیوم مون گرلن (Mon Guerlain)

ادوپرفیوم مون گرلن

خرید عطرمون گرلن

در مارس سال 2017، کمپانی گرلن، یکی از بهترین عطرهای شرقی چوبی خود را به بازار معرفی و عرضه کرد. این ادوپرفیوم که توسط دو عطرساز معروف، یعنی تیه‌ری واسر (Thierry Wasser) و دلفاین ژلک (Delphine Jelk) طراحی شده بود، رایحه‌ای شرقی چوبی و خاص داشت. عطر زنانه و فوق‌العاده با نام مون گرلن عرضه شد و از سوی خانم‌های شیک‌پوش و علاقمند به برند گرلن، بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

ادوپرفیوم Mon Guerlain، عطری است جذاب، زنانه و خوشبو، که برای طراحی آن از شخصیت کارگردان و سلبریتی محبوب و معروف آمریکایی، یعنی آنجلینا جولی الهام گرفته شده است. آنجلینا جولی، مدل تبلیغاتی این عطر نیز بوده است و این موضوع از همان ابتدا باعث افزایش فروش و محبوبیت بیشترِ مون گرلن شده است. کمپانی گرلن، این اثر هنری و اکسیر ارزشمند را، با به هم آمیختن عناصری ناب و فوق‌العاده پدید آورده است. استفاده از ادوپرفیوم مون گرلن، مانند داشتنِ یک تتوی ماندگار و دوست داشتنی، بر روی بدن شما است.

عطر زنانه جدید مون گرلن (Mon Guerlain)، به تعریف امروزیِ زنانگی ادای احترام می‌کند و به منظور ادای احترام به روح قدرتمند، آزاد و جذاب زن امروزی ارائه شده است. این عطر نماد بانویی است زیبا، پراحساس، عاشق و در عین حال جدی و جاه‌طلب که از قرار گرفتن در چارچوب‌های اجباری بیزار است و محدودیت‌ها را به چالش می‌طلبد. به گفته ژاک گرلن عطرساز معروف برند گرلن، این عطر برای زنانی که تحسینشان می‌کنیم، طراحی شده است. این ادوپرفیوم زنانه، گرم و دل‌انگیز فرانسوی، همچون نقش و طرحی سحرآمیز بر روی پوست نشسته و مانند طلسمی، رایحه شرقی و چوبی خود را در فضا می‌پراکند.

بیش از پنج نسل است، که شرکت گرلن به دنبال یافتن مواد اولیه ارزشمند، سراسر این کره خاکی را جستجو می‌کند. در این مسیر، از تلاش افراد فوق‌العاده‌ای در دستیابی به این مواد برای کاشت، برداشت و عصاره‌گیری استفاده شده است. تمام احساسات تجربه شده و به اشتراک گذاشته شده در این فرآیند از زمین های کشت شده تا آزمایشگاه‌ها، تبدیل به نت‌های تشکیل دهنده ادوپرفیوم مون گرلن شده‌اند. این عطر، کنستانتره‌ای از روابط انسانی حقیقی و دانشی معتبر است.

این عطر فوق‌العاده، که دارای پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی است، با توجه به طبع ملایم و طعم شیرین و کمی تلخی که دارد، برای استفاده در روزهای خنکتوصیه می‌شود. همچنین از آنجایی که بیشتر مورد توجه افراد جوان‌تر است، برای استفاده توسط خانم‌هایی با روحیه جوانپیشنهاد می‌شود. رایحه ادوپرفیوم Mon Guerlain با استفاده از مواد اولیه خاص و معطر طبیعی طراحی شده است. در لایه نخست نت‌های مون گرلن، ترکیبی آرامش بخش از اسطوخودوس و ترنج به مشام می‌رسد. این نت‌های تند و کمی شیرین، شادی و انرژی را در عین آرامش به شما هدیه می‌کنند.

در قلب این ادوپرفیوم زنانه از برند گرلن، به رایحه‌ای از باغ گل‌ها می‌رسیم، که انرژی مثبت فراوانی دارند. ترکیب نت‌های گل زنبق و یاسمن سفید در میانه این عطر، باعث جذابیت بیشترِ رایحه این عطر می‌شود. ترانه پایانی در جشنواره رایحه‌های مون گرلن، در ستایش زن و زنانگی بوده و ترکیبی هماهنگ از تلخی چوب صندل با شیرینی و لطافت وانیل و دانه توکا است. نت‌های پایانی این عطر، شاهکاری سحرانگیز و زنانه می‌آفریند.

12- ادوپرفیوم کلوین کلاین ایفوریا زنانه (Calvin Klein Euphoria For Women)

ادوپرفیوم کلوین کلاین ایفوریا زنانه

خرید عطرکلوین کلاین ایفوریا

یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطرهای زنانه از برند آمریکایی عطر و ادکلن کلوین کلاین، ادوپرفیوم ترش و شیرین و ملایم ایفوریا است. این عطر، از زمان معرفی و عرضه خود در سال 2005 تاکنون، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ادوپرفیوم‌های برند CK به شمار می‌رود. برند مشهور و پرآوازه کلوین کلاین، پس از معرفی عطر بسیار جذاب ایفوریای زنانه، توانست خیل عظیمی از زنان را در سراسر جهان به سوی خود بکشاند. این عطر مرموز و عجیب، زنان را به شادی و لذت بردن از زندگی دعوت می‌کند. هدف از طراحی و توسعه این عطر در برند کلوین کلاین، نهادینه‌سازی روحیه شادی در زنان است.

عطر ایفوریا، ادوپرفیومی شرقی گل‌دار با رایحه گیاهانی است، که می‌تواند هر زنی را خوشحال و هر مردی را جذب کند. برای زنانی که می‌خواهند در هر موقعیتی بدرخشند و برای حضور در جمع‌های اجتماعی اهمیت زیادی قائل هستند، استفاده کردن از این عطر می‌تواند خوشایند باشد. حس شیرینی موجود در ادوپرفیوم زنانه ایفوریا تداعی کننده لطافت و زنانگی است. عطر ایفوریا از برند کلوین کلاین، برای استفاده توسط زنان در هر بازه سنی مناسب است. با وجود اینکه رایحه این عطر، خاص و شیرین است، اما چینش رایحه‌هایش آزار دهنده نیستند. به همین دلیل، ایفوریا به عنوان یک ادوپرفیوم زنانه روزمره در همه فصول قابل استفاده است.

این عطر، توسط سه عطرساز مشهور به نام‌های «دومینیک روپیون» (Dominique Ropion)، کارلوس بنیم (Carlos Benaim) و لوک دانگ (Loc Dong) طراحی شده است. ماندگاری عطر ایفوریا قابل توجه است و پخش بوی خوبی دارد. قیمت این عطر نیز نسبت به نوع و ماندگاری آن بسیار مطلوب و مقرون به صرفه است. ساختار عطرهای زنانه، معمولا به سبکی است، که در اولین نت‌ها بیشترین تاثیرگذاری را از خود نشان دهد. ادوپرفیوم زنانه ایفوریا در عین سادگی می‌تواند به طور خاصی در ذهن اطرافیان ماندگار شود. پس از استشمام عطر ایفوریا، این احساس برای‌تان به وجود می‌آید، که در یک سرزمین دورافتاده اما زیبا در حال قدم زدن هستید. رایحه نت‌های میوه‌ایی اولیه، ترکیبی ترش و شیرین از رایحه انار، خرمالو، نت‌های سبز، هلو، رازبری و پشن فروت است.

در نت‌های میانی عطر ایفوریا، به رایحه‌ای گلی و جذاب می‌رسید، که احساس قدم زدن در باغ‌های گل را برای‌ تان تداعی می‌کند. جذابیت عطر ایفوریا با وجود نت‌های میانی حاصل از ترکیب گل ارکیده، گل لوتوس و گل چامپاکا بیشتر می‌شود. برای اینکه ساختار رایحه‌ای ادوپرفیوم ایفوریا، کمی به تعادل برسد، در نت پایانی، به ترکیبی دل‌انگیز و آرامش‌بخش از نت‌های، کهربا، وانیل، گل بنفشه، نعناع هندی و چوب ماهون عطر می‌رسید. کمپانی کلوین کلاین، ایفوریای زنانه را برای آن دسته از زنان خاصی طراحی کرده است، که از یکنواختی رایحه عطرها خسته شده‌اند و به دنبال تغییری شگرف در استایل خود هستند.

13- ادوپرفیوم ورساچه کریستال نویر (Versace Crystal Noir EDP)

ادوپرفیوم ورساچه کریستال نویر

خرید عطرورساچه کریستال نویر

آنتونی لی (Antoine Lie)، عطرساز شناخته شده برند ایتالیایی عطرVersace، عطری گرم، شیرین، تند و جذاب را کرد، که کمپانی ورساچه با معرفی و عرضه آن در سال 2004 نگاه و توجه علاقمندان زیادی را به سوی برند خود بازگرداند. آنتونی لی (Antoine Lie) معروف، به عنوان طراح خلاق و نوآور برند ایتالیایی گوچی نیز شناخته می‌شود و در نمایشگاه اکسپو برنده بهترین طراحی ظاهری شده است. نوآور بودن او با توجه به خوش دستی و ظاهر تلفیقی کلاسیک و مدرن ادوپرفیوم کریستال نویر ورساچه بسیار مشهود است.کریستال نویر ورساچه، از زمان ورود به دنیای عطرها در سال 2004 تا به امروز، طرفداران زیادی دارد و هنوز هم به عنوان امضای عطری زنان جوان زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این عطر مجلل از خانواده ورساچه، یکی از بهترین ادوپرفیوم‌های زنانه است و توجه بسیاری از زنان و همچنین مردان را به خودش جلب می‌کند. کریستال نویر، در واقع یکی از بهترین ادوپرفیوم‌های شرقی گل‌دار از بین تمام عطرهای شرقی گل‌دار تولید شده در برندهای شناخته شده، به شمار می‌رود. و به دلیل طبع گرم و شیرینی که دارد، برای استفاده در فصل‌های پاییز و زمستان توصیه می‌شود.

ورساچه کریستال نویر، به شدت همه پسند است و اغلب افرادی که این عطر را با نام ورساچه بنفش نیز می‌شناسند، آن را می‌پسندند. این ادوپرفیوم، ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد و وقتی از آن استفاده کنید، به احتمال زیاد با ورود به هر جمعی، افراد نام عطرتان را خواهند پرسید و رایحه عطر شما، توجه اطرافیان را حسابی جلب خواهد کرد. این عطر زنانه مناسب استفاده در روزهای سرد سال، مجالس غیررسمی و اتاق خواب است. البته، از نظر منطقی، عطرهای مخصوص شب نباید ماندگاری بالایی داشته باشند، اما این عطر به دلایل دیگری، می‌تواند به عنوان یکی از عطرهای شبِ موجود بر روی میز آرایش شما، مورد استفاده قرار گیرد.رایحه ادوپرفیوم کریستال نویر از برند ورساچه، رایحه‌ای سه وجهی است. رایحه سه وجهی، رایحه‌ای است، که از نت ابتدایی تا نت نهایی عطر، شاهد سه شخصیّت متفاوت از آن هستیم. البته این عطر دارای رایحه متعادلی است و هیچ کدام از نت‌های آن، در حالت غالب یا مغلوب نیستند.

Versace Crystal Noir دارای رایحه‌ای گرم، شیرین و تند است. این عطر در گروه بویایی شرقی گل‌دار قرار دارد و ترکیب نت‌های آن بسیار اعتیادآور است. با اسپری‌کردن ورساچه کریستال نویر روی پوست و محل نبض‌تان، رایحه تند و گرم زنجبیل، هل و دانه فلفل را احساس خواهید کرد. این ترکیب، شادی و هیجان را در شما بیشتر می‌کند.پس از مدتی نت‌های میانی از راه می‌رسند و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. نت‌های میانی ترکیبی شیرین از گل‌های گاردنیا، صد تومانی، شکوفه پرتقال و میوه نارگیل است. این نت‌ها تمرکز و انرژی مثبت شما را بالا می‌برند. در ادامه و با گذشت مدت زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه می‌رسند و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها ترکیبی حرفه‌ای از چوب صندل، مشک و کهربا هستند و آرامش و تعادل روحی و جسمی را به شما هدیه می‌دهند.

14- پرفیوم هپی کلینیک زنانه (Happy Clinique For Women)

پرفیوم هپی کلینیک زنانه

خرید عطرهپی کلینیک

پرفیوم رمانتیک، با طراوت، دوست داشتنی و اغواکننده هپی کلینیک، یک عطر نوستالژیک است، که همه زنان جوان از سال‌های آخر قرن بیستم تا به امروز، از آن به خوبی یاد می‌کنند. این عطر آمریکایی زنانه، اولین بار در سال 1998 توسط کمپانی آمریکایی کلینیک به بازار معرفی و عرضه شد.

رایحه گل‌دار میوه‌ای و نشاط آور کلینیک هپی زنانه توسط سه عطرساز معروف به نام‌های کلاوده دلوایل (Claude Delville)، جین کلاوده دلوایل (Jean-Claude Delville) و رودریگو فلورز روکس (Rodrigo Flores-Roux) طراحی شده است. این عطر خنک و شیرین سرشار از لذت و یادآور صبحی شاد و آفتابی است، با شعار «از Happy استفاده کن و شاد باش» روانه بازار شد.

رايحه ابتدایی عطر Happy بسيار با طراوت، خنك و ميوه‌ای است. نت ابتدایی این عطر ترکیبی از پرتقال، گریپ فروت، نارنگی ماندارین، ترنج، سیب و آلو است. در ادامه رایحه این عطر، بوی خوش گلی و کمی چوبی از ترکیب گل‌های زنبق دره، گل فریزیا، گل ارکیده و گل رز به مشام می‌رسد و عطر رایحه ميوه‌ای خود را تا حدودی از دست مي‌دهد. نقطه پایان رایحه این عطر، سبکی خاكی و گس مانند دارد و رایحه‌ای همانند ميوه‌های خشک شده را برای‌مان یادآور می‌شود. نت پایانی این عطر، ترکیبی از مشک، کهربا، گل سوسن، گل مگنولیا و گل حساس است.

15- ادوپرفیوم لالیک لامور (Lalique L amour)

خرید عطرلالیک لامور

در طراحی رایحه عطر لامور از فرهنگ و هنر کشور ژاپن الهام گرفته شده است و شیرینی آن غلظت زیادی ندارد. رایحه این عطر، در واقع کمی به ترشی می‌زند و روح انسان را نوازش می‌کند. کسانی که از رایحه این عطر استفاده می‌کنند، احساس سربلندی ابدی را در شخصیت وجودی خود بیش از سایرین لمس می‌کنند.

رایحه این عطر، بیشتر برای خانم‌های پخته و بالغ مناسب است و به دلیل قیمت مناسبی که دارد، می‌توان برای مدت‌های طولانی، از آن به عنوان عطر روزانه و همیشگی استفاده کرد. خنکی و شیرینی ملایم عطر لامور لالیک از نت‌های گلی بهارنارنج، رز و نت گیاهی ترنج سرچشمه می‌گیرد. نت‌های میانی این ادوپرفیوم نیز، براساس رایحه‌های گلی پایه‌گذاری شده است.

گل‌های خوش عطری که رایحه آن‌ها تشکیل دهنده نت‌های میانی این عطر هستند، شامل یاسمن سفید، مریم و گاردنیا می‌شوند. نت‌های پایانی عطر لامور، بیشترین رایحه چوبی را شامل می‌شود. این نت‌ها دارای مشک، چوب سدر و چوب صندل هستند و جایگزین انرژی مثبت نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌های ناب و طبیعی، حس آرامش و تعادل درونی ارزشمندی را در وجود انسان بیدار می‌کنند.

۲۳۱,۷۸۶
محصولات مرتبط
استیل ادو پرفیوم زنانه جنیفر لوپز- جی لوJennifer Lopez J Lo تخفیف ویژه
۳,۶۵۲,۰۰۰ تومان۲,۵۶۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
+۱
تنوع
اینسولنس ادو پرفیوم زنانه گرلنGuerlain 
۳۱,۱۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
ایفوریا - یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلینCalvin Klein 
۱۵,۰۲۹,۰۰۰ تومان
۱۶۰ میل
عطر آمریکایی
۱۶۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
+۶
تنوع
لا ویسته بل له ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome 
۱۷,۲۸۲,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
+۱۰
تنوع
برایت کریستال ادو تویلت زنانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۸,۴۷۳,۰۰۰ تومان۶,۹۹۷,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۵
تنوع
کوکو مادمازل ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel تخفیف ویژه
۲۱,۷۵۵,۰۰۰ تومان۱۸,۰۹۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۳۵ میل
عطر
+۶
تنوع
میس دیور بلومینگ بوکت ادو تویلت زنانهDior 
۱۸,۷۷۴,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۶
تنوع
اکلت دی ارپج ادو پرفیوم زنانه لانوینLanvin تخفیف ویژه
۴,۲۳۰,۰۰۰ تومان۲,۶۵۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۵
تنوع
رین دراپ ادو پرفیوم زنانه اجملAjmalامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱,۲۳۴,۰۰۰ تومان۹۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۵ میل
سمپل
گود گرل ادو پرفیوم زنانه کارولینا هرراCarolina Herrera 
۱۱,۲۹۹,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۸۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۷
تنوع
لالیک لی پارفیوم -لالیک له پارفوم ادو پرفیوم زنانهLalique تخفیف ویژه
۲,۸۸۰,۰۰۰ تومان۲,۰۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۴.۵ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
لانویت ترزور- ترسور ل نویت ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome تخفیف ویژه
۱۰,۷۳۱,۰۰۰ تومان۹,۴۰۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۶
تنوع
لندن ادو پرفیوم زنانه باربریBurberry 
۱۱,۰۲۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۴
تنوع
میس دیور ابسلوتلی بلومینگ ادو پرفیوم زنانهDior 
۱۰,۶۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۳
تنوع
کوکو مادمازل اینتنس ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel 
۳۱,۲۴۴,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۳
تنوع
ترزور میدنایت رز ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome تخفیف ویژه
۹,۸۵۱,۰۰۰ تومان۶,۶۶۹,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
بامب شل ادو پرفیوم زنانه ویکتوریا سکرتVictoria Secret تخفیف ویژه
۱۰,۷۹۱,۰۰۰ تومان۷,۵۱۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۳
تنوع
اروس پور فم ادوپرفیوم زنانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۶,۱۷۵,۰۰۰ تومان۴,۹۲۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
+۴
تنوع
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
چرا برخی از عطرهای زنانه را باید حداقل یک بار در طول عمر خود امتحان و تجربه کنید؟
پاسخ:

باید در پاسخ به شما بگوییم، که این عطرها، یا پرچم‌دار و محبوب‌ترین عطر از یک برند معتبر هستند و رایحه آن‌ها برای اغلب خانم‌های دنیا بسیار دوست داشتنی و جذاب بوده است، یا اینکه جزء عطرهای پرفروش و پرطرفدار یک برند معروف عطر و ادکلن بوده‌اند و ساختار رایحه‌ای آن‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هر چند تعداد بی‌شماری عطر و ادکلن زنانه در دنیا وجود دارد و تعداد بی‌شماری از آن‌ها نیز بسیار محبوب و پرطرفدار هستند، با این وجود بعضی از عطرها در برندهای مختلف و در دسترس‌تر وجود دارند، که خرید و تهیه آن‌ها برای تمام افراد جامعه امکان‌پذیر است.

عطر کوکو مادمازل شنل چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

عطر کوکو مادمازل از برند شنل را می‌توان به بانویی ثروتمند تشبیه کرد، که در یک شب سرد زمستانی، در پاریس برای مهمانی باشکوهی آماده می‌شود. او خود را در پالتویی نفیس می‌پوشاند و با پیراهن بلند و پرنسس گونه‌ و پر درخششی که بر تن کرده است، نگاه همگان را به سوی خود خیره می‌کند. این بانوی شیک، بالاخره راضی می‌شود، که دستکش‌های مخمل خود را درآورد و در رقصی با شکوه با شما همراه شود. او از جلب توجه و تجملات لذت می‌برد و همیشه خواهان بهترین‌ها است. این عطر با رایحه دل انگیز خود، همه خانم‌های دوست دار عطر را انگشت به دهان می‌کند. ادوپرفیوم کوکو مادمازل، با قاطعیت کامل، بهترین عطر زنانه از این برند است و در ردیف چند عطر برتر جهان جای دارد. طرفداران و علاقمندان این عطر، به شدت از آن حمایت می‌کنند و آن را به عنوان نمونه‌ای شگفت انگیز از یک عطر بسیار استثنائی و خوشبو با ماندگاری رویایی برای خانم‌های شیک و متشخص به حساب می‌آورند.

ادوپرفیوم کرید اونتوس زنانه چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

این عطر شاداب و شیک زنانه، در عین داشتن شباهت با نسخه مردانه‌اش، لطافت و ظرافت زنی محکم و مستقل را در خود جای داده است. کرید اونتوس زنانه برای آن دسته از خانم‌هایی طراحی شده است، که می‌خواهند در لحظات ابتدایی هر برخورد و ارتباطی، تاثیری فراموش نشدنی، بر آدم‌های اطراف خود بگذارند. رایحه ابتدایی ادوپرفیوم اونتوس زنانه از برند فرانسوی عطر و ادکلن Creed با بوی شاداب، ترش و شیرین و با طراوت ترنج و لیمو ترش زرد، سیب و گل بنفشه آغاز می‌شود و با حضور نعناع هندی و دانه‌های فلفل صورتی در کنار سایر نت‌های اولیه، رایحه‌ای تند و تیز، کمی تلخ و گیاهی ایجاد می‌کند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۳۱,۷۸۶ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید