یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
راهنمای خرید عطر و ادکلن به صورت اینترنتی و بدون تست کردن

راهنمای خرید عطر و ادکلن به صورت اینترنتی و بدون تست کردن

با اینکه امروزه، خرید اینترنتی سهم زیادی در زندگی ما پیدا کرده است و تعریف جدیدی از رفاه و سرعت در زندگی مدرن ارائه می‌دهد، اما هنوز خرید عطر و ادکلن از طریق اینترنت کار سخت یا غیرممکنی به نظر می‌رسد.

البته واضح است، خرید عطر و ادکلن هایی که قبلا داشته‌ایم و با رایحه و ماندگاری آن‌ها آشنا هستیم کار چندان سختی نیست و برای خرید آن‌ها، تنها کافی است از اصل بودن محصولی که توسط یک فروشگاه اینترنتی برای فروش ارائه می‌شود، اطمینان حاصل کنیم و منتظر بمانیم تا عطر خود را درب منزل تحویل بگیریم.

اما خرید اینترنتی عطر زمانی دشوار می‌شود و تصمیم‌گیری برای آن سخت است، که بخواهیم عطری را سفارش دهیم، که تا به حال هیچ وقت آن را تست نکرده‌ایم و تنها تعریفش را زیاد شنیده‌ایم. اینجاست، که خرید اینترنتی عطر، از فرآیندی شیرین و دلچسب، تبدیل به فرآیندی بسیار سخت و دشوار می‌شود و ریسک زیادی در پی دارد. بنابراین ما به یک راهنمای خرید عطر و ادکلن برای تجربه خرید اینترنتی موفق و خوب نیاز خواهیم داشت.

با فرض رابطه ذاتی عطر با حس بویایی ما، احتمالا به نظر عجیب و غریب می رسد که کسی قبل از بوئیدن یک ادوپرفیوم یا ادوتویلت آن را انتخاب کند و به صورت اینترنتی سفارش دهد. حالا بیایید به شیوه مشابهی که ما لباس‌هایمان را از فروشگاه‌های آنلاین، بدون پوشیدن و امتحان کردن‌شان خریداری می‌کنیم، فکر کنید.

جالب نیست؟ خرید اینترنتی عطر بدون تست کردن هم، درست مانند خرید آنلاین لباس بدون پرو کردن است. تنها تفاوت این دو آن است، که برای خرید اینترنتی لباس، شما باید سایز خود را به درستی بدانید و بافت انواع پارچه‌ها را بشناسید، اما برای خرید آنلاین عطر، باید علاوه بر استفاده از راهنمای خرید اینترنتی عطر و ادکلنسلیقه بویایی خود را بدانید و با رایحه‌ای که از گروه‌های بویایی مختلف منتشر می‌شود، آشنا باشید.

خرید اینترنتی عطر بدون تست کردن

امروزه، تعداد زیادی از افراد در سراسر دنیا، عطرهای خود را از طریق اینترنت خریداری می‌کنند و حتی پیش از خرید، هیچ نمونه‌ای برای امتحان کردن رایحه عطر در دسترس ندارند، اما همواره از خرید و انتخاب‌شان راضی هستند و عطر درست و متناسبی را با روحیات خود انتخاب و خرید می‌کنند.

اما، سوال اینجاست، که چرا خرید و فروش اینترنتی عطر، تا این حد در دنیا محبوب شده است. خب، علت این موضوع بسیار واضح و ساده است. فروشگاه‌های عطر و ادکلن، معمولا در صورت داشتن یک فروشگاه فیزیکی، باید هزینه‌های زیادی را علاوه بر هزینه تامین محصولات قابل فروش بر عهده بگیرند.

اما زمانی که به صورت اینترنتی یک فروشگاه راه‌اندازی می‌کنند، دیگر هزینه دکوراسیون و اجاره و نگهداری از فروشگاه را ندارند و تنها هزینه توسعه وبسایت فروش اینترنتی بر عهده آن‌ها است، بنابراین می‌توانند محصولات و عطرهای اورجینال خود را با تخفیف‌های بیشتر، پیشنهادهای شگفت انگیز بهتر و قیمت‌های مناسب‌تر در فروشگاه اینترنتی‌شان ارائه دهند.

مسلم است، که این موضوع، برای مشتریان هم بیشتر جذاب به نظر می‌رسد. زیرا دیگر لازم نیست برای خرید یک عطر، یا هدیه‌ای برای شخص مورد علاقه خود، زمان و بنزین هدر دهند و به فروشگاه مراجعه کنند، بلکه تنها کافی است، که به صورت آنلاین و با چند کلیک سفارش خود را ثبت کنند و آن را درب منزل‌شان تحویل بگیرند. به این ترتیب، می‌توانند بسیار سریع‌تر، راحت‌تر و با قیمت مناسب‌تر عطر مورد نظر خود را خریداری کنند و دیگر درگیر ترافیک و صرف وقت اضافی نشوند.

جیمز کراون، یک کلکسیونر معروف عطر در دنیا است. او درباره خرید اینترنتی عطر عقیده دارد: «مشخص است که همیشه بهترین راه برای خرید عطر و ادکلن بو کردن رایحه آن و بعد انتخاب کردن آن است. به این ترتیب اگر هنگام خرید اینترنتی عطرها امکان گرفتن نمونه و امتحان کردن‌شان پیش از سفارش وجود داشته باشد، حتما از این روش استفاده کنید. اما اگر این امکان هم وجود نداشت، باز هم می‌توانید بدون بو کردن عطر خرید موفقی داشته باشید.

برای اینکه بدون امتحان کردن رایحه یک عطر، و با استفاده از، راهنمای خرید عطر زنانه یا راهنمای خرید عطر مردانه آن را بخرید، تنها لازم است که کمی کلی‌نگر باشید و اطلاعات بیشتری درباره عطرها جمع کرده باشید. همچنین باید شناخت بیشتری نسبت به خودتان و سلیقه‌تان داشته باشید. در نتیجه با استفاده از سرنخ‌هایی که مربوط به عطر است و در اسم، بسته‌بندی و توضیحات آن توسط شرکت تولید کننده ارائه می‌شود، می‌توانید یک انتخاب عالی داشته باشید.»

فراموش نکنید، که خرید آنلاین هر چیز، به خصوص عطر و ادکلن، هنری است که به آموزش، تجربه و تیزبینی فراوانی نیاز دارد و تنها خوبی خرید آنلاین، سفارش دادن بدون صرف وقت با قیمت مناسب و گرفتن خریدها درب منزل نیست، بلکه از مهم‌ترین برتری‌های که یک خرید آنلاین نسبت به دیگر روش‌های خرید، ایجاد امکان جستجوی زیاد بین محصولات مشابه است.

شما وقتی به یک فروشگاه مراجعه می‌کنید، تنها می‌توانید در ساعاتی مشخص به فروشگاه مراجعه و نهایتا 10 محصول را امتحان و با یکدیگر مقایسه کنید، اما در روش خرید اینترنتی و با کمک گرفتناز راهنمای خرید عطر مردانه و راهنمای خرید عطر زنانه، می‌توانید در هر زمان که دوست داشتید هزاران محصول از برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین مورد را براساس سلیقه خودتان پیدا و خرید کنید.

خرید اینترنتی عطر بدون تست کردن

در این مقاله، قصد داریم، قدم به قدم به شما آموزش دهیم که چطور بدون تست کردن یک عطر معروف، به صورت آنلاین آن را خریداری کنید و از خرید خود پشیمان نشوید. همان‌طور که حتما شما هم می‌دانید، با توجه به آمارهای جهانی، امروزه بیش از 50 درصد از افراد، خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند و بسیاری از مایحتاج زندگی خود را از طریق فروشگاه‌های آنلاین خریداری می‌کنند، در عین حال هنوز هم خرید اینترنتی عطر، برای اغلب افراد دشوار است.

البته امروزه فروشگاه‌های آنلاین عطر و ادکلن معتبری مانند ریحا، با ارائه و فروش عطرهای معروف و اورجینال در حجم کمتر و قیمت ارزان‌تر به صورت عطر دستریز، عطر مینیاتوریبه شما کمک می‌کنند، که برای خرید اینترنتی عطری که رایحه آن را امتحان نکرده‌اید، مطمئن‌تر شوید.

به این ترتیب شما پیش از خرید یک عطر گران قیمت معروف و اورجینالی که تا به حال رایحه آن را تست نکرده‌اید، می‌توانید نمونه کم حجم‌تر آن را سفارش دهید و پس از اطمینان یافتن از انتخاب خود، نمونه کامل عطر را خریداری کنید.

خب، حالا بیایید به سراغ اصل مطلب، یعنی انجام خرید اینترنتی عطر و انتخاب یک عطر خوب بدون تست کردن آن برویم. در همین ابتدای کار باید به شما بگوییم که هر فردی با توجه به شخصیتی که دارد، عطر مخصوص به خودش را باید انتخاب کند و هیچ وقت نباید صد درصد براساس پیشنهادهای دیگران تصمیم بگیرد.

بنابراین اگر برای اولین بار می‌خواهید به صورت اینترنتی عطر سفارش دهید، حتماً از یک فرد آگاه در مورد انواع رایحه عطرها مشاوره و کمک بگیرید و به پیشنهاد‌هایی که ما در ادامه این مقاله برای خرید اینترنتی عطر به شما می‌دهیم، توجه کنید. این پیشنهادها با مشاوره گرفتن از بزرگ‌ترین عطرسازان دنیا و فروشندگان عطر به دست آمده است.

1- پیش از خرید به طور کامل تحقیق کنید

براساس گزارش بانک خرده فروشی سرمایه جنرال الکتریک، 81 درصد از افراد پیش از خرید یک محصول آن را به صورت آنلاین جستجو می‌کنند و اطلاعاتی در موردش به دست می‌آورند. جالب است بدانید، که خرید یک عطر تفاوتی با خرید یک تلویزیون پلاسما یا یک دستگاه بازی ویدیویی ندارد.

این تحقیق در واقع مجهز کردن خودتان به اطلاعات بیشتر قبل از فشار دادن دکمه خرید را نشان داده‌اند. قبل از شروع جستجوی خود برای خرید یک عطر، ابتدا به این نکته توجه کنید، عطری که می‌خواهید بخرید برای چه منظوری و در چه شرایطی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. آیا شما برای استفاده روزمره در محل کار یا منزل آن را می خرید، یا این که برای برنامه‌ها و میهمانی‌های شبانه و رسمی و به قصد جلب توجه دیگران از آن استفاده خواهید کرد؟

به منظور آسان‌تر کردن کارها، یادداشتی از مسائلی که شما را برای خرید عطر در گذشته نگران کرده بود، تهیه کنید و با الهام گرفتن از آن کارتان را شروع کنید. از منابع آنلاین عرضه عطر شروع کنید و ببینید عطر محبوب شما چه ویژگی‌هایی دارد. حالا از این اطلاعات می‌توانید برای جستجوی عطر دیگری که در آینده می‌خواهید بخرید نیز استفاده کنید.

2- به توضیحات هر عطر توجه کنید

همان طوری که حتما به ذهن شما هم رسیده است، توضیحات هر محصول در وبسایت و فروشگاه اینترنتی معتبر، نشان دهنده ویژگی‌های آن محصول است. در فروشگاه‌های اینترنتی عطر، هر محصول توضیحات مشخصی درباره گروه بویایی، طعم و طبع رایحه، میزان ماندگاری و پخش بوی عطر و ساختار و فرمول رایحه عطر وجود دارد.

معمولا در این توضیحات، به بیان احساساتی که با بو کردن رایحه هر عطر ایجاد می‌شود نیز اشاره شده است. البته دقت کنید، که فروشگاه‌های اینترنتی غیرمعتبر، ممکن است اطلاعات غلطی را در توضیحات خود به شما بدهند و قبل از اطمینان کردن به هر توضیحی، درباره معتبر بودن فروشگاه اینترنتی مطمئن شوید. در نتیجه می‌توانید تصمیم بگیرید، که رایحه یک عطر با سبک زندگی و شخصیت شما و برای استفاده‌ای که در نظر دارید، تناسب دارد یا ندارد.

3- نظرات و امتیازهای دیگران به هر عطر را در نظر بگیرید

بررسی نظرات دیگران در مورد محصولی که می‌خواهید بخرید همیشه ارزشمند و مفید است. برای این منظور به وبلاگ‌های تخصصی عطر و ادکلن مراجعه کنید یا در قسمت دیدگاه‌های ارائه شده زیر محصولات موجود در هر فروشگاه های اینترنتی نظرات دیگران را مطالعه کنید.

در بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، کاربران و مشتریان امکان ارائه نظرات جزئی‌تر راجع به شباهت رایحه یک عطر با عطرهای دیگر، امتیاز دادن به میزان ماندگاری و پخش بوی هر عطر و ثبت نظر درباره مناسب بودن عطر برای آب و هوای مختلف را دارند.

بنابراین شما با استفاده از نظرات و امتیازات افراد دیگر درباره یک عطر، می‌توانید انتخاب مطمئن‌تر و مناسب‌تری به صورت اینترنتی داشته باشید و یک عطر خوب را بدون تست کردن خریداری کنید.

رنگ بطری و بسته‌بندی عطر

4- به رنگ بطری و بسته‌بندی عطر توجه کنید

تبلیغات صنعتی دهه‌ها است که از رنگ برای نشانه گذاری محصولات استفاده می‌کنند و این موضوع در مورد عطر و ادکلن نیز صدق می‌کند. بسته بندی عطرها همیشه نشان دهنده محتوای درون شیشه نیست، اما در مواردی که بسته بندی به ماهیت عطر و ادکلن اشاره دارد امکان استفاده از آن می‌تواند مفید باشد.

در تبلیغات عطرها، رنگ آبی یخی به طور سنتی با طراوت و خنکی عطر همراه شده است و اغلب برای عطرهای دریایی یا آبی استفاده می‌شود. انتظار می رود که این عطرها طراوت آب و حس نمک دریایی را در بوی خود داشته باشند. اما عطرهایی که بسته بندی آبی تند یا سبز آبی دارند، بیشتر دارای رایحه‌های مدیترانه‌ای هستند و نشانه‌هایی از مرکبات تابستانی و گیاهان معطر را در ترکیبات بویایی خود دارند.

بسته بندی‌های طلایی اغلب برای نشان دادن محتوای غنی، پرجلوه و ترکیبات غلیظ استفاده می‌شوند. اگر تا به امروز از این عطرها استفاده نکرده باشید، باز هم در هنگام خرید اینترنتی عطر می‌توانید حدس بزنید که محصولاتی با رنگ بطری یا بسته بندی طلایی، رایحه‌ای غلیظ، غنی و مناسب برای میهمانی‌های رسمی و شبانه دارند.

بسته‌ها و بطری‌های زرد نمایش دهنده شادی، خودانگیختگی و تابستان و حاوی عطرهای مرکبات و گل‌ها هستند. از طرف دیگر رنگ سبز نشانه‌های بوی چمن و گیاهان را دارد. همچنین به طور سنتی رایحه‌های چوبی و دودی در عطرها را با ترکیب رنگ‌های سبز و نارنجی نشان می‌دهند.

همان طوری که انتظار می‌رود رنگ مشکی یا قهوه‌ای نشان دهنده رایحه‌های غلیظ، عمیق، بسیار رسمی و مناسب برای شب است. معمولا در ترکیب عطرهایی با این رنگ شیشه یا بسته‌بندی، از رایحه‌های گرم و تند همچون چرم یا عود استفاده می‌شود.

رنگ قرمز در ظاهر عطرها، با انرژی، برانگیختگی و شهوت شناخته شده است و به طور عمومی نشان دهنده رایحه‌های اغواگر، جذاب و تند است. رنگ صورتی در عطرها نیز، نشان دهنده ملایم و لطیف بودن رایحه عطرها و استفاده از ترکیب گل‌ها، شکوفه‌ها و میوه‌های شیرین در ساختار فرمولی آن‌ها است.

5- درباره گروه‌های بویایی مختلف اطلاعات کسب کنید

برای خرید اینترنتی عطر و ادکلن از یک فروشگاه آنلاین معتبر، لازم است که با اصطلاحات مربوط به ساختار و رایحه عطر آشنا شوید. نت‌های عطر، در واقع همان اجزایی هستند که با هم ترکیب شده‌اند و رایحه عطر را تشکیل داده‌اند.

فرمول هر عطر از سه دسته نت تشکیل شده است. نت اولیه، که اولین رایحه منتشر شده از عطر را تشکیل می‌دهد و می‌تواند ترکیبی شامل از یک یا چند نت مختلف میوه‌ای، گل‌دار یا سایر موارد باشد. رایحه نت ابتدایی معمولا برای مدت کوتاهی باقی می‌ماند و جای خود را به نت میانی می‌دهد.

نت میانی یکی از اصلی‌ترین ترکیبات در رایحه یک عطر است و باید توجه ویژه‌ای نسبت به آن داشته باشید. نت میانی هم می‌توانید ترکیبی از یک یا چند نت گیاهی، حیوانی، خوراکی یا صنعتی مختلف باشد و معمولا ماندگاری بیشتری نسبت به نت اولیه دارد.

پس از این دو مرحله، به نت پایانی می‌رسیم که به صورت تخصصی به آن نت پایه نیز می‌گویند. این نت معمولا ماندگاری بیشتری دارد و اثر نهایی و ماندگار یک رایحه را بر جای می‌گذارد. معمولا عطرهایی که نت پایانی آن‌ها دارای ترکیبات سنگین‌تری است، مدت زمان بیشتری بر روی پوست یا لباس باقی می‌مانند.

علاوه بر این‌ها، گروه بویایی و آکورد عطر نیز هست. این دو مورد نیز، اطلاعات مفیدی درباره رایحه یک عطر به شما می‌دهند. مثلا اگر درباره آکورد و گروه بویایی عطرهایی که قبلا خریده‌اید و دوستشان دارید، تحقیق کنید، متوجه می‌شوید که اغلب آن‌ها در این مورد نزدیک به هم هستند و اشتراکات زیادی دارند.

مثلا فردی که گروه بویایی شرقی را دوست دارد، به احتمال زیاد گروه بویایی شرقی گل‌دار را نیز دوست دارد. یا فردی که عطرهای آبی را دوست دارد، احتمالا از رایحه عطرهای آبی آروماتیک نیز لذت خواهد برد.

فراموش نکنید، که در این مورد، طعم و طبع رایحه نمی‌تواند خیلی تعیین کننده برای انتخاب باشد، زیرا برداشت افراد مختلف از طعم‌های تلخ، شیرین یا ترش و طبع‌های گرم و خنک متفاوت است. ممکن است، عطری که گفته می‌شود، رایحه گرمی دارد،‌ به نظر شما آن‌قدرها هم گرم نباشد و در مقابل همان رایحه برای فردی دیگر به قدری گرم به نظر برسد، که او را دچار سردرد کند. بنابراین به منظور انتخاب و تصمیم‌گیری بهتر و مطمئن‌تر در بین عطرهایی که تست نکرده‌اید، به گروه بویایی و آکورد آن‌ها بیشتر اتکا کنید و بها دهید.

6- سلیقه بویایی خود را بشناسید

سلیقه بویایی هر فرد به سیستم بویایی، وضعیت سلامتی و روحیات او بستگی دارد. بنابراین برای انتخاب بهترین عطر به صورت غیر حضوری، باید ابتدا سلیقه بویایی خود را بشناسید. البته مطالعات نشان می‌دهند،‌ که سلیقه بویایی هر فرد، ارتباط بسیار مستقیمی با شخصیت او و غذاهای مورد علاقه‌اش دارد.

بنابراین اگر شما از آن دسته افراد شادی هستید که همیشه لباس‌های راحت و اسپورت می‌پوشید و از رایحه‌های سنگینی مانند چرم یا عود فراری هستید و عاشق خوردن میوه‌های ترش و بو کردن گل‌های بهاری هستید، بهتر است به دنبال عطری باشید که رایحه‌ای گل‌دار میوه‌ای داشته برای مصرف روزانه مناسب باشد. مطمئنا عطرهای سنگین با رایحه‌های رسمی با شخصیت و روحیات شما همخوانی نخواهد داشت.

در مقابل اگر فردی جدی هستید، که زیاد لبخند نمی‌زنید و بسیار اهمیت می‌دهید، که هنگام انجام کارهای‌تان کسی مزاحم‌تان نشود و معمولا در هر شرایطی دیگران شما را با لباس‌های رسمی و آنکادر شده می‌بینند، باید به دنبال عطرهایی رسمی‌تر با رایحه‌ای سنگین‌تر و ماندگارتر در گروه‌های بویایی شرقی، آروماتیک یا چرمی بگردید، که جلوه ظاهری جدی و رسمی شما را کامل کند. البته برای روزهای استراحت و تفریح خود می‌توانید از عطرهای ملایم‌تر با رایحه‌های سبک‌تر و گلی میوه‌ای هم استفاده کنید.

7- هنگام انتخاب، تخفیف‌ها را در نظر نگیرید

به همان اندازه‌ای که قیمت بالا نشان دهنده بهتر بودن عطر نیست، تخفیف زیاد و قیمت پایین هم نشان دهنده به صرفه بودن یک عطر نیست. برای خرید و انتخاب عطر مناسب به صورت اینترنتی، بهتر است به هیچ عنوان قیمت را در نظر نگیرید.

شاید الان با خودتان بگویید، اگر پول خرید عطر گرانی را نداشته باشید، امکان توجه نکردن به قیمت وجود ندارد. حالا به شما می‌گوییم که چه کار باید کنید. بعد از آن که به همه موارد اشاره شده توجه کردید، فهرستی از عطرهای مطابق با سلیقه خودتان را از برندهای مختلف تهیه کنید و بدون توجه به قیمت یا تخفیف‌هایی که دارند، نام آن‌ها را در یک کاغذ یادداشت کنید. در پایان بررسی‌ها، فهرست را مقابل خود قرار دهید و قیمت هر کدام را جلوی نام عطر بنویسید.

خب، دیگر کار تمام است. حالا از بین عطرهایی که در فهرست شما وجود دارد، عطری را که به بودجه مورد نظر شما نزدیک‌تر است، انتخاب و با چند کلیک خریداری کنید. تبریک می‌گوییم، شما موفق شدید و توانستید یک عطر خوب را به صورت اینترنتی انتخاب و خریداری کنید. منتظر صدای زنگ خانه و رسیدن عطر مورد علاقه خود باشید.

۲۱۳,۳۹۵
محصولات مرتبط
لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) ادو تویلت مردانهLalique تخفیف ویژه
۲,۷۴۶,۰۰۰ تومان۱,۸۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۵ میل
دستریز
+۳
تنوع
لامور - له امور ادو پرفیوم زنانه لالیکLaliqueامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳,۳۵۲,۰۰۰ تومان۲,۵۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۴.۵ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
استیل ادو پرفیوم زنانه جنیفر لوپز- جی لوJennifer Lopez J Lo تخفیف ویژه
۳,۶۵۲,۰۰۰ تومان۲,۵۶۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
+۱
تنوع
مگنولیا ادو تویلت زنانه ایوروشهYves Rocher تخفیف ویژه
۱,۰۶۴,۰۰۰ تومان۷۶۹,۰۰۰ تومان
۶۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱۰۰ میل
عطر
اینسولنس ادو پرفیوم زنانه گرلنGuerlain 
۳۱,۱۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
کلاسیک بلک ادو تویلت مردانه جگوارJaguar تخفیف ویژه
۱,۳۴۶,۰۰۰ تومان۹۵۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۸ میل
سمپل
هالووین ادو تویلت زنانه جسوز دل پوزوJesus Del Pozo 
۳,۶۰۴,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۶
تنوع
ایفوریا - یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلینCalvin Klein 
۱۵,۰۲۹,۰۰۰ تومان
۱۶۰ میل
عطر آمریکایی
۱۶۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
+۶
تنوع
لا ویسته بل له ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome 
۱۷,۲۸۲,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
+۱۰
تنوع
ورساچه پور هوم ادو تویلت مردانه ورساچهVersaceامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۷,۰۷۷,۰۰۰ تومان۴,۷۷۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۵
تنوع
برایت کریستال ادو تویلت زنانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۸,۴۷۳,۰۰۰ تومان۶,۹۹۷,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۵
تنوع
کوکو مادمازل ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel تخفیف ویژه
۲۱,۷۵۵,۰۰۰ تومان۱۸,۰۹۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۳۵ میل
عطر
+۶
تنوع
سکری فایس فور هر ادو پرفیوم زنانه اجملAjmalامکان ارسال فوری
۹۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۵ میل
سمپل
ماسک نویر رز فور هر ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگزNarciso Rodriguez 
۱۵,۰۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۰.۸ میل
سمپل
+۳
تنوع
میس دیور بلومینگ بوکت ادو تویلت زنانهDior 
۱۸,۷۷۴,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۶
تنوع
اکلت دی ارپج ادو پرفیوم زنانه لانوینLanvin تخفیف ویژه
۴,۲۳۰,۰۰۰ تومان۲,۶۵۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۵
تنوع
ساواج الکسیر پارفوم مردانه دیور - ساوج الیکسیر پارفوم مردانه دیورDior تخفیف ویژه
۱۶,۷۹۸,۰۰۰ تومان۱۳,۷۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
ساوج - ساواج ادو تویلت مردانه دیورDior تخفیف ویژه
۱۵,۱۷۳,۰۰۰ تومان۱۰,۷۹۵,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۱۰ میل
مینیاتوری
+۵
تنوع
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
چرا خرید اینترنتی عطر و ادکلن محبوب شده است؟
پاسخ:

خب، علت این موضوع بسیار واضح و ساده است. فروشگاه‌های عطر و ادکلن، معمولا در صورت داشتن یک فروشگاه فیزیکی، باید هزینه‌های زیادی را علاوه بر هزینه تامین محصولات قابل فروش بر عهده بگیرند.  اما زمانی که به صورت اینترنتی یک فروشگاه راه‌اندازی می‌کنند، دیگر هزینه دکوراسیون و اجاره و نگهداری از فروشگاه را ندارند و تنها هزینه توسعه وبسایت فروش اینترنتی بر عهده آن‌ها است، بنابراین می‌توانند محصولات و عطرهای اورجینال خود را با تخفیف‌های بیشتر، پیشنهادهای شگفت انگیز بهتر و قیمت‌های مناسب‌تر در فروشگاه اینترنتی‌شان ارائه دهند.

آیا امکان خرید نمونه یا دستریز عطر از ریحا وجود دارد؟
پاسخ:

امروزه فروشگاه‌های آنلاین عطر و ادکلن معتبری مانند ریحا، با ارائه و فروش عطرهای معروف و اورجینال در حجم کمتر و قیمت ارزان‌تر به صورت عطر دستریز، عطر مینیاتوری به شما کمک می‌کنند، که برای خرید اینترنتی عطری که رایحه آن را امتحان نکرده‌اید، مطمئن‌تر شوید. به این ترتیب شما پیش از خرید یک عطر گران قیمت معروف و اورجینالی که تا به حال رایحه آن را تست نکرده‌اید، می‌توانید نمونه کم حجم‌تر آن را سفارش دهید و پس از اطمینان یافتن از انتخاب خود، نمونه کامل عطر را خریداری کنید.

برای خرید عطر و ادکلن به صورت اینترنتی چه کنیم؟
پاسخ:

توضیحات هر محصول در وبسایت و فروشگاه اینترنتی معتبر، نشان دهنده ویژگی‌های آن محصول است. در فروشگاه‌های اینترنتی عطر، هر محصول توضیحات مشخصی درباره گروه بویایی، طعم و طبع رایحه، میزان ماندگاری و پخش بوی عطر و ساختار و فرمول رایحه عطر وجود دارد. معمولا در این توضیحات، به بیان احساساتی که با بو کردن رایحه هر عطر ایجاد می‌شود نیز اشاره شده است. البته دقت کنید، که فروشگاه‌های اینترنتی غیرمعتبر، ممکن است اطلاعات غلطی را در توضیحات خود به شما بدهند و قبل از اطمینان کردن به هر توضیحی، درباره معتبر بودن فروشگاه اینترنتی مطمئن شوید. در نتیجه می‌توانید تصمیم بگیرید، که رایحه یک عطر با سبک زندگی و شخصیت شما و برای استفاده‌ای که در نظر دارید، تناسب دارد یا ندارد.

بررسی نظرات دیگران چه کمکی برای خرید عطر می کند؟
پاسخ:

بررسی نظرات دیگران در مورد محصولی که می‌خواهید بخرید همیشه ارزشمند و مفید است. برای این منظور به وبلاگ‌های تخصصی عطر و ادکلن مراجعه کنید یا در قسمت دیدگاه‌های ارائه شده زیر محصولات موجود در هر فروشگاه های اینترنتی نظرات دیگران را مطالعه کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۱۳,۳۹۵ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب
فریده

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

وقت بخیر

من دنبال عطر برای فصل بهار و تابستان با ماندگاری و پراکندگی بالا هستم. از بوی یاس خوشم میاد و به من گوچی بلوم ، فلور نارکوتیک ، دیور پیور پویزن و بروکس برادرز پیشنها شده، دو تای اول و تست کردم خوب بودن اما احساس کردم شیرین هستن و شاید مناسب فصل گرم نباشن، به دو تای دوم دسترسی ندلرم، امکان داره مشاوره بدید..

سپاس

ریحا
دوست عزیز ریحا سلام
برای دریافت مشاوره و اطلاعات و جزییات بیشتر در خصوص عطرها می توانید با پشتیبانی ریحا تماس بگیرید تا کارشناسان ریحا شما را به طور دقیق راهنمایی کنند.
موفق باشید و از همراهی شما خوشحالیم