یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
آیا رایحه‌ ها بر میل جنسی افراد تاثیر گذار هستند؟

آیا رایحه‌ ها بر میل جنسی افراد تاثیر گذار هستند؟

اگر شما به دنبال یک داروی مقوی برای افزایش میل جنسی خود یا همسرتان هستید، بهتر است دور داروهای شیمیایی را یک خط قرمز بکشید و با استفاده از روش‌های طبیعی ساده، برای تقویت میل جنسی خود اقدام کنید. تحقیقات نشان می‌دهد، که استفاده از رایحه‌های طبیعی، روشی کم هزینه و موثر در تقویت میل جنسی انسان بالغ است.

برای پیدا کردن دارویی موثر، تنها کافی است به سراغ کابینت‌های آشپزخانه خانه‌تان بروید. دکتر آلن هیرش، محقق موسسه تحقیقات و درمان بو و مزه شیکاگو درباره تقویت میل جنسی انسان با استفاده از رایحه‌ها و مزه‌ها، می‌گوید: به نظر می‌رسد که رایحه خوش غذاها، بیشترین واکنش‌های جنسی را در انسان ایجاد می‌کند. بنابراین، تنها کافی است، که مقدار زیادی شیرینی و آبنبات خوب و خوشبو تهیه کنید.

دکتر هیرش، به همراه سایر دانشمندان هم گروه خود، مطالعات زیادی انجام داده است. آن‌ها در همه این تحقیقات به این نتیجه رسیده‌اند، هنگامی که موضوع خواص داروهای مقوی برای تقویت غرایز جنسی مطرح می‌شود، رایحه‌های طبیعی و قابل دسترسی همچون وانیل، دارچین، شیرین بیان و ریحان نقش پر رنگی ایفا می‌کنند.

وقتی که صحبت از میل جنسی می‌شود، تقریبا همه قبول دارند که بوی خوب از لباس خوب هم جذاب‌تر است و همه قبول دارند که وقتی فردی پاکیزه است و بوی خوش می دهد، برای برقراری رابطهجنسی جذاب‌تر از شخصی است که چند روز حمام نرفته و بوی عرق می‌دهد.

مطالعات علمی و روانشناسی ثابت کرده است، که یکی از مهمترین دلایل بی میلی جنسی در زوج‌ها مربوط به انتشار بوی ناخوشایند از بدن طرف مقابل است. بد بودن بوی عطر یا بدن همسران یکی از مهم‌ترین دلایل از بین رفتن تمایل به برقراری ارتباط جنسی به شمار می‌رود.

با توجه به همین مطالعات، درمانگران روابط، همواره توصیه می‌کنند، که همسران پیش از برقراری رابطه جنسی استحمام و از عطر ملایم و مورد علاقه خودشان و همسرشان نیز به میزان بسیار کم استفاده کنند. اما باید این نکته را نیز در نظر گرفت، که اگر در استفاده از هر عطری زیاده روی شود، احتمال اینکه فرد مقابل شما به جای جذب شدن به سمت‌تان از شما دوری کند نیز وجود دارد.

تحریک میل جنسی انسان‌ها، برخلاف سایر حیوانات، موضوع پیچیده‌ای است. تحقیقات نشان داده است، که عامل محرک جنسی برای آقایان، بیشتر بصری و برای خانم‌ها، بیشتر احساسی است. علاوه بر این‌ها زیست شناسان، ترکیبات شیمیایی پیچیده‌ای را کشف کرده‌اند که نشان می‌دهد، موضوع تحریک جنسی در انسان‌ها به واسطه حس بویایی بسیار پیچیده‌تر از آن است که با یک یا دو مولکول تغییر کند و بستگی به شیمی بدن هر فرد و ژنتیک خاص او دارد.

15 رایحه طبیعی برای افزایش میل جنسی

همان‌طور که گفتیم، رایحه‌ها تاثیر مستقیمی بر افزایش یا کاهش میل جنسی افراد دارند. برندهای معروف و معتبر تولید عطر و ادکلن در دنیا نیز با توجه به همین خواص گیاهان طبیعی، از آن‌ها برای تولید رایحه‌های اغواگر و محرک در عطر و ادکلن‌های‌شان استفاده می‌کنند.

در ادامه، قصد داریم 15 گیاه طبیعی را معرفی کنیم، که رایحه آن‌ها باعث افزایش میل جنسی افراد می‌شود. اگر به ترکیب رایحه در عطرهای محرک نیز دقت کنید، متوجه می‌شوید، که از نت گیاهانی که در ادامه نام می‌بریم، در ساختار فرمولی این عطرها استفاده شده است.

1- رایحه گیاه نعناع

رایحه گیاه نعناع

ساقه و برگ‌های گیاه نعناع از قرن‌های گذشته به عنوان یک سبزی خوراکی معطر توسط مردم ملل مختلف استفاده شده است. این گیاه امروزه در سبد غذایی روزانه مردم نقش بسیار پررنگی دارد. اما جالب توجه درباره این گیاه آن است، که براساس تحقیقات علمی صورت گرفته، رایحه نعناع می‌تواند باعث بهبود روابط جنسی افراد و تقویت قوای جنسی آن‌ها شود. در واقع رایحه نعناع باعث ارتقای روحیه مثبت در افراد می‌شود و همین موضوع به بهبود روابط جنسی افراد کمک می‌کند.

2- رایحه دانه فلفل سیاه

رایحه دانه فلفل سیاه

ادویه جات تندی مانند دانه فلفل سیاه، فلفل قرمز یا حتی سیر، تاثیراتی مثبتی بر تحریک جنسی افراد ایجاد می‌کنند و رایحه آن‌ها بسیار محرک است. رایحه دانه فلفل سیاه همچنین با افزایش ضربان قلب می‌شود. ویژگی‌ها و خواص طبیعی فلفل سیاه برای افزایش قوای جنسی در قرن‌های گذشته و در فرهنگ‌های سنتی و شرقی، جایگاه ویژه‌ای داشته است.

3- رایحه گل رز یا گل سرخ

رایحه گل رز یا گل سرخ

رایحه طبیعی گل رز یا گل سرخ نیز، هم برای زنان و هم برای مردان بسیار محرک است. در واقع از روغن گل سرخ و رایحه آن در طب سنتی، برای تقویت قوای جنسی زنان و مردان و رفع سردی در مزاج آن‌ها استفاده می‌شود. جالب است بدانید، که در اغلب عطرهای محرک نیز از رایحه گل رز به صورت پر رنگی بهره گرفته شده است.

4- رایحه دارچین

رایحه دارچین

در فرهنگ ایرانی‌‌ها استفاده از دارچین در غذاها بسیار رایج است. دارچین تقریبا از ادویه‌های ثابتی است، که در بسیاری از غذاهای ایرانی استفاده می‌شود. چوب دارچین به طور قطع از گیاهانی است، که یکی از خوشایندترین رایحه‌ها را در روی کره زمین دارد. در مطالعات علمی، ثابت شده است، که رایحه دارچین باعث افزایش جریان خون در اندام جنسی انسان می‌شود و بنابراین به تقویت میل جنسی افراد کمک می‌کند.

5- رایحه زنجبیل

رایحه زنجبیل

زنجبیل به دلیل طبع گرمی که دارد، برای تقویت میل جنسی به کار می‌رود. این گیاه، در نسخه‌های طب سنتی رم باستان، به عنوان درمان‌کننده سردی جنسی مورد استفاده قرار می‌گرفته است. امروزه، محققان طب سنتی و آروماتراپی عقیده دارند، که رایحه زنجبیل به افزایش میل جنسی انسان کمک می‌کند.

6- رایحه چوب صندل سفید

رایحه چوب صندل سفید

در زمان‌های دور، از روغن چوب صندل سفید به عنوان روغنی موثر در ماساژهای جنسی استفاده می‌شد. در واقع این ماده خوشبوی چوبی با رنگ سفیدش، قسمتی از آداب مسائل جنسی برای اقوام تانتریک در هزاران سال قبل به شمار می‌رفته است. آن‌طور که در علم یوگا گفته می‌شود، چوب صندل سفید، نیروی دوم از هفت نیروی روانی را آغاز می‌کند و باعث افزایش واکنش جنسی فرد می‌شود.

7- رایحه گل یاس

رایحه گل یاس

دکتر کاریگ وارن، محقق مسائل مربوط به روابط جنسی، عقیده دارد که گل یاس، شهوانی‌ترین رایحه طبيعی موجود در زمین را دارد. در کشورهای آسیایی از رایحه و خواص مختلف این گل خوشبو استفاده‌های بسیاری می‌شود، که ریشه همه آن‌ها به عهد باستان باز می‌گردد.

8- رایحه مغز بادام درختی

رایحه مغز بادام درختی

مغز بادام درختی، فقط یک دانه آجیلی خوشمزه و پرخاصیت نیست، بلکه رایحه بسیار خوبی نیز دارد. گفته می‌شود که رایحه مغز بادام درختی، تاثیر بسیار زیادی بر تحریک خانم‌ها دارد. رایحه شیرین این مغز پرخاصیت بسیار محرک و دل‌انگیز است و در عطرهای مردانه بسیاری نیز استفاده شده است.

9- رایحه برگ ریحان

رایحه برگ ریحان

برگ ریحان، یک گیاه بسیار خوشبو و محرک است، که از دوران کهن در فرهنگ غذایی ایرانی استفاده‌های بسیاری داشته است. البته که در همان زمان‌های دور، فرانسوی‌ها و ایتالیایی‌ها، علاوه بر استفاده از برگ خوشبوی ریحان در غذاها و نوشیدنی‌های خود، برای تولید عطرهای خوشبو و محرک نیز از این گیاه استفاده می‌کردند.

آن‌طور که ثابت شده است، رایحه آرامش‌بخش و دل‌انگیز ریحان، برای آقایان بسیار محرک است و بر همین اساس، زنان جوان ایتالیایی در گذشته، از روغن ریحان برای جلب توجه مردان استفاده می‌کرده‌اند. رایحه این گیاه به تقویت قوای کسانی که دچار سردی جنسی شده‌اند، کمک می‌کند.

10- رایحه مرکبات مختلف

رایحه مرکبات مختلف

تحقیقات مختلف نشان می‌دهد، که رایحه مرکباتی مانند گریپ فروت، باعث می‌شود که ذهنیت مردان تحت تاثیر قرار بگیرد. در مطالعه‌ای که صورت گرفته است، ثابت شده است، که اگر رایحه مرکبات از یک خانم به مشام آقایان برسد، آقایان به صورت ناخودآگاه، فکر می‌کنند که آن خانم جوان‌تر از آن چیزی است، که به نظر می‌رسد. همچنین در مطالعه‌ علمی دیگری، مشخص شده است، که رایحه میوه پرتقال باعث تحریک و جلب توجه آقایان می‌شود.

11- رایحه زنبق الواری

رایحه زنبق الواری

تحقیقات نشان می‌دهد که رایحه شیرین، دلنشین و خاص گل زنبق الواری، باعث تحریک میل جنسی آقایان می‌شود و قوای جنسی آن‌ها را افزایش می‌دهد. البته رایحه گل‌های بنفشه، ارکیده و شمعدانی نیز، تاثیری مشابه با گل زنبق الواری بر روی مردان دارد.

12- رایحه شیرین بیان

رایحه شیرین بیان 

آن‌طور که در مطالعات ثابت شده است، رایحه شیرین بیان بیش از هر رایحه دیگری بر پیش برد روابط جنسی خانم‌ها تاثیر می‌گذارد. در پژوهش‌های دکتر آلن هیرش که در ابتدای مقاله از او صحبت کردیم، قوی‌ترین ترکیبات رایحه‌ای برای تقویت جنسی زنان، رایحه شیرین بیان و خیار است. البته رایحه شیرینی‌هایی که در آن‌ها از شیرین بیان استفاده می‌شود نیز برای خانم‌ها بسیار محرک است. براساس یافته‌های دکتر هیرش، ترکیب رایحه پیراشکی و شیرین بیان می‌تواند باعث افزایش میل جنسی در مردان و زنان بشود.

13- رایحه ذرت بو داده

رایحه ذرت بو داده

ذرت بو داده، رایحه‌ای گرم دارد. آن‌طور که ثابت شده است، رایحه این خوراکی خوشمزه و رایج به خصوص در حالت شور، گرم و کره ای در تحریک آقایان و افزایش میل جنسی آن‌ها تاثیرگذار است.

14- رایحه وانیل

رایحه وانیل

احتمالا باور آن سخت باشد که این خوراکی خوش عطر و خوشمزه در شيرينی‌پزی برای قرن‌های طولانی، به عنوان یک عنصر اصلی در عطرهای چینی و فرانسوی مورد استفاده قرار می‌گرفته است. از قرن هفدهم وانیل به وسیله پزشکان، به عنوان یک اکسیر برای کمک به تقویت نیروز جنسی مردانه توصیه شده است. در سال 1898، دکتر جان کینگ در کتاب خود، عصاره وانیل را براي تحریک جنسی مردان توصیه کرد و نوشت: وانیل به طور ویژه‌ای بر قوای جنسی مردان مسن‌تر تاثیر مثبت دارد.

وانیل و رایحه‌اش، به عنوان یک داروی قدرتمند برای افزایش میل جنسی شناخته شده است، که همزمان باعث القای خوشی، لذت و آرامش می‌شود. براساس گفته‌های دکتر کاریگ وارن از مرکز حس، بو و رایحه، وانیل حس خوشبختی را به طور کلی در تمام دنیا ایجاد می‌کند. در واقع وانیل، از همه مواد معطر دنیا در دسته‌های مختلف، از همه محبوب‌تر است. امروزه در اغلب عطرهای مردانه محرک برای زنان، از اسانس وانیل استفاده می‌شود. حتی بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های عطرسازی دنیا نیز از رایحه وانیل برای ساخت انواع عطرها استفاده میکنند.

15- رایحه کدو تنبل

رایحه کدو تنبل

یک مطالعه علمی نشان داده است، که ترکیباتی از کدو تنبل باعث افزایش میل جنسی می‌شود. همچنین ترکیب رایحه کدو تنبل با عطر سنبل باعث افزایش جریان خون در اندام جنسی انسان می‌شود و همین موضوع به تقویت نیروی جنسی در زنان و مردان کمک می‌کند.

۲۲۱,۷۲۰
محصولات مرتبط
پاپ اسماج گل‌ اسطوخودوس ریحاRiihaامکان ارسال فوریپیشنهاد شگفت انگیز
۰
:
۰
:
۰
۲۳۵,۰۰۰ تومان۱۱۵,۰۰۰ تومان
۱ عددی
اسماج و هربال استیم برگ و سرشاخه اسطوخودوس ریحاRiihaامکان ارسال فوریپیشنهاد شگفت انگیز
۰
:
۰
:
۰
۱۷۰,۰۰۰ تومان۱۲۵,۰۰۰ تومان
۲ عددی
چوب پالو سانتوRiihaامکان ارسال فوریپیشنهاد شگفت انگیز
۰
:
۰
:
۰
۵۹۸,۰۰۰ تومان۳۵۰,۰۰۰ تومان
۵ عددی
۱ عددی
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
چگونه رایحه بر میل جنسی اثرگذار است؟
پاسخ:

یکی از مهمترین دلایل بی میلی جنسی در زوج‌ها مربوط به انتشار بوی ناخوشایند از بدن طرف مقابل است. بد بودن بوی عطر یا بدن همسران یکی از مهم‌ترین دلایل از بین رفتن تمایل به برقراری ارتباط جنسی به شمار می‌رود.  با توجه به همین مطالعات، درمانگران روابط، همواره توصیه می‌کنند، که همسران پیش از برقراری رابطه جنسی استحمام و از عطر ملایم و مورد علاقه خودشان و همسرشان نیز به میزان بسیار کم استفاده کنند. اما باید این نکته را نیز در نظر گرفت، که اگر در استفاده از هر عطری زیاده روی شود، احتمال اینکه فرد مقابل شما به جای جذب شدن به سمت‌تان از شما دوری کند نیز وجود دارد.

آیا رایحه گیاه نعناع بر رابطه جنسی اثرگذار است؟
پاسخ:

ساقه و برگ‌های گیاه نعناع از قرن‌های گذشته به عنوان یک سبزی خوراکی معطر توسط مردم ملل مختلف استفاده شده است. این گیاه امروزه در سبد غذایی روزانه مردم نقش بسیار پررنگی دارد. اما جالب توجه درباره این گیاه آن است، که براساس تحقیقات علمی صورت گرفته، رایحه نعناع می‌تواند باعث بهبود روابط جنسی افراد و تقویت قوای جنسی آن‌ها شود. در واقع رایحه نعناع باعث ارتقای روحیه مثبت در افراد می‌شود و همین موضوع به بهبود روابط جنسی افراد کمک می‌کند.

رایحه گل رز چه تأثیری بر میل جنسی دارد؟
پاسخ:

رایحه طبیعی گل رز یا گل سرخ نیز، هم برای زنان و هم برای مردان بسیار محرک است. در واقع از روغن گل سرخ و رایحه آن در طب سنتی، برای تقویت قوای جنسی زنان و مردان و رفع سردی در مزاج آن‌ها استفاده می‌شود. جالب است بدانید، که در اغلب عطرهای محرک نیز از رایحه گل رز به صورت پر رنگی بهره گرفته شده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۲۱,۷۲۰ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید