تو هم یه عطر کوچیک لازم داری! خرید عطرهای کوچیک با تخفیف ویژه!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
20 عطر از بهترین عطرهای زنانه با قیمت کمتر از یک میلیون تومان

20 عطر از بهترین عطرهای زنانه با قیمت کمتر از یک میلیون تومان

امروزه با وجود افزایش قیمت کالاهای وارداتی و تغییر نرخ دلار، قیمت عطرها افزایش قابل توجهی داشته است. بنابراین خرید عطر و ادکلن‌های مورد علاقه افراد، از نظر اقتصادی تبدیل به موضوعی غیر ضروری و دشوار برای خانواده‌ها شده است.

استفاده از عطر و ادکلن خوشبو یکی از ارکان اصلی داشتن استایلی شیک در زندگی روزمره ما به شمار می‌رود. خرید عطر اورجینال زنانه با قیمت مناسب، به عنوان یکی از مسائل مهم برای بانوان شیک و با سلیقه مطرح می‌شود.

البته مسئله مهم در انتخاب عطرزنانه ارزاناین است، که عطر یا ادکلن علاوه بر داشتن قیمت مناسبی که دارد، از کیفیت خوبی نیز بهره‌مند باشد. اینکه یک عطر قیمت مناسبی داشته باشد، اما به صورت اورجینال در برند معمولی‌تری تولید شده باشد، بسیار بهتر و مطمئن‌تر از آن است، که عطر تقلبی و فیکی را بخریم، که مشابه یک برند سطح بالا عرضه شده است. همچنین می توانیدروش شناخت و تشخیص عطر اصل از تقلبی را مطالعه کنید

عطرهای اورجینال، معمولا اگر از برندهای معمولی‌تری باشند، پخش بو و ماندگاری بهتری نسبت به عطرهای تقلبی با برندهای شناخته شده‌تر دارند. پخش بو و ماندگاری یک عطر ارزان، اما با کیفیت زنانه مسئله‌ای نیست که بتوان به سادگی از آن چشم پوشی کرد.

علاوه بر این‌ها، مسائل بهداشتی مربوط به عطر مانند تاثیر رایحه بر روی آلرژی‌های مختلف یا تاثیر مایع عطر بر روی پوست، می‌تواند نقش مهمی را در انتخاب یک عطر زنانه با قیمت مناسب ایفا کند. همچنین، به جز رایحه، طراحی زیبا و جذاب، نیز در انتخاب و خرید یک یک عطر ارزان زنانه خوش قیمت، نقش مهمی ایفا می‌کند.

بدون شک همه بانوان در گوشه و کنار دنیا، بر روی زیبایی خود حساس هستند و به همین منظور، برای وسایل مورد استفاده مربوط به آرایش و بهداشت‌شان اهمیت ویژه‌ای قائل می‌شوند. خانم‌ها همیشه دوست دارند، بهترین رایحه از آن‌ها به مشام برسد.

20 عطر زنانه کمتر از 500 هزار تومان

اغلب تصور همه ما در خرید عطر، بر این است، که یک عطر و ادکلن زنانه با ماندگاری بالا لزوما باید یک عطر بسیار لوکس و گران قیمت باشد، اما این قانون همیشه صدق نمی‌کند. در واقع در دنیای عطر و ادکلن، عطرهای زیادی هستند که علاوه بر داشتن قیمت مناسب، کیفیت بسیار خوبی نیز دارند. پس موضوعی که درباره قیمت عطر و ادکلن زنانهاهمیت پیدا می‌کند،عطر و ادکلن ارزان زنانه خوب و مناسب است.

مشخصا برندهای لوکسی مانند کرید، لانکوم، ایوسن لورن، گرلن، آمواج یا دیور، عطرهای خوبی تولید می‌کنند، اما واضح است، که همه اقشار یک جامعه توانایی خرید این عطرها را با قیمت‌های بالا ندارد. البته این شرایط تنها در کشور ما وجود ندارد و در سایر کشورها نیز، عطرهای تولید شده در برندهای لوکس و گران قیمت برای قشر مشخصی از جامعه تولید می‌شوند و سایر افراد جامعه، از عطرهای به صرفه‌تر و اقتصادی‌تر استفاده می‌کنند.

در این مقاله، قصد داریم، 20 عطر زنانه خوشبو و اورجینال، با کیفیت خوب اما با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم. قیمت همه عطرهایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، در حال حاضر، یعنی در زمستان سال 1398، با قیمت کمتر از 500 هزار تومان به فروش می‌رسند.

1- عطر زنانه اورینتال از برند اسپانیایی زارا

خرید عطر زارااورینتال

ادوتویلت زنانه زارا اورینتال (Zara Oriental) دارای رایحه‌ای خنک و شیرین است. این عطر از جمله عطرهایی است، که در گروه بویایی شرقی گل‌دار قرار می‌گیرد. عطر اورینتال از برند اسپانیایی و شناخته شده زارا، به دلیل کیفیت خوب و رایحه مطلوبی که دارد، در بین طرفداران عطرهای قیمت مناسب، بسیار محبوب است.

رایحه ادوتویلت Zara Oriental از نت آغازی گل فریزیا، گل رز و ترنج، نت میانی وانیل و گل یاسمن سفید و نت پایانی کارامل، نعناع هندی و مشک تشکیل شده است. پس از اسپری کردن مقداری از این عطر بر روی پوست یا محل نبضب‌تان متوجه، رایحه‌ای گرم و شیرین و در عین حال مطلوب خواهید شد.

2- عطر زنانه تویین از برند فرانسوی آزارو

خرید عطر آزاروتویین

عطر زنانه آزارو تویین (Azzaro twin for Women) در سال 2008 میلادی به بازار معرفی و عرضه شده است. عطرسازی به نام آنیک مناردو (Annick Menardo) رایحه این عطر را به شکل ماهرانه‌ای طراحی کرده است.ادوتویلت تویین دارای رایحه‌ای شیرین و معتدل است و گزینه مناسبی برای استفاده روزانه به شمار می‌رود.

عطر Azzaro twin با رایحه گل‌داری که دارد، برای استفاده در هر چهار فصل سال مناسب است. شیشه این ادوتویلت از برند فرانسوی آزارو، توسط هنرمندی شناخته شده به نام لوئیجی کولانی طراحی شده است و دارای طراحی ارگونومیک بسیار خاصی است، که علاوه بر خوش دست بودن، حمل آسانی نیز دارد.

3-

4- عطر زنانه پارادیسو از برند ایتالیایی روبرتو کاوالی

خرید عطرروبرتو کاوالی پارادیسو

آیا دوست دارید در قلب زمستان احساس گرما و آرامش تابستان را تجربه کنید؟ شرکت ایتالیایی روبرتو کاوالی (Roberto Cavalli) در فوریه سال 2015 ادو پرفیوم جدید خود را معرفی کرد. این عطر که توسط عطرسازی به نام لوئیز ترنر (Louise Turner) طراحی و ساخته شده است، پارادیسو (Paradiso) نام دارد.

اگر در پی عطری لوکس و در عین حال با قیمت منطقی و متوسط هستید، پارادیسو یکی از بهترین انتخاب‌هایی است، که می‌توانید داشته باشید. طراحی شیشه این ادوپرفیوم، که مانند الماس تراشیده شده می‌درخشد، توسط اوا ماریا (Eva Maria) انجام گرفته است.

درپوش شیشه این عطر زنانه با برش‌ها و طرح کروی که دارد، به خوبی با اندازه‌ بطری در توازن است. با نگاهی دقیق به شیشه‌ پارادیسو به سرعت نام تجاری روبرتو کاوالی و مدل پارادیسو که با رنگ مشکی روی شیشه‌ شفاف آن نقش بسته‌اند، را خواهید دید.

مایع درون بطری به رنگ طلایی است و با بند فلزی و طلایی رنگی که به دور گردن بطری پیچیده شده هارمونی جالبی ایجاد کرده است. در دقایق ابتدایی اسپری، رایحه‌ مرکباتی نظیر نارنگی ماندارین و نارنج طراوت و تازگی را به روح شما تزریق می‌کند. در ادامه و با سپری شدن زمان، گل یاسمین گرمای رضایت‌بخشی را ایجاد می‌کند.

در پایان و با گذشت مدتی گرمای گل یاسمین جای خود را به چوب درخت کاج و سرو و همچنین گیاه برگ‌بو می‌دهد. این هرم، تندی و جدیت ویژه‌ای به بوی پارادیسو می‌بخشد. با داشتن این ادو پرفیوم، برای انجام کارهای مهم خود، شور و اشتیاق زیادی خواهید داشت.

5-عطر زنانه ایموشن از برند اماراتی رساسی

خرید عطر رساسی ایموشن

ادوپرفیوم گل‌دار میوه‌ای رساسی ایموشن زنانه یکی از پرطرفدارترین محصولات کمپانی اماراتی رساسی است که با قیمت مناسب و رایحه‌ با طراوتش، توجه بانوان زیادی را به خود جلب کرده است. سمفونی بی‌نظیری از کنار هم قرار گرفتن نت‌های غالبی همچون ترنج، لیمو ترش زرد و آناناس، طبعی خنک و طعمی ترش برای این عطر به ارمغان آورده‌اند که بسیار دل‌انگیز و روح‌نواز است.

رایحه رمانتیک رساسی ایموشن همچون نجوایی نرم و عاشقانه در وجود زنان جوان می‌نوازد و با طلسم جادویی خود قلب و روح آن‌ها را به تسخیر خود در می‌آورد. از همین جهت رایحه خنک و چوبی‌میوه‌ای این ادوپرفیوم دل‌نواز با روحیات زنان عاطفی، مهربان و دلسوز شدیدا سازگار است.

تلخی نت چوبی که در پس زمینه رایحه عطر همراه می‌شود، حس بی‌پروایی و جسارت زنانه را در وجود شما زنده می‌کند تا به کمک آن قدرت ابراز عشق و محبت به اطرافیان خود را داشته باشید. حجم به صرفه و قیمت اقتصادی این ادوپرفیوم زنانه برای استفاده روزمره در خانه یا محیط کار، خصوصا روزهای آفتابی و گرم سال انتخاب بسیار مناسبی بوده و به شدت پیشنهاد می‌شود.

6- عطر زنانه چروتی 1881 از برند ایتالیایی چروتی

ovdn uxvچروتی 1881

عطر زنانه چروتی 1881 (Cerruti 1881 Women) در سال 1995 طراحی و عرضه شده است. ادوتویلت گل‌دار و ایتالیایی زنانه چروتی 1881 عطری کلاسیک و در عین حال دارای ساختاری نسبتا مدرن است.

این ادوتویلت، رایحه ای بسیار دلپذیر و خوشبو را بر پایه رایحه گل‌ها ارائه می‌دهد. رایحه ابتدایی عطر با بوی شاداب، سبز و کمی تلخ از گل‌های مختلفی از جمله گل زنبق، ابریشم و بابونه آغاز می‌شود و حس پودری دوست داشتنی و ملایمی نیز همراه آن است.

با گذر زمان، شیرینی و گرمای ملایمی از مشک و تلخی ضعیفی از چوب صندل به ترکیب رایحه گلی این ادوتویلت اضافه می‌شود و رایحه این عطر را پیچیده تر و شکیل‌تر می‌کند. عطر ایتالیایی و زنانه چروتی 1881 پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و در تمامی فصول سال به صورت روزانه قابل استفاده است.

7- عطر زنانه گلد بوکت از برند اسپانیایی روبرتو ورینو

خرید عطرروبرتو ورینو گلد بوکت

یکی از بهترین عطرهای گلی برند دوست‌داشتنی روبرتو ورینو (Roberto Verino) در سال 2010 به بازار معرفی شد. این ادو پرفیوم 90 میلی‌لیتری گلد بوکت (Gold Bouquet) نام گرفت. طراحی و فرمولاسیون این عطر را یکی از بهترین عطرسازهای دنیا به نام جین چارلز نیل (Jean Charles Niel) انجام داده است.

بطری ادوپرفیوم Gold Bouquet بسیار شیک و خوش‌ دست طراحی شده است. این شیشه‌ی مکعبی به‌ خوبی در دست جا می‌شود و عمل اسپری عطر را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. مایع صورتی‌ رنگ درون بطری از روی شیشه‌ عطر گلد بوکت به‌ وضوح دیده می‌شود.

درپوش بطری با شکل مکعبی‌اش به زیبایی هر چه‌ تمام‌تر بر روی شیشه سوار شده است. روی شیشه، نشان تجاری روبرتو ورینو به شکل برجسته حک شده است. پس از اولین اسپری از ادوپرفیوم گلد بوکت روبرتو ورینو بر روی پوست و محل نبض‌تان رایحه گل کیکلامن، نت‌های میوه‌ای و برگ بنفشه را احساس خواهید کرد. این ترکیب گلی و میوه‌ای با بوی شیرینش، شادی و انرژی را در شما ایجاد می‌کند.

با گذشت زمان، نت‌های میانی به‌آرامی از راه می‌رسند و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. نت‌های میانی Gold Bouquet از گل مریم، گل رز و گل‌های سفید تشکیل ‌شده‌اند. این عناصر گلی و طبیعی، انرژی مثبت و طراوت را به شما هدیه می‌کنند.

در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از مشک، گیاه نعناع هندی و وانیل ساخته‌ شده‌اند. این ترکیب شیرین و کمی تند، هیجان و انرژی را در شما بیشتر می‌کند. خرید عطر روبرتو ورینو گلد بوکت با توجه به رایحه گلی، پخش بوی بالا، شیشه‌ محکم و زنانه و برند ارزشمندش برای شما بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

8- عطر زنانه وان شوک از برند آمریکایی کلوین کلاین

خرید عطرکلوین کلاین وان شوک

عطر زنانه وان شوک (Ck One Shock) نسخه جدیدتر عطر سی کی وان (Ck One) از کمپانی آمریکایی كلوين كلاين است. تفاوت این نسخه از ادوتویلت وان شوک، با نسخه وان در پوشش شیشه آن است. شیشه این ادوتویلت محبوب، از حالت شفاف در عطر وان، به حالت نئونی و غیرشفاف تبدیل شده و ظاهر عطر را پرقدرت‌تر کرده است.

این عطر در سال 2011 توسط برند کلوین کلاین تولید و به بازار عرضه شده است. این عطر با رایحه شرقی و تندی که دارد، توسط عطرسازی به نام آن گوتلیب (Ann Gottlieb) طراحی شده است.

ادوتویلت زنانه Ck One Shock از گل‌های تازه شرقی با ماندگاری بالا، پر انرژی و جذاب برای دلربایی از هر مردی ساخته شده است. این عطر معتدل و شیرین از رايحه‌های گل خشخاش، گل صد تومانی، گل ساعتی، گل یاسمن سفید، گل نرگس، شاه توت، شکلات تلخ، وانیل، مشک، کهربا و نعناع هندی تشکیل شده است.

9- عطر زنانه تهران پور فمه از برند ایرانی لیلا حاتمی

خرید عطر لیلا حاتمیتهران پور فمه

عطر زنانه لیلا حاتمی با نام تهران (Leila Hatami Teheran EDP For Women) در سال 2017 تولید و در سطح جهانی رونمایی و عرضه شده است. ادوپرفیوم تهران در گروه بویایی گل‌‌دار قرار گرفته است و رایحه‌ای جذاب دارد، که بلافاصله پس از اسپری کردن آن نت‌های اولیه گریپ فروت، برگاموت، هلو و فلفل به مشام می‌رسد. سپس نوبت به نت‌های میانی گل یاسمن، بنفشه و شکلات می‌رسد.

در نهایت عطر با رسیدن به نت‌های پایه نعناع هندی، وانیل، خزه و کارامل، به یک آرامش و سنگینی زیبا می‌رسد، که می تواند برازنده یک بانوی ایرانی باشد. عطر لیلا حاتمی با رایحه شیرین و ملایمی که دارد، برای استفاده روزمره مناسب است. این عطر دارای یک شیشه ساده و بسته بندی به رنگ صورتی ملایم است که با زیبایی فراوان طراحی شده است .

10- عطر زنانه خیابان پنجم از برند آمریکایی الیزابت آردن

خرید عطر الیزابتآردنخیابان پنجم

فیفثاوِنیو یا خیابان پنجم، نام خیابانی معروف و مهم در شهر نیویورک است و به واسطه ساختمان‌ها و اماکن معروفی که در آن قرار گرفته، شهرت یافته است. برند آمریکایی الیزابت آردن درسال 1996 محصولی با همین نام تولید و به بازار معرفی و عرضه کرد.رایحه این ادوپرفیوم گل‌دار، معتدل و شیرین زنانه، توسط عطرساز معروف، آن گوتلیب (Ann Gottlieb) طراحی شده است و با قیمت مناسبی در بازار عرضه می‌شود.

ظاهر این ادوپرفیوم ساده و زیبا است و به نظر می‌رسد، که طراحی شیشه آن از آسمان خراش‌های خیابان پنجم در نیویورک الهام گرفته شده است. نت‌های گل‌دار، میوه‌ای و ادویه‌ای این ادوپرفیوم بسیار پیچیده است. نت اولیه این عطر، ترکیبی از رایحه شکوفه لیموترش سبز، گل یاس بنفش، گل برف، گل مگنولیا، ترنج و نارنگی ماندارین است.

نت میانی این عطر نیز، رایحه‌ای سرشار از نت‌های گل یاسمن سفید، گل رز، هلو، گل بنفشه، گل مریم، گل یلانگ یلانگ، جوز هندی و گل میخک صد پر است. این ادوپرفیوم، پایانی تیز و ادویه‌ای دارد، که حاصل ترکیب نت‌های مشک، چوب صندل،‌ چوب میخک، کهربا، وانیل و گل زنبق است.

11- عطر زنانه اکلت د فلورز از برند فرانسوی لانوین

خرید عطر لانویناکلت د فلور

عطر لانوین اکلت د فلورز (Lanvin Eclat de Fleurs) زنانه در سال 2015 توسط برند موفق و مشهور فرانسوی لانوین به دنیای عطر و ادکلن معرفی و عرضه شد. خرید ادوپرفیوم فرانسوی و اورجینال اکلت د فلورز زنانه با توجه به برند مشهور و رایحه لطیفش، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای خانم‌های شیک پوش و مدرن به شمار برود.

پس از اینکه شرکت لانوین در سال 2006 عطر اکلت دی آرپج را معرفی نمود با استقبال و فروش بسیاری از سوی مشتریان مواجه شد، کمپانی سازنده تصمیم به تولید نسخه های دیگر از آن را گرفت تا همچنان فروش بالای خود را حفظ کند.

عطر اکلت د فلورز زنانه از برند فرانسوی لانوین در ادامه تکمیل کردن سری محصولات اکلت آرپیج تولید شده است. این محصول با نام لانوین اکلت صورتی نیز شناخته می‌شود. لانوین اکلت د فلورز، ادوپرفیومی با رایحه ملایم و شیرین است، که با توجه به سبک بویایی‌اش در گروه بویایی گل‌دار میوه‌ای قرار می‌گیرد و رایحه‌ای خنک و شیرین دارد.

طراحی و فرمولاسیون عطر لانوین اکلت د فلورز زنانه، توسط طراحان چیره دستی به نام‌های نیکلاس بیولی (Nicolas Beaulieu) و آنه فلیپو انجام گرفته است. در هرم بویایی این عطر رایحه‌های گلی حاصل از ترکیب نت گل‌های سفید، میوه‌ای، گل رز و مشک وجود دارد و با بوییدن عطر اکلت صورتی این آکوردها به مشام شما می‌رسند.

عطر لانوین اکلت د فلورز زنانه از پخش بو وماندگاری خوبی برخوردار است و استفاده از آن برای تمامی فصول سال و در طول شبانه روز، در محل کار یا مصارف روزانه توصیه می‌شود. این عطر برای استفاده توسط خانم‌های بیش از 25 سال مناسب است.

12- عطر زنانه سکری فایس از برند اماراتی اجمل

خرید عطر اجملسکری فایس

بعضی از برندهای عطر هستند که نامشان خیلی شنیده‌ نمی‌شود؛ اما عطرهای با کیفیتی را تولید می‌کنند. برند اجمل (Ajmal) برای شب‌های پاییزی و زمستانی یک عطر جالب و مرموز را معرفی کرده است. این عطر زنانه 50 میلی‌لیتریسکری فایس فور هر (Sacrifice for Her) نام دارد.

این عطر گلی در سال 2007 ساخته شده است. بطری ادوپرفیوم Sacrifice for Her بسیار ساده و در عین‌ حال شیک طراحی شده است. این شیشه‌ بنفش، بسیار تخت و خوش‌ دست به نظر می‌رسد. بر روی شیشه، نام Sacrifice و در پایین آن نشان تجاری اجمل با رنگ تیره به چشم می‌خورد.

درپوش بطری نیز با رنگ بنفش و شکل مکعبی و تختش به‌ خوبی بر روی شیشه سوار شده است. پس از اسپری‌ کردن مقداری از ادوپرفیوم Sacrifice for Her از برند اماراتی اجمل بر روی پوست و محل نبض‌تان متوجه رایحه گل یاسمین و نت‌های آبی (اقیانوسی) خواهید شد. این نت‌های دریایی و گلی، هیجان و تازگی را در شما ایجاد می‌کند.

پس از مدتی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از ترکیب شکوفه‌ پرتقال و وانیل ساخته ‌شده‌اند. رایحه این ترکیب شیرین، انرژی مثبت و اعتماد به‌ نفس را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی، نت‌های پایانی از راه می‌رسند و به‌ آرامی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند.نت‌های

پایانی از عنبر و مشک تشکیل‌ شده‌اند. این نت‌ها با رایحه مرموز و عمیق‌شان، تمرکز و انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کنند. خرید عطر Sacrifice for Her اجمل، با توجه به برند شناخته‌ شده، بوی خاص، شیشه‌ زیبا و خوش‌ دست و قیمت منطقی و نه‌ چندان زیادش برای شما بسیار جالب خواهد بود.

13- عطر زنانه هپی اسپیریت از برند سوئیسی چوپارد

خرید عطر چوپاردهپی اسپیریت

برند سوئیسی چوپارد (Chopard) با معرفی عطر هپی اسپیریت (Happy Spirit) مردم را هیجان زده کرد، چرا که شیشه این عطر به شکل یک قلب می باشد و میزان عطر باقی مانده نیز از بیرون قابل مشاهده است.

این عطر خوشبو که قیمت مناسبی دارد، می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای خانوم‌هایی باشد که رایحه‌های شیرین و معتدل را دوست دارند. این عطر با رایحه گل‌داری که دارد، می‌تواند در فصل بهار و تابستان، کارایی فوق‌العاده‌ای داشته باشد و در گرمای روز، احساس افراد را سرشار از آرامش کند.

این ادوپرفیوم در سال 2007 توسط برند سوئیسی چوپارد به بازار معرفی و عرضه شد. طراح این عطر، که طبعی خنک دارد، عطرسازی به نام دومینیک روبین است. ساختار رایحه‌ای این عطر، به ترتیب شامل نت‌های میوه‌ای تمشک، نارنج، گل پیچ امین‌الدوله، اسمانتوس، چوب کشمیر، کهربا و مشک است.

14- عطر زنانه هالووین فلور از برند اسپانیایی جسوس دل پوزو

خرید عطرجسوس دل پوزو هالووین فلور

عطر زنانه هالووین فلور از برند اسپانیایی خسوس دل پوزو (Jesus Del Pozo Halloween Fleur) که توسط خالقان معروف عطر یعنی کارلوس بنیم (Carlos Benaim) و الیور پولژ (Olivier Polge) در سال 2013 طراحی شد، الهام گرفته از جوانی و روزهای خوش آن است.

انسان‌ها در هر فرهنگ و زبانی، یک تعریف برای بهترین و برترین خود دارد، که مرتبط با شروع زندگی، زیبایی و لطافت است. در دنیای شاعران، نقاش‌ها و هنرمندان، ایده‌ها و الهاماتی در رابطه با شروع بهار و بیداری طبیعت وجود دارد. این لحظات جادویی می‌تواند همان اولین شکوفه یک گل باشد.

هر گلی با منشوری از رنگ‌های مختلف، بافت گلبرگ‌ها، تازگی، رایحه و زیبایی منحصر به فرد، درست همانند هر جوانی که سرشار از رویاهای دوست داشتنی و آرمان‌های بالا است ، شناخته می‌شود .

ادوتویلت هالووین فلور، با رایحه چوبی مشک‌دار گل‌داری که دارد، سمبلی از پاکی، صداقت و جوانی است و به رویاپردازی اشاره دارد. ترکیب شگفت انگیز رایحه این عطر با نت‌هایی از گلابی، نارنگی ماندارین و برگ بنفشه آغاز می‌شود و در نت میانی به شیرینی بی‌نظیر گل‌های یاس، ارکیده و یاس بنفش می‌رسد.

رایحه این عطر، در نهایت به ترکیبی گرم و شیرین از نت‌های چوب کشمیر، مشک و عنبر ختم می‌شود. این ادوپرفیوم اسپانیایی به دلیل رایحه دل‌انگیز و عامه پسندی که دارد و همچنین به دلیل قیمت مناسبش، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

15- عطر زنانه پرنسس از برند فرانسوی مونت بلنک

خرید عطرمونت بلنک پرنسس

ادوتویلت زنانه پرنسس دون فمه از برند فرانسوی مونت بلنک (Mont Blanc Presence Dune Femme) در سال 2002 با رایحه‌ای معتدل، گرم و شیرین به بازار معرفی و عرضه شد. این ادوتویلت زنانه با داشتن رایحه شرقی وانیلی برای استفاده در فصل‌های خنکی همچون پاییز است.

رایحه این محصول بسیار منحصر به فرد و خاص، که دارای رایحه غالبی از وانیل است، توسط عطرسازی به نام مایکل آلمیراک (Michel Almairac) طراحی شده است.

نت‌های عطر زنانه پرنسس، ترکیبی بی‌نظیر و تند از نارنگی ماندارین، دانه فلفل، گل پنجه مریم، گل ارکیده، وانیل، چوب بلسان بنفش برزیلی، چوب صندل، چوب ماهون و نعناع هندی است. این عطر، به خاطر قیمت به صرفه‌ای که دارد، برای استفاده روزانه مناسب است.

16- عطر زنانه میدنایت فانتزی از برند آمریکایی بریتنی اسپیرز

خرید عطربریتنی اسپیرزمیدنایت فانتزی

شرکت بریتنی چهارمین محصول خود را مخصوص طرفداران کم سن و سال تر این شرکت معرفی کرد. این ادوپرفیوم زنانه آمریکایی، عطری احساسی، برانگیزنده و بسیار پر طرفدار است و همه طرفدارانش، آن را به خاطر مرموز بودن ظاهرش دوست دارند.

این عطر در سال 2006 توسط عطرساز معروفی به نام کارولینا ساباس (Caroline Sabas) با طبعی معتدل و طعمی شیرین طراحی و ساخته شد. شیشه کروی شکل عطر میدنایت فانتزی که بطری آن به رنگ آبی تیره است، با نگین‌هایی از سوواروسکی تزیین شده و نمایی از ستاره‌ها را در آسمان شب به تصویر می‌کشد.

ساختار رایحه‌ای ادوپرفیوم میدنیات فانتزی از برند آمریکایی بریتنی اسپیرز، در نت ابتدایی شامل آلو و گیلاس است. در نت‌های میانی این عطر، حضور گل ارکیده، گل زنبق و گل فریزیا خود را بر نت ابتدایی چیره می‌کند. حسن ختام این عطر با ترکیب نت‌هایی از کهربا، مشک و وانیل تکمیل می‌شود. استفاده از این ادوپرفیوم جوان پسند، برای شب‌های سرد و طولانی زمستان بسیار مناسب است.

17- عطر زنانه این رد از برند اسپانیایی آرماند باسی

خرید عطر آرماند باسی این رد

عطر این رد عطری است، که از آن در فصل زمستان می‌توان بهترین استفاده را کرد و در هوای سرد، انرژی فراوانی به انسان منتقل می‌کند.این عطر طبعی گرمدارد.رایحه خوب خود این ادوتویلت در نت آغازین از ترکیب نت‌های فلفل صورتی و نارنگی ماندارین آغاز می‌شودو سپس در نت میانی بع رایحه‌ای گل‌دار از گل زنبق، گل یاس و گل سنبل منتهی می‌شود.

این عطر، در مرحله میانی همزمان با القای احساس آرامش و انرژی وصف ناپذیر، در نهایت به نت پایانی با رایحه‌ای از ترکیبمشک،نعناع هندی و گیاه خس خس می‌رسد. به این ترتیب، احساسی عالی را منتقل می‌کند. این عطر توسط برند آرماند باسیدرکشور اسپانیا تولید و برای اولین در سال 2012 به بازار عرضه شد. طراحی رایحه این عطر، توسط عطرساز این برند، یعنی سولویه فیشر (Sylvie Fischer)انجام گرفته است.

18- عطر کوبیسمزنانه از برند ایتالیایی-اماراتی امپر

خرید عطر امپر کوبیسم

این ادوپرفیوم زنانه با رایحه‌ی شیرین و معتدل از دو گروه بویایی گل‌دار چوبی مشک‌ ‌دار و آروماتیک آبی است که اصلی‌ترین عناصر سازنده آن را صمغ بنزوئین و چوب صندل تشکیل داده‌اند. روایح به‌کار رفته در ترکیب این شاهکار دوست‌داشتنی، به شکل هنرمندانه و بی نقصی، یک تعادل سازگار میان حس طراوت و زیباطلبی ایجاد می‌کنند که ذهن هر زن جسور و زیبا پسندی را به خود جلب می‌نمایند.

رایحه‌ خاص این عطر زنانه، شما را هزاران قدم به سوی خاص بودن نزدیک می‌کند و با ساختن شخصیتی استثنایی، کاراکتر منحصر به‌فردی را از شما در دهن اطرافیان به تصویر می‌کشد. طبع معتدل و آروماتیکی امپرکوبیسم برای استفاده در هر چهارفصل سال، خصوصا در دورهمی‌های دوستانه و خودمانی بسیار دلنشین است.

با تمام این اوصاف، لازم به ذکر است که بافت شیمیایی این عطر زنانه از کیفیت متعادل و نسبتا خوبی برخوردا است و در عین حال ماندگاری قابل قبولی دارد. از طرفی قیمت بسیار مناسب و اقتصادی و حجم به‌اندازه این عطر زنانه در حجم 100 میلی لیتری، باعث شده که توجه افراد زیادی به سمت آن متمرکز شود و این عطر را به عنوان مصرف روزمره برای خود انتخاب کنند.

19- عطر زنانه لیوینگ از برند فرانسوی لالیک

خرید عطر لالیکلیوینگ

برندعطر لالیک عطر لیوینگ (Living Lalique) خود را، که بازتابی از زندگی یک زن مدرن است، برای اولین بار در سال 2015 به بازار معرفی و عرضه کرد. این عطر به شدت زنانه است و با طراحی فوق‌العاده‌ای که دارد، از همان روزهای اول تولید خود، مورد استقبال علاقمندان به برند لالیک قرار گرفت و چشم تمام تولید کنندگان رقابتی مثبت را به سمت خود خیره کرد. عطر Living Lalique در گروه بویایی گل‌دار چوبی مشک‌دار قرار دارد و رایحه آن مانند نسیمی ملایم در میان پرده ابریشمی می‌وزد.

ساختار رایحه این عطر، به گونه‌ای است، که همه را مست و شیفته خود می‌کند.این عطر، که توسط عطرسازی برجسته به نام ریچارد ایبانز (Richard Ibanez) طراحی شده است، لطافت خود را مدیون گل زنبق است، گلی که بسیار ویژه، ظریف و حساس است و احتمالا به همین خاطر خیلی‌ها از آن غافل هستند. به گفته استفاده کنندگان از این عطر، اگر کسی برای اولین بار به سراغ این عطر برود، با همان نگاه اول عاشق این گل زیبا می‌شود.

20-عطرماکسی جاست کال میزنانه از برند آمریکایی مکس فکتور

خرید عطرمکس فکتور ماکسی جاست کال می

ماکسی جاست کال می، عطری کلاسیک برای خانم‌های خوش‌سلیقه و شیک‌پوشی است که با خاطرات گذشته جانی تازه می‌گیرند. رایحه گرم و تلخ این عطر به‌طرز عجیبی شور و سرزندگی را در وجودتان بیدار می‌کند.روایح فراموش‌نشدنی و دل‌انگیز این عطر نوستالژیک، با آغازی از نت‌های غنی صمغ گالبانیوم و آلدهیدها شروع شده و مشامتان را نوازش می‌دهند.

روایح ابتدایی، فرمول فرار و سبکی داشته و مدت زیادی نمی‌مانند. بعد از زمان کوتاهی که این روایح سبک می‌شوند، نت‌های قلب با تلفیقی از گل یلانگ‌یلانگ‌، گل یاسمن و گل پیچ امین‌الدوله از راه می‌رسند. نت‌های پایانی نیز با ترکیبی از لادن، اوکموس یا خزه بلوط، لوبیای تونکا، وانیل، چوب صندل، پچولی یا نعناع هندی و عنبر در پایان رسیده و عطر را ماندگار می‌کنند.

این روایح پایانی با فرمولاسیون سنگین خود، هرچند دیر ولی ماندگار آمده و بُعدی تازه به روایح قبلی می‌دهند. به طور کلیماکسی جاست کال می ادو کلن زنانه، عطری گرم و تلخ از خانواده بویایی شرقی گل‌دار است. این پرفیوم عالی با پراکندگی و ماندگاری خوبش برای استفاده در طول شبانه‌روز و روزهای سرد سال پیشنهاد می‌شود. ‌

۲۳۳,۱۴۹
محصولات مرتبط
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
در خرید عطر و ادکلن زنانه ارزان باید به چه مسئله ای توجه کنیم؟
پاسخ:

مسئله مهم در انتخاب عطر زنانه ارزان این است، که عطر یا ادکلن علاوه بر داشتن قیمت مناسبی که دارد، از کیفیت خوبی نیز بهره‌مند باشد. اینکه یک عطر قیمت مناسبی داشته باشد، اما به صورت اورجینال در برند معمولی‌تری تولید شده باشد، بسیار بهتر و مطمئن‌تر از آن است، که عطر تقلبی و فیکی را بخریم، که مشابه یک برند سطح بالا عرضه شده است.

در هنگام خرید عطر و ادکلن ارزان چه مواردی اهمیت دارند؟
پاسخ:

عطرهای اورجینال، معمولا اگر از برندهای معمولی‌تری باشند، پخش بو و ماندگاری بهتری نسبت به عطرهای تقلبی با برندهای شناخته شده‌تر دارند. پخش بو و ماندگاری یک عطر ارزان، اما با کیفیت زنانه مسئله‌ای نیست که بتوان به سادگی از آن چشم پوشی کرد.  علاوه بر این‌ها، مسائل بهداشتی مربوط به عطر مانند تاثیر رایحه بر روی آلرژی‌های مختلف یا تاثیر مایع عطر بر روی پوست، می‌تواند نقش مهمی را در انتخاب یک عطر زنانه با قیمت مناسب ایفا کند. همچنین، به جز رایحه، طراحی زیبا و جذاب، نیز در انتخاب و خرید یک یک عطر ارزان زنانه خوش قیمت، نقش مهمی ایفا می‌کند.

چرا ادوتویلت زنانه زارا اورینتال (Zara Oriental) مورد استقبال قرار گرفته است؟
پاسخ:

ادوتویلت زنانه زارا اورینتال (Zara Oriental) دارای رایحه‌ای خنک و شیرین است. این عطر از جمله عطرهایی است، که در گروه بویایی شرقی گل‌دار قرار می‌گیرد. عطر اورینتال از برند اسپانیایی و شناخته شده زارا، به دلیل کیفیت خوب و رایحه مطلوبی که دارد، در بین طرفداران عطرهای قیمت مناسب، بسیار محبوب است. 

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۳۳,۱۴۹ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید