یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
عطر خنک زنانه; انواع ادکلن سرد و خنک خوشبو مناسب تابستان

عطر خنک زنانه; انواع ادکلن سرد و خنک خوشبو مناسب تابستان

عطرهای خنک ویژگی‌های خاص خود را دارند و با عطرهای گرم متفاوت هستند. گل‌ها، درختان، فصل‌ها، چوب‌ها وهزاران رایحه خوش دیگر در طبیعت وجود دارد، که باعث احساس خوب و حال خوب در افراد مختلف می‌شود. طبیعت به خودی خود و بدون دخالت انسان، معمولا رایحه خوشی دارد و اگر بوی نامطبوعی در آن جریان دارد،‌ علت آن وجود دخالت‌های نادرست انسان است.

جالب است بدانید، که تولید اکثر عطر و ادکلن‌های شناخته شده یا معمولی در دنیا، از همین طبیعت گرفته شده است. طبیعتی که هر قسمتش یک احساسی را به ما القا می‌کند. همان حسی که ما از بودن در طبیعت می‌گیریم، معمولا در عطرهای مختلف نیز وجود دارد. حتما همه شما با مفهوم بهترین عطر و ادکلن خنک زنانهو ماندگار یا عطر مناسب فصل تابستانآشنا هستید.

اما باز هم در اینجا، اشاره کوتاهی به مفهوم آن می‌کنیم. بهترین عطر زنانه برای فصل گرما با رایحه خنک به عطری گفته می‌شود، که حس تازگی و همچنین خنکی را به افراد منتقل کند. بوییدن بهترین عطرهای خنک زنانه و ادکلن سرد و خنک زنانه باعث می‌شود، که طعم میوه‌هایی مانند هندوانه، خیار و سایر میوه‌های سرد را به خاطر بیاوریم یا احساس پاکی و تمیزی آب در احساس‌مان به وجود بیاید.

معمولا در فصول گرم، بهتر است از عطر زنانه خوشبو مناسب تابستانبا رایحه‌های خنک و سرد استفاده کنیم. استفاده از عطر تابستانیزنانه برای فصل گرما و مناسبفصل بهار نیز دل‌انگیز است و توصیه می‌شود. بهتر است دو عطر مناسب فصل بهارداشته باشیم، زیرا به این ترتیب، می‌توانیم یکی از آن‌ها را برای استفاده روزانه و دیگری را برای مهمانی‌ها و مراسم‌های خاص استفاده کنیم.

استفاده از عطر سرد زنانه بارایحه‌های ترش و خنک در بهار و تابستان، سرمای دلپذیری را به ما یا حتی به اطرافیان‌مان منتقل می‌کند و باعث می‌شود، که ما به یک تعادل نسبی با محیط برسیم.به این نکته نیز توجه داشته باشید، که معمولا عطرها در هوای سرد از ماندگاری بیشتری برخوردار می‌شوند، زیرا دمای هوا پایین است و الکل موجود در عطر نیز دیرتر تبخیر می‌شود. به همین دلیل بهترین عطر خنک زنانه برای فصل گرمابا بهترین عطر زنانه برای فصل سرمامتفاوت است.

عطرهای سرد با طبعی خنک و ملایم دارند، اغلب در شیشه‌‌هایی با رنگ‌های روشن عرضه می‌شوند، تا رنگ آن‌ها نیز احساس خنکی را به مخاطب القا کند. عطر و ادکلن سرد و خنک زنانهحس خُنَکی خوشایندی را در فرد مصرف‌کننده و اطرافیانش به وجود می‌آورد و گرمای آفتاب را برای آن‌ها لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

عطر زنانه برای تابستان چه عطری است؟

فصل تابستان علاوه بر زیبایی‌های وصف ناپذیرش ایرادی بزرگی نیز به همراه دارد! آفتاب سوزان و گرمای طاقت فرسا که تحملش کمابیش برای همه سخت و معمولا غیر قابل تحمل است.صرف نظر از سیستم‌های خنک کننده و نوشیدنی‌های پر از یخ و خنک، داشتن یک عطر خنک نیز می‌تواند تاثیر زیادی در به زانو درآوردن گرما و لذت بردن از فصل تابستان داشته باشد و در خوب سپری کردن فصل تابستان کمک بزرگی به شما کند.

همانطور که مدل لباس، رنگ مو و آرایش ما در هر فصل با فصل دیگر متفاوت است، عطر و ادکلن هم از جمله مواردی است که باید با تغییر فصل تغییرش دهیم. مثلا اگر در فصل زمستان بیشتر از عطرهایی با رایحه گرم و شیرین استفاده می‌کنید، در فصل تابستان هم، بهتر است به دنبال رایحه‌های خنک‌تر باشید. وقتی صحبت از عطرهای تابستانی می‌شود ذهن انسان ناخود آگاه متوجه رایحه‌هایی می‌شود که احساس خنکی و تازگی را تداعی می‌کنند.

از آنجایی که عطر و ادکلن همواره برای خانم‌ها بسیار با اهمیت است، معمولا خانم‌ها بیشتر از آقایان به عطری که می‌زنند توجه می‌کنند و با تغییر فصل و نزدیک شدن به فصل گرما و موضوع مهم تغییر عطر و ادکلن، بیشتر از آقایان به دنبال خرید ادکلن زنانه خنک برای تابستان هستند. اگر شما هم جز آن دسته از خانم‌هایی هستید که برای خرید عطر و ادکلن از قبل برنامه ریزی می‌کنید، باید به این نکته توجه کنید که اواخر زمستان و شروع فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای خرید عطر و ادکلن زنانه برای تابستان است.

شاید عنوان عطر زنانه خنک و ماندگار برای تابستان برای شما کمی عجیب به نظر برسد. اما برندهای معتبر عطر و ادکلن در سراسر دنیا، با توجه به تغییر شرایط آب و هوایی همواره پیشنهادات و محصولات جدیدی را به بازار عطر و ادکلن ارائه می‌دهند.عطر های خنک زنانه برای تابستان دارای یکسری ویژگی‌هایی است که از جمله آن‌ها می‌توان به عطر خنک و در عین حال ملایم، عطری با بوی خوش نرگس و مریم، عطری با بوی میوه‌ها و استفاده از اسانس‌های ترکیبی برای تهیه عطر اشاره کرد.

در این مقاله قصد داریم، 10 عطر از بهترین عطر خنک زنانه مناسب تابستان زنانه خنک و ماندگار را به شما معرفی کنیم. عطرهای زنانه خوشبو و دل‌انگیزی که در ادامه معرفی می‌کنیم، می‌توانند بهترین انتخاب در خرید عطر برای بهار و تابستان سال جدید باشند. پس برای پیدا کردن بهترین عطر و ادکلن های معروف خنک زنانه برای تابستان با رایحهماندگار و مناسب برای خودتان، در ادامه همراه ما باشید.

1- عطر کرید آکوا فیورنتینا (Creed Acqua Fiorentina)

خرید عطرکرید آکوا فیورنتینا

عطر آکوا فیورنتینا از برند فوق‌العاده کرید، دارای رایحه‌ای شگفت انگیز، بی‌نظیر و سلطنتیاست و به عنوان بهترین عطر خنک زنانه برای فصل گرما شناخته می‌شود. این ادوپرفیوم زنانه با الهام از فرهنگ و هنر فلورانس ایتالیا، در قرن پانزدهم میلادی یعنی دقیقا همزمان با دوران رنسانس، ساخته شده است. خصوصیات گل‌دار میوه‌ای ای عطر ناشی از وجود رایحه گل‌ها و میوه‌های گرفته شده از باغ‌های فلورانس است.

رایحه ادوپرفیوم زنانه Acqua Fiorentina Creed توسط دو عطرساز از نسل ششم و هفتمِ خانواده کرید، الیور کرید (Olivier Creed) و پسرش اروین کرید (Erwin Creed)، طراحی و ساخته شده و در سال 2009 به بازار معرفی و عرضه شده است. این عطرشاداب زنانه، پخش بو و ماندگاری بسیار زیادی دارد و به دلیل طبع ملایم و خنکی که دارد، برای استفاده در مجالس روزها و شب‌های بهار و تابستان، بهترین عطر ترکیبی خنکبه شمار می‌رود.

2- عطر له مور لالیک (Lalique L amour)

خرید عطر له مور لالیک

ناتالی لورسون، عطرساز پر سابقه و باتجربه فرانسوی، در سال 2013، ادوپرفیوم زنانه‌ای بی‌نظیر برای برند فرانسوی عطر لالیک طراحی کرد. عطر گل دار چوبی مشک‌دار ساخته شده توسط ناتالی لورسون، رایحه‌ای خنک و شیرین داشت و لامور نام گرفت. جهتخرید عطر لالیک میتوانید از صفحه آن دیدن نمایید.

اصطلاح لامور یا همان L`amour در زبان فرانسوی به معنای عشق و علاقه است. به جرات می‌توان گفت، که از زمان رونمایی و عرضه این ادوپرفیوم، تا کنون، لامور یکی از شاهکارهای بی‌نظیر برند لالیک به شمار می‌رود. ادوپرفیوم لامور برای زنانی با روحیه شاد و هیجان‌زده تولید شده است و برای استفاده در مهمانی‌هایی مناسب است، که روزهای سرد سال برگزار می‌شوند.

ماندگاری این عطر خوشبو و ملایم از برند لالیک، تقریبا 6 ساعت است و پخش بوی بسیار خوبی دارد. در طراحی رایحه عطر خنک زنانه لامور از فرهنگ و هنر کشور ژاپن الهام گرفته شده است و شیرینی آن غلظت زیادی ندارد. رایحه این عطر، در واقع کمی به ترشی می‌زند و روح انسان را نوازش می‌کند. کسانی که از رایحه این عطر استفاده می‌کنند، احساس سربلندی ابدی را در شخصیت وجودی خود بیش از سایرین لمس می‌کنند.

رایحه این عطر، بیشتر برای خانم‌هایی که در رده سنی بین 30 تا 40 سال هستند، مناسب است و قیمت معقولی دارد. بنابراین می‌توان برای مدت‌های طولانی، از آن به عنوان عطر روزانه و همیشگی استفاده کرد. خنکی و شیرینی ملایم عطر لامور لالیک از نت‌های گلی بهارنارنج، رز و نت گیاهی ترنج سرچشمه می‌گیرد.

3- عطر میس دیور بلومینگ بوکت (Miss Dior Blooming Bouquet)

خرید عطرمیس دیور بلومینگ بوکت

ادوتویلت میس دیور بلومینگ بوکت (Miss Dior Blooming Bouquet) از برند فرانسوی و لوکس دیور، کاملا مطابق با روحیات و لطافت زنانه است. این عطر برای کسانی مناسب است، که به دنبال جذابیت‌های زنانه در وجود خودشان هستند. میس دیور بلومینگ بوکت، تداعی کننده، احساس دختری شاد با پیراهنی پرنسسی و لبخندی جذاب بر لب‌هایش است.

این دختر شاد، به خوبی می‌تواند، در پشت ظاهر عاشق‌پیشه خود پنهان شود و شما را درگیر عشق خود کند. آن وقت، بایستد و با لبخند گیرایی بر لب‌هایش، نظاره‌گر دیوانگی عاشقانه شما باشد.عطرهای معروف میس دیور (Miss Dior) طرفداران زیادی در دنیا دارند. به همین دلیل، کمپانی عطر دیور dior در سال 2014، تصمیم گرفت که رایحه جدیدی از این سری عطرهای خود را به بازار معرفی کند.

به این ترتیب عطرساز معروف و برجسته، فرانسوا دماکی (Francois Demachy)، رایحه‌ای گل‌دار، خنک و شیرین طراحی کرد، تا کمپانی کریستین دیور آن را با نام میس دیور بلومینگ بوکت معرفی و عرضه کند.حس رومانتیک رایحه‌های این عطر، طراوت نخستین روزهای بهار را در روح شما ایجاد می‌کند و در عین هوشمندی وصف ناپذیرش، به تمام بانوان جوانی تقدیم می‌شود، که خواهان نگرش عاشقانه تری نسبت به خودشان هستند.

ادوتویلت میس دیور بلومینگ بوکت، رایحه‌ای از یک باغ باران خورده در اوایل بهار را دارد، که نسیمی خنک و ملایم در آن عبور می‌کند و چهره شما را نوازش می‌دهد.

4- عطر اومنیا پینک سفیر بولگاری (Bvlgari Omnia Pink Sapphire)

خرید عطر بولگاریاومنیا پینک سفیر

ادوتویلت زنانه اومنیا پینک سفیر، عطری زنانه و خاص از برند ایتالیایی عطر و ادکلن بولگاری است، که رایحه‌ای خنک و ترش و شیرین دارد. این عطر پس از طراحی توسط عطرساز برجسته، یعنی آلبرتو موریاس (Alberto Morillas) اسپانیایی، در سال 2018 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و در بازار عرضه شد.

ادوتویلت Bvlgari Omnia Pink Sapphire آفرینشی نو، مملو از روایح گلی و مرکباتی به شمار می‌رود. این عطر صورتی رنگ از برند بولگاری، عطری است، که لحظات ناب زندگی را گرامی می‌دارد و نمایان‌گر هیجان و لذت از زندگی است. بولگاری اومنیا پینک سفیر، به عنوان عطری شناخته می‌شود، که با الهام از یک زندگی شاد و جسور طراحی شده است.

در واقع این عطر، با رنگ صورتی خاصی که دارد، نمایانگر دختری دوست داشتنی، فریبنده و بی پروا است. این عطر همانند اعلام یک جشن پر زرق و برق است که شما را به طراوت گل فرانچی پانی و هیجان وانیل و مشک دعوت می کند. همانطور که گفتیم، ساختار و فرمول رایحه‌ای این عطر زنانه و دخترانه، در گروه بویایی آروماتیک آبی گل‌دار قرار دارد.

این ادوتویلت با رایحه ترش و شیرین است و طبعی خنک دارد. به همین دلیل استفاده از آن در فصل تابستان و اواخر فصل بهار توصیه می‌شود. از آنجایی که این ادوتویلت، سنگینی و وقار عطرهای رسمی زنانه را ندارد، بهتر است توسط دختران جوان‌تر و در مهمانی‌های خودمانی‌تر مورد استفاده قرار بگیرد.

5- عطر او دس مرویلس بلو هرمس (Hermes Eau Merveilles bleue)

خرید عطر هرمساو دس مرویلس بلو

عطر تند خنک و زنانه او دس مرویلس بلو در سال 2016 توسط برند فرانسوی و لوکس هرمس به بازار معرفی و عرضه شد. این ادوتویلت آروماتیک آبی فوق‌العاده، توسط عطرساز برجسته، کریستین ناژل (Christine Nagel) خلق شد.این ادوتویلت خنک، پخش بوی خوب و ماندگاری قابل قبولی دارد و برای استفاده در فصول گرم سال توصیه می‌شود.

این عطر زنانه و محبوب از برند هرمس، دارای رایحه دریایی و نت‌های گیاهی است و حس تازگی و نشاط را القا می‌کند. رایحه طراوت بخش آب دریا در کنار رایحه‌های چوبی و گیاه نعناع هندی، حس طراوت و جذابیت را در هم آمیخته و نت این عطر را در برگرفته است.

با اولین اسپری از این عطر بر روی پوست خود، به‌ سرعت متوجه نت‌ اولیه آن می‌شوید. در نت اولیه این عطر، از رایحه آب دریا استفاده شده است. رایحه میانی این عطر، از تک نت تلخ و تند گیاه نعناع هندی تشکیل شده است و باعث ایجاد احساس آرامش و طراوت می‌شوند.

در انتهای مسیر ساختار رایحه‌ای این عطر تند خنکاز نت چوبی برای دل‌انگیزتر شدن خنکی و ملایمی آن استفاده شده است. نت پایانی این عطر، احساس انگیزه لازم برای شروع کارهای جدید و قدم گذاشتن در مسیرهای تازه را در وجود شما ایجاد می‌کند.

6- عطر آنجل آکوا چیک تیری موگلر (Thierry Mugler Angel Aqua Chic)

خرید عطر تیری موگلرآکوا چیک

برند تیری موگلر در طراحی و تولید عطرهای بسیار خاص، تک و غیر تکراری تبحر کافی دارد و بسیار چیره دست است. تقریبا همه محصولات برند فرانسوی تیری موگلر جدا از سایر محصولات تولید می‌شود و رایحه‌ای بسیار خاص و سخت پسند در بین عطرهای دنیا دارد.

این بار برند تیری موگلر با تولید عطر خنک زنانه آنجل آکوا چیک وارد دنیای عطرهای بسیار خنک شد و نشان داد که در این زمینه نیز حرف تازه‌ای برای گفتن به همه طرفداران عطرهای خنک در دنیا دارد. برای پی بردن به قدرت و عظمت دریای بیکران این عطر، تنها کافی است، مقداری از آن را برروی پوست یا لباس خود تست کنید.

فرمولاسیون رایحه این عطر شرقی گل‌دار با طعم شیرین و دل‌انگیزش، توسط عطرساز معروف آرلین گوییچارد (Aurelien Guichard) طراحی شده و برند تیری موگلر آن را در سال 2012 به بازار معرفی و عرضه کرده است.

این عطر برای استفاده در روزهای گرم و تابستانی بسیار مناسب است و خرید آن به همه علاقمندانِ رایحه‌های خنک، به خصوص ورزشکاران توصیه می‌شود. رایحه عطر آنجل آکوا چیک از برند فرانسوی تیری موگلر، آمیزه‌ای از نت‌های لیمو، دانه‌های فلفل صورتی، گل گندم، نعناع هندی و وانیل است.

7- عطر شنل چنس او وایو (Chanel Chance Eau Vive)

خرید عطرشنل چنس او وایو

کمپانی عطر Chanel که همواره با خلاقیت‌های شگفت‌انگیز خود، باعث تعجب جامعه جهانی عطر می‌شود، عطر جدید خود را از مجموعه چنس، با نام چنس او وایو(Chance Eau Vive) در سال 2015 معرفی کرد. به گفته الیور پولژ (Olivier Polge)، طراح رایحه و سازنده این عطر خنک زنانه، او ویو رایحه‌ای خالص از گریپ فروت تازه را در خود دارد.

همچنین در ساخت عطر او ویو از سری چنس برند فرانسوی و لوکس شنل، بر روی ایجاد تحرک و انرژی فراوان تمرکز شده است.به همین دلیل عطر خنک زنانهشنل چنس او وایو، طبعی خنک و دل‌انگیز دارد و برای استفاده در روزهای گرم و معتدل سال مناسب است. رایحه ترش و مرکباتی این عطر از میوه‌هایی نظیر گریپ فروت و پرتقال خونی گرفته شد‌ه‌اند.

البته این رایحه‌ها اصلا تند نیستند و کمی از شیرینی میوه‌ها را درون خود حفظ کرده‌اند. با گذشت زمان، رایحه یاس و مشک نیز از این عطر منتشر می‌شود و فضا را پر از عطری دل‌انگیز می‌کند. این عطر پس از عرضه در بازار، با فروش و استقبالی بی‌نظیر مواجه شده و توجه هر زن شیک پوشی را در هر نقطه‌ای از جهان، با هر نوع سلیقه‌ای به خود جلب کرده است. بسیاری از زنان در دنیا، از این عطر به عنوان امضای خود استفاده می‌کنند.

8- عطر لانکوم ایدول (Lancome Idole)

خرید عطرلانکوم ایدول

رایحه مدیترانه‌ای گل‌دار این عطر از برند فرانسوی ادکلن Lancome، خنکی شیرین و بی‌نظیری دارد. این عطر با ترکیب رایحه‌هایی دلچسب از گلابی، ترنج، گل رز، گل یاس، مشک و وانیل، به عنوان ادوپرفیومی بسیار هیجان انگیز و زنانه شناخته می‌شود.

رایحه عطر جدید ایدول از برند لانکوم توسط سه عطرساز به نام‌های آدریانا مدینا (Adriana Medina)، شایمالا میسوندیو (Shyamala Maisondieu) و نادژ له گرلانته زچ (Nadege le Garlantezec) طراحی و در سال 2019 توسط این برند به بازار عرضه شده است.

در واقع عطر لانکوم ایدول برای زنان، توسط زنان ساخته شده است. این سه عطار زن با استعداد از گوشه و کنار جهان با هم متحد شده‌اند، تا یک عطر جدید، پیچیده، پرمحتوا و مدرن را به دنیا معرفی کنند. ایدول عطری است، که حس های زیادی را منتقل می کند، مانند نور می درخشد و معنی‌های بسیاری دارد.

عطر ایدول از برند فرانسوی لانکوم، برای زنانی طراحی شده است، که جرات خواب دیدن دارند. زنانی که از انتظارات دیگران سرپیچی می‌کنند و طبق خواسته‌های خود عمل می‌کنند. این عطر زنانه برای رهبران و مبتکران آینده تولید شده است، برای زنانی که قوی، صریح و توانمند عمل می‌کنند و به دنبال الهامات خود برای بازنویسی آینده هستند.

9- عطر مارک جاکوبز دیزی دریم (Mark Jacobs Daisy Dream)

خرید عطرمارک جاکوبز دیزی دری

رایحه عطر دیزی دریم در سال 2014 توسط خالقان معروف عطر به نام‌های آنا گوتلییب (Ann Gottlieb) و آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) طراحی و توسط برند آمریکایی مارک جاکوبز تولید شده است. این عطر گل‌دار و میوه‌ای، رایحه‌ای بسیار خنک با شیرینی میوه‌ها و گل‌های دوست داشتنی دارد.

دیزی دریم، عطری متفاوت، پیچیده و لطیف است، که در شیشه‌ای با طراحی بسیار شاد، دوست داشتنی و خلاقانه قرار گرفته است. این عطر برگرفته از خلاقیت عطر بلو افکت است، که از رایحه گل‌ها و میوه‌های خاص و سازگاری بین رایحه‌هایی بی‌نظیر مانند تمشک، گلابی، ویستریا آبی (گلیسین) یاسمین و آب نارگیل تشکیل شده است.

10- عطر جورجیو آرمانی ایر دی جیوا (Giorgio Armani Air di Gioia)

خرید عطرجورجیو آرمانی ایر دی جیوا

طراحی این عطر از نسیم دریای مدیترانه الهام گرفته شده است. جیوا تجربه دلپذیری از عناصر تشکیل دهنده طبیعت را ارائه می‌دهد. این نسخه از عطر جیوا، حاوی انرژی هیجان انگیز آب و هوای ساحلی است. ایر دی جیوا به عناصر تشکیل دهنده هوا اشاره دارد. این عطر مناسب زنان آزاد و غیر قابل پیش بینی طراحی شده است.

رایحه خنک این عطر بسیار انرژی بخش است. این عطر خوشبوی زنانه در سال 2016 به بازار معرفی و عرضه شده است.عطر ایر دی جیوا از برند ایتالیایی جورجیو آرمانی، عطری شاداب و بسیار انرژی بخش است، که شروعی شفاف از ترکیب رایحه گل صدتومانی و بهار نارنج دارد، که حسی گلی و تمیز را با کمک هم به وجود می آورند.

با گذر زمان رایحه گل‌ها کمی ملایم‌تر می‌شوند و در عوض حسی دریایی مانند و نمکین با رایحه سرو به عطر اضافه می‌شود. رایحه میانی و پایه این عطر رایحه‌ای خنک، سبز، کمی چوبی، گلی، دریایی مانند، تمیز و باطراوت است، که بسیار خوشبو و دوست داشتنی به مشام می‌رسد.

برخی از سوالات رایج

در فصل‌های گرم، اغلب استفاده از رایحه‌های خنک، ترش، تلخ، سرد و همین طور جنگلی یا وحشی، می‌تواند گزینه مناسبی به حساب بیاید و حال آدم را در آب و هوای گرم، جا بیاورد. اما همواره سوال‌های رایجی درباره انواع عطرهای خنک، روش استفاده و ... پرسید می‌شود که در اینجا به چند مورد از‌ آن‌ها اشاره می‌کنیم:

چرا استفاده از ادکلن زنانه خنک در فصل تابستان توصیه می شود؟

استفاده از عطر خنک زنانه بارایحه‌های ترش و خنک در بهار و تابستان، سرمای دلپذیری را به ما یا حتی به اطرافیان‌مان منتقل می‌کند و باعث می‌شود، که ما به یک تعادل نسبی با محیط برسیم. همین موضوع، یک دلیل اساسی برای استفاده از عطر و ادکلن های خنک زنانه در فصل تابستان و در زیر گرمای شدید آفتاب است.

عطر تند و خنک زنانه برای تابستان دارای چه ویژگی هایی است؟

عطر زنانه و همچنین ادکلن دخترانه خنک برای تابستان دارای یکسری ویژگی‌های مشخص است. عطرهای تند و خنک زنانه، معمولا ساختاری سبک دارند و در فرمولاسیون آن‌ها از اسانس‌های مرکبات، گیاهان سبز، میوه‌های ترش و ادویه‌های تند استفاده شده است. اگر به دنبال خرید عطر تند و خنک زنانه برای تابستان هستید، یکی از بهترین پیشنهادها، ادوتویلت هرمس مقوه بلو است.

امکان معرفی چند عطر خنک و شیرین زنانه برای تابستان وجود دارد؟

خنکی و شیرینی عطرهای زنانه، موضوعی نسبی است و نمی‌توان به صورت دقیق از عطرهایخنک و شیرین زنانه نام برد. زیرا مشام افراد با یکدیگر متفاوت است و ممکن است، عطری که از نظر یک فرد شیرین به نظر می‌رسد، از نظر فردی دیگر، شیرینی آن احساس نشود. اما به طور کلی، برای معرفی عطرهای شیرین و خنک زنانه ایکه در تمام دنیا به شیرینی و خنکی شناخته می‌شوند، می‌توان به عطرهای کرید آکوا فیورنتینا،عطر له مور لالیک،عطر میس دیور بلومینگ بوکت،عطر اومنیا پینک سفیر بولگاری وعطر آنجل آکوا چیک تیری موگلر اشاره کرد.

۲۶۶,۱۲۶
محصولات مرتبط
سولیل د فو ادو پرفیوم زنانه تام فوردTom Ford 
۸۷,۶۵۳,۰۰۰ تومان
۲۵۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
گود گرل بلاش ادو پرفیوم زنانه کارولینا هرراCarolina Herrera 
۱۸,۶۶۱,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
فلور د لایت ادو پرفیوم زنانه میو میوMiu Miu 
۱۳,۱۵۱,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
کوچ لاو ادو پرفیوم زنانه کوچCoach 
۱۴,۰۹۱,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
والایا ادو پرفیوم زنانه پرفیومز د مارلیParfums De Marly 
۱۸,۱۸۶,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
ولنتینو دونا بورن این رما کورال فنتسی ادو پرفیوم زنانه ولنتینوValentino 
۲۰,۵۲۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
وری گود گرل گلم پارفوم زنانه کارولینا هرراCarolina Herrera 
۲۲,۱۲۹,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
فلورا گورجس جاسمین - فلورا جورجیوس جاسمین ادو پرفیوم زنانه گوچیGucci 
۱۹,۴۱۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
بربری هر ادو تویلت زنانه باربریBurberry 
۱۵,۷۳۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
المپیا سولار ادو پرفیوم زنانه پاکو رابانPaco Rabanne 
۱۲,۵۱۲,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۶ میل
مینیاتوری
جادور پارفوم د او ادو پرفیوم زنانه دیورDior 
۲۰,۹۰۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
چرا استفاده از ادکلن زنانه خنک در فصل تابستان توصیه می شود ؟
پاسخ:

استفاده از عطر خنک زنانه با رایحه‌های ترش و خنک در بهار و تابستان، سرمای دلپذیری را به ما یا حتی به اطرافیان‌مان منتقل می‌کند و باعث می‌شود، که ما به یک تعادل نسبی با محیط برسیم. همین موضوع، یک دلیل اساسی برای استفاده از عطر و ادکلن های خنک زنانه در فصل تابستان و در زیر گرمای شدید آفتاب است.

عطر تند و خنک زنانه برای تابستان دارای چه ویژگی هایی است ؟
پاسخ:

عطر زنانه و همچنین ادکلن دخترانه خنک برای تابستان دارای یکسری ویژگی‌های مشخص است. عطرهای تند و خنک زنانه، معمولا ساختاری سبک دارند و در فرمولاسیون آن‌ها از اسانس‌های مرکبات، گیاهان سبز، میوه‌های ترش و ادویه‌های تند استفاده شده است. اگر به دنبال خرید عطر تند و خنک زنانه برای تابستان هستید، یکی از بهترین پیشنهادها، ادوتویلت هرمس مقوه بلو است.

امکان معرفی چند عطر خنک و شیرین زنانه برای تابستان وجود دارد ؟
پاسخ:

خنکی و شیرینی عطرهای زنانه، موضوعی نسبی است و نمی‌توان به صورت دقیق از عطرهای خنک و شیرین زنانه نام برد. زیرا مشام افراد با یکدیگر متفاوت است و ممکن است، عطری که از نظر یک فرد شیرین به نظر می‌رسد، از نظر فردی دیگر، شیرینی آن احساس نشود. اما به طور کلی، برای معرفی عطرهای شیرین و خنک زنانه ای که در تمام دنیا به شیرینی و خنکی شناخته می‌شوند، می‌توان به عطرهای کرید آکوا فیورنتینا، عطر له مور لالیک، عطر میس دیور بلومینگ بوکت، عطر اومنیا پینک سفیر بولگاری و عطر آنجل آکوا چیک تیری موگلر اشاره کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۶۶,۱۲۶ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب
آریا

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

مقاله خیلی خوبی در مورد بهترین عطر زنانه بود که تا حالا مطالعه کردم مرسی