یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
چه کنیم که عطر تا پایان رایحه جذاب بماند و دل‌ را نزند؟

چه کنیم که عطر تا پایان رایحه جذاب بماند و دل‌ را نزند؟

استفاده کردن از عطر یکی از رفتارهای پسندیده‌ای است که در هر جامعه‌ای مورد استقبال قرار می‌گیرد. خوشبو بودن یکی از اصول شیک‌پوشی و آراستگی است که می‌تواند روی ارتباطات شما نیز تاثیر بسیاری داشته باشد. اما آیا تا به‌حال برای‌تان پیش آمده که بعد از استفاده از عطری، بعد از گذشت چند ساعت احساس خفگی و یا سردرد به شما دست دهد؟ یا احساس کنید که دیگر مایل نیستید رایحه این عطر را استشمام کنید؟

بله، برای همه ما حداقل یک بار این مسئله پیش آمده است که بعد استفاده از عطری که حتی بوی آن برایمان خوشایند هم نیز بوده، حس دل زدگی و خستگی داشته باشیم! ولی واقعا چه دلیلی پشت این اتفاق است؟ در این مقاله قصد داریم چند راهکار خیلی ساده برای کاهش این احساس را با شما در میان بگذاریم تا از این پس بیشتر از عطرهای‌تان لذت ببرید.

در استفاده از عطر زیاده روی نکنید

رایحه خوب زمانی خوشایند است که به طور متعادل استفاده شده باشد. احتمالا شما هم با افرادی مواجه شده‌اید که اصطلاحا شیشه عطر را روی خودشان خالی کرده‌اند و از چندین فرسخ آن طرف‌تر بویشان حس می‌شود! هنر استفاده از مقدار مناسب عطر، با این حال می‌تواند کار دشواری باشد. اگرچه ممکن است آنقدر عطرتان را دوست داشته باشید که بخواهید در آن استحمام کنید، اما ممکن است برای دیگران و یا حتی خودتان بیش از حد قوی یا ناخوشایند باشد.

وقتی صحبت از عطر به میان می‌آید، می‌تواند چیزهای خوب زیادی داشته باشد اما رسیدن به آن تعادل کامل و ظریف می‌تواند چالش برانگیز باشد. چون تنها یک یا دو اسپری اضافی لازم است تا عطری از پیچیده به خفه کننده تبدیل شود. اما اگر زیاده روی کردید، نگران نباشید. راه‌های ساده‌ای برای تضعیف عطرهای تند و طاقت‌فرسا وجود دارد. یک راه ساده ولی در عین حال موثر برای رقیق کردن بوی شدید عطر، استفاده از الکل است.

یک گلوله پنبه‌ای را به الکل آغشته کنید و آن را روی مناطقی که بیش از حد عطر زده‌اید به‌صورت ضربه‌ای بمالید. این کار فورا رایحه عطر را چند درجه کاهش می‌دهد و از تند و زننده شدن آن جلوگیری می‌کند. گزینه های دیگری نیز برای تعدیل بو وجود دارد، مثل لوسیون بدون معطر یا دستمال مرطوب بچه. هر کدام را که در دسترس داشتید می‌توانید در مناطق زیاده روی شده از آنها استفاده کنید.

از غلظت‌های بالا استفاده نکنید

همان طور که می‌دانید عطرها با غلظت‌های متفاوتی تولید می‌شوند تا هر شخص بسته به نوع نیازی که دارد، غلظت مد نظر را تهیه کند. پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادوکلن و اسپری‌ها غلظت‌های متفاوتی هستند که در بازار وجود دارند. به ترتیب پرفیوم غلیظ‌‌ترین و خالص‌ترین و ادوکلن‌ها و اسپری‌ها سبک‌ترین عطرهای محسوب می‌شوند.

بهتر است بسته به نیاز و مقصدی که دارید، غلظت‌های متفاوتی را مورد استفاده قرار دهید. برای مثال، پرفیوم‌ها با ماندگاری بالای 8 ساعت، مناسب میهمانی‌ها و مجالس هستند. تا هم نیاز به شارژ کردن عطر وجود نداشته باشد و هم اینکه در کل زمان میهمانی آراسته به نظر رسیده و بوی عطرتان احساس شود.

اما برای محل کار و استفاده روزمره که می‌خواهید فقط خوشبو و تمیز به نظر برسید، نیازی به عطرهایی با غلظت بالا نیست. ادوتویلت‌ها با غلظت 5% تا 15% گزینه مناسبی برای این موارد هستند. ادوتویلت‌ها که ماندگاری بین 2 الی 4 ساعته دارند، باعث ایجاد حس خفگی و دلزدگی در شما نخواهند شد، و در این مدت اگر احساس نیاز به عطر پیدا کردید می‌توانید ان را دوباره شارژ کنید تا از رایحه آن لذت ببرید.

از هر عطری در فصل و آب و هوای مناسب خودش استفاده کنید

یکی دیگر از موارد مهمی که باید به آن توجه کنید، طبع و طعم عطر است. هر طبع و طعمی مناسب آب و هوای به‌خصوصی است که قطعا در دلنشین‌تر شدن رایحه عطر تاثیر به سزایی دارد. فصل‌ها به این دلیل اهمیت می‌يابند که دمای هوا مستقیما روی عطرها اثر می‌گذارد. مثلا هوای گرم باعث غلیظ‌تر شدن نت‌های عطر می‌شود، درحالی که هوای سرد تبخیر نت‌ها را به روندی سخت‌تر تبدیل می‌سازد.

بنابراین طبيعی است که برای فصل‌های گرم، عطرهای خنک و سرد و برای فصل‌های سرد، عطرهای گرم و شيرين توصيه شود. از طرفی دیگر رايحه‌ها، تاثير مستقيمی بر القای حس گرما و سرما بر ذهن ما دارند. برای مثال بهترين انتخاب عطر برای بهار، رايحه‌ای است که تداعی کننده حس رشد، سر سبزی و تازگی و شادابی باشد؛ حسی که مشخصه اين فصل است.

برای فصل بهار بايد به دنبال عطرهایی با روایح سبک و تازه باشيد. عطرهايی با پايه گل، انتخاب شایسته‌ای برای بهار هستند. عطرهایی که دارای رایحه‌ای سبک و تازه هستند مانند گل يخ، ليمو، هلو، بنفشه و... که رايج ترين رايحه‌های بهاری هستند. استفاده از روایح مناسب در فصل مناسب نه تنها شما را خسته و دلزده نمی‌کند، بلکه باعث آرامش روان و خاطر خودتان و اطرافیان‌تان نیز خواهد شد.

از عطرهایی با برند معتبر و شناخته شده استفاده کنید

اکثر تولیدکنندگان عطر می‌توانند از یک سری مواد سمی در ترکیبات عطرهای خود استفاده کنند که باعث ایجاد حساسیت‌های تنفسی در انسان شود. همچنین آنها می‌توانند به راحتی از ذکر چنین ترکیباتی بر روی بسته بندی خود اجتناب کنند.

اما اگر شما بعد استفاده از عطری از حالت تهوع رنج می‌برید و از بی‌حالی و کمبود انرژی خود در تعجب هستید، بهتر است دیگر از آن عطر استفاده نکنید. عطرهایی با نام‌های شناخته شده که از هر جهاتی در دنیای مد و فشن و عطرسازی مطرح و بنام هستند، گزینه‌های بسیار بهتر و مطمئن‌تری برای استفاده روزمره و یا حتی رسمی می‌باشند.

از عطرهای تند و سنگین استفاده نکنید

همیشه به این مورد توجه داشته باشید که از چه عطری در چه محل و مکانی استفاده می‌کنید! اگر هدفتان استفاده عطر برای یک روز خاص و مجلل و باشکوه است، استفاده از عطرهای سنگین بلامانع است. زیرا هرازگاهی استفاده کردن از این نوع عطرها، خیلی در روند خستگی بویایی و دلزدگی تاثیر ندارد. دلزدگی زمانی ایجاد می‌شود که شما قصد استفاده روزانه و همیشگی را داسته باشید.

برای این امر بهتر است از عطرهای رسمی و تند که معمولا از خانواده عطرهای چوبی، چرمی، ادویه‌ای و شری هستند استفاده نکنید. اما در عوضعطرهایی با گروه بویایی آبزی،گل‌دار، میوه‌ای، مرکباتی و آروماتیک که ملایم هستند، بسیار مناسب استفاده روزمره و همیشگی می‌باشند.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با چند نمونه از پرطرفدارترین و مطرح‌ترین عطرهای آروماتیک و اورجینال موجود در فروشگاه ریحا، با ضمانت کیفیت و اصل بودن کالا آشنا کنیم. شما می‌توانید برای خرید هر یک از این عطرهای سبک و پرکاربرد، از طریق وب سایت ریحا اقدام نمایید.

1- ادو تویلت ساوج دیور مردانه (Dior Sauvage EDT)

خریدادو تویلت ساوج دیور

برند دیور از نسخه ادوتویلت ساوج در سال 2015 رونمایی کرد که رایحه‌ای ملایم، خنک و تقریبا سبک دارد. اگرچه که اسم این عطر از محصول سال 1966 یعنی Eau Savage، الهام گرفته ولی رایحه آنها هیچ شباهتی باهم ندارند. نسخه ادوتویلت این عطر مردانه به حدی موفق و پربازخورد واقع شد که دقیقا یک سال بعد از رونمایی؛ یعنی در سال 2016، برنده بهترین عطر لاکچری مردانه آکادمی دل پرفیوم اواردز اسپانیا و بهترین عطر مردانه آکادمی دل پرفیوم اواردز ایتالیا شد.

رایحه این عطر مردانه ترکیبی است کاملا تازه از مواد طبیعی که با حساسیت بالا و کیفیت عالی کنار هم قرار گرفته شده است. از مهم‌ترین عناصر به کار رفته در فرمولاسیون حیرت‌آور این ادوتویلت آروماتیک مردانه، ترنج باطراوت ایتالیایی و آبدار است که رایحه آن ته‌مایه چوبی دارد و بهتر از ترنج معمولی است. در ادامه روایح ملموسی از عنبر قیمتی و باکیفیت و فلفل سیچوان به مشام می‌رسد که رایحه‌ای تند را به صورت گذرا به عطر اضافه میکند.

چهره تبلیغاتی این عطر جانی دپ (Johnny Depp)، ستاره مطرح سینمای هالیوود انتخاب شده است، چرا که سَویج برای مردی ساخته شده که مرزی در زندگی خود نمی‌شناسد و طبیعت او مانند گرگی رام نشدنی، جسور و شجاع است. ادوتویلت سویج دیور، یک عطر اسپورت و روزمره و در عین حال شیک و رسمی برای مجالس بزرگ و مهم است.در کل می‌توان گفت که عطر ساوج به دلیل طبع معتدل و ساختار رایحه‌ای شیرینی که دارد، برای استفاده در چهار فصل مناسب است.

اما استفاده از آن در فصل‌های گرم، احساس دل‌انگیزتری در وجود افراد ایجاد می‌کند و در عین حال برای استفاده توسط مردان بزرگسال مناسب‌تر است. مرد آراسته به سویج دیور، ذاتی باقدرت، با اصالت و فراتر از مد و زمان دارد و همانند یک گرگ سرکش، پای خود را از خط قرمزهایش فراتر می‌گذارد. از همین جهت رایحه اصیل و معتدل این ادوتویلت مردانه، یک انتخاب به‌جا و شایسته برای مصرف روزمره مردان یکه‌تاز است.

2- ادو تویلت والنتینو دونا رز ورد زنانه (Valentino Donna Rosa Verde EDT)

خریدادوتویلت والنتینو دونا رز ورد

ادوتویلت دونا رز ورد، محصولی ظریف و باطراوت از کمپانی ایتالیایی ولنتینو است که در سال 2018 به بازار معرفی و عرضه شد. والنتینو دونا رز ورد یکی از زیرمجموعه‌های سری عطرهای دونا است که شور و نشاط زندگی و تعلق خاطر درونی زنان عاشق را جشن می‌گیرد. طبع خنک و طعم ملایم این عطر زنانه در مقابل شور و شوق و احساسات درونی یک بانوی عاطفی، زیر خنکای باران پاییزی و بوی نمور باغ سبز و خیس خورده یک کاخ ایتالیایی سر خم می‌کند.

رایحه گل‌دار سبز ولنتینو دونا رز ورد، از برخورد آکوردهای غالب مرکباتی، گلی و آروماتیک، در حضور عناصر ناب و اعلایی همچون ترنج، برگ نارنج، گل رز و چای ماته تشکیل شده است. فرمولاسیون حرفه‌ای این اوتویلت زنانه، ولنتینو دونا رز ورد زنانه، با رایحه خنک و دل‌نوازی که دارد، می‌تواند حس و حال قدم زدن در یک باغ سرسبز و گلی و آزاد از هرگونه دل‌مشغولی و درگیری ذهنی را برای زنان عاطفی و پراحساس بسازد.

طراحی ظاهری و نماد عطر ولنتینو از معماری رم و امضای ولنتینو کورتور الهام گرفته شده است. رایحه دلنشین این عطر ایتالیایی، تناژ تند، سبز، نیروبخش و بانشاطی دارد و برای استفاده در روزهای گرم و معتدل سال، خصوصا فصل بهار بی‌نظیر است. پخش بو خوب و ماندگاری قابل قبول این ادوتویلت زنانه، آن را به یک انتخاب شایسته و مناسب برای استفاده روزمره و یا دورهمی‌های دوستانه و خودمانی تبدیل کرده است.

3- ادو تویلت ورساچه اروس مردانه (Eros Versace EDT)

خریددو تویلت ورساچه اروس

برند ورساچه ادوتویلت مردانه خود را، که در سال 2012 به بازار معرفی و عرضه کرد، با الهام گرفتن از خدای یونان باستان تولید کرده است. نام این ادوتویلت اروس (Eros) است و نام آن از نام خدای عشق در اساطیر یونان باستان گرفته شده است. الهام گرفتن از خدای عشقِ یونان باستان، از سال‌ها قبل، توسط طراح بزرگ ورساچه، یعنی جیانی ورساچه (Gianni Versace) در این برند آغاز شد.

عطر اروس، نماد مردی زیبا، جوان و قدرتمند است، که شمایلی از او در پوستر تبلیغاتی این عطر به زیبایی خودنمایی می‌کند. شکل ظاهری شیشه ادوتویلت مردانه Eros، یادآور طراح‌های قدیمی است، و تلاش می‌کند، تا احساس انتقال به دوران اساطیر را در وجود افراد ایجاد کند. این عطر، ادوتویلتی نسبتاً سنگین، کلاسیک، تنومند و در عین حال جذاب است و قابلیت جلب رضایت دو گروه از عطربازان، یعنی دوست داران محصولات گروه شرقی و عاشقان گروه چوبی را دارد.

ادوتویلت اروس، رایحه‌ای شیرین و معتدل دارد. البته اعتدال آن بیشتر رو به خنکی است و برای استفاده در تمام طول سال مناسب است. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور آرلین گویچارد (Aurelien Guichard) انجام شده است. جالب است بدانید، که این عطر در سال 2012 در مراسم TWFA حضور موفقی داشت. در نهایت، می‌توان گفت، این عطر آروماتیک فوژه، بیشتر مخصوص آن دسته از آقایانی است، که در زندگی به دنبال اهداف خود می‌روند.

4- ادو تویلت جیونچی وری ایرسیستیبل زنانه (Givenchy Very Irresistible EDT)

خرید ادو تویلت جیونچی وری ایرسیستیبل

کمپانی فوق حرفه‌ای و مطرح جیونچی در سال 2003 از عطر جدید و دوست‌داشتنی وری ایرسیستیبل با غلظت ادوتویلت رونمایی کرد. این عطر زنانه مدرن، ترکیبی از زیبایی فرانسه و هیجان آمریکا است که رایحه 5 نوع گل رز در آن به کار رفته است و با همکاری تیم حرفه‌ای عطرسازانی به نام دومینیک روپیون (Dominique Ropion)، کارلوس بنایم (Carlos Benaim) و سوفی لابی (Sophie Labbe) ساخته شده است.

این عطر زنانه از سال تولید تا به امروز با استقبال شدیدی از سوی طرفداران همیشه در صحنه جیونچی روبه‌رو شده است چراکه؛ فرمولاسیون لاکچری و منحصر به‌فرد آن با دقت عمل عجیبی طراحی شده و درنهایت با خلق یک رایحه لوکس و اغواگر از انواع اسانس‌های گل رز، بسیار آرامش‌بخش و دلنشین است. خط بوی وسوسه‌انگیز جشنواره این عناصر در کنار یکیدیگر، بانوی پخته و بالغی را به تصویر می‌کشد که می‌توان جای پای محکم او را در وجه به وجه سخت‌ترین مراحل زندگی به چشم دید.

در ترکیب شاداب عطر وری ایرسیستیبل، به غیر از گل رز، از عناصر موثر و ملموس دیگری همچون گل مگنولیا، گل پیونی (صدتومانی) و بادیان خطایی نیز استفاده شده که با پیشی گرفتن از یکدیگر، طعم عطر را رو به شیرینی می‌برند؛ اما در تقابل و تعامل با هم طبع معتدلی را ایجاد می‌کنند. از تظر بسیاری از کارشناسان عطری، رایحه معتدل و شیرین وری ایرسیستیبل جهت مصرف در روزهای خنک و شب‌های معتدل هر چهارفصل سال مناسب است.

5- ادو تویلت بولگاری اکوا پور هوم مردانه (Bvlgari Aqva Pour Homme EDT)

خریدادو تویلت بولگاری اکوا پور هوم

این عطر مردانه تلخ و خنک از برند ایتالیایی عطر و ادکلن بولگاری اولین بار در سال 2005 به بازار عطر و ادکلن مردانه معرفی و عرضه شد. رایحه این عطر که توسط عطرسازی به نام ژاک کاوالیر (Jacques Cavallier) طراحی شده است، کاملا آروماتیک آبی و سرشار از احساس آرامش و آزادی است. رایحه لطیف و جذاب آن به ادکلن‌های خنک اعتبار تازه‌ای بخشید و الگویی برای سبک دوست داشتنی خود شده است.

در اکسیر وسوه‌انگیز این ادوتویلت مردانه، مرکبات از بین خوراکی‌های کشتی به شما چشمک می‌زنند و بالاخره تصمیم می‌گیرید، که رو به چشم‌انداز بی‌نهایت اقیانوس، یک پرتقال را نصف کنید و از ترکیب رایحه دلچسب آن با رایحه چوب و گیاهان دریا سرمست شوید. حالا با ادوتویلت بولگاری آکوا پور هوم می‌توانید هر بار با همان کشتی چوبی به وسط اقیانوس‌های ناپیدا سفر کنید و در آرامش آبی اقیانوسی بی‌نهایت غوطه ور شوید.

سنگ‌های خنک ساحل اقیانوس و رنگ آبی بی انتهایی که در چشم منعکس شده است، شما را از هر چه قید و بند انسانی که وجود دارد، رها می‌کند. ادوتویلت بولگاری Aqva Pour Homme محصولی مناسب برای استفاده روزانه به خصوص در فصل‌های گرم است، که از زمان عرضه در بازار تا به امروز، طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده و یکی از پرفروش‌ترین ادوتویلت‌های مردانه بوده است. بولگاری آکوا بدون شک یکی از محبوب‌ترین و به یاد ماندنی ترین محصولات دنیای عطر و ادکلن مردانه است.

6-ادو تویلت هرمس او دس مرویلس بلو زنانه (Hermes Eau Merveilles bleue EDT)

خریدادو تویلت هرمس او دس مرویلس بلو

عطر زنانه او دس مرویلس بلو در سال 2016 توسط برند فرانسوی و لوکس هرمس به بازار معرفی و عرضه شد. این ادوتویلت آروماتیک آبی فوق‌العاده، توسط عطرساز برجسته، کریستین ناژل (Christine Nagel) خلق شد. این ادوتویلت خنک، پخش بوی خوب و ماندگاری قابل قبولی دارد و برای استفاده در فصول گرم سال توصیه می‌شود. این عطر زنانه و محبوب از برند هرمس، دارای رایحه دریایی و نت‌های گیاهی است و حس تازگی و نشاط را القا می‌کند.

او دس مرویلیس بلو در هر زمان و هر شرایطی آدم را مهمان یک تعطیلات دلنشین در کنار نسیم ملایم و امواج آرام دریا می‌کند. تعطیلاتی آرام، نسیم خنک دریا، بالا و پایین شدن امواج روبه روی شما و برق زدن تلالو نور خورشید بر روی آب. رایحه طراوت بخش آب دریا در کنار رایحه‌های چوبی و گیاه نعناع هندی، حس طراوت و جذابیت را در هم آمیخته و نت این عطر را در برگرفته است.

با اولین اسپری از این عطر بر روی پوست خود، به‌ سرعت متوجه نت‌ اولیه آن می‌شوید. در نت اولیه این عطر، از رایحه آب دریا استفاده شده است. رایحه میانی این عطر، از تک نت تلخ و تند گیاه نعناع هندی تشکیل شده است و باعث ایجاد احساس آرامش و طراوت می‌شوند. در انتهای مسیر ساختار رایحه‌ای این عطر، از نت چوبی برای دل‌انگیزتر شدن خنکی و ملایمی آن استفاده شده و احساس انگیزه لازم برای قدم گذاشتن در مسیرهای تازه را در وجود شما ایجاد می‌کند.

در پایان این مقاله، امیدواریم تا با معرفی این محصولات، شما را با ویترین کوچکی از عطرهای شناخته‌شده سبک در بازار آشنا کرده باشیم. شما می‌توانید براساس ویژگی‌های منحصر به فرد پوست خود و گروه بویایی مورد علاقه‌تان ، اقدام به خرید عطر مورد نیاز خود از فروشگاه ریحا کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره استفاده از هر کدام از این عطرهای پرطرفدار دارید، حتما تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید و نظرات خود را برای ما ثبت کنید.

۲۴۱,۲۵۶
محصولات مرتبط
لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) ادو تویلت مردانهLalique تخفیف ویژه
۲,۷۴۶,۰۰۰ تومان۱,۷۸۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۵ میل
دستریز
+۳
تنوع
لامور - له امور ادو پرفیوم زنانه لالیکLaliqueامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳,۳۵۲,۰۰۰ تومان۲,۵۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۴.۵ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
استیل ادو پرفیوم زنانه جنیفر لوپز- جی لوJennifer Lopez J Lo تخفیف ویژه
۳,۶۵۲,۰۰۰ تومان۲,۵۶۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
+۱
تنوع
مگنولیا ادو تویلت زنانه ایوروشهYves Rocher تخفیف ویژه
۱,۰۶۴,۰۰۰ تومان۷۶۹,۰۰۰ تومان
۶۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱۰۰ میل
عطر
اینسولنس ادو پرفیوم زنانه گرلنGuerlain 
۳۱,۱۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
کلاسیک بلک ادو تویلت مردانه جگوارJaguar تخفیف ویژه
۱,۳۴۶,۰۰۰ تومان۹۵۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۸ میل
سمپل
هالووین ادو تویلت زنانه جسوز دل پوزوJesus Del Pozo 
۳,۶۰۴,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۶
تنوع
ایفوریا - یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلینCalvin Klein 
۱۵,۰۲۹,۰۰۰ تومان
۱۶۰ میل
عطر آمریکایی
۱۶۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
+۶
تنوع
لا ویسته بل له ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome 
۱۷,۲۸۲,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
+۱۰
تنوع
ورساچه پور هوم ادو تویلت مردانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۷,۰۷۷,۰۰۰ تومان۴,۷۷۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۵
تنوع
برایت کریستال ادو تویلت زنانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۸,۴۷۳,۰۰۰ تومان۶,۹۹۷,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۵
تنوع
کوکو مادمازل ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel تخفیف ویژه
۲۱,۷۵۵,۰۰۰ تومان۱۸,۰۹۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۳۵ میل
عطر
+۶
تنوع
سکری فایس فور هر ادو پرفیوم زنانه اجملAjmalامکان ارسال فوری
۹۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۵ میل
سمپل
ماسک نویر رز فور هر ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگزNarciso Rodriguez 
۱۵,۰۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۰.۸ میل
سمپل
+۳
تنوع
میس دیور بلومینگ بوکت ادو تویلت زنانهDior 
۱۸,۷۷۴,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۶
تنوع
اکلت دی ارپج ادو پرفیوم زنانه لانوینLanvin تخفیف ویژه
۴,۲۳۰,۰۰۰ تومان۲,۶۵۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۵
تنوع
ساواج الکسیر پارفوم مردانه دیور - ساوج الیکسیر پارفوم مردانه دیورDior تخفیف ویژه
۱۶,۷۹۸,۰۰۰ تومان۱۳,۷۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
ساوج - ساواج ادو تویلت مردانه دیورDior تخفیف ویژه
۱۵,۱۷۳,۰۰۰ تومان۱۰,۷۹۵,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۵
تنوع
نویسنده :مرتضی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
زیاده روی در عطر و ادکلن چه تأثیری دارد؟
پاسخ:

رایحه خوب زمانی خوشایند است که به طور متعادل استفاده شده باشد. احتمالا شما هم با افرادی مواجه شده‌اید که اصطلاحا شیشه عطر را روی خودشان خالی کرده‌اند و از چندین فرسخ آن طرف‌تر بویشان حس می‌شود! هنر استفاده از مقدار مناسب عطر، با این حال می‌تواند کار دشواری باشد. اگرچه ممکن است آنقدر عطرتان را دوست داشته باشید که بخواهید در آن استحمام کنید، اما ممکن است برای دیگران و یا حتی خودتان بیش از حد قوی یا ناخوشایند باشد.

غلظت عطر چه تأثیری در رایحه آن دارد؟
پاسخ:

همان طور که می‌دانید عطرها با غلظت‌های متفاوتی تولید می‌شوند تا هر شخص بسته به نوع نیازی که دارد، غلظت مد نظر را تهیه کند. پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادوکلن و اسپری‌ها غلظت‌های متفاوتی هستند که در بازار وجود دارند. به ترتیب پرفیوم غلیظ‌‌ترین و خالص‌ترین و ادوکلن‌ها و اسپری‌ها سبک‌ترین عطرهای محسوب می‌شوند. بهتر است بسته به نیاز و مقصدی که دارید، غلظت‌های متفاوتی را مورد استفاده قرار دهید. برای مثال، پرفیوم‌ها با ماندگاری بالای 8 ساعت، مناسب میهمانی‌ها و مجالس هستند. تا هم نیاز به شارژ کردن عطر وجود نداشته باشد و هم اینکه در کل زمان میهمانی آراسته به نظر رسیده و بوی عطرتان احساس شود.

برای محل کار و استفاده روزانه چه عطر و ادکلن هایی مناسب هستند؟
پاسخ:

برای محل کار و استفاده روزمره که می‌خواهید فقط خوشبو و تمیز به نظر برسید، نیازی به عطرهایی با غلظت بالا نیست. ادوتویلت‌ها با غلظت 5% تا 15% گزینه مناسبی برای این موارد هستند. ادوتویلت‌ها که ماندگاری بین 2 الی 4 ساعته دارند، باعث ایجاد حس خفگی و دلزدگی در شما نخواهند شد، و در این مدت اگر احساس نیاز به عطر پیدا کردید می‌توانید ان را دوباره شارژ کنید تا از رایحه آن لذت ببرید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۴۱,۲۵۶ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید