ریحانا و دنیای عطر: سفری به دنیای رایحه‌ها از دیدگاه ملکه موسیقی

ریحانا و دنیای عطر: سفری به دنیای رایحه‌ها از دیدگاه ملکه موسیقی

در رابطه با عطر ریحانا چه می‌دانید؟ آیا اصلا می‌دانستید که ملکه موسیقی پاپ دنیا در دنیای عطر نیز پرآوازه است؟ در این مقاله در رابطه با دیدگاه ریحانا و برخی عطرهای او صحبت می‌کنیم.

قدرت و جذابیت عطرهای مختلف، توجه افراد مختلف از هر طبقه اجتماعی از جمله خوانندگان مشهور جهان همچون ریحانا را به خود جلب کرده است.

ریحانا نه تنها نشان خود را در صنعت موسیقی به جای گذاشته‌، بلکه به دنیای عطر نیز وارد شده‌ و استعدادهای خلاقانه و دیدگاه‌های منحصر به فرد خود را به قلمرو عطرسازی ارائه داده‌ است. در این متن، چگونگی درک و تفسیر عطر توسط ریحانا را بررسی خواهیم کرد.

تعریف عطر از دیدگاه ریحانا

برای ریحانا عطر یک هنر است و راهی برای بیان ویژگی‌های شخصی و برانگیختن احساسات از طریق رایحه. از نگاه ریحانا، عطرها سفری باورنکردنی هستند که به او این امکان را می‌دهند تا خلاقیت خود را فراتر از موسیقی و مد کشف کند.

ریحانا که به‌ خاطر موفقیت‌های بزرگ خود در جدول موسیقی و حضور پویا در صحنه شناخته می‌شود، با خط تولید عطر خود تأثیر قابل‌توجهی بر صنعت عطر گذاشته است. عطرهای ریحانا با شخصیت قوی و بینش هنری او طبیعت چندوجهی او را منعکس می‌کنند.

او تنوع پروفایل‌های رایحه را در آغوش می‌گیرد و طیف وسیعی از عطرها را ارائه می‌دهد که برای حالات و موقعیت‌های مختلف مناسب هستند. عطرهای ریحانا از نت‌های پرجنب و جوش و جوان‌آلود عطر او "Reb'l Fleur" گرفته تا ته‌رنگ‌های خشن و فریبنده "Rogue Love"، جوهر شخصیت جسور و نترس او را به تصویر می‌کشند.

بهترین عطر ریحانا

ریحانا از طریق عطرهای خود، افراد را تشویق می‌کند تا خود منحصر به فردشان را در آغوش بگیرند و در انتخاب عطرهای شخصی خود اعتماد به نفس داشته باشند. دو مورد از عطرهای مورد علاقه ریحانا عبارتند از Carnal Flower که اثر فردریک مال است و رایحه آن گلی، مجلل و مست کننده است و Straight to Heaven اثر Kilian که رایحه‌های دلپذیر رام و چوب صندل را ارائه می‌دهد.

وقتی صحبت از مراسم قبل از اجرا به میان می‌آید، تا زمانی که ریحانا عطر خود را استفاده نکند، نمایش به معنای واقعی کلمه نمی‌تواند آغاز شود.

برند اختصاصی ریحانا

ریحانا خالق برند فنتی بیوتی است و چندین عطر را با برند خود روانه بازار کرده است. Fenty Beauty یک برند لوازم آرایشی است که توسط خواننده، بازیگر و کارآفرین معروف به نام ریحانا ایجاد شده است.

این برند در سپتامبر 2017 راه اندازی شد و به دلیل طیف گسترده‌ای از عطرها به سرعت مورد توجه و محبوبیت قرار گرفت. یکی از ویژگی‌های کلیدی که Fenty Beauty را از سایر برندها متمایز می‌کند، تعهد آن به تنوع و فراگیری است.

ریحانا می‌خواست یک خط آرایش ایجاد کند که برای افراد با رنگ‌های مختلف پوست، از جمله آن‌هایی که اغلب توسط صنعت زیبایی نادیده گرفته می‌شوند، پاسخگو باشد.

Fenty Beauty با طیف زیرسازی که در ابتدا شامل 40 سایه مختلف بود، شروع به کار کرد و گزینه‌هایی را برای طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و ته رنگ‌های پوست ارائه کرد.

برند عطر فنتی بیوتی ریحانا

شعار این برند، "زیبایی برای همه" نشان دهنده ماموریت آن برای ارائه محصولاتی است که در دسترس و مناسب برای همه باشد. فنتی بیوتی به دلیل تلاش‌هایش برای رفع کمبود تنوع در صنعت زیبایی مورد تحسین قرار گرفته است و موفقیت آن باعث شده تا برندهای دیگر نیز دامنه محصولات خود را گسترش دهند.

فنتی بیوتی علاوه بر عطر، محصولات آرایشی مختلفی از جمله پرایمر، کانسیلر، هایلایت، رژگونه، سایه چشم، رژ لب و غیره را ارائه می‌دهد. این برند به دلیل فرمول‌های باکیفیت و محصولات نوآورانه خود شناخته شده است.

ریحانا در مورد عادت دیرینه‌اش به لایه‌بندی بطری‌های مختلف توضیح می‌دهد و می‌گوید:

«مادر من در واقع در صنعت زیبایی و عطر کار می‌کرد، بنابراین همیشه نمونه‌های زیادی می‌گرفت و وقتی به خانه می‌آمد رایحه‌ها را به من معرفی می‌کرد».

با لایه‌بندی عطرها او به یک ترکیب سفارشی دست پیدا می‌کرد، بنابراین زمانی که او تصمیم گرفت عطر Fenty را در تاریخ 10 آگوست در سایت رسمی خودش عرضه کند، هدف او فقط اضافه کردن دسته دیگری به امپراتوری در حال گسترش خود نبود. هدف اصلی او این بود که دنیای سنتی عطرسازی‌های سطح بالا را متحول کند.

معرفی بهترین عطر های ریحانا

Reb'l Fleur:این اولین عطر ریحانا است که در سال 2010 عرضه شده و با رایحه‌ای هوس‌انگیز و اغواگرانه، زنی جسور، وسوسه‌گر و به‌یادماندنی چون ریحانا را در وجودتان متبلور می‌کند. طبع عطر گرم و شیرین بوده و رایحه آن گلی و میوه‌ای است.

Kiss by Rihanna:این عطر رایحه گلی و میوه‌ای دارد که با نت‌های وانیل، مشک و کمی چوب سدر ترکیب شده است.

عطر ریحانا

Crush by Rihanna:عطر ریحانا کراش رایحه میوه‌ای و گلی دارد که با نت‌های پرتقال ماندارین، گل رز و چوب صندل ترکیب شده است. این عطر به عنوان "عطری شاداب و زنانه" توصیف می‌شود که برای استفاده روزانه مناسب بوده و بوی شیرین و جذابی دارد.

RiRi by Rihanna:این عطر نیز همچون اکثر عطرهای ریحانا رایحه‌ای گلی و میوه‌ای داشته و به عنوان "عطری شاداب و بازیگوش" توصیف می‌شود.

سوالات متداول

اولین عطر ریحانا کدام است؟

عطرReb'l Fleur(ربل فلور) اولین عطر ریحانا است که در سال 2010 معرفی شد.

رنج قیمت عطر های ریحانا چقدر است؟

عطرهای ریحانا معمولا در رنج قیمتی 50 تا 100 دلار به فروش می‌رسند. در زمان نوشتن مقاله عطرهای ریحانا در سایت ریحا با قیمتی بین بین 2 تا 5 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

نام برند عطر ریحانا چیست؟

ریحانا خالق برند فنتی بیوتی بوده که یک برند آرایشی است اما چندین عطر را نیز روانه بازار کرده است.

برای ریحانا عطر شبیه به چه چیزی است؟

برای ریحانا عطر یک هنر است و راهی برای بیان ویژگی‌های شخصی و برانگیختن احساسات از طریق رایحه.

ماندگارترین عطر ریحانا کدام است؟

عطر Reb'l Fleur معمولا به عنوان ماندگارترین عطر ریحانا شناخته می‌شود.

نویسنده :مجتبی مسکینی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید