یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین عطرها با نت هلو که عاشقشان می‌شوید!

بهترین عطرها با نت هلو که عاشقشان می‌شوید!

عطر با بوی هلو یک تجربه بویایی لذت بخش است که طعم هلوهای رسیده و شاداب که تازه از باغ چیده شده‌اند را تداعی می‌کند. رایحه هلو مظهر سرزندگی فصل تابستان و لذت‌بخش بودن نعمت‌های طبیعت است. عطر با بوی هلو چیزی بیش از یک رایحه است. عطر با بوی هلو دعوتی است برای لذت بردن از طعم خوش عطرهای میوه‌ای، با نت‌های پر جنب و جوش و وسوسه انگیز که حواس را بیدار می‌کند.

عطر میوه ای همواره یادآور روزهای آفتابی و پیک‌نیک در سایه درختان است. در مقاله همه چیز در رابطه با نت هلو شما را با این نت میوه‌ای پرطرفدار آشنا کردیم. در این مقاله نیز می‌خواهیم تعدادی عطر میوه ای و عطر با بوی هلو را به شما معرفی کنیم. جذابیت میوه‌ای نت هلو ردپایی از شادی و نوستالژی را به شما هدیه می‌دهد.

1. ادو پرفیوم تام فورد بیتر پیچ زنانه و مردانه (Bitter Peach Eau de Parfum for Women and Men Tom Ford)

ادو پرفیوم تام فورد بیتر پیچ زنانه و مردانه

خرید عطر تام فورد بیتر پیچ

ادو پرفیوم تام فورد بیتر پیچ عطری است که توسط تام فورد طراح مد آمریکایی ساخته شده است. این محصول که به عنوان بخشی از مجموعه Private Blend منتشر شده است، به خاطر ترکیب متمایز نت‌های میوه‌ای و چوبی خود که برای تداعی حس لطافت و پیچیدگی طراحی شده است، شناخته می‌شود. ادو پرفیوم بیتر پیچ از خانواده رایحه‌های کهربایی وانیلی است.

این عطر با ترکیبی وسوسه انگیز از هلو آبدار، پرتقال خونی، گل ارغوان و هل باز می‌شود و حس اولیه پر جنب و جوش و خوش طعمی را ایجاد می‌کند. همانطور که این عطر میوه ای پیشرفت می‌کند، نت‌های قلبی آن ظاهر می‌شوند. این نت‌ها شامل گل یاسمین، داوانا، شراب کنیاک و شراب رام است که به ترکیب عطر عمق و پیچیدگی می‌بخشد.

در نهایت، نت‌های پایه در ترکیبی گرم و احساسی از نعناع هندی، خس خس، دانه تونکا، صمغ بنزوئین، چوب صندل و وانیل قرار می‌گیرند و ظاهری ماندگار و مجلل ارائه می‌کنند. در حالی که Eau de Parfum Bitter Peach را می‌توان در تمام طول سال استفاده کرد، نت‌های گرم و جذاب عطر آن را به‌ ویژه برای فصول پاییز و زمستان مناسب می‌سازد. غنای هلو و آکوردهای چوبی در هوای سردتر، هاله‌ای آرام و دلپذیر را ایجاد می‌کنند.

تام فورد بیتر پیچ عطری است گیرا و مست کننده که ترکیبی از شیرینی میوه‌ای با عمق چوب است. شخصیت جسورانه و جذاب این عطر رایحه‌ای به یاد ماندنی ایجاد می‌کند که تاثیری ماندگار بر جای می‌گذارد. این عطر چه در طول روز پوشیده شود و چه در شب، اعتماد به نفس، پیچیدگی و حس خوب را از خود تراوش می‌کند و این ویژگی آن را در میان کسانی که از عطرهای مجلل و متمایز قدردانی می‌کنند محبوب می‌کند.

2. ادو پرفیوم ویکتور اند رولف بن بن زنانه (Bonbon Eau de Parfum For Women Viktor & Rolf)

ادو پرفیوم ویکتور اند رولف بن بن زنانه

خرید عطر ویکتور اند رولف بن بن

عطر زنانه Bonbon Eau de Parfum For Women از برند Viktor & Rolf عطری مجلل است که برای مجذوب کردن حواس طراحی شده است. این عطر در گروه بویایی گل‌دار میوه‌ای قرار دارد و محصول سال 2014 است. از جمله نت‌های ابتدایی این عطر می‌توان به نارنگی ماندارین، پرتقال و هلو اشاره کرد. این نت در مدت کوتاه از روی پوست تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی یا قلبی می‌دهد.

نت قلبی بن بن از کارامل، شکوفه پرتقال و گل یاس تشکیل شده است. عطر با بوی هلو ویکتور اند رولف بن بن در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار چوب صندل، چوب گایاک، کهربا و چوب سدر از روی پوست تبخیر می‌شود. Bonbon Eau de Parfum عطری دلپذیر است که نت‌های شیرین و حسی را با هم ترکیب می‌کند تا تجربه‌ای واقعا لذت‌بخش را ایجاد کند.

Eau de Parfum Bonbon برای مناسبت‌های خاص و لباس‌های شب مناسب است. رایحه مجلل و دلپذیر این عطر، آن را برای قرارهای عاشقانه، رویدادهای رسمی یا هر زمانی که می‌خواهید تأثیری به یاد ماندنی ایجاد کنید، ایده‌آل می‌کند. این عطر به خاطر ماندگاری عالی که ساعت‌ها بر روی پوست باقی می‌ماند شهرت دارد. این عطر همچنین سیلاژ خوبی دارد، به این معنی که در حین حرکت، دنباله‌ای قابل توجه از خود به جا می‌گذارد.

ادو پرفیوم ویکتور اند رولف بن بن عطری مجلل و پیچیده است که ماهیت زنانگی و تجمل را در خود جای داده است. ترکیب شیرین و در عین حال احساسی این عطر مطمئناً اطرافیان شما را مسحور و مجذوب خود می‌کند و آن را به افزودنی فوق‌العاده برای هر مجموعه عطری تبدیل می‌کند.

3. پرفیوم باربری مای باربری بلک زنانه (My Burberry Black Perfume For Women)

پرفیوم باربری مای باربری بلک زنانه

خرید عطر باربری مای باربری بلک

"My Burberry Black" عطری است که توسط خانه مد لوکس بریتانیایی Burberry ارائه می‌شود. مای باربری بلک در سال 2016 به بازار عرضه شد و در گروه بویایی شرقی گل‌دار قرار گرفت. "My Burberry Black" عطری پیچیده و احساسی است که برای بانوان طراحی شده است. این عطر الهام گرفته شده از کت نمادین باربری و انتظار لندن در شب است. این عطر با رایحه غنی و شدید خود، جوهر یک باغ لندن را پس از باران به تصویر می‌کشد.

گل یاسمن سفید تک نت ابتدایی این عطر است که بلافاصله بعد از اسپری شدن به مشام می‌رسد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی با رایحه‌های هلو و گل رز ظاهر می‌شود. مای باربری بلک در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار کهربا و نعناع هندی از روی پوست تبخیر می‌شود. عطر میوه ای مای باربری بلک به دلیل داشتن رایحه غنی و تند برای لباس‌های شب و مناسبت‌های خاص مناسب است. می‌توان این عطر را در تمام طول سال پوشید، اما گرما و عمق آن در ماه‌های پاییز و زمستان بسیار جذاب است.

4. ادو تویلت شنل کوکو زنانه (Coco Eau de Toilette for Women)

ادو تویلت شنل کوکو زنانه

خرید عطر شنل کوکو

"Coco Eau de Toilette" یک عطر زنانه است که توسط خانه مد فرانسوی Chanel ساخته شده است. این عطر با بوی هلو زنانه در سال 1984 به بازار عرضه شد. کوکو شنل در گروه بویایی شرقی تند قرار دارد و توسط Jacques Polge ساخته شده است. این عطر ترکیبی غنی از نت‌های گلی و شرقی را به همراه دارد که نمایه‌ای گرم و احساسی ایجاد می‌کند.

این عطر میوه ای با ترکیبی از مرکبات و نت‌های گلی از جمله دانه گشنیز، پرتقال ماندارین، هلو، گل یاس و گل رز بلغاری آغاز می‌شود که شروعی سرزنده و با طراوت به آن می‌دهد. قلب این عطر سمفونی‌ای از ادویه‌ها و گل‌ها است، با نت‌هایی مانند میموزا، میخک، گل رز و شکوفه پرتقال که عمق و پیچیدگی را به ترکیب عطر اضافه می‌کنند.

کوکو شنل در نهایت، با نت‌ها پایه لابدانوم، کهربا، چوب صندل، دانه تونکا، اوپوپوناکس، سیوت و وانیل یک رایحه صاف و ماندگار ایجاد می‌کند و ردی از گرما و حس باقی می‌گذارد. از زمان عرضه این عطر در سال 1984، کوکو شنل به عطری کلاسیک در خط تولید Chanel تبدیل شده است که به دلیل ظرافت ماندگار و مشخصات بوی متمایزش مورد علاقه زنان سراسر جهان است.

5. ادو کلن 4711 اکوا کلنیا وایت پیچ اند کوریندر زنانه مردانه (4711 Acqua Colonia White Peach Coriander Eau de Cologne Women and Men 4711)

ادو کلن 4711 اکوا کلنیا وایت پیچ اند کوریندر زنانه مردانه

خرید عطر 4711 اکوا کلنیا وایت پیچ اند کوریندر

ادو کلن 4711 Acqua Colonia White Peach & Coriander عطری است که توسط خانه عطر 4711 آلمانی ساخته شده است که تاریخچه‌ای طولانی دارد و به قرن 18 باز می‌گردد. این عطر یونیسکس در سال 2017 به بازار عرضه شد و در گروه بویایی آروماتیک میوه‌ای قرار گرفت. از جمله نت‌های موجود در این عطر با بوی هلو می‌توان به هلو، دانه گشنیز، گیاهان سبز و مرکبات اشاره کرد. ادو کلن 4711 Acqua Colonia White Peach & Coriander برای القای حس طراوت و شادابی طراحی شده است.

6. ادو تویلت دیور جادور این جوی زنانه (J Adore In Joy Eau de Toilette For Women Dior)

ادو تویلت دیور جادور این جوی زنانه

خرید عطر دیور جادور این جوی

J'adore In Joy Eau de Toilette عطری است که توسط برند مد لوکس کریستین دیور ساخته شده است. ادو تویلت J'adore In Joy یک عطر زنانه است که در سال 2017 به بازار عرضه شد. این عطر گل‌دار میوه‌ای دارای رایحه خنک و ملایم است. نت ابتدایی این عطر از نمک تشکیل شده است. نت ابتدایی به سرعت از روی پوست تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی می‌دهد.

در نت میانی رایحه‌های گل یاسمن سفید، گل یلانگ یلانگ، بهار نارنج و گل مریم به مشام می‌رسد. دیور جادور این جوی در نهایت با نت‌ پایه و ماندگار هلو ناپدید می‌شود. Eau de Toilette J'adore In Joy عطری پر جنب و جوش و با طراوت است که برای برانگیختن احساس شادی و سرزندگی طراحی شده است.

این عطر با بوی هلو درخشان و نشاط‌آور است و روح تابستان را به تصویر می‌کشد. چه در کنار ساحل قدم بزنید یا از یک روز بیرون از خانه با دوستان لذت ببرید، این عطر مطمئناً روحیه شما را خوب می‌کند و تاثیر ماندگاری را به جای می‌گذارد.

7. ادو پرفیوم لانکوم ترزور زنانه (Tresor Eau de Parfum For Women Lancome)

ادو پرفیوم لانکوم ترزور زنانه

خرید عطر لانکوم ترزور

عطر زنانه Lancôme Trésor Eau de Parfum یک عطر مشهور از برند لانکوم، یک خانه عطرسازی و لوازم آرایشی لوکس فرانسوی است. Trésor که در زبان فرانسوی به معنای "گنج" است، در سال 1990 به بازار عرضه شد و از آن زمان به یکی از عطرهای خاص لانکوم تبدیل شده است. Eau de Parfum ترزور به خاطر ترکیب رایحه‌ای زیبا و رمانتیک خود شناخته شده است.

از نت‌های ابتدایی این عطر می‌توان به هلو، گل رز، گل بنفشه، گل زنبق، آناناس، ترنج و شکوفه زردآلو اشاره کرد. بعد از تبخیر شدن نت‌های ابتدایی به نت‌های قلبی عطر می‌رسیم. این نت‌ها شامل گل رز، گل زنبق، گل ارغوان و گل یاسمن است. عطر میوه ای لانکوم ترزور در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار هلو، زردآلو، وانیل، چوب صندل، کهربا و مشک از روی پوست تبخیر می‌شود.

ادو پرفیوم Trésor به دلیل رایحه رمانتیک و شیک خود شناخته می‌شود و این ویژگی آن را برای مناسبت‌های مختلف، از استفاده در روز تا شب‌های خاص، مناسب می‌کند. ادو پرفیوم Trésor به دلیل ماندگاری طولانی مدت خود شناخته شده است و رایحه آن تا ساعت‌ها پس از استفاده بر روی پوست باقی می‌ماند. علاوه بر این، این عطر سیلاژ متوسط ​​تا قوی دارد، به این معنی که در حین حرکت شما یک دنباله قابل توجه از خود باقی می‌گذارد.

8. ادو پرفیوم کاچارل یس آی ام گلوریس زنانه (Yes I Am Glorious Eau de Parfum for Women Cacharel)

ادو پرفیوم کاچارل یس آی ام گلوریس زنانه

خرید عطر کاچارل یس آی ام گلوریس

"Yes I Am Glorious" عطر زنانه‌ای است که توسط برند فرانسوی مد کاچارل عرضه شده است. یس آی ام گلوریس در سال 2021 به بازار عرضه شد و در گروه بویایی گل‌دار میوه‌ای قرار گرفت. از جمله نت‌های ابتدایی تشکیل دهنده این عطر می‌توان به نارنگی ماندارین و هلو اشاره کرد. این نت‌ها به سرعت از روی پوست تبخیر می‌شوند و جای خود را به نت میانی می‌دهند.

در قلب این عطر با بوی هلو نت‌های گلی تیاره، فرانگیپانی و مگنولیا قرار دارند. عطر کاچارل یس آی ام گلوریس در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار آبنبات، شیر، چوب صندل و چوب سدر از روی پوست ناپدید می‌شود. Yes I Am Glorious زنان مدرنی را هدف قرار می‌دهد که اعتماد به نفس، زنانگی و پیچیدگی خود را دوست دارند.

سوالات متداول

محبوب ترین عطرها با بوی هلو کدامند؟

از محبوب‌ترین عطرها با بوی هلو می‌توان به ادو پرفیوم تام فورد بیتر پیچ، ادو تویلت شنل کوکو و ادو تویلت دیور جادور این جوی اشاره کرد.

ارزان‌ ترین عطری که بوی هلو می‌دهد؟

اگر به دنبال عطری ارزان قیمت هستید که بوی هلو داشته باشد پیشنهاد ما به شما خرید ادو پرفیوم مای باربری است.

مشهورترین برندهای عطر با بوی هلو کدامند؟

مشهورترین برندهای عطر با بوی هلو شامل تام فورد، شنل، کاچارل، لانکوم، دیور، ویکتور اند رولف و باربری هستند.

بهترین عطر مردانه با بوی هلو چیست؟

ادو پرفیوم تام فورد بیتر پیچ بهترین عطر مردانه با بوی هلو است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

بهترین عطر زنانه با بوی هلو چیست؟

اگر بخواهیم بهترین عطر زنانه با بوی هلو را به شما معرفی کنیم می‌توانیم از ادو پرفیوم ویکتور اند رولف بن بن نام ببریم.

محصولات مرتبط
هالووین کیس ادو تویلت زنانه جسوز دل پوزوJesus Del Pozoامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱۹۶,۰۰۰ تومان۱۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۵ میل
سمپل
+۲
تنوع
بادی اینتنس ادو پرفیوم زنانه باربریBurberryامکان ارسال فوریپیشنهاد شگفت انگیز
۰
:
۰
:
۰
۴۶۵,۰۰۰ تومان۲۸۸,۰۰۰ تومان
۸۵ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
شماره 9 پوسالا ادو پرفیوم مردانه/زنانه ادین - اودینOdinامکان ارسال فوری
۳۹۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
رد کاویار ادو تویلت زنانه آکسیسAxis 
۹۱۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
تیک می تو د مون - تیک می تو ذ مون ادو پرفیوم زنانه کرلف - کارلوفKorloff 
۱,۷۰۱,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۵ میل
سمپل
+۱
تنوع
فیفث اونیو - خیابان پنجم ادو پرفیوم زنانه الیزابت آردنElizabeth Ardenامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲۰۵,۰۰۰ تومان۱۸۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۴
تنوع
مون لایت لیدی پارفوم زنانهLa Rive 
۱,۷۹۶,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
توین ادو تویلت زنانه آزاروAzzaroامکان ارسال فوری
۱۸۲,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵ میل
مینیاتوری
کول واتر ادو تویلت زنانه دیویدفDavidoffامکان ارسال فوری
۲۳۶,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۳
تنوع
کلاب د نویت ادو پرفیوم زنانه آرمافArmafامکان ارسال فوری
۱۷۱,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰ میل
سمپل
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
هر گلدن سکرت ادو تویلت زنانهAntonio banderas تخفیف ویژه
۲۵۰,۰۰۰ تومان۲۱۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
ادن ادو پرفیوم زنانه کاچارل - کچرلCacharelامکان ارسال فوری
۴۲۳,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
مری می ادو پرفیوم زنانه لانوینLanvinامکان ارسال فوری
۳۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۷.۵ میل
سمپل
۵ میل
دستریز
+۳
تنوع
سی کی بی ادو تویلت مردانه/زنانه کلوین کلاین - کلوین کلینCalvin Kleinامکان ارسال فوری
۱۹۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
آبسشن ادو پرفیوم زنانه کلوین کلاین - کلوین کلینCalvin Kleinامکان ارسال فوری
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
هیت ادو پرفیوم زنانه بیونسBeyonce تخفیف ویژه
۴,۵۸۰,۰۰۰ تومان۲,۵۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۱۵میل عطر
+۱
تنوع
آرپج ادو پرفیوم زنانه لانوینLanvin 
۲,۵۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
ربل فلور ادو پرفیوم زنانه ریحاناRihannaامکان ارسال فوری
۲۲۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
لایو لوکس ادو پرفیوم زنانهJennifer Lopez J Lo تخفیف ویژه
۳,۷۴۶,۰۰۰ تومان۲,۷۵۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱۵ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید