یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
ادویه را دوست دارید؟ عاشق این عطرها خواهید شد!

ادویه را دوست دارید؟ عاشق این عطرها خواهید شد!

عطرهای ادویه‌ای به دلیل جذابیت جسورانه و فریبنده خود مشهور هستند و ذات آن‌ها گرم و غنی است. بهترین عطر ادویه ای دارای نت‌های غنی و قوی است که احساس شور و بازیگوشی را برمی‌انگیزد. ویژگی بارز عطر با بوی ادویه در ترکیب آن نهفته است که معمولاً شامل ترکیباتی مانند دارچین، میخک، فلفل و جوز هندی است و طعمی غیرقابل انکار را به عطر القا می‌کند. اگر دوست دارید با بهترین عطر ادویه ای آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید.

1. ادو تویلت پاکو رابان وان میلیون مردانه (One Million Eau de Toilette For Men Paco Rabanne)

ادو تویلت پاکو رابان وان میلیون مردانه

خرید عطر پاکو رابان وان میلیون

عطر مردانه Paco Rabanne's "One Million" عطری محبوب است که از زمان انتشارش مورد استقبال گسترده قرار گرفته است. این عطر با بوی ادویه که در گروه بویایی چوبی تند قرار دارد محصول سال 2008 است. از نت‌های ابتدایی موجود در این عطر می‌توان به نعنا، نارنگی ماندارین و گریپ فروت اشاره کرد. نت ابتدایی ماندگاری کمی روی پوست دارد و به سرعت جای خود را به نت میانی یا قلبی می‌دهد.

در قلب وان میلیون نت‌های ادویه‌ای، گل رز و دارچین قرار دارند. نت میانی نیز مدت کوتاهی روی پوست ماندگاری دارد و به سرعت جای خود را به نت پایه می‌دهد. پاکو رابان وان میلیون در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار کهربا، چرم، چوب و نعناع هندی از روی پوست تبخیر می‌شود. "One Million" از برند Paco Rabanne عطری است که برای مردان با اعتماد به نفس، کاریزماتیک و جاه طلب طراحی شده است.

این عطر ترکیبی از نت‌های تازه و تند است که عطری متمایز و گیرا ایجاد می‌کند. "One Million" که بهترین عطر ادویه ای است محبوبیت گسترده‌ای به دست آورده است و به رایحه‌ای خاص برای بسیاری از مردان در سراسر جهان تبدیل شده است. رایحه متمایز و جسورانه این عطر آن را به انتخابی خوب هم برای پوشیدن روزمره و هم برای مناسبت‌های خاص تبدیل کرده است.

2. ادو پرفیوم گرلن لهوم ایدیل مردانه (L Homme Ideal Eau de Parfum For Men Guerlain)

ادو پرفیوم گرلن لهوم ایدیل مردانه

خرید عطر گرلن لهوم ایدیل

"L'Homme Idéal" یک خط عطر از برند گرلن است و "L'Homme Idéal Eau de Parfum" یکی از انواع آن است که به طور خاص برای مردان طراحی شده است. این عطر که بهترین عطر ادویه ای است در گروه بویایی شرقی چوبی قرار دارد و محصول سال 2016 است. ادو پرفیوم L'Homme Idéal ترکیبی از آکوردهای تازه و گرم را ارائه می‌دهد و رایحه‌ای پیچیده و حسی را ایجاد می‌کند.

این عطر از ایده مرد ایده‌آل الهام گرفته شده است که قدرت و لطافت را به تصویر می‌کشد. با اسپری کردن این عطر با بوی ادویه ، رایحه‌های بادام، آویشن، ادویه، ترنج، اسطوخودوس و رزماری که نت ابتدایی عطر هستند به مشام می‌رسند. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی به نت میانی یا قلبی عطر می‌رسیم. این نت شامل گیلاس، بخور، وانیل و گل رز است.

لهوم ایدیل در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار دانه ی تونکا، چرم و چوب صندل از روی پوست تبخیر می‌شود. Eau de Parfum مردانه L'Homme Idéal توسط Guerlain تعهد این برند به کیفیت و مهارت را تجسم می‌دهد و تجربه بویایی عالی را برای مردان مدرن ارائه می‌دهد.

3. ادو پرفیوم بولگاری من این بلک مردانه (Bvlgari Man In Black Eau de Parfum For Men)

ادو پرفیوم بولگاری من این بلک مردانه

خرید عطر بولگاری من این بلک

عطر مردانه بولگاری من این بلک (Bvlgari Man In Black Eau de Parfum for Men) عطری است که توسط برند معروف ایتالیایی بولگاری ساخته شده است. ادو پرفیوم بولگاری من این بلک عطری تند و مجلل است که برای مردان مدرن و پیچیده طراحی شده است. این عطر هاله‌ای احساسی و اسرارآمیز را تراوش می‌کند که برای لباس‌های عصرانه یا مناسبت‌های خاص مناسب است.

من این بلک ترکیبی از ادویه‌های عجیب و غریب، چرم و رام رایحه‌ای غنی و فریبنده ایجاد می‌کند که تاثیری ماندگار بر جای می‌گذارد. این عطر ماندگاری بسیار خوبی دارد و تا چندین ساعت روی پوست باقی می‌ماند. سیلاژ این عطر متوسط ​​تا سنگین است و به شما این اطمینان را می‌دهد که هر کجا که می‌روید خط بویی جذاب را ایجاد می‌کنید.

این عطر با بوی ادویه در گروه بویایی چرم قرار دارد و محصول 2014 است. از جمله نت‌های ابتدایی تشکیل دهنده این عطر می‌توان به شراب رام، ادویه و گیاه تنباکو اشاره کرد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی به نت میانی یا قلبی می‌رسیم. این نت سرشار از رایحه‌های چرم، گل زنبق و گل مریم است. من این بلک در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار دانه تونکا، چوب گایاک و صمغ بنزوئین از روی پوست تبخیر می‌شود. این عطر یک انتخاب جاودانه برای آقایان مدرنی است که کیفیت و تمایز رایحه خود را قدردانی می‌کنند.

4. ادو پرفیوم تام فورد بلک ارکید زنانه مردانه (Black Orchid Eau de Parfum Women and Men Tom Ford)

ادو پرفیوم تام فورد بلک ارکید زنانه مردانه

خرید عطر تام فورد بلک ارکید

عطر تام فورد "Black Orchid" عطری نمادین است که به خاطر رایحه مجلل و فریبنده‌اش شناخته شده است. این عطر که در ابتدا در سال 2006 منتشر شد، تبدیل به یک عنصر اصلی در دنیای عطرهای سطح بالا شده است و ترکیبی از گل‌های عجیب و غریب، ادویه‌ها و نت‌های تیره را ارائه می‌کند که رمز و راز و احساسات را تداعی می‌کند. بلک ارکید در گروه بویایی شرقی گل‌دار قرار دارد و محصول سال 2006 است.

با اسپری کردن این عطر با بوی ادویه نت‌های ابتدایی آن به مشام می‌رسد. این نت‌ها شامل ترنج، لیمو ترش زرد، نارنگی ماندارین، گل یلانگ یلانگ، انگور فرنگی سیاه، قارچ دنبلان، گل گاردنیا و گل یاسمن سفید است. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی آن به مشام می‌رسد. این نت شامل گل لوتوس، گل ارکیده، ادویه و میوه است. تام فورد بلک ارکید در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار کهربا، بخور، وانیل، شکلات تلخ، خس خس، نعناع هندی و چوب صندل از روی پوست تبخیر می‌شود.

بلک ارکید که بهترین عطر ادویه ای است یک ادو پرفیوم بسیار غلیظ است که ماندگاری طولانی دارد و سیلاژی قوی به جای می‌گذارد. بلک ارکید در حالی که عمدتاً به عنوان یک عطر زنانه به بازار عرضه می‌شود، به دلیل جذابیت‌های تک جنسیتی‌اش شناخته شده است. این عطر به دلیل هاله‌ای حسی و اسرارآمیز برای لباس‌های شب و مناسبت‌های خاص بسیار مناسب است. همچنین می‌توان این عطر را در ماه‌های سردتر که گرما و عمق آن به ‌ویژه آرامش‌بخش است، پوشید.

به طور کلی، ادو پرفیوم تام فورد بلک ارکید، عطری فریبنده است که پیچیدگی، حس و رمز و راز را از خود به نمایش می‌گذارد. این عطر با ترکیب پیچیده‌ای از نت‌ها و ارائه مجلل، همچنان یک انتخاب دوست داشتنی برای کسانی است که به دنبال یک تجربه رایحه متمایز و به یاد ماندنی هستند. رایحه برجسته و متمایز این عطر، آن را به یک کلاسیک جاودانه در صنعت عطر تبدیل کرده است.

5. ادو پرفیوم پرفیومز د مارلی کلان مردانه/زنانه (Kalan Eau de Parfum For Women And Men Parfums De Marly)

ادو پرفیوم پرفیومز د مارلی کلان مردانه/زنانه

خرید عطر پرفیومز د مارلی کلان

ادو پرفیوم کلان عطری از برند Parfums De Marly، یک خانه عطر لوکس است که به خاطر رایحه‌های مجللش که از میراث سوارکاری فرانسه الهام می‌گیرد، شناخته شده است. این عطر Unisex در سال 2019 به بازار عرضه شد و در گروه بویایی شرقی تند قرار گرفت. مخاطب هدف این عطر کسانی هستند که از عطرهای جسورانه و پیچیده با پیچ و تاب مدرن استقبال می‌کنند.

از جمله نت‌های ابتدایی این عطر می‌توان به پرتقال خونی، دانه فلفل و ادویه جات اشاره کرد. این نت‌ها در مدت کوتاه از روی پوست تبخیر می‌شوند و جای خود را به نت میانی می‌دهند. در میانه عطر کلان نت‌های قلبی با رایحه‌های اسطوخودوس و شکوفه پرتقال قرار دارند. عطر با بوی ادویه پرفیومز د مارلی کلان در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار دانه تونکا، چوب، کهربا و چوب صندل ناپدید می‌شود.

Eau de Parfum Kalan به عنوان عطری پویا و پرانرژی توصیف می‌شود که ماهیت مردانگی و زنانگی مدرن را به تصویر می‌کشد. ادو پرفیوم کلان عطری است جسورانه و فریبنده که نت‌های مرکبات پر جنب و جوش را با آکوردهای چوبی و تند ترکیب می‌کند و تجربه رایحه‌ای مدرن و پیچیده را به ارمغان می‌آورد. جذابیت تک جنسیتی این عطر آن را به انتخابی همه کاره برای افرادی تبدیل می‌کند که از تجمل و ظرافت در رایحه‌های خود قدردانی می‌کنند.

6. ادو پرفیوم بنتلی اینفینیتی اینتنس مردانه (Infinite Intense Eau de Parfum For Men Bentley)

ادو پرفیوم بنتلی اینفینیتی اینتنس مردانه

خرید عطر بنتلی اینفینیتی اینتنس

" ادو پرفیوم اینفینیتی اینتنس " از برند بنتلی عطری است که برای مردان طراحی شده است و به خاطر رایحه مجلل و پیچیده‌اش شناخته شده است. این عطر با بوی ادویه در گروه بویایی آروماتیک تند قرار دارد و محصول سال 2015 است. فلفل سیاه، اسطوخودوس، گل بنفشه و گل شمعدانی از جمله نت‌های ابتدایی این عطر هستند که بعد از اسپری شدن به مشام می‌رسند.

بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی به نت میانی یا قلبی عطر می‌رسیم. این نت شامل عنبر، ادویه، جوز هندی، صمغ بنزوئین و صمغ لامی است. بنتلی اینفینیتی اینتنس در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار خس خس، چوب سدر، مشک و نعناع هندی از روی پوست تبخیر می‌شود. این عطر برای مناسبت‌های مختلف، چه در مراسم رسمی، چه یک شام خاص و چه استفاده روزمره مناسب است. تطبیق‌پذیری این عطر باعث می‌شود که بتوانید آن را در طول روز یا عصر بپوشید و از رایحه آن لذت ببرید.

7. ادو تویلت کارولینا هررا 212 ان وای سی مردانه (212NYC Eau de Toilette For Men Carolina Herrera)

ادو تویلت کارولینا هررا 212 ان وای سی مردانه

خرید عطر کارولینا هررا 212 ان وای سی

عطر مردانه «212 NYC» عطری است که توسط خانه مد مشهور کارولینا هررا ساخته شده است. این ادو تویلت مردانه که بهترین عطر ادویه ای است در سال 1999 به بازار عرضه شد. 212 NYC یک نوستالژی فوق‌العاده است که در گروه بویایی چوبی گل‌دار مشک‌دار قرار دارد. عطر مردانه "212 NYC" عطری تازه و معطر است که ماهیت زندگی شهری در شهر نیویورک را به تصویر می‌کشد.

این عطر با بوی ادویه مظهر انرژی، پیچیدگی و سبک کلان شهر شلوغ است. این عطر با طراوت با نت‌های ابتدایی گیاهان سبز، ادویه، گریپ فروت، ترنج، اسطوخودوس و برگ نارنج آغاز می‌شود و پس به قلب گلی می‌رسد. نت میانی عطر 212 ان وای سی از زنجبیل، گل بنفشه، گل گاردنیا و گیاه مریم گلی تشکیل شده است. این عطر در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار مشک، بخور، چوب صندل، صمغ لابدانوم، خس خس و چوب گایاک از روی پوست تبخیر می‌شود.

ان وای سی رایحه‌ای مدرن و همه کاره است که هم برای روز و هم برای شب مناسب است. به طور کلی، عطر مردانه "212 NYC" توسط کارولینا هررا عطری جاودانه است که ماهیت زندگی جهان وطنی را به تصویر می‌کشد و آن را به یکی از عناصر اصلی در مجموعه مردان مدرن در سراسر جهان تبدیل می‌کند.

8. ادو تویلت ایوسن لورن لهوم مردانه (L Homme Eau de Toilette For Men YSL Yves Saint Laurent - YSL)

ادو تویلت ایوسن لورن لهوم مردانه

خرید عطر ایوسن لورن لهوم

عطر "L'Homme Eau de Toilette" از برند Yves Saint Laurent عطری است که مخصوص آقایان طراحی شده است. ادو تویلت L'Homme در گروه بویایی چوبی گل‌دار مشک‌دار قرار دارد و محصول 2006 است. لیمو ترش زرد، زنجبیل و ترنج از جمله نت‌های ابتدایی تشکیل دهنده این عطر هستند که بلافاصله بعد از اسپری کردن به مشام می‌رسند. این نت‌ها ماندگاری کمی روی پوست دارند و به سرعت تبخیر می‌شوند.

در میانه عطر به نت‌های قلبی آن می‌رسیم. این نت‌ها از دانه فلفل، ریحان، برگ گل بنفشه و ادویه تشکیل شده‌اند. ایوسن لورن لهوم در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار دانه تونکا، خس خس و چوب سدر از روی پوست تبخیر می‌شود. L'Homme Eau de Toilette عطری کلاسیک است که روح مردانگی مدرن را تجسم می‌بخشد.

9. ادو پرفیوم الی ساب نویت نور زنانه (Elie Saab Nuit Noor Eau de Parfum For Women Elie Saab)

ادو پرفیوم الی ساب نویت نور زنانه

خرید عطر الی ساب نویت نور

عطر با بوی ادویه الی ساب نویت نور عطری است که برای بانوان طراحی شده و توسط طراح مد لبنانی الی ساب ساخته شده است. Elie Saab Nuit Noor از خانواده عطرهای شرقی گلی است. این عطر در سال 2016 راه‌اندازی و به بازار عرضه شد. فرانسیس کورکجیان عطرساز معروف پشت این رایحه است. در نت ابتدایی این عطر رایحه‌های ادویه، بخور و عسل به خوبی به مشام می‌رسد. با عبور از نت ابتدایی به نت میانی عطر می‌رسیم.

نت میانی سرشار از رایحه‌های گلی گل رز، گل یلانگ یلانگ و نعناع هندی است. نویت نور در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار نت خورشیدی، چوب و دانه فلفل از روی پوست تبخیر می‌شود. این عطر برای زنانی است که از رایحه‌های پیچیده و حسی با ویژگی‌های گلی و شرقی استقبال می‌کنند. الی ساب نویت نور برای پوشیدن در شب یا مناسبت‌های خاص مناسب است و هاله‌ای از رمز و راز و ظرافت را تداعی می‌کند.

سوالات متداول

برخی از ادویه‌های محبوب مورد استفاده در عطرهای ادویه‌ای کدام‌اند؟

ادویه‌های رایج موجود در عطرهای ادویه‌ای عبارتند از دارچین، هل، میخک، فلفل سیاه و جوز هندی که گرما و عمق را به عطر می‌بخشند.

آیا عطرهای با نت ادویه مناسب فصل خاصی هستند؟

عطرهای با نت ادویه معمولا گرم‌تر از دیگر عطرها هستند و به ‌ویژه برای فصول سردتر مانند پاییز و زمستان مناسب هستند.

آیا عطرهای ادویه‌ای می‌توانند هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها مناسب باشند؟

پاسخ به این سوال مثبت است و بسیاری از عطرهای ادویه‌ای به صورت یونیسکس ساخته می‌شوند.

بهترین عطر با بوی ادویه زنانه کدام است؟

نویت نور بهترین عطر دویه ای زنانه است که رایحه ادویه در نت ابتدایی آن قرار گرفته است.

بهترین عطر با بوی ادویه مردانه کدام است؟

ادو تویلت وان میلیون بهترین عطر ادویه ای مردانه است که در گروه بویایی چوبی تند قرار دارد.

محصولات مرتبط
امپریو آرمانی استرانگر وید یو لیدر ادو پرفیوم مردانه جورجیو آرمانیGiorgio Armani تخفیف ویژه
۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان۶,۶۶۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
کلان ادو پرفیوم مردانه/زنانه پرفیومز د مارلیParfums De Marly تخفیف ویژه
۱۴,۹۱۷,۰۰۰ تومان۱۱,۰۳۹,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۵ میل
سمپل
+۲
تنوع
ماسک میستریو ادو پرفیوم زنانه تیری موگلرThierry Muglerامکان ارسال فوری
۲۳۴,۰۰۰ تومان
۱.۵ میل
سمپل
۹۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
لهوم آیدیل اسپرت ادو تویلت مردانه گرلنGuerlain 
۷,۴۳۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کلوز آپ ادو پرفیوم مردانه/زنانه الفکتیو استودیوOlfactive Studioامکان ارسال فوری
۱۴۹,۰۰۰ تومان
۱.۲ میل
سمپل
۱۰۰ میل
عطر
پرادا له فمه ادو پرفیوم زنانهPrada تخفیف ویژه
۷,۳۲۲,۰۰۰ تومان۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۵ میل
عطر
+۲
تنوع
لهوم ایدیل ادو پرفیوم مردانه گرلنGuerlain تخفیف ویژه
۷,۳۴۵,۰۰۰ تومان۶,۲۵۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱۰۰ میل
عطر قدیم
+۲
تنوع
اگنر نامبر وان پلاتینیوم ادو تویلت مردانهAigner 
۳,۴۶۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
اینفینیتی اینتنس - اینفینیت اینتنس ادو پرفیوم مردانه بنتلیBentley 
۲,۵۱۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۵ میل
سمپل
نارکوتیک اکستریت پرفیوم زنانه ناسوماتوNasomatto 
۸,۶۲۳,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱ میل
سمپل
دورو اکستریت پرفیوم مردانه ناسوماتوNasomatto تخفیف ویژه
۹,۷۸۵,۰۰۰ تومان۷,۰۳۳,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بولگاری من این بلک ادو پرفیوم مردانهBvlgari 
۸,۶۷۸,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۳
تنوع
عود نویر ادو پرفیوم مردانه ورساچهVersace 
۵,۱۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
توباکو عود ادو پرفیوم مردانه/زنانه تام فوردTom Ford 
۲۲,۰۴۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
مرسدس بنز کلاب ادو تویلت مردانهMercedes Benz تخفیف ویژه
۳,۴۳۶,۰۰۰ تومان۳,۰۲۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
دیپ سنس ادو پرفیوم مردانه پرایم کالکشنPrime Collection 
۹۶۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
هالووین بلو دروپ ادو تویلت زنانه جسوز دل پوزوJesus Del Pozo تخفیف ویژه
۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان۲,۰۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۲ میل
سمپل
+۳
تنوع
هوم اسپرت ادو تویلت مردانه کنزوKenzo 
۵,۷۷۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
عود ملکی ادو پرفیوم مردانهChopard تخفیف ویژه
۵,۳۹۹,۰۰۰ تومان۴,۰۴۹,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید