یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین عطرها برای هدیه روز معلم

بهترین عطرها برای هدیه روز معلم

آموزگاران الفبای زندگی را می‌آموزند و با صبر و حوصله و از دل و جان برای پیشرفت شاگردان خود زحمت می‌کشند. قدردانی از معلممان، با خرید هدیه‌ای هر چند کوچک کمترین کاری است که برای تشکر از آنها می‌توانیم انجام دهیم. حتما نباید روز معلم باشد تا از زحمات معلمان و استادهایمان قدردانی کنیم. هر روزی از سال می‌تواند بهانه‌ای برای تشکر از آنها باشد که راهنمای ما برای ورود به مراحل بالاتر در زندگی بوده اند. با این حال، گاهی اوقات، خرید هدیه برای نزدیک‌ترین افراد زندگی‌مان هم سخت است، چه برسد به انتخاب هدیه برای معلم. برای انتخاب کادو روز معلم انتخاب‌های زیادی پیش رویمان داریم، اما یکی از بهترین هدیه‌ها برای نشان دادن احترام و قدرشناسی‌مان از آموزگارمان می‌تواند عطر باشد.

عطر هدیه ارزشمند و نشانه‌ای از جایگاه خاص و ویژه طرف مقابل در قلب ما است. عطر می‌تواند برای هر جنسیت و سن و سالی هدیه خاطره‌انگیزی بباشد. عطرها کادویی کلاسیک، ماندگار و ارزشمند هستند و از آن دسته هدایایی نیستند که کنار گذاشته و فراموش شوند، بلکه معلمتان با هر بار استفاده به یاد شما و محبتتان می‌افتد. در این مقاله، فهرستی از بهترین گزینه‌ها برای عطر روز معلم گلچین کرده‌ایم. در ادامه با ما باشید تا با این عطرها آشنا شوید.

بهترین عطر روز معلم برای خانم‌ها

برای خانم معلم‌های مهربان و فداکار، عطر هدیه عالی خواهد بود. از فهرستی که در ادامه معرفی می‌کنیم کمک بگیرید تا با انتخاب بهترین عطر روز معلم، لبخند را بر لب معلم محبوب خود بنشانید.

1.بیوتی ادو پرفیوم زنانه کلوین کلین کلوین کلاین (Beauty Eau de Parfum for Women Calvin Klein Calvin Klein)

ادوپرفیوم زنانه بیوتی کلوین کلین، عطری جاودان از گروه بویایی گلی که تداعی کننده وقار و شیکپوشی، منطق و ظرافت است، همه ویژگی‌هایی که یک خانم معلم نمونه دارد. این عطر زنانه از برند کلوین کلاین، هدیه بی‌نظیر برای استادان و معلم‌ها است و به خاطر ترکیب بی‌نظیر نت‌هایش، گرما و طراوت را برای آنها به ارمغان می‌آورد. این عطر معتدل و شیرین، قیمت مناسبی دارد و از این نظر برای دانش‌آموزانی که به دنبال هدیه مقرون به صرفه و در عین حال ارزشمند هستند، کاملا مناسب است.

این عطر به مانند نامش تداعی کننده فرشته زیبایی است که همه را مسحور معصومیت و زیبایی خود می‌سازد و برای خانم‌های آرام و ساده پسند بسیار مناسب است.

خرید بیوتی ادو پرفیوم زنانه کلوین کلین کلوین کلاین

2.وایت دیاموندز ادو تویلت زنانه (White Diamonds Eau de Toilette for Women)

ادوتویلت وایت دیاموندز ازگروه بویایی گلدار آلدئید با طبعی گرم و شیرین، عطری لطیف و گلی و نمونه‌ای از عطرهای کلاسیک و سطح بالا است. این ادوتویلت از برند الیزابت تیلور، کمی هم یادآور عطرهای شیک و خوشبوی قدیمی است و برای استادان و معلمان 45 سال به بالا، عطر روز معلم مناسبی است. پس از اسپری این عطر با استشمام بوی دلنشین آن بلافاصله متوجه زیبایی و ظرافت رایحه این عطر می‌شوید.

ادوتویلت زنانه وایت بای دایموندز کادو روز معلم

خریدوایت دیاموندز ادو تویلت زنانه

3.مای باربری ادو پرفیوم زنانه (My Burberry Eau de Parfum For Women)

رایحه‌ای ساده و جذاب که بسیار کلاسیک است. ادوپرفیوم زنانه بربری عصاره‌ای از عطر دل‌انگیز باغ‌های میوه و گل لندن، عطری گلی و مدرن با طبعی معتدل و شیرین است که با ظرافت هر چه تمامتر رایحه گل سرخ را با برگ شمعدانی در هم آمیخته است. این عطر زنانه و لوکس از محصولات موفق و پرفروش برند باربری است که قطعا رضایت معلمتان را هم جلب می‌کند.

ادوپرفیوم زنانه مای باربری عطر روز معلم

خرید مای باربری ادو پرفیوم زنانه

4.فلاور بای کنزو ادو پرفیوم زنانه (Flower By Kenzo Eau de Parfum for Women)

عطر فلاور بای کنزو طبیعت را به شهر پیوند می‌زند، عطری شیک و پراحساس که با زندگی شهری مدرن و پرسرعت امروز کاملا منطبق است. خط بوی گلی و پودری این عطر، منعکس کننده لطافت و زیبایی است. آکورد گلی و دلنشین این عطر در ترکیب با نعناع هندی کمی چوبی و خاکی می‌شود. رایحه‌ای سبک و ملایم که سردرد نمی‌آورد و برای استفاده در محیط کار، دورهمی‌های دوستانه و حتی فضای خانه به ویژه در روزهای بهاری مناسب است.رایحه به یادماندنی و خوشایند این عطر باکیفیت، نام شما را برای همیشه در ذهن معلمتان حک می‌کند.

ادوپرفیوم زنانه فلاور بای کنزو عطر روز معلم

خرید فلاور بای کنزو ادو پرفیوم زنانه

5. چنس او تندر ادو پرفیوم زنانه شنل - چنل (Chance Eau Tendre Eau de Parfum For Women Chanel)

ترکیب نت‌های گلی، زنانه و ملایم این عطر در کنار هم عطری قوی و درخشان را خلق می‌کنند. تفسیری جذاب از رایحه‌های گلی میوه‌ای، هر شخصی را مسحور رایحه‌ معتدل، دلنشین و زیبای ادوپرفیوم چنس او تندر می‌سازد. این عطر دوست داشتنی بوی بسیار آرامش‌بخشی دارد و نمادی از زنانی با روحیه لطیف است.

ادوپرفیوم چنس او تندر عطر روز معلم

خریدچنس او تندر ادو پرفیوم زنانه شنل

6.لا ویسته بل له ادو پرفیوم زنانه لانکوم (La Vie Est Belle L Eau de Parfum for Women Lancome)

این عطر به معنای «زندگی زیباست»، تداعی کننده رضایت و قدردانی شما از معلمتان است. رایحه این عطر، مثبت‌اندیشی و امیدواری را تقویت می‌کند. با ترکیب شیرین و مسحور کننده نت‌های گلی همچون زنبق، یاس و شکوفه پرتقال، ادوپرفیوم لا ویسته بل له لانکوم شادی و وقار را به نمایش می‌گذارد. حضور نت‌های گرم نعناع هندی و وانیل موجب عمق و پیچیدگی بیشتر رایحه این عطر شده است. با انتخاب این عطر برای کادو روز معلم به او یادآور می‌شوید که قدردان زیبایی‌های زندگی و زحمات او برای کمک به رشد تحصیلی و جایگاه اجتماعی‌تان هستید.

ادوپرفیوم زنانه لا ویسته بل له عطر روز معلم

خرید لا ویسته بل له ادو پرفیوم زنانه لانکوم

7.کوکو مادمازل ادو پرفیوم زنانه شنل - چنل (Coco Mademoiselle Eau de Parfum for Women Chanel)

عطر جاودانه، شیک، جذاب و زنانه کوکومادمازل از برند شنل عطری نمادین و تداعی کننده وقار و جذابیت زنانه است. ترکیب نت‌های مرکباتی آغازین، نت‌های گلی در قلب عطر و نت‌های گرم و پراحساس پایانی همچون نعناع هندی و وانیل پیچیدگی و فریبندگی خاصی به رایحه این عطر می‌بخشد. کوکو مادمازل هدیه بی‌نظیری برای معلمانی است که رایحه‌های خالص و ماندگاری را می‌پسندند که اثر آن مدت طولانی باقی می‌ماند. با هدیه دادن کوکومادمازل به عنوان عطر روز معلم، احترام خود به سبک و سلیقه معلمتان را نشان می‌دهید.

ادوپرفیوم زنانه کوکو مادمازل شنل کادو روز معلم

خریدکوکو مادمازل ادو پرفیوم زنانه شنل

8.مای وی ادو پرفیوم زنانه (My Way Eau de Parfum for Women)

رایحه قدرتمند و الهام بخش مای وی با بوی مدرن و انرژی بخش خود، منعکس کننده روحیه ماجراجو و با اعتماد به نفس زن امروزی است. این عطر سحرانگیز عصاره‌ای از دسته گلی‌ از گل‌های سفید مریم و یاس است که با رایحه گرم و شاداب وانیل و چوب سدر در هم آمیخته است.

آرمانی مای وی هدیه ایده آلی برای معلمی است که دانش آموزانش را تشویق می‌کند تا دنیا را کشف کنند و به دنبال تحقق رویاهایشان باشند. با هدیه دادن این عطر به معلمتان از او بابت حمایت‌ها و تشویق‌هایش در جهت رشد شخصی‌تان تشکر می‌کنید.

ادوپرفیوم زنانه مای وی عطر روز معلم

خریدمای وی ادو پرفیوم زنانه

بهترین کادو روز معلم برای آقایان

در ادامه با 6 عطر مناسب کادو روز معلم برای آقایان آشنا می‌شوید.

1.امبلم ادو تویلت مردانه مونت بلنک (Emblem Eau de Toilette For Men Mont Blanc)

ادوتویلت مردانه امبلم مونت بلنک، عطری مردانه و قوی است و برای آموزگاران و استادان آقا که شخصیتی قوی و در عین حال کاریزماتیک دارند کاملا مناسب است. عطری خوشبو با پخش بوی بالا که رایحه منحصربفرد خود را مدیون نت‌های گیاهی خاص خود است. این عطر موفق و پربازخورد با ترکیب خاص و ماهرانه در سال 2014 به دنیای عطرها معرفی شد و برای آقایان شیکپوش و باسلیقه بسیار مناسب است. استشمام رایحه این عطر سرزندگی و مثبت نگری را در وجود هر شخصی بیدار می‌کند.

ادوتویلت مردانه امبلم مونت بلانک عطر روز معلم

خریدامبلم ادو تویلت مردانه مونت بلنک

2.کاستوم ادو تویلت مردانه آلفرد دانهیل (Custom Eau de Toilette for Men Alfred Dunhill)

این عطر کلاسیک گزینه بسیار مناسبی برای مردان فرهیخته و قوی است. ترکیبی متعادل و بی‌نقص از رایحه‌های خاص در کنار هم چنین عطر شگفت انگیزی با گروه بویایی چوبی ادویه‌ای را خلق کرده‌ است که برای هر 4 فصل سال مناسب است. ادوتویلت مردانه کاستوم بازتابی از ظرایف و پیچیدگی‌های مردانه است و برای معلمان آقای زیر 45 سال کادو روز معلم مناسبی است.

ادوتویلت مردانه کاستوم آلفرد دانهیل عطر روز معلم

خریدکاستوم ادو تویلت مردانه آلفرد دانهیل

3.اروس ادو پرفیوم مردانه ورساچه (Eros Eau de Parfum for Men Versace)

ادوپرفیوم مردانه اروس، عطری شرقی، شاداب و چوبی است. رایحه این عطر کلاسیک مدرن، آمیزه‌ای از ترکیبات سنتی و مدرن، متشکل از نت‌های قوی از ادویه‌های شرقی است که با بوی ماندگار و خاص خود، خاطراتی فراموش نشدنی را از شما در ذهن معلمتان خلق می‌کنند. رایحه این عطر جذاب و به یاد ماندنی، معتدل، ترش و تلخ است.

ادوپرفیوم مردانه اروس ورساچه کادو روز معلم

خریداروس ادو پرفیوم مردانه ورساچه

4.هوگو دارک بلو ادو تویلت مردانه (Hugo Dark Blue Eau de Toilette for Men)

رایحه آبی، معتدل، باطراوت و عمیق این عطر حاصل ترکیبات متناقض است. ترکیب هنرمندانه و بی‌نظیر نت‌های ادوتویلت هوگو دارک بلو، آن را به عطر روز معلم مناسب و به یادماندنی تبدیل می‌کند که می‌توانید به آموزگار محبوب خود هدیه دهید.

ادوتویلت مردانه هوگو دارک بلو عطر روز معلم

خریدهوگو دارک بلو ادو تویلت مردانه

5.اکوا دی جیو ادو تویلت مردانه جورجیو آرمانی (Acqua Di Gio Eau de Toilette For Men Giorgio Armani)

عطری آروماتیک با نت‌های تند و تیز ادویه‌ای که با نت‌های پایانی چوبی کمی تلطیف شده‌اند و می‌تواند انتخابی کاملا درست و کلاسیک برای هدیه روز معلم باشد. رایحه ادوتویلت مردانه اکوا دی جیو یادآور رهایی و طراوت روزهای بهاری است. شروع این عطر با نت‌های ترش و مرکباتی است که شادابی و سرزندگی را به هر شخصی هدیه می‌دهد. نت‌های میانی کمی پیچیده‌تر هستند. این اوتویلت بوی اسپرت و همه‌پسندی دارد.

ادوتویلت مردانه اکوا دی جیو عطر روز معلم

خریداکوا دی جیو ادو تویلت مردانه جورجیو آرمانی

6.کوروس - کوروش ادو تویلت مردانه ایوسن لورن - وای اس ال (Kouros Eau de Toilette For Men Yves Saint Laurent - YSL)

عطری اثرگذار و کلاسیک که با هر روحیه‌ای سازگار است و تکمیل کننده شخصیت باوقار و فهیم استادان و معلم‌ها است. این عطر شناخته شده و ارزشمند، هدیه‌ای خاطره‌انگیز و ماندگار است. ادو تویلت مردانهکوروش ایوسن لورن رایحه خوشبو، تلخ و ملایم با دوام خیلی خوبی دارد.

ادوتویلت مردانه کوروس ایو سن لورن عطر روز معلم

خریدکوروش ادو تویلت مردانه ایوسن لورن

بدون شک، معلم شما از دریافت هدیه عطر خیلی خوشحال خواهد شد.با هدیه عطری مناسب، خاطره‌‌ای فراموش نشدنی را برای معلمتان خلق می‌کنید که همیشه پس از استفاده از آن به یاد شما می‌افتد. در پایان خوشحال می‌شویم که نظرات و تجربیات خودتان را از هدیه عطر روز معلم با ما در میان بگذارید.

نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید