یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
معرفی 10 تا از بهترین عطرهای گرلن

معرفی 10 تا از بهترین عطرهای گرلن

Guerlain یک خانه عطر افسانه‌ای فرانسوی است که عطرهای زیادی را تولید کرده است. برند گرلین همیشه از مواد مجلل و کمیاب مانند وانیل فرانسوی و گل یلانگ یلانگ برای ساخت عطرهای خود استفاده کرده است. خانه Guerlain توسط Pierre-François Pascal Guerlain در سال 1828 تاسیس شد. در مقاله رازهای گرلن و عطرهای بی‌نظیرش به طور کامل در مورد برند عطر گرلن صحبت کردیم. اگر دوست دارید با بهترین عطر زنانه گرلن و بهترین عطر مردانه گرلن آشنا شوید در این مقاله همراه ما باشید.

1. ادو پرفیوم گرلن شالیمار زنانه (Shalimar Eau de Parfum For Women Guerlain)

ادو پرفیوم گرلن شالیمار زنانه

خرید عطر گرلن شالیمار

عطر Shalimar Eau de Parfum یک عطر نمادین است که توسط خانه عطر فرانسوی Guerlain ساخته شده است. گرلن شالیمار که بهترین عطر زنانه گرلن است در خانواده عطرهای شرقی تند قرار دارد و محصول سال 1925 است. شالیمار یکی از معروف‌ترین و ماندگارترین عطرهای دنیا است. این عطر توسط Jacques Guerlain، یکی از مشهورترین عطرسازان تاریخ، در سال 1925 ساخته شد. این عطر از داستان عشقی بین امپراتور شاه جهان و همسرش ممتاز محل، که تاج محل برای او ساخته شد، الهام گرفته شده است.

ادوپرفیوم شالیمار ترکیبی پیچیده از نت‌ها است که رایحه‌ای مجلل و حسی ایجاد می‌کنند. با اسپری کردن این عطر نت‌های ابتدایی آن که شامل ترنج، مرکبات، لیمو ترش زرد، نارنگی ماندارین و چوب سدر است به مشام می‌رسد. این نت در مدت کوتاهی از روی پوست تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی می‌دهد. در نت میانی یا قلبی رایحه‌های گل زنبق، گل رز، گل یاسمن سفید، نعناع هندی و خس خس به مشام می‌رسد.

شالیمار در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار ترشح گربه زباد، چرم، مشک، بخور، صمغ جاوشیر، وانیل، دانه تونکا و چوب صندل از روی پوست تبخیر می‌شود. عطر شالیمار در یک بطری شیشه‌ای ظریف با کلاهک آبی یاقوت کبود عرضه می‌شود. طراحی بطری نشان دهنده ماهیت بی انتها و لوکس بودن عطر است. شالیمار یک عطر کلاسیک در نظر گرفته می‌شود و تقریباً یک قرن است که محبوبیت خود را حفظ کرده است.

جذابیت جاودانه و رایحه مجلل این عطر، آن را در بین زنان در تمام سنین در سراسر جهان محبوب کرده است.. ادوپرفیوم شالیمار به دلیل داشتن رایحه غنی و حسی مناسب برای استفاده در شب و مناسبت‌های خاص است. می‌توان آن را در تمام طول سال پوشید، اما به دلیل گرما و عمقی که دارد، مخصوصاً برای عصرهای پاییز و زمستان مناسب است.

2. ادو پرفیوم گرلن مون گرلن زنانه (Mon Guerlain Eau de Parfum For Women)

ادو پرفیوم گرلن مون گرلن زنانه

خرید عطر گرلن مون گرلن

عطر مون گرلن عطری است که توسط خانه عطر مشهور فرانسوی، گرلن ساخته شده است. Mon Guerlain در سال 2017 به بازار عرضه شد و به سرعت مورد توجه قرار گرفت. مون گرلن که بهترین عطر زنانه گرلن است متعلق به خانواده عطرهای چوبی شرقی است که با نت‌های گرم، حسی و پیچیده مشخص می‌شود. نت ابتدایی این عطر با رایحه‌های اسطوخودوس و ترنج آغاز می‌شود. اسطوخودوس یک نت برجسته در Mon Guerlain است که کیفیتی تازه و معطر به آن می‌بخشد.

در میانه عطر به نت‌های میانی یا قلبی آن می‌رسیم که شامل گل زنبق، گل رز و گل یاسمن سفید است. نت گل یاسمن ظرافت گلی و حس را به ارمغان می‌آورد. مون گرلن در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار وانیل، نعناع هندی، کومارین، چوب صندل، صمغ بنزوئین و شیرین بیان از روی پوست تبخیر می‌شود. Mon Guerlain به عنوان ادای احترام به زنانگی مدرن توصیف می‌شود، که مظهر ذات یک زن قوی و آزاده است و برای برانگیختن احساس توانمندی و اعتماد به نفس طراحی شده است.

به طور کلی، ادوپرفیوم مون گرلین عطری جذاب است که با بهترین ترکیبات ساخته شده است و میراث برتری برند گرلن در عطرسازی را منعکس می‌کند. عطر مون گرلن به دلیل جذابیت همیشگی و توانایی در برانگیختن احساسات و جذابیت، تحسین گسترده‌ای را به خود اختصاص داده است.

3. ادو پرفیوم گرلن لاپتیت روب نویر زنانه (La Petite Robe Noire Eau de Parfum for Women Guerlain)

ادو پرفیوم گرلن لاپتیت روب نویر زنانه

خرید عطر گرلن لاپتیت روب نویر

La Petite Robe Noire یک خط عطر محبوب توسط خانه عطر مشهور فرانسوی Guerlain است. این عطر زنانه در خانواده عطرهای شرقی وانیلی قرار دارد و سال انتشار آن 2012 است. لاپتیت روب نویر توسط Thierry Wasser ساخته شده است. با اسپری کردن این عطر نت‌های ابتدایی آن که شامل آلبالو، ترنج، بادام و توت قرمز است به مشام می‌رسد. نت ابتدایی فرارتر است و در مدت زمان کوتاه از روی پوست تبخیر می‌شود.

بعد از نت ابتدایی نت میانی عطر به مشام می‌رسد. این نت شامل رایحه‌های گل رز، گل رز طائف، چای و شیرین بیان است. لاپتیت روب نویر در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار وانیل، گل زنبق، بادیان رومی، دانه تونکا و نعناع هندی ناپدید می‌شود. ادوپرفیوم لا پتیت روب نویر یک عطر شیک و خاص است که برای خانم‌های مدرن طراحی شده است. این عطر همه کاره است و هم برای روز و هم برای شب می‌توان از آن استفاده کرد.

4. ادو پرفیوم گرلن اینسولنس زنانه (Insolence Eau de Parfum for Women Guerlain)

ادو پرفیوم گرلن اینسولنس زنانه

خرید عطر گرلن اینسولنس

Eau de Parfum "Insolence" عطری است برای زنان که توسط خانه عطر مشهور فرانسوی Guerlain ساخته شده است. این ادو پرفیوم زنانه در گروه بویایی میوه‌ای گلدار قرار دارد و محصول سال 2008 است. از جمله نت‌های ابتدایی این عطر می‌توان به گل بنفشه و توت قرمز اشاره کرد. با تبخیر شدن این نت، نت قلبی با رایحه‌های توت فرنگی وحشی و شکوفه پرتقال به مشام می‌رسد.

نت میانی نیز دوام زیادی ندارد و در مدت کوتاه جای خود را به نت پایه می‌دهد. نت پایه سرشار از رایحه‌های دانه تونکا، گل زنبق، چوب صندل، نت پودری، وانیل و چوب است. عطر Insolence Eau de Parfum عطری پر جنب و جوش و جسورانه است که روح یک زن مدرن و با اعتماد به نفس را تسخیر می‌کند. ادو پرفیوم Insolence نقدهای مثبتی از طرف علاقه‌مندان به عطر و منتقدان دریافت کرده است.

بسیاری از افراد از ترکیب منحصر به فرد عطر و از نت‌های میوه‌ای و گلی و همچنین قدرت ماندگاری طولانی مدت آن را استقبال می‌کنند. این عطر که بهترین عطر زنانه گرلن است اغلب به عنوان جسور، پر جنب و جوش و فراموش نشدنی توصیف می‌شود و این ویژگی‌ها آن را به انتخابی محبوب در میان زنانی تبدیل می‌کند که به دنبال رایحه‌ای متمایز و فریبنده هستند.

5. ادو پرفیوم گرلن شالیمار اینیتیال زنانه (Shalimar Initial Eau de Parfum For Women Guerlain)

ادو پرفیوم گرلن شالیمار اینیتیال زنانه

خرید عطر گرلن شالیمار اینیتیال

عطر زنانه Shalimar Initial Eau de Parfum For Women عطری است که توسط خانه عطر مشهور فرانسوی Guerlain ساخته شده است. عطر زنانه شالیمار اینیتیال در سال 2011 به بازار عرضه شد و در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار دارد. از جمله نت‌های ابتدایی موجود در این عطر می‌توان به ترنج، پرتقال و گیاهان سبز اشاره کرد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی نت میانی به مشام می‌رسد. این نت شامل رایحه‌های گل زنبق، گل رز، گل یاسمن سفید، نعناع هندی و خس خس است.

در نهایت به نت‌های پایه عطر می‌رسیم که از دانه تونکا، مشک، وانیل و کارامل تشکیل شده است. Shalimar Initial تفسیری مدرن از عطر کلاسیک و نمادین Guerlain، Shalimar است که برای اولین بار در سال 1925 معرفی شد. در حالی که این عطر اصل شالیمار را حفظ می‌کند، Shalimar Initial یک پیچ و تاب معاصر ارائه می‌دهد و آن را برای مخاطبان جوان‌تر مناسب می‌کند. شالیمار اینیتیال اغلب به عنوان عطری ملایم، پودری و کمی شیرین با جذابیت رمانتیک توصیف می‌شود.

عطر زنانه Shalimar Initial Eau de Parfum عطری فریبنده است که ضمن پذیرش ذائقه معاصر، به میراث غنی گرلن ادای احترام می‌کند. این عطر با ترکیبی جذاب از مرکبات، گل‌ها و نت‌های شرقی، پیچیدگی و جذابیت را از خود بروز می‌دهد و آن را به انتخابی محبوب در میان علاقه‌مندان به عطر در سراسر جهان تبدیل می‌کند. اگر به دنبال بهترین عطر زنانه گرلن هستید پیشنهاد ما به شما شالیمار اینیتیال است.

6. ادو پرفیوم گرلن لهوم ایدیل مردانه (L Homme Ideal Eau de Parfum For Men Guerlain)

ادو پرفیوم گرلن لهوم ایدیل مردانه

خرید عطر گرلن لهوم ایدیل

"L'Homme Idéal" یک عطر مردانه از خانه عطر لوکس فرانسوی Guerlain است. این عطر که بهترین عطر مردانه گرلن است در گروه بویایی شرقی چوبی قرار دارد و محصول سال 2016 است. این عطر با طراوت با نت‌های ابتدایی از ترنج، اسطوخودوس، آویشن، رزماری و ادویه جات باز می‌شود که با شیرینی بادام در هم آمیخته شده و هاله‌ای جذاب و فریبنده ایجاد می‌کند.

همانطور که عطر تکامل پیدا می‌کند، قلب آن ترکیبی حسی از نت‌های گل رز بلغاری، بخور و گیلاس را نشان می‌دهد که به طور هماهنگ با گرمای وانیل ترکیب شده‌اند. نت‌های پایه نیز با غنای چرم، کرمی بودن دانه تونکا، و چوبی بودن چوب صندل عمق و مردانگی را به همراه می‌آورند و ظرافت و ماندگاری را به جای می‌گذارند.

Eau de Parfum L'Homme Idéal عطری است همه کاره و مناسب برای مناسبت‌های مختلف. رایحه تصفیه شده و پیچیده این عطر، آن را برای رویدادهای رسمی، شب‌های عاشقانه، یا پوشیدن روزمره زمانی که می‌خواهید تأثیر ماندگاری از خود به جا بگذارید، عالی است. لهوم ایدیل عطری است گیرا که ذات یک مرد ایده‌آل را تجسم می‌بخشد. این عطر با ترکیب پیچیده‌ای از نت‌ها و جذابیت‌های بی انتها، عطری است که اعتماد به نفس، جذابیت و ظرافت را تراوش می‌کند.

7. ادو پرفیوم گرلن کوییر اینتنس مردانه/زنانه (Cuir Intense Eau de Parfum For Women And Men Guerlain)

ادو پرفیوم گرلن کوییر اینتنس مردانه/زنانه

خرید عطر گرلن کوییر اینتنس

ادو پرفیوم کوییر اینتنس از برند گرلن یک عطر یونیسکس است که برای استفاده خانم‌ها و آقایان طراحی شده است. Cuir Intense در سال 2019 به بازار عرضه شد و سازنده آن Thierry Wasser است. اسمانتوس و گل یلانگ یلانگ از جمله نت‌های ابتدایی این عطر هستند که بلافاصله بعد از اسپری کردن به مشام می‌رسند.

بعد از تبخیر شدن این نت، نت‌های میانی آن به مشام ‌می‌رسد. این نت شامل چرم و مشک است. کوییر اینتنس که بهترین عطر مردانه گرلن است در نت پایه با رایحه‌های گیاه تنباکو، چوب سدر و چوب صندل از روی پوست تبخیر می‌شود.

8. ادو تویلت گرلن ل هوم ایدیل مردانه (L Homme Ideal Eau de Toilette For Men Guerlain)

ادو تویلت گرلن ل هوم ایدیل مردانه

خرید عطر گرلن ل هوم ایدیل

Eau de Toilette "L'Homme Idéal" یک عطر مردانه است که توسط خانه عطر معتبر فرانسوی Guerlain ساخته شده است. ادو تویلت L'Homme Idéal در خانواده رایحه چوبی آروماتیک قرار دارد و سال انتشار آن 2014 است. با اسپری کردن این عطر مردانه نت‌های ابتدایی آن که از نارنج، مرکبات، رزماری و شکوفه پرتقال تشکیل شده است به مشام می‌رسد. با گذر از نت ابتدایی به نت میانی این عطر می‌رسیم که شامل بادام و دانه تونکا است.

ل هوم ایدیل در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار خس خس، چوب سدر و چرم ناپدید می‌شود. Eau de Toilette L'Homme Idéal عطری پیچیده و مدرن است که ذات مرد ایده‌آل را به گفته گرلن تجسم می‌بخشد. این عطر که بهترین عطر مردانه گرلن است عموما نظرات مثبتی از سوی کاربران و علاقه‌مندان به عطر دریافت کرده است که ترکیب متعادل، ماندگاری و تطبیق‌پذیری آن را ستایش می‌کنند.

9. ادو تویلت گرلن ال اینستنت د گرلن مردانه (L Instant De Guerlain Eau de Toilette For Men)

ادو تویلت گرلن ال اینستنت د گرلن مردانه

خرید عطر گرلن ال اینستنت د گرلن

"L'Instant de Guerlain" یک عطر مردانه محبوب از خانه عطر مشهور فرانسوی Guerlain است. ال اینستنت د گرلن متعلق به خانواده عطرهای چوبی تند است. این عطر توسط عطرسازان Beatrice Piquet و Sylvaine Delacourte ساخته شده است. ال اینستنت د گرلن در سال 2004 به بازار عرضه شد. نت ابتدایی این عطر تازگی لیمو ترش سبز را با ترنج، گریپ فروت، بادیان رومی و گل یاسمن سفید ترکیب می‌کند.

این نت بعد از گذشت مدت زمان کوتاه از روی پوست تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی می‌دهد. در قلب این عطر نت‌های چای، اسطوخودوس، پوست میوه کاکائو، چوب سدر، نعناع هندی و چوب صندل قرار دارند. عطر ال اینستنت د گرلن در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار گل بامیه، مشک و صمغ لامی از روی پوست ناپدید می‌شود.

این عطر برای مردانی ساخته شده است که از رایحه‌های کلاسیک با پیچ و تاب مدرن استقبال می‌کنند. ال اینستنت د گرلن برای افرادی مناسب است که عطرهای همه کاره را ترجیح می‌دهند که می‌توانند هم به صورت غیررسمی و هم رسمی استفاده شوند. L'Instant de Guerlain به دلیل ترکیب منحصر به فرد مرکبات و چوب و همچنین تطبیق‌پذیری و ماندگاری آن، نظرات مثبتی را از طرف علاقه‌مندان و منتقدان عطر به دست آورده است.

10. ادو تویلت گرلن وتیور مردانه (Vetiver Eau de Toilette for Men)

ادو تویلت گرلن وتیور مردانه

خرید عطر گرلن وتیور

عطر مردانه Vetiver Eau de Toilette که بهترین عطر مردانه گرلن است به طور خاص برای آقایان طراحی شده است و نت خس خس را به عنوان نت برجسته در خود جای داده است. خس خس نوعی علف بومی هند است و اسانس آن به دلیل رایحه خاکی، چوبی و کمی دودی در عطرسازی بسیار استفاده می‌شود. نت‌های ابتدایی این عطر برداشت‌های اولیه باطراوت هستند که به سرعت به مشام می‌رسند. از نت‌های ابتدایی این عطر می‌توان به ترنج، تنباکو، لیمو ترش زرد، زنجبیل، شکوفه پرتقال، دانه گشنیز و نارنگی ماندارین اشاره کرد.

نت‌های میانی که پس از محو شدن نت‌های بالایی پدیدار می‌شوند و شخصیت اصلی رایحه را ایجاد می‌کنند از خس خس، دانه فلفل، گل شمعدانی، مریم گلی، ریشه زنبق و چوب صندل تشکیل شده‌اند. گرلن وتیور در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار خس خس، خزه درخت بلوط، چرم، صمغ مر، سیوت، دانه تونکا و کهربا ناپدید می‌شود. نت‌های پایه، نت‌های عمیق و ماندگاری هستند که پس از از بین رفتن نت‌های قلبی ظاهر می‌شوند و عطر را تثبیت می‌کنند و پایه و اساس آن را ایجاد می‌کنند.

محصولات مرتبط
لا پتیت روب نویر ابسولو ادو پرفیوم زنانه گرلنGuerlain 
۲۱,۹۱۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
توباکو هانی ادو پرفیوم زنانه مردانه گرلنGuerlain 
۷۱,۳۸۵,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۱۰ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
نرولیا وتیور ادو تویلت زنانه و مردانه گرلنGuerlain 
۲۰,۹۶۸,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
+۳
تنوع
آکوا آلگوریا فورته ماندارین باسیلیک ادو پرفیوم زنانه گرلنGuerlain 
۲۱,۹۰۶,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
عود خول - عود کول ادو پرفیوم زنانه مردانه گرلنGuerlain 
۴۰,۲۷۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
هابیت - هبیت رژ له اینستینکت ادو تویلت مردانه گرلنGuerlain 
۸,۱۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
اکوا الگوریا فورته رزا روسا ادو پرفیوم زنانه گرلنGuerlain 
۲۰,۰۳۸,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۱۲۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
جاسمین بونهیر ادو پرفیوم زنانه مردانه گرلنGuerlain 
۷۱,۳۸۵,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۱۰ میل
مینیاتوری
+۳
تنوع
عود نود ادو پرفیوم زنانه مردانه گرلنGuerlain 
۴۰,۲۷۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۲۰۰ میل
عطر
۱۰ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
آکوا آلگوریا فلورا سالواجیا ادو تویلت زنانه گرلنGuerlain 
۷,۵۱۴,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۱ میل
سمپل
+۱
تنوع
مون گرلن اسپارکلینگ بوکت ادو پرفیوم زنانه گرلنGuerlain تخفیف ویژه
۸,۵۸۲,۰۰۰ تومان۷,۵۴۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
سانتال پائو رزا ادو پرفیوم زنانه و مردانه گرلنGuerlain 
۵۰,۰۵۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
اویلت پورپر ادو پرفیوم زنانه و مردانه گرلنGuerlain 
۵۱,۳۷۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
آکوا آلگوریا نتار دی سول ادو تویلت زنانه گرلنGuerlain 
۷,۹۱۴,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۱ میل
سمپل
+۱
تنوع
اپیسس وولیس ادو پرفیوم زنانه مردانه گرلنGuerlain 
۴۷,۵۹۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
آکوا الگوریا گرانادا سالویا ادو تویلت زنانه و مردانهGuerlain 
۱۴,۴۰۳,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
لهوم آیدیل اکستریم ادو پرفیوم مردانهGuerlain تخفیف ویژه
۶,۳۳۶,۰۰۰ تومان۵,۶۵۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
آکوا الگوریا اورنج سولیا ادو تویلت زنانه و مردانهGuerlain 
۱۹,۰۹۴,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
پچولی آردنت ادو پرفیوم زنانه و مردانه گرلنGuerlain 
۷,۸۶۴,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید