یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
معرفی انواع عطر گود گرل کارولینا هررا: عطری برای زنان مدرن و قدرتمند

معرفی انواع عطر گود گرل کارولینا هررا: عطری برای زنان مدرن و قدرتمند

در دنیای مجلل و بی حد و مرز عطرها، کارولینا هررا با سبک ماندگار، پیچیده و ظریف خود، به یکی از ستون‌های عطرسازی تبدیل شده است و با ارائه هر محصول جدید، حس بویایی علاقه مندان در سراسر جهان را مسحور خود می‌سازد. در این مقاله همراه ما باشید تا با تاریخچه این برند برجسته و مجموعه جذاب و جادویی عطر گود گرل کارولینا هررا آشنا شوید.

نگاهی به میراث عطر کارولینا هررا

کارولینا هررا، طراح مد ونزوئلایی آمریکایی، در سال 1981 برندی را به اسم خود تأسیس کرد. این برند خیلی زود مسیر پیشرفت را طی کرد و در دنیای مد به نمادی از ظرافت و تجمل تبدیل شد. در طی این سال‌ها، محصولات خلاق و به روز این برند، انتخاب اول بسیاری از افراد مشهور و شخصیت‌های برجسته دنیا بوده است و در هر گردهمایی مهم کارولینا هررا با ارائه محصولات فاخر، ظرافت و زیبایی خود را به نمایش گذاشته است.

کارولینا هررا در سال 1988 به عرصه تولید عطر وارد شد و اولین عطر خود را روانه بازار کرد که زیبایی بی‌نظیر و فاخر داشت و به سرعت در بین عطربازهای سراسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرد. عطرهای این برند انتخاب چهره‌های مشهوری مثل میشل اوباما و ژاکلین کندی بوده است. مجموعه فاخر عطر گود گرل کارولینا هررا ترکیبی مسحور کننده از گل‌های سفید جذاب و نت گرم وانیل است، رایحه‌ای جسورانه و در عین حال کاملا زنانه.

عرضه اولین نسخه عطر گود گرل در سال 2016، انقلابی در جهان عطر به پا کرد. رایحه‌ای جسور و زیبا که در شیشه‌ای با طراحی بی‌نظیر و چشمگیر به شکل کفش زنانه پاشنه بلند به دوستداران عطر ارائه شد. از آن تاریخ، فلنکرها، نسخه‌های محدود و حتی عطر موی این مجموعه هم به بازار عرضه شده است.

مجموعه عطر گود گرل کارولینا هررا

آشنایی با برترین‌های مجموعه جذاب عطر گود گرل

مجموعه عطر گود گرل کارولینا هررا به معنی دختر خوب که به‌خاطر ترکیب‌های نوآورانه عطرها و شیشه‌های جذابشان به شکل کفشی زنانه با پاشنه بلند و باریک شهرت دارد، دوگانگی زنانگی فریبنده و معصومیتی شیرین را به نمایش می‌گذارد. اولین نسخه از این مجموعه به نام ادوپرفیوم گود گرل از همان ابتدای ورود به بازار، قلب بسیاری را تسخیر کرد و همین استقبال بی‌نظیر از طرف مردم بود که منجر به شکوفایی کل مجموعه گود گرل شد، مجموعه‌ای که ماهیت چند وجهی زنانگی مدرن را بررسی می‌کند. تمام عطرهای این مجموعه ترکیبی یکسان از نت‌های گل‌های سفید یاسمن و مریم و دانه خامه‌ای تونکا هستند و در جزییات با یکدیگر تفاوت دارند. در ادامه به معرفی عطرهای گود گرل و بهترین عطر گود گرل می‌پردازیم.

1.گود گرل ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا (Good Girl Eau de Parfum For Women Carolina Herrera)

این ادوپرفیوم، اولین عطر و نسخه اصلی عطر گودگرل است. در این ادوپرفیوم رایحه‌های جذاب و شیرین یاس و کاکائو با نت‌های غنی و قوی دانه تونکا و بادام ترکیب شده‌اند تا دوگانگی شگفت‌انگیز نور و تاریکی، خوب و فریبنده را به تصویر بکشند. شیشه این عطر که به شکل کفش پاشنه بلند زنانه طراحی شده است، نشان دهنده ترکیبی بی‌نقص از قدرت و زنانگی است. از همان ابتدای عرضه این عطر در سال 2016، جادوی آن همه را مسحور خود ساخت. رایحه این عطر، گرم، شیک، کلاسیک و باوقار است.

نت‌های ابتدایی: لیمو، ترنج، بادام، قهوه

نت‌های میانی: گل مریم، شکوفه پرتقال، گل زنبق زرد، یاس سامباک، رز بلغاری

نت‌های پایانی: کاکائو، دانه تونکا، مشک، کهربا، سدر، چوب صندل، وانیل، پرالین

ادوپرفیوم گود گرل

خریدگود گرل ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا

2.گود گرل سوپریم ادو پرفیوم زنانه (Good Girl Supreme Eau de Parfum for Women)

در این ادوپرفیوم، رایحه‌های توت‌های آبدار و یاس مصری با لایه‌ای گرم و مجلل از دانه تونکا و خس خس در هم می‌آمیزند. تفسیر جدید و ارتقا یافته‌ای از نسخه اصلی که هم باطراوت و هم به طرز غیرقابل مقاومتی اغوا کننده است و مناسب زنان با اعتماد به نفس و جسوری است که به هر مکانی که وارد می‌شوند در مرکز توجه قرار می‌گیرند. نت‌های ابتدایی گود گرل سوپریم با ترکیب شیرین میوه‌های جنگلی و یاس مصری شروع می‌شود. در ادامه و در قلب عطر، دانه خامه‌ای تونکا و گل مریم جریان عطر را به دست می‌گیرند. این عطر شرقی گلدار، پیچیده و شاداب که در سال 2020 به بازار عرضه شد در مقایسه با نسخه اصلی گلی‌، دخترانه، شیرین‌تر و آبدارتر است.

نت‌های ابتدایی: میوه‌های جنگلی، یاس مصری

نت‌های میانی: دانه تونکا، گل سرخ

نت‌های پایانی: خس خس

ادوپرفیوم گود گرل سوپریم

خریدگود گرل سوپریم ادو پرفیوم زنانه

3.وری گود گرل ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا (Very Good Girl Eau de Parfum for Women Carolina Herrera)

ادوپرفیوم وری گود گرل به مانند قطرات شاداب لیچی و انگور قرمز است که با روایح دلپذیر گل رز و وانیل احاطه شده است. مخاطب این عطر زنان بازیگوش و پر جنب و جوشی است که جرات این را دارند که انتظارات را زیر پا بگذارند و در عین حال مرموز و پیچیده باشند.

این عطر اسرارآمیز و در عین حال پر جنب و جوش، به مانند باغی سرسبز است که درون شیشه عطر قرار گرفته باشد. نت‌های انگور قرمز، گل رز و وانیل این محصول، داستانی معطر را خلق می‌کنند که لذت بخش و عمیقاً احساسی است. ترکیب هنرمندانه نت‌های این عطر و رایحه متعادل آن، برای هز زن چند بعدی و فعال جذاب است. این عطر در سال 2021 به بازار عرضه شد و ترکیبی دلنشین از نت‌های گلی، میوه‌ای و وانیل است. شروع این عطر با نت‌های متضاد لیچی شیرین و انگور قرمز است. در قلب این عطر زنانه و پراحساس ، نت گل رز به زیبایی خودنمایی می‌کند. در ادامه، نت پایانی و ملایم وانیل جادوی دلفریب خود را به نمایش می‌گذارد و در آخر نت چوبی خس خس استشمام می‌شود.

نت‌های ابتدایی: لیچی، انگور قرمز

نت‌های میانی: رز

نت‌های پایانی: وانیل، خس خس

ادوپرفیوم وری گود گرل

خریدوری گود گرل ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا

4.گود گرل گلد فنتسی ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا (Good Girl Gold Fantasy Eau de Parfum Women Carolina Herrera)

نسخه محدودی که با رنگ طلایی شیشه‌اش، همه چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. در این عطر جسور و مدرن، رایحه اغواکننده یلانگ یلانگ و نارگیل خامه‌ای در هم می‌آمیزند و در آغوش قهوه و کهربا درخشش خود را به نمایش می‌گذارند. شیشه طلایی و خیره کننده ادوپرفیوم گود گرل گلد فنتسی، نجواگر شب‌های مملو از تجملات بی پایان است.

نت‌های ابتدایی: قهوه، بادام

نت‌های میانی: یاس سامباک، گل مریم

نت‌های پایانی: کاکائو، دانه تونکا

ادوپرفیوم گود گرل گلد فنتسی

خریدگود گرل گلد فنتسی ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا

5.وری گود گرل گلم پارفوم زنانه کارولینا هررا (Very Good Girl Glam Parfum for Women Carolina Herrera)

وری گود گرل گلم، با رایحه خنک، شیرین و لطیف گواهی واقعی بر جذابیت درخشان زنانگی است. این عطر با ترکیب وسوسه انگیز و اغواکننده گیلاس و بادام تلخ شروع می‌شود. ترکیبی دلپذیر که بلافاصله شما را سرحال می‌کند. در ادامه، در قلب گل‌های رز و سوسن پیچ و تاب می‌خورد و در نهایت در آغوش خامه‌ای وانیل آرام می‌گیرد. بطری پاشنه بلند قرمز یاقوتی این عطر، قصیده‌ای از زرق و برق و جسارت بی انتها است.

نت‌های ابتدایی: گیلاس، بادام تلخ

نت‌های میانی: رز، سوسن

نت‌های پایانی: وانیل بوربون، خس خس

وری گود گرل گلم پارفوم

خریدوری گود گرل گلم پارفوم زنانه کارولینا هررا

6.گود گرل لجر ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا (Good Girl Legere Eau de Parfum For Women Carolina Herrera)

ادوپرفیوم گود گرل لجر با رایحه غنی، شرقی و گلدار، ترکیبی از نت‌های مرکباتی درخشان، رایحه خاص یلانگ یلانگ و نت دلپذیر دلسه دلچه است. این عطر با حضور 3 نت‌ مرکباتی لیمو، ترنج و پرتقال شروع درخشان و شادابی دارد. سپس نت‌های گلدار یاسمن، گل مریم، و شکوفه پرتقال در ادامه با نت لطیف و پراحساس یلانگ یلانگ در هم می‌آمیزند. این عطر برای هوای خنک و معتدل بهترین انتخاب است. رایحه این عطر، فاخر، باکلاس، جذاب و خواستنی است و توجه همه را به خود جلب می‌کند. از نظر بسیاری این عطر، به خاطر وجود یلانگ یلانگ و دسر دلسه دلچه و رایحه دلپذیر و جذاب، بهترین عطر گود گرل است.

نت‌های اصلی: لیمو، ترنج، نارنگی ماندارین نت‌های میانی: شکوفه پرتقال، رز، یاسمن، گل مریم، یلانگ یلانگ نت‌های پایانی: دلسه د لچه، دارچین، پرالین، چوب صندل، دانه تونکا

ادوپرفیوم گود گرل لجر

خریدگود گرل لجر ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا

7.گود گرل بلاش ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا (Good Girl Blush Eau de Parfum Women Carolina Herrera)

ادوپرفیوم گود گرل بلاش با شیشه تحریک‌آمیز و صورتی، دسته گلی را نمایان می‌کند که زنانه و در عین حال وسوسه‌انگیز و فریبنده است. این عطر خنک و شیرین با نت‌های ابتدایی تمشک و فلفل صورتی روایت خود را آغاز می‌کند. به خاطر نت‌های دولسه د لچه و نعناع هندی قلب این عطر شیرین و خامه‌ای است. رایحه این عطر مظهر عشوه‌گری‌های زنانه است. این ادوپرفیوم با بازیگوشی به رایحه کلاسیک نسخه اصلی این عطر چشمک می‌زند و در عین حال رازهای هیجان‌انگیز خود را زمزمه می‌کند.

نت‌های اولیه: ترنج، نارنگی ماندارین

نت‌های میانی: گل صد تومانی، گلاب، یلانگ یلانگ

نت‌های پایانی: وانیل، دانه تونکا

ادوپرفیوم گود گرل بلاش

خریدگود گرل بلاش ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا

8.عطر مو گود گرل زنانه کارولینا هررا (Good Girl hair mist Women Carolina Herrera)

با تجربه استفاده از عطر موی گود گرل، غرق زیبایی این مجموعه می‌شوید. شروع این عطر با نت‌های گلی و بادام است و در مقایسه با ادوپرفیوم‌ها خیلی شیرین‌تر است و غلظت دانه تونکا و وانیل آن هم بیشتر است . این ترکیب زیبا و زنانه از نت‌های گلی و وانیل ارزش خرید را دارد و بدون اغراق رایحه بی‌نظیری به موهایتان می‌بخشد.عطر موی گود گرل

خریدعطر مو گود گرل زنانه کارولینا هررا

مجموعه گود گرل جایگاه خود را در دنیای عطرسازی محکم کرده است. کارولینا هررا با ارائه این مجموعه عطر جذاب، شما را دعوت می‌کند تا ابعاد مختلف طبیعت پیچیده خود را کشف کنید، در آغوش بگیرید و بیان کنید. با بررسی این مجموعه عطر کارولینا هررا محو زیبایی و ظرافت یک به یک عطرها می‌شوید، چرا که هر عطر گود گرل، گواهی بر تعهد کارولینا هررا به خلق رایحه‌هایی است که چهره‌های بی‌شمار زنانگی را به تصویر می‌کشند. از جادوی قدرتمند ادوپرفیوم گود گرل تا فریبندگی و جذابیت درخشان وری گود گرل گلم، هر کدام از عطرهای این مجموعه به مانند دسته گلی منحصر به فرد، سحرانگیز و زیبا هستند، که تمام حس‌ها را بیدار می‌کنند و شما را به سفری پر احساس دعوت می‌کنند. این مجموعه ادای احترام به جذابیت و قدرت بی‌پایان زنان در سراسر جهان است.

منبع:jomashop vioralondon

نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید