یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین عطرها برای متولدین اردیبهشت ماه

بهترین عطرها برای متولدین اردیبهشت ماه

عطرها این قدرت را دارند که ما را با خود به زمان دیگری از زندگی ببرند یا خاطره‌ای را که مدت‌ها فراموش شده زنده کنند. معمولا انتخاب عطر برای خودمان یا برای هدیه دادن به دیگران کمی سخت است. انتخاب عطری با نت‌های مناسب که با ویژگی‌های شخصیتی‌مان هماهنگ باشند کار آسانی نیست. ما با تالیف مجموعه مقاله‌های عطر مناسب متولدین هر ماه سعی کردیم تا فرآیند انتخاب عطر را را با استفاده از خصوصیات متولدین دوازده علامت زودیاک برای شما ساده‌تر کنیم.در این مقاله به معرفی بهترین گزینه‌های عطر برای متولدین اردیبهشت می‌پردازیم تا به خانم‌ها و آقایان اردیبهشت ماهی کمک کنیم با توجه به ویژگی‌های شخصیتی ماه تولدشان، عطر مناسبی را برای خود تهیه کنند و از این پس با اعتماد به نفس بیشتری در هر جمعی حضور پیدا کنند.

ویژگی‌های عطر اردیبهشت ماهی‌ها

اردیبهشت ماهی‌ها بسیار عملگرا و رمانتیک هستند. همچنین آنها کمی سلطه‌گر و سرسخت هستند. متولدین اردیبهشت به عطرهایی علاقه دارند که به آنها احساس آزادی و رهایی می‌دهند و در عین حال جنبه لطیف شخصیت آنها را هم به نمایش می‌گذارند.خانم‌ها و آقایان اردیبهشتی معمولا افرادی باثبات و متعادل هستند، اما تمایل دارند که مسیر خودشان را در زندگی پیدا کنند. عطر اردیبهشت شامل نت‌های سیب، پیچ امین الدوله، مگنولیا، گل رز و خزه بلوط است. از نظر کارشناسان عطر، این نت‌ها تداعی‌کننده زیبایی، فداکاری و احساسات هستند و اردیبهشتی‌های سرسخت را کمی نرم‌تر می‌کنند. رایحه شیرین پیچ امین الدوله و مگنولیا به اردیبهشت ماهی‌های سازش ناپذیر کمک می‌کند تا کمی انعطاف پذیرتر شوند و جنبه رویایی‌تر شخصیت خود را به نمایش بگذارند. اردیبهشتی‌ها عاشق زیبایی و رایحه‌های غنی و لاکچری هستند و دوست دارند از عطرهای برند استفاده کنند. نشانه برج ثور زمین است و به همین خاطر عطرهای غنی چوبی سبز با نت‌های پایه چوب صندل، چوب سدر ، چمن و کهربا برای آنها مناسب است.

عطر برای متولدین اردیبهشت

بهترین عطر برای مرد متولد اردیبهشت

برج ثور مردانه‌ترین علامت زودیاک است، اما ونوس، الهه عشق نیز بر آن حکومت می‌کند. این ترکیب باعث می‌شود که مردان متولد ماه اردیبهشت، به مردانی جذاب، با شخصیت گیرا و ویژگی‌های مردانه و البته قدرت اغواگری مقاومت ناپذیر تبدیل شوند. آنها مردانی قاطع هستند که اهداف مشخصی دارند و برای دستیابی به این اهداف بدون کوچکترین تردیدی اقدام می‌کنند. آقایان متولد اردیبهشت به دنبال لذت بردن از زندگی هستند، آنها عاشق لذت‌های کوچک زندگی هستند و دوست دارند لحظه‌های شاد و خوشی‌های زندگی را با عزیزان خود تقسیم کنند. آنها آرام، قاطع، متین و صبور هستند و روحیات هنرمندانه شان، جذابیتشان را دوچندان می‌سازد. اگر می‌پرسید که این مردانه چه عطری را دوست دارند، پاسخ شما کاملا واضح است، آنها عطرهایی را انتخاب می‌کنند که مثل شخصیتشان کاملا مردانه باشد و ویژگی‌های بارز مردانه‌شان را پررنگ‌تر کند. در ادامه ، 4 عطر برای متولدین اردیبشهت برای آقایان این ماه را معرفی می‌کنیم.

1. سولو لوه- سولو لوو ادوتویلت مردانه لوه (Solo Loewe Eau de Toilette For Men Loewe)

صبر افسانه‌ای مرد اردیبهشت ماهی به او این توانایی را می‌دهد تا به اهداف خود دست یابد، زیرا او هرگز از تلاش برای رسیدن به آنها دست نمی‌کشد. مرد قاطع متولد اردیبهشت ماه به عطری حسی و پیچیده مثل ادوتویلت سولو لوو نیاز دارد تا در هر شرایطی اعتماد به نفس خود را حفظ کند. این عطر با گروه بویایی شرقی انتخاب خوبی برای شب‌های بهار و تابستان است.

این عطر مردانه و لوکس، با طراوت خود، ذهن مرد اردیبهشت ماهی را باز می‌کند تا با جسارت به دنبال تحقق ایده‌های خود برود و با هر چالشی مقابله کند. رایحه خاص، قدرتمند و ماندگار این عطر، ترکیبی از آکوردهای شاداب مرکباتی، میوه‌ای و ادویه‌ای است که طبعی معتدل و طعمی ترش دارد و تقریبا برای هر موقعیتی مناسب است.

ادوتویلت سولو لوه، عطر اردیبهشت

خرید سولو لوه- سولو لوو ادوتویلت مردانه لوه

2. پور هوم اینتنسو ادوپرفیوم مردانه دولچه اند گابانا (Pour Homme Intenso Eau De Parfum For Men Dolce & Gabbana)

مرد اردیبهشتی شکست یا دلسردی را نمی‌شناسد، او انسانی خستگی ناپذیر است که تا زمانی که به اهدافش نرسد از تلاش و پیشروی دست برنمی‌دارد. عطری مردانه، متعادل و با ماندگاری بالا سزاوار شخصیت سختکوش او است. این عطر چوبی برای روزهای پاییزی بهترین گزینه است.

این عطر چوبی آروماتیک و ظریف با طبعی معتدل و طعمی تلخ از دولچه اند گابانا، نمایانگر مردی مصمم و قاطع است که احساسات خود را به راحتی بیان می‌کند.

ادوپرفیوم پور هوم اینتنسو عطر اردیبهشت

خریدپور هوم اینتنسو ادوپرفیوم مردانه دولچه اند گابانا

3. ساوج پارفوم پرفیوم مردانه دیور (Sauvage parfum Perfume For Men Dior)

ذات قابل اعتماد مردان اردیبهشت ماهی، آنها را به دوستی وفادار تبدیل می‌کند که تمام عشقشان را به عزیزانشان می‌بخشند. آنها به جزییات اهمیت می‌دهند و با تمام وجود برای به ثمر رساندن ایده‌هایشان تلاش می‌کنند. آنها می‌دانند که چگونه به بهترین شکل از خوشی‌های زندگی لذت ببرند.

این عطر اردیبهشت با الهام از دورهمی‌های دوستانه در شب و زیر نور ماه طراحی شده است. پرفیوم مردانه ساوج پارفوم بوی تندی دارد و در گروه بویایی شرقی فوژه قرار می‌گیرد. رایحه خنک این عطر دیور آن را برای استفاده در روزهای گرم سال به گزینه مناسبی تبدیل می‌کند. پس از استفاده، بدون شک بازخوردهای مثبتی از اطرافیان خواهد داشت.

ساوج پارفوم پرفیوم، عطر برای متولدین اردیبهشت

خرید ساوج پارفوم پرفیوم مردانه دیور

4. آرمانی کد پارفوم پرفیوم مردانه جورجیو آرمانی (Armani Code Parfume Men Giorgio Armani)

عطری جذاب و قدرتمندبا رایحه چوبی و معطر که سال 2022 به بازار عرضه شد. پرفیوم آرمانی کد پارفوم به خاطر حضور پررنگ نت دانه تونکا و رایحه چرم با بوی گرم و مردانه خود برای روزها و به ویژه شب‌های پاییزی و زمستانی انتخاب مناسبی است.

آرمانی کد پارفوم پرفیوم، عطر برای متولدین اردیبهشت

خریدآرمانی کد پارفوم پرفیوم مردانه جورجیو آرمانی

بهترین عطر برای زن متولد اردیبهشت

اگر زنی باشد که بنابر نشان ماه تولد او، موفقیت در تقدیرش نقش بسته باشد، آن زن متولد ماه اردیبهشت است. زنی صبور، آرام و با توانایی بی‌نظیر برای کار و تلاش، که همیشه به اهداف خود می‌رسد، چرا که هر چقدر هم در مسیر خود با مشکلات و موانع روبه‌رو شود، هیچ وقت از آنها دست نمی‌کشد. این زنان برای دستیابی به آرامش و راحتی دلخواهشان از توانایی‌های عالی مذاکره خود استفاده می‌کنند و خلاقیت سرشارشان را به نمایش می‌گذارند. اگر یکی از اعضای خانواده یا عزیزانتان از خانم‌های متولد ماه اردیبهشت هستند، باید بگوییم که خیلی خوش شانس هستید، چرا که این زنان با قلب مهربانی که دارند، نسبت به افراد نزدیک خود بسیار وفادار هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا کسانی را که دوستشان دارد خوشحال کنند. او یک زن قوی و قاطع است و رایحه عطر او هم باید همین ویژگی‌ها را داشته باشد. در ادامه با 4 عطر اردیبهشت برای خانم‌ها آشنا می‌شوید.

1. د وان ادوپرفیوم زنانه دولچه اند گابانا (The One Eau de Parfum For Women Dolce & Gabbana - D&G)

یک زن اردیبهشتی می‌تواند به پشتکار، صبر و تلاش خود ببالد. حالا به این مجموعه از ویژگی‌های مثبت او، زیبایی الهه ونوس را هم اضافه کنید. ادوپرفیوم د وان از برند مطرح دولچه اند گابانا برای چنین زنانی طراحی شده است، زنی که به پیروزی و موفقیت خود اطمینان دارد. این عطر جادوی غیر قابل مقاومتی به خانم‌های اردیبهشت ماهی می‌بخشد.

ادوپرفیوم زنانه د وان با گروه بویایی شرقی و طبع معتدل و شیرین برای بیشتر روزهای سال و موقعیت‌های مختلف کاملا مناسب است، اما بهترین زمان استفاده از آن شب‌های سرد زمستان است. دولچه اند گابانا این عطر را برای زنان موفق، خاص و شیکپوش طراحی کرده است.

ادوپرفیوم د وان دولچه اند گابانا، عطر اردیبهشت

خریدد وان ادوپرفیوم زنانه دولچه اند گابانا

2. اترنیتی ادوپرفیوم زنانه کلوین کلاین (Eternity Eau de Parfum for Women Calvin Klein)

زن اردیبهشتی برای ثبات ارزش زیادی قائل است و از مبارزه و جنگیدن متنفر است. او ترجیح می‌دهد در کنار عزیزان و بهترین دوستان خود از خوشی‌های ساده زندگی لذت ببرد. به همین دلیل است که دوست دارد با استفاده از عطری باطراوت و ظریف مثل ادوپرفیوم اترنیتی در اطراف خود فضایی عالی و بی‌نقص به وجود آورد. این عطر گلی در روزهای بهاری بهترین عملکرد را دارد.

این عطر با ترکیبی به یاد ماندنی از همنشینی هماهنگ نت‌های گلی، پودری و ادویه‌ای، تداعی کننده عاشقانه‌های جاودان و ادای احترامی به ازدواج است و با رایحه مجلل، رمانتیک و همیشگی خود برای استفاده در تمام روزهای سال مناسب است.

ادوپرفیوم اترنیتی کلوین کلاین عطر متولدین اردیبهشت

خریداترنیتی ادوپرفیوم زنانه کلوین کلاین

3. دیسی ادوتویلت زنانه مارک جاکوبس (Daisy Eau de Toilette for Women Marc Jacobs)

آرامش و سرسختی یک زن اردیبهشت ماهی هیچ وقت مانع تفریح و سرگرمی او نمی‌شود. با اینکه او زنی واقع بین است اما خنده و شادی را دوست دارد و یکی از انتخاب‌های او عطری شاد مثل ادوتویلت زنانه دیسی از برند مارک جاکوبس است که خوش‌بینی را در او تقویت کند.

ادوتویلت دیسی با طبع خنک و شیرین خود، همراه خوبی برای روزهای بهاری و تابستانی خانم‌های متولد اردیبهشت است. این ادوتویلت با وجود گل‌های مینا روی درپوش خود، طراحی شیشه زیبا و بسیار جذابی دارد که نظر خانم‌های زیباپسند متولد این ماه را به خود جلب می‌کند.

ادوتویلت زنانه دیسی مارک جاکوبس، عطر اردیبهشت برای خانم ها

خریددیسی ادوتویلت زنانه مارک جاکوبس

4. فلاور بای کنزو له ابسولو ادوپرفیوم زنانه کنزو (Flower by Kenzo L Absolue Eau de Parfume Women Kenzo)

همه انتخاب‌های زنان اردیبهشتی براساس زیبایی است. این زنان احساسات قوی دارند. این عطر کلاسیک، محبوب، معصوم و در عین حال فریبنده بازتابی واقعی از خانم‌های اردیبهشت ماهی است. نت‌های زعفران، گل رز و شکوفه پرتقال، وانیل و مشک سفید و همچنین آکورد تند و گرم ادوپرفیوم زنانه فلاور بای کنزو له ابسولو با آغوش گرم و دوست داشتنی زن متولد اردیبهشت کاملا هماهنگ است.

ادوپرفیوم فلاور بای  کنزو له ابسولو برای متولدین اردیبهشت خانم

خریدفلاور بای کنزو له ابسولو ادوپرفیوم زنانه کنزو

امیدواریم که راهنمایی‌های این مقاله به شما کمک کند تا عطر مناسبی را برای اردیبشت ماهی‌ها انتخاب کنید. خوشحال می‌شویم که نظر شما را درباره عطر برای متولدین اردیبهشت بدانیم.

نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید