یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین عطرهای برند مانسرا برای آقایان و خانم‌ها

بهترین عطرهای برند مانسرا برای آقایان و خانم‌ها

عطرهای برند مانسرا مظهر تجمل، پیچیدگی و منحصر به فرد بودن برای مردان و زنان هستند. هر عطر مانسرا که با توجه دقیق به جزئیات ساخته شده است، دارای شخصیتی متمایز است که حواس را مجذوب خود می‌کند. عطر مردانه مانسرا با ترکیبات جسورانه و قدرتمند خود، اعتماد به نفس و مردانگی را القا می‌کند که اغلب دارای نت‌های چوبی، تند و چرمی است که تاثیری ماندگار بر جای می‌گذارد.

از سوی دیگر، عطر زنانه مانسرا با تلفیقی هماهنگ از گل‌ها، میوه‌ها و آکوردهای شرقی که حس لطافت و جذابیت را تداعی می‌کند، مظهر ظرافت و زنانگی است. بدون در نظر گرفتن جنسیت، عطرهای مانسرا به خاطر ماندگاری و رایحه خوب خود مشهور هستند و تضمین می‌کنند که عطرهای آن‌ها هر جا که می‌روند، ردپایی از پیچیدگی را به جا می‌گذارند. اگر دوست دارید با بهترین عطر مانسرا آشنا شوید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

1. ادو پرفیوم مانسرا رد توباکو مردانه/زنانه (Red Tobacco Eau de Parfum For Women And Men Mancera)

ادو پرفیوم مانسرا رد توباکو مردانه/زنانه

خرید عطر مانسرا رد توباکو

"رد توباکو" از برند عطر مانسرا عطری است یونیسکس متعلق به خانه عطر مجلل، مانسرا پرفیومز. این عطر که در گروه بویایی چوبی تند قرار دارد در سال 2017 به بازار عرضه شد. با اولین اسپری از این عطر نت‌های ابتدایی آن که شامل زعفران، دارچین، بخور، جوز هندی، گلابی سفید، چوب عود و سیب سبز است به مشام می‌رسد. نت ابتدایی ماندگاری کمی روی پوست دارد و در مدت زمان کوتاه تبخیر می‌شود. بعد از نت ابتدایی نت‌های قلبی عطر به مشام می‌رسند.

این نت‌ها شامل نعناع هندی و گل یاسمن سفید هستند. هرچه به پایان عطر نزدیک‌تر می‌شویم رایحه‌های غنی‌تر و ماندگارتر می‌شوند. عطر مردانه مانسرا رد توباکو در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار گیاه تنباکو، مشک سفید، کهربا، وانیل ماداگاسکار، چوب گایاک، چوب صندل و خس خس ناپدید می‌شود. عطر زنانه مانسرا رد توباکو رایحه‌ای غنی و مجلل است که گرما و پیچیدگی را تراوش می‌کند.

نت‌های پایه شخصیت اصلی عطر را به وجود می‌آورند، تنباکو، که در ترکیبی حسی از کهربا، وانیل و مشک احاطه شده است، که توسط آکوردهای چوبی چوب گایاک و چوب صندل تقویت شده است. این عطر تند، مجلل و خاطره‌انگیز است و برای کسانی که از رایحه‌های تند و فریبنده استقبال می‌کنند عالی است. عطرهای مانسرا معمولا در بسته‌بندی شیک و مجلل عرضه می‌شوند. بطری Red Tobacco اغلب یک طراحی شیک و مدرن است که با رنگ قرمز تزئین می‌شود تا نام و ویژگی عطر را منعکس کند.

2. اکستریت پرفیوم مانسرا اینتنس سدرات بویس مردانه (Intense Cedrat Boise Extrait de Parfum Men Mancera)

اکستریت پرفیوم مانسرا اینتنس سدرات بویس مردانه

خرید عطر مانسرا اینتنس سدرات بویس

عطر مردانه Cedrat Boise Extrait de Parfum Intense Cedrat Boise Extrait de Parfum عطری است که توسط خانه عطرهای لوکس مانسرا ساخته شده است. این عطر مردانه مانسرا که بهترین عطر مانسرا است با غلظت Extrait de Parfum به عنوان عطر خالص یا اکستریت شناخته می‌شود. اینتنس سدرات بویس در گروه بویایی کهربایی چوبی قرار دارد و سال عرضه آن 2021 است.

عطر مردانه Intense Cedrat Boise Extrait de Parfum به ‌خاطر دهانه تازه و مرکباتی‌اش که با نت‌های مرکبات سیسیلی، همراه با رایحه‌ای از انگور فرنگی سیاه و ادویه‌ها غالب است، شناخته می‌شود. همان‌طور که به میانه عطر نزدیک می‌شویم نت‌های قلبی چرم، چوب صندل، عود کامبوج، نعناع هندی و گل یاسمن سفید به مشام می‌رسد. عطر مردانه مانسرا اینتنس سدرات بویس در نهایت با نت‌های پایه وانیل، مشک سفید، خزه درخت بلوط و عنبر به پایان می‌رسد.

3. ادو پرفیوم مانسرا عود اکسلوسیف زنانه و مردانه (Aoud Exclusif Eau de Parfum for Women and Men Mancera)

ادو پرفیوم مانسرا عود اکسلوسیف زنانه و مردانه

خرید عطر مانسرا عود اکسلوسیف

عطر مردانه مانسرا Aoud Exclusif عطری است که توسط خانه عطرهای لوکس مانسرا ساخته شده است. مانسرا به دلیل ترکیبات با کیفیت بالا، ترکیبات پیچیده و عطرهای ماندگارش شناخته شده است. این ادو پرفیوم یونیسکس در خانواده عطرهای چوبی شرقی قرار دارد. Aoud Exclusif در سال 2018 به بازار عرضه شد.

نت‌های اولیه عطر زنانه مانسرا عود اکسلوسیف از زعفران، لبدانوم، زیره سبز و فلفل تشکیل شده است. بعد از تبخیر دن نت ابتدایی از روی پوست، نت‌های قلبی یا میانی به مشام می‌رسند. این نت‌ها شامل گل رز بلغاری، برگ نعناع هندی و گل بنفشه هستند. این عطر یونیسکس در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار آگاروود (عود) و نت‌های شرقی ناپدید می‌شود.

4. ادو پرفیوم مانسرا عود لمون مینت زنانه و مردانه (Aoud Lemon Mint Eau de Parfum for Women and Men Mancera)

ادو پرفیوم مانسرا عود لمون مینت زنانه و مردانه

خرید عطر مانسرا عود لمون مینت

عطر زنانه مانسرا Aoud Lemon Mint عطری است که به‌ خاطر رایحه‌ با طراوت و شاداب خود شناخته شده است. این عطر یونسکس هم برای استفاده آقایان و هم برای خانم‌ها مناسب و قابل استفاده است. گروه بویایی عطر مانسرا عود لمون مینت چوبی آروماتیک است و دارای رایحه ترش و خنک است. عود لمون مینت به خاطر ماندگاری متوسط ​​تا طولانی‌اش معروف است که معمولاً حدود 6 تا 8 ساعت روی پوست باقی می‌ماند.

عود لمون مینت به دلیل ترکیب منحصر به ‌فرد مرکبات و نعناع مورد قدردانی قرار گرفته است و این ویژگی آن را به انتخابی محبوب در میان کسانی تبدیل می‌کند که از عطرهای تازه و نشاط‌آور با لمسی از پیچیدگی لذت می‌برند. این عطر همه کاره است و برای مناسبت‌های مختلف به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. Aoud Lemon Mint در سال 2016 روانه بازار شد.

سازنده این عطر، عطرساز معروف Pierre Montale است. نت‌های ابتدایی که عطر با آن‌ها آغاز می‌شود شامل لیمو، بادام، فلفل سیاه و گشنیز است. این نت‌ها ماندگاری کمی دارند و به سرعت جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی عود لمون مینت عبارتند از آگاروود (عود)، نعناع هندی، یاس مصری و نعناع. عود لمون مینت در نهایت با نت‌های پایه وانیل، مشک سفید، عنبر، چرم و خس خس از بین می‌رود.

5. ادو پرفیوم مانسرا هیندو کوش زنانه و مردانه (Hindu Kush Eau de Parfum for Women and Men Mancera)

ادو پرفیوم مانسرا هیندو کوش زنانه و مردانه

خرید عطر مانسرا هیندو کوش

هیندو کوش یک عطر یونیسکس از برند مانسرا است که در سال 2018 به بازار عرضه شد. این ادو پرفیوم در گروه بویایی شرقی چوبی قرار دارد و یک عطر فرانسوی است. نت‌های ابتدایی این عطر شامل بخور، ادویه جات، شاهدانه و گل لبدانیم است. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی به نت میانی می‌رسیم که از نت‌های چوبی و برگ نعناع هندی تشکیل شده است. هیندو کوش در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار عنبر، چوب گوایاک، غلاف وانیل و مشک سفید به پایان می‌رسد.

6. ادو پرفیوم مانسرا لمون لاین زنانه و مردانه (Lemon Line Eau de Parfum for Women and Men Mancera)

ادو پرفیوم مانسرا لمون لاین زنانه و مردانه

خرید عطر مانسرا لمون لاین

ادو پرفیوم لمون لاین از برند مانسرا یک رایحه مرکباتی معطر برای خانم‌ها و آقایان است. عطر یونیسکس لمون لاین در سال 2014 به بازار عرضه شد. این عطر توسط پیر مونتال ساخته شده است. از جمله نت‌های ابتدایی این عطر می‌توان به لیمو، اسطوخودوس و پرتقال اشاره کرد.

این نت‌ها بعد از گذشت مدت زمان کوتاه از روی پوست تبخیر می‌شوند. در میانه عطر به نت‌های قلبی آن می‌رسیم که شامل گل‌های سفید، گل شمعدانی و کهربا هستند. عطر مانسرا لمون لاین در نهایت با نت‌های پایه خزه درخت بلوط و مشک سفید ناپدید می‌شود.

7. ادو پرفیوم مانسرا امبر فور زنانه و مردانه (Amber Fever Eau de Parfum for Women and Men Mancera)

ادو پرفیوم مانسرا امبر فور زنانه و مردانه

خرید عطر مانسرا امبر فور

عطر Amber Fever توسط برند Mancera عطری است کهربایی وانیلی و زنانه و مردانه که مخاطب خاصی برای خود مشخص نکرده است. امبر فور در سال 2019 به بازار عرضه شد و به دلیل شگفت‌انگیز بودن به بهترین عطر مانسرا تبدیل شد. نت‌های ابتدایی امبر فور از کارامل، ویسکی، دانه تونکا و فندق تشکیل شده است. در قلب عطر به نت‌های میانی می‌رسیم که شامل گلبرگ رز، گل بنفشه و یاس هندی است. نت‌های پایه عطر مردانه مانسرا نیز عبارتند از کهربا، مشک سفید، چوب ساج و خزه درخت بلوط.

محصولات مرتبط
تونکا کولا ادو پرفیوم زنانه مردانه مانسراMancera 
۲۳,۱۷۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
فرنچ ریویرا ادو پرفیوم زنانه مردانه مانسراMancera 
۱۹,۹۱۴,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۸ میل
سمپل
۵ میل
دستریز
فابولوس یوزو ادو پرفیوم زنانه مردانه مانسراMancera 
۲۰,۶۶۵,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۸ میل
سمپل
۵ میل
دستریز
فیگ اکستازی ادو پرفیوم زنانه مردانه مانسراMancera 
۱۸,۱۶۱,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۸ میل
سمپل
۶۰ میل
عطر
+۲
تنوع
اینتنس سدرات بویس اکستریت پرفیوم مردانه مانسراMancera تخفیف ویژه
۸,۳۹۲,۰۰۰ تومان۷,۴۵۳,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
۸ میل
سمپل
+۲
تنوع
لاولی گاردن ادو پرفیوم زنانه مانسراMancera 
۱۸,۱۶۱,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۸ میل
سمپل
۵ میل
دستریز
فمینیتی ادو پرفیوم زنانه مانسراMancera 
۶,۸۱۳,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
۸ میل
سمپل
+۲
تنوع
میدنایت گلد ادو پرفیوم زنانه و مردانه مانسراMancera 
۶,۲۵۱,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۸ میل
سمپل
۶۰ میل
عطر
+۲
تنوع
جویسی فلاورز ادو پرفیوم زنانه مانسراMancera 
۸,۳۸۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
آکوا وود ادو پرفیوم مردانه مانسراMancera 
۸,۵۱۱,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
۸ میل
سمپل
+۲
تنوع
ساهاریان ویند ادو پرفیوم زنانه و مردانه مانسراMancera 
۶,۷۶۴,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
کریزی فور عود ادو پرفیوم زنانه و مردانه مانسراMancera تخفیف ویژه
۸,۹۳۰,۰۰۰ تومان۸,۱۰۶,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
امبر فور ادو پرفیوم زنانه و مردانه مانسراMancera 
۶,۹۵۳,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
دیپ فارست ادو پرفیوم زنانه و مردانه مانسراMancera 
۷,۳۷۹,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
رویال وانیلا ادو پرفیوم زنانه و مردانه مانسراMancera 
۷,۳۹۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
اینستنت کراش ادو پرفیوم زنانه و مردانه مانسراMancera تخفیف ویژه
۸,۵۵۴,۰۰۰ تومان۵,۵۳۴,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
+۲
تنوع
سولیل د ایتالی ادو پرفیوم زنانه و مردانه مانسراMancera 
۶,۷۵۸,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
پرسیوس عود ادو پرفیوم زنانه و مردانه مانسراMancera 
۷,۵۴۶,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
وانیل اکسلوسیف ادو پرفیوم زنانه و مردانه مانسراMancera 
۹,۰۷۶,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید