یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
عطرهای یونیسکس مناسب فصل بهار

عطرهای یونیسکس مناسب فصل بهار

فصل بهار و منظره‌های شکوفه باران آن، نشاط و سرزندگی را با خود به همراه می‌آورد و چه بهتر که همراه با این نو شدن طبیعت، عطر تازه‌ای را متناسب با حال و هوای بهار بپوشیم و در همراهی با این زیبایی‌ها، حال بهتری پیدا کنیم. در این مقاله با ارائه نکاتی برای انتخاب عطر برای فصل بهار و معرفی 7 عطر یونیسکس از عطرهای پرفروش بهار به شما کمک می‌کنیم تا بهترین عطر بهاری را برای خود انتخاب کنید.

پنج نکته برای انتخاب بهترین عطر بهاری

کارشناسان عطر، برای روزهای بهاری استفاده از عطرهای ملایم و سبک با نت‌های مرکباتی، سبز و گلی و برای شب‌های بهاری پوشیدن عطرهای چوبی و ادویه‌ای را توصیه می‌کنند. اکنون که ماه‌های گرمتر و آفتابی بهار آمده است، احتمالاً عطر زمستانی مورد علاقه‌تان بیش از حد گرم به نظر می‌رسد. فرقی نمی‌کند که خانم هستید یا آقا، با دانستن این پنج نکته مهم، عطر بهاری عالی و ملایم مورد نظرتان را پیدا خواهید کرد.

  • با زمستان خداحافظی کنید. زمستان بهترین زمان برای پوشیدن عطرهای گرم و سنگین است. در این فصل، دمای بدن کاهش پیدا می‌کند و چربی کمتری تولید می‌کند، بنابراین عطرهای سبک‌تر ممکن است روی پوست عملکرد و پخش بوی ضعیفی داشته باشند، به همین دلیل است که تمایل داریم در زمستان از عطرهای قوی‌تر استفاده کنیم. نور خورشید و گرما ارمغان بهار است. در این فصل با افزایش دمای بدن، رطوبت پوست هم بیشتر می‌شود و در نتیجه، عطرهای گرم و زمستانی قوی‌تر می‌شوند، پخش بوی بیشتری پیدا می‌کنند و با سرعت بیشتری تبخیر می‌شوند. به این دلایل، بهتر است در بهاراز عطری سبک‌تر استفاده کنید که بویی شاداب و دلپذیر به شما بدهد، نه سنگین یا تند.
  • نت‌های عطرها را بشناسید.شناخت نت‌های عطرها در انتخاب درست به شما کمک می‌کند. هر عطر از سه دسته نت ساخته شده است. پس از اسپری عطر، بویی که استشمام می کنید از نت‌های ابتدایی می‌آید. پس از آن، نت‌های میانی را استشمام می‌کنید و بوی نهایی عطر حاصل نت‌های پایانی هستند.
  • نت‌های کلاسیک بهاری را انتخاب کنید. رایحه‌های بهاری رایحه‌های سبز هستند. طراوت، شادی و شکوفه‌ها نمادی از این فصل سال هستند. نت‌های کلاسیک بهاری ترنج، لیمو و ماندارین و نت‌های گلی و رمانتیک مناسب این فصل زنبق، یاس و گل رز هستند.
  • حس بویایی‌تان را تقویت کنید.روزهای بهاری زمان مناسبی است تا حس بویایی خود را با رایحه‌ای نشاط آور تقویت کنید. با گرم و روشن‌تر شدن هوا، روحیه‌تان بهتر می‌شود. عطری را انتخاب کنید که منعکس کننده فضای پر گل و میوه بهار و حال و هوا و روحیه پرانرژی شما باشد. اگر خانم هستید، بهترین انتخاب برای شما عطرهای ملایم و گلدار هست و اگر آقا هستید عطرهای مرکباتی و باطراوت بهترین گزینه هستند.
  • محیط خود را در نظر بگیرید. با اینکه عطر‌های بهاری رایحه‌های سبک‌تری دارند، اما محیط اطراف، رژیم غذایی و حتی آب و هوا می‌تواند بر پخش بو و ماندگاری عطر تأثیر بگذارد. بهترین کار این است که عطر جدیدتان را در محیط‌های مختلف امتحان کنید تا متوجه شویدکه عطرتان برای گشت و گذار شبانه مناسبتر است یا محیط‌های رسمی مثل دفتر کار.

نت‌های عطر

تمایلات بویایی در فصل بهار

رایحه‌ها این قدرت را دارند که بر خلق و خو تأثیر بگذارند و شما را شادتر و پرانرژی‌تر کنند. چه عطرهای تمیز و تازه را ترجیح می‌دهید، چه از رایحه‌های گلی و میوه‌ای لذت می‌برید، عطرهای بهاری فراوانی وجود دارند که روحیه‌تان را بهبود می‌بخشند. یکی از بهترین راه ها برای استقبال از بهار، استفاده از عطری متناسب با این فصل از سال است. در ادامه، تعدادی از رایحه‌های مناسب عطر برای فصل بهار را به شما معرفی می‌کنیم.

گیاهان بهاری

رایحه‌های گیاهی، پای ثابت بسیاری از عطرهای بهاری هستند. از رزماری، ریحان و مریم گلی گرفته تا بابونه و بادرنجبویه، همه این گیاهان معطر حواس شما را بیدار و خلق و خویتان را تقویت می‌کنند و موجب کاهش استرس می‌شوند. ترکیب این گیاهان بهاری به تنهایی یا همراه با نت‌های میوه‌ای شیرین یا گل‌های بهاری ترکیب بی‌نظیری را ایجاد می‌کند و حس گشت و گذار در باغی سرسبز در یک روز بهاری را برایتان به ارمغان می‌آورد.

گیاهان، نت‌های بهاری

مرکبات شیرین

یکی از انرژی بخش‌ترین رایحه‌های بهاری، مرکبات به ویژه لیمو، ترنج، گریپ فروت و لیموترش هستند. رایحه‌های مرکبات به دلیل خواصشان برای بهبود خلق و خو و روحیه شناخته شده‌اند، و بنابراین برای شروع یک روز بهاری، انتخاب خیلی خوبی هستند. مرکبات همراه با ادویه‌های گرم مانند وانیل یا رایحه‌های پودری ترکیب عطری خوشبویی را ایجاد می‌کنند که از بوی دلپذیر آن سیر نمی‌شوید. این عطرهای پرانرژی و نشاط آور شما را به یاد کوکی‌های لیمویی، لیموناد تازه و پیک نیک‌های بهاری می‌اندازند و کمک می‌کنند تا با هیجان و شادی وصف ناپذیری به استقبال یک روز جدید بروید.

گل‌های رز

اگر به دنبال عطری با رایحه بی‌نظیر و بهاری هستید، فقط عطرهایی با رایحه گل رز را بررسی کنید. بوی گل رز، رایحه بهار است. گل رز رایحه زیبایی دارد که در عین لطافت و ظرافت، بوی بی‌نظیر و آرامش‌بخشی را به شما می‌بخشد و تمام اطرافیانتان را شگفت‌زده می‌کند.

گل و شکوفه

بهار سرشار از رایحه‌های گل‌هایی مانند شکوفه‌های گیلاس، لاله، یاس بنفش، گل رز، پامچال، نرگس و بنفشه است. وقتی که این رایحه‌ها در عطری با هم ترکیب شوند، عطر و بوی بوستانی پر از گل در روزهای بهاری را پیدا می‌کنید که مطمئناً بسیار آرامش‌بخش است و روحیه شما را بالا می‌برد.

گل و شکوفه، نت‌های عطرهای بهاری میوه‌ها و انواع توت‌ها

اگر به دنبال عطرهایی با رایحه‌های شیرین برای بهار هستید، میوه‌ها و انواع توت‌ها انتخاب‌های خیلی خوبی هستند. از هلو و زردآلو گرفته تا توت فرنگی و آناناس، همگی بوی میوه‌ای و خوشمزه‌ای را به شما می‌دهند. اگر عاشق میوه‌ها و انواع توت‌ها هستید، عطرهایی با ترکیب میوه و توت همراه با رایحه‌ای گلی مانند شکوفه گیلاس، فریزیا، یاسمن یا سنبل عالی هستند.

معرفی 7 عطر یونیسکس برای فصل بهار

در ادامه، 7 عطر یونیسکس و پرفروش را به شما معرفی می‌کنیم که برای استفاده در فصل بهار کاملا مناسب هستند.

1. گریس دیور ادوپرفیوم مردانه/زنانه (Gris Dior Eau de Parfum For Women and Men)

رایحه خوب و شگفت‌انگیز ادوپرفیوم گریس دیور، زیبایی‌های فصل بهار را برایتان دوچندان می‌سازد. این عطر گلی و معتدل با هماهنگی بی‌نظیر نت‌های خاصی همچون خزه درخت بلوط، رز، نعناع هندی، ترنج، کهربا، چوب صندل، و چوب سدر در کنار هم، و همچنین پخش بو و ماندگاری بالا، کاملا با حال و هوای روزها و شب‌های بهاری هماهنگ است.

این عطر برای فصل بهار گزینه کاملا مناسبی برای خانم‌ها و آقایان است و عطر و بویی سرمست کننده و در عین حال متفاوت را به آنها هدیه می‌دهد که تحسین همه را برمی‌انگیزاند. شیشه این عطر در عین سادگی، طراحی زیبا و چشم‌نوازی دارد و خود عطر هم به رنگ بنفش ملایم است.نت ترنج موجود در این عطر، سرزندگی را برای شما به ارمغان می‌آورد و ترکیب نعناع هندی و گل رز، جذایتتان را چند برابر می‌سازد.

ادوپرفیوم گریس دیور، عطر برای فصل بهار

خریدگریس دیور ادوپرفیوم مردانه/زنانه 2. او د مینت ادوپرفیوم زنانه و مردانه دیپتیک (Eau de Minthe Eau de Parfum for Women and Men Diptyque)

ادوپرفیوم زنانه و مردانه دیپتیک او د مینت، گاهی اوقات رایحه‌ای تند و قوی و گاهی اوقات شیرین و ملایم دارد. به لطف وجود ترکیبی از نت‌های گلی تازه، بوی نعناع در این عطر خیلی غالب نیست. این عطر خاص و یونیسکس از برند دیپتیک، رایحه خنک و تندی دارد که به عطرهای مردانه نزدیکتر است. سازندگان این عطر با الهام از اسطوره یونانی نیمف این عطر منحصربفرد را طراحی کرده‌اند. بوی تمیز و نعنایی این عطر با حضور نت شمعدانی متعادل شده است و به گفته مصرف‌کنندگان از آن عطرهای شیرین و ملایمی است که باعث سردرد نمی‌شود. عمق و پیچیدگی رایحه این عطر، مدیون وجود نت نعناع هندی است. پس از استفاده از این عطر حس شادابی و سرزندگی تمام وجود شما را در برمی‌گیرد.

ادوپرفیوم او د مینت دیپتیک، از عطرهای پرفروش بهار

خریداو د مینت ادوپرفیوم زنانه و مردانه دیپتیک

3. 724 ادوپرفیوم زنانه مردانه میسون فرانسیس کورکجان (724 Eau de Parfum Women and Men Maison Francis Kurkdijan)

این ادوپرفیوم زنانه مردانه میسون فرانسیس کورکجان با الهام از زندگی پر جنب و جوش شهرهای بزرگی مثل نیویورک الهام گرفته شده است. ادوپرفیوم 724 عطری درخشان و پرانرژی است و یکی از گزینه‌های بهترین عطر بهاری برای ساکنان کلان شهرها است. این عطر شیرین و پودری با گروه بویایی گلدار مشک‌دار و طبعی خنک و دلنواز، در پیاده‌روی‌های روزانه در فصل بهار مشامتان را نوازش می‌دهد و لحظات زیبای بهار را در خاطر شما ماندگار می‌سازد. به خاطر وجود رایحه‌های مرکباتی همچون ترنج ایتالیایی و نت‌های آلدئیدی، رایحه تمیز و شاداب این عطر، بسیار باطراوت و انرژی بخش است. نام این عطر به معنی هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روز است. عطری شیک که رایحه گل‌های سفید به ویژه یاس در آن غالب است و هماهنگی بی‌نظیری با فصل بهار دارد.

ادوپرفیوم 724 میسون فرانسیس کورکیجان، عطر برای فصل بهار

خرید 724 ادوپرفیوم زنانه مردانه میسون فرانسیس کورکجان

4. الکتریک چری ادوپرفیوم زنانه مردانه تام فورد (Electric Cherry Eau de Parfum Women and Men Tom Ford)

این عطر معتدل و شیرین با گروه بویایی گلدار و میوه‌ای، عطری جدید، متفاوت و شگفت‌انگیز از برند تام فورد است که بوی خاص و دوست داشتنی آن در تمام روزهای بهار همراه شما است و حال بهتری را برایتان به ارمغان می‌آورد. همانطور که نام این عطر خود گویا است، نت گیلاس، یکی از اجزای اصلی این عطر نشاط‌آور است و سایر ترکیبات آن عبارتند از زنجبیل، یاس سامباک، فلفل صورتی و مشک. رایحه گیلاس در این عطر مشابه هیچ عطر دیگری نیست. رایحه سبک، ملایم و شیرین ادوپرفیوم الکتریک چری آن را به بهترین عطر بهاری تبدیل می‌کند.

ادوپرفیوم الکتریک چری تام فورد، بهترین عطر بهاری

خریدالکتریک چری ادوپرفیوم زنانه مردانه تام فورد

5.بایردو رژ کاوتیک اکستریت ادوپرفیوم زنانه مردانه (Byredo Rouge Chaotique Extrait Eau de Parfum)

برای شب‌‌های بهاری، یکی از عطرهای پرفروش بهار را به شما معرفی می‌کنیم که رایحه عودی، گورمند و میوه‌ای منحصربفرد و بی‌نظیر آن با حضور نت‌های دلنشینی همچون زعفران، لیمو، پرالین و ترنج همه را مجذوب خود می‌سازد. در نگاه اول شاید این ترکیبات خیلی هماهنگ به نظر نرسند، اما این نت‌ها به شکل بی‌نظیری با یکدیگر ترکیب می‌شوند و رایحه منحصربفردی را خلق می‌کنند. ادوپرفیوم بایردو رژ کاوتیک اکستریت عطری شیک، خوشبو، جدید است که در سال 2023 به بازار عرضه شد و در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرار دارد.

ادوپرفیوم بایردو رژ کاوتیک اکستریت، عطر برای فصل بهار

خریدبایردو رژ کاوتیک اکستریت ادوپرفیوم زنانه مردانه

6. آن جاردین سور لا لاگون ادوتویلت زنانه و مردانه (Un Jardin Sur La Lagune Eau De Toilette for Women and Men)

این عطر جدید، خنک و شیرین از برند هرمس رایحه جادویی خود را از باغی رازآلود الهام گرفته است که لرد انگلیسی بر تالاب‌های ونیز ساخته بود. پس از اسپری این عطر، ترکیبی از رایحه‌های مگنولیا، میخک، سوسن و نت‌های چوبی و دریایی، شما را به رویای باغی سرسبز و سحرانگیز با گل‌های زیبای خودرو دعوت می‌کند.

وجود نت‌های گلی، ادوتویلت آن جاردین سور لا لاگون را به انتخابی عالی عطر برای فصل بهار تبدیل می‌کند. البته به خاطر وجود ترکیب جذاب مشک سفید و نت‌های چوبی، این عطر برای استفاده در سایر فصل‌های سال هم مناسب است. با مقدار کمی اسپری از این عطر در تمام روز بوی شیک و دلپذیری خواهید داشت.

ادوتویلت آن جاردین سور لا لاگون

خریدآن جاردین سور لا لاگون ادوتویلت زنانه و مردانه 7. نرولی پورتوفینو ادو پرفیوم زنانه مردانه تام فورد (Neroli Portofino Eau de Parfum Women and Men Tom Ford)

یکی دیگر از عطرهای پرفروش بهار، ادوپرفیوم زنانه مردانه نرولی پورتوفینو از برند تام فورد است. رایحه دلنشین خنک و شیرین این عطر به مانند اکسیری جادویی است که از طرف مردم مورد استقبال فراوانی قرار گرفت و طرفداران زیادی پیدا کرد. در ماه اول عرضه به بازار توانست رکورد فروش را بشکند و حتی کاندید بهترین عطر جهان در سال 2011 هم شد.

رایحه استثنایی این عطر و خط بوی بی‌نظیر آن مدیون وجود آکوردهای غالب مرکباتی همچون ترنج، نارنج و لیمو و گل‌های سفید بهار نارنج، یاس و شکوفه پرتقال است. ماندگاری و پخش بوی بسیار خوب از ویژگی‌های مثبت دیگر عطر نرولی پورتوفینو است. رایحه سبک و ملایم این عطر در هوای معتدل بهاری غوغا می‌کند و با تقویتامیدواری و مثبت اندیشی کمک می‌کند تا با روحیه‌ای بهتر آینده رویایی خود را بسازید.

ادوپرفیوم نرولی پورتوفینو تام فورد از عطرهای پرفروش بهار

خریدنرولی پورتوفینو ادو پرفیوم زنانه مردانه تام فورد

چیزی جادویی در هوای نسیم بهاری وجود دارد. گرمای خورشید همراه با رایحه شکوفه‌ها، درختان، گل‌ها و گرده ها به شما احساس شادی و آرامش می‌دهد. با آمدن فصل بهار، بسیاری از خانم‌ها و آقایان تصمیم می‌گیرند که همراه با نو شدن طبیعت و تغییر فصل، عطر تازه‌ای را برای خود انتخاب کنند، عطری که با روزهای گرم و بلند و مناظر پرشکوفه بهاری هماهنگ باشد. بهار بهترین فصل برای پوشیدن عطرهای شاداب و ملایم است.شاید پیش از این تنها انتخاب شما برای این فصل عطرهای کلاسیک گلدار بود، اما در این مقاله سعی کردیم با معرفی انواع عطرهای جدید و یونیسکس برای فصل بهار، شما را با رایحه‌هایی جدید و متفاوت آشنا کنیم که با حال و هوای این فصل متناسب هستند.

منبع:eisenberg

نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید