یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین عطر مونت بلنک برای آقایان و خانم‌ها

بهترین عطر مونت بلنک برای آقایان و خانم‌ها

مونت بلنک به خاطر خط نفیس عطرهایش که تجسم پیچیدگی و ظرافت جاودانه است مشهور شده است. این برند که در سال 1906 در آلمان تأسیس شد، مترادف با تجمل و صنعتگری شده است. هر عطر مونت بلنک با دقت طراحی شده است تا حسی از ظرافت و جذابیت را القا کند و آن را به یکی از اصلی‌ترین عطرهای دنیای عطرسازی رده بالا تبدیل کند.

برند مونت بلنک طیف متنوعی از محصولات از جمله عطر زنانه مونت بلنک و عطر مردانه مونت بلنک را ارائه می‌دهد. هر عطر این برند رایحه‌ای متناسب با هر سلیقه و مناسبتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در مقاله تاریخچه برند عطر مونت بلنک شما را با تاریخچه این برند آشنا کردیم. اگر به عطرهای برند مونت بلنک علاقه‌مند هستید و به دنبال بهترین عطر مونت بلنک می‌گردید این مقاله مناسب شما است.

عطرهای مونت بلنک برای مردان

1. ادو تویلت مونت بلنک لجند مردانه (Legend Eau de Toilette For Men Mont Blanc)

ادو تویلت مونت بلنک لجند مردانه

خرید عطر مونت بلنک لجند

عطر مردانه مون بلان Legend Eau de Toilette از برند Mont Blanc عطری محبوب است که به خاطر مشخصات پیچیده و مردانه‌اش شناخته می‌شود. Legend متعلق به خانواده عطرهای آروماتیک فوژه است. عطرهای فوژه معمولاً دارای نت‌های علفی و چوبی هستند که اغلب با طراوت همراه هستند. Legend در سال 2011 به بازار عرضه شد و این برند آن را به مجموعه عطرهای نسبتاً جدید خود اضافه کرد. عطرساز پشت Eau de Toilette Legend Olivier Pescheux است، یک عطرساز با استعداد فرانسوی که به دلیل تخصص خود در ساخت عطرهای زیبا و جاودانه شهرت دارد.

Eau de Toilette Legend به دلیل ترکیب رایحه متعادل و همه کاره خود مشهور است. با رایحه‌های تازه و باطراوت ترنج، گیاه شاهپسند لیمویی، اسطوخودوس و آناناس آغاز می‌شود که حواس را تقویت می‌کند. در قلب عطر به رایحه‌های گل شمعدانی، گل رز، میوه‌های خشک، سیب قرمز و خزه درخت بلوط می‌رسیم. نت‌های پایه نیز از دانه تونکا و چوب صندل تشکیل شده‌اند که باعث ایجاد رایحه گرم و حسی در عطر می‌شوند.

ادو تویلت لجند به اندازه کافی همه کاره است که می‌توان آن را برای مناسبت‌های مختلف پوشید. چه در یک مراسم رسمی، چه یک گردش غیررسمی یا یک شب عاشقانه این عطر فوق‌العاده عمل می‌کند. رایحه تازه و در عین حال مردانه عطر، آن را برای استفاده در تمام طول سال مناسب می‌کند. ماندگاری و سیلاژ ادو تویلت لجند عموماً متوسط ​​تا طولانی مدت در نظر گرفته می‌شود. در حالی که این عطر مردانه مونت بلنک ماندگاری قابل توجهی را نشان می‌دهد فوق‌العاده نیست.

2. ادو تویلت مونت بلنک لجند اسپریت مردانه (Legend Spirit Eau de Toilette For Men Mont Blanc)

ادو تویلت مونت بلنک لجند اسپریت مردانه

خرید عطر مونت بلنک لجند اسپریت

"Legend Spirit" یک ادو تویلت مردانه از برند Mont Blanc است. این عطر در گروه بویایی چوبی آروماتیک قرار دارد و سال انتشار آن 2016 است. عطرساز پشت این عطر Olivier Pescheux است، یک عطرساز با استعداد که به خاطر کارش بر روی عطرهای موفق متعدد شناخته شده است. با اولین اسپری از این عطر نت‌های ابتدایی آن که شامل دانه فلفل، گریپ فروت و ترنج است به مشام می‌رسد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت قلبی با رایحه‌های اسطوخودوس، هل و آب دریا به مشام می‌رسد.

عطر مونت بلنک لجند اسپریت در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار مشک، چوب کشمیر، خزه درخت بلوط و چوب به پایان می‌رسد. Legend Spirit به عنوان رایحه‌ای با طراوت و شاداب توصیف می‌شود که روح مدرن و مردانه را تجسم می‌بخشد. به طور کلی، لجند اسپریت عطری است که برای مردانی با اعتماد به نفس و کاریزماتیک طراحی شده است که حس ماجراجویی و آزادی را تراوش می‌کند. در واقع Legend Spirit برای مردانی طراحی شده است که از کیفیت و پیچیدگی در انتخاب عطر خود قدردانی می‌کنند.

3. ادو پرفیوم مونت بلنک اکسپلورر اولترا بلو مردانه (Explorer Ultra Blue Eau de Parfum for Men Mont blanc)

ادو پرفیوم مونت بلنک اکسپلورر اولترا بلو مردانه

خرید عطر مونت بلنک اکسپلورر اولترا بلو

عطر مردانه مونت بلنک Explorer Ultra Blue یک عطر فوق‌العاده است که توسط برند لوکس مشهور Mont Blanc عرضه شده است. Explorer Ultra Blue در دسته عطرهای مرکباتی آروماتیک قرار می‌گیرد. این خانواده عطر معمولا دارای نت‌های تازه، چوبی و گیاهی است. عطر اکسپلورر Ultra Blue در سال 2021 به بازار عرضه شد. در نت ابتدایی این عطر رایحه‌های ترنج سیسیلی، فلفل و میوه به مشام می‌رسد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی به نت قلبی عطر می‌رسیم. این نت دارای رایحه‌های عنبر و آب است.

اکسپلورر اولترا بلو در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار چوب، نعناع هندی و چرم ناپدید می‌شود. Explorer Ultra Blue برای برانگیختن حس ماجراجویی و اکتشاف طراحی شده است. Mont Blanc's Explorer Ultra Blue با طراحی زیبا و شیک بطری عرضه می‌شود. بطری شیشه‌ای عطر به طور معمول در سایه‌های آبی رنگ عرضه می‌شود که منعکس کننده تم آبی عطر است.

4. ادو تویلت مونت بلنک ایندیویدوال تونیک مردانه (Individuel Tonic Eau de Toilette for Men Mont Blanc)

ادو تویلت مونت بلنک ایندیویدوال تونیک مردانه

خرید عطر مونت بلنک ایندیویدوال تونیک

Individuel از برند Mont Blanc عطری محبوب برای مردان است که به دلیل مشخصات پیچیده و همه کاره رایحه خود شناخته شده است. Individuel Tonic در دسته عطرهای کهربایی چوبی قرار دارد. نت‌های موجود در Individuel Tonic یک نمایه رایحه متعادل و با طراوت ایجاد می‌کنند. از جمله نت‌های ابتدایی موجود در این عطر می‌توان به توت عرعر، رزماری، ترنج، آناناس، هل، گشنیز، نعناع، اسطوخودوس و دارچین اشاره کرد.

نت ابتدایی ماندگاری کمی روی پوست دارد و به سرعت تبخیر می‌شود. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، به نت میانی عطر می‌رسیم. این نت شامل گل شمعدانی، شکوفه پرتقال، گل بنفشه و گل یاسمن است. عطر مردانه مونت بلنک ایندیویدوال تونیک در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار خزه درخت بلوط، چوب صندل، مشک، خس خس، تمشک، نعناع هندی، وانیل، کهربا و شکلات تلخ ناپدید می‌شود.

Individuel Tonic اغلب به عنوان عطری با طراوت و شاداب مناسب برای استفاده روزمره توصیف می‌شود. ترکیبی از عناصر مرکباتی، گیاهی و چوبی این عطر برای ایجاد رایحه‌ای همه کاره که می‌تواند در روز و شب استفاده شود مناسب است. ترکیب نت‌های اولیه تازه با ته‌رنگ‌های معطر و چوبی عطر را برای مناسبت‌ها و فصول مختلف مناسب می‌کند. عطر مردانه مونت بلنک ایندیویدوال تونیک که بهترین عطر مونت بلنک است در سال 2018 به بازار عرضه شد.

5. ادو پرفیوم مونت بلنک لجند نایت مردانه (Legend Night Eau de Parfum For Men Mont Blanc)

ادو پرفیوم مونت بلنک لجند نایت مردانه

خرید عطر مونت بلنک لجند نایت

عطر مونت بلنک لجند نایت عطری است که برای مردان طراحی شده است و بخشی از عطر لجند توسط برند لوکس Mont Blanc است. این عطر چوبی آروماتیک در سال 2017 به بازار عرضه شد و رایحه آن ملایم و معتدل است. از جمله نت‌های ابتدایی موجود در این عطر می‌توان به ترنج، مریم گلی کلاری، نعناع و هل اشاره کرد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، به نت میانی عطر می‌رسیم که سرشار از رایحه‌های چوب سدر، اسطوخودوس، سیب، گل بنفشه و درخت نراد است.

عطر مردانه مونت بلنک لجند نایت که بهترین عطر مونت بلنک نیز هست در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار وانیل، مشک، نعناع هندی و خس خس ناپدید می‌شود. لجند نایت به عنوان عطری اغوا کننده، گرم و پیچیده توصیف می‌شود که از جذابیت شب و ماهیت اسرارآمیز تاریکی الهام گرفته شده است. هدف این ترکیب برانگیختن اعتماد به نفس و ظرافت مردی است که در طول شب حرکت می‌کند و از جذابیت از او بیرون می‌زند.

لجند نایت به دلیل طبیعت گرم و اغوا کننده‌اش، اغلب برای لباس‌های عصرانه یا مناسبت‌های عاشقانه توصیه می‌شود. همچنین می‌توانید این عطر را در فصول سردتر یا شب‌هایی که می‌خواهید تأثیر ماندگاری برجای بگذارید، استفاده کنید. به طور کلی، Legend Night Eau de Parfum توسط Mont Blanc عطری است که برای تجسم جذابیت و رمز و راز شب طراحی شده است و تجربه رایحه‌ای پیچیده و مطمئن را برای مردان مدرن ارائه می‌دهد.

عطرهای مونت بلنک برای زنان

1. ادو تویلت مونت بلنک فم اندی ویدول زنانه (Femme Individuelle Eau de Toilette For Women Mont Blanc)

ادو تویلت مونت بلنک فم اندی ویدول زنانه

خرید عطر مونت بلنک فم اندی ویدول

"Femme Individuelle" یک ادو تویلت زنانه است که توسط برند لوکس Mont Blanc ساخته شده است. Femme Individuelle در دسته عطرهای شرقی گل‌دار قرار می‌گیرد. نت‌های ابتدایی این عطر برداشت اولیه از عطر است و اولین رایحه‌ای است که پس از استفاده از عطر استشمام می‌کنید. این نت شامل انگور فرنگی قرمز، برگ بو و دانه ی فلفل صورتی است. بعد از نت ابتدایی نوبت به نت میانی عطر می‌رسد. این نت شامل گل لوتوس و گل رز است.

نت‌های پایه نز پایه و اساس عطر هستند و عمق و ماندگاری رایحه را ایجاد می‌کنند. آن‌ها معمولا از رایحه‌های غنی، عمیق و گاها خاکی تشکیل شده‌اند. نت‌های پایه موجود در عطر زنانه مونت بلنک فم اندی ویدول شامل کهربا، مشک، وانیل و نعناع هندی است. عطر زنانه مونت بلنک فم اندی ویدول یک عطر همه کاره است و می‌تواند برای موقعیت‌های مختلف مناسب باشد.

2. ادو تویلت مونت بلنک پرسنس زنانه (Presence Dune Femme Eau de Toilette For Women Mont Blanc)

ادو تویلت مونت بلنک پرسنس زنانه

خرید عطر مونت بلنک پرسنس

پرسنس بهترین عطر مونت بلنک زنانه است که در سال 2002 به بازار عرضه شد. این ادو تویلت در خانواده عطرهای شرقی وانیلی قرار دارد و رایحه آن شیرین و معتدل است. با اولین اسپری از این عطر نت‌های ابتدایی آن که شامل نارنگی ماندارین و دانه ی فلفل است به مشام می‌رسد. این نت مدت کمی روی پوست باقی می‌ماند و سپس به سرعت تبخیر می‌شود.

در قلب عطر به نت‌های میانی آن می‌رسیم که شامل گل پنجه مریم و گل ارکیده است. عطر زنانه مونت بلنک پرسنس در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار وانیل، چوب بلسان بنفش برزیلی، چوب ماهون، نعناع هندی و چوب صندل ناپدید می‌شود. این عطر ترکیبی از رایحه‌های میوه‌ای، گلی و چوبی است تا رایحه‌ای پیچیده و فریبنده ایجاد کند.

3. ادو پرفیوم مونت بلنک لیدی امبلم زنانه (Lady Emblem Eau de Parfum For Women Mont Blanc)

ادو پرفیوم مونت بلنک لیدی امبلم زنانه

خرید عطر مونت بلنک لیدی امبلم

عطر لیدی امبلم Eau de Parfum یک عطر زنانه است که توسط برند لوکس Mont Blanc ساخته شده است. این ادو پرفیوم که بهترین عطر مونت بلنک زنانه است در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار دارد و رایحه آن شیرین و معتدل است. از جمله نت‌های ابتدایی این عطر زنانه مونت بلنک می‌توان به گل رز، هلو، انگور فرنگی قرمز و مارمالاد اشاره کرد. این نت مدت کمی روی پوست می‌ماند و بعد از ناپدید شدن جای خود را به نت میانی می‌دهد.

در قلب عطر نت‌های چوب صندل، نعناع هندی و چوب بلسان پالیساندر به مشام می‌رسد. عطر مونت بلنک لیدی امبلم در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار تمشک و مشک از بین می‌رود. ادو پرفیوم لیدی امبلم برای تجسم پیچیدگی و ظرافت زنان مدرن طراحی شده است. ادو پرفیوم Lady Emblem برای مناسبت‌های مختلف، از لباس‌های روز گرفته تا مراسم شب، مناسب است.

4. ادو پرفیوم مونت بلنک سیگنیچر زنانه (Signature Eau de Parfum for Women Mont Blanc)

ادو پرفیوم مونت بلنک سیگنیچر زنانه

خرید عطر مونت بلنک سیگنیچر

Signature Eau de Parfum for Women یکی از عطرهای قابل توجه مونت بلنک است که برای به تصویر کشیدن ماهیت پیچیدگی و زنانگی طراحی شده است. نت‌ ابتدایی این عطر که برداشت اولیه از آن است و اولین تجربه بویایی را ارائه می‌دهد شامل نارنگی کلمانتین است. در میانه عطر به نت قلبی این عطر زنانه مونت بلنک می‌رسیم.

این نت از گل مگنولیا، گل صدتومانی و گل یلانگ یلانگ تشکیل شده است. سیگنیچر در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار مشک، صمغ بنزوئین و وانیل ناپدید می‌شود. مونت بلنک سیگنیچر که بهترین عطر مونت بلنک است در سال 2020 به بازار عرضه شد. این عطر شیرین و معتدل توسط Guillaume Flavigny و Nathalie Gracia-Cetto ساخته شده است.

محصولات مرتبط
اکسپلورر پلاتینیوم ادو پرفیوم مردانه مونت بلنکMont Blancامکان ارسال فوری
۵,۵۵۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۲ میل
سمپل
۶۰ میل
عطر
+۲
تنوع
لجند رد ادو پرفیوم مردانه مونت بلانک - لجند قرمز ادو پرفیوم مردانه مونت بلنکMont Blancامکان ارسال فوری
۴,۲۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۳
تنوع
اکسپلورر اولترا بلو ادو پرفیوم مردانه مونت بلانکMont Blancامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۴,۸۳۱,۰۰۰ تومان۳,۷۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۴
تنوع
سیگنیچر ادو پرفیوم زنانه مونت بلنکMont Blancامکان ارسال فوری
۴,۳۳۳,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
اکسپلورر ادو پرفیوم مردانه مونت بلنکMont Blancامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۴,۴۷۳,۰۰۰ تومان۳,۹۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲۰۰ میل
عطر
+۴
تنوع
لجند نایت ادو پرفیوم مردانه مونت بلنکMont Blancامکان ارسال فوری
۲,۹۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
لیدی امبلم لئو ادو تویلت زنانه مونت بلنکMont Blancامکان ارسال فوری
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۲ میل
سمپل
۵ میل
دستریز
امبلم ابسولو ادو تویلت مردانه مونت بلنکMont Blancامکان ارسال فوری
۴,۱۷۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
لجند اسپریت ادو تویلت مردانه مونت بلنکMont Blanc 
۵,۶۲۵,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
+۵
تنوع
لیدی امبلم الکسیر ادو پرفیوم زنانه مونت بلنکMont Blanc 
۴,۹۹۷,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
لیدی امبلم ادو پرفیوم زنانه مونت بلنکMont Blancامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۴,۵۱۷,۰۰۰ تومان۳,۰۶۹,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
+۱
تنوع
امبلم اینتنس ادو تویلت مردانه مونت بلنکMont Blanc 
۳,۹۱۸,۰۰۰ تومان
۶۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱۰۰ میل
عطر
لجند پور فم اسپشیال ادیشن 2014 ادو تویلت زنانهMont Blanc 
۶,۲۶۲,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
لجند اسپشیال ادیشن 2014 ادو تویلت مردانهMont Blanc 
۵,۳۰۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
امبلم ادو تویلت مردانه مونت بلنکMont Blancامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۴,۴۰۶,۰۰۰ تومان۳,۲۸۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۶۰ میل
عطر
+۳
تنوع
لجند پور فم - لیجند پور فمه ادو پرفیوم زنانه مونت بلنکMont Blanc تخفیف ویژه
۱۰,۷۸۷,۰۰۰ تومان۹,۵۸۸,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۴.۵ میل
مینیاتوری
۵۰ میل
عطر
+۴
تنوع
لجند ادو تویلت مردانه مونت بلنکMont Blancامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۵,۲۸۴,۰۰۰ تومان۳,۹۷۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۸
تنوع
استارواکر - استار والکر ادو تویلت مردانه مونت بلنکMont Blancامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳,۵۳۳,۰۰۰ تومان۲,۴۰۹,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
+۲
تنوع
فمه اندی وژل - فم اندی ویدول ادو تویلت زنانه مونت بلنکMont Blancامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲,۹۰۶,۰۰۰ تومان۲,۳۷۶,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
+۱
تنوع
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید