یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
معرفی بهترین عطرهای دیویدف برای آقایان و خانم‌ها

معرفی بهترین عطرهای دیویدف برای آقایان و خانم‌ها

برند دیویدف یک برند معتبر است که به خاطر رایحه‌های مجلل خود که پیچیدگی و ظرافت را به نمایش می‌گذارند مشهور است. این برند که توسط Zino Davidoff تأسیس شده است، خود را به عنوان نمادی از سبک و ظرافت جاودانه از زمان پیدایش خود در سال 1984 تثبیت کرده است. مجموعه عطرهای Davidoff طیف گسترده‌ای از رایحه‌ها را در بر می‌گیرد که هر کدام به دقت ساخته شده‌اند تا حس حالات و مناسبت‌های مختلف را به تصویر بکشند.

از کول واتر نمادین، با نت‌های آبی تازه‌اش که جوهر اقیانوس را تداعی می‌کند، تا ترکیب چرم شدید و احساسی، دیویدف عطرهایی را ارائه می‌کند که سلیقه‌ها و ترجیحات مختلف را برآورده می‌کنند. دیویدف با تعهد خود به کیفیت و مهارت، به خلق عطر مردانه دیویدف و عطر زنانه دیویدف ادامه می‌دهد که ارزش‌های اصلی برند را در اصالت، نوآوری و عالی بودن تجسم می‌دهند. اگر عاشق عطر از برند دیویدف هستید و دوست دارید با بهترین عطر دیویدف آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید.

اینها بهترین عطرهای Davidoff برای مردان هستند

1. ادو تویلت دیویدف کول واتر مردانه (Cool Water Eau de Toilette For Men Davidoff)

ادو تویلت دیویدف کول واتر مردانه

خرید عطر دیویدف کول واتر

عطر مردانه دیویدف Cool Water Eau de Toilette for men یک عطر کلاسیک است که از زمان عرضه آن در سال 1988 محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این عطر از برند دیویدف در خانواده عطری آروماتیک آبی قرار دارد. با اولین اسپری از این عطر نت‌های ابتدایی آن که شامل آب دریا، اسطوخودوس، ترکیب شیمیایی کالون، گیاهان سبز، نعناع، رزماری و دانه‌ گشنیز است به مشام می‌رسد. این نت مدت زمان کوتاهی روی پوست می‌ماند و بعد از گذشت مدت زمان کوتاه جای خود را به نت میانی یا قلبی می‌دهد.

در نت میانی عطر دیویدف کول واتر رایحه‌های بهار نارنج، گل شمعدانی، گل یاسمن سفید و چوب صندل قرار دارد. این نت نیز مانند نت ابتدایی ماندگاری زیادی ندارد و بعد از گذشت مدت کوتاه از روی پوست تبخیر می‌شود. کول واتر در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار خزه درخت بلوط، مشک، گیاه تنباکو، کهربا و چوب سدر ناپدید می‌شود. Cool Water از برند دیویدف که بهترین عطر دیویدف است به خاطر رایحه تازه، تمیز و نشاط‌آورش مشهور است که حس نسیم خنک اقیانوس را القا می‌کند.

این عطر دارای ترکیبی متعادل با نت‌های برجسته آبی و معطر است که آن را برای استفاده روزانه به ویژه در آب و هوای گرم مناسب می‌کند. این عطر از برند دیویدف اغلب به عنوان تند، اسپرت و مردانه توصیف می‌شود و این ویژگی آن را به انتخابی همیشگی برای مردان در تمام سنین تبدیل می‌کند. کول واتر همه کاره است و می‌توان آن را به صورت غیررسمی در طول روز یا عصر استفاده کرد.

رایحه تازه و تمیز این عطر مردانه دیویدف آن را به ویژه برای بهار و تابستان مناسب می‌کند، اما می‌توان آن را در تمام طول سال نیز پوشید. کول واتر یکی از نمادین‌ترین عطرهای دیویدف است و برای دهه‌ها پرفروش بوده و جایگاه خود را به عنوان یک عطر کلاسیک در دنیای عطرهای مردانه تثبیت کرده است. علت انتخاب کول واتر به عنوان بهترین عطر دیویدف این است که کول واتر به محبوبیت گسترده‌ای دست یافته است و از زمان عرضه آن به عطری اصلی برای بسیاری از مردان تبدیل شده است.

جذابیت ماندگار و رایحه همیشگی این عطر از برند دیویدف به جایگاه آن به عنوان یک عطر کلاسیک کمک کرده است که مورد علاقه نسل‌های مختلف مردان در سراسر جهان است. به طور کلی، عطر مردانه دیویدف کول واتر عطر با طراوت و همه کاره است که ترکیبی جاودانه از نت‌های آبی و معطر را ارائه می‌کند و آن را به انتخابی مناسب برای مردانی تبدیل می‌کند که به دنبال تجربه رایحه‌ای شاداب و نشاط‌آور هستند.

2. ادو پرفیوم دیویدف کول واتر اینتنس مردانه (Cool Water Intense Eau de Parfum for Men Davidoff)

 ادو پرفیوم دیویدف کول واتر اینتنس مردانه

خرید عطر دیویدف کول واتر اینتنس

عطر مردانه Davidoff Cool Water Intense Eau de Parfum عطری است که بر پایه عطر نمادین Cool Water ساخته شده توسط برند لوکس سوئیسی Davidoff ساخته شده است. این عطر که بهترین عطر دیویدف است در مجموع دارای سه نت است که به ترتیب می‌توان به نارنگی ماندارین برای نت ابتدایی، نارگیل به عنوان نت میانی و کهربا به عنوان نت پایه اشاره کرد. Cool Water Intense for Men در سال 2019 به بازار عرضه شد و سازنده آن Annick Menardo است.

کول واتر اینتنس مناسب برای استفاده در روز، به خصوص در فصول گرم‌تر مانند بهار و تابستان است. این عطر اغلب به خاطر رایحه باطراوت و نیروبخش آن و همچنین ماندگاری بهبود یافته آن در مقایسه با Cool Water اصلی تحسین می‌شود. Cool Water Intense از برند دیویدف یک تغییر مدرن در عطر کلاسیک Cool Water ارائه می‌کند و تجربه بویایی قوی‌تر و طولانی‌تری را ارائه می‌کند و در عین حال تازگی و مردانگی خاصی را که این برند به آن معروف است حفظ می‌کند.

3. ادو تویلت دیویدف زینو مردانه (Zino Eau de Toilette For Men Davidoff)

ادو تویلت دیویدف زینو مردانه

خرید عطر دیویدف زینو

عطر مردانه دیویدف Zino Eau de Toilette For Men عطری است که توسط برند لوکس سوئیسی دیویدوف تولید شده است. این عطر شرقی چوبی محصول سال 1986 است. دیویدوف زینو یک عطر کلاسیک است که برای مردان طراحی شده است و به خاطر رایحه پیچیده و جاودانه‌اش شناخته شده است. این عطر که بهترین عطر دیویدف است با ترکیب پیچیده‌ای از نت‌های معطر و چوبی مشخص می‌شود که حس عمق و غنا را ایجاد می‌کند. دیویدف زینو با یک انفجار تازه از اسطوخودوس، مریم گلی، ترنج و گرمای چوب بلسان بنفش برزیلی باز می‌شود.

در قلب این عطر مردانه دیویدف نیز رایحه‌های گلی مانند گل شمعدانی، زنبق دره، یاس و گل رز وجود دارد که ظرافت و حس خوبی را به عطر اضافه می‌کند. نت‌های پایه زینو نیز پایه‌ای محکم با خاکی بودن نعناع هندی، چوب سدر و چوب صندل ایجاد می‌کنند، در حالی که وانیل ظاهری آرامش بخش و جذاب به ترکیب عطر می‌بخشد. به طور کلی، دیویدوف زینو عطری همه کاره است که هم برای استفاده در روز و هم برای شب مناسب است و برای مرد مدرنی که ظرافت کلاسیک را با پیچ و تاب معاصر قدردانی می‌کند، مناسب است.

4. ادو تویلت دیویدف کول واتر استریت فایتر چمپیون سامر ادیشن فور هیم مردانه (Cool Water Street Fighter Champion Summer Edition for Him Eau de Toilette for Men Davidoff)

ادو تویلت دیویدف کول واتر استریت فایتر چمپیون سامر ادیشن فور هیم مردانه

خرید عطر دیویدف کول واتر استریت فایتر چمپیون سامر ادیشن فور هیم

"Davidoff Cool Water Street Fighter Champion Summer Edition for Him" یک عطر با نسخه محدود است که توسط Davidoff با الهام از بازی ویدیویی نمادین Street Fighter ساخته شده است. این طراحی شده است تا روح تابستان و ماهیت رقابتی بازی را به تصویر بکشد. این عطر که بهترین عطر دیویدف است برای مردانی که هم از بازی کردن و هم شاداب ماندن در ماه‌های گرم تابستان لذت می‌برند بسیار مناسب است.

کول واتر استریت فایتر چمپیون سامر ادیشن فور هیم در سال 2021 به بازار عرضه شد و سازنده آن Jerome Di Marino است. با اولین اسپری از این عطر چوبی آروماتیک نت ابتدایی آن که شامل نارنگی ماندارین است به مشام می‌رسد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی به نت میانی یا قلبی عطر می‌رسیم. در نت میانی این ادو تویلت رایحه تند دانه فلفل قرار دارد. استریت فایتر چمپیون سامر ادیشن فور هیم در نهایت با نت پایه و ماندگار چوب گایاک ناپدید می‌شود.

5. ادو تویلت دیویدف هات واتر مردانه (Hot Water Eau de Toilette For Men Davidoff)

ادو تویلت دیویدف هات واتر مردانه

خرید عطر دیویدف هات واتر

ادو تویلت دیویدف هات واتر عطری است مردانه که توسط برند لوکس سوئیسی دیویدف عرضه شده است. ادو تویلت دیویدف هات واتر به عنوان رایحه‌ای تند و شرقی توصیف می‌شود که تجسم احساسات و اشتیاق است. این عطر برای مردی با اعتماد به نفس و قاطع طراحی شده است که می‌خواهد تأثیری ماندگار از خود به جای بگذارد. رنگ قرمز تیره شیشه عطر نماد گرما و اشتیاق است.

به طور کلی هات واتر از برند دیویدف دارای ماندگاری متوسطی است و حدود 4 تا 6 ساعت روی پوست ماندگاری دارد. سیلاژ آن نیز معتدل است و رد بوی قابل توجهی را بدون غلبه بر جای می‌گذارد. این عطر برای استفاده در شب و مراسم خاص مناسب است. نت‌های تند و گرم هات واتر، آن را به‌ ویژه برای هوای خنک‌تر مناسب می‌سازد.

دیویدف هات واتر بیشتر برای کسانی است که می‌خواهند با رایحه خود اظهار نظر کنند و اعتماد به نفس و مردانگی را از خود تراوش کنند. Davidoff Hot Water در سال 2009 منتشر شد. عطرساز و سازنده این عطر Aurelien Guichard است. در نت ابتدایی این عطر رایحه‌های گیاه برنجاسف و ریحان قرار دارد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی به نت قلبی عطر می‌رسیم که دارای رایحه فلفل قرمز شیرین و نعناع هندی است. Hot Water در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار صمغ بنزوئین و صمغ استیراک ناپدید می‌شود.

6. ادو تویلت دیویدف د بریلیانت گیم مردانه (The Brilliant Game Eau de Toilette For Men Davidoff)

ادو تویلت دیویدف د بریلیانت گیم مردانه

خرید عطر دیویدف د بریلیانت گیم

"The Brilliant Game" یک ادو تویلت مردانه است که توسط برند دیویدف یک برند لوکس سوئیسی که به دلیل محصولات پیچیده و ظریف خود مشهور است، عرضه شده است. این عطر که بهترین عطر دیویدف است در خانواده عطرهای چوبی شرقی قرار دارد و محصول سال 2014 است. این عطر با نت‌های تازه و نیروبخش توت قرمز، نارنج، گیاه مریم گلی کلاری و لیمو ترش زرد باز می‌شود.

بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی نت میانی یا قلبی با رایحه‌های چوب سدر و شکوفه پرتقال به مشام می‌رسد. عطر دیویدف د بریلیانت گیم در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار دانه تونکا، کارامل و علف خشک ناپدید می‌شود. این عطر مردانه برای استفاده در شب‌های خنک پاییز و زمستان مناسب است. The Brilliant Game اغلب به دلیل ترکیب متعادلی از نت‌های تازه، تند و چوبی ستایش می‌شود و رایحه‌ای را ایجاد می‌کند که هم فریبنده و هم جاودانه است.

7. ادو تویلت دیویدف سیلور شادو التیتود مردانه (Silver Shadow Altitude Eau de Toilette For Men Davidoff)

ادو تویلت دیویدف سیلور شادو التیتود مردانه

خرید عطر دیویدف سیلور شادو التیتود

عطر مردانه دیویدف Silver Shadow Altitude عطری است که برای مردان مدرن و با اعتماد به نفس طراحی شده است. این ادو تویلت مردانه در گروه بویایی چوبی آروماتیک قرار دارد و محصول سال 2007 است. از جمله نت‌های ابتدایی این عطر می‌توان به گربپ فروت و دانه سرو کوهی اشاره کرد. این نت برای مدت کوتاهی روی پوست ماندگاری دارد و بعد از گذشت این مدت ناپدید می‌شود.

در میانه عطر نت‌های قلبی آن قرار دارد که شامل کرفس، زیره، هل و چوب سدر است. سیلور شادو التیتود در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار مشک، بخور و چوب کشمیر ناپدید می‌شود. عطر مردانه Davidoff Silver Shadow Altitude عطری پیچیده و مردانه است که ظرافت و اعتماد به نفس را القا می‌کند. این عطر مردانه دیویدف اغلب به عنوان یک رایحه باطراوت و نشاط‌آور در نظر گرفته می‌شود که برای استفاده در روز، به خصوص در هوای گرم، مناسب است.

اینها بهترین عطرهای Davidoff برای زنان هستند

1. ادو تویلت دیویدف کول واتر زنانه (Cool Water Eau de Toilette for Women Davidoff)

ادو تویلت دیویدف کول واتر زنانه

خرید عطر دیویدف کول واتر

عطر زنانه دیویدف کول واتر عطری است محبوب که توسط برند لوکس سوئیسی دیویدوف برای بانوان طراحی شده است. Cool Water for Women عطری گل‌دار و آبی را ارائه می‌دهد که از خنکی اقیانوس الهام گرفته شده است. نت‌های اولیه این عطر معمولاً تازه و نشاط‌آور هستند و اغلب شامل رایحه‌های مرکباتی از جمله لیمو ترش زر و میوه‌ای مانند طالبی، به، انگور فرنگی سیاه و همین‌طور ترکیب شیمیایی کالون، گل لوتوس و گل سوسن است.

نت‌های قلبی کول واتر از برند دیویدف نیز اغلب دارای عناصر گلی مانند زنبق دره، نیلوفر آبی، یاس، زالزالک، رز و عسل هستند که حسی زنانه را به ترکیب عطر اضافه می‌کنند. نت‌های پایه نیز با رایحه‌هایی از مشک، چوب صندل، گل بنفشه، شاه توت، هلو، تمشک، وانیل و خس خس عمق و ماندگاری رایحه را ایجاد می‌کنند. Cool Water for Women معمولا رایحه‌ای ماندگار ارائه می‌دهد و شما را در طول روز شاداب نگه می‌دارد. نت‌های آبی و تازه عطر آن را برای کسانی که از رایحه‌های تمیز و احیا کننده لذت می‌برند، به انتخابی عالی تبدیل می‌کند.

2. ادو تویلت دیویدف کول واتر ویو زنانه (Cool Water Wave Eau de Toilette For Women Davidoff)

ادو تویلت دیویدف کول واتر ویو زنانه

خرید عطر دیویدف کول واتر ویو

عطر زنانه دیویدف Cool Water Wave عطری است که برای برانگیختن حس طراوت امواج اقیانوس طراحی شده است. این ادو تویلت زنانه در گروه بویایی گل‌دار آبی قرار دارد و محصول سال 2018 است. از جمله نت‌های ابتدایی این عطر زنانه که بهترین عطر دیویدف است می‌توان به گل یاس، گلابی و لیمو ترش سبز اشاره کرد. این نت‌ها ماندگاری کمی روی پوست دارند و به سرعت جای خود را به نت قلبی می‌دهد. در نت میانی این عطر رایحه‌های آب دریا، گل یاسمن سفید و گل به مشام می‌رسد.

عطر زنانه دیویدف کول واتر ویو در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار کهربا و چوب ناپدید می‌شود. این عطر با پیوندی بین یک زن و اقیانوس ساخته شده است. عطر دیویدف کول واتر ویو برای زنانی است که از رایحه‌های باطراوت و شاداب لذت می‌برند. این عطر جوهر دریا و تابستان را به تصویر می‌کشد. کول واتر ویو توسط Francis Kurkdjian و Maia Lernout ساخته شده است.

3. ادو تویلت دیویدف کول واتر سی رز زنانه (Cool Water Sea Rose Eau de Toilette for Women)

ادو تویلت دیویدف کول واتر سی رز زنانه

خرید عطر دیویدف کول واتر سی رز

ادو تویلت کول واتر سی رز دیویدف، عطری است که برای زنان طراحی شده است و با رایحه تازه و گلی مشخص می‌شود. این عطر سوئیس در سال 2013 به بازار عرضه شد و رایحه آن شیرین و خنک است. عطر زنانه دیویدف سی رز که بهترین عطر دیویدف است توسط Aurelien Guichard ساخته شده است.

با اولین اسپری از این عطر نت بالایی آن که از گلابی تشکیل شده است به مشام می‌رسد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی به نت قلبی عطر می‌رسیم. این نت دارای گل صد تومانی صورتی است. دیویدف کول واتر سی رز در نت پایه با رایحه مشک ناپدید می‌شود.

4. ادو پرفیوم دیویدف اکو زنانه (Echo Eau de Parfum for Women Davidoff)

ادو پرفیوم دیویدف اکو زنانه

خرید عطر دیویدف اکو

Echo Eau de Parfum for Women by Davidoff عطری است که در سال 2004 به بازار عرضه شد. این عطر مدیترانه‌ای گل‌دار به عنوان یک عطر تازه و مدرن توصیف می‌شود که روح زنی را که با خودش و محیط اطرافش هماهنگ است را به تصویر می‌کشد. این عطر زنانه دیویدف طراحی شده است تا حس هماهنگی و تعادل را برانگیزد و سبک زندگی پویا زنان معاصر را منعکس کند. ادو پرفیوم اکو در نت ابتدایی با رایحه‌های مشک سفید و وودکا باز می‌شود.

بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی یا قلبی عطر به مشام می‌رسد. این نت رایحه‌های گلی زنبق، اسمانتوس، گل بنفشه و گل صد تومانی را به مشام می‌رساند. عطر دیویدف اکو در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار کهربا کریستال، دارچین و چوب به پایان می‌رسد. این ادو پرفیوم از برند دیویدف توسط Francoise Caron ساخته شده است.

محصولات مرتبط
کول واتر آکوامن کالکتور ادو تویلت مردانهDavidoff 
۳,۸۰۱,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کول واتر مرا کالکتور ادو تویلت زنانهDavidoff 
۶,۳۱۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کول واتر اینتنس ادو پرفیوم زنانهDavidoff 
۱۰,۲۲۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
ران وایلد ادو پرفیوم زنانهDavidoff 
۳,۷۳۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ران وایلد ادو تویلت مردانهDavidoff 
۴,۵۵۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
کول واتر اینتنس ادو پرفیوم مردانه دیویدفDavidoffامکان ارسال فوری
۳,۵۷۹,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
کول واتر ویو ادو تویلت زنانه دیویدفDavidoffامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲,۹۷۸,۰۰۰ تومان۲,۴۲۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
کول واتر ویو ادو تویلت مردانه دیویدفDavidoffامکان ارسال فوری
۲,۹۴۰,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۲۵ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
+۲
تنوع
وود بلند ادو پرفیوم مردانه/زنانه دیویدفDavidoff 
۸,۵۹۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
هوریزون - هوریزن ادو تویلت مردانه دیویدفDavidoff 
۵,۷۵۰,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
دیویدوف آمبر بلند ادو پرفیوم مردانه/زنانه دیویدفDavidoff تخفیف ویژه
۱۰,۴۶۹,۰۰۰ تومان۸,۷۸۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
د بریلیانت گیم - د برلیانت گیم - ذ برلیانت گیم ادو تویلت مردانه دیویدفDavidoff 
۳,۱۱۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۲ میل
سمپل
دیویدوف لیدر بلند ادو پرفیوم مردانه/زنانه دیویدفDavidoffامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۸,۰۸۸,۰۰۰ تومان۷,۲۵۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
د گیم اینتنس ادو تویلت مردانهDavidoffامکان ارسال فوری
۱۵۸,۰۰۰ تومان
۱.۲ میل
سمپل
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کول واتر سی رز ادو تویلت زنانهDavidoff 
۳,۷۵۷,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱۰۰ میل
عطر
د گیم ادو تویلت مردانه دیویدفDavidoffامکان ارسال فوری
۲,۱۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
چمپیون ادو تویلت مردانه دیویدفDavidoffامکان ارسال فوری
۲,۰۲۹,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱۰۰ میل
عطر
+۲
تنوع
هات واتر ادو تویلت مردانه دیویدفDavidoffامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲,۴۳۵,۰۰۰ تومان۱,۸۳۱,۰۰۰ تومان
۱۱۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید