یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
از کلاسیک تا مدرن: معرفی بهترین عطرهای جیوانچی برای هر سلیقه

از کلاسیک تا مدرن: معرفی بهترین عطرهای جیوانچی برای هر سلیقه

جست ‌و جو برای عطر بی‌نقص می‌تواند یک کار هیجان‌انگیز و در عین حال دلهره‌آور باشد، اما زمانی که نوبت به یافتن مظهر تجمل و پیچیدگی می‌رسد، یک نام برجسته می‌شود و آن هم عطر جیونچی است. برند جیوانچی به طور مداوم شاهکارهای بویایی را ارائه می‌دهد که به دلیل رایحه فوق‌العاده مورد توجه قرار می‌گیرند. در میان مجموعه گسترده عطرهای برند جیوانچی بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن بهترین عطر جیوانچی هستند.

اولین عطر جیونچی که تا کنون منتشر شده، L'Interdit است که به عنوان قصیده‌ای برای هنرپیشه معروف، آدری هپبورن طراحی شد. بنابراین جای تعجب نیست که برند جیوانچی از آن زمان تاکنون مترادف با ظرافت و تجمل بوده است. این خانه مد مجلل فهرستی طولانی از رایحه‌های زنانه پرطرفدار را در طول سلطنت خود تولید کرده است و یک بطری عطر givenchy مناسب برای هر شخصیت و هر موقعیتی وجود دارد. اگر عاشق عطرهای برند جیوانچی هستید در این مقاله همراه ما باشید.

1. ادو تویلت جیونچی اماریج زنانه (Amarige Eau de Toilette For Women Givenchy)

ادو تویلت جیونچی اماریج زنانه

خرید عطر جیونچی اماریج

Amarige عطری است نوستالژی برای زنان که توسط خانه مد و عطر لوکس فرانسوی Givenchy عرضه شده است. Givenchy یک برند فرانسوی مد و عطر لوکس است که توسط Hubert de Givenchy در سال 1952 تأسیس شد. ادو تویلت Amarige که بهترین عطر جیوانچی است در سال 1991 به بازار عرضه شد. اماریج متعلق به خانواده عطرهای گلی است که به طور خاص در دسته عطرهای شرقی گلی قرار می‌گیرد.

نت‌های ابتدایی این عطر از برند جیوانچی به صورت تازه و میوه‌ای توصیف می‌شوند که دارای عناصری مانند شکوفه پرتقال، آلو، نارنگی ماندارین، هلو، بهار نارنج، چوب بلسان بنفش برزیلی و گل بنفشه هستند. با تبخیر شدن نت ابتدایی، به قلب عطر می‌رسیم که شامل نت‌های گلی گاردنیا، ارکیده، یاس، مریم، حساس، یلانگ یلانگ، اقاقیا، میخک صدپر، برگ انگور فرنگی سیاه، توت قرمز، انگور فرنگی سیاه است.

نت‌های پایه عطر givenchy اماریج باعث ایجاد عمق و گرما می‌شوند و اغلب عناصر چوبی و شرقی مانند کهربا، مشک، چوب صندل، وانیل، دانه تونکا و چوب سدر را در خود دارند. ادو تویلت آماریج به دلیل ماندگاری متوسط ​​تا قوی آن شناخته شده است و رایحه آن چندین ساعت بر روی پوست ماندگاری دارد. این عطر اغلب برای زنان با اعتماد به نفس، ظریف و پیچیده عرضه می‌شود که از رایحه‌های گلی کلاسیک با لمس گرمای شرقی استقبال می‌کنند.

2. ادو پرفیوم جیونچی ارگانزا زنانه (Organza Eau de Parfum for Women Givenchy)

ادو پرفیوم جیونچی ارگانزا زنانه

خرید عطر جیونچی ارگانزا

عطر زنانه Givenchy Organza Eau de Parfum عطری مجلل و زیبا است که توسط خانه مد فرانسوی Givenchy ساخته شده است. این ادو پرفیوم یک عطر شرقی گلی با رایحه‌ای غنی و پیچیده است. با اولین اسپری از این عطر جیونچی نت‌های ابتدایی آن که از ترنج، شکوفه پرتقال، گل گاردنیا، جوز هندی و گیاهان سبز تشکیل شده است به مشام می‌رسد.

با عبور از نت‌های ابتدایی، نت‌های میانی یا قلبی که از گل یاسمن سفید، گردو، گل مریم، گل زنبق، گل صدتومانی و گل پیج امین الدوله تشکیل شده است به مشام می‌رسد. کهربا، وانیل، چوب سدر، چوب گایاک و چوب از جمله نت‌های پایه این عطر از برند جیوانچی هستند. Organza Eau de Parfum به عنوان رایحه‌ای احساسی و مسحورکننده توصیف می‌شود که زنانگی و پیچیدگی را تراوش می‌کند.

این عطر برای مناسبت‌های مختلف، از استفاده در روز گرفته تا مراسم شب مناسب است. می‌توان آن را به ‌صورت غیررسمی یا برای مجالس رسمی‌تر پوشید و به هر مجموعه عطری زیبایی اضافه می‌کند. ادو پرفیوم Organza به دلیل ماندگاری طولانی مدت خود، با عطری متوسط ​​تا قوی که در طول روز یا بعد از ظهر یک ردپای ماندگار از رایحه باقی می‌گذارد، شناخته شده است. ارگانزا که بهترین عطر جیوانچی است در سال 1996 به بازار عرضه شد.

3. ادو تویلت جیونچی وری ایرسیستیبل زنانه (Very Irresistible Eau de Toilette for Women Givenchy)

ادو تویلت جیونچی وری ایرسیستیبل زنانه

خرید عطر جیونچی وری ایرسیستیبل

عطر زنانه "Very Irresistible" از برند جیوانچی عطری است که در سال 2003 به بازار عرضه شد. این عطر جیونچی توسط Carlos Benaim و Sophie Labbe ساخته شده است. با اولین اسپری از این عطر نت‌های ابتدایی آن که شامل گیاه شاهپسند لیمویی، برگ انگور فرنگی سیاه و بادیان رومی است به مشام می‌رسد. این نت مدت کوتاهی روی پوست می‌ماند و بعد از گذشت مدت زمان کوتاه جای خود را به نت میانی می‌دهد.

در نت قلبی این عطر نت‌های گلی گل مگنولیا، گل صدتومانی و گل رز قرار دارد. عطر جیونچی وری ایرسیستیبل در نهایت با نت پایه و ماندگار گل رز طائف از بین می‌رود. Very Irresistible به یک عنصر اصلی در مجموعه عطرهای Givenchy تبدیل شده است و طرفداران اختصاصی را در میان زنانی که از ترکیب گل‌های مدرن و جذابیت جاودانه آن قدردانی می‌کنند به دست آورده است.

4. ادو پرفیوم جیونچی له اینتردیت زنانه (L Interdit Eau de Parfum For Women Givenchy)

ادو پرفیوم جیونچی له اینتردیت زنانه

خرید عطر جیونچی له اینتردیت

عطر Givenchy L'Interdit Eau de Parfum عطری است که برای بانوان طراحی شده است. این عطر givenchy زنانه در خانواده رایحه شرقی گل‌دار قرار دارد و محصول سال 2018 است. از جمله نت‌های ابتدایی و باطراوت این عطر از برند جیوانچی می‌توان به گلابی و ترنج اشاره کرد. این نت بعد از گذشت مدت زمان کوتاه تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی یا قلبی می‌دهد. این نت سرشار از رایحه‌های گل مریم، شکوفه پرتقال و گل یاسمن سفید است.

له اینتردیت که بهترین عطر جیوانچی است در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار نعناع هندی، وانیل، عنبر مصنوعی آمبروکسان و خس خس ناپدید می‌شود. ادو پرفیوم Givenchy L'Interdit تفسیری مدرن از عطر کلاسیک L'Interdit است که در ابتدا در سال 1957 برای آدری هپبورن ساخته شد. نسخه 2018 L'Interdit برای تجسم ظرافت، زنانگی و جسارت ساخته شده است. ادو پرفیوم Givenchy L'Interdit برای زنان با اعتماد به نفس و پیچیده‌ای طراحی شده است که از ظرافت بی‌انتها با یک پیچ و تاب مدرن قدردانی می‌کنند.

5. ادو پرفیوم جیونچی انژو دمون له سکرت زنانه (Ange Ou Demon Le Secret Eau de Parfum for Women Givenchy)

ادو پرفیوم جیونچی انژو دمون له سکرت زنانه

خرید عطر جیونچی انژو دمون له سکرت

"Ange Ou Demon Le Secret Eau de Parfum" یک عطر زنانه است که توسط خانه مد لوکس فرانسوی Givenchy ساخته شده است. این ادو پرفیوم در گروه بویایی گل‌دار قرار دارد و سال انتشار آن 2009 است. از جمله نت‌های ابتدایی این عطر از برند جیوانچی می‌توان به لیمو ترش زرد، کرنبری و چای اشاره کرد. بعد از تبخیر شدن نت‌های ابتدایی، نت‌های میانی یا قلبی با رایحه‌های گل نیلوفر آبی، گل صدتومانی و گل یاسمن سفید به مشام می‌رسد.

انژو دمون له سکرت که بهترین عطر جیوانچی است در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار نعناع هندی و چوب ناپدید می‌شود. ادو پرفیوم Ange Ou Demon Le Secret از تضاد بین نور و سایه و احساس الهام گرفته شده است. این الهام نشان دهنده جذابیت مرموز زنی است که هم خلوص فرشته‌ای و هم جذابیت فریبنده را دارد.

6. ادو تویلت جیونچی داهلیا دیوین زنانه (Dahlia Divin Eau de Toilette For Women Givenchy)

ادو تویلت جیونچی داهلیا دیوین زنانه

خرید عطر جیونچی داهلیا دیوین

عطر زنانه Dahlia Divin Eau de Toilette توسط برند Givenchy عطری است متعلق به مجموعه عطرهای Dahlia Divin که توسط خانه مد لوکس فرانسوی Givenchy ساخته شده است. ادو تویلت داهلیا دیوین که در گروه بویایی گل‌دار میوه‌ای قرار دارد در سال 2015 به بازار عرضه شد. نت‌های اولیه عطر جیونچی داهلیا دیوین از انگور فرنگی سیاه، پرتقال خونی و هلو تشکیل شده است. با تبخیر شدن نت‌های ابتدایی، نت‌های میانی عطر به مشام می‌رسند. این نت‌ها شامل گل رز و گل یاسمن سفید است.

چوب صندل، وانیل، نعناع هندی و مشک نیز نت‌های پایه بهترین عطر جیوانچی یعنی داهلیا دیوین هستند که رایحه عطر با این نت‌ها از بین می‌رود. عطر داهلیا دیوین عطری درخشان، حسی و لطیف است که زنانگی الهی یک الهه مدرن را به تصویر می‌کشد. این عطر با ترکیبی هماهنگ از نت‌های گلی و میوه‌ای، غنی‌شده با نت‌های پایه گرم و احساسی، جوهره لوکس و پیچیدگی را تجسم می‌بخشد.

7. ادو پرفیوم جیونچی لایو ایرسیستیبل زنانه (Live Irresistible Eau de Parfum For Women Givenchy)

ادو پرفیوم جیونچی لایو ایرسیستیبل زنانه

خرید عطر جیونچی لایو ایرسیستیبل

عطر زنانه Givenchy's Live Irresistible Eau de Parfum عطری است که برای به تصویر کشیدن روح پر جنب و جوش یک زن طراحی شده است. این عطر که در خانواده رایحه‌های گل‌دار میوه‌ای قرار دارد محصول سال 2015 است. نت‌های ابتدایی که این عطر givenchy را تشکیل داده‌اند شامل آناناس، نارنگی ماندارین و گریپ فروت هستند. این نت مدت کوتاهی روی پوست ماندگاری دارد و به سرعت جای خود را به نت میانی می‌دهد. لایو ایرسیستیبل در نت میانی دارای رایحه‌های گل رز، میوه گل ساعتی و دانه فلفل صورتی است.

هرچه به پایان عطر نزدیک‌تر می‌شویم نت‌های پایه آن پررنگ‌تر می‌شوند. این نت‌ها شامل پرالین، ریشه گل زنبق، وانیل، کهربا، نعناع هندی و مشک هستند. لایو ایرسیستیبل عطری است زنده و شاد که جوهره خودانگیختگی و اعتماد به نفس را در خود جای داده است. این عطر از برند جیوانچی برای زنانی ساخته شده است که زندگی را با انرژی و اشتیاق در آغوش می‌گیرند.

Eau de Parfum Live Irresistible هم برای استفاده در روز و هم برای شب مناسب است و این ویژگی آن را برای مناسبت‌های مختلف، از گردش‌های غیررسمی گرفته تا رویدادهای خاص، مناسب می‌کند. رایحه نشاط‌آور و جذاب این عطر givenchy می‌تواند در طول روز شما را همراهی کند و ردی از جذابیت مقاومت‌ناپذیر را به جای بگذارد.

8. ادو تویلت جیونچی ادو جیونچی 2018 زنانه و مردانه (Eau de Givenchy 2018 Eau de Toilette for Women and Men)

ادو تویلت جیونچی ادو جیونچی 2018 زنانه و مردانه

خرید عطر جیونچی ادو جیونچی 2018

ادو جیونچی 2018 یک عطر زنانه مرکباتی است که در سال 2018 به بازار عرضه شد. این عطر یونیسکس توسط Francois Demachy ساخته شده است و رایحه آن شیرین و خنک است. نت ابتدایی ادو جیونچی 2018 که بهترین عطر جیوانچی است از برگ نارنج، ترنج، لیمو ترش زرد، پرتقال و نارنگی ماندارین تشکیل شده است.

بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی یا قلبی آن به مشام می‌رسد. این نت سرشار از رایحه‌های بهار نارنج، شکوفه پرتقال، گیاهان سبز و ترکیب شیمیایی هدآیون است. نت میانی نیز خیلی روی پوست ماندگار نیست و در مدت زمان کوتاه از روی پوست تبخیر می‌شود. ادو جیونچی 2018 در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار چوب سدر و خس خس ناپدید می‌شود.

محصولات مرتبط
جنتلمن سوسایتی ادو پرفیوم مردانه جیونچیGivenchy 
۱۰,۸۳۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۲۰۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
+۴
تنوع
له اینتردیت رژ اولتیم ادو پرفیوم زنانه جیونچیGivenchy 
۱۷,۶۵۹,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۱ میل
سمپل
۵۰ میل
عطر
+۲
تنوع
فودرویانت - فودروینت ادو پرفیوم زنانه مردانه جیونچیGivenchy 
۳۹,۱۴۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
ایریسیستیبل جیونچی رز ولوت ادو پرفیوم زنانه جیونچیGivenchy 
۲۷,۵۵۲,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۵ میل
عطر
+۲
تنوع
جنتلمن رزرو پرایوی ادو پرفیوم مردانه جیونچیGivenchy 
۶,۹۶۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۶۰ میل
عطر
+۱
تنوع
له اینتردیت رژ ادو پرفیوم زنانه جیونچی - ال اینتردایت رژ ادو پرفیوم زنانه جیونشیGivenchy تخفیف ویژه
۸,۶۰۷,۰۰۰ تومان۶,۷۵۹,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱۰۰ میل
عطر
+۳
تنوع
جنتلمن اینتنس ادو تویلت مردانه جیونچیGivenchy 
۸,۱۳۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
+۳
تنوع
ایرسیستبل فرش ادو تویلت زنانه جیونچیGivenchy 
۱۳,۹۰۳,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۸ میل
مینیاتوری
۱ میل
سمپل
+۴
تنوع
ایرسیستیبل جیونچی ادو پرفیوم زنانهGivenchy 
۹,۰۸۱,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۱۲۵ میل
عطر
+۶
تنوع
ترابل فت ادو پرفیوم زنانه و مردانه جیونچیGivenchyامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۷۲۶,۰۰۰ تومان۶۹۳,۰۰۰ تومان
۲ میل
سمپل
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اویسیو ریر ادو پرفیوم زنانه و مردانه جیونچیGivenchy 
۳۲,۳۳۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰۰ میل
عطر
۱۰ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
اکورد پارتیکولیر ادو پرفیوم زنانه مردانه جیونچیGivenchy 
۳۱,۹۳۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱۰ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
انفلمی - اینفلیم ادو پرفیوم زنانه مردانه جیونچیGivenchy 
۳۴,۴۴۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱۰ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
جنتلمن بویسی ادو پرفیوم مردانهGivenchy 
۲۴,۷۸۶,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۷
تنوع
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید