یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین عطرهای با نت چوب صندل برای زنان

بهترین عطرهای با نت چوب صندل برای زنان

رایحه چوب صندل گرم، چوبی و آرامش‌بخش است و بویی دوست داشتنی دارد. این ویژگی‌ها باعث شده است تا نت چوب صندل در اکثر عطرهای محبوب استفاده شود. رایحه چوب صندل به طور شگفت‌انگیزی در بخش نت‌های چوبی چرخه عطر قرار می‌گیرد. عطر با نت چوب صندل اینطور توصیف می‌شود که رایحه‌ای گرم و کرمی دارد در حالی که نت‌های خاکی و تند را در خود جای داده است. در مقاله همه چیز در رابطه با نت چوب صندل به طور مفصل در مورد این نت عطری صحبت کردیم.

عطر با بوی صندل محبوبیت جهانی دارد و چوب صندل معمولاً در نت‌های پایه عطرهای محبوب زنانه و مردانه و عطرهای یونیسکس یافت می‌شود. نت چوب صندل به خوبی با بسیاری از نت‌های دیگر به ویژه وانیل، نعناع هندی، سدر، خس خس و مشک ترکیب می‌شود و عطرهای فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند. در ادامه همراه ما باشید تا بهترین عطر با چوب صندل زنانه را به شما معرفی کنیم.

1. ادو پرفیوم له لابو سانتال 33 زنانه و مردانه (Santal 33 Eau de Parfum for Women and Men Le Labo)

ادو پرفیوم له لابو سانتال 33 زنانه و مردانه

خرید عطر له لابو سانتال 33

سانتال 33 عطری است بسیار تحسین شده از خانه عطرهای نیش Le Labo. از جمله نت‌های موجود در این عطر می‌توان به چوب صندل، چرم، پاپیروس، چوب سدر، گل بنفشه، هل، گل زنبق و کهربا اشاره کرد. Santal 33 به دلیل ترکیب متمایز نت‌های چوبی و تند، همراه با کمی چرم مشهور است. این عطر با بوی صندل با یک آکورد گرم و تند هل باز می‌شود و با شیرینی پودری زنبق و گل بنفشه تکمیل می‌شود.

در قلب این عطر، ماده ستاره‌ای، چوب صندل استرالیایی قرار دارد که بافتی کرمی و نرم را به عطر اضافه می‌کند، در حالی که نت‌های پاپیروس و چرم عمق و غنا را به عطر می‌بخشند. Santal 33 از زمان انتشارش طرفداران زیادی پیدا کرده است و برای بسیاری از افراد تبدیل به رایحه‌ای خاص شده است. ادو پرفیوم سانتال 33 در سال 2011 به بازار عرضه شد.

این عطر با نت چوب صندل اغلب به خاطر رایحه منحصر به فرد و فریبنده‌اش که حسی از پیچیدگی و فردیت را برمی‌انگیزد، ستایش می‌شود. Santal 33 یک کلاسیک مدرن در دنیای عطرهای نیش است که به دلیل ترکیبی جذاب از نت‌های چوبی، تند و پودری محبوبیت دارد. سانتال 33 چه توسط مردان و چه زنان پوشیده شود، تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد و ماهیت پیچیدگی و استایل خاص را تجسم می‌بخشد.

2. ادو پرفیوم اجمل امبر سانتال زنانه مردانه (Amber Santal Eau de Parfum Women and Men Ajmal)

ادو پرفیوم اجمل امبر سانتال زنانه مردانه

خرید عطر اجمل امبر سانتال

ادوپرفیوم آمبر سانتال از برند اجمل عطری است که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد و تجربه رایحه‌ای تک جنسیتی را ارائه می‌دهد. این عطر با رایحه چوب صندل در خانواده عطرهای کهربایی چوبی قرار دارد و مناسب برای استفاده مردان و زنان است. امبر سانتال ترکیبی جذاب از نت‌های گرم، تند و چوبی با غنای کهربا و لطافت کرمی چوب صندل است.

ادو پرفیوم آمبر سانتال را می‌توان در مناسبت‌های مختلف، چه برای استفاده روزانه، چه برای مراسم خاص و چه در شب‌های عاشقانه استفاده کرد. اجمل امبر سانتال در سال 2019 به بازار عرضه شد و رایحه آن تلخ و گرم است.

نت‌های ابتدایی این عطر که بهترین عطر با چوب صندل است از سرو، فلفل و جوز هندی تشکیل شده است. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت‌های میانی که از چوب صندل و بخور تشکیل شده است به مشام می‌رسد. این عطر با نت چوب صندل در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار چوب صندل، کهربا، نعناع هندی و چوب سدر ناپدید می‌شود.

3. ادو پرفیوم تام فورد متالیک زنانه (Metallique Eau de Parfum Women Tom Ford)

ادو پرفیوم تام فورد متالیک زنانه

خرید عطر تام فورد متالیک

تام فورد متالیک عطری است که توسط طراح مد آمریکایی تام فورد ساخته شده است. این عطر با بوی صندل در سال 2019 منتشر شد. Tom Ford Metallique به عنوان یک عطر گلی آلدهیدی مدرن با آکورد متالیک متمایز توصیف می‌شود. این عطر نت‌های گلی و چوبی را با پیچ و تاب فلزی منحصر به فرد ترکیب می‌کند و رایحه‌ای زنانه و تند ایجاد می‌کند.

این به معنای برانگیختن تصویر یک زن معاصر است که اعتماد به نفس و پیچیدگی دارد. عطرهای تام فورد به خاطر ماندگاری و سیلاژ قوی خود معروف هستند، به این معنی که مدت زمان قابل توجهی روی پوست ماندگاری دارند و به خوبی در محیط اطراف پخش می‌شوند. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه چوب صندل از آلدهید، فلفل صورتی و ترنج تشکیل شده است.

بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت‌های میانی که شامل گل ارغوان، گل زالزالک و گل زنبق دره است به مشام می‌رسد. نت‌های پایه عطر نیز عبارتند از وانیل، بلسان پرو و ​​چوب صندل. این عطر با رایحه شیرین و معتدل برای مناسبت‌های مختلف، از لباس‌های روز گرفته تا مراسم شب، مناسب است.

4. ادو پرفیوم گرلن مون گرلن زنانه (Mon Guerlain Eau de Parfum For Women)

ادو پرفیوم گرلن مون گرلن زنانه

خرید عطر گرلن مون گرلن

"Eau de Parfum مون گرلن" یکی از رایحه‌های خاص مجموعه عطرهای گرلن است که به طور خاص برای بانوان طراحی شده است. Mon Guerlain به عنوان یک عطر چوبی شرقی برای زنان طبقه‌بندی می‌شود. از جمله نت‌های ابتدایی این عطر با بوی صندل می‌توان به اسطوخودوس و ترنج اشاره کرد. اسطوخودوس رایحه‌ای تازه، معطر و کمی گیاهی ارائه می‌دهد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی یا قلبی عطر به مشام می‌رسد.

این نت از گل زنبق، گل یاسمن سفید و گل رز تشکیل شده است. گل یاسمن رایحه‌ای غنی و گلی با ته رنگ شیرین ارائه می‌دهد. گل زنبق نیز رایحه‌ای لطیف، پودری و کمی خاکی ایجاد می‌کند. گرلن مون گرلن در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار وانیل، کومارین، چوب صندل، صمغ بنزوئین، شیرین بیان و نعناع هندی ناپدید می‌شود. ادوپرفیوم Mon Guerlain به عنوان ادای احترام به زنان امروزی توصیف شده است. حس زنانگی، قوی و آزاده این عطر از آنجلینا جولی الهام گرفته شده است. عطر با نت چوب صندل مون گرلن در سال 2017 به بازار عرضه شد.

5. ادو پرفیوم ژولیت هز ا گان وانیلا وایبز زنانه و مردانه (Vanilla Vibes Eau de Parfum for Women and Men Juliette Has A Gun)

ادو پرفیوم ژولیت هز ا گان وانیلا وایبز زنانه و مردانه

خرید عطر ژولیت هز ا گان وانیلا وایبز

"Vanilla Vibes" عطری است که توسط Juliette Has A Gun، به بازار عرضه شده است. این عطر به دلیل ترکیب منحصر به فرد وانیل و نت‌های نمکی خود شناخته شده است و رایحه‌ای گرم و با طراوت ایجاد می‌کند. این عطر یونیسکس در خانواده عطرهای وانیلی شرقی قرار دارد و محصول سال 2019 است. وانیلا وایبز که بهترین عطر با چوب صندل است در نت ابتدایی با رایحه نمک آغاز می‌شود.

با ناپدید شدن نت ابتدایی، نت میانی عطر با رایحه‌های گل ارکیده و وانیل ظاهر می‌شود. این نت نیز ماندگاری زیادی ندارد و در مدت کوتاه جای خود را به نت پایه می‌دهد. نت پایه عطر با بوی صندل وانیلا وایبز از دانه تونکا، چوب صندل، مشک و صمغ بنزوئین تشکیل شده است. Vanilla Vibes از ایده یک "ساحل الکتریکی" الهام گرفته شده است، که گرمای وانیل را با طراوت نمک دریا ترکیب می‌کند.

این عطر به گونه‌ای طراحی شده است که حس پوست آفتاب خورده و هوای اقیانوس را برانگیزد و این ویژگی آن را برای زنان و مردانی که از عطرهای منحصر به فرد و تک جنسیت قدردانی می‌کنند، به رایحه‌ای عالی تبدیل می‌کند. ته رنگ‌های گلی و چوبی به ترکیب کلی عطر عمق و پیچیدگی می‌بخشد. اعتقاد بر این است که وانیلا وایبز ماندگاری خوبی دارد و چندین ساعت روی پوست ماندگار است. سیلاژ متوسط ​​تا قوی عطر، به این معنی است که رد بوی قابل توجهی از خود به جای می‌گذارد.

6. ادو پرفیوم ژولیت هز ا گان سانی ساید آپ زنانه (Sunny Side Up Eau de Parfum for Women Juliette Has A Gun)

ادو پرفیوم ژولیت هز ا گان سانی ساید آپ زنانه

خرید عطر ژولیت هز ا گان سانی ساید آپ

"سانی ساید آپ" عطری است از خانه عطرهای فرانسوی Juliette Has A Gun. Juliette Has A Gun به‌ خاطر رایحه‌های جسورانه و منحصر به ‌فردش شناخته می‌شود، که اغلب مرزها را جابجا می‌کند و قراردادهای عطر سنتی را به چالش می‌کشد. سانی ساید آپ توسط Romano Ricci ساخته شده است. گروه بویایی این عطر با رایحه چوب صندل، گل‌دار چوبی مشک‌دار است و در سال 2017 به بازار عرضه شد.

با اولین اسپری از عطر سانی ساید آپ نت‌های ابتدایی آن که از وانیل، گل یاسمن و آمیریس تشکیل شده است به مشام می‌رسد. نت ابتدایی روی پوست ماندگار نیست و در مدت کوتاهی جای خود را به نت قلبی می‌دهد. این نت سرشار از رایحه‌های چوب صندل، شیر نارگیل، ریشه گل زنبق و گل یاسمن است. عطر ژولیت هز ا گان سانی ساید آپ در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار ایزو ای سوپر و مشک مالو ناپدید می‌شود.

Sunny Side Up با رایحه گرم، آرامش بخش و احساسی توصیف می‌شود. این عطر با نت چوب صندل با ترکیب کرمی و صاف خود، احساس آفتاب گرفتن را القا می‌کند. اثر کلی رایحه عطر دنج و در عین حال پیچیده است که ماهیت یک روز تابستانی شاد و بی‌دغدغه را به تصویر می‌کشد. رایحه کلی این عطر زنانه شیرین و خنک است.

7. ادو پرفیوم جویسی کوتور ویوا لا جویسی زنانه (Viva la Juicy Eau de Parfum for Women Juicy Couture)

ادو پرفیوم جویسی کوتور ویوا لا جویسی زنانه

خرید عطر جویسی کوتور ویوا لا جویسی

"Viva La Juicy" یک عطر محبوب است که توسط برند مد Juicy Couture ساخته شده است. این ادو پرفیوم زنانه در خانواده عطرهای گل‌دار میوه‌ای قرار دارد و سال انتشار آن 2008 است. با استفاده از این عطر نت‌های ابتدایی آن که از میوه‌های جنگلی و نارنگی ماندارین تشکیل شده است به مشام می‌رسد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی با رایحه‌های گل یاسمن سفید، گل گاردنیا و گل پیج امین الدوله ظاهر می‌شود.

عطر جویسی کوتور ویوا لا جویسی در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار کارامل، وانیل، کهربا، پرالین و چوب صندل از بین می‌‎رود. این عطر به گونه‌ای طراحی شده است که حس پیچیدگی را القا کند. عطر در یک بطری زیبا و زنانه عرضه می‌شود، که اغلب با جذابیت‌های تزئینی امضای Juicy Couture و یک پاپیون روبان صورتی تزئین شده است که زیبایی جوانی و شیک این برند را منعکس می‌کند.

Viva La Juicy از زمان عرضه خود محبوبیت قابل توجهی به دست آورده است و به رایحه‌ای خاص برای بسیاری از زنان تبدیل شده است، به ویژه آن‌هایی که از عطرهای جوان، بازیگوش و زنانه لذت می‌برند. ادو پرفیوم Viva La Juicy به دلیل شخصیت سرزنده و پر جنب و جوشش مورد تحسین قرار گرفته است و این ویژگی آن را به یکی از اصلی‌ترین کلکسیون‌های عطر و نمادی از هویت جسورانه و پر زرق و برق برند Juicy Couture تبدیل کرده است.

8. ادو پرفیوم کلوین کلاین اترنیتی زنانه (Eternity Eau de Parfum for Women Calvin Klein)

ادو پرفیوم کلوین کلاین اترنیتی زنانه

خرید عطر کلوین کلاین اترنیتی

عطر زنانه Calvin Klein's Eternity Eau de Parfum یک عطر کلاسیک است که از زمان عرضه آن در سال 1988 یکی از اصلی‌ترین عطرهای صنعت عطر بوده است. کلوین کلاین اترنیتی جزو عطرهای گلی طبقه‌بندی می‌شود. این عطر با گروه بویایی گل‌دار دارای رایحه شیرین و معتدل است. با اولین اسپری از این عطر نت‌های ابتدایی آن که از گیاهان سبز، گل فریزیا، گیاه مریم گلی، مرکبات و نارنگی ماندارین تشکیل شده است به مشام می‌رسد.

در قلب این عطر با رایحه چوب صندل ، نت‌های گل میخک صدپر، گل سوسن، گل زنبق دره (گل برف)، گل نرگس، گل همیشه بهار انگلیسی، گل بنفشه، گل رز و گل یاسمن سفید قرار دارد. عطر با نت چوب صندل اترنیتی در نت پایه با رایحه‌های چوب صندل، گل ارغوان، مشک، کهربا و نعناع هندی ناپدید می‌شود. این عطر که بهترین عطر با چوب صندل است به خاطر رایحه تازه و رمانتیکش شناخته شده است. این ویژگی عطر را برای استفاده روزمره و همچنین مناسبت‌های خاص مناسب می‌کند.

Eternity Eau de Parfum به دلیل ماندگاری متوسط ​​و سیلاژ خوبی که دارد شناخته شده است. اگرچه ممکن است این عطر ماندگارترین عطر موجود در بازار نباشد، اما تمایل دارد تا چندین ساعت به خوبی روی پوست ماندگار بماند. رایحه سبک و گلی عطر، آن را برای استفاده در روز، چه برای کار و چه در اوقات فراغت، مناسب می‌کند. این عطر همچنین برای قرارهای شبانه عاشقانه یا مراسم رسمی مناسب است. این عطر برای چندین دهه مورد علاقه زنان بوده است و برای بسیاری تبدیل به رایحه‌ای خاص شده است.

9. ادو پرفیوم ورساچه کریستال نویر زنانه (Crystal Noir Eau de Parfum For Women Versace)

ادو پرفیوم ورساچه کریستال نویر زنانه

خرید عطر ورساچه کریستال نویر

کریستال نویر یک عطر مجلل برای زنان است که توسط خانه مد ایتالیایی ورساچه ساخته شده است. این ادو پرفیوم در خانواده عطری شرقی گل‌دار قرار دارد و محصول سال 2004 است. نت‌های ابتدایی کریستال نویر شاداب و بانشاط هستند و از زنجبیل، هل و دانه فلفل تشکیل شده‌اند. با تبخیر شدن این نت، قلب عطر ظاهر می‌شود که شامل نت‌ها گلی گاردنیا، گل صدتومانی، شکوفه پرتقال و نارگیل است. این نت‌ها حسی لطیف و زنانه به عطر می‌بخشند.

نت‌های پایه عطر نیز با رایحه گرم و مست کننده کهربا، چوب صندل و مشک، عمق و حس مورد نیاز عطر را ایجاد می‌کنند. طراحی بطری عطر نشان دهنده شکوه و ظرافت مرتبط با برند ورساچه است. کریستال نویر به عنوان یک عطر خشن و اغوا کننده توصیف می‌شود که برای لباس‌های شب یا مناسبت‌های خاص مناسب است.

کریستال نویر به خاطر ماندگاری عالی خود شناخته شده است و بسیاری از پوشندگان ادعا می‌کنند که در طول روز دوام می‌آورد. علاوه بر این، سیلاژ متوسط ​​تا سنگین عطر باعث می‌شود هر جا که می‌روید، ردپایی از عطر خود را باقی بگذارید. به طور کلی، کریستال نویر عطری فریبنده است که جوهره تجمل و زنانگی را تجسم می‌بخشد و آن را به عطر خاص برای مجموعه عطرهای زنانه تبدیل می‌کند.

10. ادو پرفیوم استی لودر بیوتیفول زنانه (Beautiful Eau de Parfum for Women Estee Lauder)

ادو پرفیوم استی لودر بیوتیفول زنانه

خرید عطر استی لودر بیوتیفول

Estée Lauder Beautiful Eau de Parfum یک عطر کلاسیک برای زنان است که از زمان عرضه آن در سال 1985، یکی از محبوب‌ترین عطرهای صنعت عطر بوده است. ادو پرفیوم بیوتیفول در دسته عطرهای گلی قرار می‌گیرد و به خاطر نت‌های گلی ظریف و ترکیب ظریفش مشهور است. نت‌های ابتدایی Beautiful روشن و تازه هستند و اغلب حاوی ترکیباتی مانند ترنج، لیمو، انگور فرنگی سیاه، رز، زنبق، گالبانوم و ماندارین هستند.

بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت‌های میانی یا قلبی با رایحه‌های گل یلانگ یلانگ، یاسمن، میخک، زنبق، همیشه بهار و شکوفه پرتقال، بابونه، گل شمعدانی، مگنولیا، بنفشه و مریم گلی به مشام می‌رسد. این نت‌ها رایحه‌ای غنی و زنانه را در قلب عطر ایجاد می‌کنند. نت های پایه این عطر با رایحه چوب صندل عمق و ماندگاری رایحه را ایجاد می‌کنند. نت های پایه رایج در عطر Beautiful عبارتند از خس خس، چوب صندل، کهربا، وانیل، چوب سدر و مشک.

Beautiful عطری همه کاره است که هم برای روز و هم برای شب مناسب است. ویژگی‌های گلدار و زنانه عطر، آن را برای موقعیت‌های خاص، شب‌های عاشقانه یا استفاده روزمره ایده‌آل می‌کند. ادو پرفیوم بیوتیفول به خاطر ماندگاری عالی‌اش معروف است که اغلب چندین ساعت روی پوست باقی می‌ماند. سیلاژ این عطر یا ردپایی که از خود بر جای می‌گذارد، متوسط ​​تا قوی است و بدون اینکه زیاد یا زننده باشد قابل توجه است.

11. ادو پرفیوم دی اس اند دورگا رادیو بمبئی زنانه مردانه (Radio Bombay Eau de Parfum Women and Men Ds Durga)

ادو پرفیوم دی اس اند دورگا رادیو بمبئی زنانه مردانه

خرید عطر دی اس اند دورگا رادیو بمبئی

«رادیو بمبئی» عطری است که توسط D.S. & Durga، یک عطرسازی مستقر در بروکلین که به‌ خاطر رایحه‌های منحصر به فرد و هنرمندانه‌اش شناخته می‌شود، تولید می‌شود. این عطر هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابل استفاده است و جذابیت یک عطر یونسکس را نشان می‌دهد. الهام بخش رادیو بمبئی اغلب به عنوان خیابان‌های شلوغ، بازارها و انرژی پر جنب و جوش بمبئی هند ذکر می‌شود.

هدف این عطر با رایحه چوب صندل این است که ماهیت این شهر پویا را در یک عطر به تصویر بکشد. دی اس اند دورگا رادیو بمبئی که در سال 2016 به بازار عرضه شد در گروه بویایی کهربایی چوبی قرار دارد و رایحه آن شیرین و معتدل است. با اولین اسپری از این عطر نت‌های ابتدایی آن که از نت‌های چوبی و چوب سدر تشکیل شده است به مشام می‌رسد.

این نت به سرعت تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی می‌دهد. این نت سرشار از رایحه‌های چوب صندل، گل زنبق، هلو و گل برونیا است. هرچه به پایان عطر نزدیک می‌شویم نت‌های پایه نمایان‌تر می‌شوند. این نت‌های شامل چوب صندل، نارگیل، عنبر، مشک مالو، مشک و صنوبر بلسان هستند.

منبع: fragrancex

نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید