یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین عطرهای فرومون در تمام دوران‌ها

بهترین عطرهای فرومون در تمام دوران‌ها

اگر تاکنون در مورد فرومون چیزهایی شنیده‌اید ولی با عطرهای آن آشنا نیستید این مقاله مناسب شما است. قدرت عطر فرومون به سختی قابل تکرار است، در حالی که برخی از عطرها به سادگی از ترکیبی از روغن‌ها، گیاهان و ادویه‌ها استفاده می‌کنند. برخلاف این عطرها، عطر فرومون از چیزی چشمگیرتر استفاده می‌کند و آن هم ویژگی‌های منحصر به فرد بدن است. بهترین عطر فرومون با رایحه شیمیایی و پایه هورمونی روی پوست کار می‌کند.

برخی از رایج‌ترین نت‌ها در عطرهای روغن فرومونی عبارتند از وانیل، گل رز، گل یاسمن و گل یلانگ یلانگ. بهترین عطر فرومون طوری طراحی شده است که توجه مردان و زنان را به خود جلب کند زیرا بر روی فرومون‌های انسانی متمرکز شده است. در مقاله فرومون چیست و چه تفاوت‌هایی با عطر دارد؟ شما را با تفاوت فرومون و عطر آشنا کردیم. حال در ادامه می‌خواهیم شما را با تعدادی عطر فرومون آشنا می‌کنیم.

فرومون‌های طبیعی چگونه کار می‌کنند؟

فرومون‌ها نقشی ظریف و در عین حال محوری در تأثیرگذاری بر رفتار انسان دارند. این پیام رسان‌های شیمیایی طبیعی که از بدن ما ساطع می‌شوند، توسط حواس ما قابل شناسایی نیستند، اما قدرت قابل توجهی بر احساسات و غرایز ما دارند. فرومون‌ها از طریق غدد عرق ترشح می‌شوند و با اندام کوچکی در بینی به نام اندام وومرونازال (VNO) در تعامل هستند. فرومون‌ها پس از شناسایی، موجی از پاسخ‌های عصبی را در مغز ایجاد می‌کنند که بر خلق و خو، برانگیختگی و حتی تعاملات اجتماعی تأثیر می‌گذارد.

معرفی بهترین عطرهای فرومون برای زنان

عطرهای فرومون ادعا می‌کنند که با ترکیبات خاص خود می‌توانند توجه دیگران را به خود جلب کنند. در ادامه شما را با تعدادی از عطرهای فرومون برای زنان آشنا می‌کنیم.

1. ادو پرفیوم ایوسن لورن بلک اپیوم زنانه (Black Opium Eau de Parfum For Women Yves Saint Laurent)

ادو پرفیوم ایوسن لورن بلک اپیوم زنانه

خرید عطر ایوسن لورن بلک اپیوم

"Black Opium" یک عطر محبوب برای زنان است که توسط خانه مد فرانسوی Yves Saint Laurent ساخته شده است. Black Opium به عنوان یک عطر اعتیادآور و اغوا کننده توصیف می‌شود که روح راک اند رول و انرژی یک شب بیرون رفتن خاطره‌انگیز را به تصویر می‌کشد. این عطر به خاطر رایحه‌ پررنگ و اسرارآمیزش شناخته شده است و آن را در میان کسانی که رایحه‌های تند و جذاب را ترجیح می‌دهند، محبوب می‌کند.

این عطر فرومون در خانواده عطرهای شرقی تند قرار دارد و اغلب به عنوان یک عطر همه کاره در نظر گرفته می‌شود که برای استفاده در روز و شب مناسب است. بلک اپیوم مخصوصاً برای گردش‌های عصرانه، مهمانی‌ها یا هر مناسبتی که می‌خواهید با عطر و بوی پررنگ و فریبنده اثری ماندگار به جا بگذارید، مناسب است. اولین نت‌های این بهترین عطر فرومون از گلابی، دانه فلفل صورتی و شکوفه پرتقال تشکیل شده است.

بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت‌های میانی عطر که از قهوه و گل یاسمن سفید تشکیل شده است به مشام می‌رسد. ایوسن لورن بلک اپیوم در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار وانیل، چوب سدر و نعناع هندی ناپدید می‌شود. طراحی بطری بلک اپیوم نشان دهنده جذابیت هیجانی و پر زرق و برق عطر است. قدرت ماندگاری طولانی مدت این عطر فرومون ، ترکیب منحصر به فرد نت‌ها و توانایی آن در برانگیختن حس اعتماد به نفس و جذابیت عطر را جذاب و دوست‌ داشتنی کرده است.

2. ادو تویلت شنل کوکو مادمازل زنانه (Coco Mademoiselle Eau de Toilette for Women)

ادو تویلت شنل کوکو مادمازل زنانه

خرید عطر شنل کوکو مادمازل

"Coco Mademoiselle" یک عطر فرومون است که توسط خانه مد فرانسوی Chanel ساخته شده است. این ادو تویلت در خانواده عطرهای شرقی گل‌دار قرار دارد و اغلب به عنوان تفسیری سبک‌تر و تازه‌تر از ادو پرفیوم اصلی کوکو مادمازل توصیف می‌شود. نت‌های ابتدایی عطر شنل کوکو مادمازل از پرتقال، ترنج و گریپ فروت تشکیل شده است. این نت مدت کمی روی پوست می‌ماند و به سرعت تبخیر می‌شود. بعد از نت ابتدایی، نت میانی با رایحه‌های سرخالو، گل رز و گل یاسمن ظاهر می‌شود.

هرچه به پایان عطر نزدیک‌تر می‎شویم نت‌های پایه قابل استشمام‌تر می‌شوند. این نت‌ها شامل نعناع هندی، خس خس، وانیل و مشک است. فرمولاسیون ادو تویلت عموماً دارای غلظت کمتری از روغن‌های معطر در مقایسه با ادوپرفیوم است، بنابراین اگرچه ماندگاری و سیلاژ ممکن است به شدت نسخه ادو پرفیوم نباشد، اما همچنان رایحه‌ای قابل توجه و دلپذیر ارائه می‌دهد که روی بدن شما باقی می‌ماند.

3. ادو پرفیوم تام فورد ولوت ارکید زنانه (Velvet orchid Eau de Parfum For Women Tom Ford)

ادو پرفیوم تام فورد ولوت ارکید زنانه

خرید عطر تام فورد ولوت ارکید

عطر فرومون تام فورد Velvet Orchid Eau de Parfum عطری است که توسط طراح مشهور مد تام فورد برای بانوان طراحی شده است. سال انتشار این عطر 2014 است و خانواده عطری آن شرقی گل‌دار است. نت‌های ابتدایی این عطر از عسل، شراب رام، نارنگی ماندارین و ترنج تشکیل شده است. بعد از ناپدید شدن نت ابتدایی به نت میانی یا قلبی می‌رسیم. این نت سرشار از رایحه‌های گل ارغوان، گل سنبل، گل مگنولیا، گل نرگس، گل ارکیده، گل رز، گل یاسمن سفید و شکوفه پرتقال است.

ولوت ارکید که بهترین عطر فرومون است در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار صمغ لابدانوم، چوب صندل، چرم جیر، صمغ مر، بلسان پرو و وانیل ناپدید می‌شود. Velvet Orchid یک عطر مجلل و پر زرق و برق است که ماهیت زن تام فورد را به تصویر می‌کشد. این عطر فرومون به دلیل ماهیت مجلل و حسی که دارد برای استفاده در شب و یا مراسم خاص مناسب است.

ادوپرفیوم Velvet Orchid به ماندگاری عالی خود معروف است که اغلب چندین ساعت روی پوست باقی می‌ماند. این عطر زنانه همچنین دارای سیلاژ متوسط ​​تا سنگین است، به این معنی که در حین حرکت شما ردی قابل توجه از خود به جا می‌گذارد. بهتر است که ولوت ارکید را در ماه‌ها و شب‌های خنک‌تر پوشید و حسی از پیچیدگی و جذابیت را به خود اضافه کرد.

4. ادو تویلت گوچی گوچی گیلتی زنانه (Gucci Guilty Eau de Toilette Women Gucci)

ادو تویلت گوچی گوچی گیلتی زنانه

خرید عطر گوچی گوچی گیلتی

عطر زنانه گوچی گیلتی عطری است که توسط برند لوکس ایتالیایی گوچی تولید شده است. خانواده رایحه این ادو تویلت کهربایی گل‌دار است و برای اولین بار در سال 2010 به بازار عرضه شد. عطر زنانه گوچی گیلتی به عنوان عطری مدرن و فریبنده توصیف می‌شود که تجسم روح آزاده و جسور یک زن است. این عطر فرومون برای برانگیختن احساس اعتماد به نفس و جذابیت در نظر گرفته شده است.

نت‌های ابتدایی این عطر از دانه فلفل، نارنگی ماندارین و ترنج تشکیل شده است. این نت به سرعت تبخیر می‌شود و جای خود را به نت قلبی می‌دهد. در میانه عطر نت‌های هلو، گل شمعدانی، گل یاسمن، انگور فرنگی سیاه و گل یاس بنفش مشام فرد پوشنده را پر می‌کنند. گوچی گیلتی در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار نعناع هندی، کهربا، مشک و وانیل ناپدید می‌شود.

5. ادو پرفیوم جورجیو آرمانی آرمانی کد فور وومن زنانه (Armani Code For Women Eau de Parfum Women Giorgio Armani)

ادو پرفیوم جورجیو آرمانی آرمانی کد فور وومن زنانه

خرید عطر جورجیو آرمانی آرمانی کد فور وومن

"Armani Code for Women" عطری از جورجیو آرمانی است که به خاطر رایحه پیچیده و فریبنده‌اش مشهور است. این عطر در خانواده عطرهای گل‌دار قرار دارد و محصول سال 2006 است. آرمانی کد زنانه به دلیل شخصیت شهوانی و پر زرق و برق برای لباس‌های شب یا مناسبت‌های خاص کاربرد است. این عطر فرومون برای کسانی که به دنبال اعتماد به نفس و پیچیدگی هستند فوق‌العاده است. از جمله نت‌های موجود در این عطر می‌توان به شکوفه پرتقال، گل یاس، عسل، وانیل و چوب صندل اشاره کرد.

6. ادو پرفیوم ویکتور اند رولف فلاور بمب زنانه (FlowerBomb Eau de Parfum For Women Viktor & Rolf Viktor & Rolf)

ادو پرفیوم ویکتور اند رولف فلاور بمب زنانه

خرید عطر ویکتور اند رولف فلاور بمب

Flowerbomb Eau de Parfum عطری است برای زنان که توسط دو طراح مد مشهور Viktor & Rolf ساخته شده است. این عطر فرومون در گروه بویایی شرقی گل‌دار قرار دارد و عطری مدرن و گلی است که ماهیت زنانگی و تجمل را در خود جای داده است. با اولین اسپری از این عطر زنانه نت‌های ابتدایی آن که از اسمانتوس، چای و ترنج تشکیل شده است به مشام می‌رسد. این نت ماندگاری کمی دارد و بعد از تبخیر شدن جای خود را به نت قلبی می‌دهد.

در میانه این عطر نت‌های گلی مانند گل فریزیا، گل ارکیده، گل رز، گل یاسمن سفید و شکوفه پرتقال قرار دارند. ویکتور اند رولف فلاور بمب در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار مشک و نعناع هندی ناپدید می‌شود. این عطر که بهترین عطر فرومون است به خاطر دسته گل جذاب و انفجاری خود که در نت قلبی قرار دارد شناخته می‌شود.

7. ادو پرفیوم دیور پیور پویزن زنانه (Pure Poison Eau de Parfum for Women Dior)

ادو پرفیوم دیور پیور پویزن زنانه

خرید عطر دیور پیور پویزن

"Pure Poison" عطری است که توسط خانه مد لوکس فرانسوی دیور ساخته شده است. این عطر که در سال 2004 به بازار عرضه شد، متعلق به خط عطرهای Poison است که از زمان انتشار عطر اصلی پویزن در سال 1985، به دلیل رایحه فریبنده و تحریک‌آمیز خود مشهور شده است. Pure Poison به عنوان یک عطر گلی مدرن توصیف می‌شود که با رایحه درخشان و فریبنده خود، جذابیت اغواگری را در بر می‌گیرد.

Pure Poison عمدتاً زنانی را هدف قرار می‌دهد که به رایحه‌های گلی که حس شهوانی و پیچیدگی را تراوش می‌کنند جذب می‌شوند. با اولین استفاده از این ادو پرفیوم نت‌های ابتدایی آن که شامل گل یاسمن سفید، پرتقال، ترنج و نارنگی ماندارین است به مشام می‌رسد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی عطر به مشام می‌رسد. این نت شامل گل گاردنیا و شکوفه پرتقال است.

این نت نیز مانند نت ابتدایی، مدت کوتاهی روی پوست ماندگار است بعد از مدت کوتاهی ناپدید می‌شود. عطر فرومون دیور پیور پویزن در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار چوب صندل، کهربا و چوب سدر ناپدید می‌شود. پیور پویزن توسط Carlos Benaim ـ Dominique Ropion ـ Olivier Polge ساخته شده است.

8. ادو پرفیوم دیور هیپنوتیک پویزن زنانه (Hypnotic Poison Eau de Parfum For Women Dior)

ادو پرفیوم دیور هیپنوتیک پویزن زنانه

خرید عطر دیور هیپنوتیک پویزن

"Hypnotic Poison" عطری است که توسط برند لوکس فرانسوی دیور ساخته شده است. این ادو پرفیوم در خانواده عطرهای شرقی وانیلی قرار دارد و به خاطر رایحه اغواکننده و مست کننده‌اش شناخته شده است. نت ابتدایی این عطر فرومون زنانه از بادام و شیرین بیان تشکیل شده است. این نت به سرعت تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی می‌دهد. این نت سرشار از رایحه‌های گل یاسمن سفید و شکوفه پرتقال است.

هیپنوتیک پویزن در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار وانیل و دانه تونکا ناپدید می‌شود. Hypnotic Poison از زمان عرضه خود طرفداران قابل توجهی را به خود جلب کرده است و به عطری خاص برای بسیاری از زنان تبدیل شده است که از ترکیب منحصر به فرد نت‌ها و توانایی آن در ایجاد اثری ماندگار قدردانی می‌کنند. این عطر بسته به شیمی بدن و ترجیحات شخصی می‌توانند تجربیات و ادراکات مختلفی را برانگیزد.

9. ادو پرفیوم ژولیت هز ا گان نات ا پرفیوم زنانه (Not A Perfume Eau de Parfum for Women Juliette Has A Gun)

ادو پرفیوم ژولیت هز ا گان نات ا پرفیوم زنانه

خرید عطر ژولیت هز ا گان نات ا پرفیوم

"Not a Perfume" عطری است که توسط خانه عطری Juliette Has a Gun ساخته شده است. این ادو پرفیوم در خانواده عطرهای گل‌دار چوبی مشک‌دار قرار دارد و سال عرضه آن 2010 است. نات ا پرفیوم به خاطر رویکرد مینیمالیستی‌اش به عطر شناخته شده است. این عطر حاوی تنها دو ماده اولیه آمبروکسان و Cetalox است. Cetalox، یک ترکیب مصنوعی است که رایحه عنبر را تکرار می‌کند. عطر فرومون نات ا پرفیوم تا حد زیادی به دلیل ترکیب غیرمتعارف آن، نقدهای متفاوتی را به خود جلب کرده است.

برخی از مردم از سادگی و تطبیق پذیری آن قدردانی می‌کنند، در حالی که برخی دیگر آن را در مقایسه با عطرهای سنتی فاقد عمق یا پیچیدگی می‌دانند. Juliette Has A Gun Not a Perfume یک عطر تحریک‌آمیز است که از قوانین عطرسازی مدرن پیروی نمی‌کند. این عطر نه تنها یک عطر بر اساس تضادها است، بلکه ترکیب آن از مولکول‌ها ساخته شده است و تنها عطر بدون آلرژن است.

معرفی بهترین عطرهای فرومون برای مردان

بهترین عطر فرومون فقط مخصوص خانم‌ها نیست و برخی از عطرهای فرومون برای مردان ساخته شده است. در ادامه تعدادی از بهترین عطرهای فرومون برای مردان را به شما معرفی می‌کنیم.

1. ادو پرفیوم فردریک مال کارنال فلاور زنانه و مردانه (Carnal Flower Eau de Parfum for Women and Men Frederic Malle)

ادو پرفیوم فردریک مال کارنال فلاور زنانه و مردانه

خرید عطر فردریک مال کارنال فلاور

"Frédéric Malle Carnal Flower" عطری مشهور در دنیای عطر است. Frédéric Malle یک خانه عطری خاص است که توسط فردریک مال، نوه بنیانگذار عطرهای کریستین دیور تأسیس شده است. Carnal Flower به موضوع اصلی عطر گل مرکب اشاره دارد، گلی که به خاطر رایحه مهیج و مخدر خود شناخته شده است.

این عطر علاوه استفاده برای مردان برای زنان نیز قابل استفاده است. کارنال فلاور متعلق به خانواده عطرهای گلی است. کارنال فلاور در سال 2005 به بازار عرضه شد و توسط Dominique Ropion ساخته شده است. کارنال فلاور یا گل ممنوعه عطری است با رایحه گل سرخ. سل گلی زیبا و خطرناک است.

در برخی از فرهنگ‌ها، پس از غروب آفتاب برای زنان جوان مجاز نیست که بوی مست کننده آن را احساس کنند. گل سرخ نمادی از لذت ممنوع است که شخصیت پرشور و نفسانی خود را در پشت چهره تازه، سفید و گلدار پنهان می‌کند. فردریک مال در طول بازدید خود از کالیفرنیا، جایی که همه چیز بوی گاردنیا و گل سرخ می‌دهد، این عطر را الهام گرفته است.

2. ادو تویلت دیپتیک لئو پاپیر زنانه مردانه (L Eau Papier Eau de Toilette Women and Men Diptyque)

ادو تویلت دیپتیک لئو پاپیر زنانه مردانه

خرید عطر دیپتیک لئو پاپیر

عطر فرومون دیپتیک L'Eau Papier یک عطر چوبی است که برای استفاده زنان و مردان طراحی شده است. این عطر جدید در سال 2023 روانه بازار شد و توسط Fabrice Pellegrin ساخته شده است. از جمله نت‌های موجود در این بهترین عطر فرومون می‌توان به مشک، مشک سفید، میموزا، کنجد و نت‌های چوبی اشاره کرد. ادو تویلت دیپتیک لئو پاپیر زنانه مردانه دارای رایحه شیرین و معتدل است.

نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید