یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین عطرهای زنانه کهربایی که شما را مسحور خواهند کرد

بهترین عطرهای زنانه کهربایی که شما را مسحور خواهند کرد

عطرها توانایی قابل توجهی در تسخیر ماهیت زیبایی و برانگیختن احساسات دارند. در میان بی‌شمار نت‌های عطر موجود، رایحه کهربا به ‌عنوان انتخابی دلربا و جاودانه برجسته است. عطر کهربا که به دلیل ویژگی‌های گرم، غنی و حسی‌اش مورد احترام است، برای قرن‌ها یک عنصر محبوب در دنیای عطرسازی بوده است. رایحه جذاب کهربا هاله‌ای فریبنده در اطراف کاربر ایجاد می‌کند و تاثیری پاک نشدنی بر جای می‌گذارد.

کهربا، در زمینه عطرسازی، به ماده‌ای اطلاق می‌شود که از رزین درخت فسیل شده به همین نام مشتق نشده است، بلکه ترکیبی مصنوعی یا طبیعی از مواد معطر است که برای تقلید رایحه گرم، صمغی و کمی شیرین مرتبط طراحی شده است. در عطرسازی، نت کهربا اغلب از ترکیب مواد مختلفی مانند لابدانوم، بنزوئین، وانیل و سایر رزین‌ها و بلسان‌ها ایجاد می‌شود. در مقاله کهربا شما را با این نت پرکاربرد آشنا کردیم، در این مقاله قصد داریم بهترین عطرهای کهربا را به شما معرفی کنیم.

1. ادو پرفیوم کلوین کلاین آبسشن زنانه (Obsession Eau de Parfum For Women Calvin Klein)

 ادو پرفیوم کلوین کلاین آبسشن زنانه

خرید عطر کلوین کلاین آبسشن

عطر زنانه Calvin Klein Obsession Eau de Parfum یک عطر کلاسیک است که از زمان عرضه آن در سال 1985 یکی از اصلی‌ترین عطرهای صنعت عطر بوده است. Obsession for Women به دلیل ترکیب غنی و شرقی و تند خود که دارای ترکیب پیچیده‌ای از نت‌ها است که عطری گیرا و حسی ایجاد می‌کند مشهور است. با اولین اسپری از این عطر نت‌های ابتدایی آن که از وانیل، ترنج، نعناع، نارنگی ماندارین، گیاهان سبز، هلو و لیمو ترش زرد تشکیل شده است به مشام می‌رسد.

بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی عطر به مشام می‌رسد. این نت شامل ادویه، چوب صندل، دانه‌ گشنیز، خزه درخت بلوط، چوب سدر، شکوفه پرتقال، گل رز و گل یاسمن سفید است. این عطر کهربا در نهایت با نت‌های پایه وماندگار کهربا، بخور، ترشح گربه زباد، مشک و خس خس ناپدید می‌شود. آبسشن که از بهترین عطرهای کهربا است با مشخصات بوی گرم، تند و حسی آن مشخص می‌شود.

Obsession for Women توسط عطرساز مشهور Jean Guichard ساخته شده است که با Calvin Klein برای ساخت این رایحه نمادین همکاری کرد. این عطر با رایحه کهربا برای خانم‌هایی طراحی شده است که دارای اعتماد به نفس، حس ظرافت و زیبایی هستند. در واقع این عطر برای کسانی که از عطرهای غنی و پیچیده همراه با رمز و راز قدردانی می‌کنند جذاب است. یکی از ویژگی‌های قابل توجه Obsession for Women ماندگاری و سیلاژ بسیار عالی آن است.

2. ادو پرفیوم کلوین کلین ایفوریا زنانه (Euphoria Eau de Parfum For Women Calvin Klein)

ادو پرفیوم کلوین کلین ایفوریا زنانه

خرید عطر کلوین کلین ایفوریا

عطر زنانه Calvin Klein's Euphoria Euphoria عطری پرطرفدار است که از زمان عرضه آن در سال 2005 به یک عطر پرطرفدار تبدیل شده است. این عطر در خانواده عطرهای شرقی گل‌دار قرار دارد و رایحه آن شیرین و معتدل است. نت ابتدایی این عطر از انار، خرمالو، گیاهان سبز، تمشک، میوه گل ساعتی و هلو تشکیل شده است. بعد از ناپدید شدن نت ابتدایی، نت میانی یا قلبی آن ظاهر می‌شود. این نت سرشار از رایحه‌های گل لوتوس، گل چامپاکا و گل ارکیده است.

ایفوریا در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار کهربا، گل بنفشه، نعناع هندی، چوب ماهون، مشک و وانیل ناپدید می‌شود. Euphoria به عنوان یک عطر مجلل و احساسی طراحی شده است که جوهر زنانگی مرموز را به تصویر می‌کشد. نت‌های شرقی این عطر به خوبی ترکیب می‌شوند تا رایحه‌ای را ایجاد کنند که هم گیرا و هم جذاب است. رایحه کهربا موجود در نت پایه، این عطر را گرم و عمیق کرده است.

Euphoria Eau de Parfum به خاطر ماندگاری طولانی خود شناخته شده است و اغلب چندین ساعت روی پوست باقی می‌ماند. سیلاژ این عطر متوسط ​​تا سنگین است و بدون اینکه نیاز به تجدید زیادی داشته باشد روی پوست می‌ماند. این عطر کهربا هم از سوی مصرف کنندگان و هم از سمت طرفداران عطر، نقدهای مثبتی دریافت کرده است که اغلب به دلیل ترکیب منحصر به فرد نت‌ها و ماندگاری آن مورد تحسین قرار می‌گیرد.

3. ادو تویلت جیونچی اماریج زنانه (Amarige Eau de Toilette For Women Givenchy)

ادو تویلت جیونچی اماریج زنانه

خرید عطر جیونچی اماریج

عطر زنانه "Amarige" توسط جیونچی عطری است که ماهیت زنانگی را تجسم می‌بخشد و برای برانگیختن احساس شادی، گرما و صمیمیت طراحی شده است. Amarige به عنوان یک عطر گلی برای زنان طبقه‌بندی می‌شود که در خانواده بویایی گلی قرار می‌گیرد. این عطر به دلیل رایحه غنی و پیچیده‌اش، ترکیبی از نت‌های گلی، میوه‌ای و چوبی شناخته شده است. Amarige برای اولین بار در سال 1991 به بازار عرضه شد.

تاثیر اولیه آماریج با نت‌های ابتدایی سرزنده و میوه‌ای آن مشخص می‌شود. این نت شامل هلو، شکوفه پرتقال، آلو، نارنگی ماندارین، بهار نارنج، گل بنفشه و چوب بلسان بنفش برزیلی است. قلب آماریج دسته گلی را نشان می‌دهد که ترکیبی غنی و مجلل از گل یاسمن، گل مریم، گل یلانگ یلانگ، گل میخک صد پر، گاردنیا، گل حساس، گل اقاقیا، توت قرمز، انگور فرنگی سیاه، برگ انگور فرنگی سیاه و گل ارکیده است.

نت‌های پایه این عطر کهربا نیز باعث ایجاد عمق و ماندگاری عطر می‌شوند. این نت از رایحه‌های گرم و حسی مانند کهربا، وانیل، مشک، چوب صندل، چوب سدر و دانه تونکا تشکیل شده است. Amarige برای زنانی طراحی شده است که از عطرهای کلاسیک و جاودانه با لمسی از پیچیدگی مدرن استقبال می‌کنند. آماریج با توجه به عطر غنی و پیچیده خود برای مناسبت‌های مختلف مناسب است. می‌توان این عطر را در طول روز، رویدادهای خاص، یا شب‌های عاشقانه پوشید و به هر مناسبتی ظرافت و جذابیت خاصی اضافه می‌کند.

4. ادو تویلت تیری موگلر الین زنانه (Alien Eau de Toilette For Women Thierry Mugler)

ادو تویلت تیری موگلر الین زنانه

خرید عطر تیری موگلر الین

عطر زنانه تیری موگلر Alien Eau de Toilette یک عطر محبوب است که توسط طراح مد فرانسوی تیری موگلر ساخته شده است. این عطر شرقی چوبی در سال 2009 به بازار عرضه شد و به خاطر مشخصات بوی منحصر به فرد و فریبنده‌اش شناخته می‌شود. نت ابتدایی این عطر از میوه بالنگ و نارنگی ماندارین تشکیل شده است. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی آن به مشام می‌رسد. این نت شامل گل یاسمن سفید و گل های سفید است.

تیری موگلر الین در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار کهربا و پشم کشمیر ناپدید می‌شود. این عطر رایحه‌های گلی و کهربا را با هم ترکیب می‌کند و عطری متمایز و جذاب ایجاد می‌کند که فوق‌العاده است. Alien Eau de Toilette در درجه اول برای زنانی طراحی است که از رایحه‌های منحصر به فرد و غیرمتعارف استقبال می‌کنند.

5. ادو تویلت الیزابت تیلور وایت دیاموندز زنانه (White Diamonds Eau de Toilette for Women)

ادو تویلت الیزابت تیلور وایت دیاموندز زنانه

خرید عطر الیزابت تیلور وایت دیاموندز

"White Diamonds" یک عطر کهربا و کلاسیک برای زنان است که توسط الیزابت تیلور، بازیگر افسانه‌ای، در سال 1991 به بازار عرضه شد. این عطر یکی از نمادین‌ترین عطرها در صنعت عطر است. این عطر با ترکیبی از نت‌های اولیه آلدهید، زنبق، شکوفه نارنج، پرتقال و ترنج باز می‌شود. این نت‌های مرکباتی عطر را پرانرژی می‌کند. در قلب عطر، نت‌های گلی متشکل از گل توبروز مصری، گل یاسمن، گل یلانگ یلانگ، گل شمعدانی، ریشه زنبق، گل رز، دارچین و گل نرگس قرار دارند.

وایت دیاموندز که از بهترین عطرهای کهربا است در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار کهربا، مشک، چوب صندل، خزه درخت بلوط و نعناع هندی ناپدید می‌شود. ادو تویلت وایت دایموندز ماندگاری و سیلاژ متوسطی دارد. White Diamonds نه تنها به خاطر رایحه دلربای خود بلکه به دلیل ارتباط با الیزابت تیلور که به زیبایی و استایل بی‌نظیرش معروف بود، میراث ماندگاری در دنیای عطرسازی به جای گذاشته است.

6. ادو پرفیوم باربری هر زنانه (Burberry Her Eau de Parfum for Women)

ادو پرفیوم باربری هر زنانه

خرید عطر باربری هر

"Burberry Her Eau de Parfum" عطری است که توسط خانه مد لوکس بریتانیایی Burberry برای زنان طراحی شده است. ادو پرفیوم باربری هر از خانواده عطرهای گلی میوه‌ای است که در سال 2018 به بازار عرضه شد. ادوپرفیوم باربری هر به دلیل ماندگاری متوسط ​​تا طولانی خود شناخته شده است، به این معنی که معمولاً تا چند ساعت پس از استفاده روی پوست قابل تشخیص است.

نت‌های ابتدایی این عطر زنانه از توت فرنگی، رز بری، آلبالو، توت، نارنگی ماندارین و لیمو ترش زرد تشکیل شده است. بعد از ناپدید شدن نت ابتدایی، نت قلبی به مشام می‌رسد. این نت سرشار از رایحه‌های گل یاسمن و گل بنفشه است. نت پایه این عطر کهربا با رایحه کهربا، مشک، وانیل، کشمیر، چوب، خزه درخت بلوط و نعناع هندی ناپدید می‌شود.

7. ادو پرفیوم ون کلیف اند آرپلز امبر ایمپریال مردانه/زنانه (Ambre Imperial Eau de Parfum For Women And Men Van Cleef & Arpels)

ادو پرفیوم ون کلیف اند آرپلز امبر ایمپریال مردانه/زنانه

خرید عطر ون کلیف اند آرپلز امبر ایمپریال

"Van Cleef & Arpels Ambre Imperial" یک عطر کهربا نفیس است که توسط خانه مشهور جواهرات و عطرهای لوکس فرانسوی، Van Cleef & Arpels ایجاد شده است. این عطر با رایحه کهربا در خانواده عطرهای شرقی تند قرار دارد. عطر "ون کلیف و آرپلز امبر امپریال" یک عطر یونیسکس است که تجربه بویایی مجللی را ارائه می‌دهد.

این عطر در سال 2015 عرضه شد و بخشی از مجموعه فوق العاده توسط Van Cleef & Arpels است که به دلیل مواد با کیفیت بالا و ترکیبات پیچیده شناخته شده است. این عطر شکوه و عظمت کهربا را تجلیل می‌کند و پوشندگان را در آغوش گرم و احساسی خود می‌پوشاند. رایحه کهربا موجود در قلب عطر، حس شیرینی غنی و صمغی با رایحه گرم و خاکی را ارائه می‌دهد.

با اولین اسپری از این ادو پرفیوم نت‌های ابتدایی آن که شامل دانه فلفل صورتی و ترنج است به مشام می‌رسد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی آن به مشام می‌رسد. این نت شامل رایحه‌های کهربا، وانیل، دانه تونکا و صمغ بنزوئین است. ون کلیف اند آرپلز امبر ایمپریال در نهایت با نت‌ پایه و ماندگار چوب ناپدید می‌شود. این عطر چه توسط خانم‌ها و چه توسط آقایان استفاده شود، تاثیری ماندگار بر جای می‌گذارد و پوشنده را در هاله‌ای از ظرافت و لطافت محصور می‌کند.

8. ادو پرفیوم میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540 مردانه/زنانه (Baccarat Rouge 540 Eau de Parfum For Women And Men maison francis kurkdjian)

ادو پرفیوم میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540 مردانه/زنانه

خرید عطر میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540

عطر باکارات روژ 540 عطری است که توسط Maison Francis Kurkdjian، عطرساز مشهور فرانسوی ساخته شده است. این عطر کهربا در سال 2015 به عنوان بخشی از مجموعه عطرهای Maison Francis Kurkdjian عرضه شد. این عطر با الهام از هنر و مهارت کریستال Baccarat، یک تولید کننده معتبر شیشه کریستال فرانسوی، ساخته شده است. عدد '540' در نام به دمای مورد نیاز برای دستیابی به رنگ قرمز مشخص کریستال باکارا اشاره دارد.

نت ابتدایی این ادو پرفیوم از زعفران و گل یاسمن تشکیل شده است. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی یا قلبی عطر به مشام می‌رسد. این نت شامل عنبر درختی و عنبر است. هرچه به پایه عطر نزدیک‌تر می‌شوید نت‌های پایه درخت نراد و چوب سدر بیشتر نمایان می‌شوند. ادو پرفیوم Baccarat Rouge 540 اغلب به عنوان یک عطر گلی چوبی با جنبه‌های شرقی توصیف می‌شود. ترکیبی منحصر به فرد از زعفران، گل یاس، چوب عنبر گرم و صمغی رایحه‌ای جذاب و مجلل ایجاد می‌کند.

عطر باکارات روژ 540 در حالی که به عنوان یک عطر یونیسکس به بازار عرضه می‌شود، به دلیل عناصر گلدار و شیرین، کمی به سمت زنانه متمایل می‌شود. با این حال، به طور گسترده توسط مردان و زنان به دلیل رایحه پیچیده و جذابش مورد استقبال قرار گرفته است. این عطر به یکی از نمادین‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای Maison Francis Kurkdjian تبدیل شده است.

9. ادو پرفیوم هرمس له امبر دس مرویلس مردانه/زنانه (L Ambre Des Merveilles Eau de Parfum For Women And Men Hermes)

ادو پرفیوم هرمس له امبر دس مرویلس مردانه/زنانه

خرید عطر هرمس له امبر دس مرویلس

"L'Ambre Des Merveilles" یک ادو پرفیوم است که توسط خانه مد لوکس فرانسوی هرمس ساخته شده است. این عطر برای پوشیدن زنان و مردان طراحی شده است و نمایه‌ای از رایحه یونیسکس دارد. له امبر دس مرویلس با رایحه کهربا در خانواده عطرهای شرقی وانیلی است و در سال 2012 به بازار عرضه شد. این عطر با رایحه کهربا آغاز می‌شود.

این نت به سرعت تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی یا قلبی می‌دهد. در قلب له امبر دس مرویلس نت‌ صمغ لابدانوم قرار دارد. له امبر دس مرویلس که از بهترین عطرهای کهربا است در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار نعناع هندی و وانیل ناپدید می‌شود. این ادو پرفیوم از برند هرمس دارای رایحه شیرین و گرم است.

10. ادو پرفیوم ورساچه کریستال نویر زنانه (Crystal Noir Eau de Parfum For Women Versace)

ادو پرفیوم ورساچه کریستال نویر زنانه

خرید عطر ورساچه کریستال نویر

عطر کهربا کریستال نویر عطری است اغوا کننده و اسرارآمیز که هوای ظرافت و پیچیدگی و نشاط را انتقال می‌دهد. این عطر که توسط Versace خلق شده است، در سال 2004 عرضه شد و از آن زمان به انتخابی محبوب برای کسانی تبدیل شده است که به دنبال رایحه‌ای گیرا و معمایی هستند. کریستال نویر با انبوهی از نت‌های تازه و پر جنب و جوش، از جمله زنجبیل، هل و فلفل آغاز می‌شود و با جذابیت تند خود فورا توجه را به خود جلب می‌کند.

با توسعه عطر، قلب غنی و جذابی از گل صد تومانی، گاردنیا، نارگیل و شکوفه پرتقال پدیدار می‌شود و یک دسته گل لطیف و خامه‌ای را ایجاد می‌کند. نت‌های پایه این عطر کهربا نیز از چوب صندل، کهربا و مشک گرم و مخملی تشکیل شده است که ردپایی از فریبندگی و رمز و راز را باقی می‌گذارند.

کریستال نویر عطری است که زنانگی و اعتماد به نفس را تجلیل می‌کند و ذات زن مدرن ورساچه را تسخیر می‌کند. ترکیب مست کننده این نت‌ها هاله‌ای از جذابیت و پیچیدگی ایجاد می‌کند و این ویژگی‌ها آن را به یک انتخاب عالی برای موقعیت‌های خاص و مخصوصا شب‌ها تبدیل می‌کند. این عطر شرقی گل‌دار یک محصول ایتالیایی است و رایحه آن شیرین و گرم است.

11. ادوپرفیوم کلوین کلاین اسکیپ زنانه (Escape Eau de Parfum For Women Calvin Klein)

ادوپرفیوم کلوین کلاین اسکیپ زنانه

خرید عطر کلوین کلاین اسکیپ

عطر زنانه Calvin Klein Escape Eau de Parfum عطری است که توسط طراح مد مشهور آمریکایی Calvin Klein ساخته شده است. Escape Eau de Parfum به عنوان یک عطر آروماتیک سبز برای زنان طبقه‌بندی می‌شود. این عطر کهربا یی با ویژگی تازه و گلی با رایحه‌ای از ادویه و گرما مشخص می‌شود. اسکیپ با نت‌های بالایی طالبی، بابونه، گل همیشه بهار، زردآلو، گل سنبل، سیب، دانه گشنیز، انگور فرنگی سیاه، برگ انگور فرنگی سیاه، سرخالو، گل یلانگ یلانگ و نارنگی ماندارین باز می‌شود.

در میانه عطر به نت‌های قلبی آن می‌رسیم که شامل رز، گل زنبق دره، گل میخک صد پر، چوب میخک، گل یاس و هلو است. نت‌های پایه این عطر کهربا نیز از رایحه کهربا، چوب سدر، چوب صندل، وانیل، خس خس، مشک و خزه درخت بلوط تشکیل شده است. این عطر همه کاره است و می‌توان آن را برای مناسبت‌های مختلف استفاده کرد، چه در یک روز معمولی، چه یک عصر عاشقانه یا یک مراسم رسمی.

Escape Eau de Parfum به خاطر ماندگاری متوسطش معروف است که معمولاً چندین ساعت روی پوست باقی می‌ماند. سیلاژ یا دنباله‌ای که عطر از خود به جا می‌گذارد، بدون تأثیرگذاری نامناسب قابل توجه است و آن را برای استفاده روزمره مناسب می‌کند. این عطر که از بهترین عطرهای کهربا است برای خانم‌هایی طراحی شده است که از رایحه‌های کلاسیک و زنانه با ترکیبی مدرن استقبال می‌کنند.

12. ادو پرفیوم استی لودر امبر میستیکیو مردانه/زنانه (Amber Mystique Eau de Parfum For Women And Men Estee Lauder)

ادو پرفیوم استی لودر امبر میستیکیو مردانه/زنانه

خرید عطر استی لودر امبر میستیکیو

Amber Mystique عطری است که توسط Estée Lauder، یک برند مشهور در دنیای لوازم آرایشی و عطرسازی عرضه شده است. با وجود اینکه عطر Amber Mystique بیشتر برای استفاده خانم‌ها مناسب است به دلیل مشخصات پیچیده و غنی رایحه‌ای برای هر دو جنس جذاب است، اغلب یونسکس در نظر گرفته می‌شود. Amber Mystique از خانواده عطرهای شرقی چوبی است. عطرهای شرقی به خاطر نت‌های گرم، تند و عجیب و غریب خود شناخته می‌شوند که اغلب از ترکیباتی مانند عنبر، وانیل و ادویه‌ها استفاده می‌کنند.

نت ابتدایی این عطر از رایحه کهربا ، چوب عود، بخور و تمشک تشکیل شده است. کهربا رایحه‌ای گرم و صمغی دارد که پایه‌ای غنی و مجلل به عطر می‌دهد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی به مشام می‌رسد که شامل گل رز، گل رز طائف، انگور فرنگی سیاه و گل یاسمن سفید است. استی لودر امبر میستیکیو در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار صمغ لابدانوم، چوب صندل، نعناع هندی، چرم، دانه فلفل صورتی، گل یلانگ یلانگ و مشک ناپدید می‌شود.

به طور کلی، Estée Lauder Amber Mystique Eau de Parfum عطری مجلل و فریبنده با ترکیبی غنی از نت‌های شرقی است که این ویژگی‌ها آن را به انتخابی محبوب برای کسانی تبدیل می‌کند که از رایحه‌های مجلل و پیچیده استقبال می‌کنند. در حالی که عطرهای شرقی مانند Amber Mystique را می‌توان در تمام طول سال استفاده کرد، آن‌ها به ویژه برای آب و هوای سردتر مناسب هستند. گرما و عمق عطر به خصوص در پاییز و زمستان آرامش‌بخش است.

منبع: fragrancex

نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید