یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین عطرهای ایتالیایی و برندهای آن‌ها

بهترین عطرهای ایتالیایی و برندهای آن‌ها

عاشقانه، حسی و ظریف؛ سه کلمه که به بهترین شکل مد و عطر ایتالیایی را توصیف می‌کند. ایتالیا به خاطر عطرهای نمادین، ماندگار و مجلل خود که با مواد اولیه با کیفیتی مانند مرکبات، نت‌های چرمی و زنبق ساخته شده است، شناخته می‌شود. عطرهای ایتالیایی به دلیل ساخت نفیس و ویژگی‌های متمایز خود که مظهر ظرافت، پیچیدگی و ماندگاری هستند مشهور شده‌اند.

بهترین عطرهای ایتالیایی با میراث فرهنگی غنی و قدردانی عمیق از هنر، اغلب دارای ترکیبات پیچیده‌ای از مواد با کیفیت بالا هستند که از سراسر جهان تهیه می‌شوند. عطرهای ایتالیایی با توجه بی عیب و نقص خود به جزئیات و هنر بی‌نظیر، همچنان علاقه‌مندان به عطر را در سراسر جهان مسحور می‌کنند. اگر به عطرهای ایتالیایی علاقه دارید در ادامه شما را با تعدادی از پرفروش ترین عطرهای ایتالیایی آشنا می‌کنیم.

1. ادو تویلت ورساچه برایت کریستال زنانه (Bright Crystal Eau de Toilette For Women Versace)

ادو تویلت ورساچه برایت کریستال زنانه

خرید عطر ورساچه برایت کریستال

"Bright Crystal" یک عطر ایتالیایی محبوب و یکی از پرفروش ترین عطرهای ایتالیایی است که توسط خانه مد لوکس ایتالیایی ورساچه ارائه می‌شود. این عطر در خانواده عطرهای گل‌دار میوه‌ای قرار دارد و سال عرضه آن 2006 است. این عطر گلی میوه‌ای و تازه ایتالیایی که در یک بطری شیک قرار گرفته است، فوراً توجه شما را به خود جلب می‌کند و بوی شیرین و تازه عطر در طول روز باقی می‌ماند.

با اولین اسپری از این ادو تویلت نت‌های ابتدایی آن که از یوزو، انار و آب تشکیل شده است به مشام می‌رسد. این نت مدت کوتاهی روی پوست باقی می‌ماند و بعد از چند دقیقه تبخیر می‌شود. در میانه عطر نت‌های میانی یا قلبی آن به مشام می‌رسد که شامل گل مگنولیا، گل صد تومانی و گل لوتوس است. ورساچه برایت کریستال در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار مشک، چوب ماهون و کهربا ناپدید می‌شود.

برایت کریستال در یک بطری شیشه‌ای زیبا با درپوش کریستالی شکل عرضه می‌شود که منعکس کننده نام و ماهیت عطر است. برایت کریستال که یکی از بهترین عطرهای ایتالیایی است اغلب به عنوان عطری پر جنب و جوش و احساسی به بازار عرضه می‌شود و روح یک زن با اعتماد به نفس و مدرن را تجسم می‌بخشد. این عطر ایتالیایی برای برانگیختن احساس تازگی، زنانگی و جذابیت طراحی شده است.

Bright Crystal مناسب برای پوشیدن در روز، به ویژه در فصول بهار و تابستان است اما به اندازه کافی برای پوشیدن در شب نیز مناسب است. Bright Crystal از زمان عرضه به محبوبیت قابل توجهی دست یافته است و همچنان یکی از پرفروش ترین عطرهای ایتالیایی ورساچه برای زنان است. از آنجایی که غلظت آن ادو تویلت است، عموماً ماندگاری و سیلاژ متوسطی دارد و برای استفاده روزمره مناسب است.

2. ادو پرفیوم پرادا کندی زنانه (Candy Eau de Parfum For Women Prada)

ادو پرفیوم پرادا کندی زنانه

خرید عطر پرادا کندی

"Prada Candy" یک عطر ایتالیایی محبوب برای خانم‌ها است که توسط خانه مد لوکس پرادا ساخته شده است. این عطر شرقی وانیلی در سال 2011 به بازار عرضه شد و توسط Daniela (Roche) Andrier ساخته شده است. نت بالایی پرادا کندی از کارامل تشکیل شده است که به عطر شیرینی خاصی می‌بخشد. این نت به سرعت تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی یا قلبی می‌دهد.

در نت میانی رایحه‌های مشک و نت پودری مشام فرد پوشنده را پر می‌کند. پرادا کندی که یکی از پرفروش ترین عطرهای ایتالیایی است در نت پایه با رایحه‌های صمغ بنزوئین و وانیل ناپدید می‌شود. پرادا کندی به عنوان عطری برای زنان مدرن و با اعتماد به نفس که زنانگی خود را با کمی پیچیدگی در آغوش می‌گیرند به بازار عرضه می‌شود. این عطر کاراملی دارای رایحه شیرین و گرم است.

3. ادو پرفیوم گوچی گوچی بلوم زنانه (Gucci Bloom Eau de Parfum For Women)

ادو پرفیوم گوچی گوچی بلوم زنانه

خرید عطر گوچی گوچی بلوم

عطر ایتالیایی Gucci Bloom Eau de Parfum عطری است که توسط خانه مد لوکس گوچی ساخته شده است. این عطر که یکی از پرفروش ترین عطرهای ایتالیایی ایتالیایی است در گروه بویایی گلی قرار دارد و محصول 2017 است. نت ابتدایی این عطر زنانه از گیاهان سبز و پرتقال تشکیل شده است. بعد از ناپدید شدن نت ابتدایی نت میانی عطر به مشام می‌رسد.

این نت شامل گل مریم، گل یاسمن سفید و گل پیج امین الدوله است. گوچی بلوم که از بهترین عطرهای ایتالیایی است در نهایت با نت‌های ریشه گل زنبق، وانیل و چوب صندل ناپدید می‌شود. این عطر ایتالیایی توسط Alberto Morillas ساخته شده است. این عطر سبز شما را به باغی پر از گل‌ها و گیاهان خوشبو می‌برد.

4. ادو تویلت دولچه اند گابانا لایت بلو زنانه (Light Blue Eau de Toilette for Women Dolce & Gabbana - D&G)

ادو تویلت دولچه اند گابانا لایت بلو زنانه

خرید عطر دولچه اند گابانا لایت بلو

لایت بلو یک خط عطر محبوب توسط خانه مد لوکس ایتالیایی Dolce & Gabbana است که اغلب به اختصار D&G نامیده می‌شود. ادو تویلت زنانه لایت بلو گونه‌ای از این عطر است که برای بانوان طراحی شده است. Light Blue Eau de Toilette for Women به خاطر رایحه تازه و میوه‌ای خود که تصویری از تابستان مدیترانه‌ای را تداعی می‌کند، شناخته شده است. لایت بلو که یکی از بهترین عطرهای ایتالیایی است نت‌های مرکباتی و گلی را با کمی چوب ترکیب می‌کند.

نت‌های اولیه این عطر ایتالیایی شامل لیمو ترش زرد سیسیلی، سیب و گل ناقوسی شکل است. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، به نت میانی عطر می‌رسیم. این نت شامل رایحه‌های بامبو، گل یاسمن سفید و گل رز است. دولچه اند گابانا لایت بلو در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار چوب سدر، مشک و کهربا ناپدید می‌شود. این عطر در یک بطری مات و ظریف، در رنگ آبی روشن عرضه می‌شود تا نام و ماهیت رایحه را منعکس کند.

5. ادو تویلت جورجیو آرمانی اکوا دی جیو زنانه (Acqua di Gio Eau de Toilette For Women Giorgio Armani)

ادو تویلت جورجیو آرمانی اکوا دی جیو زنانه

خرید عطر جورجیو آرمانی اکوا دی جیو

عطر زنانه Acqua di Gio Eau de Toilette عطری است که توسط طراح مد مشهور ایتالیایی جورجیو آرمانی ساخته شده است. ادو تویلت زنانه Acqua di Gio در گروه بویایی گل‌دار میوه‌ای قرار دارد و سال انتشار آن 1995 است. با اولین اسپری از این عطر نت‌های ابتدایی آن که از لیمو ترش زرد، گل صدتومانی، گل بنفشه، هلو، آناناس، ودکا و برگ موز تشکیل شده است به مشام می‌رسد.

در قلب این عطر ایتالیایی به نت‌های گل فریزیا، ترکیب شیمیایی کالون، گل سنبل، گل یاسمن سفید، گل زنبق دره (گل برف)، گل سوسن، گل رز و گل یلانگ یلانگ می‌رسیم. نت میانی نیز به سرعت تبخیر می‌شود و جای خود را به نت پایه می‌دهد.این نت با رایحه‌های کهربا، مشک، صمغ استیراک، چوب سدر و چوب صندل ناپدید می‌شود. آکوا دی جیو برای زنان، از احساس طراوت و نشاط بخشی از نسیم جزیره مدیترانه‌ای الهام گرفته شده است.

این طراحی شده است تا ماهیت یک روز آفتابی را در کنار دریا به تصویر بکشد و تصاویری از آب‌های شفاف و فضای سرسبز را تداعی کند. این عطر با انبوهی از نت‌های دریایی و مرکباتی آغاز می‌شود که به قلب گلی لطیف منتهی می‌شود و در پایه‌ای گرم و چوبی قرار می‌گیرد. اکوا دی جیو که از بهترین عطرهای ایتالیایی است برای کسانی که از رایحه‌های تمیز و تازه که یادآور نسیم اقیانوس هستند لذت می‌برند جذاب است.

6. ادو پرفیوم بوتگا ونتا زنانه (Bottega Veneta Eau de Parfum For Women)

ادو پرفیوم بوتگا ونتا زنانه

خرید عطر بوتگا ونتا

عطر ایتالیایی زنانه Bottega Veneta Eau de Parfum یک عطر مدیترانه‌ای گلی است که در سال 2011 به بازار عرضه شد. بوتگا ونتا که یکی از بهترین عطرهای ایتالیایی است در نت ابتدایی با رایحه‌های ترنج و فلفل صورتی باز می‌شود. این نت به سرعت تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی یا قلبی می‌دهد. این نت را دارای رایحه گلی گل یاسمن است.

بوتگا ونتا که یکی از پرفروش ترین عطرهای ایتالیایی است در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار نعناع هندی، خزه درخت بلوط و چرم ناپدید می‌شود. عطر زنانه Bottega Veneta Eau de Parfum برای زنانی طراحی شده است که از عطرهای ظریف و پیچیده استقبال می‌کنند. در واقع این عطر برای کسانی است که به دنبال ظرافت و تجمل در انتخاب رایحه خود هستند. این عطر برای مناسبت‌های مختلف، از استفاده در روز گرفته تا مراسم شب مناسب است.

این ادو پرفیوم به اندازه کافی همه کاره است که می‌توان آن را به صورت غیررسمی یا برای مناسبت‌های خاص پوشید. این ویژگی‌ها عطر را به یک عنصر اصلی در هر مجموعه عطری تبدیل می‌کند. عطر زنانه بوتگا ونتا به دلیل ماندگاری متوسط ​​تا طولانی مدت شناخته شده است و رایحه آن معمولاً چندین ساعت بر روی پوست باقی می‌ماند. ایتالیا به خاطر چرم مرغوبش معروف است و یکی از زنانه‌ترین عطرهای چرم گلدار ایتالیایی، عطر Bottega Veneta از خانه مد معتبر بوتگا ونتا است.

7. ادو تویلت ورساچه پور هوم مردانه (Pour Homme Eau de Toilette For Men Versace)

ادو تویلت ورساچه پور هوم مردانه

خرید عطر ورساچه پور هوم

"Pour Homme" یک عطر کلاسیک مردانه است که توسط خانه مد لوکس ورساچه ساخته شده است. این ادو تویلت آروماتیک فوژه در سال 2008 به بازار عرضه شد. نت اولیه عطر، معمولا سبک‌ترین و فرارترین نت‌ها است که پس از استفاده به سرعت تبخیر می‌شود. نت ابتدایی ورساچه پور هوم از لیمو ترش زرد، ترنج، بهار نارنج و گل رز تشکیل شده است. در ادامه عطر به نت‌های میانی یا قلبی می‌رسیم که پس از از بین رفتن نت‌های بالایی پدیدار می‌شوند.

این نت‌ها بدنه اصلی عطر را تشکیل می‌دهند. نت‌های قلبی پور هوم از گل شمعدانی، چوب سدر، گل سنبل و گیاه مریم گلی کلاری تشکیل شده است. نت‌های پایه نیز پایه و اساس عطر را تامین می‌کنند و به عطر عمق و ماندگاری می‌بخشند. در عطر ورساچه پور هوم نت‌های پایه از دانه تونکا، کهربا و مشک تشکیل شده است. این عطر رایحه گل، مرکبات و چوب را با پایه مشک ترکیب می‌کند و رایحه‌ای همه کاره و پیچیده را برای مناسبت‌های مختلف ایجاد می‌کند.

Pour Homme اغلب به عنوان یک عطر همه کاره در نظر گرفته می‌شود که برای هر دو موقعیت رسمی و رسمی مناسب است. نت ابتدایی تازه و مرکباتی این عطر را برای پوشیدن در روز ایده‌آل می‌کند، در حالی که نت‌های گرم و چوبی عطر به آن عمق می‌بخشد و عطر را برای مراسم عصرانه یا مناسبت‌های خاص مناسب می‌کند.

8. ادو تویلت ورساچه پور هوم دیلن بلو مردانه (Pour Homme Dylan Blue Eau de Toilette For Men Versace)

ادو تویلت ورساچه پور هوم دیلن بلو مردانه

خرید عطر ورساچه پور هوم دیلن بلو

"Pour Homme Dylan Blue" یک عطر مردانه است که توسط خانه مد لوکس و ایتالیایی ورساچه ساخته شده است. این ادو تویلت در سال 2016 به بازار عرضه شد و توسط آلبرتو موریلاس ساخته شده است. نت‌های ابتدایی این عطر که از پرفروش ترین عطرهای ایتالیایی است از ترنج کالابریا، گریپ فروت، برگ انجیر و آب تشکیل شده است. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، به نت میانی عطر می‌رسیم. این نت شامل برگ گل بنفشه، فلفل سیاه، گیاه پاپیروس و نعناع هندی است.

ورساچه پور هوم دیلن بلو در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار مشک، دانه تونکا، زعفران و بخور ناپدید می‌شود. Pour Homme Dylan Blue رایحه‌ای معطر و فوژه توصیف می‌شود که حس مدیترانه‌ای را تداعی می‌کند. طراحی بطری Pour Homme Dylan Blue نشان دهنده ظرافت و پیچیدگی ورساچه است. این بطری شیشه ای آبی تیره با الگوی هندسی یادآور کلیدهای یونانی است. نقشی که اغلب در طرح‌های ورساچه دیده می‌شود.

9. ادو پرفیوم دولچه اند گابانا د وان مردانه (The One Eau de Parfum for Men Dolce & Gabbana - D&G)

ادو پرفیوم دولچه اند گابانا د وان مردانه

خرید عطر دولچه اند گابانا د وان

عطر ایتالیایی مردانه "The One" توسط Dolce & Gabbana که اغلب به اختصار D&G نامیده می‌شود، عطری است که تجسم پیچیدگی و غرور مردانه است. د وان در ابتدا در سال 2008 منتشر شد و در خانواده عطرهای چوبی تند قرار گرفت. نت‌های ابتدایی عطر پر جنب و جوش و تازه هستند و تاثیر اولیه قوی را بر جای می‌گذارند. نت‌های ابتدایی این عطر شامل گریپ فروت، هل و ریحان است که به شروعی شاداب و نیروبخش کمک می‌کنند.

قلب عطر نیز جایی است که شخصیت آن واقعاً آشکار می‌شود. نت میانی یا قلبی د وان شامل زنجبیل، دانه گشنیز و شکوفه پرتقال است که پل ارتباطی عطر را گرم و لذت‌بخش می‌کند. پایه عطر هم شامل نت‌های پایه غنی و حسی است که روی پوست باقی می‌مانند. نت‌های پایه در ادو پرفیوم The One شامل کهربا، چوب سدر و گیاه تنباکو است که ظاهری پیچیده و مردانه را به فرد القا می‌کند.

10. ادو تویلت ورساچه اروس مردانه (Eros Eau de Toilette For Men Versace)

ادو تویلت ورساچه اروس مردانه

خرید عطر ورساچه اروس

"Eros Eau de Toilette" برای مردان توسط Versace عطری است که مظهر شخصیتی قوی، حسی و پویا است که از اساطیر یونان الهام گرفته شده است. اروس که از بهترین عطرهای ایتالیایی است در سال 2012 به بازار عرضه شد. نت‌های آغازین این عطر تازه و نشاط‌آور هستند. این نت‌ها حس خوبی را ایجاد می‌کنند و معمولاً به سرعت تبخیر می‌شوند. ورساچه اروس در نت ابتدایی از سیب، نعنا و لیمو ترش زرد تشکیل شده است.

نت‌های میانی یا قلبی نیز هسته عطر را تشکیل می‌دهند و ماندگاری بیشتری نسبت به نت‌های بالایی دارند. نت میانی ورساچه اروس از دانه تونکا، عنبر مصنوعی آمبروکسان و گل شمعدانی تشکیل شده است. نت‌های پایه نیز پایه و اساس عطر عطر را تشکیل می‌دهند و عمق و ماندگاری را ایجاد می‌کنند. هنگامی که نت‌های قلبی محو می‌شوند، نت‌های پایه ظاهر می‌شوند و به مشام می‌رسند. ورساچه اروس در نت پایه با رایحه‌های وانیل، چوب سدر، خس خس و خزه درخت بلوط ناپدید می‌شود.

"Eros Eau de Toilette" توسط Versace عطری مردانه و پر جنب و جوش است که ذات اشتیاق و میل را به تصویر می‌کشد. اروس که از پرفروش ترین عطرهای ایتالیایی برای مردان است برای مردان مدرنی طراحی شده است که اعتماد به نفس و کاریزما دارد. بسته بندی "Eros Eau de Toilette" برای مردان توسط Versace اغلب به اندازه خود عطر مجلل است.

11. پرفیوم جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو مردانه (Acqua di Gio Profumo Perfume For Men Giorgio Armani)

پرفیوم جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو مردانه

خرید عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو

"Acqua di Gio Profumo" یک عطر مردانه محبوب است که توسط طراح مد مشهور ایتالیایی جورجیو آرمانی ساخته شده است. عطرساز Acqua di Gio Profumo، آلبرتو موریلاس است، یک عطرساز چیره دست که به خاطر خلق چندین عطر نمادین شهرت دارد. این عطر متعلق به خانواده عطرهای معطر آبی است که با نت‌های تازه و دریایی ترکیب شده با عناصر معطر مشخص می‌شود. Acqua di Gio Profumo در سال 2015 به بازار عرضه شد.

این عطر با نت‌های تازه و شادابی مانند ترنج و نت‌های دریایی باز می‌شود و مقدمه‌ای ترد و نیروبخش ایجاد می‌کند. در قلب عطر نیز رایحه‌های معطر و ادویه‌ای مانند شمعدانی، مریم گلی و رزماری وجود دارد که به ترکیب عطر عمق و پیچیدگی می‌بخشد. نت‌های پایه نیز با عناصری مانند نعناع هندی و بخور، پایه‌ای غنی و ماندگار ایجاد می‌کنند و ردپایی حسی و مردانه برجای می‌گذارند. Acqua di Gio Profumo در یک بطری مشکی ظریف و براق ارائه شده است که نشان دهنده پیچیدگی و مدرن بودن عطر است.

12. ادو پرفیوم دولچه اند گابانا لایت بلو او اینتنس پور هوم مردانه (Light Blue Eau Intense Pour Homme Eau de Parfum For Men Dolce & Gabbana - D&G)

ادو پرفیوم دولچه اند گابانا لایت بلو او اینتنس پور هوم مردانه

خرید عطر دولچه اند گابانا لایت بلو او اینتنس پور هوم

لایت بلو او اینتنس پور هوم (Light Blue Eau Intense Pour Homme) عطری است برای مردان که توسط خانه مد لوکس ایتالیایی Dolce & Gabbana ساخته شده است که اغلب به اختصار D&G نامیده می‌شود. این عطر برای به تصویر کشیدن دریای مدیترانه و طراوت تابستان مدیترانه طراحی شده است. این عطر که به عنوان همتای مردانه عطر محبوب زنانه "Light Blue" عرضه شد، رایحه‌ای شاداب و باطراوت برای مردانی است که از تجربه عطر پیچیده و در عین حال خاص استقبال می‌کنند.

نت ابتدایی لایت بلو او اینتنس پور هوم از گریپ فروت و نارنگی ماندارین تشکیل شده است. این نت مدت کوتاهی روی پوست باقی می‌ماند و بعد از تبخیر شدن جای خود را به نت میانی می‌دهد. این نت شامل آب دریا و سرو کوهی است.

ادو پرفیوم لایت بلو که از بهترین عطرهای ایتالیایی است در نهایت با نت‌های پایه عنبر درختی و مشک ناپدید می‌شود. "Light Blue Eau Intense Pour Homme" توسط Dolce & Gabbana یک انتخاب محبوب در میان مردانی است که به دنبال عطری پیچیده هستند که جوهر سبک زندگی مدیترانه‌ای را به تصویر می‌کشد.

محصولات مرتبط
سیراکوزا پرفیوم زنانه مردانه گریتیGritti 
۲۰,۰۹۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بیکاز ای ام فری اکستریت پرفیوم زنانه مردانه گریتیGritti 
۲۶,۸۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کیل د لایتس اکستریت پرفیوم زنانه مردانه گریتیGritti 
۲۶,۸۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
گوسیپ نایت ادو پرفیوم زنانه گریتیGritti 
۲۱,۲۳۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
مای وی پرفیوم زنانه جورجیو آرمانیGiorgio Armani 
۹,۸۰۱,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۱.۲ میل
سمپل
۵۰ میل
عطر
+۲
تنوع
فلور د لایت ادو پرفیوم زنانه میو میوMiu Miu 
۱۳,۱۵۱,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
گوچی بلوم اینتنس ادو پرفیوم زنانه گوچیGucci 
۲۰,۶۶۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۴
تنوع
تمپست پرفیوم زنانه مردانه زرجوفXerjoff 
۳۰,۰۵۷,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
لیلا پرفیوم زنانه مردانه زرجوفXerjoff 
۲۷,۵۵۲,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
لونا پرفیوم زنانه مردانه زرجوفXerjoff 
۲۷,۵۵۲,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کمی پرفیوم زنانه مردانه زرجوفXerjoff 
۳۲,۵۶۲,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
حیات پرفیوم زنانه مردانه زرجوفXerjoff 
۴۲,۵۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اوروم پرفیوم زنانه مردانه زرجوفXerjoff 
۳۰,۰۵۷,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
آستارال پرفیوم زنانه مردانه زرجوفXerjoff 
۳۶,۳۱۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
هولیسم - هالیزم پرفیوم زنانه مردانه زرجوفXerjoff 
۴۰,۰۷۶,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
امپیراین پرفیوم زنانه مردانه زرجوفXerjoff 
۴۳,۸۳۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ایتر - ایدر پرفیوم زنانه مردانه زرجوفXerjoff 
۴۵,۰۸۵,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید