یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین عطرهای زنانه در تمام دوران‌ها

بهترین عطرهای زنانه در تمام دوران‌ها

انتخاب بهترین عطرهای زنانه برای تمام دوران‌ها بسیار نسبی است و به سلیقه شخصی و ترجیحات فردی بستگی دارد. با این حال، برخی از عطرهای محبوب و معروف در طول تاریخ وجود داشته‌اند که محبوبیت زیادی برای خود به دست آورده‌اند. اگر دوست دارید با بهترین عطر دنیا که محبوب ترین عطر نیز هست آشنا شوید در این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله همچنین متوجه می‌شوید که بهترین عطر تاریخ در بین عطرهای زنانه کدام است و کدام عطرها برای تمام خانم‌ها جذاب هستند.

1. ادو پرفیوم کلوین کلاین اترنیتی زنانه (Eternity Eau de Parfum for Women Calvin Klein)

خرید عطر کلوین کلاین اترنیتی

Calvin Klein's Eternity Eternity Eau de Parfum محبوب ترین عطر کلاسیک زنانه است که از زمان عرضه آن در سال 1988 مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته است. این عطر در خانواده عطرهای گلی قرار دارد و رایحه آن شیرین و معتدل است. نت ابتدایی این عطر از مرکبات، گیاهان سبز، گل فریزیا، نارنگی ماندارین و گیاه مریم گلی تشکیل شده است. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت قلبی یا میانی عطر به مشام می‌رسد.

این نت شامل گل زنبق دره، گل یاس، گل رز، گل میخک صدپر، گل بنفشه، گل نرگس و گل سوسن است. این بهترین عطر تاریخ در نت پایه با رایحه‌های گل ارغوان، مشک، چوب صندل، کهربا و نعناع هندی به پایان می‌رسد. Eternity for Women به خاطر جذابیت جاودانه و خاص خود مشهور است. این عطر برای برانگیختن احساس عشق ابدی، حس عاشقانه و صمیمیت طراحی شده است. Eternity Eau de Parfum for Women به خاطر ماندگاری متوسط ​​و سیلاژ آن معروف است.

ادو پرفیوم کلوین کلاین اترنیتی زنانه

Eternity for Women برای زنانی طراحی شده است که از عطرهای کلاسیک و زنانه با کمی پیچیدگی استقبال می‌کنند. این رایحه برای طیف سنی گسترده‌ای جذاب است، از بزرگسالان جوان گرفته تا افراد بالغ، که قدردان رایحه‌های جاودانه هستند. Eternity از زمان عرضه خود به عطری نمادین در دنیای عطرسازی تبدیل شده است. این عطر در طول سال‌ها جوایز و تمجیدهای زیادی را به دست آورده است و در بسیاری از کلکسیون‌های عطر به یک پایه ثابت تبدیل شده است.

2. ادو تویلت ورساچه برایت کریستال زنانه (Bright Crystal Eau de Toilette For Women Versace)

خرید عطر ورساچه برایت کریستال

"Versace Bright Crystal" یک عطر محبوب زنانه است که توسط خانه مد لوکس ایتالیایی Versace ساخته شده است. Bright Crystal به عنوان رایحه‌ای تازه، سرزنده و گلی با ته رنگ‌های میوه‌ای و آبی توصیف می‌شود. برایت کریستال که محبوب‌ترین عطر زنانه است در سال 2006 به بازار عرضه شد. عطرساز پشت برایت کریستال، آلبرتو موریلاس، یک عطرساز مشهور اسپانیایی است که به خاطر خلق عطرهای موفق بسیاری برای برندهای مختلف لوکس شهرت دارد.

با توجه به ویژگی تازه و گلدار برایت کریستال، این عطر اغلب برای پوشیدن در طول روز، به ویژه در فصل‌های بهار و تابستان توصیه می‌شود. البته بسته به ترجیح شخصی می‌توان این عطر را به صورت غیررسمی یا برای موقعیت‌های رسمی‌تر نیز پوشید. در واقع این عطر به خاطر رایحه شاداب و نشاط‌آورش که برای استفاده روزمره مناسب است ستایش شده است.

با اولین اسپری از عطر برایت کریستال نت‌های ابتدایی آن که شامل انار، یوزو و آب است به مشام می‌رسد. بعد از ناپدید شدن نت ابتدایی، نوبت به نت میانی عطر می‌رسد. این نت شامل گل لوتوس، گل مگنولیا و گل صد تومانی است. برایت کریستال که بهترین عطر دنیا برای زنان است در نت پایه با رایحه‌های مشک، چوب ماهون و کهربا به پایان می‌رسد.

ادو تویلت ورساچه برایت کریستال زنانه

3. ادو تویلت دولچه اند گابانا لایت بلو زنانه (Light Blue Eau de Toilette for Women Dolce & Gabbana - D&G)

خرید دولچه اند گابانا لایت بلو

لایت بلو (Light Blue) بهترین عطر دنیا برای خانم‌ها است که توسط خانه مد لوکس ایتالیایی Dolce & Gabbana (D&G) عرضه شده است. این ادو تویلت در سال 2001 به بازار عرضه شد و در خانواده عطرهای میوه‌ای گلی قرار دارد. این عطر زنانه از جزیره زیبای سیسیل در ایتالیا الهام گرفته شده است. هدف عطر به تصویر کشیدن جوهر سبک زندگی مدیترانه‌ای، تجسم طراوت، سرزندگی و حس شهوانی است.

ادو تویلت لایت بلو با نت‌های آغازین تازه و مرکباتی لیمو ترش زرد، سیب سبز و گل ناقوسی شکل آغاز می‌شود و به تدریج به قلب گلی تبدیل می‌شود که شامل گل یاسمن سفید، گل رز و بامبو است. این عطر در نهایت با نت‌های پایه مشک، چوب سدر و کهربا ناپدید می‌شود. لایت بلو احساس آرامش، شادی و آزادی را تداعی می‌کند که یادآور یک روز تابستانی در کنار دریا است.

ادو تویلت دولچه اند گابانا لایت بلو زنانه

4. ادو پرفیوم لانکوم لا ویسته بل له زنانه (La Vie Est Belle L Eau de Parfum for Women Lancome)

خرید عطر لانکوم لا ویسته بل له

"La Vie Est Belle L'Eau de Parfum" توسط Lancôme بهترین عطر تاریخ برای خانم‌ها است که به خاطر رایحه زیبا و فریبنده‌اش شناخته می‌شود. La Vie Est Belle به زبان انگلیسی به معنای «زندگی زیباست» ترجمه شده است و هدف این عطر نشان دادن جوهره شادی، طراوت و زنانگی است. لا ویسته بل له به عنوان یک رایحه میوه‌ای گلدار طبقه‌بندی می‌شود که ترکیبی از نت‌های شیرین، گلی و خوراکی برای ایجاد رایحه‌ای مجلل و نشاط‌آور است.

این عطر با ترکیبی از نت‌های گلابی آبدار و انگور فرنگی سیاه باز می‌شود و مقدمه‌ای تازه و میوه‌ای ایجاد می‌کند. قلب عطر نیز از گل‌های ظریفی از جمله گل زنبق، گل یاس و شکوفه پرتقال تشکیل شده است که حسی رمانتیک به ترکیب عطر اضافه می‌کند. نت‌های پایه نیز دارای رایحه‌های گرم و آرامش‌بخش از نعناع هندی، پرالین، دانه تونکا و وانیل هستند که عمق و شیرینی را به عطر می‌دهند.

ادو پرفیوم لانکوم لا ویسته بل له زنانه

5. ادو تویلت مارک جاکوبس دیسی زنانه (Daisy Eau de Toilette for Women Marc Jacobs)

خرید عطر مارک جاکوبس دیسی

عطر زنانه Marc Jacobs Daisy Eau de Toilette for Women عطری است که توسط طراح مد مشهور آمریکایی مارک جیکوبز ساخته شده است. این عطر در خانواده عطرهای گل‌دار چوبی مشک‌دار قرار دارد و به خاطر رایحه تازه، سبک و زنانه‌اش که حس یک چمنزار غرق در نور خورشید را تداعی می‌کند تحسین شده است. مارک جاکوبس دیسی که محبوب ترین عطر زنانه گلی است در سال 2007 به بازار عرضه شد. نت‌های ابتدایی این عطر از توت فرنگی، برگ گل بنفشه و گریپ فروت تشکیل شده است.

این نت ماندگاری کمی روی پوست دارد و به سرعت تبخیر می‌شود. بعد از ناپدید شدن نت ابتدایی، نت میانی عطر به مشام می‌رسد. این نت شامل گل گاردنیا، گل بنفشه و گل یاسمن سفید است. دیسی در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار چوب سفید، مشک و وانیل ناپدید می‌شود. ادو تویلت دیسی عمدتاً برای زنان جوان به بازار عرضه می‌شود، اگرچه جذابیت همیشگی آن طیف وسیعی از سنین را به خود جذب می‌کند.

ادو تویلت مارک جاکوبس دیسی زنانه

6. ادو پرفیوم ویکتور اند رولف فلاور بمب زنانه (FlowerBomb Eau de Parfum For Women Viktor & Rolf Viktor & Rolf)

خرید عطر ویکتور اند رولف فلاور بمب

عطر "Flowerbomb" توسط Viktor & Rolf عطری است که برای بانوان طراحی شده است. این ادو پرفیوم زنانه در سال 2005 به بازار عرضه شد و به خاطر ترکیب گلی مجلل و فوق العاده‌اش به شهرت رسید. بطری ادو پرفیوم ویکتور اند رولف فلاور بمب به گونه‌ای طراحی شده است که شبیه یک نارنجک دستی است و ماهیت انفجاری رایحه را منعکس می‌کند. همین ویژگی‌ها فلاور بمب را به محبوب ترین عطر برای زنان تبدیل کرده است.

این عطر با انبوهی از ترنج تازه و نیروبخش و نت‌های چای و اسمانتوس آغاز می‌شود و به قلب گلی گیرا می‌رسد که توسط گل یاس، گل رز، گل فریزیا، گل ارکیده و شکوفه پرتقال احاطه شده است. نت‌های پایه نعناع هندی و مشک نیز به عطر عمق و احساس می‌بخشد و یک تجربه بویایی طولانی مدت و به یاد ماندنی را ایجاد می‌کند. ادو پرفیوم فلاور بمب دارای ماندگاری عالی است و رایحه غنی آن تا ساعت‌ها روی پوست باقی می‌ماند.

ادو پرفیوم ویکتور اند رولف فلاور بمب زنانه

7. ادو پرفیوم دیور جوی بای دیور زنانه (Joy by Dior Eau de Parfum For Women)

خرید عطر دیور جوی بای دیور

"Joy by Dior" عطری است که توسط خانه مد فرانسوی کریستین دیور ساخته شده است. این عطر که در سال 2018 عرضه شد، به عنوان یک عطر گلی درخشان توصیف می‌شود که روح شادی و خوش بینی را تجسم می‌بخشد. این عطر زنانه که به عنوان محبوب ترین عطر زنانه شناخته می‌شود در گروه بویایی گل‌دار چوبی مشک‌دار قرار دارد. با اولین اسپری از این عطر نت‌های ابتدایی آن که از ترنج و نارنگی ماندارین تشکیل شده است به مشام می‌رسد.

نت ابتدایی ماندگاری کمی دارد و بعد از مدت کوتاه از روی پوست تبخیر می‌شود. در میانه عطر به نت‌های قلبی آن می‌رسیم که از گل یاسمن سفید، گل رز، هلو و برگ انگور فرنگی سیاه تشکیل شده است. جوی بای دیور در نت پایه با رایحه‌های ماندگار چوب صندل، مشک، چوب سدر، نعناع هندی و صمغ بنزوئین ناپدید می‌شود. این عطر برای ماندگاری طولانی طراحی شده است و به کاربر این امکان را می‌دهد تا از رایحه نشاط‌آور و مجلل عطر در طول روز لذت ببرند.

ادو پرفیوم دیور جوی بای دیور زنانه

8. ادو پرفیوم استی لودر بیوتیفول زنانه (Beautiful Eau de Parfum for Women Estee Lauder)

خرید عطر استی لودر بیوتیفول

"Beautiful" یکی از عطرهای نمادین استی لادر است که به دلیل جذابیت نوستالژی و جاودانه‌اش مشهور است. این ادو پرفیوم در گروه بویایی گل‌دار قرار دارد و محصول سال 1985 است. نت‌های اولیه بیوتیفول عبارتند از گالبانوم، گل رز، گل زنبق، انگور فرنگی سیاه، کاسیا، نارنگی ماندارین، ترنج و لیمو. این نت‌ها بعد از گذشت مدت زمان کوتاه از روی پوست ناپدید می‌شوند.

در قلب عطر استی لودر بیوتیفول که بهترین عطر دنیا برای زنان است به نت‌های گل میخک، گل مریم، گل همیشه بهار، میموزا، نرگس، یاس، یلانگ یلانگ، بابونه، زنبق دره، گل شمعدانی، شکوفه پرتقال، یاس بنفش، مگنولیا، فریزیا، بنفشه صورتی، مریم گلی و نرولی می‌رسیم. نت میانی مانند نت ابتدایی ماندگاری زیادی روی پوست ندارد و به سرعت تبخیر می‌شود. در نهایت نت‌های پایه عطر که از چوب صندل، کهربا، خس خس، مشک، چوب سدر و وانیل تشکیل شده‌اند به مشام می‌رسند.

ادو پرفیوم استی لودر بیوتیفول زنانه

9. ادو پرفیوم جویسی کوتور ویوا لا جویسی زنانه (Viva la Juicy Eau de Parfum for Women Juicy Couture)

خرید عطر جویسی کوتور ویوا لا جویسی

"Viva la Juicy" یک عطر محبوب برای زنان است که توسط برند مد Juicy Couture ساخته شده است. این بهترین عطر تاریخ زنانه در خانواده عطرهای گل‌دار میوه‌ای قرار دارد و سال عرضه آن 2008 است. عطر ویوا لا جویسی با نت‌های ابتدایی توت‌های وحشی و نارنگی ماندارین آغاز می‌شود. در قلب عطر به یک دسته گل خوشبو با نت‌های پیچ امین الدوله، گاردنیا و یاس می‌رسیم. این ادو پرفیوم در نت پایه با رایحه‌های کارامل، مشک، وانیل، چوب صندل و پرالین ناپدید می‌شود.

ادو پرفیوم Viva la Juicy برای زنان جوان، مد روز و سرزنده که از عطرهای بازیگوش و شیرین لذت می‌برند فوق‌العاده است. این بهترین عطر دنیا برای استفاده در روز به خصوص در فصل بهار و تابستان مناسب است. نت‌های میوه‌ای و گلی این عطر را برای گردش‌های غیررسمی یا هر مناسبتی که می‌خواهید در آن عطری شاد و زنانه داشته باشید، ایده‌آل می‌کند.

ادو پرفیوم جویسی کوتور ویوا لا جویسی زنانه

10. ادو پرفیوم ایوسن لورن بلک اپیوم نئون زنانه (Black Opium Neon Eau de Parfum for Women Yves Saint Laurent - YSL)

خرید عطر ایوسن لورن بلک اپیوم نئون

بلک اپیوم نئون بهترین عطر دنیا برای زنان است که در سال 2019 به بازار عرضه شد. این عطر زنانه در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار دارد و رایحه آن شیرین و معتدل است. زمانیکه این عطر روی پوست اسپری می‌شود نت ابتدایی آن آزاد می‌شود. این نت از میوه اژدها تشکیل شده است. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی عطر به مشام می‌رسد. در نت میانی رایحه شکوفه پرتقال قابل استشمام است. بلک اپیوم نئون در نهایت با نت‌ پایه و ماندگار قهوه به پایان می‌رسد.

ادو پرفیوم ایوسن لورن بلک اپیوم نئون زنانه

11. ادو پرفیوم تیری موگلر آنجل زنانه (Angel Eau de Parfum For Women Thierry Mugler)

خرید عطر تیری موگلر آنجل

عطر زنانه Thierry Mugler's Angel's Angel Eau de Parfum عطری مشهور و بهترین عطر دنیا در دنیای عطرهای زنانه است. آنجل در خانواده عطرهای شرقی وانیلی قرار دارد و در سال 1992 به بازار عرضه شد. با اولین اسپری از این عطر نت‌های ابتدایی آن که شامل ترنج، نارنگی ماندارین، نارگیل، برگ انگور فرنگی سیاه، طالبی، پشمک و گل یاسمن سفید به مشام می‌رسد.

در میانه عطر به نت‌های قلبی آن می‌رسیم که سرشار از رایحه‌های گل زنبق دره (گل برف)، گل ارکیده، گل رز، شاه توت، زرد آلو، هلو، آلو، توت قرمز و عسل است. نت پایه تیری موگلر آنجل نیز از نعناع هندی، شکلات تلخ، کهربا، کارامل، وانیل و دانه تونکا تشکیل شده است. آنجل به خاطر سیلاژ قوی خود معروف است، به این معنی که رد بوی قابل توجهی را پشت سر پوشنده باقی می‌گذارد. ادو پرفیوم آنجل در یک بطری ستاره شکل متمایز ارائه شده است که نمادی از رویاها و آرزوها است.

ادو پرفیوم تیری موگلر آنجل زنانه

12. ادو تویلت الیزابت آردن رد دور زنانه (Red Door Eau de Toilette for Women Elizabeth Arden)

خرید عطر الیزابت آردن رد دور

عطر زنانه «رد دور» عطری است که توسط برند الیزابت آردن، یک برند آرایشی مشهور آمریکایی ساخته شده است. این عطر زنانه در سال 1989 به بازار عرضه شد و در خانواده عطرهای شرقی گل‌دار قرار دارد. نت ابتدایی این عطر از گل سرخ، شکوفه پرتقال، آلو، گل بنفشه، هلو و رازیانه تشکیل شده است.

زمانیکه این نت ناپدید می‌شود نت میانی عطر با رایحه‌های عسل، میخک، گل سرخ، یلانگ یلانگ، یاسمن، زنبق، فریزیا و ارکیده به مشام می‌رسد. الیزابت آردن رد دور در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار چوب صندل، کهربا، صمغ بنزوئین، مشک، هلیوتروپ، خس خس و چوب سدر ناپدید می‌شود. رد دور بهترین عطر دنیا برای زنان است و یک عطر پرفروش محسوب می‌شود.

ادو تویلت الیزابت آردن رد دور زنانه

13. ادو پرفیوم تیری موگلر الین زنانه (Alien Eau de Parfum For Women Thierry Mugler)

خرید عطر تیری موگلر الین

عطر تیری موگلر Alien Eau de Parfum یک عطر محبوب برای زنان است که در سال 2005 به بازار عرضه شد. طراحی بطری ادو پرفیوم Alien متمایز و خاطره‌انگیز است. این عطر در یک بطری شیشه‌ای براق و بنفش رنگ با درپوش طلایی عرضه می‌شود. طراحی بطری تیری موگلر الین یادآور جواهر است، با خطوط تیز و هاله‌ای مرموز که منعکس کننده طبیعت عجیب و غریب و ماورایی عطر است. ادو پرفیوم Alien از ایده مرموز و معمایی الهام گرفته شده است.

هدف عطر برانگیختن حس زیبایی و جذابیت ماورایی است، درست مانند همنام فرازمینی خود. Alien Eau de Parfum در درجه اول برای زنانی طراحی شده است که از عطرهای متمایز و جسورانه استقبال می‌کنند. آلین که محبوب ترین عطر برای زنان است در خانواده عطرهای شرقی چوبی قرار دارد. با اولین اسپری از این عطر نت ابتدایی آن که شامل گل یاسمن سفید است به مشام می‌رسد. در میانه عطر رایحه چوب مشام فرد پوشنده را پر می‌کند. الین در نهایت با نت پایه کهربا ناپدید می‌شود.

ادو پرفیوم تیری موگلر الین زنانه

14. ادو پرفیوم جورجیو آرمانی اس ای زنانه (Si Eau de Parfum for Women Giorgio Armani)

خرید عطر جورجیو آرمانی اس ای

"Si" یک خط عطر است که توسط جورجیو آرمانی، طراح مد مشهور ایتالیایی ایجاد شده است. ادو پرفیوم زنانه یکی از انواع محبوب این لاین است. کریستین ناگل که سازنده این عطر زنانه است آن را در سال 2013 به بازار عرضه کرد. اس ای که بهترین عطر دنیا است در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار دارد و رایحه آن شیرین و گرم است.

نت ابتدایی محبوب ترین عطر برند جورجیو آرمانی، برگ انگور فرنگی سیاه است. این نت بعد از مدت کوتاه از روی پوست تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی می‌دهد. بهترین عطر تاریخ که جورجیو آرمانی اس ای است در نت میانی دارای رایحه‌های گلی گل رز و گل فریزیا است. اس ای در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار وانیل، عنبر مصنوعی آمبروکسان، نعناع هندی و چوب ناپدید می‌شود.

ادو پرفیوم جورجیو آرمانی اس ای زنانه

15. ادو پرفیوم پاکو رابان لیدی میلیون زنانه (Lady Million Eau de Parfum For Women Paco Rabanne)

خرید عطر پاکو رابان لیدی میلیون

"Paco Rabanne Lady Million Eau de Parfum" یک عطر زنانه است که توسط خانه مد لوکس پاکو رابان عرضه شده است. لیدی میلیون محبوب ترین عطر از برند پاکو رابان است که به عنوان عطری برای زنان مدرن، با اعتماد به نفس و پر زرق و برق که از چیزهای ظریف زندگی لذت می‌برند به بازار عرضه شده است. Lady Million در سال 2010 منتشر شد و در دسته عطرهای گل‌دار میوه‌ای قرار دارد.

ادو پرفیوم پاکو رابان لیدی میلیون زنانه

لیدی میلیون با نت‌های زنده و تازه از جمله تمشک، لیمو ترش زرد و بهار نارنج آغاز می‌شود. بعد از تبخیر شدن این نت نت میانی یا قلبی عطر به مشام می‌رسد. این نت سرشار از رایحه‌های گل گاردنیا، گل یاسمن سفید و شکوفه پرتقال است. پاکو رابان لیدی میلیون در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار کهربا، عسل و نعناع هندی به پایان می‌رسد.

منبع:fragrancex

نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید