یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین عطرها با بوی گلابی: کلید شادابی و سرزندگی در زندگی روزمره

بهترین عطرها با بوی گلابی: کلید شادابی و سرزندگی در زندگی روزمره

به اعتقاد اکثر افراد هیچ چیز خوشمزه‌تر از یک گلابی کاملا رسیده و آبدار نیست. این میوه که در پاییز در بهترین حالت طعم خود قرار دارد، به طرز لذت‌بخشی شیرین و خوشمزه است و بعد از خوردن حس خوبی در افراد ایجاد می‌کند. گلابی علاوه بر اینکه یک میوه خوشمزه است، یک نت عطری فوق‌العاده نیز هست که به عنوان عطر شادی آور شناخته می‌شود.

عطرسازان دوست دارند که با استفاده از نت گلابی،عطر با بوی گلابی ایجاد کنند که افراد را سرزنده و بانشاط کند. در مقاله همه چیز در رابطه با نت گلابی در عطرسازی شما را با این نت محبوب آشنا کردیم، اگر دوست دارید با تعدادی عطر زنانه جذاب با نت گلابی نیز آشنا شوید در این مقاله همراه ما باشید. عطر شادی آور گلابی روز شما را می‌سازد و شما را سرحال و سرزنده می‌کند.

1. ادو کلن جو مالون لندن انگلیش پیر اند فریزیا زنانه (English Pear & Freesia Eau de Cologne for Women)

ادو کلن جو مالون لندن انگلیش پیر اند فریزیا زنانه

خرید عطر جو مالون لندن انگلیش پیر اند فریزیا

عطر شادی آور زنانه English Pear & Freesia عطری است که توسط Jo Malone London، یک برند مشهور عطر و سبک زندگی بریتانیایی ارائه می‌شود. این ادو کلن در سال 2010 به بازار عرضه شد و گروه بویایی آن مدیترانه‌ای میوه‌ای است. این عطر زنانه جذاب با نت‌های میوه‌ای پر جنب و جوش و تازه از گلابی رسیده انگلیسی و ملون آغاز می‌شود و حسی رها و شاداب را ارائه می‌دهد. با تبخیر نت ابتدایی به نت میانی عطر می‌رسیم.

این نت شامل گل فریزیا و گل رز است که حسی ملایم و ظریف به ترکیب عطر اضافه می‌کند. نت‌های پایه این عطر نیز شامل ته رنگ‌های گرم و چوبی است که عمق و ماندگاری رایحه را ایجاد می‌کند و ترکیبی هماهنگ با عناصر میوه‌ای و گلی ایجاد می‌کند. این نت پایه و ماندگار شامل مشک، نعناع هندی، کهربا و ریواس است. نت‌های گلی و میوه‌ای عطر با بوی گلابی رایحه‌ای زنانه و برازنده را به عطر می‌بخشد و آن را برای مناسبت‌های مختلف مناسب می‌کند.

2. ادو پرفیوم ژولیت هز ا گان پیر اینک زنانه و مردانه (Pear Inc Eau de Parfum for Women and Men Juliette Has A Gun)

ادو پرفیوم ژولیت هز ا گان پیر اینک زنانه و مردانه

خرید عطر ژولیت هز ا گان پیر اینک

ژولیت هز ا گان پیر اینک یک عطر با بوی گلابی است که برای استفاده خانم‌ها و آقایان طراحی شده است. پیر اینک یک عطر زنانه جذاب است که در سال 2021 به بازار عرضه شد. نت بالایی این عطر، تک نت گلابی است و باعث می‌شود که عطر شروعی به شدت شاداب و بانشاط داشته باشید.

بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی یا قلبی عطر که از آمبروکسان تشکیل شده است به مشام می‌رسد. ژولیت هز ا گان پیر اینک در نهایت با نت‌های پایه مشک و ماندگار مشک و آمبرتولید ناپدید می‌شود. این عطر در خانواده عطرهای آروماتیک میوه‌ای قرار دارد.

3. ادو پرفیوم ژان پل گوتیه له بل زنانه (La Belle Eau de Parfum For Women Jean Paul Gaultier)

ادو پرفیوم ژان پل گوتیه له بل زنانه

خرید عطر ژان پل گوتیه له بل

له بل یک عطر زنانه جذاب است که در سال 2019 به بازار عرضه شد. این عطر شادی آور با نت ابتدایی گلابی آغاز می‌شود. نت گلابی که شیرینی دلپذیر یک میوه کاملا رسیده را تداعی می‌کند، رایحه‌ای گیرا و نشاط آور را به عطر می‌بخشد. این نت حواس را مجذوب خود می‌کند و فرد را به سفری حسی پر از ظرافت و پیچیدگی دعوت می‌کند. این نت شروع فوق‌العاده‌ای برای ظاهر شدن نت‌های میانی و پایه عطر ژآن پل گوتیه است.

زمانیکه نت ابتدایی تبخیر می‌شود نت میانی یا قلبی عطر به مشام می‌رسد. نت میانی له بل از خس خس تشکیل شده است. هرچه به پایان عطر نزدیک‌تر می‌شویم نت پایه بیشتر خودنمایی می‌کند. وانیل نت پایه این عطر زنانه را تشکیل داده است و برای مدت طولانی روی پوست باقی می‌ماند. این عطر با بوی گلابی در گروه بویایی شرقی وانیل قرار دارد.

4. ادو پرفیوم لانکوم ایدول زنانه (Idole Eau de Parfum For Women Lancome)

ادو پرفیوم لانکوم ایدول زنانه

خرید عطر لانکوم ایدول

Lancôme Idôle Eau de Parfum یک عطر زنانه جذاب است که توسط برند Lancôme، یک خانه مشهور لوازم آرایشی و عطریات لوکس فرانسوی، عرضه شده است. این عطر در گروه بویایی مدیترانه‌ای گل‌دار قرار دارد و محصول 2019 است. ادو پرفیوم Lancôme Idôle دارای ترکیبی از نت‌های انتخاب شده با دقت است که به مشخصات بویایی منحصر به فرد آن کمک می‌کند. نت‌های آغازین این عطر ترنج و گلابی است که هر دو شروعی پر شور و بانشاط برای عطر ایجاد می‌کنند.

نت ابتدایی برای مدت کوتاهی روی پوست باقی می‌ماند و به سرعت تبخیر می‌شود. بعد از ناپدید شدن نت ابتدایی، نوبت به نت میانی عطر می‌رسد. این نت شامل گل رز و گل یاسمن سفید است. نت قلبی عطر نیز ماندگاری کمی دارد و بعد از گذشت مدت کوتاهی جای خود را به نت پایه می‌دهد. نت پایه این عطر شادی آور از مشک و وانیل تشکیل شده است. بطری ایدول به گونه‌ای ساخته شده است که باریک و بلند باشد و این نشان دهنده ایده یک زن قدرتمند و مستقل است.

این عطر زنانه جذاب هم از طرف مصرف کنندگان و هم از طرف متخصصان عطر به دلیل رایحه باطراوت و همه کاره آن تحسین شده است. طراحی نوآورانه بطری و رویکرد پایدار آن مورد تحسین قرار گرفته و همین ویزگی‌ها Lancôme Idôle را به عنوان یک پیشگام در صنعت عطر معرفی کرده است.

5. ادو پرفیوم دیور جادور زنانه (Jadore Eau de Parfum for Women Dior)

ادو پرفیوم دیور جادور زنانه

خرید عطر دیور جادور

J'adore Eau de Parfum عطری است برای زنان که توسط خانه مد لوکس کریستین دیور ساخته شده است. این عطر در سال 1999 عرضه شد و از آن زمان به یکی از عطرهای نمادین در مجموعه دیور تبدیل شده است. ادوپرفیوم J'adore به دلیل ترکیب گلی خود که نت‌های مختلف را با هم ترکیب می‌کند تا رایحه‌ای پیچیده و مجلل ایجاد کند، مشهور است. این عطر زنانه جذاب در یک بطری زیبا و منحنی شکل قرار گرفته که توسط هنرمند فرانسوی سرژ مانسائو طراحی شده است.

ادو پرفیوم جادور متعلق به خانواده عطرهای گلی میوه‌ای است. دسته گل غنی این عطر همراه با ته رنگ‌های میوه‌ای و چوبی رایحه‌ای جاودانه و ظریف را ایجاد می‌کند که برای طیف وسیعی از خانم‌ها جذاب است. این عطر با بوی گلابی روح یک زن مدرن و با اعتماد به نفس را تجسم می‌بخشد که جذابیت و پیچیدگی را بدون هیچ زحمتی از خود به نمایش می‌گذارد.

در طول سال‌ها، عطر J'adore توسط چندین چهره مشهور از جمله شارلیز ترون که چهره این عطر در کمپین‌های تبلیغاتی متعددی بوده است، تبلیغ شده است. ارتباط ترون با این عطر به تقویت تصویر آن به عنوان نمادی از ظرافت و زیبایی کمک کرده است. دیور جادور همچنین مورد تحسین گسترده مصرف کنندگان و منتقدان عطر قرار گرفته است.

بعد از اسپری کردن این عطر شادی آور نت‌های ابتدایی آن روی پوست پخش می‌شود. این نت شامل گلابی، طالبی، گل مگنولیا، هلو، نارنگی ماندارین و ترنج است. نت ابتدایی ماندگاری زیادی روی پوست ندارد و به سرعت تبخیر می‌شود. بعد از ناپدید شدن نت ابتدایی، نت‌های میانی عطر خودنمایی می‌کنند. این نت‌ها شامل گل یاسمن سفید، گل زنبق دره (گل برف)، گل مریم، گل رز، گل فریزیا، آلو، گل ارکیده و گل بنفشه است.

دیور جادور در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار شاه توت، چوب سدر، مشک و وانیل ناپدید می‌شود. ترکیب پیچیده این عطر با بوی گلابی از نت‌های گلی، میوه‌ای و چوبی، رایحه‌ای بی انتها و معاصر ایجاد می‌کند و این ویژگی آن را به انتخابی محبوب در میان زنان در سراسر جهان تبدیل می‌کند.

6. ادو پرفیوم کارتیه لا پانتیر زنانه (La Panthere Eau de Parfum For Women Cartier)

ادو پرفیوم کارتیه لا پانتیر زنانه

خرید عطر کارتیه لا پانتیر

"La Panthère" یک عطر مجلل برای زنان است که توسط خانه مشهور جواهرات و عطر فرانسوی Cartier ساخته شده است. عطر زنانه جذاب لا پانتیر در سال 2014 به بازار عرضه شد و خانواده عطری آن مدیترانه‌ای گل‌دار است. این عطر در یک بطری زیبا با الهام از موتیف پلنگ نمادین Cartier عرضه می‌شود که پیچیدگی و تجمل را تراوش می‌کند.

عطر کارتیه لا پانتیر به خاطر سیلاژ متوسط ​​تا قوی خود شناخته شده است، به این معنی که رد بوی قابل توجهی از خود به جای می‌گذارد و ماندگاری آن به طور کلی چشمگیر است و ساعت‌ها روی پوست باقی می‌ماند. به طور کلی، La Panthère Eau de Parfum توسط برند Cartier یک عطر مجلل و فریبنده است و برای زنان مدرنی طراحی شده است که ظرافت و شیک‌پوشی را ارج می‌نهند.

این عطر با بوی گلابی با نت‌های ابتدایی میوه‌های خشک، ریواس، توت فرنگی، بادیان رومی و ترنج آغاز می‌شود. در میانه عطر به نت‌های قلبی آن می‌رسیم که از گل گاردنیا، گل رز، گل یلانگ یلانگ، شکوفه پرتقال و گلابی تشکیل شده است. عطر شادی آور لا پانتیر در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار مشک، خزه درخت بلوط، چرم و نعناع هندی به پایان می‌رسد.

7. ادو پرفیوم ایوسن لورن مون پاریس زنانه (Mon Paris Eau de Parfum For Women Yves Saint Laurent - YSL)

ادو پرفیوم ایوسن لورن مون پاریس زنانه

خرید عطر ایوسن لورن مون پاریس

"Mon Paris Eau de Parfum" توسط ایوسن لورن که اغلب با نام YSL شناخته می‌شود، عطری است که برای بانوان طراحی شده است. این عطر در سال 2016 به بازار عرضه شد و به سرعت محبوبیت پیدا کرد و به یکی از رایحه‌های خاص YSL تبدیل شد. طراحی بطری ادو پرفیوم مون پاریس شیک و ظریف است. این عطر زنانه جذاب دارای یک بطری شیشه‌ای مربع شکل شفاف با یک روبان مشکی است که به دور گردن بسته شده است و نمادی از ماهیت شیک پاریسی است.

ادو پرفیوم مون پاریس به عنوان تفسیری مدرن از عاشقانه‌های پاریسی توصیف می‌شود که روح یک رابطه عاشقانه پرشور را به تصویر می‌کشد. این عطر احساس عاشق شدن و تجربه احساسات مست کننده و عاشقانه را تداعی می‌کند. مون پاریس با ترکیبی پر جنب و جوش و حسی از نت‌های میوه‌ای و گلی، با پایه‌ای گرم و فریبنده مشخص می‌شود. این عطر در درجه اول برای زنانی است که از رایحه‌های مدرن و رمانتیک با کمی پیچیدگی استقبال می‌کنند.

نت ابتدایی این عطر شادی آور از ترنج، توت فرنگی، تمشک، گلابی، نارنگی، پرتقال و ترکیب شیمیایی کالون تشکیل شده است. بعد از نت ابتدایی نت میانی عطر به مشام می‌رسد. این نت شامل گل صد تومانی سفید، گل بوقی، گل یاسمن سفید و شکوفه پرتقال است. ایوسن لورن مون پاریس در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار نعناع هندی، مشک سفید، عنبر مصنوعی آمبروکسان، چوب سدر، وانیل و خزه درخت بلوط ناپدید می‌شود.

محصولات مرتبط
سولیل ادو پرفیوم زنانه لالیکLalique تخفیف ویژه
۳,۸۴۵,۰۰۰ تومان۳,۱۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۸ میل
سمپل
+۲
تنوع
بوچرون فلورز ادو پرفیوم زنانه - بوشرون فلورس ادو پرفیوم زنانهBoucheron 
۲,۵۰۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
له بل ادو پرفیوم زنانه ژان پل گوتیهJean Paul Gaultier 
۸,۳۳۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
+۴
تنوع
گس 1981 لس آنجلس ادو تویلت زنانهGuess 
۲,۵۰۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
یس آی ام پینک فرست ادو پرفیوم زنانهCacharel 
۲,۴۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اترنیتی سامر 2019 ادو پرفیوم زنانهCalvin Klein 
۲,۹۰۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
سی آر 7 پلی ایت کول ادو تویلت مردانهCristiano Ronaldoامکان ارسال فوری
۲۰۴,۰۰۰ تومان
۵ میل
دستریز
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
لاو میموسا ادو پرفیوم زنانه آمواجAmouage تخفیف ویژه
۱۸,۶۳۴,۰۰۰ تومان۱۲,۹۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۲.۵ میل
سمپل
۵۰ میل
عطر
+۲
تنوع
توی بوی ادو پرفیوم مردانهMoschino 
۵,۶۸۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۳
تنوع
لونا هالیدی ادیشن 2019 ادو تویلت زنانهNina Ricci 
۵,۶۶۹,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
رافائل ادو پرفیوم مردانهCelebon 
۱,۵۷۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۲ میل
سمپل
واندر رز ادو تویلت زنانه زاراZaraامکان ارسال فوری
۱۶۲,۰۰۰ تومان
۵ میل
دستریز
۲۰۰ میل
عطر
۱۸۰ میل
عطر
+۵
تنوع
ایدول ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome 
۸,۹۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۵
تنوع
کارات ادو پرفیوم زنانهCartier 
۶,۳۱۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۱۰ میل
سمپل
+۲
تنوع
کول واتر ویو ادو تویلت زنانه دیویدفDavidoff تخفیف ویژه
۲,۹۷۸,۰۰۰ تومان۲,۴۲۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید