یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
معرفی بهترین عطرهای 2024 برای مادران

معرفی بهترین عطرهای 2024 برای مادران

واقعا هیچ هدیه‌ای نمی‌تواند زحمات و حمایت‌های بی‌دریغ مادران را جبران کند. اما بدون شک، خرید هدیه‌ای که مادرها دوست داشته باشند و ذره‌ای خوشحال شوند، ارزش خیلی بالایی دارد. می‌توان با اطمینان گفت که عطر از آن دسته هدایایی است که همه مادرها دوست دارند.

در این مقاله به معرفی بهترین عطر 2024 برای مادران می‌پردازیم که می‌توانید برای قدردانی از مادرتان یا به عنوان عیدی یا حتی هدیه تولد تهیه کنید و دل مادرتان را شاد کنید. اما اگر از سلیقه مادر خود اطلاعی ندارید یا مطمئن نیستید که چه عطری برای او مناسب است، در ادامه با ما همراه باشید که فهرستی از 10 عطر محبوب 2024 برای مادرها را به شما معرفی کنیم.

هدیه عطر برای مادر

معرفی انواع بهترین عطر زنانه 2024 برای مادران

برای اینکه به مادر خود نشان دهید که چقدر برایتان مهم است، 10 مورد از برترین انواع عطر زنانه 2024 را انتخاب کردیم تا با خرید یکی از آنها، زیبایی و حس خوب را به مادر خود هدیه دهید.

1. رزا نوبیل ادوپرفیوم زنانه آکوا دی پارما(Rosa Nobile Eau de Parfum for Women Acqua di Parma)

ادوپرفیوم رزا نوبیل عطر محبوب 2024 ادوپرفیوم زنانه رزا نوبیل از برند مطرح و شناخته شده آکوا دی پارما است. بهترین عطر زنانه 2024 نام خود را از گل رز، گل زیبا و محبوب و نماد وقار و زنانگی گرفته است. رایحه مدهوش کننده این عطر، با طراوت بی حد و اندازه خود با نت‌های ترنج کالابریا و نارنگی ماندارین سیسیل آغاز می‌شود که این دو از بهترین ترکیبات عطری ایتالیا هستند. این رایحه‌های دلپذیر شما را به قدم زدن در باغی زیبا در سیسیل دعوت می‌کنند.

در قلب این عطر محبوب 2024 ، ملکه تمام گل‌ها یعنی گل رز حکمفرمایی می‌کند و به زیبایی تمام می‌درخشد و عطر دلنشین خود را تمام و کمال به رخ می‌کشد. رایحه رز در کنار سبدی از گل‌های خوش عطر و بوی بنفشه، صد تومانی، و زنبق دره خط بویی ظریف و پیچیده را از خود بر جای می‌گذارد و همین ویژگی‌های بی‌نظیر است که این عطر گل‌دار را به انتخابی عالی برای مادران خوش سلیقه و شیک‌پوش تبدیل می‌کند.

خریدرزا نوبیل ادوپرفیوم زنانه آکوا دی پارما

2. لیدی ونجینس ادوپرفیوم زنانه ژولیت هز ا گان (Lady Vengeance Eau de Parfum for Women Juliette Has A Gun)

ادوپرفیوم ژولیت هز ا گان عطر برای مادر ادوپرفیوم زنانه لیدی ونجینس، عطری زیبا است که با الهام از زنان قوی و مستقل امروزی طراحی شده است، زنانی که آماده هستند تا از تمام فرصت‌هایی که دنیا به آنها عرضه می‌کند، نهایت استفاده را ببرند. رایحه ظریف و باوقار رز بلغاری که به شکل بی‌عیب و نقصی با رایحه قوی و خاکی نعناع هندی و رایحه فریبنده و پرکشش وانیل ترکیب شده است، حال و هوای پیچیده و پر رمز و رازی را به این عطر می‌بخشد.

این عطر 2024 که به زیبایی تمام احساسات، ظرافت و وقار را در هم آمیخته است، رایحه‌ای دلنشین را پیشکش می‌کند که اصلا نمی‌توان نسبت به آن بی‌اعتنا بود. این ادوپرفیوم از برند ژولیت هز ا گان، گزینه‌ای عالی، برای مادران قوی، با اعتماد به نفس و مستقل است.

خریدلیدی ونجینس ادوپرفیوم زنانه ژولیت هز ا گان

3. جوبیلیشن 25 ادوپرفیوم زنانه آمواج (Amouage Jubilation 25 woman)

عطر برای مادر، جوبیلیشن 25 آمواج

این عطر زنانه 2024 آمواج ترکیبی از رایحه‌های مختلف است که به زیبایی و با تناسبی بی‌نظیر با یکدیگر ترکیب شده اند تا عطری دلنشین را خلق کنند. ادوپرفیوم زنانه جوبیلیشن 25 عطری زیبا است. این عطر با رایحه ظریف رز، رایحه لطیف گل یلانگ یلانگ و رایحه تند ترخون آغاز می‌شود و حال و هوای رایحه‌های شرقی را به این عطر می‌بخشد.

نت‌های میانی سبدی زیبا از گل‌های لادن و رز است. رایحه رز در تمام این عطر به زیبایی حضور دارد و می‌درخشد. نت‌های پایانی این عطر هم آمیزه‌ای شرقی از کهربای کمیاب، صمغ مر و مشک پرجاذبه است و مادرتان را به تجربه سفر در سرزمین‌های غنی شبه جزیره عربستان دعوت می‌‌کند.

4. اینترلود ادوپرفیوم زنانه آمواج (Interlude Eau de Parfum For Women Amouage)

ادودرفیوم زنانه اینترلود آمواج برای مادران ادوپرفیوم زنانه اینترلود آمواج، عطر برای مادر فوق‌العاده شگفت انگیز و جذابی است. این عطر رایحه‌ای گرم، شیرین و بالزامیک با پس زمینه ظریف گورمند دارد. شروع این عطر با نت قوی و درخشان برگاموت و نت آب‌دار کیوی است. این پیش درآمد میوه‌ای با حضور نت دلپذیر و پراحساس عسل به اوج می‌رسد. این شیرینی غیرقابل مقاومت به تدریج در نت‌های میانی قوی و خاکی محو می‌شود، این نت‌ها عبارتند از صمغ کندر، بخور، و گل رز. این ادوپرفیوم کار خود را با آکورد غنی از قهوه سیاه به پایان می‌‌رساند.

خریداینترلود ادوپرفیوم زنانه آمواج

5. ا گود نایت کیس پرفیوم زنانه رژا داو (A Goodnight Kiss Perfume Women Roja Dove)

عطر برای مادرها ا گود نایت کیس ترکیبی از نت‌های باطراوت آلدئیدی و ترنج، تازگی را برای دسته گلی زیبا از گل‌های رز، یاسمن، یلانگ یلانگ، شکوفه پرتقال و بنفشه به ارمغان می‌آورد. نت‌های پایانی این بهترین عطر زنانه 2024 با حضور نت زیبا و بی‌نظیر آرد برنج که با نت میخک و نت‌های ادویه‌ای تقویت می‌شود و همراه با نت قوی و کم شیرین سدر شگفت‌انگیز، لطیف و پیچیده است. در پایان، این ترکیب بر بستری از نت‌های چرمی و نت پودری زنبق و نت مشک آرام می‌گیرد. پرفیوم ا گود نایت کیس، عطری عالی برای مادران منطقی و پیچیده است.

خریدا گود نایت کیس پرفیوم زنانه رژا داو

6. ادوپرفیوم زنانه آیریس (Irisss Eau de Parfum for Women)

عطر زنانه 2024 ادودرفیوم زنانه آیریس ادوپرفیوم زنانه آیریس همانطور که از نامش پیدا است برای گرامیداشت یکی از زیباترین نت‌های عطرسازی یعنی گل زنبق (Iriss) طراحی شده است. این بهترین عطر 2024 با دقت، ظرافت و زیبایی هر چه تمامتر ساخته شده است و یک شاهکار در دنیای عطرها به حساب می‌آید. تمام درخشش و زیبایی این عطر مدیون رایحه پودری گل زنبق است، و حضور ناگهانی نت شیرین هویج و نت شاداب ترنج نقطه اوج این عطر به حساب می‌آید.

در قلب این عطر، نت زنبق، عنصر الهام‌بخش و غالب این عطر حضور دارد که در همراهی با سبدی از گل‌های زیبا و دلپذیر یاسمن، رز و بنفشه، رایحه لطیف و مطبوعی ایجاد می‌کند. این اثر هنری با نت‌های قوی چوبی و خس خس نمایش خود را به پایان می‌رساند. این عطر زیبا، تجربه بویایی منحصربفردی را برای مادرتان رقم می‌زند. پس اگر انتخاب شما هدیه دسته گلی زیبا به مادرتان است، چه بهتر که ادوپرفیوم زنانه آیریس را برای او بخرید که تا مدتها قدردانی و عشق شما به مادرتان را به او یادآوری خواهد کرد.

خریدادوپرفیوم زنانه آیریس

7. رزس وانیل ادوپرفیوم زنانه مانسرا

ادوپرفیوم زنانه رزس وانیل مانسرا برای مادران کدام مادر را می‌شناسید که رایحه رز و وانیل را دوست نداشته باشد. رایحه فرح بخش و نشاط انگیز ادوپرفیوم زنانه رزس وانیل مانسرا، شما را با خود به سفری پر از عطر و رایحه‌های دل‌انگیز در سرزمین‌های شرقی می‌برد. آکوردهای ادویه‌ای و با طراوت این ادوپرفیوم به شکل بی‌نقصی با یکدیگر ترکیب شده‌اند و شما را در رویای فضای سحرانگیز بازارهای پر از رنگ و سرزندگی مسیر جاده ابریشم غرق می‌کند. حضور نت لیمو در آغاز این عطر، تمام حواس را درگیر می‌کند. نت‌های شیرین و خوشمزه راحت‌الحلقوم و وانیل، نت‌های میانی این عطر را تشکیل می‌دهند. مشک سفید و چوب سدر پخش بوی قوی و ماندگاری بالایی دارد.

خریدرزس وانیل ادوپرفیوم زنانه مانسرا

8. رزس گریدی ادوپرفیوم زنانه و مردانه مانسرا (Roses Greedy Eau de Parfum for Women and Men Mancera)

ادوپرفیوم رزس گریدی برای مادرها برای مادرانی که عاشق عطرهای میوه‌ای هستند، ادوپرفیوم رزس گریدی مانسرا، انتخاب اول است. این عطر معتدل و شیرین، پیش درآمدی میوه‌ای و خوش عطر و طعم، از ترکیب نارنگی ماندارین شاداب، گلابی شیرین و نارگیل دارد. نت‌های میانی ترکیبی دلپذیر و گلی از نت ظریف رز و نت قوی یاس هستند. نت پایانی ترکیبی پر رنگ و بی‌نظیر از مشک سفید است.

خریدرزس گریدی ادوپرفیوم زنانه و مردانه مانسرا

9. ان رز ادوپرفیوم زنانه فردریک مال (Une Rose Eau de Parfum for women Frederic Malle)

ادوپرفیوم زنانه ان رز فردریک مال برای مادر ادوپرفیوم زنانه ان رز فردریک مال، بر پایه یکی از کمیاب‌ترین و گران‌ترین گل‌های رز جهان یعنی اسانس ناب گل رز ترکی ساخته شده است و رایحه زیبای این گل در این عطر برای مادر باشکوه می‌درخشد. رایحه منحصربفرد، باظرافت و غنی این عطر، مشابه هیچ عطر دیگری نیست. این ادوپرفیوم با رایحه ترش و رز مانند مثل رایحه گل شمعدانی همرا با رایحه میوه‌ای شراب بورگاندی شروع می‌شود. رایحه قوی خس خس و رایحه خاکی نعناع هندی، با رایحه ملایم رز ترکی تضاد زیبایی را خلق می‌کند.

خریدان رز ادوپرفیوم زنانه فردریک مال

10. فردریک مال سوپراستیشس (Frederic Malle Superstitious)

فردریک مال سوپراستیشس عطر زنانه 2024 سوپراستیشس، عطر جدید فردریک مال، ادای احترامی به زنانگی مادرتان است. عطری زیبا در سبک مدرن کلاسیک که هویتی منحصربفرد دارد. نت‌های اصلی این عطر، رز ترکی و یاس مصری هستند که در ادامه با رایحه دلپذیر هلو به اوج می‌رسند. قلب این عطر از نت‌های آلدئیدی زیبایی تشکیل شده است. رایحه این عطر به خاطر ادای دین خود به زیبایی زنانه، با رایحه غنی کهربا همراه با رایحه زمینی خس خس به پایان می‌رسد.

حتی اگر دنیا هم به پای مادرانمان بریزیم کافی نیست، با این حال، عطرها هدیه ارزشمندی برای نشان دادن عشق و علاقه‌مان هستند که تا مدتها وقتی مادرتان از آن استفاده می‌کند، به یاد محبت شما می‌افتد. در این مقاله، 10 عطر 2024 با رایحه شیرین و زنانه که مورد پسند مادران شیک و خوش سلیقه است را با دقت تمام گلچین کردیم و به شما معرفی کردیم. همچنین شما می‌تواند برای انتخاب عطر برای مادر از مقاله دیگر مجله ریحا، 13 عطر زنانه مناسب برای خانم‌های میانسال کمک بگیرید. پس دیگر وقت را تلف نکنید. همین حالا به سایت ریحا مراجعه کنید و یکی از این عطرهای زیبا را برای مادر خودتان سفارش دهید و خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای او بسازید.

منبع:beautinow

نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید