یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
عطرهای مناسب داماد با توجه به شخصیت و فضای عروسی

عطرهای مناسب داماد با توجه به شخصیت و فضای عروسی

عطر خوب، زیبایی استایل و ظاهر هر شخص را دو چندان می‌کند. انتخاب رایحه مناسب کمک می‌کند تا در هر موقعیتی بهترین خود را به نمایش بگذارید. گاهی اوقات مناسبت‌های خاصی در زندگی هر شخصی وجود دارند که دیگر تکرار نمی‌شوند و خاطره آن تا آخر عمر باقی می‌ماند. یکی از این مناسبت‌ها، روز عروسی است.شاید فکر کنید که فقط عروس خانم‌ها هستند که باید قبل از مراسم عروسی کارهای زیادی انجام دهند، اما دامادها هم برای ظاهری شیک و به یاد ماندنی باید به جزییات زیادی توجه کنند که یکی از آنها انتخاب بهترین عطر داماد برای خودشان است.

قبلا درباره انتخاب عطر مناسب عروس خانم‌ها در مقاله 15 عطر زنانه مناسب برای عروس در مراسم عروسی صحبت کردیم. این مقاله را برای آقا دامادها نوشته‌ایم و به معرفی بهترین گزینه‌های عطر دامادیبا در نظر گرفتن شخصیت آنها و فضای مراسم عروسی می‌پردازیم تا به آنها کمک کنیم با انتخاب عطری مناسب و خوشبو در لباس دامادی خود بدرخشند و خاطره‌ای زیبا از این روز به یاد ماندنی خلق کنند.عطر داماد حرف‌های زیادی را درباره شخصیت و سلیقه او به دیگران می‌گوید و نباید در انتخاب آن سرسری عمل کرد. پس اگر مراسم عروسی‌تان نزدیک است یا قصد دارید برای داماد آینده عطر بخرید، برای آشنایی با انواع عطر برای داماد با ما همراه باشید.

نکاتی برای انتخاب عطر دامادی

برای اینکه در روز دامادی حال خوبی را تجربه کنید و و در طول مدت مراسم، همیشه لبخند به لب باشید، باید به جزییات زیادی توجه کنید که یکی از آنها استفاده از عطر مناسب است. اما برای انتخاب این عطر باید به یک سری نکات توجه کنید تا روز خوبی را در کنار مهمانان سپری کنید و خاطره رضایتبخشی را برای خودتان و همسرتان بسازید. در ادامه نکاتی را برای انتخاب عطر مناسب داماد ارائه می‌کنیم.

  • سلیقه شخصی: سلیقه و علایق بویایی داماد، اولین و مهمترین نکته در انتخاب عطر داماداست. عطر باید با شخصیت، ویژگی‌های اخلاقی و ‌‌ ذائقه داماد تناسب داشته باشد وبوی آناحساس خوبی در او ایجاد کند.
  • فصل و زمان مراسم: عطر دامادی را باید با توجه به فصل سال و اینکه مراسم در روز برگزار می‌شود یا شب تهیه کنید. احتمالا شما هم این موضوع را می‌دانید که برخی از عطرهای سنگین که طبع گرم و تندی دارند،مناسب استفاده در شب‌های سرد پاییز و زمستان هستند و عطرهای خنک، ملایم و ترش برای روزهای بهاری و پاییزی بهترین انتخاب به حساب می‌آیند.
  • سبک لباس:رنگ و سبک لباس دامادهم عامل مهم دیگری برای انتخاب ادکلن وعطر است. برای مثال دامادهایی کهسبک‌ لباس‌های کلاسیک را می‌پسندند، عطرهای باوقار و خالص را ترجیح می‌دهند. عطرهایی با نت‌های ترنج، اسطوخودوس و نت‌های چرمی تکمیل کننده ظاهر رسمی آنها است. از طرف دیگر، دامادهایی که لباس‌هایی با سبک مدرن و مد روز می‌پوشند، بیشتر به عطرهای جدید و باطراوت تمایل دارند. نت‌های مرکباتی یا آکوردهای دریایی، ظاهری مدرن و جوان‌پسند به آنها می‌دهد.
  • فضای تالار: تزیینات،تم رنگ تالار و فضای عروسی راحتما درانتخاب عطر باید در نظر گرفت. عطرهای ظریف و در عین حال پیچیده برای تالارهای عروسی رسمی مناسب هستند. نت‌های گرم و غنی مثل چوب صندل، خس خس، یا مشک، ظاهر لاکچری ایجاد می‌کنند که کاملا با فضای تالارهای رسمی و متعارف هماهنگ است.رایحه‌های سبک و شادابو نت‌های مرکباتی و گیاهی برای عروسی‌های غیررسمی و خودمانی مناسب‌تر هستند.
  • عطر عروس: بهتر است که عطر داماد متناسب با عطر عروس انتخاب شود. شما می‌توانید عطرهایی را انتخاب کنید که در دو نسخه زنانه و مردانه به بازار عرضه شدند یا یک عطر یونیسکس را انتخاب کنید که هر دو بپوشید.
  • مشورت با عروس: حتما قبل از انتخاب عطر دامادی با عروس خانم مشورت کنید و سعی کنید عطری را انتخاب کنید که او هم دوست داشته باشد و رایحه آن برایشآزاردهنده نباشد،چون قرار است در تمام مراسم در کنار همسر خود باشید.
  • ماندگاری و پخش بو: عطر مناسب روز عروسی باید ماندگاری قابل قبولی داشته باشد و تا چند ساعت به تمدید آن نیازی نباشد. از طرف دیگر، پخش بوی عطر باید به اندازه‌ای باشد که دیگران متوجه رایحه دلپذیر آنبشوند، اماآزاردهنده و حساسیت‌زا نباشد.

عطر مناسب داماد

بهترین عطر برای داماد با شخصیت درونگرا

عطرهایی با رایحه مرکباتی برای دامادهایی با شخصیت درونگرا یکی از بهترین انتخاب‌ها هستند.عطرهای مرکباتی با نت‌های تند و تیز، قوی و باطراوتشان کمک می‌کنند تا داماد درونگرا بهتر خودش را در میان جمع ابراز کند. آقایانی که می‌خواهند عشق خود را به محبوبشان نشان دهند، اما نمی‌توانند کلمات مناسبی را پیدا کنند، رایحه‌های مرکباتی به کمکشان می‌آیند.نت‌های شاداب ترنج، نارنگی ماندارین و پرتقال برای آقایان کم‌حرف بسیار مناسب هستند. این نت‌های آشنا برای شخصیت‌های درونگرا مناسبتر هستند و پخش بوی خوبی دارند.

عطرهای مرکباتی تنوع بالایی دارند، اما پادشاه عطرهای مرکباتی و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای عطر دامادی کرید اونتوس است. این عطر با ترکیب منحصربفرد و عملکرد استثنایی خود، نه تنها توجه عروس بلکه کل مهمان‌ها را به خود جلب می‌کند. پرفروش‌ترین عطر خانه عطرسازی کرید، رایحه پیچیده‌ای دارد که تداعی‌گر قدرت و موفقیت است و برای آقایان مدرن و مشکل‌پسند، انتخاب مناسبی است. لیمو، فلفل سیاه، سیب، ترنج و انگور فرنگی سیاه از نت‌های تشکیل دهنده این عطر هستند.

عطر دامادهای درونگرا، کرید اونتوس

عطر مناسب داماد با شخصیت برونگرا

برای دامادهای برونگرا که شاد، پرانرژی و عاشق لباس‌هایی هستند که از بقیه متمایز باشند، عطرهایی با نت‌های کهربایی مناسب هستند. عطرهای کهربایی ماندگاری بالایی دارند.

عطر فارنهایتاز برند مطرح عطرسازی دیور، با نت کهربایی برای دامادهای برونگرا انتخابی ایده‌آل است، این عطر با رایحه شگفت‌انگیز خود، ترکیبی از کیفیت و شیکپوشی است. با اطمینان می‌توان گفت که آقایان برونگرا نمی‌توانند از این عطر بی‌نظیر بگذرند. این عطر، خط بویی شگفت‌انگیز، قوی و سحرانگیز دارد. نارنگی ماندارین، بنفشه، نت‌های مردانه چوبی و چرمی از اجزای تشکیل‌دهنده این عطر هستند.

عطر مناسب داماد برونگرا فارنهایت

بهترین عطر برای داماد در فضای باز و مراسم روز

برای عروسی‌های ماه‌های گرم سال که در فضای باز و بیشتر اوقات در روز برگزار می‌شوند، عطرهای مرکباتی بسیار ایده‌آل هستند. رایحه‌های شاداب مرکباتی انرژی بخش و نشاط آور هستند و برای مراسم عروسی در باغ و فضای باز بسیار مطلوب هستند. در ادامه چند عطر مردانه مرکباتی برای دامادها را معرفی می‌کینم.

1. اکوا دی جیو ادو تویلت مردانه جورجیو آرمانی (Acqua Di Gio Eau de Toilette For Men Giorgio Armani)

رایحه این ادوتویلت از طراح مد شناخته شده ایتالیایی، جورجیو آرمانی به گونه‌ای طراحی شده است که آن را به انتخابی بی‌نظیر برای ادکلن دامادها تبدیل می‌کند. رایحه شیک و جاودانه این عطر مردانه، ترکیبی خنک، سبک، معطر و باطراوت از نت‌های پرتقال، رزماری، نارنگی سبز، نعناع هندی گرم و ترنج کالابریا است و خاطرات این روز خاص زندگی شما را برای همیشه در ذهنتان ثبت می‌کند.

ته رنگ چوبی، اکوا دی جیو را به انتخاب ایده‌آلی با کت و شلوار کلاسیک تاکسیدو یا کت و شلوارهای رسمی‌تر تبدیل می‌کند. این عطر خوشبو و پرطرفدار، انتخابی بی‌نظیر برای دامادهایی است که به دنبال عطری شیک، خوشبو و با ماندگاری بالا هستند.

عطر مناسب داماد ادوتویلت مردانه آکوآ دی جیوا

خرید ادوتویلت مردانهاکوا دی جیو

2.گرین ایریش توید ادو پرفیوم مردانه کرید (Green Irish Tweed Eau de Parfum For Men Creed)

گرین ایریش توید، عطری کلاسیک، باطراوت و مردانه است که بوی دلپذیر آن، تداعی‌گر قطره‌های شبنم زیر نور خورشید در یک صبح زیبای بهاری است. نت شاداب سیب به سرعت با برگ بنفشه، چوب صندل و کهربا جایگزین می‌شود. این عطر ترکیب رایحه‌های سبز و گیاهی است که در برابر روایح چوبی قرار می‌گیرند و رایحه‌ای خوشایند و دلپذیر را ایجاد می‌کنند. این ادوپرفیوم مردانه کرید، مرد شیکپوشی را به تصویر می‌کشد که کت و شلوار خوش دوخت پشمی فاستونی و چکمه‌های قهوه‌ای به تن دارد.

عطر مناسب داماد ادوپرفیوم گرین آیریش تویید

خرید ادوپرفیوم مردانهگرین ایریش توید

3.دیور هوم کلن ادو پرفیوم مردانه (Dior Homme Cologne Eau de Parfum For Men)

این عطر موفق و پرطرفدار، انتخاب خوبی برای دامادها است. رایحه چوبی و کلاسیک دیور هوم کلن، مردانه و برازنده است. این ادوپرفیوم مردانه با پخش بوی مناسب خود باعث تمایز داماد از دیگران می‌شود، تصویری گرم و صمیمی را از او به نمایش می‌گذارد و تا چندین ساعت پخش بوی خوبی دارد. در یک کلام، این عطر دیور، اکسیری خنک، مرکباتی و آروماتیک است، طبع خنک و شیرینی دارد و به هیچ عنوان باعث سردرد نمی‌شود. شادی، سرزندگی و انرژی ارمغان این عطر برای شما است.

عطر دامادی ادوپرفیوم مردانه دیور هوم کلن

خرید ادوپرفیوم مردانه دیور هوم کلن

4.لایت بلو او اینتنس پور هوم ادو پرفیوم مردانه دولچه اند گابانا (Light Blue Eau Intense Pour Homme Eau de Parfum For Men Dolce & Gabbana)

یک انتخاب بی‌نظیر برای عطر آقا دامادها همین عطر لایت بلو از برند دولچه اند گابانا است. در این عطر برجسته، نت‌های شاداب و مدرن مرکبات، خلال پوسته گریپ فروت و نت‌های آبی باطراوت رایحه جسورانه و منحصربفردی ایجاد می‌کند که روز عروسی‌تان را به خاطره‌ای فراموش نشدنی برای شما تبدیل می‌کند. ترکیب قدرتمند روایح مدیترانه‌ای برای موقعیت‌های خاص و مهم اینچنینی عالی هستند. رایحه سحرانگیز و در عین حال ظریف این عطر تا چندین ساعت بدون اینکه خیلی قوی یا آزاردهنده باشد با بویی خوش، داماد را همراهی می‌کند و ظاهر جذاب و برازنده‌ای را به او می‌بخشد.

عطر برای داماد لایت بلو اینتنس پور هوم

خرید ادوپرفیوم مردانهلایت بلو او اینتنس پور هوم

عطر دامادی برای تالار و مراسم شب

رایحه‌های چوبی و خاکی، گرم و مردانه هستند و ظاهر باوقار و سطح بالایی به دامادها می‌دهند. این رایحه‌ها حاوی نت‌هایی مثل چوب صندل، چوب سدر، نعناع هندی و خس خس هستند و برای مراسم شب و فضاهای رسمی مثل تالار عروسی مناسب هستند. در ادامه چند عطر مناسب برای مراسم شب در تالار را به شما معرفی می‌کنیم.

1. تتق د هرمس او ژیوقی ادو پرفیوم مردانه هرمس (Terre d Hermes Eau Givree Eau de Parfum for Men Hermes)

رایحه پرکشش، چوبی، ادویه‌ای و خاکی این عطر، انتخاب خوبی برای آقا دامادهای مشکل پسند و نکته سنج است. این عطر، ترکیب منحصربفردی از نت‌های باطراوت است که روز عروسی‌تان را به خاطره‌ای به یادماندنی برای خودتان و مهمانانتان تبدیل می‌کند. نت‌های این عطر کلاسیک، به قدری متناسب و هماهنگ هستند که در تمام مراسم عروسی، اعتماد به نفس بالایی به شما می‌بخشند.

عطر دامادی ادوپرفیوم مردانه تتق دی هرمس اوژیوقی

خرید ادوپرفیوم مردانهتتق د هرمس او ژیوقی

2.بلو د شنل - بلو د چنل ادو پرفیوم مردانه (Bleu de Chanel Eau de Parfum For Men)

رایحه‌های لوکس و غنی با پی رنگ چوبی و عناصر خاکی، در کنار هم عطری را ایجاد کردند که مهمترین روز زندگی هر مردی را به خاطره‌ای زیبا و خاص در ذهن او تبدیل کنند. بلو د شنل شما را متمایز می‌کند و رایحه شیرین آن، جذابیتتان را دوچندان می‌کند.

رایحه منحصربفرد این عطر با نت‌های الهام گرفته از طبیعت، همچون آکوردهای مرکباتی، خس خس و فلفل صورتی شروع می‌شود. وجود مشک و آکوردهای چرمی بدون اینکه سنگین باشد، موجب عمق و پیچیدگی رایحه این ادوپرفیوم مردانه می‌شود و ظاهری شیک، مدرن و مردانه به داماد می‌بخشد.

عطر برای داماد ادوپرفیوم بلو د شنل مردانه

خرید ادوپرفیوم مردانهبلو د شنل

گاهی اوقات، انتخاب عطر مناسب مراسم عروسی برای عروس خانم‌ها و آقا دامادها کمی سخت است. عطرها می‌توانند خاطرات را در حافظه ما ثبت کنند و عواطف و احساسات ما را برانگیزانند. استشمام رایحه بعضی از عطرها ما را به یاد شخص یا رویداد خاصی می‌اندازند. عطری که برای روز عروسی‌تان انتخاب می‌کنید، در سال‌های بعد، به خاطره شیرین و به یاد ماندنی در ذهن شما تبدیل می‌شود. حتما از راهنمایی‌های این مقاله کمک بگیرید و برای انتخاب عطر داماد اورجینال به سایت ریحا سر بزنید. در پایان، خوشحال می‌شویم که پیشنهاد خود را درباره بهترین عطر داماد در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید