یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین عطرهای زنانه با نت دانه تونکا

بهترین عطرهای زنانه با نت دانه تونکا

دانه تونکا از دانه‌های درخت Dipteryx odorata که در آمریکای مرکزی و جنوبی یافت می‌شود، نشأت می‌گیرد و با رایحه‌ای غنی و خامه‌ای که یادآور وانیل، بادام، دارچین و شبدر است شناخته می‌شود. عطر با دانه تونکا به دلیل رایحه گرم و لذیذ خود که هم شیرینی و هم عمق را ارائه می‌دهد مورد علاقه بسیاری از افراد است. در ادامه شما را با تعدادی عطر زنانه با دانه تونکا آشنا می‌کنیم.

راهنمای انتخاب بهترین عطرهای زنانه با نت دانه تونکا

انتخاب بهترین عطرهای زنانه با نت دانه تونکا شامل در نظر گرفتن عوامل مختلفی مانند ترجیحات شخصی، مناسبت، فصل و مشخصات کلی رایحه است. در ادامه شما را با تعدادی از بهترین عطرهای زنانه دارای نت دانه تونکا آشنا می‌کنیم.

1. ادو پرفیوم کلوین کلاین ابسشن نایت زنانه (Obsession Night Eau de Parfum for Women Calvin Klein)

ادو پرفیوم کلوین کلاین ابسشن نایت زنانه

خرید عطر کلوین کلاین ابسشن نایت

عطر با دانه تونکا زنانه Calvin Klein Obsession Night Eau de Parfum عطری است که توسط Calvin Klein، یک خانه مد آمریکایی معروف به عطرهای نمادین خود منتشر شده است. ابسشن نایت در سال 2005 به بازار عرضه شد. Obsession Night به خاطر رایحه تند و اغوا کننده خود شناخته شده است و برای پوشیدن در شب مناسب است.

این عطر زنانه با دانه تونکا با رایحه‌ای گلی شرقی با ترکیبی از نت‌های غنی و عجیب و غریب توصیف می‌شود. کلوین کلاین ابسشن نایت حس رمز و راز و جذابیت حسی را بر می‌انگیزد و این ویژگی آن را برای مناسبت‌های عاشقانه یا پوشیدن در شب مناسب می‌کند. Obsession Night EDP که به خاطر فرمول ماندگارش شناخته شده است، رایحه فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که در طول شب ماندگاری دارد.

با اولین استفاده از این عطر زنانه با دانه تونکا نت‌های ابتدایی آن که از گل‌های سفید، نارنج، سنبل ختایی، ترنج و نارنگی ماندارین تشکیل شده است به مشام می‌رسد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی عطر با رایحه‌های گل گاردنیا، گل یاسمن سفید، گل زنبق دره (گل برف) و گل رز ظاهر می‌شود. این عطر زنانه با دانه تونکا در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار چوب کشمیر، وانیل، چوب صندل، دانه تونکا و کهربا به پایان می‌رسد.

2. ادو کلن جو مالون لندن مر اند تونکا مردانه/زنانه (Myrrh & Tonka Eau de Cologne for Women and Men)

ادو کلن جو مالون لندن مر اند تونکا مردانه/زنانه

خرید عطر جو مالون لندن مر اند تونکا

"Myrrh & Tonka" یک عطر با دانه تونکا زنانه است که توسط برند Jo Malone London، یک برند مشهور عطرهای لوکس ارائه شده است. این عطر با دانه شرقی در سال 2016 به بازار عرضه شد و به دلیل بوی گرم، غنی و عجیب و غریبش شناخته شد. با اولین اسپری از این عطر نت ابتدایی آن که از اسطوخودوس تشکیل شده است به مشام می‌رسد.

نت ابتدایی این عطر زنانه با دانه تونکا ماندگاری زیادی ندارد و به سرعت تبخیر می‌شود. در میانه این عطر به نت صمغ مر می‌رسیم. مر صمغی است که از درخت کامیفورا میرا استخراج می‌شود. این نت رایحه‌ای گرم، صمغی و کمی شیرین با ته رنگ‌های بالزامیک متصاعد می‌کند. بعد از ناپدید شدن نت میانی به نت پایه این عطر می‌رسیم.

این نت شامل دانه تونکا، وانیل و بادام است. نت دانه تونکا رایحه‌ای کرمی و وانیلی با ته رنگ بادام و دارچین ارائه می‌دهد. Myrrh & Tonka اغلب به عنوان یک عطر زنانه با دانه تونکا مجلل و احساسی توصیف می‌شود. ترکیب صمغ مر و دانه تونکا ترکیبی مجلل ایجاد می‌کند که گرم، دلپذیر و محصور کننده است. این عطر پایه‌ای عمیق و صمغی با ته رنگ‌های شیرین و کرمی دارد که آن را برای استفاده در روز و شب مناسب می‌کند.

3. ادو پرفیوم مونتال عربینز تونکا زنانه و مردانه (Arabians Tonka Eau de Parfum for Women and Men Montale)

ادو پرفیوم مونتال عربینز تونکا زنانه و مردانه

خرید عطر مونتال عربینز تونکا

ادوپرفیوم Arabians Tonka از برند Montale عطر با دانه تونکا است که به دلیل رایحه غنی و عجیب و غریب خود شناخته می‌شود. مونتال عربینز تونکا عطری کهربایی چوبی و یونیسکس است که در سال 2019 به بازار عرضه شد. نت‌های ابتدایی این ادو پرفیوم از زعفران و ترنج تشکیل شده است. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت‌های میانی عطر که از آگاروود (عود) و رز بلغاری تشکیل شده است به مشام می‌رسد.

عطر زنانه با دانه تونکا عربینز تونکا در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار دانه تونکا، نیشکر، عنبر، مشک سفید و خزه درخت بلوط به پایان می‌رسد. Arabians Tonka بخشی از مجموعه عربی Montale است که از رایحه‌ها و ترکیبات خاورمیانه الهام گرفته است. رایحه گرم و غنی دانه تونکا بر پایه عطر غالب است که این نام را به عطر داده است. دانه تونکا اغلب به عنوان رایحه‌ای شیرین و وانیلی و همین‌طور بادام و دارچین توصیف می‌شود.

4. ادو پرفیوم گرلن اینسولنس زنانه (Insolence Eau de Parfum for Women Guerlain)

ادو پرفیوم گرلن اینسولنس زنانه

خرید عطر گرلن اینسولنس

"Insolence" یک خط عطر توسط خانه عطر لوکس فرانسوی Guerlain است و عطر با دانه تونکا زنانه Insolence نیز یکی از عطرهای این خط است. این عطر توسط موریس روسل در سال 2008 برای خانم‌ها ساخته شده است. گروه بویایی عطر اینسولنس گل‌دار میوه‌ای است و آکوردهای اصلی آن میوه‌ای، گلی، پودری و چوبی است. عطر Insolence Eau de Parfum توسط Guerlain به عنوان یک عطر جسورانه برای زنان توصیف می‌شود.

این به معنای انعکاس یک زن مدرن است که اعتماد به نفس دارد و به طور غیرقابل باوری به دلایل اشتباه عذرخواهی نمی‌کند. این عطر با نت‌های ابتدایی و پر جنب و جوش توت قرمز و گل بنفشه آغاز می‌شود. هرچه به میانه این عطر نزدیک می‌شویم نت‌های توت فرنگی وحشی و شکوفه پرتقال قوی‌تر می‌شود. عطر گرلن اینسولنس در نت پایه با رایحه‌های ماندگار دانه تونکا، گل زنبق، نت پودری، وانیل، چوب و چوب صندل ناپدید می‌شود.

5. ادو پرفیوم لانکوم لا ویسته بل له زنانه (La Vie Est Belle L Eau de Parfum for Women Lancome)

ادو پرفیوم لانکوم لا ویسته بل له زنانه

خرید عطر لانکوم لا ویسته بل له

ادوپرفیوم La Vie Est Belle یک رایحه محبوب زنانه توسط Lancôme است. لانکوم یک برند مشهور عطر و لوازم آرایشی لوکس فرانسوی است. این عطر با دانه تونکا که در سال 2012 به بازار عرضه شد، به دلیل ترکیب پیچیده نت‌ها و ویژگی نشاط‌آور و شادی‌بخش آن، تحسین گسترده‌ای را به خود جلب کرده است. این عطر در خانواده عطرهای گل‌دار میوه‌ای قرار دارد و به دلیل سیلاژ عالی خود شناخته شده است.

سیلاژ عالی به این معنی است که یک رد بوی قابل توجه در هوای اطراف فرد پوشنده به جا می‌گذارد. این عطر ماندگاری چشمگیری دارد و ساعت‌ها پس از استفاده بدون از دست دادن شادابی روی پوست باقی می‌ماند. شخصیت نشاط‌آور و زنانه این عطر باعث می‌شود تا برای موقعیت‌های خاص و قرارهای عاشقانه محبوبیت خاصی پیدا کند.

این عطر زنانه با دانه تونکا با انبوهی از نت‌های میوه‌ای و گلی باز می‌شود که شامل انگور فرنگی سیاه و گلابی است. قلب عطر نیز یک دسته گل غنی از گل‌های زنبق، یاس و شکوفه‌های پرتقال را نشان می‌دهد که شیرینی لطیف و در عین حال پر جنب و جوشی را به ارمغان می‌آورد. نت‌های پایه لا ویسته بل له باعث ایجاد عمق و گرما می‌شوند.

این نت دارای رایحه‌های نعناع هندی، وانیل، دانه تونکا و پرالین است که به رایحه آرامش بخش و ویژگی‌های حسی عطر کمک می‌کند. در حالی که می‌توان این عطر را در تمام طول سال پوشید، به دلیل گرما و غنای آن اغلب در ماه‌های سردتر مناسب‌تر است. این عطر فرانسوی توسط Anne Flipo ـ Dominique Ropion ـ Olivier Polge ساخته شده است.

6. ادو پرفیوم کارولینا هررا گود گرل زنانه (Good Girl Eau de Parfum For Women Carolina Herrera)

ادو پرفیوم کارولینا هررا گود گرل زنانه

خرید عطر کارولینا هررا گود گرل

عطر گود گرل Carolina Herrera's Good Girl Eau de Parfum عطری است که برای بانوان طراحی و در سال 2016 به بازار عرضه شد. گود گرل در گروه بویایی شرقی گل‌دار قرار دارد و یک عطر آمریکایی است. نت‌های ابتدایی این عطر که بعد از اسپری شدن به مشام می‌رسد از بادام و قهوه تشکیل شده است.

بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی با رایحه‌های گل یاسمن سامباک، گل مریم و ریشه گل زنبق به مشام می‌رسد. کارولینا هررا گود گرل در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار دانه تونکا، کاکائو، وانیل و چوب صندل ناپدید می‌شود. این عطر زنانه با دانه تونکا به شکل یک کفش پاشنه بلند است که نمادی از ظرافت و زیبایی زنانه است.

ادو پرفیوم Good Girl از دوگانگی طبیعت یک زن الهام گرفته شده است و جوهر شخصیت چندوجهی او را به تصویر می‌کشد. ادو پرفیوم Good Girl در صنعت عطرسازی مورد توجه قرار گرفته و نظرات مثبتی را از سوی مصرف کنندگان و منتقدان دریافت کرده است. این عطر با دانه تونکا یک انتخاب محبوب در میان زنانی است که به دنبال یک عطر جسورانه و به یاد ماندنی هستند.

7. ادو پرفیوم لالیک له پارفوم زنانه (Lalique Le Parfum Eau de Parfum for Women)

ادو پرفیوم لالیک له پارفوم زنانه

خرید عطر لالیک له پارفوم

"Lalique Le Parfum" یک ادو پرفیوم است که برای زنان طراحی شده است. عطر با دانه تونکا توسط خانه عطر لوکس فرانسوی Lalique ساخته شده است. لالیک له پارفوم متعلق به خانواده عطرهای شرقی است که با نت‌های گرم، حسی و گلی همراه با طعمی از غنای شرقی مشخص می‌شود. Lalique Le Parfum در سال 2005 به بازار عرضه شد. Dominique Ropion یک عطرساز مشهور است که به دلیل ترکیبات استادانه خود شناخته شده است.

این عطر با طراوت با نت‌های ابتدایی ترنج، برگ بو و فلفل صورتی آغاز می‌شود. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی عطر با رایحه‌های گل یاسمن، هلیوتروپ و بادام به مشام می‌رسد. نت‌های پایه عطر این زنانه با دانه تونکا باعث ایجاد عمق و گرما می‌شوند که اغلب از چوب صندل، وانیل، دانه تونکا و نعناع هندی تشکیل شده است. این عطر همه کاره است و برای مناسبت‌های مختلف، از پوشیدن در روز تا مراسم شب، مناسب است.

8. ادو پرفیوم شنل کوکو مادمازل اینتنس زنانه (Coco Mademoiselle Intense Eau de Parfum For Women Chanel)

ادو پرفیوم شنل کوکو مادمازل اینتنس زنانه

خرید عطر شنل کوکو مادمازل اینتنس

کو کو مادمازل اینتنس یک عطر زنانه با دانه تونکا است که در سال 2018 به بازار عرضه شد. این ادو پرفیوم در گروه بویایی شرقی چوبی قرار دارد و رایحه آن شیرین و معتدل است. با اولین اسپری از این عطر نت‌های ابتدایی آن که از پرتقال، ترنج و لیمو ترش زرد تشکیل شده است به مشام می‌رسد.

بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی از روی پوست، نت‌های قلبی آن ظاهر می‌شود. این نت شامل گل رز، گل یاسمن سفید و میوه است. عطر شنل کوکو مادمازل اینتنس در نت پایه با رایحه‌های نعناع هندی، دانه تونکا، وانیل، صمغ لابدانوم و مشک به پایان می‌رسد.

9. ادو پرفیوم دیور پویزن گیرل زنانه (Poison Girl Eau de Parfum For Women Dior)

ادو پرفیوم دیور پویزن گیرل زنانه

خرید عطر دیور پویزن گیرل

ادو پرفیوم "Poison Girl" عطری است زنانه که توسط خانه مد لوکس دیور ساخته شده است. این عطر در سال 2016 به بازار عرضه شد و گروه بویایی آن شرقی وانیلی است. "Poison Girl" به عنوان عطری برای "دختری که دقیقاً می‌داند چه می‌خواهد" توصیف می‌شود. این به معنای تجسم روحی نفسانی، سرکش و فریبنده است. این عطر ترکیبی از عناصر متضاد برای ایجاد یک تجربه بویایی منحصر به فرد است.

نت بالایی نارنج و لیمو ترش زرد طراوت خاصی را ایجاد می کند، در حالی که نت‌های قلبی و احساسی گل رز و شکوفه پرتقال به رمانتیک بودن عطر می‌افزاید. نت‌های پایه نیز شامل دانه تونکا، وانیل، چوب صندل، گل ارغوان، پشم کشمیر، بلسان تولو و بادام است که به عطر رایحه گرم و شیرین می‌بخشد و عطری اعتیادآور و جذاب ایجاد می‌کند.

این عطر برای خانم‌های جوانی که اعتماد به نفس، استقلال و حس شهوانی بالایی دارند، طراحی شده است. دیور پویزن گیرل برای کسانی است که نمی‌ترسند زنانگی خود را بپذیرند و فردیت خود را بیان کنند. این ادو پرفیوم زنانه توسط عطرساز معروف Francois Demachy ساخته شده است.

10. ادو پرفیوم بولگاری جاسمین نویر زنانه (Jasmin Noir Eau de Parfum for Women Bvlgari)

ادو پرفیوم بولگاری جاسمین نویر زنانه

خرید عطر بولگاری جاسمین نویر

"Jasmin Noir" یک عطر محبوب زنانه است که توسط برند لوکس ایتالیایی بولگاری ساخته شده است. این ادو پرفیوم در خانواده عطرهای شرقی گل‌دار قرار دارد و محصول 2008 است. Jasmin Noir Eau de Parfum عطری پیچیده و احساسی است که ذات یک زن مدرن را به تصویر می‌کشد. این عطر نت گل یاس را با جذابیت تیره و مرموز چوب‌ها و ادویه‌ها ترکیب می‌کند.

این عطر با انفجار تازه‌ای از گیاهان سبز و گل‌های لطیف گاردنیا آغاز می‌شود و در ادامه به قلب گل یاس مست کننده سمباک و بادام منتهی می‌شود. نت‌های پایه نیز از ترکیبی اغوا کننده از شیرین بیان، دانه تونکا، چوب‌های گرانبها، مشک، نعناع هندی و کهربا تشکیل شده‌اند و ردپایی غنی و ماندگار را به جا می‌گذارند که ظرافت و حس لطافت را به نمایش می‌گذارد.

ادو پرفیوم بولگاری جاسمین نویر برای استفاده در شب و مناسبت‌های خاص مناسب است. رایحه اغوا کننده و پیچیده این عطر، آن را برای قرار ملاقات‌های عاشقانه شبانه، رویدادهای رسمی یا هر زمانی که می‌خواهید تأثیری ماندگار از خود به جای بگذارید مناسب می‌کند. Jasmin Noir Eau de Parfum یکی از عناصر اصلی مجموعه عطرهای بولگاری است که به دلیل رایحه گیرا و ظرافت ماندگارش مورد علاقه زنان در سراسر جهان است.

چه از طرفداران نت دانه تونکا باشید و چه تازه وارد دنیای مسحور کننده عطرها شده باشید، این نت طیف متنوعی از نیازهای افراد را برآورده می‌کند. نت دانه تونکا در عطرسازی تجربه بویایی غنی و پیچیده‌ای را ارائه می‌دهد که با تفاوت‌های ظریف گرم، شیرین و کمی تند مشخص می‌شود.

دانه تونکا که به دلیل ویژگی تطبیق‌پذیری خود مشهور است، به عطرها عمق و پیچیدگی می‌بخشد و اغلب به عنوان نت پایه یا نت میانی در ترکیب عطرها استفاده می‌شود. رایحه آرامش بخش و دلپذیر عطر با دانه تونکا حس آرامش و پیچیدگی را القا می‌کند و آن را به عنصری دوست داشتنی در عطرهای زنانه و مردانه تبدیل می‌کند.

محصولات مرتبط
اینسولنس ادو پرفیوم زنانه گرلنGuerlain 
۳۱,۶۷۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
لا ویسته بل له ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome 
۱۷,۲۸۲,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
+۱۰
تنوع
کوکو مادمازل ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel تخفیف ویژه
۲۱,۷۵۵,۰۰۰ تومان۱۸,۰۹۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۳۵ میل
عطر
+۶
تنوع
گود گرل ادو پرفیوم زنانه کارولینا هرراCarolina Herrera 
۱۰,۶۷۲,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۸۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۷
تنوع
لالیک لی پارفیوم -لالیک له پارفوم ادو پرفیوم زنانهLaliqueامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲,۸۸۰,۰۰۰ تومان۲,۰۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۴.۵ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
کوکو مادمازل اینتنس ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel 
۳۱,۲۴۴,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۳
تنوع
ساتین ادو پرفیوم زنانه لالیکLalique تخفیف ویژه
۳,۱۵۲,۰۰۰ تومان۲,۶۷۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
+۴
تنوع
پویزن گیرل ادو پرفیوم زنانه دیورDior تخفیف ویژه
۱۳,۲۷۵,۰۰۰ تومان۱۰,۰۴۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
+۲
تنوع
جاسمین نویر ادو پرفیوم زنانه بولگاریBvlgari 
۲۰,۱۶۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
+۱
تنوع
الکسیر دس مرولیس ادو پرفیوم زنانه هرمسHermes 
۱۶,۰۱۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
+۴
تنوع
داهلیا نوير ادو پرفیوم زنانه جیونچیGivenchyامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱,۲۵۳,۰۰۰ تومان۹۵۵,۰۰۰ تومان
۱۲.۵ میل
سمپل
۵ میل
مینیاتوری
۷۵ میل
عطر
+۳
تنوع
فاسیو ادو پرفیوم زنانه امپرEmper 
۱,۰۲۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
مانیفستو ادو پرفیوم زنانه ایوسن لورن - وای اس الYves Saint Laurent - YSL تخفیف ویژه
۱۱,۷۴۲,۰۰۰ تومان۸,۳۵۴,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱۰۰ میل
عطر
+۲
تنوع
هیپنوتیک پویزن ادو پرفیوم زنانه دیورDior تخفیف ویژه
۱۰,۹۱۲,۰۰۰ تومان۹,۸۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
گود گرل لجر ادو پرفیوم زنانه کارولینا هرراCarolina Herrera 
۷,۳۴۴,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
+۴
تنوع
آنجل ادو پرفیوم زنانه تیری موگلرThierry Mugler 
۱۰,۷۷۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۱.۲ میل
سمپل
+۵
تنوع
زارا فم ادو تویلت زنانهZaraامکان ارسال فوری
۲۵۰,۰۰۰ تومان
۵ میل
دستریز
۲۰۰ میل
عطر
۱۸۰ میل
عطر
+۲
تنوع
نارسیسو رژ ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگزNarciso Rodriguez تخفیف ویژه
۷,۱۴۳,۰۰۰ تومان۶,۱۲۵,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱۵۰ میل
عطر
+۵
تنوع
روبرتو کاوالی ادوپرفیوم زنانهRoberto Cavalli تخفیف ویژه
۳,۶۹۷,۰۰۰ تومان۳,۰۲۹,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
+۱
تنوع
انجو اترنج (دمون) جیونچی - انژو اتغانژ ادو پرفیوم زنانه جیونچیGivenchy تخفیف ویژه
۸,۳۴۸,۰۰۰ تومان۶,۴۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
+۲
تنوع
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید