یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین عطرهای ساحلی که بوی جزیره گرمسیری را در شما ایجاد می‌کنند

بهترین عطرهای ساحلی که بوی جزیره گرمسیری را در شما ایجاد می‌کنند

خود را در حال استراحت در زیر سایه درختان نخل در حال تاب خوردن تصور کنید، در حالی که یک نوشیدنی با طراوت نارگیل می‌نوشید، همانطور که ملودی امواج متلاشی کننده دریا روح شما را به نوازش در می‌آورند. این تخیل شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد، درست نیست؟ اگر در جستجوی بهترین عطر ساحلی و عطر گرمسیری هستید، به جای درستی آمده‌اید.

عطر گرمسیری از ترکش‌های معطر مرکبات که بوی مست کننده آناناس‌ تازه بریده شده را تداعی می‌کند تا نت‌های گلی مست‌کننده که یادآور شکوفه‌های پر جنب و جوش است، حواس شما را به قلمرویی منتقل می‌کند که زمان در آن متوقف می‌شود. اگر عاشق عطر ساحلی هستید و همیشه خودتان را با آن تصور می‌کنید، در این مقاله با معرفی عطرهای ساحلی همراه ما باشید.

1. ادو تویلت میسون مارتین مارجیلا بیچ واک زنانه (Beach Walk Eau de Toilette for Women Maison Martin Margiela)

ادو تویلت میسون مارتین مارجیلا بیچ واک زنانه

خرید عطر میسون مارتین مارجیلا بیچ واک

عطر بیچ واک توسط میسون مارتین مارگیلا یک عطر گلدار و میوه‌ای است برای زنان است که در سال 2012 به بازار عرضه شد. نت‌های ابتدایی این عطر گرمسیری از ترنج، لیمو و دانه فلفل صورتی تشکیل شده است. نت های میوه ای و گلدار این عطر، شما را به یاد طبیعت گرمسیری جزیره می اندازد. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی این عطر ساحلی به مشام می‌رسد. این نت دارای رایحه‌های نارگیل، گل یلانگ یلانگ و گل هلیوتروپ است.

بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی و نت قلبی به نت پایه عطر می‌رسیم. این نت دارای رایحه‌های مشک، صمغ بنزوئین و چوب سدر است. بیچ واک برای بازآفرینی حس قدم زدن در امتداد ساحل طراحی شده است و حس شن‌های آغشته به آفتاب و طراوت نسیم اقیانوس را به تصویر می‌کشد. این عطر با رایحه خنک و دریایی خود، حس آرامش ساحل را به شما القا می‌کند.

2. ادو تویلت تام فورد ادو سولیل بلانک زنانه و مردانه (Eau de Soleil Blanc Eau de Toilette for Women and Men Tom Ford)

ادو تویلت تام فورد ادو سولیل بلانک زنانه و مردانه

خرید عطر تام فورد ادو سولیل بلانک

عطر ساحلی ادو سولیل بلانک یک ادو تویلت محبوب از برند مشهور مد و زیبایی تام فورد است. Eau de Soleil Blanc اغلب به عنوان یک عطر یونیسکس دسته‌بندی می‌شود که هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها مناسب است. ادو سولیل بلانک دارای ترکیبی از نت‌های با طراوت و گرم است و یک عطر گرمسیری به حساب می‌آید.

نت‌های ابتدایی این عطر ساحلی از شکوفه پرتقال، ترنج، پسته، هل، فلفل صورتی، زیره سیاه، پوست پرتقال، برگ نارنج و سیترون تشکیل شده است. این عطر برای استفاده در روزهای گرم تابستان و تعطیلات ساحلی ایده‌آل است. زمانیکه این نت‌ها ناپدید می‌شوند، نت‌های میانی عطر که از شکوفه پرتقال، گل یلانگ یلانگ، گل یاسمن، گالبانوم و گل توبروز تشکیل شده‌اند به مشام می‌رسند. این نت‌ها به ویژگی ساحلی این عطر گرمسیری کمک می‌کنند.

ادو سولیل بلانک در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار نارگیل، وانیل، دانه تونکا، صمغ بنزوئین و کهربا به پایان می‌رسد. این عطر با رایحه خنک و دریایی خود، حس آرامش ساحل را به شما القا می کند. این عطر در گروه بویایی کهربایی گل‌دار قرار دارد و در سال 2018 به بازار عرضه شد. نت‌های گلدار و گرم این عطر، شما را به یاد طبیعت گرمسیری جزیره می اندازد.

3. ادو کلن جو مالون لندن وود سیج اند سی سالت مردانه/زنانه (Wood Sage & Sea Salt Eau de Cologne For Women And Men Jo Malone London)

ادو کلن جو مالون لندن وود سیج اند سی سالت مردانه/زنانه

خرید عطر جو مالون لندن وود سیج اند سی سالت

ادو کلن وود سیج اند سی سالت جو مالون لندن عطری است یونیسکس که برای استفاده خانم‌ها و آقایان طراحی شده است. Wood Sage & Sea Salt در سال 2014 به بازار عرضه شد و سازنده آن کریستین ناگل است. ترکیب این عطر ساحلی، درست همانطور که از نامش پیدا است، از دانه آمبرت، نمک دریایی و مریم گلی به همراه جلبک قرمز و گریپ فروت تشکیل شده است. کریستین ناگل، عطرساز این ترکیب می‌گوید که وود سیج اند سی سالت برای او یک عطر متفاوت است.

در این شیشه عطر، حال و هوای دریا با بافت نمکی و معدنی ماسه و سنگ مخلوط شده است. در واقع این عطر با رایحه خنک و دریایی خود، حس آرامش ساحل را به شما القا می‌کند. ادکلن Wood Sage & Sea Salt با هدف برانگیختن احساس لذت، آزادی و فرار به طبیعت با الهام از شخصیت و کیفیت منحصر به فرد ساحل بریتانیا ساخته شده است. این عطر برای استفاده در روزهای گرم تابستان و تعطیلات ساحلی ایده آل است.

4. ادو پرفیوم ژولیت هز ا گان وانیلا وایبز زنانه و مردانه (Vanilla Vibes Eau de Parfum for Women and Men Juliette Has A Gun)

ادو پرفیوم ژولیت هز ا گان وانیلا وایبز زنانه و مردانه

خرید عطر ژولیت هز ا گان وانیلا وایبز

Juliette Has a Gun Vanilla Vibes یک میعادگاه فریبنده ساحلی است که گرمای غنی وانیل را با طعم نمکی نسیم دریا و لمس نارگیل استوایی ترکیب می‌کند و رایحه‌ای مسحورکننده ایجاد می‌کند که شما را به بهشتی حسی می‌برد. این عطر در گروه بویایی کهربایی قرار دارد و با رایحه خنک و دریایی خود، حس آرامش ساحل را به شما القا می‌کند. Vanilla Vibes در سال 2019 به بازار عرضه شد. از جمله نت‌های موجود در این عطر گرمسیری می‌توان به گل ارکیده، دانه تونکا، چوب صندل، مشک و صمغ بنزوئین اشاره کرد.

5. ادو پرفیوم آمواج بیچ هات زنانه (Beach Hut Eau de Parfum For Women Amouage)

ادو پرفیوم آمواج بیچ هات زنانه

خرید عطر آمواج بیچ هات

ادو پرفیوم بیچ هات از آرامش یک ساحل متروک الهام گرفته شده است. این عطر حس یک خط ساحلی منزوی را با هدف القای حس آرامش و امنیت ایجاد می‌کند. عطر بیچ هات از برند Amouage یک رایحه چوبی آبی و زنانه است که در سال 2018 به بازار عرضه شد. با اولین استفاده از این عطر ساحلی نت ابتدایی آن که از گل شمعدانی تشکیل شده است به مشام می‌رسد.

بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی یا قلبی آن ظاهر می‌شود. این نت دارای رایحه چوب آب آورده است. بعد از ناپدید شدن نت ابتدایی و میانی، نت پایه که شامل نعناع هندی و عنبر مصنوعی آمبروکسان است به مشام می‌رسد. این عطر با رایحه خنک و دریایی خود، حس آرامش ساحل را به شما القا می کند.

6. ادو پرفیوم جورجیو آرمانی اکوا دی جیوا زنانه (Acqua Di Gioia Eau de Parfum for Women Giorgio Armani)

ادو پرفیوم جورجیو آرمانی اکوا دی جیوا زنانه

خرید عطر جورجیو آرمانی اکوا دی جیوا

ادو پرفیوم زنانه Acqua Di Gioia از برند جورجیو آرمانی، عطری است که به خاطر رایحه با طراوت و شکیل خود شناخته شده است. این عطر گرمسیری که در گروه بویایی گل‌دار آبی قرار دارد در سال 2010 به بازار عرضه شد. ادو پرفیوم Acqua Di Gioia به عنوان رایحه‌ای تازه، تمیز و آبی توصیف می‌شود که احساس حضور در یک ساحل آرام را تداعی می‌کند.

این عطر ساحلی جوهر طبیعت را با ترکیبی از مرکبات و نت‌های گلی به تصویر می‌کشد که یادآور نسیم خنک دریا در یک روز گرم تابستان است. عطر جورجیو آرمانی اکوا دی جیوا سبک و نشاط‌آور است و برای استفاده روزمره یا مناسبت‌های خاص مناسب در نظر گرفته می‌شود. بسته‌بندی ادو پرفیوم Acqua Di Gioia نشان دهنده تم آبی و الهام گرفته از طبیعت آن است. این بطری دارای سایه‌هایی از رنگ آبی و سبز است تا تصاویری از دریا و گیاهان سرسبز را تداعی کند.

نت ابتدایی این عطر زنانه از نعناع و لیمو ترش زرد تشکیل شده است. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی عطر ظاهر می‌شود. این نت شامل گل یاسمن سفید، دانه ی فلفل صورتی و گل صد تومانی است. این نت مانند نت ابتدایی، مدت زیادی روی پوست نمی‌ماند و جای خود را به نت پایه می‌دهد. در نت پایه و ماندگار اکوا دی جیوا رایحه‌های قند، صمغ لابدانوم و چوب سدر را استشمام می‌کنید. این عطر گل‌دار آبی برای استفاده در روزهای گرم تابستان و تعطیلات ساحلی ایده آل است.

منبع:fragrancex

نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید