یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
نحوه استفاده از هر نوع کانسیلر اصلاح کننده رنگ

نحوه استفاده از هر نوع کانسیلر اصلاح کننده رنگ

کانسیلر اصلاح رنگ بدون شک بهترین محصولی است که باید در کیف لوازم آرایش خود نگهداری کنید. کانسیلر اصلاح کننده رنگ صورت لکه‌ها را می‌پوشاند، سیاهی‌ها و هایپرپیگمانتاسیون را پنهان می‌کند و اساساً همه چیز را یکدست و بی‌عیب به نظر می‌رساند. به عنوان مثال اگر شب قبل به اندازه کافی نخوابیده‌اید با کمک کانسیلر می‌توانید تیرگی اطراف چشم‌ها و رنگ‌های غیریطبیعی را بپوشانید. همچنین اگر صبح با چند جوش ناخواسته رو به رو شدید می‌توانید با کمک کانسیلر رنگی جوش‌ها را بپوشانید.

در میان کانسیلر های موجود در بازار برخی از آن‌ها مطابق رنگ پوست هستند و برای زیر چشم کاربرد دارند، برخی دیگر نیز کانسیلر رنگی هستند و در رنگ‌های سبز، بنفش و زرد و... موجود هستند و به آن‌ها کانسیلر اصلاح کننده رنگ صورت می‌گویند. غیر از زدن کانسیلر، فیکس کردن آن نیز اهمیت زیادی دارد که در مقاله چگونه می‌توان کانسیلر زیر چشم را فیکس کرد؟ به طور مفصل در مورد آن صحبت کردیم.

چرخه رنگ

قبل از پرداختن به ویژگی‌های کانسیلر اصلاح کننده رنگ صورت درک اصول اولیه تئوری رنگ‌ها بسیار مهم است. چرخه رنگ به عنوان یک ابزار مفید در این زمینه عمل می‌کند و روابط بین رنگ‌های مختلف را نشان می‌دهد. رنگ‌های مکمل که در مقابل یکدیگر روی چرخه رنگ یافت می‌شوند، هنگام ترکیب یکدیگر را خنثی می‌کنند. این اصل اساس اصلاح رنگ را تشکیل می‌دهد، جایی که از رنگ‌های خاصی برای مقابله با تن‌های ناخواسته روی پوست استفاده می‌شوند.

کانسیلر

رنگ‌های مختلف کانسیلر اصلاح رنگ و کاربرد آن‌ها

کانسیلر اصلاح رنگ برای خنثی کردن برخی رنگ‌ها و تغییر رنگ‌های خاص روی پوست، مانند قرمزی، سیاهی دور چشم و زردی طراحی شده‌ است. نکته کلیدی در رابطه با استفاده از کانسیلر این است که از رنگ‌های مکمل در چرخه رنگ استفاده کنید تا رنگ‌های ناخواسته را به خوبی از بین ببرید. در ادامه رایج‌ترین کانسیلر اصلاح کننده رنگ صورت را به شما معرفی می‌کنیم و کاربرهای آن را نیز برای‌تان شرح می‌دهیم.

1. سبز

کانسیلر اصلاح کننده رنگ صورت سبز یا رنگ پسته‌ای کم رنگ این قابلیت را دارد که قرمزی را پنهان ‌کند. اگرچه کانسیلر رنگی سبز روی پوست سبز به نظر نمی‌رسد، اما توصیه می‌شود از هر کانسیلر رنگ سبزی زیر کرم پودر خود استفاده کنید. کانسیلر رنگ سبز برای پوشاندن درماتیت، روزاسه و حتی آفتاب سوختگی خفیف به خوبی عمل می‌کنند. پس اگر به طور ناخواسته با جوش قرمز رو برو شدید نگران نباشید و فورا به سراغ کانسیلر اصلاح کننده رنگ صورت سبز بروید.

2. بنفش (اسطوخودوس)

کانسیلر رنگی بنفش ممکن است در نگاه اول کمی ترسناک به نظر برسد. اما وظیفه این کانسیلر واقعا چیست؟ کانسیلر اصلاح رنگ بنفش روشن این قابلیت را دارد که پوست را روشن کند و رنگ پوست را زنده و باطراوت نشان دهد. کانسیلر بنفش همچنین تن‌های مات و زرد روی پوست را خنثی می‌کند و باید در زیر کرم پودر استفاده شود. این کانسیلر اصلاح رنگ برای مواقعی که مریض هستید و پوست‌تان به سمت زرد متمایل می‌شود، نتیجه خوبی دارد.

کانسیلر رنگی

3. زرد

در پاسخ به این سوال که کانسیلر زرد به چه دردی می‌خورد، باید بدانید که کانسیلر رنگ زرد برای پنهان کردن رنگ قرمز مناسب است و قادر است که پوست را کمی گرم و باطراوت کند. پس اگر پوست‌تان ملتهب شده، جوش زده‌ای و یا به چیزی حساسیت کردید که پوست‌تان را قرمز کرد، با کمک کانسیلر رنگی زرد این تغییر رنگ را اصلاح کنید.

4. قرمز/نارنجی (رنگ ماهی سالمون)

اگر تا به حال از خود پرسیده‌اید که کانسیلر رنگی قرمز چه کاری انجام می‌دهد، باید بدانید که کانسیلر قرمز، حلقه‌های تیره را از بین می‌برد. اکثر میکاپ آرتیست‌ها توصیه می‌کنند که سایه‌های کانسیلر مبتنی بر صورتی و رنگ ماهی سالمون را امتحان کنید زیرا این رنگ‌ها ته‌رنگ‌های آبی و خاکستری را از بین می‌برند. با این حال، باید مراقب باشید که این کانسیلر را فقط در قسمت‌های تیره پوست بمالید، زیرا استفاده از آن در جای دیگری روی صورت می‌تواند منجر به لکه‌های نارنجی غیرطبیعی روی پوست شود.

در نهایت باید بگوییم که کانسیلر اصلاح رنگ ابزاری قدرتمند است که می‌توانند ظاهر چهره شما را متحول کند و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. با درک اصول تئوری رنگ‌ها و تسلط بر تکنیک‌های کاربردی، می‌توانید با اطمینان در دنیای تصحیح رنگ جستجو کنید تا به یک پوشش بی‌عیب و نقص و زیبا برسید. برای این منظور لازم است که از کانسیلر اصلاح کننده رنگ صورت به طور منظم استفاده کنید تا به بهترین نتیجه برسید.

نکته مهمی که در رابطه با نتیجه گرفتن از استفاده از کانسیلر وجود دارد این است که حتما از یک برند خوب و یک کانسیلر با کیفیت استفاده کنید تا بتوانید انتظار خود را برآورده کنید. در مقاله این مارک‌های کانسیلر برای حلقه‌های تیره بهترین هستند شما را با برخی از بهترین مارک‌های کانسیلر آشنا کردیم. این برندها در صنعت لوازم آرایشی جایگاه ویژه‌ای به دست آورده‌اند و بهترین هستند.

محصولات مرتبط
کانسیلر کاورآپ کالیستاCallista 
۲۶۵,۰۰۰ تومان
C11
C11
C12
C12
C13
C13
کانسیلر مایع اپیلینگ شونSCHON 
۱۹۹,۰۰۰ تومان
شماره A01
شماره A01
شماره A02
شماره A02
شماره A03
شماره A03
کانسیلر 24 ساعته پرفکتDeborah 
۶۵۰,۰۰۰ تومان
شماره 03
شماره 03
×شماره 01
شماره 01
×شماره 00
شماره 00
+۲
تنوع
کانسیلر استیکی دوسهdoucce 
۵۲۰,۰۰۰ تومان
شماره CYM4
شماره CYM4
شماره CYM5
شماره CYM5
شماره CRL2
شماره CRL2
+۳
تنوع
کانسیلر فیت می میبلینMaybelline 
۵۷۵,۰۰۰ تومان
10 (Light)
10 (Light)
20 (Sand)
20 (Sand)
×15 (Fair)
15 (Fair)
+۲
تنوع
کانسیلر مینرال نوتNote 
۵۴۲,۰۰۰ تومان
01
01
02
02
03
03
کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند مایMy 
۲۹۱,۰۰۰ تومان
10-Smooth
10-Smooth
30-Tender
30-Tender
×20-Soft
20-Soft
کانسیلر مدل ریدینت کرمی نارسNars 
۲,۹۹۳,۰۰۰ تومان
Cannelle
Cannelle
Café Con Leche
Café Con Leche
Café au lait
Café au lait
+۲۶
تنوع
کرم پودر طبیعی کانسیلر کاور آپ ایزادوراIsadoraامکان ارسال فوری
۶۵۲,۰۰۰ تومان
66-Almond
66-Almond
64-Classic
64-Classic
62-Nude
62-Nude
+۳
تنوع
کانسیلر کرمی درخشان سایز مسافرتی نارسNars 
۲,۰۱۳,۰۰۰ تومان
Vanilla (1.4ml)
Vanilla (1.4ml)
Toffee (1,4 ml)
Toffee (1,4 ml)
Cookies (1.4ml)
Cookies (1.4ml)
+۲۹
تنوع
کانسیلر لانگ تنیو شنل - چنلChanel 
۴,۷۴۲,۰۰۰ تومان
ABRICOT
ABRICOT
132 ROSÉ
132 ROSÉ
121
121
+۴
تنوع
کانسیلر کرم کاسه ای سافت مات کامپلت نارسNars 
۴,۲۵۵,۰۰۰ تومان
whipped cream (6.2g)
whipped cream (6.2g)
Vanilla (6.2g)
Vanilla (6.2g)
Creme Brulee (6.2g)
Creme Brulee (6.2g)
+۹
تنوع
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید