یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
نحوه انتخاب کانسیلر مناسب برای رنگ پوست

نحوه انتخاب کانسیلر مناسب برای رنگ پوست

پیدا کردن محصولات آرایشی که با رنگ پوست تناسب داشته باشند می‌تواند کاری چالش‌برانگیز و کمی سخت باشد و این موضوع برای انتخاب رنگ کرم پودر و کانسیلر نیز صادق است. افزایش برندها، رنگ‌ها و فرمول‌های مختلف کانسیلر در حالت کلی چیز خوبی است و دست را برای انتخاب باز می‌گذارد. با این حال این افزایش تنوع بر نحوه انتخاب کانسیلر تاثیر می‌گذارد.

کانسیلرها در انواع مختلف مانند کانسیلر مایع و کانسیلر جامد موجود هستند و نحوه انتخاب کانسیلر مناسب به نوع پوست شما بستگی دارد. علاوه بر استفاده از کانسیلر فیکس کردن آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در مقاله چگونه می‌توان کانسیلر زیر چشم را فیکس کرد؟ شما را با نحوه فیکس کردن کانسیلر که بر ماندگاری آن تاثیر زیادی دارد آشنا کردیم. با این حال اگر نمی‌دانید که چه کانسیلری و چه رنگی برای پوست شما مناسب است در این مقاله همراه ما باشید.

نکات مهم برای انتخاب کانسیلر

هنگامی که کانسیلرهای متناسب با رنگ پوست‌تان را انتخاب می‌کنید، بهتر است به آنچه می‌خواهید پنهان کنید فکر کنید. هم رنگ کانسیلر و هم رنگ پوست فاکتورهای مهمی برای پوشاندن بهینه جوش‌ها، پنهان کردن حلقه‌های تیره زیر چشم و موارد دیگر هستند. افراد، اغلب اشتباه می‌کنند و از همان کانسیلری که برای پوشاندن جوش استفاده می‌کنند برای پنهان کردن حلقه‌های تیره نیز استفاده می‌کنند و این ترفند به خوبی جواب نمی‌دهد.

کانسیلر

اگر تیرگی‌های زیادی دارید در مقاله این مارک‌های کانسیلر برای حلقه‌های تیره بهترین هستند شما را با کانسیلر مناسب برای پوشاندن حلقه‌های تیره آشنا کردیم. از آن‌جایی که انتخاب کانسیلر متناسب با رنگ پوست برای دستیابی به ظاهری طبیعی و بی‌عیب بسیار مهم است، چند نکته وجود دارد که باید مد نظر قرار دهید.

اولین نکته این است که رنگ پوست‌تان را به خوبی تشخیص دهید، به این معنی که مشخص کنید پوست شما دارای ته رنگ گرم، سرد یا خنثی است.

افرادی که دارای پوست گرم هستند، ته رنگ پوست‌شان زرد، هلویی یا طلایی است. افراد با پوست سرد، دارای رنگ پوست صورتی، قرمز یا آبی هستند و افراد خنثی دارای ترکیبی از رنگ‌های گرم و سرد به طور همزمان هستند. کانسیلرها نیز در سایه‌های مختلفی وجود دارند که معمولاً به عنوان روشن، متوسط ​​و تیره طبقه‌بندی می‌شوند. با شناخت دقیق تناژ پوست، به راحتی می‌‎توانید رنگ کانسیلر برای پوست روشن، تیره و معمولی را انتخاب کنید.

نحوه انتخاب کانسیلر برای پوست روشن، تیره و معمولی

کانسیلرهای مختلف، رنگ‌ها و بافت‌های متفاوتی دارند و هر کدام برای برطرف کردن یک نوع نیاز خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال برخی از کانسیلرها بیشتر برای نوع خاصی از پوست مناسب هستند. در ادامه شما را با کانسیلرهای متناسب با رنگ پوست‌تان آشنا می‌کنیم و شما را در نحوه انتخاب کانسیلر برای پوست‌تان یاری می‌دهیم.

کانسیلر مناسب رنگ پوست روشن

انتخاب رنگ کانسیلر برای پوست روشن نیاز به توجه و دقت دارد. افراد با پوست روشن معمولا سفید و کمی گلگون هستند، از این رو باید کانسیلرهایی را انتخاب کنند که تکمیل کننده ته رنگ پوست‌شان باشد. کانسیلری که بتواند نیاز این نوع پوست‌ها را برآورده کند معمولا رنگ‌های صورتی روشن یا هلویی است. هنگام انتخاب کانسیلر دقت کنید که رنگ آن خیلی روشن نباشد.

نحوه انتخاب کانسیلر

کانسیلرهای بیش از حد روشن می‌تواند تضاد شدیدی در برابر پوست روشن و سفید ایجاد کنند. در نهایت لازم است بدانید که کانسیلر مناسب برای رنگ پوست روشن باید به طور یکپارچه با پوست شما ترکیب شود و بدون اینکه خیلی غیرطبیعی یا عجیب به نظر برسد، پوشش موثری را ایجاد کند. بنابراین برای پیدا کردن بهترین رنگ کانسیلر برای پوست روشن حواستان را جمع کنید.

کانسیلر مناسب رنگ پوست تیره

افرادی که رنگ پوست تیره‌تری دارند، باید کانسیلرهایی را انتخاب کنند که نه تنها پوشش کافی را ایجاد کند، بلکه ته رنگ پوست آن‌ها را نیز تکمیل کند. این افراد باید به دنبال کانسیلرهایی با رنگدانه‌های غنی باشند که با رنگ قوی پوست‌شان همخوانی داشته باشد. کانسیلرهای با رنگ هلو پررنگ، زرد یا نارنجی برای مقابله با حلقه‌های تیره و هایپرپیگمانتاسیون که معمولاً در پوست‌های تیره دیده می‌شوند، به خوبی عمل می‌کنند. همچنین این افراد بهتر است که از کانسیلرهای با بافت کرمی استفاده کنند تا پوشش بهتری داشته باشند.

کانسیلر مناسب رنگ پوست معمولی

از آن‌جایی که پوست‌های معمولی به اصلاح رنگ کمتری نیاز دارند، باید کانسیلری را انتخاب کنند که خیلی سبک و ملایم باشد. کانسیلرهای مناسب پوست معمولی بیشتر خنثی و رنگ پوست هستند و رنگ آن‌ها بژ و هلویی ملایم است. این رنگ‌ها برای پوشاندن عیوب و لک‌های پوست با رنگ معمولی فوق‌العاده هستند. اگر رنگ پوست‌تان معمولی است ولی جوش‌های قرمز دارید بهتر است که از رنگ کانسیلر سبز برای پوشاندن جای جوش استفاده کنید.

نحوه انتخاب کانسیلر برای زیر چشم

هنگام انتخاب کانسیلر برای ناحیه زیر چشم، از فرمولی با ته رنگ هلویی برای پوست روشن‌تر یا نارنجی برای پوست‌های تیره در ناحیه چشم خود استفاده کنید تا به اصلاح رنگ کمک کند. نارنجی موجود در کانسیلر، رنگ آبی که در تیرگی‌های پوست قرار دارد را از بین می‌برد و یک نتیجه خوب به همراه دارد. برای روشن کردن ناحیه زیر چشم، به سراغ کانسیلری بروید که یک تا دو درجه از کرم پودرتان روشن‌تر باشد.

برای خنثی کردن قرمزی مرتبط با جوش‌هایتان، کمی رنگ سبز که در مقابل قرمز در چرخه رنگ قرار می‌گیرد، استفاده کنید. کانسیلر سبز به خوبی با قرمزی مقابله می‌کند و برای نواحی هدف روی پوست عالی است. برای انتخاب رنگ مناسب پوست باید رنگ کانسیلر را روی خط فک یا مچ دست تست کنید تا به طور یکپارچه با پوست ترکیب شود. فرمول کانسیلر نیز در انتخاب رنگ آن تاثیر دارد.

کانسیلر مایع

برای این منظور باید فرمول کانسیلری را انتخاب کنید که مناسب نوع پوست شما باشد (خشک، چرب، مختلط). کانسیلر مایع برای پوست‌های خشک خوب عمل می‌کند، در حالی که کانسیلر جامد و مات بیشتر برای پوست‌های چرب مناسب هستند. علاوه بر این رنگ پوست شما ممکن است با فصول مختلف متفاوت باشد، بنابراین برای تابستان و زمستان سایه‌های متفاوتی داشته باشید.

ارتباط کانسیلر با تناژ مختلف رنگ پوست

هنگام انتخاب یک رنگ کانسیلر برای پوست روشن بسیار مهم است کانسیلریرا انتخاب کنید که درخشندگی طبیعی پوست را تکمیل کند و در عین حال به طور موثر هرگونه نقص را بپوشاند. افراد با پوست روشن اغلب دارای ته رنگ‌هایی هستند که به رنگ‌های سرد یا گرم متمایل می‌شوند. برای کسانی که ته رنگ سرد دارند، یک کانسیلر با ته رنگ صورتی یا خنثی می‌تواند با هر رنگ آبی زیر چشم یا قرمزی اطراف بینی مقابله کند.

برعکس، افرادی که دارای ته رنگ گرم هستند ممکن است کانسیلرهایی با ته رنگ هلویی یا زرد را مناسب‌تر بدانند، زیرا می‌توانند به خنثی کردن هرگونه تغییر رنگ بنفش یا آبی کمک کنند. انتخاب کانسیلری که یک تا دو درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست باشد، ضروری است تا نواحی خاصی مانند زیر چشم و نقاط برجسته صورت را روشن و برجسته کند.

انتخاب کانسیلر مناسب برای رنگ پوست شامل ترکیبی از درک ته‌رنگ، انتخاب سایه مناسب، در نظر گرفتن بافت و فرمول و تسلط بر تکنیک‌های کاربردی است. با دنبال کردن این مراحل، می‌توانید با خیال راحت در دنیای وسیع کانسیلرها بگردید و به رنگ پوستی بی عیب و نقص متناسب با رنگ پوست منحصر به فرد خود برسید. به یاد داشته باشید، کلید یک آرایش عالی نه تنها در کیفیت محصولات آرایشی بلکه در دانش و مهارت‌های به کار رفته در طول استفاده از آن‌ها نهفته است.

محصولات مرتبط
کانسیلر کاورآپ کالیستاCallista 
۲۶۵,۰۰۰ تومان
C11
C11
C12
C12
C13
C13
کانسیلر مایع اپیلینگ شونSCHON 
۱۹۹,۰۰۰ تومان
شماره A01
شماره A01
شماره A02
شماره A02
شماره A03
شماره A03
کانسیلر 24 ساعته پرفکتDeborah 
۶۵۰,۰۰۰ تومان
شماره 03
شماره 03
×شماره 01
شماره 01
×شماره 00
شماره 00
+۲
تنوع
کانسیلر استیکی دوسهdoucce 
۵۲۰,۰۰۰ تومان
شماره CYM4
شماره CYM4
شماره CYM5
شماره CYM5
شماره CRL2
شماره CRL2
+۳
تنوع
کانسیلر فیت می میبلینMaybelline 
۵۷۵,۰۰۰ تومان
10 (Light)
10 (Light)
20 (Sand)
20 (Sand)
×15 (Fair)
15 (Fair)
+۲
تنوع
کانسیلر مینرال نوتNote 
۵۴۲,۰۰۰ تومان
01
01
02
02
03
03
کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند مایMy 
۲۹۱,۰۰۰ تومان
10-Smooth
10-Smooth
30-Tender
30-Tender
×20-Soft
20-Soft
کانسیلر مدل ریدینت کرمی نارسNars 
۲,۹۹۳,۰۰۰ تومان
Cannelle
Cannelle
Café Con Leche
Café Con Leche
Café au lait
Café au lait
+۲۶
تنوع
کرم پودر طبیعی کانسیلر کاور آپ ایزادوراIsadoraامکان ارسال فوری
۶۵۲,۰۰۰ تومان
66-Almond
66-Almond
64-Classic
64-Classic
62-Nude
62-Nude
+۳
تنوع
کانسیلر کرمی درخشان سایز مسافرتی نارسNars 
۲,۰۱۳,۰۰۰ تومان
Vanilla (1.4ml)
Vanilla (1.4ml)
Toffee (1,4 ml)
Toffee (1,4 ml)
Cookies (1.4ml)
Cookies (1.4ml)
+۲۹
تنوع
کانسیلر لانگ تنیو شنل - چنلChanel 
۴,۷۴۲,۰۰۰ تومان
ABRICOT
ABRICOT
132 ROSÉ
132 ROSÉ
121
121
+۴
تنوع
کانسیلر کرم کاسه ای سافت مات کامپلت نارسNars 
۴,۲۵۵,۰۰۰ تومان
whipped cream (6.2g)
whipped cream (6.2g)
Vanilla (6.2g)
Vanilla (6.2g)
Creme Brulee (6.2g)
Creme Brulee (6.2g)
+۹
تنوع
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید