یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
چگونه می‌توان کانسیلر زیر چشم را فیکس کرد؟

چگونه می‌توان کانسیلر زیر چشم را فیکس کرد؟

جستجوی پوستی بی عیب و نقص اغلب ما را به دنیای جادویی آرایش سوق می‌دهد، جایی که کانسیلرها نقش مهمی در دستیابی به ظاهری شیک دارند. با این حال، استفاده از کانسیلر زیر چشم می‌تواند مشکل باشد و اگر به درستی استفاده نشود، ممکن است به جای پنهان کردن عیوب، آن‌ها را برجسته‌تر کند. از آن‌جایی که زیر چشم دارای خطوط ریز و پوست نازک است نیازمند توجه و مراقبت زیادی است.

با این حال نترسید، زیرا این راهنمای جامع شما را با اشتباهات رایج هنگام استفاده از کانسیلر و روش فیکس کردن کانسیلر زیر چشم آشنا می‌کند. در مقاله کانسیلر چیست و چه کاربردهایی دارد؟ شما را با ماهیت کانسیلر آشنا کردیم. در این مقاله یاد می‌گیرید که چگونه زیرسازی آرایش چشم خوبی داشته باشید تا کانسیلر به خوبی روی پوست بخوابد. اگر میکاپ را دوست دارید ولی برای استفاده از کانسیلر با مشکل مواجه می‌شوید این مقاله مناسب شما است.

ماندگاری کانسیلر زیر چشم را چگونه افزایش دهیم؟

پوست اطراف چشم نازک‌تر و حساس‌تر از بقیه قسمت‌های صورت است و همین ویژگی آن را مستعد خشکی، خطوط ریز و سیاهی دور چشم می‌کند. انتخاب کانسیلر مناسب و استفاده با احتیاط از آن، گام مهمی برای دستیابی به یک پوشش بی عیب و نقص و ماندگار است. علاوه بر این زیرسازی آرایش چشم نقش مهمی در ماندگار شدن آن دارد.

1. استفاده از مرطوب کننده

از آن‌جایی که مرطوب کننده به عنوان یک پرایمر عمل می‌کند و باعث چسبیدن کانسیلر به پوست می‌شود، استفاده از مرطوب کننده زیر کانسیلر یک گام مهم در دستیابی به پوستی بی عیب و نقص و درخشان است. مرطوب‌کننده‌ها نقش اساسی در آبرسانی و تغذیه پوست دارند و یک بوم صاف برای استفاده از آرایش ایجاد می‌کنند. هنگامی که مرطوب کننده قبل از کانسیلر استفاده شود، به رفع هرگونه خشکی یا بافت ناهموار کمک می‌کند و اطمینان می‌دهد که کانسیلر برای مدت طولانی و بدون تغییر روی پوست باقی می‌ماند.

فیکس کردن کانسیلر زیر چشم

پوست هیدراته شده نه تنها ظاهر کلی آرایش را بهبود می‌بخشد، بلکه از جمع شدن کانسیلر در خطوط ریز یا چسبیدن به تکه‌های خشک پوست جلوگیری می‌کند. عدم استفاده از مرطوب کننده خشکی پوست را افزایش می‌دهد و در نتیجه آن عیوب برجسته‌تر می‌شود. علاوه بر این، پایه‌ای که به خوبی هیدراته شده باشد، ماندگاری کانسیلر را افزایش می‌دهد و به آن کمک می‌کند در طول روز بدون چروک یا محو شدن در جای خود باقی بماند.

2. استفاده از فرمول مناسب کانسیلر

استفاده از فرمول مناسب کانسیلر برای داشتن میکاپ زیبا و تمیز ضروری است. در رابطه با انتخاب نوع کانسیلر در درجه اول باید به نوع پوست خود توجه کنید. به عنوان مثال، افرادی که پوست خشک دارند باید از یک کانسیلر مرطوب کننده و کرمی استفاده کنند تا از ایجاد تکه‌های خشک جلوگیری کنند، در حالی که افرادی که پوست چرب دارند لازم است از فرمول‌های بدون چربی و مات استفاده کنند. این نوع کانسیلرها جلو برق افتادن پوست و ماسیدن کانسیلر را می‌گیرند و پوششی صاف و یکدست ایجاد می‌کنند.

3. زیرسازی آرایش چشم

اگر می‌خواهید که کانسیلر به خوبی روی پوست بخوابد و برای مدت طولانی ماندگای داشته باشد حتما باید زیرسازی خوبی داشته باشید. بنابراین با استفاده از مرطوب کننده، کرم دور چشم و کرم پودر سعی کنید زیرسازی خوبی برای آرایش‌تان فراهم کنید.

4. استفاده از پودر فیکس روی کانسیلر

استفاده از پودر فیکس یک راه ساده برای فیکس کردن کانسیلر زیر چشم است. در واقع پودر فیکس نقش مهمی در روتین آرایش دارد، به خصوص زمانیکه روی کانسیلر استفاده شود. این مرحله ضروری به افزایش ماندگاری و اثربخشی کانسیلر با جلوگیری از چروک شدن، ته نشین شدن در خطوط ریز یا لکه شدن آن در طول روز کمک می‌کند.

زیرسازی آرایش چشم

بافت ریز پودر فیکس، پوششی صاف و مات ایجاد می‌کند و به شما اطمینان می‌دهد که کانسیلر برای ساعت‌ها در جای خود باقی می‌ماند. علاوه بر این، پودر فیکس به کنترل چربی اضافی پوست، کاهش برق پوست و حفظ ظاهری تازه و شاداب کمک می‌کند. علاوه بر پودر فیکس، اسپری فیکس نیز وجود دارد که می‌تواند جایگزین پودر فیکس شود.

5. استفاده از اسپری فیکس روی کانسیلر

اسپری‌های فیکس که به نام اسپری‌های سفت‌کننده نیز شناخته می‌شوند، نقش مهمی در تنظیم آرایش در جای خود دارند و از لکه شدن، چروک شدن یا محو شدن کانسیلر در طول روز جلوگیری می‌کنند. هنگامی که اسپری فیکس روی کانسیلر استفاده می‌شود، لایه‌ای ظریف و محافظ ایجاد می‌کند که به قفل شدن رنگدانه‌های کانسیلر و چسبیدن آن‌ها به پوست منجر می‌شود. بنابراین برای فیکس کردن کانسیلر زیر چشم می‌توانید از اسپری فکس نیز استفاده کنید.

استفاده از این محصول این نه تنها ماندگاری کانسیلر را افزایش می‌دهد، بلکه ظاهری صاف و یکدست را تضمین می‌کند. علاوه بر این، اسپری‌های فیکس اغلب حاوی مواد مرطوب‌کننده و طراوت بخش هستند که به داشتن پوستی شاداب و طبیعی کمک می‌کنند. با گنجاندن اسپری فیکس در روتین آرایش، افراد می‌توانند از اینکه کانسیلر در جای خود باقی می‌ماند، اطمینان حاصل کنند و مطمئن شوند که کانسیلر برای مدت طولانی و برای چند ساعت بدون تغییر باقی می‌ماند.

اشتباهات رایج هنگام استفاده از کانسیلر زیر چشم که بر فیکس کردن کانسیلر زیر چشم تاثیر می‌گذارند

اشتباهات رایج و متداول زیادی وجود دارد که خانم‌ها هنگام استفاده از کانسیلر مرتکب آن می‌شوند، بدون اینکه از عواقبش خبر داشته باشند. در ادامه شما را با برخی از اشتباهات رایج هنگام استفاده از کانسیلر زیر چشم آشنا می‌کنیم.

فیکس کردن کانسیلر

1. انتخاب رنگ نادرست

یکی از رایج‌ترین اشتباهات، انتخاب رنگ کانسیلر خیلی روشن یا خیلی تیره است. برای این منظور لازم است رنگی را انتخاب کنید که کمی روشن‌تر از پوست‌تان باشد. این رنگ می‌تواند ظاهری طبیعی به زیر چشم شما ببخشد. رنگ‌های خیلی روشن و یا خیلی تیره، به سختی روی پوست محو می‌شوند و ترکیب کردن آن‌ها با کرم پودر سخت است. بعنوان مثال اگر با حلقه‌های تیره اطراف چشم سر و کار دارید، کانسیلری با رنگ هلویی را انتخاب کنید تا این تیرگی را خنثی کند.

2. حذف کرم دور چشم

ناحیه زیر چشم مستعد خشکی است و استفاده از کانسیلر به طور مستقیم بر روی پوست خشک می‌تواند منجر به یک پوشش کیکی شود. حذف کرم دور چشم همچنین می‌تواند ظاهر خطوط ظریف و چین و چروک‌ها را بیشتر نمایان کند. بنابراین با استفاده از کرم دور چشم سبک و مرطوب کننده قبل از استفاده از کانسیلر، هیدراتاسیون را در اولویت قرار دهید. این کار یک بوم صاف ایجاد می‌کند و به کانسیلر اجازه می‌دهد تا به طور یکپارچه با دیگر لوازم آرایشی ترکیب شود.

3. استفاده بیش از حد از کانسیلر

استفاده از مقدار بیش از حد کانسیلر نه تنها پوست را سنگین می‌کند بلکه می‌تواند به جای پوشاندن خطوط ریز آ‌ن‌ها را مشخص‌تر کند. بنابراین با مقدار کم کانسیلر شروع کنید و در صورت نیاز آن را افزایش دهید. این را در نظر داشته باشید در صورت لزوم می‌توانید مقدار کانسیلر را افزایش دهید.

 کانسیلر

4. عدم استفاده از پودر فیکس روی کانسیلر یا استفاده از پودر خیلی زیاد

استفاده کم از پودر فیکس روی کانسیلر برای دستیابی به آرایش طبیعی و سبک بسیار مهم است. استفاده از مقدار بیش از حد پودر می‌تواند به ظاهری کیک و خشک منجر شود و خطوط ریز و چین و چروک‌ها را برجسته‌تر کند. هدف از زدن کانسیلر استتار عیوب و روشن کردن ناحیه زیر چشم است و فیکس کردن بیش از حد می‌تواند بین چین و چروک‌ها فرو رود و آن‌ها را مشخص‌تر کند. بنابراین برای فیکس کردن کانسیلر زیر چشم همیشه از مقدار کافی پودر فیکس استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

در پایان باید بگوییم که تسلط داشتن بر هنر استفاده از کانسیلر زیر چشم نیازمند آزمون و خطا است. شما با امتحان کردن روش‌های مختلف می‌توانید به طرز ماهرانه از کانسیلر استفاده کنید و با فیکس کردن آن تا ساعت‌ها از داشتن آرایش تمیز و ماندگار لذت ببرید. برای این منظور به خاطر داشته باشید که محصولات مناسب را انتخاب کنید، هیدراتاسیون را در اولویت قرار دهید و رویکرد خود را بر اساس نگرانی‌های منحصر به فرد زیر چشم خود سفارشی کنید.

محصولات مرتبط
کانسیلر استیکی دوسهdoucce 
۵۲۰,۰۰۰ تومان
شماره CYM4
شماره CYM4
شماره CYM5
شماره CYM5
شماره CRL2
شماره CRL2
+۳
تنوع
کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند مایMy 
۲۹۱,۰۰۰ تومان
10-Smooth
10-Smooth
30-Tender
30-Tender
×20-Soft
20-Soft
کانسیلر 24 ساعته پرفکتDeborah 
۶۵۰,۰۰۰ تومان
شماره 03
شماره 03
×شماره 01
شماره 01
×شماره 00
شماره 00
+۲
تنوع
کانسیلر مدل ریدینت کرمی نارسNars 
۲,۹۹۳,۰۰۰ تومان
Cannelle
Cannelle
Café Con Leche
Café Con Leche
Café au lait
Café au lait
+۲۶
تنوع
کانسیلر استیکی سری فول کاوریج نوتNoteامکان ارسال فوری
۳۵۰,۰۰۰ تومان
02Beige
02Beige
01Ivory
01Ivory
04medium sand
04medium sand
+۱
تنوع
کانسیلر شیپ تیپ تارتtarte 
۳,۲۵۵,۰۰۰ تومان
light sand
light sand
38N MEDIUM-TAN NEUTRAL
38N MEDIUM-TAN NEUTRAL
Fair
Fair
+۲۷
تنوع
کرم کانسیلر مدل د اورچیور هدی بیوتیHuda Beauty 
۲,۹۲۵,۰۰۰ تومان
Caramel Corn
Caramel Corn
×Whipped Cream 00G
Whipped Cream 00G
×Meringue
Meringue
+۱۷
تنوع
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید