یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
متولدین اسفند چه عطرهایی بزنند؟

متولدین اسفند چه عطرهایی بزنند؟

در ادامه مقالات ما درباره عطرهای مناسب متولدین ماه‌های مختلف، نوبت به ماه اسفند و آقایان و خانم‌هایی می‌رسد که در این ماه به دنیا آمده‌اند. برخی باور دارند که متولدین هر ماه ویژگی‌های مشترکی دارند و می‌توانند براساس این خصوصیات عطر، لباس یا لوازم آرایشی مناسب خود را انتخاب کنند. خانم‌ها و آقایان متولد ماه اسفند از تمام متولدین ماه‌های دیگر اجتماعی‌تر هستند و به راحتی با افراد مختلفی با شخصیت‌ها و جایگاه‌های اجتماعی متفاوت ارتباط برقرار می‌کنند. اسفند ماهی‌ها بسیار مهربان و فداکار هستند و همیشه آماده کمک به دیگران هستند. بعضی از خانم‌ها و آقایان اسفند ماهی شهود بسیار قوی دارند و بر اساس نظم طبیعی و حواس پنج گانه خود، با دیگران پیوندهای عاطفی قوی برقرار می‌کنند. آنها ظرفیت عاطفی فوق العاده ای دارند، اما به شرطی که مرزهای خود را حفظ کنند و اجازه ندهند احساسات بیرونی بر آنها غلبه کند.

حالا اگر خود شما در ماه اسفند به دنیا آمده‌اید یا یکی از دوستان یا عزیزانتان متولد این ماه است و قصد خرید عطر دارید، باید بگوییم که درست آمده‌اید. در این مقاله به معرفی ویژگی‌های عطرهای مناسب متولدین اسفند ماه و 8 عطر اسفند ماهی‌ ها برای خانم‌ها و آقایان می‌پردازیم.

معرفی 4 عطر مناسب خانم‌های اسفند ماهی

خانم‌های اسفندماهی بامزه، صمیمی، حامی و پرشور هستند و همین ویژگی‌ها جذابیت آنها را در نظر دیگران بالا می‌برد. با این حال، زن اسفندی در بین همه ماه‌ها، از همه زنان دیگر حساس تر و لطیف‌تر هست. آنها سرشار از خلاقیت هستند و قوه تخیلشان هیچ انتهایی ندارد.این خانم‌ها زنانگی بالایی دارند و متعهد، صبورو بسیار آرام هستند و اطمینان، خوش‌بینی و آرامش را به عزیزان خود می‌بخشند.

عطر مناسب خانم های اسفند ماهی

اما، بهترین عطر برای برجسته کردن ویزگی درونی آنها چیست؟زن اسفند ماهی رویاپرداز و سنت‌شکن است و دوست دارد از خوشی‌های کوچک زندگی لذت ببرد، به خصوص اگر که جمعی باشند. لطافت و رمانتیسم نشانه هویت اوست و از درگیری‌ها فراری هستند. با توجه به این ویژگی‌ها،عطر متولدین اسفند خانم باید بسیارزنانه و نشاط آور باشد و جوهره‌ای از صمیمیت و خلوص را در خود داشته باشد. در ادامه 4 عطر مناسب خانم های اسفند ماهی را به شما معرفی می‌کنیم.

1. لایت بلو ادو تویلت زنانه دولچه اند گابانا - دولچی گابانا - دی اند جی (Light Blue Eau de Toilette for Women Dolce & Gabbana - D&G)

عطر مناسب خانم های اسفند ماهی ادوتویلت زنانه لایت بلو

خرید ادوتویلت زنانه لایت بلودولچه اند گابانا

اگر قرار بود زنانگی و عاشق‌پیشگی را در یک عطر به نمایش گذاشت، قطعا نتیجه کار، عطری مشابه ادوتویلت لایت بلو می‌شد. عطری ساده و در عین حال کاملاً گیرا که بوی آن اصلا غالب نیست و به هیچ عنوان دل را نمی‌زند. این عطر به مانند گپ زدن با خانم اسفند ماهی در یک بعد از ظهر تابستانی و نوشیدن قهوه‌ای سرد، دلپذیر و خوشایند است. این عطر متولدین اسفند خانم برای استفاده در روزهای بهاری و تابستانی بسیار مناسب است، چرا که طبعی خنک و رایحه‌ای ترش و ملایم دارد و از گروه بویایی مرکباتی است. این محصول دولچه اند گابانا نمایشی شگفت‌انگیز از اعتدال، طراوت و شادابی است و برای زنان بانشاط و شاد متولد ماه اسفند، انتخاب خیلی خوبی خواهد بود.

2. اکوا دی جیوا زنانه ادو پرفیوم زنانه جورجیو آرمانی (Acqua Di Gioia Eau de Parfum for Women Giorgio Armani)

عطر مناسب خانم های اسفند ماهی ادوپرفیوم آکوا دی جیوا

خرید ادوپرفیوم زنانهاکوا دی جیوا

یک زن متولد اسفند ماه به خاطر ظرافت و وقار ذاتی وجذابیتی که بدون هیچ تلاشی از خود بروز می دهد، از سایر خانم‌ها متمایز است. به همین خاطر، عطرهایی با رایحه گلی ساده و شاداب که درست مثل او زنانه و آرامش بخش هستند همچون اکوا دی جیوا عطر مناسب خانم های اسفند ماهی است. نت لیمو در این عطر در همراهی با نت لذت‌بخش نعنای خرد شده، حس طراوت و تازگی را به ارمغان می‌آورد. این احساس به لطف رایحه یاسمین آبی، با ماهیت شفاف و لطیف خود، رنسانسی را در عطرهای آبی رقم می‌زند و به این عطر ابعاد پیچیده و غیرمنتظره‌ای می‌بخشد. سدر و لادن در نت‌های پایانی حضور دارند. چوب سدر در ترکیب با شکر قهوه ای و گل لادن احساسات را به اوج می‌رساند. این عطر مناسب خانم‌های اسفند ماهی قدرتمند، باوقار و کم حرف است و برای هر 4 فصل سال کاملا مناسب است.

3. پرفکت ادو پرفیوم زنانه (Perfect Eau de Parfum for Women)

عطر مناسب خانم های اسفند ماهی ادوپرفیوم پرفکت

خرید ادوپرفیوم زنانه پرفکت

شیشه ادوپرفیوم زنانه پرفکت مارک جاکوبز ترکیبی جالب از ظرافت و مدرنیته است. بدنه شیشه‌ای این عطر از ظرافت و سبک عطرهای کلاسیک الهام گرفته شده است. روی در عطر با مجموعه‌ای متنوع، جذاب و رنگی رنگی تزیین شده است که هرکدام از آنها را خود مارک جاکوبز انتخاب کرده و نشان دهنده سبک شخصی او هستند. آکوردهای درخشان ریواس و نرگس رایحه ای گلی دلپذیر و گرم را به وجود می‌آورند که برای ذهن خیالپرداز و قلب رمانتیک زنان اسفند ماهی عالی است. این عطر با شعار «من یک انسان کامل هستم!» در سال 2020 روانه بازار شد و برای بانوان جوان و بااعتماد به نفس اسفندی انتخاب خوبی به حساب می‌آید.

4. ادوسویر ادوپرفیوم زنانه (Eau du Soir by Sisley)

عطر مناسب خانم های اسفند ماهی ادوپرفیوم زنانه اودوسویر

خریدادوسویر ادوپرفیوم زنانه

آیا می توانید فضایی زنانه‌تر از قصر آلکازار در سویل، در یک بعد از ظهر تابستانی فکر کنید؟ حالایک زن اسفند ماهی زیبا را در این مکان تصور کنید، جذابیت آن غیر قابل انکار است. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای عطر متولدین اسفند خانم به ویژه برای استفاده در شب‌های پاییز و زمستان همین ادوپرفیوم ادوسویر با گروه بویایی مدیترانه‌ ای گلدار است. رایحه این عطر زنانه و باوقار است و ترکیبی پیچیده و غنی از نت‌های متضادی همچون مرکبات با طراوت، گل‌های پراحساس و کهربا و مشک گرمابخش دارد که با هماهنگی بی‌نظیر در کنار هم قرار گرفته‌اند.

4 عطر مناسب مردان اسفند ماهی

مرد متولد اسفند، عاشق پیشه و غیرقابل پیش بینی است. ظاهر آرام او درون پر از ظرافت، تخیل و هنر او را پنهان می‌کند ‌که با دقت از آن مراقبت می‌کند. مرد اسفند ماهی حساس، عاطفی و بسیار خلاق و به دنبال ثبات است تا بهترین های خود را به کسانی که دوستشان دارد، اعم از شریک زندگی، دوست یا یکی از اعضای خانواده خود نشان دهد. او دوست دارد محیط اطرافش راحت و شاد باشد، بنابراین رایحه عطر او باید شاداب، متعادل و متعارف باشد. در ادامه با 4 عطر متولدین اسفند آقا آشنا می‌شوید.

1. جوپ هوم ادوتویلت مردانه (Joop Homme Eau de Toilette for men)

عطر متولدین اسفند آقا ادوتویلت جوپ هوم

خرید ادوتویلت مردانه جوپ هوم

رایحه‌ای پر از شگفتی‌های دلپذیر که شروعی شاداب و پرطراوت دارد و در نهایت با نت‌های شیرین و مست کننده کار خود را به پایان می‌رساند. ترکیبات و طراحی این عطر به گونه‌ای ‌است که انگار جوهره وجود مردان اسفند ماهی در شیشه این عطر ریخته شده است. این عطر از خانواده بویایی شرقی فوژه و است و با رایحه شیرین، گرم و تند خود، برای عطر متولدین اسفند آقا مناسب است و شب‌های بهاری و پاییزی زیبایی را برای آنها رقم می‌زند. این عطر رایحه‌ای مردانه، متفاوت و جذاب، با ماندگاری و پخش بوی بالا و همچنین قیمت مناسب دارد و به خاطر همین ویژگی‌ها از عطرهای مورد علاقه بسیاری از آقایان شیک پوش و میانسال است.

2. آکوا دی جیو ادوپرفیوم مردانه جورجیو آرمانی (Aqua de Gio Giorgio Armani)

عطر متولدین اسفند آقا اکوا دی جیو

خریدادوپرفیوم مردانه آکوا دی جیو

عنصر ماه تولد اسفندی‌ها آب است، عنصری که با توجه به شرایط و محیط می‌تواند پرتلاطم یا آرام باشد. به همین دلیل است که این عطر از جیورجی آرمانی، شاداب و سرشار از زندگی، برای تأکید بر تمام ظرایف شخصیت جادویی و غیرقابل پیش بینی مردان متولد این ماه، عطر مناسب مردان اسفند ماهی محسوب می‌شود. این عطر از گروه بویایی آروماتیک آبی و با طبع خنک و ملایم خود، انتخابی ایده‌آل برای روزهای تابستان است. مردان اسفند ماهی عاشق دریا هستند و این عطر آنها را دعوت می‌کند تا با استشمام رایحه آن، در دریایی بی‌کران غوطه‌ور شوند و آزادی و رهایی را تجربه کنند. استفاده از این عطر را به مردان شجاع و ماجراجوی متولد ماه اسفند پیشنهاد می‌کنیم.

3. کالوین کلین سی کی 2 (CK2 Calvin Klein)

عطر متولدین اسفند آقا کلوین کلاین سی کی 2

خرید کالوین کلین سی کی 2

عطری با رایحه تند واسابی (ترب ژاپنی)، برای آن لحظاتی که مرد رمانتیک اسفندماهی می خواهد شیطنت کند. اشتباه نکنید. مردان متولد اسفند بسیار مهربان و دل نازک هستند، اما می‌توانند هر کسی را غافلگیر کنند. این عطر از گروه بویایی چوبی آروماتیک است و طبع خنکی دارد و به همین دلیل، برای روزهای تابستان به عنوان عطر متولدین اسفند آقا انتخاب عالی به حساب می‌شود. نت‌های ابتدایی این عطر ترکیب شگفت‌انگیز و خاص از نت‌های واسابی، نارنگی ماندارین و برگ بنفشه است. قلب این عطر آمیزه‌ای از نت‌های گل سرخ و ریشه زنبق است و در نت‌های پایانی با رایحه‌های چوبی و دودی کار خود را به پایان می‌رساند.

4. اروس ادوپرفیوم مردانه ورساچه (Eros Eau de Parfum for Men Versace)

عطر متولدین اسفند آقا ادوپرفیوم مردانه اروس

خرید اروس ادوپرفیوم مردانه ورساچه

پیش از این چند بار به این ویژگی آقایان ماه اسفند اشاره کردیم، آنها در بین متولدین تمام ماه‌ها از همه رمانتیک‌تر هستند. مردان اسفند ماهی بسیار عاشق پیشه و رویاپرداز هستند. ادوپرفیوم مردانه ورساچه اروس نام خود را از اروس، خدای عشق گرفته است و به خاطر ویژگی‌های منحصربفرد رایحه‌اش، عطر مناسب مردان اسفند ماهی است. وجود نت شیرین وانیل در قلب این عطر، ماهیت عاشقانه آن را به کمال می‌رساند. این عطر کهربایی چوبی، با رایحه معتدل و ترش و تلخ خود، انتخاب خوبی برای مردان قوی، جذاب و پرشور است و رایحه ای اغواکننده با پخش بوی مناسب دارد.

اسفندی‌ها، پرشور، برون گرا و رویاپرداز هستند. آنها خلاقیت بالایی دارند و به سمت رایحه‌هایی کشیده می‌شوند که ترکیب خلاقانه‌ای دارند و با درگیر کردن تمام حواسشان، آنها را هیجان‌زده می‌کنند. آنها رایحه‌های آبی، و بوی سیب، چوب صندل، یاس، شمعدانی و وانیل را دوست دارند. پس هنگام انتخاب عطر اسفند ماهی ها به این موضوع توجه کنید.

همچنین، اسفند ماهی‌ها حساس و دلسوز هستند. آنها دوست ندارند عجله کنند یا برای انجام کاری تحت فشار قرار بگیرند، به همین دلیل است که ما در این مقاله سعی کردیم عطرهایی با رایحه‌های آرامش بخش را ارائه کنیم که به آسودگی خاطر و آرامش آنها کمک می‌کند. این عطرها برای متولدین اسفند که می‌خواهند محیط اطرافشان در تمام طول روز آرام باشد، انتخاب مناسبی هستند.

در پایان، خوشحال می‌شویم که شما هم تجربه و پیشنهاد خودتان را درباره گزینه‌های مناسب عطر اسفند ماهی ها با ما در میان بگذارید.

نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید