یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
معرفی 8 عطر مردانه مناسب محل کار

معرفی 8 عطر مردانه مناسب محل کار

شروع یک کار اداری جدید همیشه با چند سوال بسیار مهم همراه است: چه سبک لباسی را برای اداره انتخاب کنم، چگونه خودم را به رئیس و همکارانم معرفی کنم و مهمتر از همه، کدام عطر برای سر کار انتخاب کنم که تأثیرگذاری بهتری داشته باشد؟ اگر شما هم به تازگی استخدام شده‌اید و قصد دارید به زودی کارتان را در محیطی تازه و با همکاران جدید شروع کنید و این سوالات را از خود می‌پرسید، با ما همراه باشید. پیش از این در مقاله از چه عطری برای محیط کار استفاده کنیم درباره ویژگی‌های عطر مناسب فضای کاری و نحوه انتخاب آن صحبت کردیم. زیرا ما فهرستی از 8 عطر پیچیده، چند منظوره و مناسب اداری را برای مردان امروزی تهیه کرده‌ایم. رایحه‌ این عطرها با ترکیبی از نت‌های باطراوت مرکبات و رگه‌هایی از نت‌های چوبی، تعادل ایده‌آلی بین استایل کاری و استایل شخصی شما برقرار می‌کنند و اعتماد به نفس و شخصیت شما را برای همکارانتان به نمایش می‌گذارند.

معرفی 8 عطر برای سر کار آقایان

از فهرست انواع عطر مردانه مناسب محل کار ما استفاده کنید تا عطر مورد نظر خود را بیابید که بدون هیچ حرفی نشان‌دهنده شخصیت شما باشد. با ما همراه باشید.

1. د اینیمیتبل ویلیام پنهالیگون ادو پرفیوم مردانه (The Inimitable William Penhaligon Eau de Parfum for Men)

د اینیمیتبل ویلیام پنهالیگون عطر مردانه مناسب محل کار

خرید ادوپرفیوم د اینیمیتبل ویلیام پنهالیگون

اصلا بعید نیست که وقتی کلمه مرد شیک‌پوش را در اینترنت جست و جو کنید، یکی از نتایج جست و جو تصویری از ادوپرفیوم مردانه د اینیمیتبل ویلیام پنهالیگون باشد. این عطر بسیار خوشبو و شیک است و استفاده از آن بسیار آسان است. طراحی شیشه مجلل این عطر به خوبی با ماهیت رایحه آن هماهنگ است. نت‌های ابتدایی این عطر ترنج و یاس طراوت‌بخش هستند و به نت‌های چوبی دودی در قلب این عطر امکان می‌دهند تا بیشتر خودنمایی کنند. ترکیب چوب صندل-آمبروکسان در نت‌های پایانی این عطر لطیف و خامه‌ای است و آن را به عطری دلپذیر و همه فن حریف تبدیل می‌کند که در اداره تحسین همه همکارانتان را برمی‌انگیزاند. این عطر رسمی مردانه با هنرمندی تمام و با رعایت جزییات به گونه‌ای ساخته شده که شما را به اوج احساسات می‌برد و در عین حال آرامش‌بخش است و اعتماد به نفس شما را تقویت می‌کند و تصویری از یک جنتلمن واقعی را از شما در ذهن همکارانتان حک می‌کند.

2. اکسپلورر ادو پرفیوم مردانه مونت بلنک (Explorer Eau de Parfum For Men Mont Blanc)

ادوپرفیوم اکسپلورر  مونت بلانک عطر برای سر کار مردانه

خرید ادوپرفیوم اکسپلورر مونت بلنک

اکسپلورر با آکورد ترنج آبدار و نت هیجان‌انگیز فلفل صورتی شروع می‌شود. پس از مدتی، روایح چوب‌های خشک، نعناع هندی و همچنین رگه‌هایی از چرم را استشمام خواهید کرد. با اینکه بوی این عطر خیلی قوی نیست، اما توجه اطرافیانتان را به خود جلب می‌کند و از این نظر برای یک فضای اداری عالی است. ماندگاری این ادوپرفیوم باورنکردنی است، بنابراین اگر قرار هست اضافه کار بایستید و یا ساعت کاری‌تان طولانی است، یکی از بهترین انتخاب‌هایتان می‌تواند این عطر مردانه ملایم باشد، زیرا بوی خوب و تا حدودی مرموز شما را در تمام روز کاری تضمین می‌کند.

3. پورهوم دیلن بلو ادو تویلت مردانه ورساچه (Pour Homme Dylan Blue Eau de Toilette For Men Versace)

ادوتویلت پورهوم دیلن بلو عطر رسمی مردانه

خرید ادوتویلت پورهوم دیلن بلو

دیلن بلو ورساچه بدون شک عطری خوشایند برای بیشتر مردم و همچنین عطر ایده‌آل روزانه برای مردان مدرنی است که عطری خوش ساخت با گروه بویایی آبی را تحسین می‌کنند. شروع با طراوت و کمی شیرین آن با نت‌های آبی، ترنج، برگ انجیر و گریپ فروت جذاب و هیجان انگیز است. پس از آن، نت‌های میانی سبز و کمی تند، متشکل از فلفل سیاه، پاپیروس، نعناع هندی و برگ بنفشه حضور خود را به نمایش می‌گذارند. نت‌های پایانی ترکیبی گرم از بخور، مشک، دانه تونکا و زعفران است که فراموش نشدنی و مست کننده هستند اما به هیچ وجه برای همکاران و اطرافیانتان در شرکت آزاردهنده نیست.

4. جاز کلاب ادو تویلت مردانه میسون مارتین مارجیلا (Jazz Club Eau de Toilette for Men Maison Martin Margiela)

ادوتویلت جاز کلاب عطر برای سر کار آقایان

خرید ادوتویلت جاز کلاب مارتین مارجیلا

قطعا عطر مردانه مناسب محل کار باید خوشبو و نشاط‌آور باشد و ادوتویلت مردانه جاز کلاب دقیقا چنین عطری است. در این عطر رایحه‌های گرم و تند وانیل، رم (عرق نیشکر)، فلفل صورتی و برگ توتون به گونه‌ای جذاب با یکدیگر ترکیب می‌شوند و شما را به یاد یک کلوپ جاز دنج و هیجان‌انگیز می‌اندازند. این عطر باعث جذابیت بالای شما در محل کارتان می‌شود. این عطر بوی مردانه اما شیرینی دارد، بنابراین تعجب نکنید که توجه برخی از همکاران خانم شما را جلب کند که عاشق جذابیت این عطر شده‌اند.

5. انکلیو ادو پرفیوم زنانه و مردانه (Enclave Eau de Parfum for Women and Men)

ادوپرفیوم انکلیو عطر مردانه برای محل کار

خرید ادوپرفیوم انکلیو

حضور پررنگ نعناع در نت‌های ابتدایی این عطر ممکن است این تصور را ایجاد کند که این عطر ساده و خطی است. اما اصلا اینطور نیست. ادوپرفیوم انکلیو، عطری پیچیده است که با مهارت تمام ساخته شده است و به واسطه نت‌های کندر، نعناع هندی، خس خس و گل رز، و روایح چوبی در قلب خود با آکوردهای معطر پیچیده طراوت بخش است و شما را شگفت زده می‌کند. عمق واقعی این عطر را در نت‌های پایانی آن مشاهده می‌کنید و از ترکیب مردانه و شیک کهربایی چرمی آن لذت ببرید. این عطر برای سر کار مردانه برای آقایانی مناسب است که می‌خواهند بدون آزار و اذیت سایر همکارانشان از دیگران متمایز باشند.

6. من وود اسنس ادو پرفیوم مردانه بولگاری (Man Wood Essence Eau de Parfum For Men Bvlgari)

ادوپرفیوم من وود اسنس عطر برای سر کار مردانه

خرید ادوپرفیوم من وود اسنس

یکی از عطرهای جدید و تاثیرگذار بولگاری ادوپرفیوم من وود اسنس است که در سال 2018 به بازار عرضه شد. فلسفه این عطر مبتنی بر تعادل بین زندگی شهری یک انسان مدرن و طبیعت است.

این ادوپرفیوم مردانه بولگاری ترکیبی از آکوردهای چوبی، پوسته درخت، صمغ‌ها و عصاره‌ها مخلوط با نت‌های تند است. این عطر با وجود پوست مرکبات ایتالیایی همراه با برگ گشنیز شروعی باطراوت و سبز دارد که در ادامه جای خود را به آکوردهای چوبی قوی سرو، خس خس و سدر بر پایه صمغ‌های بنزوئینی می‌دهد. این عطر مردانه ملایم چوبی برای استفاده روزانه عالی است و ماندگاری خوبی دارد که در تمام طول روز کاری بدون اینکه خیلی قوی باشد، می‌توان آن را در دفتر کار پوشید.

7. پرادا لهوم ادو تویلت مردانه (Prada Le Homme Eau de Toilette For Men)

ادوتویلت پرادا لهوم عطر مناسب کار مردانه

خرید ادوتویلت پرادا لهوم

یکی از مورد توجه ترین عطرهای چند سال گذشته، پرادا لهوم است، عطری که در طول روز به خوبی شب عمل می‌کند. رایحه پودری و گلدار این عطر، بوی خوب و متمایزی به شما می‌بخشد و شما را از دیگران متمایز می‌کند. ادوتویلت مردانه پرادا لهوم رایحه مدرنی دارد که با ترکیبات کلاسیک پرادا یعنی کهربا و زنبق ساخته شده است. شکوفه بهار نارنج، شمعدانی و نعناع هندی سایر نت‌های تشکیل‌دهنده این عطر رسمی مردانه هستند. این عطر رایحه‌ای دلپذیر، باوقار و چالش برانگیز دارد.

8. پنتاچردز وردانت ادو پرفیوم زنانه و مردانه - پنتاچردس وردانت ادو پرفیوم زنانه و مردانه (Pentachords Verdant Eau de Parfum for Women and Men)

ادوپرفیوم پنتاچردز عطر ملایم مردانه برای اداره

خرید ادوپرفیوم پنتاچردز

عطرهای سبز معمولا از جانب مردم مورد انتقادهای زیادی قرار می‌گیرند، اما اجازه دهید شما را با یک مدعی در عطرهای آروماتیک سبز آشنا کنیم که هر شخصی را مجذوب خود می‌سازد و نه تنها بوی تندی ندارد، بلکه بسیار آرامش بخش است. در فهرست نت‌های این عطر به برگ‌های شبنم‌زده، چرم نرم، تنباکو قهوه‌ای، خاک غیراسیدی و کهربای درخشان اشاره شده است، که بی‌درنگ تصاویری از جنگلی سرسبز با نور ملایم خورشید را به تصویر می‌کشد که نور از میان سایه شاخ و برگ درختان متراکم می‌درخشد.

شروع این عطر درخشان، سبز و مرکباتی است که هر چه جلوتر می‌رود، تیره‌تر، خاکی و دودی می‌شود. این عطر سبز حتی مخالفان عطرهای سبز را هم مجذوب خود می‌سازد.

این فهرست 8 تایی از انواع عطر مردانه مناسب محل کار، از بهترین عطرهایی هستند که می‌توانید برای محیط کار خود استفاده کنید و توجه و تحسین همه همکارانتان چه خانم و چه آقا را برانگیزانید. اگر به دنبال عطر و رایحه‌ای خاص برای استفاده در محل کار هستید، مطمئن باشید انتخاب هر کدام از این عطرها شما را ناامید نخواهد کرد. به خاطر داشته باشید که انتخاب عطر برای سر کار باید انعکاسی از سلیقه، اخلاق کاری و شخصیت شما باشد. فقط به این دلیل که می‌خواهید شخصیت حرفه‌ای را در دفتر کارتان از خود به نمایش بگذارید، به این معنی نیست که باید عطری را استفاده کنید که کاملا در تضاد با خود واقعی‌تان باشد. به سلیقه خود وفادار بمانید، و عطری را انتخاب کنید که نشان دهنده خود شما باشد و اعتماد به نفس، انرژی مردانه سالم و روحیه شما را بالا ببرد!

اگر قرار یا جلسه کاری مهمی را در پیش رو دارید مطالعه مقاله12 عطر مردانه مناسب برای جلسات کاری مهم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

منبع:beautinow

نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید