یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
معرفی 8 عطر زنانه مناسب محل کار

معرفی 8 عطر زنانه مناسب محل کار

شروع یک کار اداری جدید و ورود به محیطی تازه می تواند کمی دلهره آور باشد. شما می‌خواهید حرفه‌ای و با اعتماد به نفس و در عین حال باوقار به نظر برسید و مطمئن باشید که لباس و آرایشتان با فضای کاری کاملا تناسب دارد. حواستان باشد که یک نکته مهم برای داشتن ظاهری شیک و بی‌نقص را فراموش نکنید، انتخاب عطر برای سر کار. استفاده از عطر زنانه مناسب محل کار تاثیری فراموش نشدنی در ذهن سایر همکاران شما بر جای می‌گذارد و همچنین شخصیت و سلیقه‌تان را به نمایش می‌گذارد.

عطر مناسب محل کار باید بتواند منعکس‌کننده ویژگی‌های شخصیتی شما باشد و در عین حال ویژگی‌های مثبت و حرفه‌ای شما را برجسته‌تر کند و قاطعیت شما را در حین کار به رخ بکشد. لازم نیست عطر خیلی خاصی را انتخاب کنید، اما باید رایحه آن پخش بو و ماندگاری مناسبی داشته باشد و در عین پیچیدگی برای استفاده روزانه هم مناسب باشد. این عطر نباید خیلی آزاردهنده یا تند و گرم باشد تا همکاران دیگر را اذیت کند. ما در مقاله از چه عطری برای محیط کار استفاده کنیم به طور مفصل درباره تمام ویژگی‌های عطر محیط کاری و نحوه انتخاب عطر برای سر کارصحبت کردیم.

عطر زنانه برای محیط کار

اگر هنوز نتوانسته‌اید، یک عطر رسمی زنانه‌ را برای حضور در محیط کاری خود پیدا بکنید که چنین ویژگی‌هایی را داشته باشد، در ادامه همراه ما باشید و 8 پیشنهاد ما برای خرید عطر مناسب محیط کار و فضای اداری را بررسی کنید.

معرفی 8 عطر برای سرکار زنانه

ما این 8 عطر زنانه را از میان صدها عطر گلچین کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم که پس از پوشیدن این عطرها با لطافت، اعتماد به نفس و جذابیتی غیرقابل مقاومت، همکاران خود را تحت تأثیر قرار دهید و در محیط کاری خود بدرخشید. پس مطالعه ادامه این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

1. او دوئل ادو پرفیوم زنانه مردانه دیپتیک (Eau Duelle Eau de Parfum Women and Men Diptyque)

ادوپرفیوم اودوئل عطر رسمی زنانه

خرید ادوپرفیوم او دوئل

Eau Duelle عطری زنانه مناسب محیط‌های اداری است که با رایحه دلپذیر، پیچیده و چند وجهی وانیل، شادابی و طراوت جوانی را با عمق و ظرافت محیط حرفه‌ای و کاری پیوند می‌زند. در ادامه با حضور رگه‌هایی از نت شراب، رایحه آن کمی تند و کهربایی می‌شود. این تندی با وجود لایه‌های پیچیده‌ای از نت‌های هل، سرو کوهی، زعفران، وانیل و مشک سفید تقویت می‌شود. این عطر رسمی زنانه با لباس رسمی تمام مشکی یا سرمه‌ای هماهنگی بی‌نظیری دارد و ظاهر شیک و قدرتمندی به شما می‌بخشد. کافی است که این عطر را روی پوست خود اسپری کنید و توجه کنید که چگونه جذابیت ادوپرفیوم او دوئل با گرمای پوست شما تکامل می‌یابد و هماهنگ می‌شود. از آنجایی که این عطر یک ادو پرفیوم است، غلظت آن به اندازه‌ای هست که در کل روز کاری شا ماندگاری داشته باشد.

2. اسمانتوس ادو پرفیوم زنانه و مردانه (Osmanthus Eau de Parfum for Women and Men Acqua di parma)

ادوپرفیوم اوسمانتوس عطر زنانه مناسب محل کار

خرید ادوپرفیوم اسمانتوس

اسمانتوس، یکی از عطرهای مجموعه شاخص Sun از برند آکوا دی پارما است و این شرکت آن را به عنوان یکی از شاهکارهای خود به ارائه کرده است. برخلاف انتظارات عموم از این عطر که تصور می‌کردند باید رایحه‌ای کاملاً گلی داشته باشد، ادوپرفیوم اسمانتوس ترکیبی هماهنگ از نت‌های گلی میوه ای است، رایحه‌ای شاداب و در عین حال محجوب که به عنوان یک عطر زنانه ملایم برای محیط‌های اداری کاملا مناسب است. با وجود طبع خنک و شیرین، ماندگاری قابل توجه این عطر، به خوبی پاسخگوی ساعات کار طولانی است. این ادو پرفیوم تفسیر منحصربفردی از رایحه‌های بهشتی، به ویژه گل معطر و همیشه سبز اسمانتوس است. در پایان روز، این عطر به خوبی روی پوست می‌نشیند و به رایحه‌ای دلپذیر و صمیمی با رگه‌های ظریفی از مشک و چرم تبدیل می‌شود و در تمام ساعات کاری، رایحه‌ای لذت بخش را به شما هدیه می‌دهد. این عطر با رایحه دوست داشتنی‌اش، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای عطر زنانه مناسب محل کار برای خانم‌های شاغل است.

3. لیزی ساندی مورنینگ ادو تویلت زنانه و مردانه میسون مارتین مارجیلا (Lazy Sunday Morning Eau de Toilette for Women and Men Maison Martin Margiela)

ادوتویلت لیزی ساندی مرنینگ عطر برای سرکار زنانه

خرید ادوتویلت لیزی ساندی مورنینگ

Lazy Sunday علی رغم نامش، عطری فوق العاده مناسب برای روزهای کاری است. با گروه بویایی گل‌دار چوبی مشک‌دار، این عطر با رایحه باطراوت و زنانه، زیبایی یک صبح شنبه بهاری را تداعی می‌کند که برای هفته کاری جدید آماده می‌شوید. این محصول میسون مارتین مارجیلا همچنین لطافت ملحفه‌های تازه شسته شده را تداعی می‌کند، ترکیبی خنک، شیرین، پودری و در عین حال غیرقابل مقاومت. اگر به دنبال بهترین عطر برای محل کار خود هستید، که رایحه‌ای ظریف و ملایم و در عین حال فریبنده داشته باشد، حتما ادوتویلت لیزی ساندی مورنینگ را امتحان کنید.

4. 724 ادو پرفیوم زنانه مردانه میسون فرانسیس کورکجان (724 Eau de Parfum Women and Men Maison Francis Kurkdjian)

ادوپرفیوم 724 عطر زنانه مناسب محل کار

خرید ادوپرفیوم 724

آیا عاشق عطرهای اداری لطیف، اطمینان‌بخش و در عین حال اعتیادور هستید؟ در آن صورت پیشنهاد می‌‌کنیم که ادو پرفیوم 724 میسون فرانسیس کورکجان را امتحان کنید. 724 با نت‌های ابتدایی آلدئیدی مرکباتی، نت‌های میانی گلدار و نت‌های پایانی کرمی و مشک‌دار، برای خانم‌های شاغلی مناسب است که ظرافت‌های زندگی را دوست دارند، اما همچنان گرم و صمیمی و عملگرا هستند. برخلاف بسیاری از عطرهای MFK، 724 با طبع خنک و شیرینی که دارد، برای استفاده روزمره عالی است. همچنین این ادوپرفیوم به دلیل ماندگاری چشمگیر، خط بوی مناسب و پیچیدگی قابل ملاحظه، انتخابی مقرون به صرفه است. این عطر شناخته شده از زندگی کلان شهری پر جنب و جوش الهام گرفته شده است و نام آن یعنی عدد 724 به معنی بیست و چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته است.

5. پرادا له فمه ادو پرفیوم زنانه (Prada La Femme Eau de Parfum For Women)

ادوپرفیوم پرادا له فمه عطر زنانه مناسب محل کار

خرید ادوپرفیوم پرادا له فمه

La Femme پس از یک شروع مرکباتی گلی دلپذیر و هیجان‌انگیز، با وجود نت یاسمین در قلب خود، حضورش را به رخ می‌کشد. رایحه این عطر تداعی کننده تابستان‌های هاوایی است. اگر دوست دارید در سازمان خود و در بین همکارانتان بدرخشید، پس ادوپرفیوم پرادا له فمه مناسب شما است. این عطر شیرین، گرم، زنانه و شیک است. در طول یک روز کاری، این عطر با حضور نت‌های پایانی وانیل، چوب صندل و موم عسل گرم‌تر و خامه‌ای‌تر می‌شود، آکوردی که بدون شک با شخصیت گرم و پرمحبت شما مطابقت دارد!

6. هپی کلینیک پرفیوم زنانه (Happy Clinique Perfume For Women)

ادوپرفیوم هپی کلینیک عطر زنانه مناسب محل کار

خرید ادوپرفیوم هپی کلینیک

ادوپرفیوم هپی کلینیک با رایحه مطبوع، خنک، شیرین و زنانه خود برای خانم‌هایی مناسب است که به دنبال عطر برای سر کار زنانه ملایم و در عین حال شیک برای محیط کارشان به خصوص در روزهای گرم سال هستند. نارنگی ماندارین و گریپ فروت با نت‌های تر و تازه گلی ترکیب می‌شوند تا رایحه گلی میوه‌ای بی‌نظیر و دوست داشتنی را خلق کنند که هر کدام از همکارانتان با استشمام بوی خوب آن بی‌درنگ لبخند بزنند. این عطر یادآور صبحی آفتابی، شاد و هیجان‌انگیز است که با شعار «از Happy استفاده کن و شاد باش» با قیمت مناسبی وارد بازار شد.

7. چنس او وایو - شنس وایو ادو تویلت زنانه شنل - چنل (Chance Eau Vive Eau de Toilette For Women Chanel)

ادوتویلت شنس وایو عطر زنانه ملایم محیط کار

خرید ادوتویلت شنس وایو

ادوتویلت چنس او وایو تمام ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های عطرهای شنل را در خود دارد، اما به شیوه‌ای ملایم، درخشان و مطبوع، و همین ویژگی‌ها است که آن را به انتخابی عالی برای دفتر کار تبدیل می‌کند. این عطر خوشبو، خنک و شیرین با اینکه خیلی قوی نیست، اما تمام روز دوام می‌آورد. این عطر رایحه غالب گلی به همراه نت‌های مرکباتی و چوبی دارد و گریپ فروت، پرتقال توسرخ، یاس، مشک سفید و خس خس از نت‌های تشکیل دهنده آن هستند. بوی این عطر بسیار انرژی بخش و بانشاط و از طرف دیگر رویایی و دل‌انگیز است و برای زنان شاغل و شیکپوش انتخاب بسیار مطلوبی است.

8. الی ساب لی پارفوم - الیه صعب لی پارفوم ادو پرفیوم زنانه الی ساب - الی صعب (Elie Saab Le Parfum Eau de Parfum For Women Elie Saab)

ادوپرفیوم الی ساب لی پارفوم عطر برای سرکار زنانه

خرید ادوپرفیوم الی ساب لی پارفوم

عطر الی ساب لی پارفوم، رایحه‌ای دوست داشتنی، سبک و با طراوت دارد که برای روز سنگین نیست و مناسب تمام فصل‌های سال است. به گفته این شرکت، این عطر ترکیبی دلپذیر و باوقار از گل‌های سفید، چوب سدر و عسل است، که همگی، به مانند لباس شبی دنباله‌دار، تصویری کاملا زنانه را ارائه می‌کنند. این عطر معتدل و شیرین، رایحه‌ای اعتیادآور و خالص و روحی مدیترانه‌ای دارد. با استفاده از این عطر در محیط کار، از سایر همکارانتان متمایز می‌شوید. شکوفه پرتقال، یاس، نعناع هندی، گل رز، و چوب سدر نت‌های تشکیل دهنده این عطر هستند.

برای ایجاد یک پرسونای عمومی و مطلوب از خودتان در محل کار لازم نیست که به طور کامل سلیقه و علایق خودتان را کنار بگذارید. عطر محل کارتان باید انعکاسی از شخصیت واقعی شما باشد، اما در عین حال با فضای کاری‌تان تناسب داشته باشد. فرقی نمی‌کند که عطرهایی با نت‌های خوراکی را دوست داشته باشید، دیوانه‌وار عاشق عطرهایی با نت‌های گلی میوه‌ای باشید و یا به رایحه‌های تمیز علاقمند باشید، مطمئن هستیم که فهرست پیشنهادی ما به شما کمک می‌کند تا انتخابی عالی و همچنین انگیزه لازم برای ورودی مطمئن به محل کار جدیدتان را داشته باشید.

همچنین اگر جلسه یا قرار کاری مهمی در پیش رو دارید، مطالعه مقاله14 عطر زنانه مناسب برای جلسات کاری مهم را به شما توصیه می‌کنیم.

نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید